نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ترکیه از کشورهای مهاجر پذیر بوده و در سال های اخیر افراد زیادی برای دریافت اقامت این کشور تلاش می کنند. از متداول ترین روش ها برای مهاجرت به ترکیه می توان به مهاجرت از طریق خرید ملک و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اشاره کرد. یکی از مهمترین اقدامات اولیه برای دریافت اقامت کشور ترکیه، مراجعه به یک موسسه مهاجرتی معتبر و مشورت گرفتن از یک وکیل مهاجرت به ترکیه با تجربه می باشد. موسسه مهاجرتی تیدی پارس یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی بوده و در زمینه مهاجرت کمک زیادی به افراد متقاضی می کند. وکیل های مهاجرت به ترکیه موسسه مهاجرتی تیدی پارس، به افراد متقاضی در انتخاب بهترین روش های مهاجرتی کمک می کند.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

مهاجرت به کشور ترکیه از طریق خرید خانه توسط موسسه تیدی پارس، یکی از روش های اخذ اقامت این کشور بوده و بسیاری از افراد از این طریق اقدام به مهاجرت به این کشور می کنند.  افراد متقاضی برای خرید ملک در کشور ترکیه برای گرفتن اقامت و پاسپورت ترکیه باید در ابتدا سفری به این کشور داشته باشند. افراد متقاضی بعد از خرید ملک و انتقال سند مالکیت آن به صاحب ملک، باید برای دریافت اقامت این کشور از اداره مهاجرت کشور ترکیه وقت ملاقات دریافت کنند. بعد از این مرحله متقاضیان می توانند در وقتی که از طرف سفارت تعیین شده و  با در دست داشتن مدارک لازم  به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه کرده و سپس اقامت یک ساله خود را دریافت نمایند. اگر خرید ملک در ترکیه مطابق با قوانین این کشور صورت گیرد، متقاضیان می توانند به صورت قانونی اقامت این کشور را دریافت کنند. یکی از موضوعات مهم در ارتباط با خرید ملک در کشور ترکیه این است که افراد غیر بومی اجازه خرید ملک در مناطق روستایی و دهکده ها  را ندارند و فقط در مکان هایی که دولت ترکیه به آنها مجوز داده قادر به خرید خانه هستند. در حقیقت می توان گفت اتباع خارجی اجازه خرید ملک در مناطق نظامی ترکیه را نداشته و فقط می توانند آپارتمان خریداری کنند. به طور کلی می توان گفت افراد متقاضی با توجه به قوانین کشور ترکیه در مورد خرید ملک، قادر هستند از طریق خرید ملک اقامت کشور ترکیه را دریافت کنند و تا وقتی که خانه خریداری شده به نام فرد متقاضی است، فرد متقاضی این امکان را دارد که اقامت خود را تمدید نماید. یکی از مهمترین شرایط برای خرید خانه در کشور ترکیه داشتن حساب بانکی معتبر در یکی از بانک های ترکیه است و افراد متقاضی در صورت نداشتن حساب بانکی در کشور ترکیه، نمی توانند در این کشور ملکی خریداری کنند. افراد متقاضی برای خرید ملک، باید وجه مورد نظر را از حساب بانکی خود به حساب فروشنده ملک انتقال دهند. ارائه دادن فیش بانکی برای انتقال سند امری ضروری است و بدون فیش بانکی متقاضی نمی تواند ملکی بخرد. افراد متقاضی برای دریافت اقامت کشور ترکیه از این طریق، باید حداقل به مدت 5 تا 8 سال در این کشور اقامت موقت داشته باشند. افراد باید در این مدت در کشور ترکیه زندگی کرده و همچنین خود را بیمه نمایند. متقاضیان با داشتن تمام این شرایط اقامت دائمی ترکیه را دریافت خواهند کرد. مدت زمان این پروسه تقریباً یک سال است و افراد بعد از این مدت اقامت این کشور را دریافت می کنند. همچنین شما می توانید برای یادگیری زبان ترکی در دوره های آنلاین زبان ترکی استانبولی موسسه زبان برتر شرکت کنید.

اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری توسط موسسه مهاجرتی تیدی پارس  یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به کشور ترکیه است. پولی که برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه لازم است، در بخش های اقتصادی این کشور یکسان نیست ولی سرمایه گذاری در نهایت منجر به اخذ اقامت دائمی کشور ترکیه می شود. افراد متقاضی برای دریافت پاسپورت کشور ترکیه از طریق سرمایه گذاری باید به مدت 6 صبر کنند. پاسپورت کشور ترکیه یکی از پاسپورت های معتبر محسوب می شود و مدت اعتبار آن ده سال می باشد. افرادی که ویزای کشور ترکیه را دارند اجازه سفر به بیشتر کشورهای دنیا را دارند. متقاضیان بعد از دریافت پاسپورت کشور ترکیه، می توانند از تمام مزایای شهروندی این کشور بهره مند شوند. از آن جایی که کشور ترکیه در مقایسه با بقیه کشورها مبلغ کم تری را برای سرمایه گذاری تعیین کرده است، افراد سرمایه گذار برای سرمایه گذاری به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه روش های متعددی وجود دارد و افراد مقاضی می توانند با توجه به شرایط خود به یکی از این روش ها در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند. شرایط و مبالغی که دولت ترکیه برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است، متفاوت بوده و در هر کدام از این روش ها افراد متقاضی باید مبلغ خاصی برای سرمایه گذاری داشته باشند.

به طور کلی می توان گفت افراد با سرمایه گذاری در کشور ترکیه از مزیت های زیادی برخوردار می شوند و یکی از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در این کشور، دریافت ویزای این کشور است و متقاضیان می توانند که همیشه پاسپورت کشور ترکیه را تمدید نمایند. علاوه بر این نیازی نیست افراد سرمایه گذار همیشه در کشور ترکیه حضور داشته باشد و همچنین این افراد می توانند بدون داشتن ویزا به بسیاری از کشورهای دنیا سفر کنند. مزیت مهم  دیگر داشتن اقامت ترکیه برای افراد متقاضی این است که آنها می توانند همراه با اعضای خانواده خود از تمام خدمات درمانی و تحصیل این کشور به صورت رایگان استفاده کنند. اقتصاد کشور ترکیه از اقتصادهای پیشرفته دنیا بوده و در نتیجه کشور خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شود.

یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور ترکیه، داشتن سپرده بانکی در بانک های کشور ترکیه است. در این روش افراد متقاضی باید مبلغی در حدود 500 هزار دلار در بانک های کشور ترکیه سرمایه گذاری کنند ولی تا 3 سال اجازه برداشت این پول را ندارند. متقاضیان با خرید اوراق قرضه دولتی و همچنین سهام می توانند در این کشور اقدام به سرمایه گذاری نمایند. در این روش سود زیادی به افراد سرمایه گذار می رسد و کم ترین مبلغی که برای خرید سهام لازم است، 500 هزار دلار است. این روش ریسک کمی برای افراد سرمایه گذار دارد و در حقیقت می توان گفت یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری است. در این روش افراد متقاضی باید با مراجعه به یکی از بانک های کشور ترکیه، اقدام به باز کردن حساب بانکی نمایند. متقاضیان می توانند بعد از باز کردن حساب بانکی از طریق بانک یا مراجعه نمودن به اداره مقررات و نظارت بر سیستم بانکی، فرم مخصوص به اخذ اقامت را از طریق سپرده بانکی تکمیل کنند. بعد از این که درخواست اقامت متقاضی همراه با اطلاعات حساب بانکی او به وزارت امور داخلی کشور ترکیه فرستاده شد، مدارک مورد بررسی قرار گرفته و در صورت داشتن تمام شرایط با اقامت او موافقت می شود.

 



:: برچسب‌ها: اخذ اقامت ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای هر کسی که میخاد تازه با این هنر زیبا آشنا شود سوالات زیادی به وجود می آید که ما در این مقاله قصد داریم به اکثر این سوالات جواب بدهیم.

رزین اپوکسی را از کجا بخرم؟

صد در صد کار خروجی شما به رزین اپوکسی استفاده شده توسط شما بستگی دارد,بنابراین خیلی دقت کنید که رزین خود را از مراکز معتبر تهیه کنید.

اولین چالش کار با رزین: نرم ماندن و سفت نشدن رزین است
اگر رزین شما بعد از گذشت مدت زمان معینی که برای ساخت رزین وجود دارد، نرم ماند و سخت نشد معمولا علت های مختلفی دارد، که شایع ترین آن ها عبارتند از:
1- اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که نسبت موادی که در دستورالعمل ساخت رزین وجود دارد را دقیقا رعایت کنید و آن را سر خود به هیچ وجه کم یا زیاد نکنید.

توجه: هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی مقدار هاردنر را بیشتر از مقدار مشخص شده استفاده نکنید.
2- زمان پخت رزین بستگی به دمای محیطی دارد که آنجا کار می کنید. اگر دما خیلی پایین است، رزین شما باید مدت زمان طولانی تری پخته بشود. بگذارید با یک مثال این موضوع را بیشتر برای تان باز کنیم، اگر دمای محیط از 25 درجه به 15 درجه تغییر پیدا کرد مدت زمان پخت رزین هم 2 برابر می شود.

برای اطلاعات بیشتر می تونید از آموزش های این سایت هم استفاده کنید.

http://sikaj.com

دومین چالش کار با رزین: مات شدن رزین است
اگر احساس می کنید که رزین شما شفافیتی که می خواستید را ندارد و کدر یا مات شده دلیل اصلی آن شرایط آب و هوایی محیطی است که دارید آنجا کار می کنید. توصیه ی ما به شما آن است که دمای اتاق کارتان را با استفاده از یک منبع گرمای خارجی بالا ببرید و سعی کنید رطوبت محیط را کاهش بدهید. علاوه بر این، سعی کنید دمای اتاق را یک دما نگه دارید و باد و گردش و جریان هوا را در آنجا به صفر برسانید.

سومین چالش کار با رزین: بوجود آمدن حباب در رزین
یکی از مشکلات دیگری که در زمان ساخت رزین ممکن است با آن مواجه بشوید این است که در سطح رزین شما حباب بوجود بیاید. خب اولین چیزی که در رابطه با این مسئله باید بدانید این است که وجود حباب به مقدار کم کاملا طبیعی است و تقریبا همیشه این اتفاق می افتد. اما اگر احساس می کنید که تعداد این حباب ها غیرعادی زیاد شده اند می تواند دلایل مختلفی داشته باشد:
دلیل اصلی آن به شیوه ی ترکیب کردن مواد شما بر میگردد، به احتمال زیاد شما موادتان را با سرعت بالایی هم زدید؛ در این مورد یادتان باشد که رزین و هاردنر باید خیلی آرام درون ظرف ریخته بشوند و با هم مخلوط بشوند.

دلیل دیگری که می تواند باعث این مشکل بشود این است که سطحی که شما برروی آن کار می کنید احتمالا کاملا صاف و بدون خش نبوده، سعی کنید قبل از شروع به کار حتما سطحی را که می خواهید روی آن کار کنید رو چک کنید، روی آن را با وسیله ای مثل سمباده صاف کنید. اگر احساس می کنید که با این کار باز هم سطح شما برای کار مناسب نیست می توانید از خود رزین استفاده کنید، یعنی می توانید یک لایه ی نازک از رزین را روی سطح تان بریزید و صبر کنید تا خشک بشود. بعد از این که این مواد خشک شد، حالا می توانید از آن به عنوان میز کارتان استفاده کنید.
دلیل آخری که ممکن است باعث بوجود آمدن این مشکل بشود این است که شما در حین هم زدن مخلوط رزین و هاردنر مدام جهت هم زدن مواد را تغییر دادید. یادتان باشد که شیوه ی ترکیب کردن این مواد خیلی مهم است و شما باید این مواد را هم خیلی آرام و هم در یک جهت هم بزنید.
این مواردی را که گفتیم نکاتی بودند که شما می توانید با رعایت کردن آن ها در حین و قبل از درست کردن رزین حباب های درون رزین را از بین ببرید. اما اگر این حباب ها بوجود آمدند و تعدادشان هم زیاد بودند راه حل و چاره ی کار چی است؟
اگر تعداد این حباب ها زیاد است، متاسفانه باید بگوییم که راهی برای از بین بردن آن ها وجود ندارد و باید دوباره دست بکار بشوید و رزین درست کنید. اما اگر تعدادشان کم است یک راه حل خوب و قطعی این است که رزین تان را در معرض اشعه ی UV مثلا uv نور خورشید قرار بدهید تا حباب های آن بالا بیایندو بعد خیلی راحت با استفاده از یک وسیله ای مثل فندک آن ها را از بین ببرید.

منبع: ویرگول



:: برچسب‌ها: آموزش کار با رزین ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()