نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 اگر زیاد از هدفون استفاده ‌می‌کنید یا علاقه زیادی به بازی‌های رایانه ای دارید، حتما در مورد محصولات این حوزه شنیده اید یا به دنبال بهترین هدفون های گیمینگ بوده‌اید. تجهیزات بسیار حرفه ای که به شما این امکان را ‌می‌دهند تا دقت خود را در بازی ها افزایش دهید و به کمک استفاده از فناوری‌های جدید، لذت بازی را نیز دوچندان ‌می‌کنند. در بین این محصولات هدفون‌ های گیمینگ یکی از تجهیزاتی است که کاربران بسیاری دارد و افراد زیادی خواهان این نوع هدفون ها هستند. در کنار طراحی و امکانات خاص، ظاهر این نوع هدفون ها نیز بسیار جذاب است.

اما این محصولات ویژگی ها و فناوری‌ های خاصی دارند و شرکت‌هایی مانند لاجیتک و ریزر به عنوان پیشگامان این حوزه در حال بر روی تکنولوژی‌های جدید دیگری نیز هستند. برای خرید بهترین هدفون های گیمینگ فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید حتما آنها را بررسی کنید تا بتوانید یک محصول حرفه ای را در اختیار داشته باشید، دانوتک در این مقاله سعی کرده است تا لیستی از بهترین هدفون های گیمینگ را در سال ۲۰۲۱ برای شما جمع آوری کند تا بتوانید محصولات مناسب و کاربردی خود را راحت تر پیدا کنید.

لیست بهترین هدفون های گیمینگ در سال ۲۰۲۱

تنوع محصولات گیمینگ بسیار بالاست، اما شرکت‌های محدودی در حال کار بر روی انواع هدفون ها هستند. بهترین هدفون های گیمینگ دقت شما را در هنگام اجرای بازی افزایش می‌دهند و از طرفی نیز با داشتن مواد اولیه بسیار کاربردی به شما کمک ‌می‌کنند تا بتوانید بیشتر و راحت تر از قبل و بدون مشکل یا بیماری یا حتی گوش درد بازی کنید.

1) هدفون Razer BlackShark V2 Pro

 

اگر به دنبال بهترین هدفون های گیمینگ هستید که به صورت ‌بی‌سیم نیز بتواند بیش از 10 ساعت به صورت مداوم کار کند حتما باید Razer BlackShark V2 Pro در لیست خود قرار دهید. این محصول با تمرکز بر روی سه بخش مختلف، ایجاد صدای واضح، کاهش نویز و ارتباط بهتر تلاش کرده است تا یک محصول کاملا بی نقص را ارائه دهد.

کیفیت صدا و همچنین طراحی این محصول بسیار زیبا است و همین موضوع در کنار کیفیت بالای این هدفون باعث محبوبیت آن و قرار گرفتن در لیست بهترین هدفون های گیمینگ در سال ۲۰۲۱ شده است. در کنار این موارد این هدفون باتری بسیار قدرتمندی دارد و امکان شارژ آن به کمک داک‌های مخصوص ریزر نیز وجود دارد. بخش گوشی‌های این هدفون به گونه ای طراحی شده است، که مانع از بروز سردرد یا گوش درد در طولانی مدت شود و به دلیل داشتن فناوری تغییر جریان هوا در این گوشی ها، میزان عرق کردن گوش ها نیز کاهش پیدا ‌می‌کند.

2) هدفون Corsair HS60 Haptic

اگر به دنبال خرید بهترین هدفون های گیمینگ بازی‌های آنلاین و شوتر هستید و اصطلاح به دنبال گرفتن صدای پا در بازی ها هستید، حتما Corsair HS60 Haptic را در نظر داشته باشید. این محصول یک هدفون کاملا حرفه ای است و با طراحی بی نقصی که دارد ‌می‌تواند تک تک جزئیات یک صدا را به گوش شما برساند. این هدفون گیمینگ به گونه ای طراحی شده است که صدای اطراف و خارج از بازی را محدود کند و تمرکز شما را بر روی صداهای داخل بازی معطوف ‌می‌کند. میکروفون موجود بر روی این محصول نیز یک محصول کاملا حرفه ای با تنظیمات شخصی سازی است که ‌می‌تواند بدون نیاز به سیم و اتصال از طریق بلوتوث، امکان برقراری ارتباط برای شما را فراهم کند. این هدفون به نسبت مدل‌های دیگر موجود در بازار قیمت مناسب تری دارد و به عنوان یکی از ‌بهترین هدفون های گیمینگ در جهان شناخته ‌می‌شود.

3) هدفون HyperX Cloud Revolver S

اگر از هدفون های گیمینگ زرق و برق دار دل خوشی ندارید یا باتری و میزان استفاده از آن برای شما مهم است، هایپرایکس محصولی جدیدی را برای شما خلق کرده است. این هدفون از نظر طراحی همانند بسیاری از هدفون‌ های معمولی است، اما چیزی که باعث شده تا آن متفاوت باشد، طراحی داخلی هدفون است. این هدفون ‌می‌تواند تمام صداهای پخش شده در بازی را به صورت کامل مشخص به گوش شما برساند و به دلیل داشتن فناوری‌های اختصاصی امکان تشخیص محل صدا نیز در این هدفون وجود دارد، تا شما بتوانید با تمرکز بسیار بالایی به بازی کردن ادامه دهید. الیاف طبیعی و استفاده شده در این هدفون نیز مانع از ایجاد احساس سنگینی بر روی سر شما ‌می‌شود و بدون بروز هرگونه بیماری و سردرد ‌می‌توانید به صورت طولانی مدت از آن استفاده کنید.

4) هدفون ‌Logitech G Pro X Wireless

می‌توان گفت Logitech G Pro X Wireless یکی از ‌محبوب‌ترین هدفون‌ های موجود در جهان است و اگر به آن عنوان بهترین هدفون گیمینگ در سال 2021 بدهیم، دور از انتظار نیست. این هدفون کاربرد فراوانی دارد و به دنبال آن به دلیل داشتن قابلیت اتصال ‌بی‌سیم و همچنین طراحی خارق العاده ای که دارد ‌می‌تواند به صورت طولانی مدت شارژدهی کند. از طرفی طراحی کاملا ارگونومیک آن نیز باعث شده است تا بدون بروز هرگونه مشکل بتوان از آن در طولانی مدت نیز استفاده کرد. در کنار این موارد یک میکروفون قوی نیز در این محصول جای گرفته است که امکان برقراری ارتباط را ساده تر کرده است و به لطف طراحی محدوده، این میکروفون صداهای اطراف را کاملا از بین برده و یک مانع از بروز مشکل در صدای شما ‌می‌شود.

5) هدفون SteelSeries Arctis Pro

اگر به دنبال یک هدفون همه کاره هستید و در کنار بازی از آن برای شنیدن موسیقی یا موارد دیگر نیز استفاده ‌می‌کنید، حتما باید با هدفون SteelSeries Arctis Pro آشنا شوید. این محصول یک هدفون کاملا حرفه ای ‌می‌باشد که به دلیل پخش صدای باکیفیت مشهور است. اما مدل جدید این هدفون پا را فراتر گذاشته است و در کنار پخش صدای کاملا واقع گرایانه در بازی‌ های رایانه ای، با وجود مبدل DAC امکان پخش با کیفیت موسیقی را نیز به شما ‌می‌دهد. این هدفون به صورت سیمی‌ عرضه شده است و از طریق جک 3.5 میلیمتری صدا قابل استفاده است. از طرفی طراحی راحت و همچنین وزن سبک آن نیز باعث شده تا در هنگام استفاده از آن دچار سردرد نشوید.

6) هدفون Astro A50 Wireless

هنوز هم محصولات خاصی از سال‌های 2019 در بین بهترین هدفون های گیمینگ در سال 2021 وجود دارند که ‌می‌توانند با رقبای جدید رقابت کنند. Astro A50 Wireless یکی از بهترین هدفون گیمینگ فوق العاده موجود در بازار است که با داشتن باتری بسیار قوی، کیفیت بسیار بالای صدا و طراحی بی نقص خود توانسته محبوبیت بسیاری را پیدا کند. نوع خاص طراحی این محصول در بین هدفون های موجود در جهان زبانزد است و به دلیل داشتن فناوری‌ های خاص، نرخ تاخیر در این محصول بسیار کاهش پیدا کرده است. استفاده از نسخه جدید بلوتوث و قابلیت شخصی سازی آن توسط شرکت آسترو باعث شده است تا سرعت انتقال داده تا 35 درصد افزایش پیدا کند.

7) هدفون 5 SteelSeries Arctis 9 Wireless

محصول جدید شرکت SteelSeries توانایی‌های خاصی دارد و به آسانی با کنسول‌های مختلف گیم و مخصوصا کنسول‌های نسل نهم قابل استفاده است. این هدفون کیفیت صدای بالایی دارد، اما در طراحی آن از ویژگی‌های خاصی استفاده نشده است و این شرکت در طراحی این محصول تمام تلاش خود را بر روی ارائه یک محصول با کیفیت معطوف کرده است. این محصول را میتوانید از طریق اتصال ‌بی‌سیم و با استفاده از فناوری بلوتوث یا اتصال ‌بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی به رایانه یا کنسول خود متصل کنید و به دلیل نبود کابل، دیگر نگران دست و پا گیری آن نباید باشید.

8) هدفون Beyerdynamic Custom Game

Beyerdynamic Custom Game شاید یک محصول شناخته شده نباشد، اما طراحی خاص و همچنین کیفیت صدای آن، باعث شده تا این هدفون نیز به عنوان یکی از بهترین هدفون های گیمینگ در سال 2021 شناخته شود. این محصول با داشتن صدای کاملا واقعی میتواند برای گیمرها بسیار مفید باشد و افرادی که توانایی خرید محصولات حرفه ای را ندارند، این هدفون ‌می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای آنها باشد. متاسفانه این هدفون از فناوری ‌بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، اما این موضوع به معنی کیفیت پایین آن نیست.

9) هدفون Corsair HS50 Stereo Gaming Headset

شاید عنوان پادشاه صدا واقعا برای این هدفون مناسب باشد. وجود سیستم ۵۰ میلیمتری پخش صوتی، کاهش پیدا کردن نویز در میکروفون و همچنین کیفیت صدای فوق العاده و در کنار تمام این موارد استفاده از مواد اولیه بسیار مقاوم، باعث شده است تا با یک هیولا در دنیای صدا روبرو شویم. این هدفون از فناوری ‌بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، اما این موضوع در پخش صدا هیچ مشکلی را ایجاد نمی‌کند. هدفون‌ های شرکت Corsair به گونه ای ساخته شده اند تا مانع از عرق کردن گوش شوند و همچنین با طراحی و استفاده از متریال اختصاصی، به صورت کامل مانع از بروز حساسیت یا گوش درد در طولانی مدت ‌می‌شوند. بخش بالایی این هدفون نیز با استفاده از یک ابر کاملا حرفه ای و استاندارد پوشیده شده است که سبب کاهش فشار بر روی سر ‌می‌شود و در طولانی مدت ‌می‌تواند از سلامت شما نیز محافظت کند.

10) هدفون Asus ROG Strix Fusion 700

ایسوس به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات گیمینگ شناخته میشود و حال با تولید محصولات حرفه ای در حوزه صدا، این حوزه را نیز با فناوری‌ های جدید خود آشنا کرده است. اگر به دنبال خرید بهترین هدفون های گیمینگ هستید و دوست دارید که یک هدفون حرفه ای و کاملا متفاوتی داشته باشد، Asus ROG Strix Fusion 700 دقیقا همان محصولی است که به آن نیاز دارید. این هدفون کیفیت صدای بسیار عالی دارد و با طراحی خاص پدهای گوشی، مانع از خستگی گوش‌های شما ‌می‌شود. این محصول از فناوری ‌بی‌سیم پشتیبانی میکند و باتری قابل شارژ آن نیز ‌می‌تواند تا بیش از 10 ساعت به صورت مداوم کار کند.



:: برچسب‌ها: بهترین هدفون های گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در دنیای مدرن امروزی با پیشرفت تکنولوژی و ورود لوازم‌خانگی هوشمند، رفاه بیشتری برای افراد فراهم شده است. هرچقدر که ما به دنبال زندگی راحت‌تری باشیم، نقش وسایل منزل در تعیین سبک زندگی‌مان بیشتر خودنمایی می‌کند، در این میان تأثیر لوازم‌خانگی برقی بر زندگی امروز نیز به‌عنوان ضروری‌ترین وسایل در منزل ما قابل‌چشم‌پوشی نیست که البته بروز کوچک‌ترین خرابی و اختلال در عملکردشان می‌تواند روتین معمول زندگی ما را تحت تأثیر قرار دهد، در واقع عدم دسترسی به لوازم پرکاربرد خانگی می‌تواند دردسرهای بسیاری برای ما به بار آورد. بیایید کمی با هم صادق باشیم، در چنین شرایطی باتوجه‌به اوضاع اقتصادی موجود و رشد روزافزون قیمت‌ها، منطقی ترین و بهترین راهکار برای رفع خرابی، تعمیر لوازم‌خانگی برقی هست نه جایگزین کردن آن.

در نتیجه وجود تعمیرگاه معتبر در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی یکی از نیازهای امروز ماست و بهترین راه برای تعمیر اساسی و تخصصی این‌گونه دستگاه‌ها، استفاده از خدمات تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر می‌باشد تا تکنسین و سرویس‌کار در منزل یا محل موردنظر شما حضور یافته و دیگر نیازی به انتقال دستگاه‌ها نباشد. حال اینکه، چطور باید یک تعمیرکار مجرب و قابل‌اطمینان پیدا کنیم؟

شرکت تک لند، به‌عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو و متخصص، از آغاز فعالیت خود تاکنون همواره در تلاش بوده است خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس لوازم‌خانگی را در بالاترین سطح کیفی به شما دوستان عزیز ارائه دهد.

در این مطلب با ما همراه باشید تا راجع به خدمات و ویژگی‌های شرکت تک لند صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال یافتن یک تعمیرگاه معتبر هستید این مطلب را از دست ندهید.

چرا تک لند؟؟
بهره‌مندی از خدمات بهینه تک لند با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تعمیر و سرویس لوازم‌خانگی با حضور متخصصین و تعمیرکاران مجرب، یک تجربه لذت‌بخش برای شما خواهد بود. تنها با یک‌بار تجربه و مشاهده تفاوت در نوع خدمات‌رسانی و سرویس‌دهی، سرعت عمل و دقت تکنسین‌های تک لند با سایر مراکز، بدون شک شما هم در صورت نیاز به تعمیرکار اولین موردی که به ذهنتان خواهد آمد، تماس با شرکت تک لند است. کارشناسان ما با درنظرگرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و موقعیت مکانی شما، بهترین تعمیرکار واجد شرایط را برای شما اعزام خواهند نمود.

مزایای خدمات بهینه تک لند عبارتست از:
ارائه خدمات 24 ساعته و به‌صورت شبانه‌روزی
بهره‌مندی از کارشناسان و متخصصین حرفه‌ای و آموزش‌دیده
به‌کارگیری مدرن‌ترین تجهیزات و ابزارهای موردنیاز
شفاف‌سازی هزینه‌ها و ارائه خدمات با قیمت مناسب و ارزان
ارائه ضمانت‌نامه کتبی (180روزه) خدمات پس از اتمام کار
تعمیر انواع لوازم‌خانگی برقی اعم از ایرانی و خارجی از برندهای مطرح
استفاده از قطعات اورجینال و اصل برند دستگاه شما در هنگام تعویض قطعات
دسترسی به تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای در محل و منزل شما در حداقل زمان ممکن
شرکت تک لند هنگام ارائه خدمات با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتریان خود ابتدا نسبت به تعمیر قطعات خراب اقدام نموده و تنها در صورت ضرورت، قطعات جدید را جایگزین می‌نمایند.
خدمات ویژه تک لند در محل
تک لند به‌عنوان اولین و تنها مرکز تخصصی تعمیرات لوازم‌خانگی در غرب، شمال و جنوب غرب شهر تهران به شمار می‌رود.

تعمیرات لوازم‌خانگی در شرکت تک لند به‌صورت تخصصی در منزل یا محل موردنظر شما بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه صورت می‌پذیرد، این امر نه‌تنها موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌گردد، بلکه دستگاه شما را از خطرات ناشی از جابه‌جایی حفظ می‌نماید.

برای ما فرقی ندارد برند محصول شما چیست، دارای گارانتی می‌باشد یا خیر، ما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات آن را در تک لند با ارزان‌ترین قیمت برای شما به انجام می‌رسانیم. سرویس و تعمیر کلیه لوازم‌خانگی برقی از برندهای نظیر سامسونگ، ال جی، هیمالیا، امرسان، توشیبا، بوش و ... همراه با قطعات اورجینال و ارائه ضمانت‌نامه در تک لند توسط متخصصین مجرب به‌راحتی امکان‌پذیر است.

تکنسین‌های مجرب تک لند با سال‌ها تجربه برای تعمیر لوازم‌خانگی برقی شما در محل، ابتدا تمامی جوانب را با دقت بسیار بررسی نموده تا با اطمینان کامل مشکل را شناسایی و با استفاده از قطعات اصل و اورجینال به تعمیر آن اقدام نمایند.

خدمات ما در تک لند شامل موارد زیر است:
تعمیر یخچال فریزر
تعمیر یخچال فریزر ساید
تعمیر ماشین لباس‌شویی ( برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی به آدرس https://techlandservice.com/washing-machine-repair مراجعه کننید.)
تعمیر ماشین ظرفشویی
تعمیر کولرگازی
تعمیر اجاق‌گاز
تعمیر هود و هواکش
تعمیر ماکروویو
تعمیر جاروبرقی
و خدمات دیگری نظیر تعمیر آبمیوه‌گیری، چرخ گوشت، اسپرسوساز، بخارشو و ...
ثبت سفارش در تک لند
درخواست تعمیر آنلاین از سایت تک لند به نشانی اینترنتی www.techlandservice.com بدون دردسر و بسیار راحت است؛ مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، آدرس و تلفن را وارد نموده، نوع دستگاه و خدمت موردنیاز را مشخص کنید. پس از ثبت درخواست شما کارشناسان ما دراسرع‌وقت رسیدگی خواهند کرد.

همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس 44732548-021، جهت تعمیرات لوازم‌خانگی خود اقدام نمایید.

در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر جای تهران بزرگ که هستید، در صورت نیاز، تعمیرکاران ما دراسرع‌وقت به محل موردنظر شما حاضر می‌شوند.

پشتیبانی آنلاین تک لند راهیست که می‌توانید به‌وسیله آن، از راهکارهای کارشناسان ما استفاده کنید و حتی‌الامکان مشکلات دستگاهتان را خودتان برطرف کنید. پشتیبانی 24 ساعته تک لند هم، به شما این امکان را می‌دهد که اگر در هر ساعتی از شبانه‌روز، با مشکلی مواجه شدید، تیم تک لند شما را راهنمایی کند.

شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در زمینه تعمیرات لوازم‌خانگی خود از طریق شماره‌تلفن 46055183-021 با کارشناسان حرفه‌ای ما در تک لند تماس حاصل نموده و از راهکارهای ایده‌آل آنها بهره‌مند شوید.

منبع: http://www.akharinnews.com/akharinkhabar/item/154845-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AA%DA%A9-%D9%84%D9%86%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.html



:: برچسب‌ها: خدمات تک لند سرویس ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
خرید و فروش ضایعات امروزه به صنعت بزرگی با سودهای چندصد میلیونی بدل شده است که افراد زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است. ضایعات آنلاین با ایجاد بستری برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات، این ضایعات را با قیمتی منصفانه و از سرتاسر ایران در اختیارتان قرار می دهد. به دلیل ارزش بالای این ضایعات فلزی و غیرفلزی و بازار رقابتی این صنعت می بایست قبل از ورود به آن از پیچ و خم و البته سودی که این راه برای تان به همراه دارد آگاه شوید. بنابراین اگر قصد خرید و فروش ضایعات را دارید در این مقاله همراه ماه باشید.   ضایعات آنلاین بورس خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی در این مطلب درباره‌ی
  1. ضایعات فلزی
  2. ضایعات غیرفلزی
  3. بازیافت ضایعات فلزی
  4. بازیافت ضایعات غیرفلزی
  5. خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر
  6. ضایعات آنلاین

می خوانیم.

ضایعات فلزی

ضایعات این دسته همگی محصولات فلزی هستند که عمر مفیدشان تمام شده و یا محصولات فلزی غیراستانداری هستند که در کارخانه ها این قطعات را کنار می گذارند. ضایعات فلزی ارزشمندی که در بازار معامله ی آن ها مرسوم است شامل:

  • خرید ضایعات آهن
  • ضایعات چدن
  • ضایعات مس
  • ضایعات آلومینیوم
  • ضایعات روی
  • ضایعات فولاد
  • ضایعات قطعات موبایل
  • ضایعات تنگستن
  • ضایعات سرب

ضایعات غیرفلزی

خرید و فروش ضایعات غیرفلزی که به طور معمول صورت می گیرد را می توان محدود به قطعات زیر کرد:

  • ضایعات پلاستیکی
  • ضایعات لاستیک
  • ضایعات پلی استر
  • نان خشک
  • خرده شیشه
  • کاغذ و کارتن
  • و...

ضایعات غیرفلزی

بازیافت ضایعات فلزی

پس از جمع‌آوری ضایعات از مکان های معتبر خرید و فروش ضایعات، این محصولات را به کارخانه های بازیافت فرستاده و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مخصوص بازیافت می شود. به طور معمول ضایعات فلزی را پس از تفکیک، خرد کرده و در کوره ی مخصوص به همان فلز ریخته و ذوب می کنند. از این پس مراحل تصفیه ی این فلزات را بسته به نوع آن فلز انجام می دهند. بازیافت فلزات در بسیاری از کشورهای دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که می توان با صرف هزینه و انرژی کمتری به نسبت استخراج، فلزی با خواص فلز استخراج شده به دست آورد. بازیافت ضایعات فلزی در کشورمان، ایران نیز از توجه بالایی برخوردار است و با توجه به سود چندصد میلیونی که این کار دارد، چشم انداز روشنی برای آن تصور می شود.

بازیافت ضایعات غیرفلزی

بر خلاف ضایعات غیرفلزی، این بخش آن گونه که باید به آن توجه نمی شود. با این وجود بازیافت و خرید و فروش ضایعات غیرفلزی علاوه بر حفظ محیط زیست، پاک سازی محیط شهری از زباله و اشتغال زایی از سود خوبی برخوردار است. قیمت اکثر این قطعات بر اساس وزن محاسبه می شوند و با توجه به ساخت، تولید و مصرف روزافزون محصولات غیرفلزی، می توان ضایعات غیرفلزی با وزن بالا یافت و از این راه سود زیادی به دست آورد.

خرید و فروش ضایعات کاری سودآور با ریسکی کمتر

می توان گفت که بهتر است قبل از ورود به بازار بازیافت، خرید و فروش ضایعات را انجام دهید، تا توانایی خود را در این کار محک بزنید. اغلب افراد در شروع کار در ضایعات با مشکل خرید ضایعات روبرو هستند. این ضایعات را باید بتوان از جایی مطمئن و البته با سود خوب خریداری کرد. بد نیست که با مراجعه به کارخانه ها و یا ضایعاتی هایی که خرید ضایعات انجام می دهند از بازار هر محصول و نیاز هر کدام مطلع شوید. پس از آن که از قیمت، نیاز و توانایی خرید و فروش ضایعات مورد نظرتان آگاه شدید زمان خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوط به ضایعات تان است. مثلاً دستگاه پرس یکی از نیازهای اولیه ی این شغل است که می بایست آن را تهیه کنید. انبار کردن این قطعات نیز مشکلی است که باید آن را در نظر بگیرید. مکان انبار باید خارج از شهر باشد. پس از آن باید به فکر فروش ضایعات به کارخانه های مربوطه باشید.   ضایعات آنلاین خرید و فروش ضایعات فلزی و غیرفلزی

ضایعات آنلاین

یکی از بهترین راه ها برای تبادل ضایعات استفاده از سایت هایی است که با ثبت آگهی و اعلام قیمت های استثنایی، بازار رقابتی داغی را در این عرصه ایجاد کرده اند. با این روش علاوه بر آن که کارتان با سرعت بیشتری انجام می شود، می توانید محصولی با قیمت مناسب تهیه کنید. حمل و نقل ضایعات نیز راحت تر صورت می گیرد و همچنین از قیمت های ضایعات نیز مطلع می شوید. ضایعات آنلاین با ایجاد چنین فضایی و با درج آگهی های رایگان خرید و فروش ضایعات پلی است میان بهترین خریدار و فروشنده ی این ضایعات. خرید و فروش ضایعات شغلی است با بازار رقابتی تنگاتنگ اما اگر بتوانید در این حیطه خود را نشان دهید سود بسیار خوبی کسب می کنید. بسیاری از کارخانه داران و غول های مربوط به صنعت بازیافت کار خود را با خرید ضایعات نان خشک و پلاستیک شروع کرده اند اما امروز سودهای چندصد میلیونی در ماه بخش کمی از درآمد این افراد است. برای درج آگهی های رایگان خرید و فروش خود به ضایعات آنلاین مراجعه نمایید. ضمناً صفحه ی اینستاگرام ضایعات آنلاین با بروزترین اخبار حوزه ی ضایعات فلزی و غیرفلزی در خدمت شما عزیزان است.



:: برچسب‌ها: فروش ضایعات ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

هدست و هدفون

همیشه یک محیط ساکت و خلوت برای گوش دادن موسیقی یا تماشای فیلم در دسترس نیست. هدفون و هدست در این موارد به کمک شما می آید تا شلوغی محیط از لذت شنیدن صدای با کیفیت (موسیقی، فیلم و سریال یا گیم) نکاهد! شاید در تعریف کلاسیک هدست (Headset) دارای میکروفون و هدفون (Headphone) بدون میکروفن باشد اما در واقعیت و بازار هیچ تفاوتی این دو با هم ندارند و در نام گذاری در بیشتر زمان ها به جای یکدیگر به کار می روند. اما برای خرید هدفون از بین مدل های موجود در بازار علاوه بر مقایسه قیمت هدفون داشتن کمی اطلاعات فنی می تواند در انتخاب بهترین مدل مناسب برای شما کمک کند.

بهترین هدفون

هدست ها به واسطه برند سازنده، نوع بدنه و طراحی گوشی ها، میکروفن، نوع اتصال و قابلیت های جانبی متفاوت با یکدیگر هستند و شاید در نگاه اول تنوع بالا محصولات موجود در بازار شما را دچار سردرگمی کند. به همین دلیل شاید بهترین هدفون برای هر شخصی با افراد دیگر با توجه به کاربرد مورد استفاده متفاوت باشد.مهم ترین فاکتور در دسته بندی محصولات Headphone و Headset شاید نوع اتصال به کامپیوتر یا گوشی باشد که این محصولات را به دو دسته هدفون بی سیم و هدفون سیم دار نقسیم می کند.در هنگام خرید هدفون علاوه بر فاکتور قیمت به مولفه هایی نظیر کیفیت صدا (آمپدانس،حساسیت، بیس و …)، طراحی بدنه (ارگونومی) و نوع طراحی گوشی ها، برند و گارانتی، قابلیت مکالمه، کیفیت و نوع طراحی میکروفون، عمر باتری (در هدست های بی سیم) و نوع اتصال نیز توجه داشته باشید تا خرید بهتری را تجربه کنید همچنین اگر به دنبال خرید هدست برای بازی کردن هستید که علاوه بر کیفیت صدا، بدنه خاص و منحصر بفردی هم مدنظر شماست، توصیه ما خرید هدفون گیمینگ خواهد بود.نکته قابل توجه دیگر در مورد قیمت هدفون ارزان، اکثر قریب به اتفاق هدفون های ارزان عرضه شده با برند سونی (Sony)، جی بی ال JBL و بیتس (Beats) عرضه شده در سایت تنها لوگوی این شرکت ها بر بدنه درج شده (اصطلاحا کپی و های کپی) و با هدست های اورجینال و بسیار گران قیمت این شرکت ها متفاوت هستند.

معرفی فروشگاه اینترنتی

ما در پایان هر مقاله یک وبسایت را به شما معرفی می کنیم که فعالیت آن را می توان تایید کرد البته این نکته را باید در نظر داشت که تجربه هرشخص از خرید و بازدید از یک وبسایت به همان شخص اختصاص خواهد یافت و ما تجربه شخصی خود را از طریق این مقاله به شما انتقال خواهیم داد پخش تکنوسان ، به عنوان بزرگترین سایت خرید عمده و واردکننده‌ی محصولات جانبی موبایل و کامپیوتر ،پخش لوازم الکتریکی  کار پخش محصولات را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و تا کنون نامی شناخته شده در تمام کشور در حوزه پخش لوازم جانبی می‌باشد. شما می توانید از طریق لینک های موجود در همین مقاله و یا لینک پایانی به بخش مورد نظر خود در این وبسایت وارد شوید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت هدفون خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تجهیزاتی که برای تمیز نگه داشتن و نگهداری از استخرها، جکوزی ها و سونا مورد استفاده قرار می گیرند، تجهیزات استخری هستند. این تجهیزات از مهمترین لوازم برای راه اندازی همه استخرها بوده و بدون به کار بردن این تجهیزات، نمی توان هیچ استخری را راه اندازی کرد. در حقیقت می توان گفت تجهیزاتی که برای ساخت یک استخر استفاده می شوند، با توجه به عمق و کاربرد استخرها با یکدیگر تفاوت دارند. برای خرید تجهیزات استخری به لینک زیر بروید:

https://pumpekhoob.com/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d9%88-%d8%a7%d8%af%d9%88%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c/

به طور کلی تجهیزات استخری برای ساخت انواع استخر و جکوزی به کار برده می شوند و این تجهیزات به دو نوع تجهیزات اصلی و جانبی تقسیم می شوند. تجهیزات اصلی استخری از تجهیزات ضروری برای ساخت استخرها بوده و حتماً باید در ساخت استخر از آنها استفاده شود. در حقیقت بدون استفاده از تجهیزات اصلی، ساخت استخر امکان پذیر نمی باشد. این  در حالی است که تجهیزات جانبی استخر فقط جنبه تزئینی داشته با توجه به کارکرد استخر انتخاب می شوند. در حقیقت ابزارهای جانبی استخر جزء ابزارهای لوکس بوده و بر خلاف تجهیزات اصلی، استفاده از آنها در استخر و جکوزی ضروری نمی باشد.

کلر زن استخر

دستگاه کلرزن یکی دیگر از تجهیزات استخری بوده و مجهز به یک پمپ برای انتقال کلر و همچنین یک سیستم کنترل کننده برای میزان تزریق کلر به داخل استخر می باشد. دستگاه کلر زن در استخرهای خانگی، استخرهای بزرگ و همچنین مخزن های آب شهری مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کلر زن یکی از کوچکترین تجهیزات استخری است ولی با توجه به این که آب استخر را تمیز و ضد عفونی می کند، نقش بسیار مهمی در استخر ها دارد.

در حقیقت در اکسید کلر بعد از کلر یکی از قوی ترین ماده های گند زدایی در صنعت آب و فاضلاب محسوب می شود. در دستگاه کلر زن، از ترکیب کلریدریک اسید و کلریت سدیم، در اکسید کلر به وجود می آید. مکانیسم این دستگاه مانع از ورود گازهای سمی به محیط می شود و علاوه بر این نسبت به سیستم گاز کلر از ایمنی بیشتری برخوردار است.

فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و برای تصفیه آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. . فیلتر شنی، با تمیز کردن آب استخر، ذرات موجود در آب از جمله گل و لای، مواد آلی، رنگ، باکتری ها و پلانگتون ها را کاملاً از بین می برد. برای آگاهی از قیمت فیلتر شنی استخر با پایا گسترش تماس بگیرید.

فیلتر های شنی معمولاً به شکل استوانه ایی طراحی و تولید می شوند و ستون های این فیلترهای شنی با شن آنتراسیت پر شده و سپس درون استخر قرار داده می شوند. برای جلوگیری از گرفتگی لوله های این فیلتر، یک لایه  شن  درشت به روی نازل فیلتر ریخته می شود و در مرحله بعدی یک لایه شن ریز نیز روی لایه های درشت قرار داده می شود. با توجه به این که آب از بین ذرات شنی عبور می کند، مواد موجود در آب در فیلتر شنی گیر کرده و در نتیجه آب بدون مواد معلق در فیلتر شنی جمع می شود. در بعضی مواقع به خاطر جمع شدن مواد معلق موجود آب در داخل فیلتر شنی، فشار آب کم می شود و در این صورت صافی باید تمیز و شسته شود. فیلتر های شنی در موارد زیادی از جمله برای تصفیه آب استخر ها، آب های سطحی چاه ها و رودخانه ها، فیلتراسیون فاضلاب های انسانی و صنعتی و همچنین تصفیه مصارف خانگی و صنعتی استفاده می شوند. از آن جایی که سطح استخر ها باز است و اگر آب استخر به طور مرتب تصفیه یا تعویض نشود، آب استخر به خاطر مواد خارجی از جمله گرد و خاک و میکروب ها آلوده شده و موجب به وجود آمدن بیماری های پوستی و غیره می شود. به این ترتیب کلیه استخرهای عمومی به خاطر وجود این مواد خارجی و همچنین میکروب های موجود در آب، باید از فیلتر شنی استفاده کنند.

برای تمیز کردن فیلترهای شنی استخر، می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. یکی از روش هایی که برای تمیز کردن فیلتر شنی وجود دارد، شستشوی فیلتر شنی به صورت معکوس است. برای شستشوی معکوس فیلتر شنی، باید شیر آب ورودی را بست و سپس شیر شستشوی معکوس را باز کرد. با توجه به این که جریان آب به صورت معکوس از پایین به طرف بالا حرکت می کند، تمام ذرات از جمله ذرات گل و لای که به فیلتر شنی چسبیده اند، به طورکامل از فیلتر شنی جدا شده و به این ترتیب فیلتر تمیز می شود. روش دیگر برای تمیز کردن فیلتر این است که باید ده سانتی متر از لایه بالایی فیلتر را به طور کامل تعویض کرد. در این روش فیلتر شنی به طور کامل تمیز می شود. در حقیقت می توان گفت با استفاده از فیلتر های شنی در استخرها، آب استخر و جکوزی همیشه تمیز و شفاف باقی می ماند و علاوه بر این در مصرف انرژی و آب نیز صرفه جویی می شود. 

پمپ جکوزی

جت پمپ جکوزی یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای راه اندازی جکوزی است. جت پمپ با سرعت بالا، برای پمپاژ نمودن آب با فشار بالا به داخل جکوزی به کار برده می شود. برای به چرخش درآوردن آب در حالت های عادی، پمپ جکوزی با سرعت پایین استفاده می شود. به طور کلی در جکوزی ها دو سیستم برای گردش آب وجود دارد. یکی از این سیستم ها، سیستم گردش آب و تصفیه آن و سیستم دیگری جت پمپ جکوزی است که برای تامین فشار مورد نیاز نازل های ماساژور جکوزی استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به صفحه جت پمپ جکوزی سر بزنید.

پمپ های جکوزی باید تا حد امکان نزدیک به کاسه جکوزی نصب شوند. علاوه بر این استفاده از پمپ دوم یا رززو در همه جکوزی ها ضروری است زیرا این پمپ موجب می شود هنگام تعمیر یکی دیگر از پمپ ها، گردش آب بدون وقفه توسط پمپ دیگر ادامه داشته باشد.

پمپ تصفیه استخر

پمپ تصفیه استخر یکی از تجهیزات مهم استخری بوده و وجود آن برای همه استخرها ضروری است. پمپ آب استخر، با چرخاندن آب استخر، آب استخر را شفاف کرده و مانع از راکد شدن آب استخر می شود. در حقیقت پمپ تصفیه استخر یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و موجب به حرکت در آوردن آب استخر می شود. پمپ تصفیه با استفاده از اسکیمر و آبکش، آب استخر را بیرون کشیده و آن را وارد فیلتر می کند و سپس آب تصفیه شده را دوباره به داخل استخر پمپاژ می کند.

پمپ استخری یا پمپ تصفیه استخر در دو نوع تک فاز و سه فاز و برای مصارف صنعتی و خانگی طراحی و تولید می شود. بدنه پمپ تصفیه استخر در مقایسه با سایر پمپ ها، محکم تر است. به طور کلی می توان گفت جنس بدنه این پمپ ها از پلیمر بوده و در نتیجه در برابر آشغال، اسید و کلر مقاومت زیادی دارد. جنس مرغوب بدنه این پمپ ها از خوردگی و آسیب رساندن به پمپ جلوگیری می کند. علاوه بر این پمپ تصفیه استخر مجهز به یک دستگاه موگیر بوده و این دستگاه که در دهانه موتور قرار گرفته از ورود ذرات ریز جلوگیری می کند. مهمترین مزیت پمپ های تصفیه استخر ، کم مصرف بودن و توان بسیار بالای آن می باشد.

فیلتر کارتریجی استخر

فیلتر کارتریجی مخصوص یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و برای از بین بردن ذرات معلق موجود در آب در استخرها استفاده می شود. برای آگاهی از قیمت فیلتر کارتریجی استخر با پایا گسترش تماس بگیرید. فیلتر کارتریجی برای از بین بردن ذراتی که قطرشان بین 10 تا 15 میکرون است، به کار برده می شود. داخل بدنه فیلتر کارتریجی، فیلترهای استوانه ایی وجود دارد و این فیلترها با توجه به مقدار دبی آب ورودی در سایزهای مختلف به روی آن نصب می شوند.



:: برچسب‌ها: تجهیزات استخری ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()