نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یکی از وسایلی که در هرخانه یکی از مهمترین وسایل محسوب می شود و از حساسیت بالایی هم برخوردار است یخچال و فریزر است. یخچال و فریزرها در برندهای متفاوت با کیفیت های مختلفی تولید شده است که بسته به نوع استفاده و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته شده تهیه می شود. لازم است بدانید خرابی و ایجاد مشکل در یخچال و فریزر بسته به شرایط استفاده از این دستگاه دارد و مقداری هم به برند و قطعاتی دارد که در دستگاه استفاده شده. لازم است بدانید یکی از قطعاتی که شرایط استفاده و نوع استفاده در افزایش طول عمر و یا افزایش خرابی نقش موثری دارد کمپرسور و یا همان موتور یخچال و فریزر است. این قطعه و بخش یکی از مهمترین بخش ها در درستگاه محسوب می شود و لازم است بدانید خرابی های زیادی می تواند در صورت عدم توجه به سرویس و یا نوع و شرایط استفاده برای این بخش به وجود بیاید که تعمیر آن می تواند هزینه های زیادی را برای کاربران در بر داشته باشد. لازم است بدانید یکی از این مشکلاتی که می تواند برای کمپرسور یخچال و فریزر به وجود آید داغ شدن بیش از حد است که می تواند دلایل زیادی را شامل شود. در این مقاله قصد داریم در مورد دلایلی که باعث بروز این مشکل در کمپرسور یخچال و فریزر شود با شما صحبت نماییم. لازم است بدانید که در این مقاله نکات مهمی را برای شما بررسی کرده ایم در ادامه این مقاله همراه وبلاگ ما باشید.

 
این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
کمپرسور یخچال و فریزر
 
در این قسمت از مقاله قبل از اینکه در مورد موضوعات دیگری صحبت نماییم باید به این نکته اشاره داشته باشیم که اصلا کمپرسور چیست و چه کاربردی در یخچال و فریزرها دارد. کمپرسور همان قلب یخچال و فریزر یعنی موتور است که وظیفه پمپاژ گاز را به بخش هایی که نیازمند تولید سرما هستند را دارا می باشد. کمپرسور یخچال و فریزر در مدل های مختلفی برروی دستگاه نصب و راه اندازی می شود و هربرندی بسته به نوع دستگاه و حجم محفظه متفاوت است و برخی از کمپرسورها با قدرت بالا و برخی هم کمی قدرت کمتر را دارا می باشند. همانطور که اشاره شد کمپرسور قلب هر یخچال و فریزری محسوب می شود که خرابی این بخش می تواند در عملکرد همه بخش ها تاثیر گذار باشد. یکی از مشکلاتی که برای کمپرسور یا موتور یخچال ممکن است به وجود آید داغ شدن بیش از حد آن است که دلایلی را دارا می باشد. در این مقاله قصد داریم دلایل داغ شدن بیش از حد موتور یخچال را برای شما بررسی کنیم. این دلایل در تمام مدل ها مشابه است و می تواند یک دلیل و یا یک نشنانه ای داشته باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.
 
بررسی دلایل داغ شدن کمپرسور یخچال و فریزر
 
همانطور که می دانید در این مقاله قصد داریم در مورد دلایلی که سبب داغ شدن بیش از حد موتور یخچال و فریزر می شود با شما صحبت کنیم. در این قسمت از مقاله به همین موضوع می پردازیم و در رابطه با دلایل و بررسی قطعاتی می پردازیم که خرابی آن ها می تواند سبب بروز شدت حرارت از موتور یخچال و فریزر شود. خرابی خیلی از قطعات می تواند در بروز چنین مشکلی نقش بسزایی داشته باشد که در ادامه آن ها را بررسی کرده ایم.
 
خرابی و ایجاد مشکل در رله استارت
 
یکی از قطعاتی که ممکن است ایجاد مشکل در آن در داغ شدن بیش از حد موتور تاثیر داشته باشد رله استارت است. این قطعه وظیفه راه اندازی موتور را دارد. در این قطعه یک سیم پیچ کمکی وجود دارد که کمک به روشن شدن موتور می نماید و اگر این سیم پیچ کار نکند موتور قدرت زیادی را هر دو دقیقه یکبار وارد می نماید که استارت زده شود و همین امر سبب داغ شدن کمپرسور می شود.
 
یکسره کارکردن موتور یخچال و فریزر
 
یکی دیگر از مواردی که سبب داغ شدن موتور یخچال و فریزر می شود کار کردن به صورت یکسره موتور یخچال و فریزر است که می تواند دلایلی داشته باشد. یکی از عمده دلایل این مشکل نگهداری بیش از اندازه مواد غذایی در یخچال و فریزر است. دلایل دیگری مثل باز ماندن طولانی مدت درب یخچال و فریزر،خرابی سنسور محیطی دستگاه و کم یا زیاد بودن گاز یخچال را می توان اشاره داشت.
 
خرابی فن کندانسور یا کثیف بودن آن و یا خرابی فن
یکی از عمده دلایل فنی که باید در این قسمت از مقاله به آن اشاره داشته باشیم خرابی و ایجاد مشکل در فن کندانسور یخچال و فریزر می باشد. وظیفه این فن در برخی از مدل های یخچال و فریزر خنک سازی گاز دستگاه است و زمانی که این فن به دلیل خرابی یا کثیفی بیش از حد نتواند به کار خود ادامه دهد در داغ شدن موتور یا همان کمپرسور یخچال و فریزر تاثیر مستقیم دارد.
 
وجود مواد کثیف و یا کثیف شدن فیلتر درایر یخچال و فریزر
یکی از بخش های دیگری که می تواند در به وجود آمدن این مشکل نقش بسزایی ایفا نماید کثیف شدن فیلتر درایر است. وظیفه این فیلتر جلوگیری از ورود کثیفی هایی است که ممکن از از هوا به داخل دستگاه منتقل شود و تمیز نکردن این فیلتر سبب می شود که موتور یخچال و فریزر شدیدا داغ شود. در این قطعه بخشی وجود دارد که به اصطلاع به آن می گویند لوله مویی که کیپ شدن و گرفتگی این لوله هم می تواند نقش موثری در ایجاد این مشکل ایفا نماید که برای رفع این مشکل باید با متخصص امر مشورت نمایید.
 
نتیجه گیری
 
در این مقاله تلاش شد در مورد مشکل داغ شدن موتور یا همان کمپرسور یخچال و فریزر با شما صحبت نماییم. لازم است بدانید مشکلات در قطعات زیادی می تواند در ایجاد این مشکل یخچال و فریزر موثر باشد که باید به طور حتم متخصص امر برای رفع این مشکل به محل شما مراجعه نماید. شما می توانید از طریق شماره های زیر با بخش نمایندگی یخچال فریزر هیتاچی  در تماس باشید.
 


:: برچسب‌ها: یخچال و فریزر ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تزوفی‌های لجندری

لیگ لجندری در ماه جولای سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود. با معرفی این قابلیت تروفی‌های جدیدی نیز با نام تروفی‌های لجندری به بازی اضافه شد که در صورت قرارگیری در این لیگ‌ها امکان دریافت تروفی‌ها در انتهای فصل وجود داشت. قبل از خرید و فروش اکانت کلش باید بدانید که در واقع باید گفت دریافت این تروفی‌ها هیچ تأثیری در بازی نداشته و با اینکه بسیاری از گیمر‌ها اقدام به جمع‌آوری این تروفی‌های لجندری می‌کردند، هرگز در کل بازی مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

البته این تروفی‌ها زیبا بوده و جذابیت پروفایل هر گیمری را به دنبال داشته است.

بخش بیلدر بیس و وجود کمپ‌ها

یکی از تغییرات جدید ایجاد شده در بازی کلش آف کلنز، اضافه شدن بخش بیلدر بیس و تغییرات مربوط به آن در بازی بوده است. این رویداد در سال ۲۰۱۷ به بازی اضافه شد و در بخش اصلی دهکده نیز قابلیت‌های خاصی را به همراه داشت. به دنبال آن کمپ‌ها نیز در بخش دهکده اصلی به بیلدر بیس اضافه شده بودند. اما آن‌ها دارای یک تفاوت اصلی با دهکده اصلی بوده و گیمر‌ها نیز به آن‌ها علاقه داشتند.

در اتک‌های بیلدر بیس امکان تغییر سرباز‌ها در هر زمانی وجود داشته است. در اینجا بود که گیمر‌ها متوجه شدند حضور کمپ‌ها چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. با وجود قابلیت‌های جدید بیلدر بیس و اضافه شدن آن به کلش آف کلنز همچنان این ساختمان‌ها در این بخش حضور داشته‌اند، بدون آنکه وجود آن‌ها چندان ضروری باشد.

هزینه یافتن مپ جدید

در این بازی، به دلیل وجود یک مکانیزم خاص برای دریافت مپ جدید در هنگام اتک زدن به دیگر پلیر‌ها، ملزم به پرداخت هزینه مشخصی خواهید بود. این هزینه با افزایش تاون هال نیز بیشتر می‌شود. اما به نظر می‌رسد چنین مکانیزمی چندان جالب توجه نبوده و در این بازی هیچ کاربردی ندارد. باید اعتراف کرد که در زمان انتشار اولیه در سال ۲۰۱۲ این قابلیت کاربردی بود. اما اکنون نمی‌توان مانند سابق از آن استفاده کرد. در حال حاضر نیز به دلیل اضافه شدن جوایز مختلف و بخش‌های متنوع، کاربران نگرانی در مورد از دست دادن گلد‌های خود ندارند و به همین دلیل مکانیزم مورد نظر چندان قابل قبول به نظر نمی‌رسد.



:: برچسب‌ها: بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم اصطلاحاتی هستند که به لپ تاپ‌هایی اشاره دارند که از کار افتاده یا مورد استفاده قبلی قرار گرفته‌اند، اما تفاوت‌های مهمی بین آنها وجود دارد: در ادامه همراه وبلاگ ما باشید.
1. تعمیر و بازسازی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً توسط تولیدکننده یا تامین‌کننده‌های معتبر تعمیر و بازسازی می‌شوند. این تعمیرات عمدتاً توسط تخصصی‌ترین فنی‌کاران و با استفاده از قطعات اصلی یا معادل اصلی انجام می‌شود. بعد از تعمیرات، این لپ تاپ‌ها معمولاً گواهینامه‌ها و تضمین‌نامه‌های تولیدکننده را دارند و معمولاً در شرایط نزدیک به جدید به فروش می‌رسند.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): این لپ تاپ‌ها ممکن است توسط افراد حقیقی یا تجار عرضه شوند. این لپ تاپ‌ها ممکن است بدون تعمیرات حرفه‌ای به فروش برسند یا تعمیرات کمی داشته باشند. کیفیت و وضعیت آنها متنوع است و ممکن است به خریدارانی با اطلاعات فنی کمک کند.
 
2.منبع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): منابع تامین اصلی برای لپ تاپ‌های استوک معمولاً تولیدکنندگان اصلی و تامین‌کنندگان معتبر هستند. این لپ تاپ‌ها به صورت مستقیم از منابع معتبر خریداری می‌شوند.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً از افراد حقیقی یا منابع غیررسمی تهیه می‌شوند و ممکن است به تجربه و تامین کننده بستگی داشته باشد.
 
3.گارانتی و تضمین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها عموماً با گارانتی از تولیدکننده یا تامین‌کننده همراه هستند. این گارانتی‌ها ممکن است شامل تعمیرات رایگان یا تعویض در صورت ایرادات باشد.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است بدون گارانتی عرضه شوند یا گارانتی محدود داشته باشند.
 
4.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): این لپ تاپ‌ها معمولاً گران‌تر از لپ تاپ‌های دست دوم هستند، اما به عنوان جایگزینی با کیفیت بالاتر به لپ تاپ‌های جدید شناخته می‌شوند.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً ارزان‌تر هستند، اما کیفیت و وضعیت آنها متغیر است و ممکن است برای خریداران با بودجه محدود جذاب باشد.
 
5.ظاهر:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): اغلب لپ تاپ‌های استوک پس از تعمیرات و بازسازی‌های کامل، به یک وضعیت ظاهری نزدیک به جدید برگردانده می‌شوند. این به معنای وجود کمترین خطوط و خراش‌ها و تمیزی قطعات خارجی است.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): ظاهر لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. آنها ممکن است خراش‌ها و علائم استفاده قبلی داشته باشند. وضعیت ظاهری آنها به تجربه و نگهداری فردی بستگی دارد.
 
6.سلامت عمومی:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک عمدتاً پس از تعمیرات دقیق و تست‌های کیفیت ارائه می‌شوند. به همین دلیل، عملکرد و سلامت عمومی آنها بهتر است و معمولاً در شرایط خوبی قرار دارند.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): سلامت لپ تاپ‌های دست دوم ممکن است متفاوت باشد. برخی از آنها ممکن است مشکلات عملکردی داشته باشند که نیاز به تعمیر داشته باشند.
 
7.منابع تامین:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): لپ تاپ‌های استوک معمولاً از منابع اصلی تولیدکننده یا تامین‌کنندگان معتبر تهیه می‌شوند. این به تأکید بر کیفیت و قانونی بودن منابع تامین اشاره دارد. فروشگاه استوک مال یکی از منابع معتبری می باشد که می توانید از آن اقدام به خرید لپ تاپ استوک کنید.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): منابع تامین لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً متنوع‌تر هستند و ممکن است از منابع غیررسمی نیز تهیه شوند. این ممکن است منجر به تنوع در کیفیت و وضعیت آنها شود.
 
8.قیمت:
لپ تاپ استوک (Refurbished Laptop): قیمت لپ تاپ‌های استوک معمولاً بالاتر از لپ تاپ‌های دست دوم است. این افزایش قیمت به دلیل تعمیرات و بازسازی‌های کامل است که به آن انجام می‌شود و همچنین وجود گارانتی و تضمین‌های بیشتر.
 
لپ تاپ دست دوم (Secondhand Laptop): قیمت لپ تاپ‌های دست دوم معمولاً پایین‌تر از لپ تاپ‌های استوک است. این به دلیل وضعیت ظاهری و عملکردی متغیر آنها است.
 
به عنوان خریدار یا فروشنده، باید با توجه به نیازها، بودجه و اولویت‌های شما، از این تفاوت‌ها آگاهی داشته باشید تا انتخاب مناسبی انجام دهید.
 
 


:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت های مختلفی از جمله شیائومی سعی کرده اند با تولید گوشی های مخصوص بازی مانند شیائومی بلک شارک 2 نهایت لذت را به کاربران در هنگام انجام دادن بازی های مختلف هدیه دهند. بازی و سرگرمی یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی امروزه افراد شده است. به همین دلیل رقابت برای عرضه ی یک محصول با کیفیت بالا و امکانات متعدد باعث شده است تا شاهد عرضه ی محصولات مختلف از طرف برند های مطرح جهانی تولید کننده گوشی های همراه در این زمینه باشیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.
شیائومی بلک شارک 2
این محصول از سری گوشی های هوشمند مخصوص بازی شرکت است که دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی نیز می باشد.
 
به گزارش نمایندگی شیائومی بعد از تجربه های موفق پیشین در عرصه تولید Gaming phone  و استقبال بی نظیر از کاربران باعث شد تا شیائومی مدل تازه گوشی های بازی خود را با بهبود در پردازنده و دوربین راهی بازار نماید.
 
شیائومی
 
بلک شارک 2 نسبت به گوشی های بازی قبلی ظاهر کاملاً یکسانی دارد.
 
از جمله مهم ترین دلایلی که باعث شده است تا این محصول بتواند در مقایسه با گوشی های مخصوص بازی برند های مطرح جهانی، سهم مناسبی از بازار را به دست بیاورد، قیمت مناسب و اقتصادی این محصول می باشد.
 
هنوز بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا گوشی آن ها از نظر قیمت در سطح مناسبی قرار داشته باشد تا اینکه امکانات جانبی مختلف و متنوعی داشته باشد.
 
بررسی ویژگی های مختلف شیائومی بلک شارک 2
همانطور که در بالا نیز اشاره شد، شیائومی بلک شارک 2 نسبت به مدلهای قبلی، دارای پردازنده ی قوی تری است.
 
پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 با 8 هسته پردازشی دلیلی برای اثبات این ادعا است تا کاربران بتوانند به راحتی بازی های مختلف را روی این دستگاه اجرا نمایند.
 
این کارایی بالای شیائومی بلک شارک 2 را می توان به دلیل افزایش 20 درصدی کارایی پردازنده ی گرافیکی Adreno 640 نسبت به مدل های قبلی نیز دانست.
 
 این گوشی مخصوص بازی از سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 پشتیبانی می کند.
 
با توجه به اینکه بازی کردن با گوشی هوشمند باعث کاهش کارایی باتری دستگاه می شود، باتری قوی و با کیفیتی برای شیائومی بلک شارک 2 در نظر گرفته شده است.
 
این باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می تواند برای سال های متوالی کیفیتی بالایی از خود نشان دهد.
 
صفحه نمایش دستگاه
زمانی که اسم بازی به میان می آید مطمئناً کیفیت صفحه نمایش برای مشتریان و خریداران یک گوشی هوشمند در اولویت قرار می گیرد.
 
صفحه نمایش شیائومی بلک شارک 2 به دلیل اندازه ی 6.39 اینچی می تواند تمامی نیاز های مشتریان و کاربران برای لذت بردن از یک بازی را برطرف نماید.
 
این صفحه نمایش با رزولوشن 1080 پیکسل و روشنایی 430 نیت ساخته شده است.
 
پشتیبانی از قابلیت HDR از ویژگی های این صفحه نمایش می باشد که باعث بالا رفتن وضوح تصاویر و کیفیت آن ها می شود.
 
استفاده از چهار حسگر رنگ نور محیطی با کمک پردازنده ی اختصاصی تصویر، نور صفحه نمایش را تنظیم می کنند.
 
دوربین شیائومی بلک شارت 2
دوربین اصلی شیائومی بلک شارک 2 دارای دو لنز با قدرت 48 و 12 مگا پیکسل است.
 
از جمله قابلیت های این دوربین اصلی می توان به فلش LED، HDR، پانوراما اشاره نمود.
 
از ویژگی های لنز 12 مگاپیکسلی می توان به قدرت زوم دو برابری اشاره نمود.
 
با توجه به اهمیت دوربین سلفی و قدرت 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی شیائومی بلک شارک 2 می توان این ویژگی دستگاه را با گوشی های مطرح جهانی قابل مقایسه دانست.
 
دیگر ویژگی های فنی و امکانات دستگاه
تجهیزات جانبی مانند دو دسته بازی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که می توان با وصل کردن آن ها به شیائومی بلک شارک 2 برای بازی کردن از آن ها استفاده نمود.
حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش
این محصول دارای حافظه ی داخلی 256 گیگابایت است که البته کاربران نمی توانند با نصب کارت، حافظه ی جانبی دستگاه را ارتقاء دهند.
نصب و استفاده همزمان از دو سیم کارت
پشتیبانی از نسل های مختلف اینترنت تلفن های همراه
پورت 0
بلوتوث، GPS، هات اسپات، شبکه وای فای
وزن 205 گرمی و بسیار مناسب
پوشش 100 درصدی فضای رنگی و صفحه نمایش با 16 میلیون رنگ
ابعاد مناسب
زیبایی در ساختار و کیفیت بالای بدنه ی محصول
 


:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تی پی لینک تولید کننده محصولات شبکه های کامپیوتری و موبایلی است که در سال 1996 در چین تاسیس شد. محصولات این شرکت شامل روترها، تجهیزات مخابراتی، سوئیچ های شبکه، تجهیزات شبکه محلی بی سیم، مودم های ADSL و کارت های شبکه می باشد. TP-Link به عنوان بزرگترین سهم بازار SOHO در جمهوری خلق چین و سومین برند بزرگ تجهیزات شبکه در جهان شناخته شده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

TPLink یک تولید کننده جهانی تجهیزات شبکه SOHO است که محصولات آن در بیش از 120 کشور در دسترس است. این شرکت در زمینه های بی سیم، ADSL، روترها، سوئیچ ها، دوربین های IP، خطوط برق، سرورهای چاپ، مبدل های رسانه ای و آداپتورهای شبکه فعال است. TP-Link مربوط به بزرگترین شرکت آمریکایی در این راستا است.

در سال 2012، 46.9 درصد از درآمد سالانه TP-LINK از بازار بین المللی بود و آرژانتین، استرالیا، ایران، برزیل، کانادا، کلمبیا، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، مکزیک، هلند، لهستان، رومانی، روسیه، سنگاپور، کره جنوبی، اسپانیا، ترکیه، امارات متحده عربی، ایالات متحده، انگلستان، اوکراین، ویتنام.

در سال 1996، نام تجاری TP-Link توسط دو برادر چینی، ژائو جیانژونگ و ژائو جیاکینگ، که کارت های شبکه خود را تولید و می فروختند، تأسیس شد.

نام این برند مخفف Twisted Pair به معنای جفت پیچ خورده است. جفت پیچ خورده نوعی کابل است که برای انتقال سیگنال های الکترومغناطیسی (مانند کابل های شبکه) توسعه یافته است. 2005: شروع فعالیت های بین المللی (اکنون تجهیزات شبکه این شرکت به اقصی نقاط جهان صادر می شود) 2008: پس از انتقال دفتر مرکزی تی پی لینک به مکانی به مساحت 100000 متر مربع در شنژن، این برند فعالیت رسمی خود را در آمریکا.

TP-Link در حال تبدیل شدن به سومین برند بزرگ تجهیزات شبکه در جهان است و TP-Link بیشترین سهم را از بازار سوهو در چین دارد. TP-Link چندین بار به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات شبکه بی سیم در جهان معرفی شده است.

TP-Link در سال 2013 به رشد قابل توجهی دست یافت و در سه ماهه چهارم سال جاری 39.85 درصد از بازار جهانی WLAN را در اختیار گرفت. TP در نام این شرکت Twisted Pair است. TP Link یک تولید کننده جهانی تجهیزات شبکه SOHO است که محصولات آن در بیش از 120 کشور به فروش می رسد. روتر و مودم تی پی لینک: تی پی لینک طیف وسیعی از مودم ها و روترهای ADSL، VDSL، LTE و غیره خانگی و اداری را در بازار عرضه می کند و یکی از برندهای محبوب در این بخش است.

سری ARCHER یکی از روترهای حرفه ای این شرکت می باشد که مناسب برای گیمرها، حرفه ای ها و شرکت ها می باشد. روترهای گیگابایتی، روترهای 2 و 3 باند در ایران محبوبیت خاصی دارند. TP-Link همچنین روترهای VPN را برای شرکت های تجاری با نام تجاری SAFESTREAM ارائه می دهد. سوئیچ شبکه TP-Link:

- این شرکت کلیدهای مختلفی را برای منازل، ادارات، مشاغل و مشاغل خدمات اینترنتی تولید می کند.

- سوئیچ های مدیریت شده و بدون مدیریت برند JETSTREAM ساخت این شرکت با پشتیبانی از سرعت تا 156 گیگابایت و توان POE. تفاوت اصلی بین سوئیچ های مدیریت شده و غیر مدیریتی، قابلیت پیکربندی سوئیچ و اولویت بندی ترافیک LAN است زیرا مهمترین اطلاعات باید در اولویت ارسال شوند.

این شرکت طیف گسترده ای از سوئیچ ها را برای منازل، ادارات، مغازه ها و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی تولید می کند. سوئیچ های مدیریت شده و بدون مدیریت برند JETSTREAM ساخت این شرکت تا 156 گیگابایت سرعت و ظرفیت POE را پشتیبانی می کند. سوئیچ های تیپیلینک به سه دسته 5 پورت، 8 پورت و 16 پورت تقسیم می شوند.

پیوند تپ کارت تان جارینگان:

این شرکت در زمینه ساخت کارت شبکه حضوری فعال دارد و انواع کارت های شبکه PCI و USB دو بانده و دو بانده را تولید می کند. کارت های شبکه TP-LINK در سری های ARCHER، TL، TG و TF ارائه می شوند و می توانند از سرعت 10 مگابیت بر ثانیه تا 1300 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی کنند. کارت های شبکه USB نیز متنوع هستند و در اندازه ها و قدرت های مختلف ساخته می شوند. سری کارت های شبکه NANO USB با وجود اندازه کوچک (اندازه حافظه فلش کوچک) از سرعت 450 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین، TP-Link یک کارت شبکه اترنت ارائه می دهد که از طریق USB به رایانه متصل می شود و سرعت آن تا 1000 مگابیت در ثانیه است.



:: برچسب‌ها: تی پی لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سرعت پایین لپ تاپ ایسر خود را آزار می دهد، این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا بهترین راه های افزایش سرعت لپ تاپ ایسر را بدانید. نمایندگی ایسر با استفاده از یک تیم فنی و متخصص با تجربه کامل در تعمیر لپ تاپ ایسر تمامی کارهای لازم را برای ارتقای سخت افزار لپ تاپ ایسر شما انجام می دهد که سرعت آن را افزایش می دهد و سپس به بررسی کامل آن می پردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

ابزار و تجهیزات

قبل از به روز رسانی و افزایش سرعت لپ تاپ ایسر، مهم است که با کارشناسان صحبت کنید تا بدانید مدل مورد نظر شما تا چه اندازه می تواند بهبود یابد و در این مرحله تیم فنی و تخصصی ساعت ایسر به شما پیشنهاد ویژه ای می دهد. پیشنهاد. سرویس. این برای شما رایگان و انحصاری است، بنابراین می توانید قبل از انجام هر کاری از بهترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای متناسب با نیاز خود استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ های ایسر را از منظر نرم افزاری افزایش دهید

یکی از مواردی که می تواند سرعت برنامه ها را در لپ تاپ ایسر افزایش دهد، ارتقای نرم افزار یا تغییر کامل ویندوز است.

اگر برای مدت طولانی سیستم ویندوز خود را تغییر ندهید و اگر ویندوز جدید را در سیستم خود نصب نکنید یا تغییرات نرم افزاری را در قسمت های مختلف انجام دهید، ممکن است با مشکلات مربوط به سرعت لپ تاپ مواجه شوید. به طور کلی می توان گفت که عمر کامل ویندوز نصب شده بر روی لپ تاپ تقریبا 6 ماه است و پس از این مدت یا حداقل تا یک سال باید ویندوز را تغییر دهید تا لپ تاپ عمر جدیدی پیدا کند. .

علاوه بر این، می‌توانید از خدمات کامل لپ‌تاپ ایسر استفاده کنید که گرد و غبار قطعات سخت‌افزاری داخلی لپ‌تاپ شما را پاک می‌کند، زیرا در برخی موارد، برخی از قطعات مانند رم یا مادربرد، گرد و غبار می‌تواند باعث کندی سرعت شود. روی آن می نشیند

البته این موارد نقش کمی در اورکلاک لپ تاپ های ایسر دارند و پس از انجام این کارها شاهد افزایش جزئی سرعت خواهید بود. اگر می خواهید سرعت چشمگیر این لپ تاپ ایسر را ببینید، مطلب زیر را از دست ندهید.

افزایش حافظه داخلی

حافظه داخلی و نوع آن می تواند نقش بسیار مهمی در بارگذاری و سرعت اجرا و همچنین خروجی نرم افزارهای مختلف بر روی لپ تاپ شما داشته باشد.

معمولاً در لپ‌تاپ‌های ایسر که از طریق این شرکت و با فرمت اصلی به فروش می‌رسند، از هارد دیسک‌های HD و حافظه داخلی استفاده می‌شود که سرعت پردازش کمتری نسبت به نسل جدید هارد یعنی هارد SSD و حافظه داخلی دارند.

حافظه SSD با توجه به سرعت عمل بالا در هنگام استفاده از نرم افزارها و خروج از آنها می تواند نقش زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر داشته باشد.

وقتی از حافظه SSD به جای حافظه داخلی HHD استفاده می کنید، قطعا سرعت بسیار بالاتری را تجربه خواهید کرد، اما این پایان کار نیست و میزان حافظه داخلی SSD همچنان می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت لپ تاپ شما داشته باشد. آنچه باید به خاطر داشته باشید این است که لپ تاپ های ایسر و سایر مدل ها به صورت پیش فرض از میزان حافظه SSD پشتیبانی می کنند و اگر می خواهید حافظه بزرگ تری مانند 1 ترابایت انتخاب کنید، در برخی مدل ها ممکن است با محدودیت هایی مواجه شوید.

در نمایندگی ایسر تمامی ظرفیت های حافظه SSD داخلی به صورت اورجینال و اورجینال و با ضمانت کتبی در اختیار شما قرار می گیرد.با افزایش رم دستگاه سرعت لپ تاپ های ایسر را افزایش دهید.

یکی دیگر از قسمت هایی که برای افزایش سرعت لپ تاپ ایسر می توانید به آن مراجعه کنید، رم یا قسمت پردازشی لپ تاپ است.

رم یکی از اجزای اصلی لپ‌تاپ است و می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرعت برنامه‌هایی مانند فتوشاپ و خروج از برنامه‌های ویرایش ویدیو داشته باشد. رم به طور مستقیم بر قیمت لپ تاپ ها تأثیر می گذارد.

اگر لپ‌تاپ شما از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند، می‌توانید با افزایش رم در سیستم خود به 8 یا 12 گیگابایت رم یا بیشتر، سرعت چشمگیری داشته باشید.

باز هم لازم به ذکر است که افزایش سرعت از طریق رم نیز باید با هماهنگی مشاوران فنی و تخصصی آژانس ایسر انجام شود تا با توجه به ظرفیت دستگاه شما مقدار مناسبی از رم مصرف شود و با هیچ مشکلی مواجه نشوید. چالش ها و مسائل. هر گونه مشکل در آینده

آیا پردازنده و گرافیک ایسر قابل ارتقا است؟

سوال دیگری که در مورد افزایش سرعت لپ تاپ های ایسر مطرح می شود، امکان بهبود حافظه پردازنده و گرافیک دستگاه است. با توجه به اینکه این امر در سیستم های کامپیوتری قدیمی به راحتی امکان پذیر بود، بسیاری از دوستان در این مورد سوال پرسیده اند و قصد دارند لپ تاپ ایسر را از نظر پردازنده و گرافیک ارتقا دهند که باید بگوییم برای بسیاری این امکان وجود ندارد زیرا استفاده از لپ تاپ های کوچک با چیپست یکپارچه یا گرافیک و پردازنده. البته در برخی موارد و بسته به طراحی لپ تاپ، تیم فنی و تخصصی نمایندگی ایسر از دستگاه ها و تجهیزات مدرن استفاده می کند. متخصصان پیشرفته به راحتی می توانند این کار را انجام دهند. ، اما قبل از شتاب دادن به لپ تاپ ایسر، باید هماهنگی و مشاوره لازم را از واحد پشتیبانی و پشتیبانی فنی نمایندگی رسمی ایسر در ایران دریافت کنید.

منبع: نمایندگی ایسر



:: برچسب‌ها: ایسر ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.



:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ورق پلی‌آمید یکی از کارآمدترین وسایل در صنایع مختلف است که به نام‌های تجاری مختلفی به بازار عرضه می‌شود. از نام‌های تجاری ورق پلی‌آمید می‌توان به ارتالون و نایلون اشاره کرد؛ بنابراین همه‌ی ما روزانه و به‌طور مستمر از ورق‌های پلی‌آمید استفاده می‌کنیم. این ورق‌ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند و مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ اما در اینجا پلی‌آمیدهای صنعتی موردبحث و بررسی هستند که جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزه بشر پیدا کرده‌اند. این ورق‌ها با مشخصات و ویژگی‌های مختلفی تولیدشده و در اختیار صنایع قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های ورق‌های پلی‌آمید، مقاومت شیمیایی و قدرت اصطکاک بالای آن‌ها است. به این صورت که صنایع مختلف بر اساس نیاز خود یکی از ورق‌های پلی‌آمیدی را مصرف می‌کنند. در ادامه با با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

این ورق‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای قطعات فولادی هستند؛ ازاین‌رو در صنایع پتروشیمی، الکتریکی، عمرانی و آزمایشگاهی به‌وفور استفاده می‌شوند. از دیگر انواع رایج پلی‌آمیدها، میلگردها هستند. ورق‌ها و میلگردهای پلی آمیدی به‌صورت استفاده‌های روزانه و بسیار رایج هستند. ویژگی‌های بسیاری، استفاده از ورق‌ پلی‌آمید را رواج داده است. به عبارتی این ورق‌ها به‌وسیله‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، رضایت بسیاری را جلب کرده و به مصرف می‌رسند.

ورق پلی‌آمید چه ویژگی‌هایی دارد؟

در ابتدا به‌ضرورت و محبوبیت جایگاه ورق پلی‌آمید در صنایع مختلف اشاره کردیم. ویژگی‌های بسیاری استفاده از این ورق‌ها را به‌ضرورت رسانده که در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های اشاره می‌کنیم.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ورق‌ها، ساختار و مواد سازنده‌ی آن‌ها است. منشأ تولید ورق‌های پلی‌آمیدی روغن است. به عبارتی این ورق‌ها از روغن ساخته می‌شود؛ بنابراین در استفاده از این ورق‌ها دیگر نیازی به روغن‌کاری‌های اضافه نیست. به همین دلیل، استفاده از این ورق‌ها کار را بسیار راحت و آسان می‌کند.
ورق پلی‌آمید مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و بخارآب دارد. به‌طوری‌که می‌تواند محدوده‌ی دمایی کمتر از ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کند که مقاومت بالای ورق پلی‌آمید را نشان می‌دهد؛ بنابراین در شرایطی این‌چنین، استفاده از این ورق‌ها ارجحیت بالایی نسبت به محصولات مشابه دارد.
مقاومت و کشسانی بالایی در برابر پارگی و کشیدگی از خود نشان می‌دهند. تراکم بالا در ساختار این ورق‌ها مقاوم ساخته است.
مقاومت بالا در برابر نفوذ گردوغبار و مایعات دارند. ازاین‌رو خیلی سخت می‌توان جایگزینی برای ورق پلی‌آمید پیدا کرد.
همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش داشته و دوام بالایی در طول زمان دارند؛ بنابراین زمان زیادی را می‌توان از این ورق‌ها استفاده کرد.
عملیات تراشکاری، خیلی راحت بر این ورق‌ها اعمال می‌شود.
مقاومت بالا در برابر اشعه‌های مخرب مانند اشعه‌های فرابنفش و غیره.
رایج‌ترین انواع ورق‌ پلی‌آمید
برخی از انواع ورق‌های پلی‌آمیدی بیشتر از سایرین استفاده می‌شوند. ورق‌های پلی آمیدی بر اساس مقاومت شیمیایی آن‌ها به سه دسته‌ی ۶، ۶۶ و ۶۶.۶ دسته‌بندی می‌شوند.

ورق پلی‌آمید ۶ یا PA6: یکی از رایج‌ترین ورق‌های پلی آمیدی است. این ورق به ورق پلی‌آمید استخوانی نیز معروف است. از این ورق در صنایع خودروسازی به‌وفور استفاده می‌شود. در صنایع غذایی مانند کارخانه‌های سوسیس و کالباس سازی برای بسته‌بندی نیز استفاده می‌شود. چراکه این ورق‌ها مقاومت خوبی در مقابل عبور گازها از خود نشان داده و مانع فاسدشدن مواد غذایی می‌شوند. این ورق توازن بالایی میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد می‌کنند.

از معایب این ورق می‌توان به گران بودن آن اشاره کرد. همچنین مقاومت خوبی در مقابل اسیدهای قوی نداشته و رطوبت را به خود جذب می‌کنند.

ورق پلی‌آمید PA6G: یکی دیگر از انواع رایج این ورق‌ها است که بهرنگ‌های کرم و خردلی شناخته می‌شود. مقاومت بالاتری نسبت به ورق پلی‌آمید ۶ داشته و کاربردهای بیشتر نیز دارد. از این ورق در صنایع خودروسازی، ساخت چرخ‌دنده‌ها، جک‌های هیدرولیکی و غیره استفاده می‌شود‌. این ورق‌ها نیز توازن بالای میان استحکام و ضربه‌پذیری ایجاد کرده و مقاوم هستند. همچنین این ورق‌ها قیمت بالایی دارند؛ و در مقابل اسیدهای قوی مقاومت کمی از خود نشان می‌دهند
ورق پلی‌آمید PA66: این ورق مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل ضربه‌پذیری و اسید دارد. همچنین دوام بالاتری در برابر سایش و فرسودگی نسبت به پلی آمید PA6 دارد. مقاومت بالاتری در برابر دما و بخارآب نسبت به پلی آمید ۶ دارد؛ و دمای ذوب بالاتری نیز دارد.
مزایای ورق پلی‌آمید
تاکنون به مزایای ورق پلی‌آمید و ضرورت استفاده از آن در صنایع مختلف، به‌خصوص صنایع ماشین‌سازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، آزمایشگاه و عمرانی اشاره داشتیم. ویژگی‌ها و مزایای بسیاری بر صنعتی شدن ورق‌های پلی‌آمیدی تأثیر دارد که باعث شده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشند. امروزه این ورق‌ها جایگزین بسیاری از محصولات صنعتی همانند فولادها شده است. به‌علاوه پلی‌آمید ها در صنایع بسته‌بندی، لوازم‌خانگی، نساجی و پارچه سازی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. به‌طورکلی می‌توان موارد زیر را به‌عنوان مزایای ورق‌های پلی آمیدی برشمرد:

  • خاصیت کشسانی و ارتجاعی بالا
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • ایجاد توازن میان استحکام و ضربه‌پذیری
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و بخارآب
  • شکل‌پذیری بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • استحکام بالای مکانیکی
  • مقاوم در برابر حشرات و جوندگان مختلف
  • ورق پلی‌آمید به‌عنوان عایق‌های صوتی عمل می‌کنند و ضد نویز هستند.
  • هزینه‌ی حمل‌ونقل و نصب آن‌ها پایین است‌.
  • حجم آن‌ها کمتر از سایر وسایل جایگزین است.
  • وزن ورق پلی‌آمید بسیار کمتر از لوله‌های فولادی و فلزی است.
  • این ورق‌ها عایق الکتریکی مناسبی هستند بنابراین مورد مناسبی برای استفاده در صنایع الکتریکی هستند.

معایب ورق پلی‌آمید

ورق‌های پلی آمیدی مزایای بسیاری داشته و به دلیل مزایای بسیار، در صنایع مختلف جای گرفته‌اند؛ اما بااین‌حال معایبی نیز دارند که این معایب می‌توانند گاهی استفاده از آن را محدود سازند. به‌طورکلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت بالای ورق‌ پلی آمید که گاهی استفاده از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه نیست.

این ورق‌ها در مقابل اسیدهای بسیار قوی مقاومت نداشته و به همین دلیل استفاده از آن‌ها محدود خواهد بود.

پارت پلیمر

این فروشگاه افتخار دارد تا تمامی محصولات پلیمری خود را اعم از وارداتی و تولیدی داخل خود را با کیفیت و قیمت مناسب جهت عرضه به صنعت سیمان ، نفت ، گاز ، پتروشیمی ، خودروسازی ، فولادسازی ، کشتی سازی ، شیمیایی ، غذایی ، داروسازی و غیره را دارد .

منبع: پارت پلیمر



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

از جمله لپ تاپ های قدرتمند بازار به شمار می رود که عملکرد بسیار عالی آن می تواند رضایت هرکسی را جلب سازد. این روزها کاربران بسیار زیادی را می توان دیدکه دغدغه خرید یک لپ تاپ قدرتمند را دارند.چنین لپ تاپ هایی با عملکرد و توانایی قابل توجه خود به خوبی قادرند تا نیازمندی های عموم کاربران را پاسخ دهند. مشخصات فنی قدرتمند و عملکرد بی نظیر لپ تاپ از جمله ویژگی هایی به شمار می روند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. زمانی که یک لپ تاپ چنین ویژگی هایی نداشته باشد نمی تواند کاربران را نیز جذب خود سازد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

با این تفاسیر می توان به این نتیجه دست یافت که، لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 از بهترین محصولات برند دل به شمار می رود. این دسته از لپ تاپ های برند دل از بهترین لپ تاپ های گیمینگ شناخته می شوند و از قدرت بسیار بالایی برای اجرای گرافیک های سنگین برخوردار هستند.

این تنها ویژگی بارز لپ تاپ مخصوص گیم دل نیست چرا که این محصول از مشخصات فنی و ویژگی های بی نظیر دیگری نیز بهره مند می باشد. شما چقدر با این لپ تاپ ها آشنایی دارید؟ آیا تجربه استفاده از آن ها را داشته اید؟

لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 قدرتمندترین لپ تاپ بازار

همان گونه که در بخش ابتدایی نوشتار نیز بیان نمودیم لپ تاپ مدل G15-5515 از قدرتمندترین محصولات بازار به شمار می رود. این لپ تاپ بهترین گزینه برای گیم و اجرای بازی های گرافیکی سنگین می باشد.

عملکرد بالا، مشخصات فنی قدرتمند و توانمندی عالی از مهم ترین ویژگی های این دسته از محصولات برند دل به شمار می روند که همگی برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب اهمیت قابل توجه ای دارند.

وضوح بالا و برخورداری از حداکثر روشنایی لپ تاپ های دل

شما می توانید بالاترین روشنایی و وضوح را در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شاهد باشید. اگر بخواهیم اشاره ای کوتاه به مشخصات مربوط به صفحه نمایش این لپ تاپ ها داشته باشیم، می توان برخورداری از صفحه نمایش با ابعاد 15.6 اینچ را نام برد.

علاوه بر این لپ تاپ مخصوص گیم دل مجهز به پیکسل هایی از نوع IPS بوده و وضوح و روشنایی قابل توجه ای تا 300 نیت را دارد. شما می توانید مدت زمان زیادی را از لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمایید بدون آن که دچار خستگی چشم شوید.

توانایی بالا لپ تاپ مخصوص گیم دل در اجرای بازی ها

یکی از دلایلی که موجب شده تا لپ تاپ دل از مدل G15-5515 قدرت بالایی در اجرای بازی های گرافیکی داشته باشد، برخورداری از پردازنده مدل H 5800 سری 7 می باشد. این پردازنده ها توسط شرکت AMD که یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده پردازنده می باشد تولید شده اند.

علاوه بر این پردازنده ها که توانایی بسیار زیادی در ارائه فرکانس های بالا دارند، برند دل از پردازنده گرافیکی دیگری در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 استفاده نمود.

این پردازنده که با نام GetForce RTX شناخته می شود از قدرت بسیار بالایی برخوردار بوده و توسط شرکت NVIDIA تولید و به بازار عرضه می گردد. با وجود چنین پردازنده هایی در لپ تاپ همه کاره دل مدل G15-5515 شما قادر خواهید بود تا به راحتی بازی های گرافیکی سنگین را نیز اجرا نموده و از قدرت بالای این دسته از لپ تاپ های برند دل نهایت لذت را ببرید.

مشخصات ظاهری لپ تاپ دل مدل G15-5515

شما هنگام کار با لپ تاپ دل مدل G15-5515 به راحتی می توانید متوجه خوش ساخت بودن آن شوید. نکته ای که در رابطه با مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها وجود دارد این است که شاسی آن ها از پلاستیک بوده و به راحتی می توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید. این سری از لپ تاپ های برند دل عاری از هرگونه لبه مزاحم بوده و شما تیزی خاصی را در اطراف این لبه ها حس نخواهید نمود.

این لپ تاپ ها به عنوان لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی دل نیز شناخته می شوند. با این تفاسیر اگر به دنبال خرید لپ تاپی قدرتمند برای برنامه نویسی می باشید ما این مدل از لپ تاپ ها را به شما معرفی می نماییم.

از دیگر مشخصات ظاهری این لپ تاپ ها می توان حاشیه های نازک آن ها را نام برد. طراحی رضایت بخش، وجود انعظاف در درب و کیفیت ساخت عالی همگی در کنار هم موجب شده اند تا لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 به عنوان یکی از مدل های رضایت بخش بازار به شمار رود.

برای باز و بسته نمودن راحت لپ تاپ، دو عدد لولا در قسمت پشتی لپ تاپ قابل مشاهده است که این عمل را برای شما سهولت بخشیده اند. وزن لپ تاپ مدل G15-5515 حدود 2.44 کیلوگرم بوده و اگر بخواهیم اشاره ای به میزان ضخامت آن داشته باشیم، لازم به ذکر است که ضخامت این محصول 26.9 میلی متر است.

از امکانات بسیار مهم این لپ تاپ ها وجود بریدگی و شکاف در قسمت های بالایی آن ها را می توان نام برد. این بریدگی ها شرایط لازم برای خنک شدن قسمت های داخلی و تهویه هوا لپ تاپ را فراهم می سازند تا مشکل خاصی برای قطعات ایجاد نگردد.

بررسی پورت ها و قابلیت های ارتباطی

کارشناسان نمایندگیی تعمیرات لپ تاپ دل معتقدند یکی از نکات بسیار مهمی که لازم است درباره لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 بدانید این است که این محصول دارای پورت هایی با عملکرد عالی است. شما در این لپ تاپ ها می توانید پورت های کاربردی خاصی را ببینید که شامل پورت های درگاه اترنت، پورت USB، درگاه USB Type – C ، پورت HDMI، پورت LAN، درگاه برق AC، جک های خروجی صدا و پورت USB 3.0 می شوند.

خرید و تعمیر لپ تاپ همه کاره دل

با تعدد بسیار بالای مراکز عرضه و فروش لپ تاپ، انتخاب فروشگاهی برای خرید لپ تاپ همه کاره دل از مدل G15-5515 که از اعتبار بالایی برخوردار باشد کار ساده ای نیست. شما برای برطرف کردن مشکلات و تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری این محصول بایستی حتما به سراغ نمایندگی دل بروید که با اعتبار بالای خود دارای محصولاتی کاملا اورجینال و باکیفیت باشد.

ما در مجموعه خود با عنوان نمایندگی دل، خدماتی ویژه را برای شما در نظر گرفته ایم تا بتوانید محصولاتی مطابق با نیازهای خود را تهیه کنید. در کنار خرید لوازم جانبی اصلی و اورجینال، می توانید از مجموعه خدماتی همچون تعمیر لپ تاپ دل را نیز دریافت نمایید که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

نقش قرنیزها به عنوان عناصری کاربردی و تزئینی اغلب نادیده گرفته می شود و به اندازه ای که لایق آنهاست مورد بررسی قرار نمی گیرند. شاید به همین دلیل است که افراد آشنایی زیادی با قرنیزها ندارند و وقتی با تنوع بالای این محصول بخصوص انواع پی وی سی مواجه می شوند کار انتخاب برایشان دشوار می شود. بنابراین این سؤال مهم مطرح می شود که بهترین قرنیز پی وی سی کدامند و یا به طور کلی تر بهترین نوع قرنیز باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟ در ادامه سعی داریم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

نحوه انتخاب بهترین نوع قرنیز

یکی از عناصری که می تواند فضای دکوراسیون داخلی را بشدت تغییر دهد قرنیز ها هستند. قرنیزها مثل سایر عناصری که در دکوراسیون داخلی کاربرد دارند متنوع هستند؛ چه از نظر جنس و چه از نظر ابعاد و شکل ظاهری. اما چگونه شکل ظاهری و جنس می تواند در انتخاب قرنیز پی وی سی تعیین کننده باشد.

شکل ظاهری قرنیزها

قرنیزها از نظر شکل ظاهری می توانند با هم تفاوت داشته باشند؛ برخی از انواع قرنیزها باریک و برخی دیگر پهن هستند، برخی از قرنیزها ضخیم و برخی نازک هستند و بالاخره برخی از قرنیزها سطح مسطحی دارند درحالیکه بقیه شامل شیارها و قوس های سطحی هستند. اما کدامیک از انواعی که به آنها اشاره می شود می تواند یک انتخاب ایده آل باشد؟

قرنیزهای باریک مناسب فضاهای کوچک و قرنیزهایی با ارتفاع بالا بهترین انتخاب برای فضاهایی هستند که متراژ بالایی دارند. به طور کلی قرنیزهای با ارتفاع بالا مناسب فضاهایی هستند که هم بزرگ هستند و هم طراح داخلی تلاش می کند با انتخاب یک قرنیز مناسب حسابی نظر بیننده را به خود جلب کند.

رنگ قرنیزها

انواع مختلف قرنیزها می تواند با توجه به جنس و روکش مورد استفاده تنوع رنگی بالایی نیز داشته باشد. به عنوان مثال انواع قرنیز  pvc بدلیل دارا بودن روکش رنگ از نظر رنگی تنوع بالایی دارند این درحالیست که قرنیزهای سرامیکی به دلیل طبیعی بودن از تنوع رنگ بسیار پایینی برخوردار هستند. قرنیزهای پی وی سی به دلیل تنوع رنگی بالا از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. به همین دلیل است که خریداران اغلب به دنبال یافتن بهترین قرنیز پی وی سی هستند و کمتر به سراغ قرنیزهایی با تنوع محدودتر مثل قرنیزهای سنگی و سرامیکی می روند.

جنس قرنیزها

قرنیزها از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شوند که هر یک می تواند در شرایط خاص و براساس نوع کفپوش و دیوارپوش انتخاب شود. به عنوان مثال قرنیزها را می توان در انواع جنس سنگی، سرامیکی، چوبی، پی وی سی و ام دی افی یافت. اما ویژگی های منحصر به فرد هر یک از این قرنیزها چیست؟

قرنیزهای سنگی
قرنیزهای سنگی همانطور که از نامشان مشخص است از سنگ تهیه می شوند و به این دلیل که سنگ یک ماده طبیعی محسوب می شود تنوع محدودی دارند. سنگ ها سنگین هستند و از طرفی بسیار شکننده هستند. همچنین قیمت تمام شده قرنیزهای سنگی می تواند بسیار بالاتر از قرنیزهای در دسترس تر مثل قرنیزهای ام دی افی و بهترین قرنیز پی وی سی باشد.

قرنیزهای سرامیکی
قرنیزهای سرامیکی که از ترکیبی از خاک رس به همراه فلدسپات و ماسه تهیه می شوند خواصی بسیار مشابه قرنیزهای سنگی دارند. با این تفاوت که سطح صیقلی تری داشته و شامل خلل و فرج طبیعی که در سنگ ها وجود دارد نمی شود. می توان گفت قرنیزهای سرامیکی بهترین قرنیز برای کف سرامیک هستند؛ جراکه هم به لحاظ ظاهری و هم شرایط نگهداری مشابه خواهند بود.

قرنیز چوبی
قرنیزهای چوبی از چوب طبیعی و به شکل مستطیل تهیه می شوند و مناسب فضاهایی هستند که کفپوش چوبی یا پارکت لمینت دارند. قرنیزهای چوبی بسیار به رطوبت، لک و خراش حساس هستند و به همین دلیل که اقبال چندانی برای خرید آنها وجود ندارد و خریداران انواع قرنیزهای ام دی افی که دارای روکش پی وی سی هستند را به دلیل شرایط نگهداری ساده تر به آنها ترجیح می دهند.

قرنیز ام دی افی
قرنیزهای ام دی افی همان قرنیزهایی هستند که دارای روکش ام دی اف یعنی فیبر با چگالی متوسط و روکش پی وی سی تهیه می شوند و خواصی بسیار شبیه به قرنیزهای پی وی سی دارند. به همین دلیل قرنیزهای ام دی افی می توانند یک گزینه برای افرادی باشند که بدنبال خرید بهترین قرنیز پی وی سی هستند.

قرنیز پی وی سی
بالاخره رسیدیم به بهترین و پرطرفدارترین انواع قرنیزها که راجع به آن زیاد شنیده ایم؛ قرنیزهای پی وی سی. به طور کلی هر عنصری که از پلیمر و فرآورده های آن که به اصطلاح به آن پی وی سی گفته می شود از یک سو مقاوم ترین و از سوی دیگر ارزان ترین انواع آن عنصر هستند و این در مورد قرنیزهای پی وی سی نیز وجود دارد.

قرنیزهای پی وی سی مقاوم در برابر آب هستند، در برابر خراش و ضربه مقاومند و از همه مهم تر قیمت مناسب تری دارند. انواع قرنیز پلی استایرن را می توان بهترین قرنیز پی وی سی دانست. قرنیزهای پلی استایرن مقاومت و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به قرنیزهای پی وی سی معمولی دارند.

سخن پایانی

در این مطلب گفتیم که برای خرید بهترین قرنیز پی وی سی و به طور کلی بهترین قرنیز باید به چه مواردی دقت کنیم. همین طور گفتیم که انواع قرنیزهایی که ممکن است در هنگام خرید قرنیز با آنها مواجه شوید کدامند و هر یک چه ویژگی های مثبت و منفی دارند.

درنهایت گفتیم که قرنیزهای پی وی سی به عنوان بهترین نوع قرنیزها تنوع بالایی دارند که انواع قرنیزهای پلی استایرن می تواند یکی از بهترین های آن باشد. با این حال ممکن است در هنگام خرید با برندهای مختلفی از قرنیزها مواجه شوید که پلی استایرن باشد. به همین دلیل توصیه می شود حتماً از فروشگاههای معتبر اقدام به خرید قرنیز کنید. به عنوان مثال فروشگاه دکورچوب که یک فروشگاه جامع در زمینه اقلام دکوراسیون داخلی محسوب می شود می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که به شما در خرید قرنیز دلخواهتان کمک کند.

منبع: 

 



:: برچسب‌ها: قرنیز ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ایسوس طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را ارائه می دهد، از جمله برخی از مدل های مقرون به صرفه. در اینجا برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس که ممکن است در نظر بگیرید آورده شده است در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

Asus VivoBook 15: Asus VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می دهد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

ایسوس Chromebook Flip C434: لپ تاپ ایسوس Chromebook Flip C434 یک لپ تاپ 2 در 1 است که بر روی سیستم عامل کروم کار می کند و دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD، پردازنده Intel Core m3، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت است. ذخیره سازی. همچنین دارای عمر باتری طولانی تا 10 ساعت است.

Asus VivoBook 14: Asus VivoBook 14 یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه است که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

Asus TUF Gaming A15: لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه است که صفحه‌نمایش 15.6 اینچی FHD، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD را ارائه می‌دهد. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce GTX 1650 یا 1660 Ti برای عملکرد بازی است.

به طور کلی، اینها برخی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس هستند که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه بودن ارائه می دهند

ایسوس Vivobook 15
لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است.

VivoBook 15 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.6 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس معتقدند به طور کلی، VivoBook 15 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است

 

ایسوس کروم بوک فلیپ C343
Asus Chromebook Flip C434 یک کروم بوک ۲ در ۱ ممتاز است که عملکرد و قابلیت حمل عالی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک و لولای 360 درجه است که امکان استفاده از آن در حالت های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت، چادر و پایه را فراهم می کند.

Chromebook Flip C434 مجهز به پردازنده Intel Core m3 یا i5، 4 یا 8 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این سیستم عامل Chrome را اجرا می کند و دارای محافظت داخلی در برابر ویروس، به روز رسانی خودکار، و دسترسی به انواع برنامه ها و سرویس های Google است.

کروم بوک فلیپ C434 طراحی شیک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 15.7 میلی متر و وزن آن 1.45 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 10 ساعت است که برای یک کروم بوک قابل توجه است.

کارشناسان بخش ارتقا لپ تاپ ایسوس میگویند این لپ تاپ همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، صفحه لمسی دقیق و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر است. همچنین دارای گزینه های اتصال متنوعی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C و کارت خوان microSD است.

به طور کلی، Asus Chromebook Flip C434 یک گزینه عالی برای افرادی است که به یک دستگاه قابل حمل و همه کاره برای بهره وری و سرگرمی نیاز دارند. طراحی زیبا، عملکرد عالی و عمر باتری طولانی آن را به یکی از بهترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچنین این مدل پرطرفدار یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس است.

 

ایسوس ویوو بوک 14
لپ تاپ ایسوس VivoBook 14 یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که عملکرد و قابلیت حمل مناسبی را ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 14 اینچی FHD با حاشیه های باریک، پردازنده Core i3 یا i5 اینتل، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت است.

VivoBook 14 طراحی باریک و سبکی دارد و ضخامت آن تنها 19.9 میلی متر و وزن آن 1.4 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 9 ساعت است که برای یک لپ تاپ ارزان قیمت مناسب است.

کارشناسان نمایندگی ایسوس معتقدند این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و دارای گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و کارت‌خوان microSD است. همچنین دارای فناوری صوتی Asus SonicMaster برای بهبود کیفیت صدا است.

VivoBook 14 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند لولای ErgoLift را ارائه می دهد که صفحه کلید را برای تجربه تایپ راحت تر کج می کند و Asus NumberPad، یک صفحه لمسی با صفحه کلید عددی داخلی.

به طور کلی، VivoBook 14 ایسوس گزینه خوبی برای دانش آموزان و کاربران عادی است که برای کارهای روزمره مانند مرور وب، پردازش کلمه و مصرف چند رسانه ای به یک لپ تاپ مقرون به صرفه نیاز دارند. طراحی باریک، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

ایسوس TUF gaming A15
لپ‌تاپ Asus TUF Gaming A15 یک لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است که تعادل خوبی بین عملکرد و مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با نرخ تجدید 144 هرتز، پردازنده AMD Ryzen 5 یا 7، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD است. همچنین دارای کارت گرافیک اختصاصی NVIDIA GeForce است که عملکرد خوبی را در بازی ارائه می کند.

TUF Gaming A15 دارای طراحی ناهموار و بادوام با ضخامت 24.9 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم است. همچنین دارای عمر باتری تا 8 ساعت است که برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است.

این لپ‌تاپ بر روی ویندوز 10 کار می‌کند و گزینه‌های ارتباطی مختلفی از جمله Wi-Fi، بلوتوث، USB Type-C، USB 3.2، HDMI و جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد. همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه، پد لمسی دقیق و فناوری صوتی DTS:X Ultra برای بهبود کیفیت صدا است.

TUF Gaming A15 همچنین چند ویژگی منحصر به فرد مانند سیستم خنک کننده خود تمیز شونده را ارائه می دهد که به حفظ دمای مطلوب لپ تاپ در طول جلسات طولانی بازی کمک می کند.

به طور کلی، Asus TUF Gaming A15 گزینه خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ میان رده هستند که عملکرد و دوام خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد. طراحی ناهموار، عملکرد مناسب و ویژگی های منحصر به فرد آن را به یک انتخاب رقابتی در رده خود تبدیل کرده است.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بعضی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی ایسوس بپردازیم.امیدواریم از خواندن این مطلب بهره کافی را برده باشید.

منبع: نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

 



:: برچسب‌ها: ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فاضلاب در واقع همان آب مصرف شده است. آب مصرفی در خانه‌ها شامل آب سینک، دوش، وان، توالت، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و … است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

 
این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.
 
آب مصرفی در مشاغل و صنایع مختلف نیز از خط تولید و یا واحدهای اداری تولید و جمع آوری می گردد. طبیعت توانایی شگفت‌انگیزی برای مقابله با مقادیر اندک هدررفت آب و آلودگی دارد، اما اگر میلیاردها گالن فاضلاب تولید شده روزانه را قبل از رهاسازی مجدد به محیط‌زیست تصفیه نکنیم، غرق می‌شود. تصفیه‌خانه‌ها آلاینده‌های فاضلاب را تا حدی کاهش می‌دهند که طبیعت بتواند آن را تحمل کند. فاضلاب همچنین شامل رواناب طوفان می‌شود. اگرچه برخی افراد تصور می‌کنند که بارانی که در طول طوفان در خیابان می‌بارد نسبتاً تمیز است، اما این‌طور نیست. مواد مضری که از جاده‌ها، پارکینگ‌ها و پشت‌بام‌ها روانه می‌شود، می‌تواند به رودخانه‌ها و دریاچه‌های ما آسیب برساند. در ادامه توضیح می‌دهیم که تصفیه فاضلاب چیست و فاضلاب چه انواعی دارد و هم‌چنین روش خرید پکیج تصفیه فاضلاب را به شما معرفی می‌کنیم.
 
 
اثرات آلایندگی فاضلاب شامل چه مواردی می‌شود؟
 
قبل از اینکه توضیح دهیم تصفیه فاضلاب چیست باید بدانید که اگر فاضلاب به‌درستی تصفیه نشود، بر محیط‌زیست و سلامت انسان می‌تواند تأثیر منفی بگذارد. این اثرات می‌تواند شامل آسیب به جمعیت ماهی و حیات‌وحش، کاهش اکسیژن، بسته شدن سواحل و سایر محدودیت‌ها در استفاده تفریحی از آب، محدودیت در برداشت ماهی و صدف و آلودگی آب آشامیدنی باشد. سازمان محیط‌زیست کانادا نمونه‌هایی از آلاینده‌های موجود در فاضلاب و اثرات مضر بالقوه این مواد بر اکوسیستم‌ها و سلامت انسان را این‌طور ارائه داده است:
مواد آلی و بقایای پوسیده می‌توانند اکسیژن محلول در دریاچه را مصرف کنند در نتیجه ماهی‌ها و سایر موجودات آبزی نمی‌توانند زنده بمانند.
مواد مغذی بیش از حد، مانند فسفر و نیتروژن (از جمله آمونیاک)، می‌تواند باعث اتروفیکاسیون یا بارور شدن بیش از حد آب‌های دریافت‌کننده شود که می‌تواند برای موجودات آبزی سمی باشد، رشد بیش از حد گیاه را افزایش دهد، اکسیژن موجود را کاهش دهد، به مکان‌های تخم‌ریزی آسیب می‌رساند.
ترکیبات کلر و کلرامین های معدنی می‌توانند برای بی‌مهرگان آبزی، جلبک‌ها و ماهی‌ها سمی باشند.
باکتری‌ها، ویروس‌ها و پاتوژن‌های بیماری‌زا می‌توانند سواحل را آلوده کرده و جمعیت صدف‌ها را آلوده کنند که منجر به محدودیت‌هایی در تفریحات انسانی، مصرف آب آشامیدنی و مصرف صدف‌ها شود.
فلزاتی مانند جیوه، سرب، کادمیوم، کروم و آرسنیک می‌توانند اثرات سمی حاد و مزمن بر روی گونه‌ها داشته باشند.
مواد دیگری مانند برخی از محصولات دارویی و مراقبت شخصی که عمدتاً در پساب‌های فاضلاب وارد محیط زیست می‌شوند نیز ممکن است تهدیدی برای سلامت انسان، آبزیان و حیات وحش باشند.
انواع فاضلاب چیست؟
به‌طورکلی سه نوع فاضلاب وجود دارد:
  • فاضلاب خانگی
  • فاضلاب صنعتی
  • فاضلاب رواناب یا طوفان
فاضلاب خانگی آب مصرفی حاصل از مصارف در خانه و آپارتمان‌ها است که به آن فاضلاب بهداشتی نیز گفته می‌شود.
فاضلاب صنعتی آب مورداستفاده در فرایندهای تولیدی یا شیمیایی است و فاضلاب رواناب یا طوفان، رواناب حاصل از نزولات جوی است که از لوله‌ها یا کانال‌های باز جمع‌آوری می‌شود.
فاضلاب خانگی یا بهداشتی به نسبت وزن کمی بیش از 99.9 درصد آب است. بقیه، کمتر از 0.1 درصد، حاوی طیف گسترده‌ای از ناخالصی‌های محلول و معلق هستند. اگرچه از نظر وزنی کسر بسیار کمی از فاضلاب است، اما ماهیت این ناخالصی‌ها و حجم زیادی از فاضلاب که در آن حمل می‌شود، دفع فاضلاب خانگی را به یک مشکل فنی مهم تبدیل می‌کند. ناخالصی‌های اصلی مواد آلی قابل فاسد شدن و مواد مغذی گیاهی هستند، اما فاضلاب خانگی نیز به‌احتمال زیاد حاوی میکروب‌های بیماری‌زا است.
فاضلاب صنعتی نسبت به ماهیت فرایند صنعتی عموما حاوی ترکیبات شیمیایی خاص و قابل شناسایی است.
فاضلاب طوفان حامل مواد آلی، جامدات معلق و محلول و سایر موادی است که هنگام حرکت بر روی زمین جمع‌آوری می‌شوند.
تصفیه فاضلاب چیست ؟
به فرایندی که جهت حذف آلاینده‌ها از فاضلاب و تبدیل آن به پساب قابل بازگشت به چرخه آب استفاده می‌شود تصفیه فاضلاب گفته می‌شود. پس از بازگشت به چرخه آب، پساب تأثیر قابل قبولی بر محیط زیست ایجاد می‌کند یا برای اهداف مختلف مورداستفاده مجدد قرار می‌گیرد (به نام احیای آب).
فرایند تصفیه در تصفیه‌خانه فاضلاب انجام می‌شود. به جهت اینکه انواع مختلفی از فاضلاب وجود دارد (فاضلاب بهداشتی، صنعتی، کشاورزی، شیرابه و …) تصفیه‌خانه‌های فاضلاب نیز با یکدیگر متفاوت هستند.
فرایندهایی که معمولاً در تصفیه فاضلاب مورداستفاده قرار می‌گیرند شامل تصفیه فیزیکی (مانند آشغال‌گیری و دانه گیری)، تصفیه شیمیایی (انعقاد و لخته‌سازی شیمیایی) و تصفیه بیولوژیکی یا زیستی (لجن فعال، بی‌هوازی و …) است.
هدف تصفیه فاضلاب چیست ؟ اینکه فاضلاب تصفیه شده بتواند به طور امن دفع یا مجددا استفاده شود هدف اصلی تصفیه فاضلاب است. بااین‌حال، قبل از تصفیه، باید بدانیم که می‌خواهیم صرفاً فاضلاب را دفع کنیم یا از آن استفاده مجدد داشته باشیم تا فرایند تصفیه صحیح روی فاضلاب اجرا شود.
راندمان فرایند تصفیه فاضلاب
سطح های تصفیه فاضلاب چیست ؟ سه سطح تصفیه فاضلاب وجود دارد: اولیه، ثانویه و ثالثیه (پیشرفته). تصفیه اولیه حدود 60 درصد کل مواد جامد معلق و حدود 35 درصد از BOD را حذف می‌کند. در این سطح ناخالصی‌های حل شده حذف نمی‌شوند. معمولاً به‌عنوان اولین مرحله قبل از تصفیه ثانویه استفاده می‌شود.
تصفیه ثانویه بالغ بر 85 درصد از مواد جامد معلق و BOD را حذف می‌کند. حداقل سطح تصفیه ثانویه معمولاً در ایالات متحده و کشورهای توسعه یافته دیگر احتیاج است. زمانی که بیشتر از 85 درصد از کل جامدات و BOD باید حذف شود، یا وقتی‌که سطوح نیترات و فسفات محلول باید کم شود، از روش‌های تصفیه سوم استفاده می‌شود.
فرایندهای درجه سوم می‌توانند بیش از 99 درصد از تمام ناخالصی‌های فاضلاب را حذف کنند و پسابی باکیفیت تقریباً آب آشامیدنی تولید کنند. روش‌های تصفیه سوم یا ثالثیه می‌تواند بسیار گران باشد و اغلب هزینه تصفیه ثانویه را دو برابر می‌کند. فقط در شرایط خاص استفاده می‌شود.
برای تمام سطوح تصفیه فاضلاب، آخرین مرحله قبل از تخلیه پساب فاضلاب به آب‌های سطحی یا مصارف کشاورزی و یا تخلیه به چاه جاذب، ضدعفونی است که هرگونه پاتوژن باقی مانده در پساب را از بین می‌برد و از سلامت عمومی محافظت می‌کند. گندزدایی معمولاً با مخلوط کردن پساب با گاز کلر یا محلول‌های مایع مواد شیمیایی هیپوکلریت در یک مخزن تماس به مدت حداقل 15 الی 30 دقیقه انجام می‌شود. ازآنجاکه باقیمانده کلر در پساب ممکن است اثرات نامطلوبی بر آبزیان داشته باشد، ممکن است یک ماده شیمیایی اضافی برای کلرزدایی پساب اضافه شود. اشعه ماورای بنفش که می‌تواند بدون باقی ماندن در پساب ضدعفونی شود، با کلر به‌عنوان یک ضدعفونی‌کننده فاضلاب رقابتی‌تر می‌شود.
در این مقاله توضیح دادیم که تصفیه فاضلاب چیست و متوجه شدید که‌روش‌های مختلفی برای تصفیه فاضلاب وجود دارد. طراحی و اجرای بهینه‌ترین روش تصفیه، به عوامل مختلفی از جمله نوع فاضلاب، شرایط محیطی و … بستگی دارد. کارشناسان شرکت پاک پساب اقلیم در انتخاب و اجرای بهینه‌ترین سیستم پکیج تصفیه فاضلاب از صفر تا صد در کنار شما هستند.
 


:: برچسب‌ها: فاضلاب ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد. با وبلاگ ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

شرکت اچ پی

شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی 1930 میلادی پایه گذاری شد.

این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی 538 استفاده کردند.

این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به 90 میلیارد دلار برسد.

اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.

کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.

اکنون شرکت اچ پی در بیش از 160 کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.

تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.

همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.

از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.

در بین سال های 2007 تا 2010 شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.

علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.

شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.

بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.

اچ پی در سال 1984 پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.

کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.

پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.

ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.

امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.

پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.

پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.

به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.

در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.

اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.

به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.

زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.

علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.

متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.

منبع: نمایندگی اچ پی



:: برچسب‌ها: اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

این روش نسبت به روش های متداول و مرسوم فعلی از جمله وصله پوششی (اورلپ) و نیز روش استفاده از اتصالات مکانیکی (کوپلینگ) از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار بوده و همچنین استحکام ناحیه اتصال در آن نیز بیشتراز ماده اولیه می باشد.در این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

به طور کلی روش جوش سر به سر میلگردها (فورجینگ) بسیار مستحکمتر و اقتصادی تر

از وصله پوششی (اورلپ) می باشد.

صرفه جویی ها :

1 – صرفه جویی 15 تا 20 درصدی در مصرف میلگرد با حذف اورلپ و پرت آرماتور.

2 – اتصال میلگردهای غیر قابل مصرف (پرت) به یکدیگر و استفاده مجدد از آنها.

3 – صرفه جویی در زمان اجرای کار.

و همچنين شركت ما داراي اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki) در خاورمیانه مي باشد.

شرکت ریکن کی کی ژاپن
 داراي اخذ نمایندگی انحصاری

سازمان نظام مهندسی استان تهران
مورد تایید  سازمان نظام مهندسی استان تهران 

مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازي
مورد تایید مركز تحقيقات راه ، مسكن و شهرسازی

Japanese Industrial Standards
 استانداردهاي صنعتي ژاپن (JIS)

معرفی شرکت ریکن
(RIKEN)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت ریکن کی کی ژاپن (RIKEN kiki CO.,LTD) بزرگترین تولید کننده ادوات هیدرولیکی در جهان گردید. اداوات هیدرولیکی مربوط به جوش سر به سر میلگرد این شرکت بالاترین میزان فروش در جهان را دارا می باشد.

معرفی شرکت موتویوکی (Motoyuki)

شرکت مهندسی پویاگستر موفق به اخذ نمایندگی انحصاری از موتویوکی ژاپن (MOTOYUKI CO.,LTD) گردید.  از جمله محصولات ارزشمند آن می توان به تیغه های برش الماسه اشاره کرد که کاربرد زیادی در روش جوش سر به سر میلگرد دارد.

کات مهم در زمینه خرید دستگاه فورجینگ:
دستگاه جوش سر به سر میلگرد یا دستگاه فورجینگ میلگرد، یک دستگاه ابزار دقیق است که با توجه به تیراژ کم ساخت این دستگاه در دنیا، شرکت های تولید کننده ی این دستگاه بسیار کم تعداد می باشند.
شباهت اجزای اصلی دستگاههای استاندارد مانند پمپ یا اره به نمونه های غیراستاندارد موجود در بازار ایران، متاسفانه باعث شده برخی شرکتهای سودجو براحتی بتوانند اقدام به فروش ادوات غیراستاندارد کنند.

برای اطمینان از کیفیت دستگاه و استاندارد بودن آن باید نکات زیر را در نظر گرفت:

1- نظر گروه های اجرایی:

تشخیص دستگاههای غیراستاندارد از استاندارد بسیار ساده خواهد بود؛ به این صورت که یا کار بطور کلی اجرا نخواهد شد و یا در ابتدای کار مشکلات بسیار زیادی حین اجرا پیش خواهد آمد.

امروزه نزدیک به 200 تا 300 گروه اجرایی در کشور مشغول به فعالیت هستند که دسترسی به آن ها و تجربیاتشان درخصوص دستگاه های فورجینگ موجود در بازار کار سختی نیست؛ اما صرفا اکتفا به نظر و تجربه فروشندگان نمی تواند انتخاب درستی باشد؛ از این رو موارد دیگری نیز ذکر شده، مانند برند دستگاه و نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ، که در ادامه مشاهده می فرمایید:

2- برند دستگاه:

امروزه برندهای فراوانی در بازار موجود هستند اما نیاز به راستی آزمایی دارند. برای راستی آزمایی برندهای دستگاههای فورجینگ موجود در بازار به زمان، مهارت و تجربه نیاز دارید که اگر بتازگی وارد این بازار شده باشید احتمالا این 3 مولفه را دراختیار ندارید؛ پس شاید بهتر باشد نظر شرکتهای باتچربه و رتبه یک در بخش فروش دستگاه و اجرای فورجینگ که در بازار بصورت منوپول فعالیت دارند را مدنظر قرار دهید. بطور مثال، شرکت پویاگستر در حال حاضر تنها نماینده انحصاری شرکت ریکن کی کی ژاپن در خاورمیانه است که از بزرگترین و باکیفیت ترین شرکتهای سازنده ادوات هیدرولیک دنیا می باشد.

3- نکات تخصصی مربوط به قطعات دستگاه فورجینگ:

1) پمپ هیدرولیک :

پمپ هیدرولیک یک مولد انرژی می باشد که به عنوان قلب تپنده و مهم ترین قسمت دستگاه باید دارای حداکثر استاندارد های لازم باشد.
 
جهت خرید پمپ هیدرولیک نکات کلیدی زیر را مدنظر قرار دهید :

 1- پمپ هیدرولیک شما باید یک پمپ 700 باری باشد.

  

2- پمپ هیدرولیک نباید افت فشار داشته باشد: 

 پمپ های 700 بار موجود در بازار، معمولا مخصوص دستگاه های پرس می باشند که افت فشار مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی کند اما در فرآیند جوش سر به سر میلگرد فورجینگ، افت فشار باعث بالا رفتن ریسک شکستگی جوش می گردد. پمپ های غیراستاندارد شاید در تست های اولیه دارای افت فشار نباشند اما بعد از یک دوره، با توجه به کیفیت پایین، دچار افت فشار خواهند شد.  

3- پمپ هیدرولیک باید مجهز به شیر تنظیم فشار باشد:

فروشندگان دستگاه غیراستاندارد، معمولا به جای شیر تنظیم فشار (Pressure valve)، از سوئیچ قطع فشار (Pressure switch) استفاده می کنند؛ بدلیل قطع شدن فشار در فرآیند فورجینگ، ریسک شکستگی جوش ها بسیار بالاتر میرود.

اخیرا عده ای از سودجویان، پمپهای غیراستاندارد دستگاه جوش سر به سر شرکت ریکن را برای جوشکاری فورجینگ معرفی می نمایند که شناسایی آنها از مدلهای اصل برای تازه واردان به این بازار دشوار می باشد.

پمپهای مجهز به شیرهای قطع کننده فشار، به هیچ وجه موردتایید نهادهای آیین نامه ای در ژاپن نیستند و تمام پمپهای ژاپنی که امروزه مورداستفاده قرار می گیرند مجهز به شیرهای تنظیم فشار می باشند.

2) اره

اره از انواع برشهای سرد و از پراصطکاک ترین قطعات مجموعه ادوات دستگاه جوش سر به سر میلگرد می باشد. درصورت استفاده از اره های کیفیت پایین و غیراستاندارد، کاربران دچار مشکل خواهند شد. استفاده از تجربه مهندسین عمران و همچنین بهره گیری از تجربه موجود در بازار در زمینه انتخاب اره استاندارد، می تواند راهکاری مطمئن برای انتخاب اره مناسب باشد.

3) گیره

وزن پایین، هم راستایی و خدمات پس از فروش، مهم ترین نکاتی هستند که باید در خرید گیره مدنظر قرار داد؛ استفاده از نظر کاربران قدیمی و باتجربه نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

4) مشعل: 

حلقه مشعل در نمونه ها شامل 12 ، 10 ، 8 شعله برای انتقال حرارت ناشی از گاز اکسیژن و استیلن می باشد که بطور یکنواخت در تمام نقاط اتصال تعبیه شده است. باتوجه به حساسیت بالا، این قطعه در آیین نامه ژاپنی دارای استاندارد ژاپنی می باشد که پیشنهاد شرکت پویاگستر استفاده از مشعل های دارای استاندارد ژاپنی می باشد.

فورجینگ چیست؟
 
جوش سر به سر میلگرد (فورجینگ) به وصله میلگرد (فیلر یا الکترود جوشکاری) اطلاق می گردد که از اعمال حرارت و فشار همزمان، بدون اضافه کردن ماده افزودنی حاصل می شود. فورجینگ سر به سر میلگرد قدمتی نزدیک به 7 دهه در کشور ژاپن دارد و همچنان پرکاربردترین اتصال در صنعت ساختمان سازی ژاپن می باشد. مکانیزم تشکیل این اتصال به این شکل می باشد که در اثر حرارت و فشار همزمان، ساختار کریستالی و مولکولی وجوه اتصال به نوسان افتاده و در یکدیگر نفوذ می کنند. پس از سرد شدن، تبلور مجددی اتفاق می افتد و یک اتصال یکپارچه شکل می گیرد. به همین دلیل برش سرد 90 درجه و همچنین قرارگیری در گیره های مخصوص در این روش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اتصال فورجینگ برخلاف سایر اتصالات مکانیکی و جوشی میلگرد، از انعطاف پذیری و جذب انرژی مطلوبی برخوردار است و به جهت مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله در کشور زلزله خیز ژاپن، موردتوجه ویژه قرار دارد؛ همچنین حذف اورلپ و جایگزینی آن با وصله فورجینگ باعث سبک سازی سازه، پوشش دهی عالی (کاور) بتن و کاهش هزینه ساخت وساز نیز می گردد.

براساس یک پژوهش انجام شده طی سال های 1995 تا 2016، جوش سر به سر میلگرد، حدود %70 پروژه های صنعت ساختمان سازی ژاپن را در بر می گیرد و برخلاف تصور رایج، طی فرآیند فورجینگ، دمای فلز پایه به دمای ذوب نمی رسد و هیچ گونه تغییرات شیمیایی در مواد تشکیل دهنده آن (کربن) رخ نمی دهد. تردی یا شکنندگی نیز اتفاق نمی افتد و تستهای خمش استاندارد تعریف شده برای این روش موید این مطلب می باشند.

روش فورجینگ طیف وسیعی از میلگردهای S400- S420-S490 -S500  را دربر می گیرد.

 منبع وبسایت پویا گستر



:: برچسب‌ها: جوش ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یک مقاله کامل و خواندنی برای کسانی که از یخچال و یا فریزر پارس استفاده می کنند و به هردلیلی به مشکلی برخورده اند تهیه و منتشر شده است که امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی باشد در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

یخچال و فریزر پارس

یکی از لوازم برقی که در خانه کاربرد بسیار زیادی دارد یخچال و فریزر است که می توان به نقش مهم و کلیدی آن در هرخانه اشاره داشت و نبود و یا خرابی آن می تواند برای شما مشکلات زیادی به همراه داشته باشد و جالب است بدانید یکی از برندهای پرطرفدار و پر فروش و با کیفیتی که در بین کاربران ایرانی جایگاه خوبی دارد یخچال و فریزر پارس می باشد ولی به طبع هر وسیله برقی در منزل به مشکلاتی بر می خورد که این مشکلات شاید ساده و با خواندن یک مقاله و دیدن یک ویدئوی آموزشی به راحتی حل شود ما در این مقاله قصد داریم در مورد این ایرادات و مشکلات رایج یخچال و فریزر پارس با شما صحبت کنیم

مشکلات رایج یخچال و فریزر پارس

دلیل سرد نبودن به حدکافی فریزر پارس یکی از مشکلات متداول و بسیار گزارش شده از سمت مخاطبان و مشتریان ما سرد نشدن و یا عدم منجمد کردن موادغذایی توسط فریزر پارس است این مشکل می تواند دلایلی داشته باشد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  • پر کردن فریزر از موادغذایی و یا قرار دادن غذای گرم در آن
  • خرابی ترموستات یخچال و فریزر پارس

دلیل نشتی آب از یخچال و یا فریزر پارس

  • عدم قرار گیری دستگاه در جای مناسب و یا عدم تراز بودن
  • ایجاد یخ زدگی در اپراتور دستگاه
  • ایجاد اشکال در هیتر دستگاه
  • عدم نصب درست شیرهای ورودی
  • ایجاد انسداد در لوله های ورودی و یا تخلیه آب
  • پر شدن و سرریز شدن سینی یخچال و فریزر پارس

دلیل چشمک زدن چراغ قرمز یخچال و فریزر پارس

  • ایجاد خرابی در سیستم یخ زدایی فریزر
  • خرابی و یا سوختن سنسور فریزر
  • عدم تراز بودن یخچال و فریزر پارس
  • خاموش شدن ناگهانی یخچال و فریزر پارس
  • خرابی و ایجاد قطعی در دوشاخ و یا پریز برق
  • اتصالی در سیستم برق یخچال و فریزر
  • سوختن موتور یخچال و فریزر پارس
  • ایجاد اشکال در ترموستات دستگاه

دلیل پیوسته کار کردن یخچال و فریزر پارس

  • باز ماندن درب آن ها به مدت زیاد
  • خرابی کنترل و اپراتور سرما
  • گرم شدن بیش از حد محیط قرارگیری یخچال و فریزر
  • عدم جریان داشتن هوا در اطراف بدنه

شنیدن صدای بلند از فریزر پارس

  • رها شدن پایه های کمپرسور
  • ایجاد عیب در کمپرسور یخچال و فریزر
  • ایراد در رله استارت
  • دلیل ایجاد قطرات آب بر روی بدنه یخچال و فریزر
  • باز بودن و یا زیاد بازو بسته کردن درب یخچال
  • محیط قرار گیری یخچال و فریزر گرم و مرطوب است.

دلیل یخ زدگی و انجماد مواد غذایی در یخچال چیست

  • غذای آبکی نزدیک دریچه قرار گرفته
  • عدم تنظیم درست درجه یخچال
  • دمای محیط کمتر از 5 درجه سانتی گراد است.
  • کم خارج شدن آب از قسمت آبریز یخچال
  • گرفتگی و عدم تعویض به موقع فیلتر
  • کم بودن فشار آب ورودی به یخچال

عدم خارج شدن یخ از قسمت یخساز یخچال

  • عدم نصب شیرآب ورودی به یخچال
  • محفظه یخ خالی و است و باید منتظر بمانید پر شود
  • عدم استفاده طولانی مدت از یخساز یخچال
  • باز ماندن درب ها

لامپ یخچال کار نمی کند

  • وجود قطعی در اتصالات لامپ یخچال
  • سوختن لامپ یخچال
  • ایجاد اتصالی در اتصالات لامپ یخچال

دلیل تنظیم نشدن درست دما و تطابق نداشتن درجه تنظیم شده با دمای واقعی

  • دمای محیط بسیار زیاد است
  • می توانید یخچال و فریزر پارس را روشن خاموش کنید.
  • گذاشتن مواد غذایی با حجم زیاد داخل یخچال و فریزر

دلیل داشتن برق در بدنه یخچال پارس یکی از مسائلی که زیاد از سمت کاربران گزارش شده است وجود جریان الکتریسیته در بدنه یخچال و فریزر پارس است که می تواند عوامل بسیار زیادی داشته باشد یکی از این عوامل اتصالی سیم کشی مدار الکترونیکی و دیگر عوامل ایجاد این مشکل اتصالی سیم کشی داخل لامپ دستگاه می باشد. علت برفک زدن اپراتور یخچال و فریزرهای پارس یکی دیگر از مواردی که قصد داریم در این بخش از مقاله به آن بپردازیم علت برفک زدن اپراتور یخچال و فریزر می باشد این مشکل هم عوامل بسیاری دارد که باید توسط نمایندگی یخچال پارس در تهران بررسی شود ولی چند عامل رایج آن نظیر خرابی و ایجاد اشکال در دیفراست و خرابی یا پوسیدگی نوار دور درب و دیگری هم قرار دادن غذای گرم در یخچال و فریزر عمده عواملی است که مسبب ایجاد این اشکال می شود.

منبع: https://fixfrigidaire.com



:: برچسب‌ها: آموزش ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 50 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 (دویست هزار) متر مربع و با 100000 (صد هزار) متر مربع سالن های تولید و انبار و بیش از 3000 (سه هزار) نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه 30000 (سی هزار) عدد انواع یخچال، سردخانه، فریزرهای صنعتی و 500000 (پانصد هزار) عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوز ها و اختراعات و... می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

شرکت های وابسته

شرکت تولیدی پانلهای سقفی و دیواری آریا بارون در 1383 در شهر مشهد، تاسیس شد. سالنهای تولیدی و دفتر مرکزی در شمال مشهد و بزرگراه آسیایی واقع شده اند.

شرکت آریا بارون با هدف دسترسی به بازار کشورهای همسایه وخاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس، از پیشرفته ترین ماشین آلات اروپایی در کلیه تولیدات خود بهره می برد.

شرکت تکنو پانل در زمینه طراحی و تولید و توزیع انواع ورقهای شادولاین و ساندویچ پانل و پلی استایرن تزریق و پلی استایرن منبسط شده فعال بوده و با دارا بودن آخرین تکنولوژی موجود در این زمینه، تولید ورقهای شادولین و ساندویچ پانل اورتان ،بلوکه های پلاستفوم را با تنوع و تیراژ وسیع، تولید و عرضه می نماید.

تعمیرات و خدمات پس از فروش یخچال و فریزر الکترواستیل

با صنعتی شدن جوامع امروزی و پیشرفت روزافزون آن، بخش بزرگی از زندگی انسان وابسته‌ی صنعت و وسایل صنعتی و الکتریکی است. از روزمره‌ترین بخش‌های صنعتی و مدرن زندگی همه‌ی ما می‌توان به وسایل الکتریکی خانه و آشپزخانه اشاره کرد. از مهم‌ترین آن‌ها یخچال و فریزر است که نقش پررنگی در زندگی، تغذیه و نگهداری مواد غذایی برای ما دارد. از طرفی یخچال و فریزرها تنها وسایل برقی خانه هستند که به‌طور مداوم و 24 ساعته مشغول به کار هستند. به‌علاوه کارخانه‌های زیادی در زمینه ی تولید لوازم‌خانگی مشغول به فعالیت هستند که یکی از پرمصرف‌ترین آن‌ها، یخچال و فریزر الکترواستیل می‌باشد. در شرایط فعلی اقتصادی کشور، خرید مجدد این وسایل به‌ سختی و با هزینه‌های بسیاری همراه است.

بنابراین استفاده‌ی صحیح از این وسایل و همچنین تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل از راه‌های نجات در مواقع عملکرد نادرست و آسیب به این وسایل می‌باشد. اگر شما هم یک یخچال و فریزر الکترواستیل دارید و یخچال و فریزر شما دچار ایراد و اخطار در عملکرد خود شده است با ما همراه باشید.

برخی از خدماتی که شرکت های خدمات پس از فروش برای تعمیر یخچال و فریزر الکترواستیل ارائه می دهند

  • تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال
  • تعمیر و رفع خرابی های مربوط به موتور یا کمپرسور یخچال و فریزر الکترواستیل
  • تعویض درب و لاستیک دور
  • تعویض و تعمیر لاستیک دور درب و درب یخچال
  • رفع صدای یخچال
  • در سریع ترین زمان ممکن مشکل صدای یخچالتان را پیدا و رفع خواهیم کرد.
  • عیب یابی یخچال و فریزر
  • با تکیه بر تجربه و تکنولوژی روز در محل شما عیب یخچال و فریزرتان را پیدا و رفع می کنیم.
  • تعویض لامپ یخچال
  • گاز زدن یخچال

رفع تمامی مشکلات مربوط به سرد نکردن یخچال و گاز یخچال را به کادر مجرب فیکس فریجیدر بسپارید.

چه زمانی به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز داریم؟

ابتدایی ‌ترین اقدامی که باید برای استفاده از وسایل و لوازم‌خانگی انجام دهیم؛ باید پیش از استفاده دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنیم. تا با کارکرد، نحوه‌ی صحیح استفاده، اخطارها و غیره در خصوص استفاده از آن آشنا شویم؛ بنابراین پیش از استفاده از هر لوازمی و همچنین یخچال و فریزر الکترو استیل دفترچه راهنما را به‌خوبی مطالعه کنید. علاوه بر این‌ها، نصب و راه‌اندازی یخچال را به افراد متخصص و ماهر مربوط به نمایندگی‌های الکترواستیل بسپارید. در مواردی ما متوجه ایرادات در یخچال و فریزر نمی‌شویم و یا اینکه در رفع آن‌ها سهل‌انگاری خواهیم کرد. در ادامه به برخی از مواردی که به تعمیرات و نمایندگی یخچال و فریزر الکترواستیل نیاز دارید اشاره کردیم.

ارورهای متعدد بر صفحه‌ی نمایشگر ظاهرشده و قادر به رفع و تشخیص آن‌ها نیستیم.

زمانی که یخچال سروصدای آزاردهنده و زیادی ایجاد می‌کند.

یخچال در تنظیم دما دچار مشکل شده است. (دمای بسیار پایینی در حد یخ زدن مواد غذایی دارد و یا اینکه دمای آن بالا بوده و مواد غذایی را به‌خوبی خنک نمی‌کند.)

دیواره‌های یخچال دارای دمای بسیار بالایی هستند، به‌راحتی قابل‌لمس است.

هنگامی‌که متوجه می‌شوید در بخش پایینی یخچال مقداری آب جمع شده است.

هنگامی‌که یخچال و فریزر برفک زیادی تولید کرده است.

پشت یخچال و بخش‌هایی که موتور یخچال قرار دارد دارای حرارت بالایی است.

در باز و بسته شدن در یخچال دچار مشکل هستید و بخش لاستیکی درب یخچال فرسوده شده است.

یخچال خاموش شده و روشن نمی‌شود.

معرفی یک شرکت خدمات تعمیرات الکترواستیل در تهران

فیکس فریجیدر مجموعه نمایندگی الکترواستیل در تهران با بیش از 10 سال تجربه فنی در این خصوص آماده خدمت رسانی به هموطنان در شهر تهران و مناطق مختلف این شهر می باشد این مجموعه دارای متخصصین و افراد با تجربه می باشد که این افراد به روزترین اطلاعات را در خصوص تعمیرات یخچال و فریزر خواهند داشت لازم به ذکر است در صورت نیاز به تعمیر قطعه،تعویض قطعه می توان آن را در محل انجام داد و در هر صورت نیازی به جابجایی دستگاه نمی باشد.



:: برچسب‌ها: معرفی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 Tomato paste is an ingredient used in many dishes due to its ease of preparation and popularity. Tomato paste not only makes food more appetizing, but also improves its taste and texture. Another advantage of using tomato paste is the consistency of the food.

 

If you don't want your stew to be watery, the tomato paste will suffice. It's really just a very concentrated tomato, peeled, seeded and boiled down to a thick paste. Tomato paste serves as a base for many dishes such as chili, soups and various sauces. Can be produced in private homes or large production plants. Other tomato products, such as tomato puree, can replace tomato paste in culinary applications.

 

Tomato product suppliers around the world offer a wide range of tomato products. The price of tomato paste sold in wholesale quantity is lower than the retail price. Iran is one of the major exporters of tomato products, including tomato paste. The quality is high and the wholesale price is good compared to others offered in the global market.

 

What is the tomato paste used for?

Tomatoes in the refrigeratorWhen he has a can of paste, he usually thinks what it can be used for. Tomato paste is a type of concentrated tomato paste that does not contain the seeds and skins normally found in tomatoes. Tomato paste is often used to add a strong flavor to a wide variety of dishes, even simple dishes.

 

Adds uniform stickiness to food. It gives a strong tomato flavor without making the dish soggy. Using tomato paste instead of other canned tomatoes (tomato puree, tomato passata, diced tomatoes, etc.) or fresh tomatoes will give you the full flavor of tomatoes without adding water.

 

This makes tomato paste retain its texture better, making it ideal for recipes that require less liquid, such as meatloaf and taco fillings. You can take advantage of the features. Tomato paste can also be used to quickly add a flavorful punch to weekday meals that take just 30 minutes to prepare. To maximize the flavor of tomato paste, it is recommended to add tomato paste early in the cooking process, before adding liquids such as water, broth, or additional canned tomatoes.

 

This gives the tomatoes a chance to caramelize and ripen further. Tomato paste can be used in a variety of recipes, such as stuffed sweet potato tacos. Instead of a rather salty taco seasoning, try a homemade sweet potato stuffing recipe that adds tomato paste for added flavor. is one of the largest exporters of Fresh tomatoes are grown throughout the United States, with California and Florida being the major producing regions.

 

California grows fresh tomatoes all year round except winter. Canada ($203 million), Japan ($3.83 million), Mexico ($3.05 million), Bahamas ($1.36 million) and Cayman Islands ($955,000) are the top five destinations for tomato exports from the United States . In 2019 and 2020, the US tomato export markets are Canada ($8.34 million), Japan ($2.17 million) and Mexico ($926,000), with the fastest growing market shares.

Because of the large amount of tomatoes grown in the United States, there is a global market for tomato products, including tomato paste, and US manufacturers face stiff competition from each other to sell their products to international importers. I'm here. Of the many companies manufacturing tomato products in the United States, CONAGRA and Red Gold are just two.

 

We make products such as tomato paste and tomato puree. The family owns the factory that produces the red gold. Red Gold Tomato Sauce, one of his tomato products, is gluten-free and contains no artificial colors. Zero calories and zero fat. Tomatoes from our cultivation are an ideal base for a wide variety of recipes. tomato sauce is he one of the most adaptable staple foods. It can be used in a variety of dishes, from Italian to Mexican, soups and stews, sauces and seasonings.

 

Tomato Paste Wholesale Price

Tomato paste is not just an ingredient used in homes and kitchens. Low-cost wholesale tomato paste is an essential ingredient in many grocery stores, restaurants, hospitals, and other establishments that provide large quantities of food to their employees.

 

The same is true for both distribution and wholesale of tomato paste. Also, the tomato paste market is active all year round, so cheap tomato paste wholesale is a great place for people to do business. In general, purchasing products wholesale offers higher profits than retail purchases. There are different brands of tomato paste, and each brand serves a specific market and has a specific buyer, depending on the quality of the product. Of course, this has a direct impact on demand growth, the higher the quality of the final product, the higher the demand.

 

In general, the price of tomato paste varies greatly depending on the brand, packaging, quantity and quality of the products supplied by the supplier. This makes the final product more expensive. When looking for tomato paste, it is important to consider many factors, including the Brix value. It is important that the Brix level of the tomato paste does not drop below 20.

 

With dozens of different brands of tomato paste available worldwide, the wholesale price of tomato paste is significantly below retail prices. Online shopping from reputable suppliers like us is a viable option for wholesale purchases.

 

Tomato Paste Substitute

If you're running out of tomato paste, the simplest solution is to omit it. However, if a recipe calls for tomato-his paste, you will have to come up with a substitute. Soy sauce can be substituted for tomato paste in dishes that do not normally call for tomato paste. It's not very sweet and has a strong salty taste, so start with a small amount.

 

Tomato passata, on the other hand, is a concentrated tomato paste that can be substituted in recipes that call for tomato paste or tomatoes. It's a little watery, but it tastes pretty much the same. Adding this amount of water will not affect the result of the dish, so you can use the following water.

 

You can reduce the amount of liquid by cooking the tomato passata in a pan for a few minutes. Can be used in place of tomato paste as long as it has the same consistency (about 1/3 of the total volume). Canned tomatoes, such as tomato passata, contain more water. In addition, it contains both tomato pulp and seeds.

 

An easy way to make tomato paste in a large skillet is to use canned tomatoes and simmer uncovered, stirring frequently, until half cooked. It takes about 10-15 minutes. Remove the seeds through a sieve and add the pulp to the dish like tomato paste.

 

Homemade Tomato Paste

If you have the time, you can make it at home, but it takes time. To prepare the homemade tomato recipe, whichever cooking method you choose, you will need the following ingredients. Prepare a bottle that has been washed and sterilized in advance, and empty the contents after use. Cut off the twigs and leaves from the tomatoes and wash them. Remove any damaged parts of tomatoes. Next you need to chop the tomatoes.

 

Place the pot on high heat. Stir occasionally while waiting for the tomatoes to become mushy. This process makes the tomatoes more supple and less difficult to chop in a blender or food processor.Add 1/4 cup of olive oil and a pinch of salt to the recipe. Chop or puree the tomatoes in a food processor or blender.

 

Pulse until smoothest consistency. At this stage of making the tomato paste, the tomato skins and seeds are completely removed from the puree. Tomatoes with lots of pulp but little moisture can be planted like this. Also remember that you will need at least one large baking sheet, preferably two. Pour the tomato puree onto 1-2 large baking sheets and cook in the oven for about 3 hours.

 

Where to buy tomato paste

Where to buy tomato paste, customers are always wondering where to buy, especially when buying tomato paste wholesale. You'll find many tomato brands on store shelves and aisles, as well as some online stores. If you're interested in retail, you can shop at your local store, popular market in town, or online.

 

However, if you are a wholesaler, you are responsible for choosing a reliable supplier of your goods. There are a variety of wholesale Internet shopping websites and physical marketplaces where you can source your products, but it's important to choose the most suitable one.

 

Unlike alibaba.com, some online providers such as B. our company, their own websites with direct access to catalogs and company profiles, details about the company and its services, photos and videos; You can submit a request to the company by filling out the form that you will be able to know and complete on the site.

 



:: برچسب‌ها: tomato ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

روتاری جوینت توسط چه شرکت یا شخصی اختراع شد؟ آیا در ایران شرکت یا فرد مورد اعتمادی وجود دارد که بتواند روتاری جوینت را طراحی و تولید کند؟ آیا در ایران شرکت معتبری وجود دارد که بتواند گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی ارائه دهد؟ و ده ها سوال دیگر .. در این مقاله قرار است به تمامی این سوال ها پاسخ داده شود. پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید …

ما در این مقاله قصد داریم در مورد روتاری جوینت با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

روتاری جوینت چیست و چه کاربردی در صنعت دارد ؟

روتاری جوینت یک مفصل چرخشی جهت انتقال سیال (مایعات و گازها ) به شکل سرد و گرم میباشد و در قسمتهایی از دستگاه که میبایست در حال چرخش انتقال سیال انجام شود به کار میرود .

روتاری جوینت در ایران با نامهای دیگری از قبیل مفصل گردان ، شیر گردان ، هیدروشاینر ، قفل بخار ، شیر هرزگرد شناخته میشود . در واقع روتاری جوینت ها قطعات دقیقی هستند که بین لوله های ثابت و قطعات دوار ماشین قرار میگیرند . هر صنعتی که برای انتقال هوا ، آب ، روغن (به شکل سرد و گرم ) از منبع ثابت به بخش قابل چرخش خود نیاز داشته باشد ، این مساله را با Rotary joint  و یا Swivel joint حل میکند .

روتاری جوینت توسط چه کسی اختراع شد ؟

روتاری جوینت در سال 1908 توسط شرکت امریکایی Barco اختراع شد . در سال 2012 شرکت Barco توسط شرکت Deublin در امریکا خریداری و تحت نام روتاری جوینت دابلین مارکت آن ادامه یافت . هر چند شرکت دابلین  به احترام آقای بارکو نام او را از محصولات طراحی شده توسط Barco پاک نکرده و هنوز هم روتاری جوینت های Barco با همان برند توسط Deublin فروخته میشود .

بارکو در آن زمان برای صنعت راه آهن آمریکا پیچ و مهره و اتصالات دیگر تولید میکرد . با گذشت سالها و بر اساس نیاز Barco صدها روتاری جوینت برای صنایع هوایی امریکا طراحی و تولید کرد . شرکت دابلین دسامبر 2012 شرکت Barco sen را از آقای Carry Illinois خریداری کرد . هر دو شرکت تولید کننده بزرگ اتصالات دوار در دنیا بودند و با تلفیق این دو شرکت اتفاقات خوبی در صنعت اتصالات چرخشی دنیا روی داد . شرکت Norman G Clark  که در سال 1919 تاسیس شد از عرضه کنندگان اصلی محصولات بارکو در امریکا میباشد .

پیش از خرید بارکو توسط دابلین این شرکت بیش از 100 سال با تفکرات ابتکاری و محصولات با کیفیت ، مشکلات جریان سیال در صنایع فرآوری و انرژی را حل میکرد . روتاری جوینت ها به شکلی طراحی و ساخته شده اند که با بالاترین کیفیت در دسترس باشند . با توجه به رشد سرعت تولید خصوصا در صنعت کاغذ نیاز بود که روتاری جوینت های با تحمل سرعت بالا و فشار و دمای بالاتر طراحی و تولید شوند . دابلین با خرید شرکت بارکو و ابتکارات خلاقانه و دسترسی به متریال های خاص در کشور امریکا توانست در این امر مهم پیشرو باشد .

آیا در ایران شرکت معتبر و با سابقه ای در زمینه تولید روتاری جوینت وجود دارد ؟

هم اکنون سازندگان مطرح زیادی در زمینه روتاری جوینت در دنیا هستند . بر اساس تحقیق های که انجام دادم تا قبل از سال 1368 هیچ روتاری جوینتی توسط ایرانی ها ساخته نشده است . در سال 1369 شرکت لاستیک دنا به دلیل همکاری های فراوانی که با شرکت صنایع قطعه سازی مهرگان ( به مدیریت پیشکسوت صنعت ایران آقای عباس ابرقویی ) داشته و این شرکت توانسته بوده  قطعات صنعتی پیچیده را با تکنولوژی آن روز برای شرکت های تایر سازی از جمله لاستیک دنا تولید کند . شرکت دنا پبشنهاد تعمیرات روتاری جوینت را به شرکت مهرگان میدهد . شرکت مهرگان در سال 1369 تعداد 100 عدد روتاری جوینت را برای لاستیک دنا تعمیر کرده ( البته با همکاری افراد آموزش دیده در شرکت فوجیتا ژاپن ) و تحویل میدهد و  بلافاصله قرارداد 200 عدد روتاری جوینت از سایز های 1 اینچ الی 3 اینچ را با آن شرکت منعقد میکند و به تدریج این محصول به دیگر شرکتهای تایر سازی و شرکت های فولادی تحویل میشود .

تعدادی از نقشه های آن زمان که هنوز کامپیوتر در ایران مرسوم نبوده و نقشه ها بصورت دستی کشیده میشدند را به نمایش خواهم گذاشت . صنایع قطعه سازی مهرگان در سال 1349 توسط آقای عباس ابرقویی در زمینه تولید تجهیزات صنعتی و قطعات خودرو تاسیس شده و مجوز فعالیت میگیرد . آقای ابرقویی از جمله افرادی بودند که در شرکت پیرلی ایتالیا دوره های لازم جهت راه اندازی خطوط تولید تایر و تعمیرات و نگهداری پرسهای پخت تایر  را در سال 1355 الی 1359 گذاراندند و پس از آن عضو 25 نفری بودند که به دولت وقت (دولت بازرگان) تعهد راه اندازی کارخانجات تایر سازی در ایران را داده و تعهد نامه آنرا امضا کردند  .

info شرکت مهرگان از سال 1369 الی 1375 بصورت جسته و گریخته به تولید روتاری جوینت در کنار تولیدات خود مشغول بوده و از سال 1375 اقدام به راه اندازی کارخانه ای میکند که فقط و فقط اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ، سویول جوینت و روتاری ولو تولید میکند . در این کارخانه خطوط تولید به معنای واقعی مهندسی راه اندازی میشود .

من بوعلی ابرقویی فرزند آقای عباس ابرقویی  تحصیلات خودم را در سال 1375 در زمینه طراحی مدلهای صنعتی اونم با اتوکد 10 ( وای چه مصیبتی بود ) به اتمام رساندم و از همان سال به دلیل علاقه خودم به صنعت از یک سو و فعالیت تخصصی پدرم در صنعت در زمینه ساخت تجهیزات صنعتی و اتصالات دوار و انواع گیربکس ها  از سوی دیگر ، بطور جدی بر روی تعمیرات انواع اتصالات دوار از جمله روتاری جوینت ها و مکانیکال سیل ها آغاز کردم . در آن سال ها اطلاعات زیادی در زمینه اتصالات دوار موجود نبود و من مجبور بودم اطلاعات خودم را از سایتهای مختلف  اونم با اینترنت Dial up و اون صدای ناهنجار وصل شدن و سرعت خیلی کمش استخراج کنم . بر حسب اجبار تعداد زیادی مقاله در این زمینه ترجمه کردم  که خب بدم نبود به این بهانه زبان انگلیسیم راه افتاد  و خلاصه بعد از چند ماه تحقیق فهمیدم اتصال دوار یعنی چی و کجا کاربرد داره و من چه کاری میتونم انجام بدم.

از سال 1375 تا امروز دقیقا 25 ساله که دارم روتاری جوینت طراحی و تولید میکنم البته قبل از اون از سال 1369 پدرم هر از گاهی روتاری جوینت تولید میکرد ولی تولید از سال 75 به بعد صنعتی شد. یعنی ما خط تولید تعریف کردیم فرایند های تولید را نگارش کردیم ، ماشین آلات را در سالن تولید به گونه ای چیدمان کردیم که قطعات از مواد خام تا تولید نهایی بصورت اتوماتیک وار به ایستگاه بعدی انتقال داده بشه و بین هر ایستگاه کنترل کیفی قراردادیم و از همه مهمتر کلیه فرایند های تولید قابل پیگیری باشه . مثلا با مراجعه به کد نهایی قطعه متوجه میشدیم که پوسته توسط کدام اپراتور در چه تاریخی و چه شیفت کاری تولید شده و ده ها اطلاعات دیگه را بخوبی پیگیری میکردیم . در سال 1395 برای افزایش مارکت داخلی و خارجی شرکت خوشننام آبادگران صنعت کویر تاسیس شد .. اکنون شرکت خوشنام با تکیه بر 53 سال سابقه تولید بیش از 50 مدل روتاری جوینت را با توجه به نیاز مشتریان تولید و در اختیار صنایع داخلی و خارجی قرار میدهد . خوشننام توان تولید انواع روتاری جوینت از سایز ¼ الی 20 اینچ را دارا میباشد .

از سال 1384 در جهت توسعه تولیدات و کامل کردن سبد محصولات ، تولید با کیفیت انواع سویول جوینت ،  بال جوینت ، در دستور کار قرار گرفت  . در حال حاضر انواع سویول جوینت با متریال استیل 316 ، استیل 304 ، کربن استیل از سایز 1 الی 12 اینچ  و بازه فشاری تا 350 بار و تحمل حرارتی 185 درجه سانتیگراد در مجموعه کارخانجات خوشنام تولید میشود . قطعات فلزی با ماشین های بروز CNC و با لاترین دقت تولید میشوند . سیل آبندی این محصولات از شرکت معروف اتریشی تهیه میشود . این شرکت تامین کننده سیل های آبندی شرکت های معروف در دنیا میباشد .

شرکت خوشنام به تازگی موفق به دریافت گواهینامه CE اروپا  از شرکت TUV آلمان شده و کلیه محصولات تحت الزامات استانداردCE  اروپا طراحی ، تولید و تست میشوند . محصولات تولیدی به صورت 100 درصدی تست و برای آنها گواهی تست صادر میشود . در جهت توسعه مارکتینگ و صادرات دفتر فروش شرکت خوشنام در ترکیه شهر استامبول دایر بوده و بزودی سایت تولید در استامبول راه اندازی خواهد شد . شرکت خوشنام دارنده گواهینامه 5 ستاره از انجمن ملی کیفیت ایران ، گواهینامه رضایت مندی مشتریان و تندیس 100 برند با کیفیت ایران و … است . محصولات این شرکت تحت برند TOP SEAL  در ایران توزیع میشود .

لیست تندیس ها و موفقیتهای بدست آمده به شرح ذیل میباشد :

  • ثبت اختراع ساخت دستگاه انتقال جریان برای دستگاه های در حال چرخش (روتاری جوینت) سال 1385
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 2008–ISO 9001 از شرکت IMQ ایتالیا 
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت 223012012:ISO از شرکت TUV آلمان
  • دارنده گواهینامه NET از شرکت IMQ  ایتالیا 
  • عضو کنفدراسیون برند ملی ایران
  • عضو انجمن مخترعین ایران
  • عضو اتاق بازرگانی ایران – ایتالیا
  • برپایی نمایشگاه تخصصی شیر آلات در کشور هلند سالهای 2004 و 2006 میلادی
  • تهیه گزارش از شرکت مهرگان و چاپ تصویر مدیران آن در مجله Valve World هلند در سال 2004
  • دارنده لوح تقدیر از نمایشگاه VALVE WORLD )نمایشگاه تخصصی شیر آلات صنعتی در کشور هلند
  • دریافت لوح زرین کار آفرین نمونه در ایران در سال 1391
  • دریافت تندیس طلایی نام آوران عرصه تولید و رضایتمندی مشتری در ایران در سال 1391 
  • دریافت نشان نوابغ مدیریت ایران در ایران در سال 1394
  • دریافت لوح پنج ستاره کیفیت ایران در ایران در سال 1393
  • دریافت نشان طلایی کیفیت ایران در ایران در سال 1394 
  • دریافت نشان طلایی اهتمام به کیفیت در ایران در سال 1394
  • انتخاب گروه صنعتی مهرگان در لیست 10 شرکت صنعتی و منتخب دریافت نشان طلایی کیفیت و درج تیتر خبری آن در 6 روزنامه اقتصادی کشور
  • عضویت در انجمن علمی کیفیت ایران
  • دریافت تقدیرنامه “مدیریت و ارتقای توان داخلی“ از صدا و سیما ایران

منبع: https://rotaryjoint.ir/what-is-rotary-joints

 



:: برچسب‌ها: صنعت ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هارد سرور HPE 2.4TB DS یکی از تولیدات کمپانی بزرگ HP، بوده که به تکنولوژی Smart Carrier مجهز است. این تکنولوژی که جز موارد امنیتی است، کمک می‌کند تا وضعیت و سلامت هارد درایو توسط چراغ‌های LED گزارش داده شود و قبل از آسیب احتمالی، اقدامات لازم صورت گیرد. هارد دیسک 2.4TB SAS 12G 10K DS ، از خانواده هارد دیسک‌های HPE Server Enterprise بوده و برای پردازش تراکنش‌ها، برنامه‌های کاربردی، پایگاه داده، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و محاسبات با کارایی بالا گزینه‌ای ایده‌آل است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد هارد سرور با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

هارد سرور HPE 2.4TB DS مجموعه‌ای از راه حل‌های سفارشی را ارائه می‌دهد، که باعث می‌شود کاربران بتوانند به 2.4 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دسترسی داشته باشند. این هارد سرور HP ، برای افزایش عملکرد از آخرین رابط 12G SAS پشتیبانی می‌کند.

هارد سرور HPE 2.4TB 12G 10K SFF DS، با فرم فکتور 2.5 اینچی یا همان SFF تولید شده است و برای انتقال اطلاعات از سرعتی معادل 12 گیگابیت بر ثانیه استفاده می‌کند. می‌دانیم که هارد دیسک (Hard Disk Drive)، به اختصار HDD نامیده می‌شود، مانند هارد‌های SSD یک قطعه سخت افزاری سرور است که برای ذخیره کردن اطلاعات و داده‌ها به کار برده می‌شود. هارد سرور HP 2.4TB 10K با پارت نامبر 881457-B21 مناسب سرور‌های سری پرولیانت نسل Gen10، Gen9 و Gen8 اچ پی است. در ادامه به معرفی و بررسی هارد سرور 2.4 ترابایتی اچ پی می‌پردازیم.

مشخصات فنی هارد سرور HPE 2.4TB 12G 10K DS

  • سرورهای سازگار با هارد سرور HP 2.4T
  • سرور HP ProLiant DL380 G9
  • سرور HP ProLiant DL360 G9
  • سرور HP ProLiant DL380 G10
  • سرور HP ProLiant DL360 G10
  • خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K 12G SFF

با خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K ، شما به یک فضای ذخیره سازی که دارای تکنولوژی DS است، دست خواهید یافت. جالب است بدانید که تکنولوژی Digitally Singed Firmware (DS) ، از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات جلوگیری کرده و با استفاده از فناوری رمزگذاری دیجیتال مانع از حملات مخرب به داده و اطلاعات می‌شود.

هارد سرور اچ پی 2.4TB SAS 12G 10K SFF ، که از جمله هارد دیسک‌‎های سری اینترپرایزری است، دارای سرعت چرخش 10K بوده و از اینترفیس SAS استفاده می‌کند که توانایی دریافت و ارسال اطلاعات را به طور همزمان داراست. هارد سرور 2.4 ترابایتی اچ پی با قابلیت Hot Plug طراحی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد، در زمان روشن بودن سرور HP ، برای تعویض و نصب هارد جدید اقدام کنند. سرعت انتقال داده همانطور که اشاره کردیم، 12 گیگ بر ثانیه بوده و با سرعت چرخش دیسک 10K عملکرد ایده‌آلی را برای سرور فراهم می‌کند.

در سیستم‌های کامپیوتری خانگی یا دسکتاپی به دلیل آنکه تنها یک کاربر در حال استفاده از سیستم است، شاید نیاز به حافظه‌های ذخیره‌سازی با ظرفیت و سرعت خواندن و نوشتن بالا احساس نشود، اما در سرور‌ها چون کاربران هر لحظه در حال ارسال اطلاعات هستند، باید توانایی دریافت، ارسال و ذخیره سازی این حجم از اطلاعات وجود داشته باشد. خرید هارد سرور HP 2.4TB 10K ، باعث می‌شود به یک هارد دیسک با قدرت و سرعت بالاتر از هارد دیسک کامپیوتری دسترسی داشته باشید.

این هارد سرور اینترپرایزری 2.4 ترابایتی ، به گونه‌ای توسط کمپانی Hewlett Packard طراحی شده است که عملکرد بهینه را برای استفاده در سرور‌های HPE ارائه دهد. این هارد‌ها برای از بین بردن ناسازگاری‌های سیستم عامل‌ها و O/S تحت یک سری فرآیند صلاحیت شدید قرار می‌گیرند. هارد دیسک HPE، برای به حداکثر رساندن عملکرد و سازگاری سرور‌های پرولیانت Rack و Tower، خانواده Apollo و پلتفرم‌های Blade و Synergy طراحی شده است. قابل ذکر است که هارد دیسک HPE 2.4TB DS با سایز سکتور 512 تولید شده است.

قیمت هارد سرور اچ پی HPE 2.4TB DS

قیمت هارد سرور اچ پی HPE 2.4TB DS ، با توجه به اینکه فضای مناسبی را برای ذخیره سازی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین با سرعت چرخش 10K دور در دقیقه، سرعت خواندن و نوشتن را افزایش می‌دهد، برای سطح کاری Enterprise مناسب خواهد بود. پیشنهاد ما به شما برای خرید این محصول سایت و فروشگاه اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان است. مسلماً مهم‌ترین بخش برای ادمین و مدیران شبکه حفظ اطلاعات و برقراری پایداری و امنیت داده‌هاست و این مهم زمانی میسر می‌شود که فضای ذخیره‌سازی و یا همان هارد HDD از منبعی معتبر خریداری شود و کالای اصل در سرور مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر هارد سرور اچ پی، امکان خرید سایر تجهیزات و قطعات سرور HP نیز برای مشتریان عزیز، در فروشگاه آنلاین ماهان شبکه ایرانیان فراهم شده است. می‌دانیم که نمایندگی سرور HP، در ایران به دلیل تحریم‌ها امکان فعالیت نخواهد داشت، به همین دلیل باید خرید تجهیزات سرور اچ پی را از فروشگاهی معتبر و با سابقه انجام دهیم.



:: برچسب‌ها: هارد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 لقبی است به درستی برای این لپ تاپ با مشخصات ویژه و بی نظیری که از نظر سخت افزاری در این مدل در نظر گرفته شده است داده شده تا بتوانند به درستی و با کیفیت بسیار بالا تمامی بازی های به روز و جذاب را روی دستگاه شما اجرا نماید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

استفاده از پردازنده نسل 10 اینتل core i5 در کنار ۸ گیگابایت رم و البته یک پردازنده گرافیکی با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی و در کنار همه اینها ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع ssd می تواند هر لپ تاپ گیمینگ ای را برای شما پرقدرت نمایید تا بتوانید بازی های به روز و جذاب را روی آن به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنید.  در کنار همه این موارد قیمت بسیار مناسب این لپ تاپ به نسبت دیگر لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و دیگر برند ها باعث شده است تا به عنوان ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ در این رنج قیمتی و با این مشخصات در نظر گرفته شود.

اگر قصد دارید از مشخصات فنی ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 اطلاعات کاملی به دست بیاورید حتما ادامه این مطلب را تا انتها بخوانید اما اگر می خواهید این لپ‌تاپ و یا دیگر مدل های مختلف لپ تاپ ایسوس را تعمیر نمایید حتماً از خدمات ویژه نمایندگی ایسوس به عنوان بهترین و بزرگترین نمایندگی در تهران و ایران در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید تا بتوانید تمامی مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای این لپتاپ و دیگر برند های قدیمی و جدید ایسوس را برطرف کنید.

مشخصات و اندازه نمایشگر

لپ تاپی که در حال مشاهده مشخصات فنی آن هستید از یک نمایشگر ۱۵ و ۶ دهم اینچی استفاده می کند که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با کیفیت بسیار بالا و از طریق رزولوشن فول اچ دی و به دلیل مات بودن صفحه نمایش در هنگام تصاویر و نمایش فیلم ها و اجرای بازی های مختلف را شاهد باشید.

کیفیت ساختاری و سخت افزاری این لپ تاپ و البته ظاهر بسیار جذاب و طراحی شیک و جالب آن توانسته است حس یک لپ تاپ گیمینگ را به خوبی به مشتریان منتقل کند و با نور پس زمینه کیبورد و همچنین تاچ پد لمسی بسیار حساس و مناسب و ارتفاع و جانمایی بسیار مناسب صفحه کلید می تواند به درستی تمامی ویژگی های ظاهری و سخت افزاری یک لپ تاپ گیمینگ را در اختیار شما قرار دهد.

از نظر سخت افزاری با توجه به اینکه یک لپ تاپ گیمینگ را قرار است استفاده نمایید وزن دو هزار و ۳۰۰ گرمی می تواند وزن بسیار مناسبی باشد تا بتوانید به راحتی لپ تاپ را در محیط های مختلف حمل کنید و یا در هنگام بازی آن را در محیط های مختلف خانگی خود حمل و نقل کنید.

پردازنده گرافیکی با کیفیت

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سخت افزاری که باعث شده است تا لقب ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53US53 را به این لپ تاپ بدهیم همین پردازشگر گرافیکی لپ تاپ می باشد که از پردازنده های گرافیکی جی فورس مدل جی تی ایکس ۱۶۵۰ استفاده می کند.  این پردازشگر گرافیکی به دلیل استفاده از ۴ گیگابایت رم اختصاصی می تواند سرعت بسیار بالایی را در خروجی گرفتن از نرم افزارهای مختلفی مانند ادیت فیلم و یا فتوشاپ و اجرای مختلف همزمان نرم افزارهای گرافیکی و اجرای بازی ها با کیفیت بسیار بالا را در اختیار شما قرار دهد.

پس با توجه به اینکه این نرم افزار گرافیکی و این پردازنده جزو پردازنده های جدید و به روز برند جی فورس می باشد می توانید به راحتی بازی های به روز را با کیفیت بسیار بالا روی این لپ‌تاپ اجرا نمایید و از نمایش آن با توجه به صفحه نمایش فول اچ دی نهایت لذت و رضایت را داشته باشید.

 مشخصات پردازنده مرکزی و رم دستگاه

یکی دیگر از مهمترین بخش‌های ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53  می تواند بخش پردازنده مرکزی دستگاه باشد که از پردازنده های نسل ۱۰ اینتل استفاده می کند که دارای حافظه ۸ مگابایت ای بوده و محدوده سرعت پردازنده آنها بین دو و نیم تا ۴ گیگا هرتز می باشد.

این پردازنده مرکزی با توجه به قدرتی که دارد می‌تواند نرم‌افزارهای مختلف را به صورت همزمان روی دستگاه شما اجرا کنه و هیچگونه مشکلی از این نظر برای شما به وجود نیاید اما اگر قصد دارید راندمان و کارایی بسیار بالاتری را روی دستگاه اجرا کنید در کنار رم ۸ گیگابایت که به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه قرار داده شده است می توانید از راه های با قدرت بالاتر نیز استفاده کنید و در واقع دستگاه خود را ارتقا دهید.

سرعت پردازش بالاتر با حافظه ssd

یکی از مهمترین امکانات سخت افزاری قرار گرفته شده بر روی ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 استفاده از یک پردازنده مرکزی در کنار ظرفیت حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت از نوع ssd می باشد.

همانطور که می دانید پردازنده ها و حافظه های داخلی ssd  ت بسیار بالاتری نسبت به حافظه های داخلی قدیمی دارند و همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید با استفاده از این دستگاه نرم افزار های مختلف را با سرعت بسیار بالا بر روی دستگاه خود اجرا کنید و البته نقش بسیار مهمی در اجرای سریع بازی های مختلف روی این لپ‌تاپ نیز خواهد داشت. شما می توانید از طریق نماینگی asus قیمت این لپتاپ را بررسی نمایید.

دیگر مشخصات ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53

برای این که بتوانید حدود یک تا سه ساعت به صورت مداوم ارزان ترین لپ تاپ گیمینگ سال ایسوس TUF Gaming F15 FX506LH-US53 را روشن نگه دارید و از آن برای اجرای بازی ها و نرم افزار های مختلف و خروجی گرفتن از فتوشاپ و نرم افزار های ادیت فیلم استفاده کنید یک باتری ۳ سلولی ۴۸ وات ساعت در نظر گرفته شده است تا بتوانید از این طریق به راحتی از طریق این باتری کارایی و راندمان بالایی را از این لپ‌تاپ خود شاهد باشید.

در کنار این قابلیت امکانات ارتباطی بسیار مهمی مانند پورت‌های usb و پورت hdmi برای اتصال به دیگر دستگاه ها و نمایشگر ها و همچنین امکاناتی مانند بلوتوث داخلی و قابلیت اتصال به وای فای در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی این دستگاه را به دستگاه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری وصل کنید و از امکانات مختلف آن ها برای لپ تاپ خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

یکی از ضعف‌های این لپ‌تاپ عدم اتصال از طریق کابل شبکه می باشد که می توانید از سخت افزار های جانبی در نظر گرفته شده استفاده کنید و با خرید یک ساختار این مشکل را به راحتی بر روی این لپ‌تاپ برطرف نمایید



:: برچسب‌ها: لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بعد از موفقیت لنوو در تولید و ارائه ی لپ تاپ های IP320 این شرکت تصمیم گرفت تا از یکی دیگر از لپ تاپ های جدید سری IdeaPad  یعنی لنوو ip330 رونمایی کنند.

کیفیت بالایی لپ تاپ های لنوو به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین برند های تولید کننده لپ تاپ در دنیا باعث شده است تا لنوو را یکی از پیشگامان تولید لپ تاپ های مدرن بدانیم.

زمانی که لنوو کیفیت را در کنار قیمت مناسب قرار می دهد، مشتریان به راحتی برای خرید مدل های مختلف لپ تاپ های تولید شده اقدام می کنند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد لنوو IP330 مشخصات فنی با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

لنوو IP330

با توجه به امکانات و مشخصات فنی دستگاه می توان لنوو IP330 را به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای و متوسط در نظر گرفت.

به همین دلیل است که مشتریان و کسانی که لنوو IP330 را خریداری می کنند، می توانند از آن برای انجام کارهای شخصی روزانه و کار های متوسط مهندسی استفاده نمایند.

به گزارش نمایندگی لنوو در ایران این لپ تاپ در سال 2018 رونمایی شد.

قیمت مناسب و اقتصادی لنوو IP330 یکی از مهمترین عوامل برای ترغیب مشتریان و خرید این لپ تاپ می باشد.

در واقع با خرید این لپ تاپ و استفاده از آن می توان به راحتی متوجه شد که این محصول از نظر اقتصادی بسیار توجیه پذیر بوده و واقع ارزش هزینه کردن برای انجام کار های روزمره و شخصی افراد را دارد.

پردازشگر بسیار قوی، کیفیت تصویر مطلوب، زیبایی ساختار، پورت های ارتباطی مختلف و ... از ویژگی ها و مشخصات فنی لنوو IP330 می باشند.

ساختار مناسب و زیبا

یکی از مهمترین ویژگی های لنوو IP330 را می توان خوش ساخت بودن آن دانست.

ترکیب رنگ بسیار عالی باعث شده است تا مخاطبانی که به دنبال خرید لپ تاپ هایی با ظاهر زیبا هستند برای خرید این محصول اقدام نمایند.

شاید در نگاه اول ظاهر این لپ تاپ را بسیار ساده ببینیم، اما همین ظاهر ساده با بهترین و مناسب ترین مواد و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

این ویژگی باعث می شود تا لپ تاپ اثر انگشت و کثیفی را جذب نکرده و کیفیت ساخت آن برای سال های متوالی باقی بماند.

ضخامت 23 میلی متری لنوو IP330 یکی از دیگر عواملی است که در زیباتر شدن محصول تاثیر گذار است.

وزن محصول نیز در حدود 2.2 کیلوگرم بوده و می تواند برای حمل کردن گزینه ی بسیار مناسبی باشد.

کیبورد مناسب برای تایپ کردن

کارشناسان نمایندگی لنوو  معتقدند همانطور که گفته شد این لپ تاپ برای امور شخصی و روزانه بسیار مناسب است.

یکی از دلایل این امر را می توان استفاده از کیبورد با کیفیت جزیره ای دانست.

این کیبورد به دلیل ویژگی هایی از جمله ارتفاع و جانمایی مناسب صفحه کلید می تواند برای تایپ کردن سریع بسیار مناسب باشد.

استفاده از این کیبورد به دلیل فاصله ی مناسب بین حروف و صفحه کلید، می تواند اشتباهات را هنگام تایپ کردن به حداقل برساند.

کیفیت مناسب صفحه نمایش

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای اندازه ی 15.6 اینچی می باشد.

کیفیت صفحه نمایش دستگاه HD بوده و به همین واسطه می تواند در کنار روکش ماتی که برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده است، تصاویر را با وضوح بالایی نمایش دهد.

رزولوشن دستگاه 768*1366 می باشد و به همین دلیل است که کاربران برای انجام کار های متوسط از نمایش تصاویر رضایت کامل دارند.

برای کاربرانی که قصد وب گردی دارند یا می خواهند برای کار های مهندسی از لنوو IP330 استفاده نمایند، این ویژگی های صفحه نمایش بسیار راضی کننده می باشد.

پردازشگر و گرافیک لنوو IP330

یکی از دیگر ویژگی هایی که برای لپ تاپ های مهندسی می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد، پردازشگر و گرافیک قوی دستگاه است.

لنوو با توجه به عرصه ی رقابتی بودن تولید لپ تاپ ها در دنیای امروزی، از پردازشگر های قوی در این لپ تاپ استفاده نموده است.

پردازشگر مناسب Core i3 7100U  اینتل می تواند به عنوان یک لپ تاپ میان رده ای نیاز های مختلف کاربران در انجام امور شخصی را برطرف نماید.

در کنار این پردازشگر برای اجرای همزمان برنامه ها و بالا رفتن سرعت دستگاه، یک کارت گرافیک HD Graphics 620 Intel نیز قرار گرفته است.

این کارت گرافیک به کاربران اجازه می دهد تا کار های طراحی خود با نرم افزار های مختلف را به راحتی انجام دهند.

هر چند از نظر گرافیک و پردازنده ی مرکزی نمی توان لنوو IP330 را با لپ تاپ های امروزی برند های مطرح دنیا مقایسه نمود، اما همین ویژگی ها نیز می تواند کارهای شخصی افراد را به خوبی مدیریت نماید.

پورت های ارتباطی

لنوو IP330  از پورت ‌های نسل جدید یعنی  USB Type-C در ساختار خود بهره می برد.

علاوه بر این نسبت به IP320 یک اسلات M.2 برای پشتیبانی از حافظه ی SSD روی مادربرد دستگاه قرار گرفته است.

همچنین به جای پورت USB2.0 در لپ تاپ های IP330 یک پورت USB3.0 قرار داده شده است تا تعداد پورت های USB3.0 دستگاه به دو عدد برسد.

یک پورت HDMI و یک پورت شبکه از دیگر پورت های قرار گرفته روی لنوو IP330 می باشند.

حافظه ی داخلی و رم  دستگاه

در کنار این ویژگی های متوسط، می توان گفت که حافظه ی روم لنوو IP330 با 4 گیگابایت می تواند نیاز های مختلف مشتریان را برآورده نماید.

این حافظه از نوع DDR4 می باشد.

به گزارش نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو حافظه ی داخلی دستگاه نیز از نوع هارد دیسک و دارای ظرفیت یک ترابایت می باشد.

این ظرفیت یک ترابایتی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی همه ی فایل ها و برنامه های مورد نیاز خود را روی لنوو IP330 ذخیره و نصب نمایند.

با توجه به مشخصات فنی لنوو IP330 اگر برای انجام کار های شخصی خود به دنبال خرید لپ تاپی هستید که در کنار امکانات مناسب بتواند کیفیت بالایی از خود نشان دهد و البته دارای قیمت بسیار مناسبی نیز باشد، حتما برای خرید این لپ تاپ ها اقدام نمایید.

دیگر ویژگی های لنوو IP330

کیفیت و وضوح بالای صدا با استفاده از دو بلندگوی دو واتی دالبی

وب کم

تاچ پد مناسب با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی

کارت خوان

شبکه ی بی سیم WIFI

بلوتوث داخلی

پورت شبکه Ethernet با سرعت 100/1000

باتری باتری لیتیوم با ظرفیت 30 وات ‌ساعت که می تواند در هنگام استفاده از دستگاه تا 5 ساعت روشن بماند.

منبع: https://lenovo-tech.ir/services/lenovo-laptop-repair/



:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کسانی که از مدل های مختلف گوشی لنوو برای انجام امور شخصی و روزانه خود استفاده می کنند معمولاً با یک دغدغه به نام بهترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو رو به رو هستند. در این مطلب قصد داریم در مورد گوشی لنوو و خرابی های رایج در آن صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید تا ویژگی های بهترین نمایندگی لنوو برای تعمیرات گوشی لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد رفع تمامی مشکلات گوشی لنوو با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود
 
آشنایی با برند لنوو و تلفن های همراه این شرکت
 
شرکت لنوو که در سال 1984 تولید شده است ابتدا تمامی تمرکز خود را بر روی تولید انواع کامپیوتر های رومیزی و خانگی اختصاص داده بود.
بعد از موفقیت هایی که این برند در زمینه ی تولید وسایل دیجیتال به دست آورد و استقبال مردم از بازار خرید موبایل، متخصصان و مدیران لنوو نیز در صدد برآمدند تا محصولات متنوعی در این زمینه ارائه نمایند.
هر چند در سال 2008 امتیاز تولید گوشی لنوو به شرکت های دیگری واگذار شد اما این برند در سال بعد دوباره امتیاز خود را خریداری کرد تا بتواند با تولید تلفن های همراه با کیفیت و پر از امکانات مختلف به رقابت با برند های مطرح در این زمینه مانند اپل و سامسونگ بپردازد.
از نظر ساختاری می توان برند لنوو را یکی از با کیفیت ترین تولید کننده های موبایل دانست.
گوشی های لنوو همواره از نظر ظاهری و مواد اولیه ی استفاده شده در ساختار آن، با خلاقیت های خاصی همراه هستند که می تواند نظر مشتریان را جلب نماید.
 
تعمیرات گوشی لنوو
 
هنگامی که برای خرید یکی از انواع مدل های مختلف تلفن همراه لنوو اقدام می کنید، مطمئناً یکی از مهم ترین فاکتور های شما برای خرید این محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروشی است که توسط لنوو برای آن مدل ارائه می شود.
در کشور عزیزمان متاسفانه به دلیل تحریم های اقتصادی بسیاری از برند ها از جمله لنوو نمی توانند خدمات خود را به صورت مستقیم به کاربران و مشتریان خود ارائه نمایند.
به همن دلیل مراکز مختلفی به عنوان نمایندگی لنوو در سراسر کشور فعالیت می کنند.
این مراکز با تکیه بر ارائه ی خدمات مدل های مختلف و تعمیرات گوشی لنوو سعی می کنند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمایند.
تفاوت هایی که در کیفیت کار و ابزار مراکز و نمایندگی های لنوو وجود دارد باعث می شود تا مشتریان همواره با دغدغه هایی برای پیدا کردن بهترین و مناسب ترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو همراه باشند.
 
بهترین مرکز تعمیرات گوشی لنوو
 
زمانی که ما این دغدغه ها و نیاز مشتریان را مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم با تاسیس یک مرکز به عنوان تعمیرات گوشی لنوو، تمامی خدمات در این زمینه را با کیفیت بالا ارائه نماییم.
به همین دلیل ابتدا آگهی های مرتبط جهت فراخوان بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران داخلی از سراسر کشور برای تعمیرات گوشی لنوو منتشر شد.
تمامی کسانی که اکنون به عنوان تعمیرکار در این مرکز مشغول فعالیت هستند، از فیلتر های مختلفی گذشته و اکنون با سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مدل های مختلف گوشی لنوو آشنایی کامل دارند.
برای اینکه امر عیب یابی و سپس تعمیرات گوشی لنوو با دقت و کیفیت بالایی انجام شود، بهترین و به روز ترین تجهیزات برای این کار در اختیار تعمیرکاران قرار گرفته است.
حتی در صورتی که مدل های جدید از تلفن های هوشمند لنوو به بازار ارائه شود، طی دوره هایی این افراد با ویژگی های مختلف آن مدل آشنا می شوند تا بتوانند تعمیرات مدل مورد نظر را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهند.
ارائه ی گارانتی تعمیر برای تضمین کیفیت کار مرکز

گوشی های لنوو نیز ممکن است بر اثر عوامل زیادی از جمله بی احتیاطی و یا ضربدیدگی دچار مشکلاتی شوند.

برای برطرف نمودن تمامی این مشکلات می توانید از خدماتی که در این مرکز برای تعمیرات گوشی لنوو ارائه می شود استفاده نمایید.

این تعمیرات در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می شود.

از جمله تعمیرات مهم در بخش سخت افزاری می توان به تعمیر یا تعویض صفحه نمایش دستگاه اشاره نمود.

ظرافت هایی که برای تعمیر این قسمت از دستگاه لازم است باعث شده است تا از تعمیرات گوشی لنوو به عنوان تعمیرات تخصصی یاد شود و نیاز مند افراد متخصص و تجهیزات مناسب باشد.

علاوه بر این اگر تلفن هوشمند و یا موبایل شما که از برند لنوو می باشد دچار آبخودگی یا ضربدیدگی شده باشد با مراجعه به تعمیر لپ تاپ لنوو می توایند به راحتی اطلاعات آن را بازیابی نموده و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه را انجام دهید.

در این قسمت ابتدا با تجهیزات مناسب، قسمت های خراب شده دستگاه در اثر عامل بیرونی مشخص شده تا بتوان بدون صدمه دیدن دیگر قسمت ها، تعمیرات را در سریع ترین زمان ممکن انجام داد.

 


:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ماساژدرمانی چیست؟ آیا ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک موثر است؟ نحوه صحیح ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک چگونه است؟ ماساژ سیاتیک چگونه است ؟ این‌ها سوالاتی هستند که در این مقاله به آن‌ها پاسخ خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد بادکش درمانی و فواید و عوارض بادکش با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

در حقیقت ماساژ هنر شفابخش باستانی می‎باشد که می‌تواند تاثیرات مثبتی بر روی دستگاه‌های بدن بگذارد و موجب آرامش، رفع گرفتگی‌های عضلانی و تسکین دردهای عصبی شود و با افزایش جریان خون، بسیاری از بیماری‌های قلبی را درمان کند.

رفلکسولوژی پا، روش درمانی معروفی است که با کمک آن می‌توان گرفتگی، کوفتگی و دردهای کمر و گردن را درمان کرد. ماسور با وارد کردن فشار بر نقاطی از کف پا، آن دسته از دردهایی را که به دلیل نامشخص و براثر آسیب‌دیدگی به وجود نیامده‌اند را درمان می‌کند. دردهایی که به صورت مستمر نیستند و به طور پراکنده تکرار می‌شوند.

ماساژ رفلکسولوژی یک روش ساده و شفابخش برای درمان سیاتیک و درد ناشی از آن است. در ابتدا در رابطه با سیاتیک و علت آن صحبت می‌کنیم. سپس، به بررسی ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک و رفع درد آن خواهیم پرداخت.

سیاتیک چیست؟

اغلب افراد در سنین 30 تا 50 سالگی به سیاتیک مبتلا می‌شوند و علت عمده آن پاره شدن دیسک بین مهره‌ها است. هنگامی که فشاری بیش از حد به ستون مهره وارد می‌شود، قسمت حلقوی محیطی دیسک پاره می‌شود و قسمت مرکزی از بین شکاف پارگی به بیرون راه پیدا می‌کند. به این قسمت از پارگی، فتق یا هرنی می‌گویند.

یکی از مشکلاتی که موقع دیسک به وجود می‌آید، این است که قسمت بیرون زده به ریشه‌های عصبی که از نخاع و مهره بیرون آمده است، فشار وارد می‌کند.
از سوی دیگر، تماس مواد شیمیایی تشکیل دهنده قسمت ژلاتینی دیسک با ریشه‌های عصبی باعث التهاب آن‌ها می‌شود. در نتیجه این فشار و التهاب‌ عصب باعث بروز علائم سیاتیک می‌گردد.

فتق دیسک معمولا بعد از انجام فعالیت‌های سنگین مانند بلند کردن یا کشیدن اجسام سنگین و یا خم شدن‌های ناگهانی به وجود می‌آید. به طور متوسط از هر 50 نفر، یک نفر در طول زندگی مبتلا به دیسک می‌شود.

ماساژ پا برای درمان سیاتیک

ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک بر پایه سیستم باستانی چین و تقسیم بندی نقاط مختلف بدن و ارتباط آن نقاط با سایر اندام‌های داخلی استوار است.

با ماساژدرمانی، دردها و فشارهای عضلانی برطرف خواهد شد. امروزه، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از ماساژدرمانی برای رهایی از استرس و گرفتگی‌های عضلانی بهره می‌برند.

به طور معمول، انواع ماساژها با یک مکانیسم مشابه بر روی بدن اثر می‌گذارند. هنگامی که ماهیچه‌ها بیش از اندازه فعالیت دارند، مواد زائد مانند اسیدلاکتیک در موضع تجمع می‌کنند و باعث گرفتگی عضله و اسپاسم عضلانی می‌شوند. اما، ماساژ با بهبود جریان خون موجب گردش مایع لنفاوی و خروج مواد سمی از بدن می‌شود.

ماساژ کف پا، نوعی ماساژ راحت و سریع است که می‌تواند باعث رهایی از درد شود. به همین خاطر، افراد در زمان‌های متفاوت به سراغ این راه درمانی می‌روند.

اکثر افراد هنگامی که در بخشی از بدن احساس درد یا ناراحتی دارند، به طور ناخودآگاه آن نقطه را ماساژ می‌دهند. در حقیقت، ماساژ واکنشی غریزی است که در هنگام وجود درد و یا عارضه بدنی به آن روی می‌آوریم. ما در مقاله « آموزش ماساژ پا برای رفع خستگی» به طور کامل ماساژ رفع خستگی پا را توضیح داده‌ایم که می‌توانید مطالعه نمایید.

انواع ماساژ درمانی کف پا

ماساژدرمانی کف پا را می‌توان به دسته زیر تقسیم کرد:

ماساژ آروماتراپی کف پا:

در این روش، بیمار از خواص احیاکنندگی و آرامش بخش ماساژ در کنار مزایای درمانی روغن‌های خالص بهره می‌برد.

ماساژدرمانی هولیستیک:

این تکنیک شامل ماساژ یک سری نقاط رفلکس با هدف تحریک و آزادسازی تنش‌های بدن می‌شود.

درمان سیاتیک با ماساژ پا

در این روش درمانی، فشاری ملایم و پایدار بر نواحی و نقاط مرتبط به اعصاب، وارد می‌شود. عصب سیاتیک، جزء بلندترین اعصاب بدن می‌باشد به گونه‌ای که حتی بعضی مواقع فرد درد سیاتیک را با درد کمر اشتباه می‌گیرد.

در اکثر مواقع درد سیاتیک به طور خود به خود در عرض دو ماه کاهش می‌یابد. اما با انجام روش‌های خاص می‌توان فاصله زمانی درمان را کوتاه‌تر کرد؛ برای مثال، ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک یکی از تکنیک‌های درمانی است که موجب کاهش طول درمان و کاهش درد می‌شود. شما می توانید با استفاده از آموزش ماساژ رگ سیاتیک به درمان و کاهش درد خود کمک کنید.

ماساژ سیاتیک کف پا اثر قابل توجهی بر درمان درد سیاتیک دارد. نتایج تحقیقات انجام شده در این زمینه، حاکی از آن است که ماساژدرمانی باعث کاهش ناراحتی و درد بیمار مبتلا به سیاتیک می‌شود. برای آشنایی با انواع ماساژ می‌توانید مقاله «ماساژ» را مطالعه نمایید.

برای مثال، یک مطالعه بر روی 400 نفر انجام شده است که این افراد به طور منظم، هفته‌ای یکبار، ماساژ دریافت می‌کردند. بعد از گذشت 10هفته، دریافت‌کنندگان ماساژ پا عملکرد بهتر و درد کمتری را گزارش می‌کردند.

نحوه صحیح ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک

برای انجام ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک به روش زیر عمل کنید:

روش اول ماساژ سیاتیک پا:

بر روی یک صندلی بشینید. تمام نقاط کف پا و انگشتان را به آرامی ماساژ دهید.

سپس، یک دست را روی پا و دست دیگر را زیر پا قرار دهید و به آرامی از انگشتان پا به سمت قوزک را به آرامی مالش دهید. این حرکات را چند مرتبه به سمت انگشتان پا تکرار کنید.
در مرحله بعد، با یک دست پا را نگهدارید. با دست دیگر، انگشتان پا را فشار دهید و به آرامی انگشتان را جدا از یکدیگر بکشید.

سپس، با استفاده از انگشت شست، از قسمت بالایی کف پا، یک خط افقی را تصور کنید و روی آن خط را محکم فشار دهید. به گونه‌ای که به مرکز کف پا فشار وارد شود. همچنین، قوس و برآمدگی پا را به صورت چرخشی فشار دهید.

تکنیک ذکر شده را چند بار در کف هردو پا اعمال کنید.

کف پا دارای تعداد زیادی پایانه عصبی است که این اعصاب در سراسر بدن پخش می‌شوند. در نتیجه با ماساژ این اعصاب تحریک می‌شوند. هم چنین اگر می‌خواهید با فواید بیشتر ماساژ آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم مقاله «فواید ماساژ» را از دست ندهید.

سخن پایانی

فواید ماساژدرمانی کف پا به اینجا خلاصه نمی‌شود؛ برای مثال، درمان سیاتیک با ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک یک درمان تکمیلی هولیستیک و آرام با هدف تحریک فرآیندهای التیامی بدن و متعادل سازی تمامی دستگاه‌ها انجام می‌شود. هنگام ماساژ کف پا برای درمان سیاتیک برخی از نقاط رفلکس بدن تحت فشار و ماساژدرمانی قرار می‌گیرد؛ زیرا، به عقیده برخی از پزشکان، نقاط کف پا در ارتباط با نواحی خاصی از بدن است. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده و بتوانید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. توجه داشته باشید که مشاوره با پزشک قبل از هرکاری صورت بگیرد.



:: برچسب‌ها: ماساژ ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شناخت روش های مرسوم برای لجستیک و انواع آن، برای هر مدیر کسب و کاری لازم است. چرا که تعریف لجستیک و طراحی هوشمندانه آن برای هر بیزنس، قدمی حیاتی و بسیار مهم محسوب می شود.

پیش از آن که به سراغ معرفی انواع لجستیک برویم، بیایید تعریفی مشخص از لجستیک را تعیین کنیم تا افرادی که با مفهوم آن آشنایی ندارند، بتوانند در قدم اول، این فرآیند واجب برای هر بیزنس را بشناسند و سپس به تعریف انواع لجستیک و کاربرد و جزئیات آن بپردازیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد انواع لجستیک با شما صحبت کنیم این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

تعریف لجستیک

یکی از اولین تعاریف این عبارت در فرهنگ لغات، ممکن است تمام جنبه های لجستیک به معنای امروزی را پوشش ندهد:
“لجستیک بخشی از علوم نظامی است که به حمل و نقل افراد و تجهیزات ارتش اختصاص دارد”
در اصل لجستیک و توجه به استاندارها و الزامات آن از نیاز و توسعه صنایع نظامی ایجاد و در نهایت امروزه یک صنعت مستقل با استانداردهای مشخص می باشد.

جمله ی بالا را می توان تنها تعریف لجستیک نظامی که یکی از انواع لجستیک است دانست. لذا تعریف کلی لجستیک را می توان به این شکل بیان کرد که در هر بیزنسی، فرآیند برنامه ریزی، عملیاتی و نظارتی است که بر روی خدمات حمل و نقل و نگه داری محصولات، از مرحله تامین تا مرحله ی تحویل به مصرف کننده، انجام می شود و هدف اصلی آن، بهینه سازی فرآیند تامین نیاز مشتری توسط توزیع کننده می باشد را لجستیک می گویند.
“لجستیک را می توان یک فرآیند مدیریتی در نظر گرفت که وظیفه آن، تعریف و طراحی روش های تامین منابع مورد نیاز تولید، سیستم انبارداری و توزیع و ارسال محصولات به مصرف کنندگان می باشد.”

به عبارتی دیگر، نقش مدیریت لجستیک در شناسایی و ارزیابی تولیدکنندگان و تامین کنندگان احتمالی و تعیین میزان تاثیرات آن ها بر تولید و بهینه سازی راه های دسترسی به آن ها است.

سه فاکتور اساسی لجستیک را می توان به صورت زیر تعریف کرد:

1.صرفه جویی در هزینه های تامین، انبارداری و توزیع.

2. تامین نیاز های مشتری به بهترین روش ممکن و کسب رضایت آن ها به شکلی که به افزایش فروش منجر شود.

3. استفاده از روش هایی که نسبت به رقبا بتواند به شرکت مزیت رقابتی در سیستم تامین، انبارداری و توزیع بدهد.

عملیات اصلی لجستیک

عملیات اصلی لجستیک را می‌توان در فرآیند های تامین، حمل ‌و نقل، انبارداری، مدیریت موجودی، مدیریت سفارش‌ها، بسته‌بندی، سامانه‌های اطلاعاتی، خدمات مشتریان و لجستیک معکوس دانست. همچنین مدیریت زنجیره تامین، تمامی این فعالیت‌ها از قدم اول (تامین‌کنندگان اولیه) تا قدم آخر (مصرف‌کنندگان نهایی) را در بر دارد.

تاریخچه تغییرات لجستیک
پروسه اصلی تغییرات مفهوم لجستیک از قرن 20 میلادی شروع شد. با سرعت گرفتن پیشرفت های صنعتی، نیاز کارخانه ها و شرکت های تامین کننده و به دنبال آن، نیاز تولیدکنندگان دچار تغییرات بسیاری شد. اکتشافات بسیاری که در این قرن در زمینه حمل و نیز در زمینه تولید مواد صورت گرفت، دلایل اصلی این تغییرات بودند.

این پیشرفت و تغییرات در صنایع مختلف، نیاز به لجستیک حرفه ای و تخصصی داشت و در پاسخ به این نیاز، متخصصین لجستیک پدیدار شدند که از بین آن ها می توان مدیران لجستیک زنجیره تامین را نام برد که سیستم های لجستیک بسیار پیچیده و گسترده زنجیره های تامین را، طراحی و عملیاتی می کنند.

همچنین با شروع قرن 21 و شدت گرفتن بیش از پیش سرعت پیشرفت تکنولوژی، نرم افزار های مدیریت لجستیک و شرکت های متخصص در این زمینه شکل گرفتند که تولیدکنندگان و شرکت ها، با توجه به ساختار هزینه هایی که دارند می توانند در صورت لزوم، سیستم لجستیک خود را بیرونی سازی کرده و آن را به یکی از شرکت های متخصص در این زمینه بسپارند.

جمع بندی

طراحی سیستم های لجستیک برای تمامی کسب کار های تولیدی و برای زنجیره های تامین، امری ضروری است و از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چرا که در نبود این سیستم ها، عملا اجرای فرآیندهای تامین، تولید، انبار و حمل و نقل و تحویل کالا از تامین کننده تا تولیدکننده و مصرف کننده یا مشتری، غیرممکن خواهد بود. سیستم های لجستیک را در دسته بندی های مختلفی می¬توان قرار داد که در این مقاله، اول دسته بندی بر اساس فاکتور های اقتصاد خرد و کلان و سپس دسته بندی بر اساس فاکتورهای نوع عملیات انجام شده را بررسی کردیم و در هر کدام، انواع لجستیک را توضیح دادیم. به طور کل، تعریف لجستیک را می توان تحویل کالای درست در زمان، مکان، قیمت و تعداد درست به دست مشتری درست بیان کرد.

منبع تی اکسپرس



:: برچسب‌ها: لجستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
شرکت banino در سال 1377 فعالیت خود را با فروش سیستمهای خانگی و با دارا بودن چهار پرسنل شروع کرد. banino با حرکتی رو به جلو و تلاش مداوم و بی وقفه از سال 1385 مبادرت به واردات انواع قطعات کامپیوتری نمود و طی این سالها با استفاده از تیمی متخصص، کار آمد و تحصیل کرده، در حوزه تجارت و فروش, اقدام به توزیع کالاهای اساسی رایانه ای مانند انواع نوت بوک، تبلت و قطعات اصلی رایانه ای و همچنین ارائه خدمات پس از فروش (گارانتی ) به مشتریان فعالیت مستمر خود را ادامه داده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
این یک محتوای معرفی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محسوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید..
 
banino کوشیده است تا همواره هر روز بهتر از روز پیش رو به جلو حرکت و با توجه به نیازهای بازار خود را نو کند و با کوشش و تلاش تیم با تجربه و سختکوشی که در اختیار دارد ابتدا کمبود و ضعف های موجود در بازار کامپیوتر را شناسایی و پس از آن با اتصال به زنجیره ی بزرگ شرکت های بین المللی به رفع آن بپردازد.
 
مراحل رساندن محصول به دست مشتریان شامل بررسی و انتخاب مدل ها، موجود کردن محصولات و پخش آن در شبکه فروش و نهایتا ارائه خدمات پس از فروش گسترده، همگی توسط کارشناسان و متخصصین با تجربه banino صورت می گیرد. با این رویکرد که رضایت همه جانبه ی مشتریان کسب شود و از آنجایی که نیازهای کاربران روز به روز در حال تغییر می باشد. همواره سعی بر این داشته است که گستره ی وسیعی از محصولات کامپیوتری به روز را به مشتریان خود ارائه دهد.در این راستا این شرکت در سال 1398 با راه اندازی فروشگاه اینترنتی سهولت خرید را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.
 
شرکت های همکار
شرکت banino جهت تامین هر کدام از محصولات خود، با بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده ی دنیا از جمله ایسوس، لنوو، گیگابایت، ال جی، جی پلاس ،گیل ،جی اسکیل ،وسترن دیجیتال و…. همکاری می کند این شرکت همواره تمام تلاش خود را برای جذب جدید ترین و معتبرترین برندها و محصولات جهانی اعلام میدارد.
 
مهمترین هدف ما پیدا کردن یاران همیشگی و پیوستن آن ها به خانواده ی بزرگ banino است تا در تمام فصول همراهی با ما تجربه ای متمایز و نو را به ارمغان بیاورد.
 
خرید امن از بانی نو
ایجاد محیط امنی برای خرید از بانی نو یکی از دغدغه های اصلی ما می باشد که برای رسیدن به این مهم اقداماتی صورت گرفته که در ادامه به استحضار شما عزیزان خواهیم رساند.
 
اطمینان در خرید آنلاین از گروه بانی نو
تیم بانی نو جهت ایجاد فضایی امن تر در زمان خرید آنلاین اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت،معدن و تجارت نموده است. این نشان معتبر بیانگر اعتبار سایت بانی نو جهت ایجاد اطمینان برای شما بزرگواران می باشد.
خرید امن بصورت حضوری از نمایندگی های فروش
 
 
نکته ی بعدی و نقطه قابل توجه در ایجاد اعتماد و اطمینان جهت خرید از گروه بانی نو را می توان وجود فروشگاه های معتبر فیزیکی به عنوان نمایندگی فروش بانی نو دانست که آمادگی خدمت رسانی به شما عزیزان را در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید به عهده دارند. همچنین یکی از نکاتی که می تواند فروشگاه های بانی نو را با بسیاری از فروشگاه های دیگر متمایز نماید وجود جواز کسب معتبر این فروشگاه ها به نام مدیریت مجموعه بوده که باعث ایجاد اعتماد بیشتر برای پاسخگویی و خدمات رسانی به شما همراهان گرامی می باشد.
 
توصیه های کلیدی جهت خریدی بهینه تر
نخست در نظر داشته باشید که با شرایط اقتصادی حال حاضر کشور و وجود نوسانات قیمت ارز و وابستگی مستقیم قیمت محصولات این فروشگاه به ارز های خارجی، برخی از محصولات این فروشگاه که امکان بروزسانی قیمت آنها ناممکن است از چرخه ی سبد خرید خارج شده و شما سروران می بایست جهت انجام خرید از طریق راه های ارتباطی با یکی از کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و پس از دریافت قیمت لحظه ای محصول، خرید خود را انجام دهید.
 
اما دسته ی دیگر محصولات که سبد خرید آنها فعال می باشد را می توان براحتی و بصورت آنلاین و از طریق درگاه آنلاین خرید کرده و ثبت کنید. همکاران ما در فروشگاه بانی نو سفارش های ثبت شده را در اسرع وقت برای شما بزرگواران در هر نقطه از کشور ارسال خواهند نمود. البته لازم به توجه است که آدرس و شماره تماس خود را بصورت دقیق و صحیح وارد نمایید تا تداخلی در مراحل پردازش و ارسال سفارشتان ایجاد نگردد.
 
توجه داشته در صورت ثبت سفارش و عدم پرداخت وجه هیچ کالایی برای شما ارسال نمی گردد مگر آنگه شما متقاضی پرداخت در محل باشید که در اینصورت نیز باید سفارش خود را بصورت تلفنی به اطلاع همکاران ما برسانید. البته این سرویس در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال است.
 
تیم بانی نو با تمام توان در تلاش است تا شما عزیزان بتوانید خرید امن و لذت بخشی را تجربه نمایید.
 
نمایندگی مرکزی فروش :
تهران – خیابان ولیعصر – بین چهارراه ولیعصر و طالقانی – مجتمع پارسیان – واحد 131 – ساختمان بانی نو
 
تلفن های تماس :
 
02154789 داخلی 3
 
شماره واتساپ و تلگرام شرکت : 09022449535
 
مدیریت مجموعه : آقای محمد رحیم بصیری
 
مدیر فروش : آقای رامین توکلیان


:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هر آنچه باید در مورد بازسازی و دکوراسیون داخلی بدانید

بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان در دنیای پر زرق و برق امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است. اولین چیزی که در بازسازی ساختمان مهم است توجه به کاربری ساختمان می باشد. سبک طراحی دکوراسیون داخلی، مدت زمان بازسازی، مصالح مورد نیاز و همچنین میزان هزینه در بازسازی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و همچنین خانه های ویلایی می تواند متفاوت بوده و جزئیات مخصوص به خود را داشته باشد. در ابتدای همین مطلب می توانید نمونه هایی از پروژه های بازسازی منزل مسکونی را مشاهده نمایید.

 

این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

 

بازسازی خانه یعنی چه
همانطور که در مطالب بالاتر نیز گفتیم بازسازی به معنای تعمیر و نو کردن خانه های قدیمی می باشد. از دید یک مهندس عمران و همچنین به صورت قانونی عمر مفید یک ساختمان 25 سال است. در طول این مدت ظاهر ساختمان، لوله ها و قسمت های مکانیکال ساختمان ممکن است دچار آسیب شده و عملاً نتوان از آن استفاده نمود. در این صورت با انجام یک بازسازی و تعمیر خانه می توان باز از سکونت و کار در آن ساختمان لذت برد و آسایش و امنیت داشت. با این تفاسیر می توان برای بازسازی خانه عمق تعریف نمود. هرچه خانه قدیمی تر و ویران تر بازسازی که باید روی آن انجام شود عمیق تر، تخصصی تر و متقابلاً پر هزینه تر می باشد. قابل ذکر است که سطحی ترین نوع بازسازی خانه نیز همان رنگ و نقاشی خودمان است که تقریبا هر دو سال خانه را از این رو به اون رو می کند.

:: بازدید از این مطلب : 184

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شاید برای شماهم سوال باشد اکسسوری منزل چیست و به چه لوازمی اکسسوری گفته می شود و چه دسته ای را شامل می شود در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید تا در این زمینه بیشتر با شما صحبت کنیم.

 

روش‌هایی که مردم خانه‌های خود را تزئین می‌کنند و اشیایی که برای نمایش انتخاب می‌کنند، می‌تواند ارزش‌ها و سلیقه‌های آنها را آشکار کند. دکور و اکسسوری منزل نیز می‌تواند به احساس سلامت روحی و جسمی آنها کمک کند. به همین دلایل، بسیاری از افراد در دکوراسیون داخلی خانه خود بسیار دقت می‌کنند. دکوراسیون داخلی عموماً مورد علاقه زنان بوده است و در مجلات زنانه تبلیغ می‌شود. صنایع دستی زنان، که هم نبوغ و هم خلاقیت را در بر می‌گیرد، اغلب جنبه مهمی از دکوراسیون خانه به شمار می‌رود. طبقه اجتماعی در دکوراسیون خانه منعکس شده است. مردم می‌تواننند وضعیت خود را از طریق کیفیت اکسسوری های خانه آشکار کنند. وجود کتاب‌ها نشان می‌دهد که ساکنان تحصیل کرده‌اند، آثار هنری اصیل حکایت از فرهنگی بودن آن‌ها دارد و سوغاتی‌ها نشان می‌دهد که آنها خیلی سفر کرده‌اند.

اکسسوری خانه

نکلتی که باید در چیدمان اکسسوری های خانه در نظر بگیرید:

اکسسوری دکوراسیون که خریداری می‌کنید باید منحصر به فرد و متناسب با سبک خانه باشد. بنابراین، خرید اکسسوری خانه زیبا گاهی اوقات چالش برانگیز است. موارد زیر مواردی است که باید قبل از خرید در نظر گرفته شود:

اندازه خانه

اندازه خانه فاکتور مهمی است که قبل از خرید اکسسوری منزل باید در نظر گرفت. فضایی که قرار است لوازم جانبی در آن قرار گیرد باید اندازه گیری شود. این در عوض به شما کمک می‌کند از خرید اقلامی که خارج از فضا هستند اجتناب کنید. با در دست داشتن اندازه گیری‌ها، شما از خرید اقلامی که خیلی کوچک یا بزرگ هستند اجتناب می‌کند.

هزینه

هزینه اکسسوری های خانه باید عامل دیگری باشد که باید در نظر گرفته شود. توصیه می‌شود کالایی را خریداری کنید که مقرون به صرفه باشد. باید در حد بودجه تعیین شده کار کرد تا از هزینه‌های بیش از حد جلوگیری شود. همچنین باید قیمت‌ها را در مغازه‌های مختلف مقایسه کرد. این به این دلیل است که برخی از خرده فروشان تمایل دارند یک کالای مشابه را با هزینه بالاتر بفروشند در حالی که در برخی از مغازه‌ها همان کالا با قیمت کمتری فروخته می‌شود.

احساس خوب

عاقلانه است که اقلامی را خریداری کنید که همیشه یادآور اوقات خوشی باشند. به عنوان مثال، می‌توان پس از سفر اکسسوری خانه مدرن که مربوط به آن منظقه هستند را خریداری کرد. چنین اقلامی همیشه خاطرات خوبی از سفری که تا به حال داشته‌اید را به همراه خواهند داشت.

مواد اکسسوری

متریال دکور باید همیشه محکم باشد، بنابراین ماندگاری طولانی دارد. این در عوض هزینه تعمیر و تعویض را کاهش می‌دهد و به صرفه جویی در هزینه اضافی کمک می‌کند. اکسسوری‌های ساخته شده از مواد شکننده عمر کوتاهی دارند و به راحتی فرسوده می‌شود.

رنگ

رنگ اکسسوری دکوراسیون باید در نظر گرفته شود. باید تناژ رنگ سایر دکوراسیون و اتاق را تکمیل کند. رنگ‌هایی که با دیگر اکسسوری‌های اطراف در تضاد هستند ظاهر را ناخوشایند می‌کنند.

راحتی

اکسسوری خریداری شده باید راحتی را فراهم کند. یک مبل ممکن است جذاب باشد اما اگر راحت نباشد ارزش خریدن ندارد. همیشه مهم است که برخی از عوامل را قبل از خرید هر کالای خانگی در نظر بگیرید. اندازه و رنگ دکور باید مناسب باشد تا جذابیت را تسهیل کند.

اکسسوری خانه مدرن

در زیر نمونه بسیار کوچکی از اقلام اکسسوری خانه مدرن ذکر شده است که می‌توانید از بین آنها برای تزئین و زیباتر کردن خانه خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که رنگ‌ها و بافت‌ها را با انتخاب وسایلی با ارتفاع، عرض و سبک‌های مختلف ترکیب کنید.

سبد و سطل

کتاب و مجلات

گلدان و سایر ظروف شیشه‌ای

شمع و جا شمعی

عناصر طبیعی مانند گل‌ها، صدف‌ها، شاخه‌ها و کاج‌ها

آینه و عکس

فرش

بالش و کوسن

کلام آخر:

اکسسوری مناسب ظاهر هر اتاق را کامل می‌کند و در عین حال به فضای شما سبک و ظرافت می‌بخشد. لوازم جانبی به یک اتاق شخصیت می‌بخشند. مطلقاً هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید اکسسوری‌های شما به چه ترتیبی باید انتخاب و چیده شده باشند. شما فقط باید احساس خوبی از چیدمان خود بگیرید. هنگام خرید اکسسوری خانه ، همیشه بودجه خود را در نظر بگیرید.

منبع فروشگاه کالامان ایزد

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بهترین جراح بینی کیست؟ جراحی بینی نوعی جراحی پلاستیک به شمار می‌رود که از حساسیت بالایی برخوردار است. چرا که اصلاح فرم بینی و زیبا نمودن ظاهر آن، به دستان توانمند جراحی متخصص و ماهر نیاز دارد.

در این مقاله قصد داریم در مورد 7 تا از بهترین دکتران و جراحان بینی صحبت کنیم این مقاله بر گرفته از یک مقاله در یک سایت است که منبع آن در آخر ذکر شده است و نظر ما و یا پیشنهاد ما نیست فقط در قالب یک مقاله کاربردی منتشر شده است و تقاضا می کنیم شما هم نظرتون رو راجع به این مقاله در بخش دیدگاه ها برای ما ارسال نمایید

در جراحی‌های مختلف بینی، گاهی اوقات نیاز است که متخصص جراحی بینی، ساختار و شکل بینی را از ابتدا ترسیم و طراحی کند و سپس به عمل آن بپردازد تا به شکل دلخواه درآید. در این صورت، علاوه بر مهارت، تجربه و تخصص جراح، به ذوق هنری و آگاهی وی از فاکتورهای زیبایی شناختی صورت انسان نیاز است تا به بهترین شکل ممکن، عمل زیبایی بینی صورت گیرد.

یافتن بهترین جراح بینی در تهران
یکی از محبوب‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی، جراحی بینی است. از آن جایی که صورت، اولین و مهم‌ترین عضو بدن در زیبایی هر فرد است و در صورت نیز، مهم‌ترین عضو برای نمود زیبایی هر فرد، بینی است، می‌توان به درستی این گفته پی برد. از آن جایی که بینی، عضوی از صورت است که در اولین نگاه، به چشم می‌آید، طبیعی است که افراد بسیاری برای برطرف‌کردن مشکلات و عیوب این عضو از بدن، اقدام کنند. به همین دلیل، می‌توان یکی از پراستفاده‌ترین جراحی‌های زیبایی در جهان را، جراحی زیبایی بینی دانست.

انتخاب دکتر بینی خوب در تهران از بین جراحان مشغول به فعالیت در این حوزه، نسبت به شهرهای دیگر بسیار سخت‌تر است. چرا که در شهرستان‌ها، جراح بینی که مهارت و تخصص کافی را در کنار تجربه و ذوق هنری داشته باشد، زودتر در بین مردم آن منطقه معروف شده و سرزبان‌ها می­‌افتد؛ پس یافتن وی نمی‌­تواند کار چندان سختی باشد. ولی یافتن بهترین جراح بینی در تهران، در بین انبوه تبلیغات در این زمینه و همچنین تعدد پزشکان فعال در حوزه جراحی بینی، انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت می‌باشد و همچنین شاید در تهران نشود به بازاریابی دهان به دهان که در شهرستان ابزاری برای یافتن بهترین جراح بینی بود، اعتماد کرد.

در این خصوص، پیشنهاد ما به عزیزانی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند این است که ابتدا، تا جایی که ممکن است در زمینه جراحی بینی، چه عمل زیبایی بینی باشد و چه برای بهبود مشکلات تنفسی، و جزئیات آن، تحقیق و پرس‌وجو کنند تا بهترین اطلاعاتی را که می‌توانند در این زمینه کسب کنند و با استفاده از این اطلاعات مفید، آگاهی به دست آورند که هرکسی نتواند به‌راحتی از عدم آگاهی این افراد در این زمینه، سو استفاده کند و پیشنهاد دوم ما این است که با متخصصان در این زمینه گفت‌وگو کنند و از آن‌ها مشورت بگیرند. در این صورت، ضمن کسب اطلاعات مفید در زمینه جراحی بینی، به یک حدود قیمتی از کار هر جراح نیز دست پیدا می‌کنند و این آگاهی سبب می‌شود تا زیر بار هزینه‌های بسیار بالا برای انجام این عمل جراحی نروند.

بهترین جراح بینی کیست؟
درگذشته، یکی از محبوب‌ترین فرم‌های بینی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی، فرم‌های عروسکی بود که امروزه، به دلیل شکل غیرطبیعی آن، طرف‌داران زیادی ندارد. در حقیقت، امروزه بیشتر افراد تمایل دارند به طبیعی‌ترین حالت ممکن است بینی آن‌ها عمل شود و یا به عبارتی دیگر، دوست دارند که پس از عمل، فرم بینی آن‌ها حالت طبیعی داشته باشد که انگار هیچ‌وقت عمل نشده است؛ بنابراین، شما باید بتوانید بهترین جراح بینی که مهارت و تجربه کافی در عمل‌کردن بینی‌های مختلف را داشته است انتخاب کنید تا بتوانید برای عمل بینی خود، به او اعتماد کامل داشته باشید. شما می‌توانید با بررسی سوابق تحصیلی و کاری پزشک موردنظر، دستاوردهای وی، افتخارات و جایزه‌ها و همچنین بازدید از آرشیو عکس‌های بیماران قبلی، پزشک متخصص موردنظر خود را به‌صورت کامل مورد ارزیابی دقیق قرار دهید.

همچنین، بهترین جراح باید به‌صورت معمول، بتواند فرم بینی و توقعاتی که فرد متقاضی عمل بینی از این عمل دارد را درک کرده و باتوجه‌به شرایط جسمی و روحی بیمار، بهترین راه و بهترین فرم بینی را برای عمل به او پیشنهاد دهد. این امر به جز مهارت، تخصص و تجربه جراح، به دید زیبایی شناختی وی نیز بستگی دارد. جراح بینی باید بتواند فرم بینی بعد از عمل را بر روی صورت فرد متقاضی عمل زیبایی بینی، فرض کند و با طراحی درست فرم بینی بعد از عمل، به‌تناسب دیگر اجزای صورت فرد متقاضی، دست به عمل بزند. همچنین باید بتواند از نظر روانی و روحی نیز پشتیبان مراجعه‌کنندگان باشد.

این پشتیبانی فقط مختص به زمان عمل و قبل از آن نمی‌باشد بلکه اصل این کار، پس از عمل بینی باید انجام شود چرا که بیشتر افراد پس از انجام عمل بینی، ممکن است با مشکلات بسیاری از جمله مواجه با عوارض موقت بعد از عمل بینی و یا نگرانی‌هایی که در مورد کسب نتیجه دلخواه از عمل بینی وجود دارد، دست‌وپنجه نرم کنند و دقیقاً در این زمان است که به حمایت‌های روحی و مشاوره یک فرد باتجربه و متخصص در این زمینه نیاز دارند و آن فرد، کسی نیست به جز پزشک متخصص و جراح بینی فرد.

ازاین‌رو، برای انتخاب بهترین جراح بینی، دقت لازم را به خرج دهید و قبل از آن، تا جای ممکن خود را با ویژگی‌هایی که یک جراح بینی را به بهترین جراح بینی تبدیل می‌کند، آشنا کنید.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی
برای آن که بتوانید با شناخت مؤلفه‌هایی که یک متخصص را تبدیل به بهترین دکتر جراحی بینی می­‌کند، اقدام به انتخاب کنید، در زیر مواردی را آورده‌ایم که در این راستا می‌­تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد :

توانایی بالای جراحی، برای یک جراح زیبایی بینی امری ضروری محسوب می­شود.
جراح بینی باید به اصول اولیه زیباشناختی آشنا باشد تا بتواند با انجام عمل بینی نسبت به ویژگی‌های صورت هر فرد، زیبایی صورت فرد را دوچندان به نمایش بگذارد.
برخورداری از دانش ریاضی، به‌عنوان یک مهارت ضروری برای تبدیل‌شدن به بهترین جراح بینی محسوب می‌شود.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند قبل از انجام جراحی، نتیجه را تصور کند. (هرچند در سال‌های اخیر با استفاده از یک سری نرم‌افزارها این تجسم سازی راحت‌تر شده است.)
برای فرد متقاضی عمل بینی، زمان کافی را جهت ارائه مشاوره و اطلاعات کافی در نظر بگیرد. درواقع بهترین جراح بینی باید صبور باشد تا در صورت نیاز، به‌تمامی سؤالات متقاضی پاسخ دهد.
بارزترین ویژگی بهترین جراح بینی در تهران این است که با جدیدترین روش‌های جراحی آشنا باشد.
یک جراح زیبایی بینی باید بتواند با بیمار خود ارتباط دوطرفه برقرار کند تا فرد متقاضی عمل بینی بتواند به او اعتماد کامل در خصوص انجام عمل جراحی بینی داشته باشد.
جراح بینی باید از قابلیت ارزیابی شرایط روحی بیمار برخوردار باشد. در برخی موارد ممکن است تصمیم بیمار برای انجام جراحی آنی و کاملاً احساسی باشد. در این صورت جراح باید سلامت روحی بیمار را در اولویت قرار داده و جراحی را به بعد موکول کند.
بهترین جراح بینی لازم است جلسات مشاوره را بعد از جراحی بینی نیز تکرار نماید تا وضعیت مناسبی در ظاهربینی فرد بیمار ایجاد شود.
جراح بینی باید بتواند به‌خوبی معایب و مزایای جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.
همچنین متخصص جراحی بینی باید بتواند دررابطه با انواع بیماری که افراد متقاضی ممکن است با آن درگیر باشند، پرس‌وجو نماید.

بهترین جراح بینی در جهان
دغدغه بسیاری از متقاضیان عمل جراحی بینی، کسب نتایج مطلوب عمل است. این خواسته مهم بستگی زیادی به انتخاب جراح و میزان تخصص و تجربه وی دارد. در ادامه، لیستی از بهترین جراحان بینی در جهان را از رنکینگ‌های مختلف گردآورده‌ایم تا در هر کجای جهان که باشید، برای استفاده از خدمات این پزشکان متخصص بتوانید برای عمل زیبایی بینی استفاده کنید.

پزشکانی که در ادامه نام آن‌ها را آورده‌ایم، در لیست بهترین جراحان بینی قرار دارند و نام آن‌ها در سراسر جهان، شناخته شده است. از آن جایی که به یک رنکینگ در این زمینه اکتفا نکردیم، نام این پزشکان و متخصصان جراحی بینی را از رنکینگ‌های مختلف انتخاب کرده‌ایم و هرکدام، بهترین در نوع خودشان هستند پس می‌توانید به‌راحتی و با خیالی آسوده به آن‌ها اعتماد کنید چراکه نتایج کار آن‌ها، در دسترس است و می‌توان اظهار داشت که تاکنون، افراد مهمی در جهان به زیر تیغ جراحی این افراد رفته‌اند و با نتایج مطلوبی بیرون آمده‌اند.

֎ دکتر راج کانودیا (Dr.Raj Kanodia)
توانایی هنری او در تقویت هارمونی صورت و حفظ خطوط جوانی باعث شده است که او در میان جراحان دیگر مورد احترام قرار گیرد. بسیاری از چهره‌های معروف هالیوود به او اعتماد دارند و در برنامه های جراحان پلاستیک و افراد مشهور مانند دکتر 90210، E!، و بسیاری دیگر حضور داشته است. این دکتر با مشتریانی از سراسر جهان از جمله هنرمندان مجری، مدل‌های مد، سیاستمداران، جراحان دیگر، مدیران اجرایی و سلطنتی کار می‌کند.

֎ دکتر اشکان قوامی (Dr.Ashkan Ghavami)
دکتر اشکان قوامی جراح پلاستیک زیبایی و ترمیمی در بورلی هیلز کالیفرنیا است. او دارای گواهینامه هیئت‌مدیره جراحی پلاستیک آمریکا است. دکتر قوامی در ارائه بالاترین استانداردهای مراقبتی در تمامی جنبه‌های جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی مهارت دارد. او تاکید زیادی بر آموزش بیمار و مراقبت شخصی و دلسوزانه دارد. وقت‌گذاشتن برای گوش‌دادن به بیماران و توجه بی‌نظیر از ویژگی‌های بارز فلسفه عمل دکتر قوامی است و به نتایج استثنایی جراحی زیبایی او کمک می‌کند.

֎ دکتر ریچارد زومالان (Dr.Richard zoumalan)
دکتر زومالان متخصص برجسته در جراحی بینی و جراحی صورت است. او به دلیل ظاهر طبیعی بینی‌هایی که عمل می‌کند، بسیار مورد احترام است و به‌خاطر چهره‌های زیبایی که طراحی می‌کند، معروف است. دکتر زومالان فقط در بینی و صورت تخصص دارد. او هیچ‌گونه جراحی سینه یا بدن انجام نمی‌دهد و همین امر سطح تخصص او را منحصربه‌فرد می‌کند. تحقیقات پزشکی گسترده و رویکرد ساختار طبیعی او برنده جایزه شده است و او را به‌عنوان یک رهبر در جراحی بینی و صورت، متمایز می‌کند.

 

֎ دکتر ارز دایان (Dr.Erez Dayan)
دکتر ارز دایان یک جراح پلاستیک و جراح ترمیمی آموزش‌دیده در هاروارد و همچنین مدیر پزشکی مؤسسه جراحی پلاستیک آوانس است. معنی کلمه فرانسوی آوانس “به جلو حرکت کردن” یا “پیشرفت” است. سنگ بنای مأموریت این مؤسسه ارائه نتایج بهینه به بیماران با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تکنولوژی کم تهاجمی است.

֎ دکتر احمدعلی رجب پور (Dr.Ahmadali Rajabpur)
دکتر رجب پور، متخصص جراحی عمومی و دارای فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است. خدمات تخصصی این جراح پلاستیک شامل جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی بینی، جراحی انحراف تیغه بینی، جراحی زیبایی گوش، جراحی پروتز سینه، جراحی لیفت سینه، جراحی زیبایی شکم، لیفت نواحی مختلف بدن (ران، بازو، شکم، پهلو)، لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی، پروتز گونه و لب، تزریق چربی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، جراحی ترمیمی (لب شکری، سوختگی، ناهنجاری‌های فک و صورت)، و غیره می‌شود.

دکتر رود روریچ (Dr.rod rohrich)
دکتر رود روریچ یک جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت‌مدیره و استاد بالینی جراحی پلاستیک در کالج پزشکی بیلور می‌باشد. دکتر روریچ استاد/رئیس سابق دپارتمان جراحی پلاستیک است و اولین جراح پلاستیک بود که به عنوان استاد برجسته در مرکز پزشکی UT Southwestern خدمت کرد. دکتر روریچ یک متخصص مشهور بین‌المللی در حوزه جراحی پلاستیک می‌باشد و بارها به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک در آمریکا شناخته شده است.

֎ دکتر اریک سراتی (Dr.Eric Cerrati)
دکتر اریک سراتی جراح پلاستیک صورت دارای گواهی دو بورد و متخصص برجسته در جراحی زیبایی و ترمیمی صورت است. دکتر سراتی در دانشگاه یوتا استخدام شد و سال‌ها به عنوان مدیر جراحی پلاستیک و ترمیمی صورت خدمت کرد. دکتر سراتی که توسط بهترین‌ها در شهر نیویورک و شیکاگو آموزش‌دیده است، بهترین‌ترین و پیشرفته‌ترین درمان‌های موجود را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. او به دلیل ارائه نتایج طبیعی، طولانی‌مدت و نتایج کاری مانند چهره سلبریتی‌ها بدون به‌جای ماندن هیچ‌گونه شواهدی از جراحی، شهرت دارد. او به طور مداوم توسط جامعه جوایزی را در حوزه جراحی پلاستیک برنده می‌شود.

کلام آخر
در این نوشته، سعی شد اهمیت درست انجام شدن عمل بینی باتوجه‌به فاکتورهای مختلف برای شما شرح داده شود. همچنین، بهترین جراح بینی در جهان را نیز به شما معرفی کردیم که در هر کجای این دنیا که باشید، بتوانید از خدمات بهترین‌ها در زمینه جراحی بینی، استفاده کنید.

منبع: https://niniweblog.com/news/post/633/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-7-%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-2022.html



:: برچسب‌ها: جراحی پلاستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ترابرنت حاصل همکاری استراتژیک چندین شرکت دانش‏‌بنیان و فناور است که بیش‏ترین تجربه و سابقه در اجرای پروژ‏ه‏‌های حمل‌‏و‏نقل هوشمند در کشور را دارند. ترابرنت به‌عنوان اولین و با سابقه‏‌ترین بازارگاه اینترنتی حمل‏‌و‏نقل کالا، راهکاری جامع و یکپارچه برای تسهیل فرآیند حمل‌‏و‏نقل کالا در کشور است. صاحبان کالا می‌‏توانند باتوجه به نوع و خصوصیات محموله خود، وسیله نقلیه مورد نیاز برای حمل بار خود را اعلام نمایند.ترابرنت با ارائه خدمات باکیفیت، بهینه، هوشمند و مطمئن توانسته است در تسهیل و تسریع روند حمل و نقل کالا تاثیرگذار باشد.

از سوی دیگر نبود بار برگشتی برای کامیون‏‌ها، صف‏‌های طولانی برای پیدا کردن بار، حضور واسطه‏‌ها، پیدا کردن محموله متناسب با بارگیر و مسیریابی بهینه از جمله دغدغه‏‌های اصلی مالکان ناوگان در کشور می‏‌باشند که از طریق سرویس‌‏های مبتنی بر اینترنت قابل حل هستند. ترابرنت با ورود به صنعت حمل‌‏ونقل هوشمند و اینترنتی با هدف ایجاد بستری مناسب در راستای رفع موانع موجود به خدمت‌‏رسانی به جامعه رانندگان و صنعت‏گران می‏‌پردازد.

هویت ما برخاسته از اهداف و فعالیت‌های ما است. ما باور داریم موفقیت، به‌معنی رسیدن به مقصد نیست، بلکه مسیر حرکت ما موفقیت ما را تعریف می‌کند. نقشه سفر ما را ارزش‌های ما ترسیم می‌کنند و ما به رعایت این ارزش‌ها متعهد هستیم.

اعلام بار



:: برچسب‌ها: ترابرنت ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.
 
این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
 
انواع جنس کاغذ دیواری
کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم.
کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN
کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری نانو
کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری وینیل نانوون
با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.
 
کاغذ دیواری پارچه ای
این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.
 
کاغذ دیواری پی وی سی PVC
کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.
 
پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:
 
ضد آب بودن
مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.
کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون
این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.
 
کاغذ دیواری با الیاف طبیعی
 نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.
کاغذ دیواری سه بعدی
دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.
 
طرح های کاغذ دیواری
طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.
 
طرح کلاسیک و داماسک
داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.
 
طرح مدرن و هندسی
طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.
طرح گلدار
کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.
 
طرح راه راه
کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.
 
پوستر دیواری
درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.
 
 


:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

او در مهر ماه سال ۱۳۶۰ به پیشنهاد رئیس شورای‌عالی دفاع از سوی امام خمینی به فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی منصوب شد. در این منصب فرماندهی نیروهای ارتش اسلام در عملیات‏های پیروزمند ثامن‌الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس را بر عهده داشت.

عملیاتی که سرنوشت جبهه‌های اسلام علیه کفر را به پیروزی رقم زد و روند جنگ تحمیلی را در مسیر پیروزی ارتش اسلام قرار داد. وی در ۲۳ تیرماه ۱۳۶۵ طی حکمی از سوی حضرت امام خمینی به عضویت‏شورای‌عالی دفاع منصوب شد.

به‌دنبال مسئولیت خطیر شهید صیاد شیرازی در شورای‌عالی دفاع، با درخواست رئیس شورای‌عالی دفاع و موافقت حضرت امام‏خمینی در مردادماه سال ۱۳۶۵ مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی ارتش به برادر دیگری واگذار شد.

حضرت امام(ره) در حکم فرمانده جدید نیروی زمینی ارتش پیرامون خدمات آن شهید سرافراز چنین فرمودند: «با تقدیر از زحمت‏های طاقت فرسای سرکار سرهنگ صیادشیرازی که با تعهدکامل به اسلام و جمهوری اسلامی در طول دفاع مقدس از هیچ‏گونه خدمتی به کشور اسلامی خودداری نکرده و امید است در آینده نیز در هر مقامی باشد، موفق به ادامه خدمت‏های ارزنده خود شود.»

سپس در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۶ به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان ارتش با پیشنهاد رئیس شورای‌عالی دفاع و موافقت امام خمینی به درجه سرتیپی ارتقای مقام یافت.

آن شهید در مهرماه سال ۱۳۶۸ به درخواست رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم ‏رهبری و فرماندهی کل‏قوا به سمت معاونت ‏بازرسی ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح منصوب شد.

امیر شجاع سپاه اسلام در شهریورماه سال ۱۳۷۲ با حکم فرماندهی معظم کل قوا به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد. صیاد شیرازی در 16 فروردین ۱۳۷۸ همزمان با عید خجسته غدیر با حکم مقام معظم فرماندهی کل قوا به درجه سرلشگری نایل آمد.

نقش او در ایجاد وحدت بین قوای مسلح کشور و نیروهای توانمند دفاعی و مهار دشمن و حفظ تمامیت ارضی کشور و فتح جبهه‌های حق علیه باطل در عملیات‏های ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح المبین، بیت‌المقدس و دیگر عملیات‏های پیروزمند تا مرصاد و دفاع از حد و مرز میهن عزیزمان بر کسی پوشیده نیست.

منبع: همشهری آنلاین



:: برچسب‌ها: شهید ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

رتبه بندی پیمانکاران چیست؟ انواع مدل های آن به چه صورت است؟

قبل از هر مسئله ای باید بدانید که رتبه بندی پیمانکاران چیست؟ و در چه مواقعی از آن استفاده می شود؟
این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
به رتبه بندی گفته می شود که انجام و احراز صلاحیت پیمانکاران برای گرفتن پروژه های با شرایط زیر داده می شود:
 
۱- تمام یا بخشی از منابع مالی پروژه از بودجه دولت است.
 
۲- طرح های که برای اجرا یا تامین مالی چه در ایران یا خارج از آن نیازمند تسهیلات دولتی باشد.
 
درسال های اخیر شرکت ها از نظر نوع فعالیت جهت اخذ رتبه به ۵ دسته مختلف تقسیم می شوند که اعطای رتبه یا گرید هر کدام از این دسته ها به وسیله مرجع خاصی مشخص می شود و باید با مراجعه به مرجع مربوطه برای هر کدام تعیین گردد.اما برای مراجعه به هر یک از این مراجع شرکتها باید نیازها و شرایط قانونی را داشته باشند.چون همانطور که می دانید زمانی که پیمانکاران برای اخذ پروژه ای اقدام می نمایند،علاوه بر قیمت پیشنهادی به سوابق کاری ، میزان توانایی فنی نیز توجه می کنند که به همین دلیل شرکت ها را بین ۱ تا ۵ رتبه بندی می کنند که.و همان که تکین راه سعی نموده است برای رفع تامین نیروی انسانی جهت رتبه بندی پیمانکاران یاری کند و به صورت تخصصی این مشکل را برطرف بنمایید، در ادامه مطلب به انواع مختلف رتبه بندی اشاره شده است
 
پیمانکار، مشاور، EPC، انفورماتیک، انبوه سازی
رتبه بندی پیمانکاران چیست؟
رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت ( براساس نفرات و سوابق آنها، تجربه کاری و توان مالی ) می باشد. این بررسی براساس ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد .
 
رتبه بندی شرکتها در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های (۱،۲،۳،۴،۵) انجام می گیرد که پایه ۵ کمترین و ۱ بیشترین پایه است. جهت کسب رتبه بندی پایه ۵ شرکت می بایست امتیاز نفرات را که برای رشته ( رشته های) درخواستی به صورت مجزا داشته باشد که محاسبه این امتیاز براساس مدرک تحصیلی و سابقه اعضای هیات مدیره انجام می گیرد .
 
جهت کسب پایه چهار (۱،۲،۳،۴) شرکت می بایست امتیاز نفرات و سقف تجربه کاری تعیین شده برای هر رشته و پایه و سقف توان مالی تعیین شده برای هر رشته و پایه را به صورت مجزا داشته باشد .
 
توضیحات بیشتر به تفصیل در فرم های پیوستی و ضوابط و آیین نامه های ارائه شده آمده است .رشته های مختلف پیمانکاری در آیین نامه معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری شرکتها را در ۱۱ رشته مختلف رتبه بندی می کند که عبارتند از :
 
کاوش های زمینی، راه و ترابری، صنعت و معدن، نفت و گاز، مرمت آثار باستانی، ساختمان، تاسیسات تجهیزات، کشاورزی، آب و نیرو، ارتباطات
مدارک لازم اخذ رتبه پیمانکاری
۱ – گواهینامه رتبه بندی های قبلی
 
۲ – فرم ۱۰۰
 
۳ – اساسنامه
 
۴ – اظهارنامه ثبتی برای شرکت های سهامی خاص یا تقاضانامه و شرکت نامه برای شرکت های با مسئولیت محدود و تعاونی
 
۵ – آگهی تاسیس
 
۶ – آخرین صورت جلسات مربوط به آخرین تغییرات و آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام
 
۷ – آگهی تغییرات و یا تصمیمات انجام شده
 
۸ – فرم ۲۰۰
 
۹ – کپی مدارک تحصیلی،شناسنامه ،کارت ملی،کارت پایان خدمت، نمونه عکس به ترتیب برای اهضا هیئت مدیره ، پرسنل امتیاز آور  و سهامداران
 
۱۰ – قرار دادن سوابق کاری و بیمه هر یک از اعضای هیات مدیره و پرسنل امتیازآور به همراه گواهی کارهای مربوطه مطابق با تقاضا رتبه بندی
 
۱۱ – فرم و قراردادهای شرکت از ابلاغ ، متن قرارداد تا آخرین صورت وضعیت ، مفاصا ، تایید کارفرما
 
۱۲ – کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی به همراه حسابرسی رسمی
 
مدارک اعضای هیات مدیره و سهامداران
۱ – کپی شناسنامه و کارت ملی
 
۲ – کپی کارت پایان خدمت یا معافیت آنان
 
۳ – فتوکپی آخرین مدارک تحصیلی
 
۴ – فتوکپی سوابق اجرایی برای اثبات حضور فرد در شرکت و نیز سمت وی
 
۵ – فتوکپی بیمه تامین اجتماعی به همراه رمز بیمه
 
۶ – فتوکپی حکم بازنشستگی برای افراد بازنشسته
 
۷ – فتوکپی قراردادهای همکاری شرکت با افراد بازنشسته
 
۸ – فتوکپی گواهی خاتمه همکاری از کلیه افراد دولتی و عمومی که قبلاَ در آن موسسه شاغل بوده اند.
 
مدارک شرکت 
۱ – فتوکپی آخرین اظهارنامه ثبتی شرکت
 
۲ – فتوکپی آخرین اساساسنامه شرکت
 
۳ – فتوکپی آگهی تاسیس و تغییرات و روزنامه های رسمی شامل روزنامه آگهی تاسیس و همه روزنامه های تغییرات
 
۴ – فتوکپی آخرین صورتجلسات مجمع عمومی که بیانگر ۱۰۰%صاحبان سهام باشد.
 
۵ – فتوکپی آخرین اظهارنامه مالیاتی که توسط دارایی برابر اصل شده
 
۶ – فتوکپی گواهینامه قبلی
 
۷ – فتوکپی قراردادهای شرکت و مفاصاحساب تامین اجتماعی
 
متقاضی باید فرم تقاضای رتبه بندی خود را تکمیل و پس از فراهم نمودن مدارک ذکر شده،به سامانه ی ساجات مراجعه و درخواست خود را اعلام نماید.بدین منظور می بایست در مرحله اول ثبت نام،شناسه و گذر واژه اول را دریافت کند و اطلاعات اولیه شرکت را در سامانه درج نماید.سپس اطلاعات وارد شده توسط کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید معاونت راهبردی و دریافت شناسه و گذر واژه دوم،در مرحله ی بعدی سایر اطلاعات شرکت با توجه به رشته و پایه درخواستی در سامانه درج می گردد و مدارک درخواست شده درسامانه بارگذاری شده و در محل های مربوطه الصاق می گردد.سپس پرونده جهت بررسی به سازمان مربوطه ارسال می گردد.سازمان مربوطه پس از بررسی پرونده و تایید آن پرونده الکترونیکی شرکت را به سازمان مدیریت ارسال می نماید .سپس تمامی مدارک بطور حضوری توسط کارشناس سازمان مدیریت واحد مشاوران و پیمانکاران دریافت می گردد تا نسبت به صدور کارتکس شرکت اقدام گردد.
 
به  موجب ماده ۲۵ آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران،در صورتی که اطلاعات تنظیم شده برای تشخیص صلاحیت نادرست و یا اسناد ارائه شده تقلبی و جعلی باشد،شرکت و مدیران آن به تشخیص دفتر امور مشاوران و پیمانکاران یا سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها از یک تا سه سال از تشخیص صلاحیت محروم می گردند.
 
کمیته فنی تشخیص صلاحیت متشکل از اعضاء زیر خواهد بود:
 
الف – مدیر کل دفتر امور مشاوران و پیمانکاران سازمان(رییس کمیته)
 
ب – مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی طرح  های سازمان
 
ج – یک نفر کارشناس مستقل واجد صلاحیت های فنی و حقوقی،به تشخیص و انتخاب معاون امور فنی سازمان
 
د – نماینده انجمن صنفی پیمانکاری ذیربط تصمیمات این کمیته با اکثریت آراء تصویب می شود.
 
لذا هر گونه اشتباه سهوی در وارد نمودن اطلاعات در سامانه ساجات از جمله عدم مهارت کافی در رابطه با نحوه ی محاسبه امتیازات بخش های مختلف، موجب طولانی تر شدن مراحل اخذ، تمدید و ارتقاء رتبه بندی و حتی تنزل رتبه های گرفته شده ی قبلی برای دریافت پیمانکاران و مشاوران می گردد.
 
خاطر نشان می شویم، موسسه ی حقوقی تکین راه ،به لحاظ اهمیت موضوع ،دیری است که خدمات خود را در این زمینه ،به پیمانکاران و مشاوران گرامی ارائه می نماید.چنانچه قصد دارید جهت اخذ و یا ارتقای رتبه اقدام نمایید، در اسرع وقت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات ما بهره مند شوید.
 
ما در کوتاه ترین زمان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کنیم.
اخذ رتبه پیمانکار
الزامات اخذ رتبه بندی پیمانکاران
رتبه بندی پیمانکاران
۱ – پیمانکار موظف است همواره اصول و مقررات را رعایت نماید.بخصوص در رعایت نکات حفاظت فنی و بهداشت کار است.پیمانکار قبل از شروع کار،شما باید ضوابط ویژه کارفرما را به طور دقیق بدانید در نتیجه درخواست به کارفرما اعلام می کنید و پس از دریافت آن ها و هماهنگی های لازم و تایید نهایی کارفرما،پیمانکار باید بعد از آن ،به تمامی آن ها عمل نماید.
 
۲ – در صورتی که تجهیزات ناقص باشد پیمانکار موظف بوده تا عملیات تجهیز کارگاه را،تا زمان تعیین شده برای  کارگاه، در حد متعارف به انجام برساند.در مواردی که مشخصات فنی اجرایی ویژه ای،برای عملیات تجهیز و برچیدن کارگاه در اسناد و مدارک پیمان درج شده باشد،پیمانکار ملزم به رعایت آن هست.
 
۳ – حفاظت  فیزیکی از کارها،از جمله شامل نحوه حصارکشی،روشنایی،آتش نشانی،حراست و حفاظت از مصالح،تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی نیز از جمله وظایف می باشد.
 
۴ – پیمانکار بایستی پس از تحویل کارگاه،با توجه به فهرست داده شده برای تجهیز،طرح جانمایی تجهیز کارگاه را تهیه کرده و پس از تایید مهندس مشاور،آن را مبنای تجهیز کارگاه قرار دهد.
 
۵ – کارفرما بر طبق قوانین رتبه بندی سامانه ساجات و با توجه به روش پیش بینی شده در اسناد و مدارک پیمان برای تامین آب،برق،گاز و مخابرات،پیمانکار را به دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی برای گرفتن انشعاب آب،برق،گاز و تلفن و یا گرفتن مجوز احداث چاه عمیق یا نیمه عمیق و موارد مشابه برای استفاده موقت در دوره ساختمان،معرفی می کند.
 
۶ – پیمانکار بر طبق قوانین رتبه بندی شرکت،وظیفه دارد هزینه خود ساختمان ها و تاسیسات موقت کارگاه را که برای تجهیز کارگاه احداث می کند در برابر حوادث اتفاقی،مانند آتش سوزی و سیل بیمه کند.
 
مدارک عمومی لازم جهت اخذ رتبه ی ۱ الی ۴ پیمانکاری
۱ – کپی برابر اصل مدارک ثبتی شرکت
 
۲ – مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل اساسنامه-اظهارنامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۳ – مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل اساسنامه-تقاضانامه-شرکت نامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۴ – کپی شناسنامه ی کلیه ی سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آن ها
 
۵ – کپی برابر اصل شده ی مدارک تحصیلی اعضای امتیازآور شرکت
 
۶ – تصاویر کلیه ی موافقتنامه ها
 
۷ – اظهارنامه ی مالیاتی شرکت مربوط به آخرین سال مالی قبل از تشکیل پرونده که به تایید و مهر سر ممیز مالیاتی مربوط رسیده باشد.
 
مدارک لازم جهت اخذ رتبه ی ۵ پیمانکاری
۱ – کپی برابر اصل شده ی مدارک ثبتی شرکت
 
۲ – مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل اساسنامه-اظهارنامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۳ – مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل اساسنامه-تقاضانامه-شرکت نامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۴ – ارائه اصل سند مالکیت یا اجاره نامه ی رسمی از دفتر مرکزی شرکت طبق روزنامه ی رسمی شرکت
 
۵ – کپی شناسنامه ی کلیه ی سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آن ها
 
۶ – کپی برابر اصل شده ی مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت
مدارک مورد نیاز برای تشخیص صلاحیت در سامانه ی ساجات
مدارک مورد نیاز برای تشخیص صلاحیت در سامانه ی ساجات
۱ – گواهینامه رتبه بندی های قبلی
 
۲ – فرم ۱۰۰
 
۳ – اساسنامه
 
۴ – اظهارنامه ثبتی برای شرکت های سهامی خاص یا تقاضانامه و شرکت نامه برای شرکت های با مسئولیت محدود و تعاونی
 
۵ – آگهی تاسیس
 
۶ – آخرین صورت جلسات مربوط به آخرین تغییرات و آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام
 
۷ – آگهی تغییرات و یا تصمیمات انجام شده
 
۸ – فرم ۲۰۰
 
۹ – کپی مدارک تحصیلی،شناسنامه ،کارت ملی،کارت پایان خدمت، نمونه عکس به ترتیب برای اعضا هیئت مدیره ، پرسنل امتیاز آور  و سهامداران
 
۱۰ – قرار دادن سوابق کاری و بیمه هر یک از اعضای هیات مدیره و پرسنل امتیازآور به همراه گواهی کارهای مربوطه مطابق با تقاضا رتبه بندی
 
۱۱ – فرم و قراردادهای شرکت از ابلاغ ، متن قرارداد تا آخرین صورت وضعیت ، مفاصا ، تایید کارفرما
 
۱۲ – کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی به همراه حسابرسی رسمی
 
مدارک اعضای هیات مدیره و سهامداران
۱ – کپی شناسنامه و کارت ملی
 
۲ – کپی کارت پایان خدمت یا معافیت آنان
 
۳ – فتوکپی آخرین مدارک تحصیلی
 
۴ – فتوکپی سوابق اجرایی برای اثبات حضور فرد در شرکت و نیز سمت وی
 
۵ – فتوکپی بیمه تامین اجتماعی به همراه رمز بیمه
 
۶ – فتوکپی حکم بازنشستگی برای افراد بازنشسته
 
۷ – فتوکپی قراردادهای همکاری شرکت با افراد بازنشسته
 
۸ – فتوکپی گواهی خاتمه همکاری از کلیه افراد دولتی و عمومی که قبلاَ در آن موسسه شاغل بوده اند.
 
مدارک شرکت 
۱ – فتوکپی آخرین اظهارنامه ثبتی شرکت
 
۲ – فتوکپی آخرین اساساسنامه شرکت
 
۳ – فتوکپی آگهی تاسیس و تغییرات و روزنامه های رسمی شامل روزنامه آگهی تاسیس و همه روزنامه های تغییرات
 
۴ – فتوکپی آخرین صورتجلسات مجمع عمومی که بیانگر ۱۰۰%صاحبان سهام باشد.
 
۵ – فتوکپی آخرین اظهارنامه مالیاتی که توسط دارایی برابر اصل شده
 
۶ – فتوکپی گواهینامه قبلی
 
۷ – فتوکپی قراردادهای شرکت و مفاصاحساب تامین اجتماعی
 
متقاضی باید پس از تکمیل فرم تقاضای رتبه بندی  و پس از فراهم نمودن مدارک ذکر شده،به سامانه ی ساجات مراجعه نمده و درخواست خود را ذکر نماید.بدین منظور باید در مرحله اول ثبت نام،شناسه و گذر واژه اول را دریافت کند و اطلاعات اولیه شرکت را در سامانه درج نماید.سپس اطلاعات وارد شده توسط کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید معاونت راهبردی و دریافت شناسه و گذر واژه دوم،در مرحله ی بعدی سایر اطلاعات شرکت با توجه به رشته و پایه درخواستی در سامانه درج می گردد و مدارک درخواست شده درسامانه بارگذاری شده و در محل های مربوطه الصاق می گردد.سپس پرونده جهت بررسی به سازمان مربوطه ارسال می شود.
 
سازمان مربوطه پس از بررسی پرونده و تایید آن پرونده الکترونیکی شرکت را به سازمان مدیریت ارسال می نماید .سپس تمامی مدارک بطور حضوری توسط کارشناس سازمان مدیریت واحد مشاوران و پیمانکاران دریافت می گردد تا نسبت به صدور کارتکس شرکت اقدام گردد. و اما اگر بخواهید اطلاعات جامعی داشته باشید از توضیحات رتبه بندی که در سایت قرارداده شده استفاده نماید.
 
به  موجب ماده ۲۵ آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران که خود نیز مسلتزم پیش زمینه ای است و،در صورتی که اطلاعات تنظیم شده برای تشخیص صلاحیت نادرست و یا اسناد ارائه شده تقلبی و جعلی باشد،شرکت و مدیران آن به تشخیص دفتر امور مشاوران و پیمانکاران یا سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها از یک تا سه سال از تشخیص صلاحیت محروم می گردند.
 
کمیته فنی تشخیص صلاحیت متشکل از اعضاء زیر خواهد بود
الف – مدیر کل دفتر امور مشاوران و پیمانکاران سازمان(رییس کمیته)
 
ب – مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی طرح  های سازمان
 
ج – یک نفر کارشناس مستقل واجد صلاحیت های فنی و حقوقی،به تشخیص و انتخاب معاون امور فنی سازمان
 
د – نماینده انجمن صنفی پیمانکاری ذیربط تصمیمات این کمیته با اکثریت آراء تصویب می شود.
 
لذا هر گونه اشتباه سهوی در وارد نمودن اطلاعات در سامانه ساجات از جمله عدم مهارت کافی در رابطه با نحوه ی محاسبه امتیازات بخش های مختلف،موجب طولانی تر شدن مراحل اخذ،تمدید و ارتقاء رتبه بندی و حتی تنزل رتبه های گرفته شده ی قبلی برای دریافت پیمانکاران و مشاوران می گردد.اما باید بدانید در کنار رتبه بندی پیمانکاران،  رتبه بندی مشاوران نیز وجود دارد که می تواند در کنار هم اثر بخشی کار شما را بالا ببرد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم مقاله رتبه بندی مشاوران را مطالعه نمایید  و آشنا باشید تا بتوانید به کار خود سرعت بیشتری ببخشید.
 
موسسه ی تکین راه، به لحاظ اهمیت موضوع، خدمات خود را به پیمانکاران و مشاوران گرامی ارائه می نماید.چنانچه تمایل دارید جهت اخذ و یا ارتقای رتبه اقدام کنید، در اسرع وقت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات ما بهره مند شوید.ما در کوتاه ترین زمان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کنیم.
 


:: برچسب‌ها: رتبه بندی پیمانکاران ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

محتوای اختصاصی

هشت نکته کلیدی در انتخاب عنوان محتوا
هشت نکته کلیدی در انتخاب عنوان محتوا عنوان هر مقاله نقش اصلی را در محتوا بر عهده دارد رعایت سیاست انتخاب عنوان مناسب در بازدید و رتبه گرفتن مقاله و محصول بسیار مهم است با توجه به این نکته مهم قصد داریم در مورد اهمیت عنوان در هر مقاله و انتخاب بهترین عنوان برای محتوا با شما صحبت کنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

نکته اول

در انتخاب عنوان کمی صبورتر باشید و بیشتر تحقیق کنید
خیلی از ما در تولید محتوا بسیار عجولانه عمل می کنیم و فقط به دنبال ایجاد آن با چند کلمه مهم کلیدی هستیم،باید بگوییم این کافی نیست استفاده از برخی کلمات که مخاطب را وادار به خواندن مقاله می کند لازم است توجه داشته باشید کلیک خوردن و بازدید مقاله حتی مخاطب 30% آن را هم بخواند رتبه خوبی به محتوای شما می بخشد. یکی از نکاتی که می تواند به جذب بازدید مقاله شما بسیار کمک کند استفاده از کلمات بسیار خاص است که جز کلمات کلیدی سایت شما هم شاید نباشد.
کلماتی مثل : چرا،چگونه،چه موقع،چه مدت،به چه صورت،دلیل،کدام،دانلود رایگان،دانلود با کیفیت،خرید شگفت انگیز و…این کلماتی است که کاربران موضوع خود را با اضافه کردن این کلمات جست و جو می کنند

شاید با موضوع سایت و یا وبلاگ شما کلماتی از این دست وجود داشته باشد که در کلمات ذکر شده نباشد

نکته دوم

عنوان مقاله خود را با اضافه کردن این کلمات جست و جو کنید

قبل از ایجاد عنوان مقاله با استفاده از کلماتی که ذکر شد عنوان خود را در گوگل سرچ کنید و به پیشنهادهای ارائه شده در کادر جست و جو و سپس در پایین صفحه جست و جو نمایان می شوند توجه داشته باشید این پیشنهادها همان مواردی هستند که توسط مخاطبان بسیار جست و جو شده است
مثال: کلمه چگونه سئو را ما جست و جو کردیم که کلماتی همچون:چگونه سایت خود را سئو کنیم،چگونه سئوکارشویم،چگونه محتوای سئو شده ایجاد کنیم،چگونه سئوی سایت خود را افزایش دهیم جز پیشنهاد های گوگل برای ما بود با این روش شما به راحتی می توانید عنوانی را انتخاب کنید که مخاطبان به دنبال آن هستند

نکته سوم

استفاده از ابزارهای گوگل
ابزار هایی وجود دارد که به راحتی به شما کمک می کند پر مخاطب ترین عناوین را برای محتوای خود انتخاب کنید و بررسی های آن ها دقیقا با رفتار مخاطب مشخص شده است یکی از این ابزارها Google Keyword Planner است

نکته چهارم

استفاده از کلمات سوالی در عنوان مقاله

استفاده کردن از کلمات سوالی کمک شایانی به جذب بازدید از مقاله سایت شما خواهد کرد و ارزش صفحه ایجاد شده توسط کلیک کاربران در نتایج جست و جو خیلی سریع افزایش پیدا خواهد کرد
مثال:کدام لپ تاپ برای دانش آموزان مناسبتر است،چه روشی برای سئو کردن بهتر وبسایت وجود دارد و…

نکته پنجم

ایجاد فوریت برای مخاطب

این روش بیشتر در وبسایت های فروشگاهی و سایت های ارائه دهنده پکیج های آموزشی و سایت هایی از این دست،بهترین روش ترغیب مخاطب به خواندن محتوا ایجاد محتوایی است که زمانی را برای خرید با تخفیف محصول و خدمات شما مشخص کند مثل تا 4 روز دیگر یکی از روش های لینک سازی را با این پکیج بیاموزید،تا فردا با استفاده از این تخفیف تکرار نشدنی از 20% تخفیف در خرید این آموزش بهره مند شوید و کلمات دیگری که بسته به فعالیت شما وجود دارد

نکته ششم

استفاده از اعداد و ارقام و یا اعلام آمار با عدد

مخاطبان خیلی علاقه مند هستند که ارقامی را که معرف تعداد در محتوا است را در موضوع مقاله ببینند و این روش مخاطب را ترغیب به خواندن کامل مقاله و محتوای وبسایت شما خواهد کرد
به عنوان مثال 8 ترفند برای کاهش حجم عکس،5 روش برای خرید یک کفش راحت،4 تلفن هوشمند که در سال 2019 فروش بیشتری داشت،3 روش انتخاب قالب سئو شده برای وبسایت و دیگر کلمات

نکته هفتم

از کلمات و عناوینی تعجب بر انگیز استفاده کنید

عنوانین و کلماتی که موجب تعجب مخاطبان شود می تواند در جذب بازدید پست بسیار موثر باشد به عنوان مثال از کلماتی مثل شرکت اپل اشتباه خود را در طراحی قبول کرد یا کلماتی از این دست که حس کنجکاوی مخاطب را کمی تحریک می کند لازم است در نظر داشته باشید دروغ پردازی و دامن زدن به شایعات جز این ترفند نیست و نتیجه معکوسی خواهد داشت

نکته هشتم

از عناوین آموزشی و دارای کاربرد برای مخاطبان استفاده کنید
شما می توانید در انتخاب کلماتی مثل نحوه راه اندازی وبسایت بدون کدنویسی و یا بهینه سازی داخلی وبسایت با استفاده از ترفندهای روز دنیا می تواند مخاطب زیادی را به سمت مقالات وبسایت شما بکشاند

در آخر لازم است بگوییم خودتان را جای مخاطب قرار دهید و در نظر بگیرید اگر جای آن ها هستید بیشتر چه عنوانی شما را مشتاق به خواندن و یا خرید یک محصول می کند هرگز فراموش نکنید برقراری ارتباط با مخاطب یکی از رموز موفقیت کسب و کار شماست



:: برچسب‌ها: محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

محتوای اختصاصی

ایجاد محتوای با ارزش
ایجاد محتوای با ارزش همانطور که در مقالات مختلف تذکر دادیم محتوای داخلی به ارتقا سایت و بلاخص در پیشرفت کلمات و ارزش صفحات داخلی کمک می کند یک محتوای جامع و اختصاصی و مرتبط با موضوع سایت باید چند خصوصیت بارز داشته باشد که در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

در هر سایتی که مشاهده میکنید هر مقاله دارای کلمات بسیاری می باشد خصوصیت استفاده از کلمات به شما اجازه خواهد داد که برچسب های بیشتری برای مقاله ایجاد نمایید برچسب ها و تگ ها هرکدام برای لینک داخلی محسوب می شود که در لینک سازی خارجی می توانید آن ها را هدف قرار دهید توجه داشته باشید خیلی بهتر است برچسبی که ایجاد می نمایید در مغز محتوا جای گرفته باشد و حداقل یکبار در محتوا از آن استفاده کرده باشید

میزان تعداد برچسب در هر مقاله چقدر است
این بحث در بین متخصصین سئو بسیار بحث برانگیز می باشد و جواب های مختلفی برای آن مطرح میگردد تعداد برچسب در هر مقاله بسته به تعداد کاراکترهای محتوا دارد هرچقدر محتوای شما در مقاله کلمات بیشتری داشته باشد و با موضوع سایت مرتبط باشد به طبع برچسب های بیشتری برای ایجاد کردن در دسترس شماست

توجه داشته باشید برای ایجاد برچسب بیشتر محتوا را آب و تاب ندهید این امر مخاطب شما را خسته و از ماندن در سایت منصرف خواهد کرد پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید تعداد برچسب بیشتری تولید کنید دست به بخش بندی محتوا در دسته بندی های مختلف بزنید

اهمیت لینک کردن کلمات در دل محتوا
سعی کنید کلمات مرتبط را به دسته بندی و یا برچسب مرتبطی که از قبل تولید کردید لینک کنید این امر باعث می شود با کلیک کاربر برروی کلمه لینک دار به صفحه ایی برود که مقالات مرتبط با آن کلمه بسیار زیاد است و این امر برای مخاطب و خود گوگل بسیار هائز اهمیت است

توجه داشته باشید از ایجاد لینک بیش از حد و از لینک دار کردن کلمات شبیه جدا خودداری کنید چون مقاله شما ارزش کمی نزد مخاطب خواهد داشت
در مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری ۴ الی ۶ کلمه لینک دار متناسب و در خور است چگالی کلمات لینک دار را بازتر در نظر بگیرید و لینک کنید و در هنگام تبدیل آن به برچسب آن کلمه را خورد کنید

به مثال زیر دقت کنید

کلمه:
خرید گوشی موبایل با تخفیف
لینک دار کردن
خرید گوشی موبایل 》لینک به دسته بندی گوشی موبایل
برچسب این جمله
خرید گوشی موبایل,خرید گوشی موبایل با تخفیف

تگ ها
سرتیتر های بولد شده و دارای خاصیت به دیده شدن مقاله شما در نتایج جست و جو کمک شایانی می کند سعی کنید اول مقاله موضوع را با تگ H2 و سر تیترها را با تگ H2 و نکات محتوا را با H3 و H4 ایجاد کنید و همین تگ ها را به برچسب تبدیل کنید

موضوع url
این سوال برای خیلی از دوستان بارها پیش آمده که url مقاله دسته و برچسب انگلیسی باشد یا فارسی در جواب باید گفت url فارسی برای انتشار دارای کاراکترهای زیادی می شود و احتمال هدایت درست مخاطب را از صفحاتی که شما url را منتشر می کنید خیلی کم می کند و یکی دیگر از مزیت های url فارسی سنگین شدن هسته دیتابیس شماست ولی یک خصوصیت جامع و بارزی که url فارسی به خود اختصاص می دهد اشاره مستقیم به کلمه کلیدی اصلی شماست

لازم بذکر است استفاده از معادل کلمه انگلیسی در url تاثیری نخواهد داشت و گوگل و خزنده ها url را ترنسلیت نمی کنند



:: برچسب‌ها: محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بوستر پمپ مجموعه ‌ای از یک تا چند پمپ است که به شکل موازی در کنار هم کار می‌کنند.

 هدف این پمپ آن است که بتواند سطح دبی آب ساختمان را در رنجی استاندارد و ثابت نگه دارد. به بیان دیگر در برخی ساختمان‌ها که فشار آب دارای نوسان است از بوستر پمپ‌ها کمک می‌گیرند تا این مشکل را حل کنند.

در ادامه بیشتر درباره بوستر پمپ خواهیم گفت.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ وسیله ای است که فشار و جریان کم آب را افزایش می‌دهد. به بیان ساده تر یک بوستر پمپ به افزایش فشار و حجم آبی که از شیر آب یا سر دوش ساختمان‌ها جاری می‌شود کمک می‌کند.

زندگی با فشار کم آب آزاردهنده است. فشار کم آب می‌تواند کارهای ساده‌ای مانند حمام کردن یا حتی مسواک زدن دندان‌ها را بسیار سخت کند. بوستر پمپ یک راه‌ حل عالی برای حل این مشکل است.

بوستر پمپ‌‌ها هنگامی که میزان مصرف آب خیلی زیاد شود از همه‌ی ظرفیت پمپ‌های تحت نظر کمک می‌گیرند. این فرایند همان دلیل اصلی استفاده از بوستر پمپ‌ها در ساختمان‌های بزرگ مسکونی و یا شبکه‌های آبرسانی بزرگ است. کنار هم قرار گرفتن پمپ‌ها در بوستر پمپ، ‌ باعث افزایش قدرت و بهره وری شده و سرعت انتقال آب را سریع‌تر می‌کند.

این نوع پمپ‌‌ دارای کاربردهای مختلفی است که هر کدام تکنولوژی خاص خودشان را دارند. بر اساس نیاز ساختمان، یک بوستر پمپ مناسب نصب می‌شود.

مزایا بوستر پمپ

  • محدوده وسیعی را از جهت تنوع مصرف می‌تواند پوشش دهد.
  • می‌توان اجزا بوستر پمپ را به سهولت حمل و در مکان مناسب نصب کرد.
  • کارکرد همیشگی بوستر پمپ را می‌توان با گذاشتن یک پمپ رزرو نیز تضمین کرد. به این معنا که هنگام خرابی، یک پمپ رزرو وارد مدار می‌شود تا وقفه ای در کارکرد سیستم ایجاد نگردد.
  • قابلیت سرویس شدن حین کار را دارد.
  • وقتی نوسان های مصرف کننده بسیار زیاد است به جای استفاده از یک پمپ بزرگ از چند پمپ کوچک که همان بوستر پمپ‌ها هستند، استفاده خواهد شد. این کار باعث می‌شود تا بتوان بسته به نیاز تعدادی از آنها را به کار وا داشت و از کار کردن بیهوده بقیه پمپ‌ها جلوگیری نمود. این فرایند استهلاک و مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند.

چگونگی کار بوستر پمپ و اجزای آن

بوستر پمپ فشار آب را افزایش می‌دهد و در بسیاری از موارد سرعت جریان را نیز زیادتر می‌کند. یک بوستر پمپ درست مانند یک فن کار می‌کند. یک فن دارای پره‌هایی است که برای گردش هوا به اطراف می‌چرخند و یک بوستر پمپ نیز دارای پروانه یا ایمپلر است که جریان و فشار آب را افزایش می‌دهد. پروانه یا ایمپلر، روتور یا قطعه‌ای است که در‌ پمپ‌ها برای افرایش فشار به کار می‌رود.

 اجزای بوستر پمپ

اجزای اصلی اکثر بوستر پمپ‌ها موارد زیر است:

  • موتور
  • پروانه‌ها یا ایمپلرها
  • مسیر ورودی و خروجی آن
  • دستگاه سنجش فشار یا جریان

 

بوستر پمپ‌ها پروانه‌ای دارند که آب را حرکت می‌دهند. موتور بوستر پمپ، باعث چرخش پروانه‌ها می‌شود. فرق انواع بوستر پمپ‌ها در نحوه ورود و خروج آب از آنها است.

آیا شیوه کار یک بوستر پمپ، به گونه ای است که بتواند فشار و سرعت جریان را همزمان افزایش دهد؟

بوستر پمپ، فشار آب را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود آب با سرعت بیشتری در لوله‌‌ها جریان یابد. اما در آن یک منحنی وجود دارد که با افزایش فشار مورد نیاز، سرعت جریان به وسیله آن منحنی، کاهش می‌یابد.

 به بیان ساده تر فکر کنید که انگشت شست خود را روی یک شلنگ قرار دادید. در این هنگام، آب با فشار بیشتری خارج می‌شود اما سرعت جریان به دلیل شست شما کمتر خواهد شد. یک بوستر پمپ به همین روش کار می‌کند. در‌ حالت کلی میزان فشار آب با سرعت آن در یک بوستر پمپ رابطه عکس دارد.

انواع بوستر پمپ

بسته به نیاز، انواع بوستر پمپ وجود دارد. بوستر پمپ‌ دور متغیر ‌و دور ثابت از انواع بوستر پمپ هستند.

بوستر پمپ دور متغیر

بوستر پمپ دور متغیر یک پمپ برای آبرسانی در ساختمان‌های مسکونی است. در محیط‌هایی که نمی‌توان مدیریت جامعی برای سطح دبی آب در نظر گرفت، این نوع کارآمد تر خواهد بود. به بیان ساده تر فرض کنید که در یک ساختمان مسکونی بالای ۵۰ واحد می‌خواهید سطح فشار آب را در سطح استاندارد و ثابتی نگه دارید. آیا می‌توانید برای این کار یک الگوی کاملاً دقیق از سطح دبی مورد نیاز ساختمان در نظر بگیرید؟ بوستر پمپ دور متغیر با این هدف که می‌تواند بسته به نیاز هر واحد ساختمانی، تعدادی از پمپ‌ها را در سیستم وارد و یا خارج کند، طراحی شده است. به بیان دیگر هدف اصلی آن، تقویت و یکنواخت کردن فشار آب است.

 

بوستر پمپ دور ثابت

از بوستر پمپ دور ثابت می‌توان در شرایطی که از قبل سطح دبی آب تعیین شده است، استفاده کرد. در آبیاری‌های قطره‌ای، آتش نشانی‌ها، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانجات و...  تقریباً سطح دبی آب از قبل تعیین و تنظیم شده است. در این حالت هدف فقط تغییر سطح فشار است و نیاز به سیستم دبی متغیر نیست.

در بوستر پمپ دور ثابت از پرشر سوئیچ‌هایی استفاده می‌شود. این پرشر سوئیچ ها دائماً در سیستم، سطح فشار را اندازه‌گیری کرده و در صورت افت یا افزایش سطح فشار، تعدادی از پمپ‌ها را وارد یا خارج می‌کنند.

در آخر

بوستر پمپ‌ یعنی پمپی که برای افزایش فشار و سرعت جریان آب در لوله‌ها مطابق با نیاز و استاندار‌های لازم استفاده شود.

همچنین به یاد داشته باشید که قبل از نصب بوستر پمپ، فشار کم به خاطر عوامل دیگری مانند گرفتگی یا کوچک بودن لوله‌ها نیست.

https://saednews.com/fa/post/bostr-pmp-chist



:: برچسب‌ها: بوستر پمپ یعنی چه؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آیپد، آی‌مک، مک بوکو آی پاد و آیفون و اپل واچ و اپل تی وی را نام برد. همچنین این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده‌است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره‌گیری کرد و به جای آن تیم کوکریاست این شرکت را بر عهده گرفته‌است. استیو جابز همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته پس از تأسیس شرکت سهام خود را به جابز و وزنیاک واگذار کرد.

شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ برای دهمین سال متوالی، عنوان تحسین شده‌ترین شرکت فناوری اطلاعات در جهان را به خود اختصاص داد.

این شرکت از سوی مجله فوربز یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان برای هشتمین سال پیاپی (از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۸) به عنوان با ارزش‌ترین برند جهان انتخاب شد.

در ماه اوت سال ۲۰۱۸ ارزش سهام شرکت اپل در بازار از مرز یک تریلیون دلار گذشت. این اولین باری است که مجموع ارزش سهام یک شرکت به چنین سطحی می‌رسد و به این ترتیب اپل به نخستین شرکت در جهان با ارزشی بیش از یک تریلیون دلار تبدیل شد.

معرفی شرکت اپل بنیان گذار

استیون پاول جابز (به انگلیسی: Steven Paul Jobs) (زادهٔ ۲۴ فوریهٔ ۱۹۵۵ در سان‌فرانسیسکو — درگذشتهٔ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در پالوآلتو) کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانهٔ شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت. یک سال پس از آن در سال ۱۹۷۷ اپل II نیز راهی بازار شد. در سال ۱۹۸۵ طی یک اختلاف مدیریتی، جابز اپل را ترک و در همان سال شرکت نکست را تأسیس کرد. از مهمترین محصولات شرکت نکست می‌توان به نکست کامپیوتر اشاره کرد که بعدها میزبان اولین مرورگر وب شد. در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ ۴۲۹ میلیون دلار خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت. از اتفاقات مهم پس از این مسئله در اپل می‌توان به معرفی آی‌پاد در سال ۲۰۰۱، پرده‌برداری از آی‌تیونزاستور در سال ۲۰۰۳ و معرفی آی‌فون و آی‌پد در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ اشاره کرد.

جابز در سال ۱۹۸۶ یک گروه گرافیکی را از بخش گرافیک کامپیوتر لوکاس فیلم خرید. این شرکت که بعدها توسط خودش پیکسار نامیده شد، توانست فیلم‌های پویانمایی موفقی بسازد. در سال ۲۰۰۶ شرکت والت دیزنی، پیکسار را خرید. پس از این معامله جابز به سهام‌دار اصلی والت دیزنی تبدیل شد و به عضویت هیئت مدیرهٔ آن درآمد. در اکتبر ۲۰۰۳ سرطان جابز تشخیص داده شد و در اوت ۲۰۱۱، او از سمت مدیرعاملی اپل استعفا داد. تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، مدیرعامل شد و جابز به عنوان رئیس هیئت مدیره به فعالیت‌هایش ادامه داد.

استیو جابز در نهایت بر اثر عوارض ناشی از سرطان لوزالمعده، در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت.

معرفی شرکت اپل و لوگوی آن

درباره ی لوگوی شرکت اپل عده ای می گویند این همان سیب نیوتون است که این بار در سر استیو جابز فرود آمده و پی به یک راز جدید برده است.همچنین در برخی وبسایت ها درباره زندگی نامه استیو جابز میگویند و سیب گاز زده را به زندگی و شغل قبلی او نسبت میدهند . اما راب جَنُف Rob Janoff خالق این سیب سحرآمیز- سیب شرکت اپل علت دیگری را در طراحی آن عنوان کرده است که بسیار منطقیست!

Rob Janoff می گوید دلیل گاز زده بودن سیب شرکت اپل این است که اگر به طرح کلی سیب در قالب abstract دقت کنید خواهید دید که ممکن است، با میوه های دیگه خصوصا گیلاس اشتباه گرفته شود

بنابر این اگه سیب رو گاز زده ترسیم کنیم دیگه کاملا مشخص می شود که این یک سیب است نه گیلاس. مسئله مهم دیگر این است که شما با دیدن یه سیب آبدار و قرمز اولین چیزی که به ذهن تان می رسد این است که یک گاز محکم از این میوه خوشمزه بگیرید.

نکته بسیار جالب اینجاست که برخلاف تصور خیلی ها، خلق لوگوی اپل از اولین روز ملاقات Rob Janoff با مدیران اپل تا روز رو نمایی از نسخه نهایی این لوگو فقط 2 هفته طول کشید.

عامل موفقیت در فروش شرکت اپل چیست؟!

تاکید بر بالا بردن میزان رضایت مشتریان است نه بر میزان بالای فروش، که به اختصار به آن APPLE می گویند.



:: برچسب‌ها: شرکت اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

انسانیت ملاک پیچیده ای ندارد !

همینکه در میان مردم زندگی کنیم ،

ولی هیچگاه به کسی ؛

زخم زبان نزنیم …

دروغ نگوییم …

کلک نزنیم …

دلی را نشکنیم …

سوء استفاده نکنیم …

و حقی را ناحق نکنیم …

یعنی انسانیم …!

متن دوم

لطفا دو شخصیته باشید!

با عشقتان جوری باشید

که با کسی نیستید …

با همه جوری باشید

که با عشقتان نیستید …

همین تفاوت از شما

در عشق اسطوره میسازد …

متن سوم

آرامش به معنای آن نیست

که صدایی نباشد

مشکلی وجود نداشته باشد

یا کار سختی پیش رو نباشد

” آرامش” یعنی

در میان صدا

مشکل و کارسخت

دلی آرام وجود داشته باشد

متن چهارم

همه چی درست میشه

شاید امروز نه، ولی در نهایت میشه

تا دندون دارید بخندید

تا چشم دارید ببینید

تا گوش دارید گوش کنید

تا سالمید زندگی کنید

متن پنجم

از صدای گذر آب چنان میفهمم

تندتر از آب روان

عمرگران میگذرد

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

آرزویم اینست

آنقدر سیر بخندی که

ندانی غم چیست

متن ششم

از متفاوت بودن نترس

سبک زندگی خودت

را داشته باش

و حتی اگر نتیجه اش

تنهایی بود

بدان که تنهایی ، بهتراز

بودن درمیان کسانی ست

که تو را در صورتی

دوست دارند که مانند آنها رفتار کنی!

 



:: برچسب‌ها: جملات کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برخلاف چیزی که بسیاری از مردم تصور می کنند، پروسه چروک شدن انگشت ها تنها از طریق نفوذ آب اتفاق نمیافتد، برخی بر این باورند که اگر دستشان را در داخل آب بگذارند نوک انگشتان آب را به داخل پوست نفوذ میدهند و باعث می شوند تا انگشتان چروک شوند، طبق آنچه در بخش سلامت نمناک توضیح خواهیم داد حقیقت این است که آب ممکن است باعث ورم کردن بعضی از لایه های رویین پوست شود، اما عصب و رگ های خونی نیز به این چروک شدگی کمک می کنند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

به چند دلیل می توان گفت که نفوذ آب باعث چروک شدگی نمی شود
اول اینکه تنها پوست دست و پا چروک می شود، درحالی که اگر نفوذ آب باعث این امر شود پس تمام بدن باید اینطور شودف دوما اگر عصب سیمپاتیک انگشت را قطع کنید، این چروک شدگی هرگز اتفاق نمی افتد، فعالیت عصب سمپاتیک می تواند محرکی برای این چروک شدگی ها باشد، اگرچه بسیاری براین باورند که در نتیجه عکس العمل عادی بدن نسبت به آب گرم رگ های خونی گشاد می شوند، اما جالب است بدانید که وقتی دستمان را در آب گرم می گذاریم باعث انقباض رگ های خونی انگشت می شود.

رگ های خونی:
زمانی که سیستم عصب سمپاتیک فعال است و رگ های خونی انگشت منقبض شده اند ، حجم کاهش یافته در لایه های عمیق، بافت نرم پوست را به داخل می کشند و پیچ هایی را به وجود می آورند که ما آن ها را به عنوان چروک می شناسیم، لایه برونی پوست که به محکمی به پایین پوست چسبیده است ، هنگامی که آب را به خودش جذب می کند ، ورم می کند در نتیجه:آن ناحیه چروک می شود ، اگرچه تحقیقات اخیر به نقش انقباض عروق (تنگ شدن رگ های خونی) پوست چروک شده ، به خاطر قوطه ور بودن در آب پی برده اند.

پس چرا انگشت ها بعد از حمام چروک می شوند؟
هنوز بر سر این که چرا بدن ما همچین توانایی را دارد، بحث است، نظریه های مختلفی در رابطه با اینکه چرا انگشت های دست و پا در آب چروک می شوند ، هست . بسیاری از زیست شناسان براین باورند که لایه بیرونی سفت پوست از سلول های مرده کراتین تشکیل شده اند، کراتین پروتئینی است که در مو، ناخن و لایه درونی پوست وجود دارد، طبق نظریه اخیرا منتشر شده گفته می شود که چروک شدگی تنها در دست و پا اتفاق می افتد و این به خاطر اهمیت گرفتن اشیا است، تا راحت تر بتوانیم اشیا خیس را برداریم که اگر اینطور نبود این چروک شدگی برای تمام بدنمان رخ می داد.

پوست ما از سه لایه تشکیل شده است:
بافت زیرجلدی:

عمیق ترین لایه است که شامل چربی ها و بافت های مرتبط همراه با رگ های خونی بزرگ و عصب ها است.

غشا میانی پوست:
لایه میانی به حساب می آید، که شامل رگ های خونی، عصب ها ، ریشه مو و غدد تعریقی می باشد.

پوست برونی:
بالاترین لایه پوستی می باشد کهاین لایه از تبخیر شدن آب بدن جلوگیری می کند و از لایه های داخلی در برابر گرما محافظت می کند.

پوست برونی از چهار لایه تشکیل شده است:
لایه شاخی
لایه دانه دانه
لایه سلولی پولک پولک
لایه سلولی اساسی
لایه شاخی، لایه خارجی پوست می باشد، آن قسمت که می توانیم ببینیم و احساسش کنیم این لایه ای با سلول های کراتین مرده است، وقتی که فردی برای مدتی طولانی در استخر یا وان حمام می ماند، سلول های کراتین مرده پوستش آب را به خود جذب می کنند، چنانچه بخش سلامت نمناک توضیح میدهد این جذب باعث می شود تا ناحیه سطحی پوست ورم کند، اما لایه خارجی به محکمی به بافت زنده چسبیده است، بنابراین برای خنثی کردن ناحیه سطحی برآمده، پوستمان چروک می شود.

چرا این چروک شدگی فقط در دست ها و پاها اتفاق میافتد نه در قسمت های دیگر بدن ؟
به این دلیل که دست و پا کلفت ترین لایه از سلول های مرده کراتین را دارند ، پاها و دست هایمان در معرض شدید خراش و ساییدگی قرار دارد، تصور کنید اگر پوست کف دستمان به نازکی پوست کمرمان بود ، دیگر کارهای سختی مثل بسکتبال بازی کردن مزه ای نمی داد.

منبع وبسایت نمناک



:: برچسب‌ها: چروک شدن انگشتان دست و پا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تزریق فیلر هیالورونیک اسید می تواند به عنوان حجم دهنده ، پر کننده و لیفت کننده گونه ها ، چانه ها ، خطوط فک و شقیقه ها استفاده شوند. تزریق ژل و فیلر صورت می توانند موقت یا دائمی باشند.

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

بسته به نوع و مارک ، یک پرکننده ممکن است از ژل های مصنوعی یا طبیعی تشکیل شده توسط انواع پلیمرها یا عصاره کلاژن از انسان یا حیوان تشکیل شده باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

تزریق ژل و فیلر صورت در اهواز توسط دکترماناوالا

تزریق اسید هیالورونیک می توانند ظاهری جوان تر از هزینه لیفت صورت سنتی به شما بدهند. اکثر آنها حفره ها ، خطوط و چین و چروک ها را در کمتر از 30 دقیقه پر می کنند و می توانند از 4 ماه تا بیش از یک سال دوام داشته باشند. روش انجامش سریع و آسان است.بر خلاف تزریق بوتاکس که عضله را فلج می کند، پرکننده های چین و چروک یا تزریق ژل، ، خطوط و چین و چروک صورت را پر می کند.

در مورد ژل و فیلر صورت بیشتر بدانید

قیمت تزریق ژل زیر چشم در اهواز

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل فیلر صورت با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل صورت،قیمت تزریق ژل و فیلر صورت و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل صورت را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

آیا تزریق ژل و فیلر صورت مناسب همه نوع پوستی است؟

هر پرکننده چروک برای هر نوع چین و چروکی مناسب نیست. کمترین خطرات و بهترین نتایج از استفاده صحیح حاصل می شود. به همین دلیل است که شما باید فقط فیلرها را توسط پزشک متخصص پوست یا جراح پلاستیک با آموزش مداوم و ویژه دریافت کنید.

فیلر یا تزریق ژل اسید هیالورونیک

محبوب ترین گروه پرکننده ها یا ژل های صورت، اسید هیالورونیک است. هر نوع به طریقی متفاوت با نتایج متفاوت کار می کند.

عوارض جانبی نادر است اما می تواند شامل قرمزی ، تورم و کبودی در محل تزریق باشد. پرکننده همچنین ممکن است در زیر پوست به صورت برجستگی های کوچک ظاهر شود.

مدت زمان ماندگاری نتایج از چند ماه تا بیش از یک یا دو سال متغیر است. برخی تحقیقات نشان می دهد که تزریق مکرر ممکن است به تحریک تولید کلاژن طبیعی بدن و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند.

تزریق ژل صورت در اهواز

فیلر یا تزریق ژل سنتزی

این دسته از پرکننده های چروک شامل مواد ساخته شده در آزمایشگاه است که به هیچ چیزی که به طور طبیعی در پوست یافت می شود شباهت ندارد.

تمام پرکننده های این گروه عوارض جانبی مشابهی دارند ، مانند قرمزی ، تورم یا کبودی در محل تزریق. عوارض جانبی دیگر ، گرچه نادر است ، شامل ندول یا برجستگی زیر پوست است که قابل مشاهده و احساس است و در موارد نادر ، ممکن است نیاز به جراحی برای برداشتن آن باشد.

مزایای آن شامل اثر طولانی مدت است. به یاد داشته باشید ، محصولاتی با اثرات طولانی مدت بیشتر، احتمال دارد که بیشترین عوارض جانبی ایجاد کنند. و در صورت عدم استفاده صحیح ، پرکننده های چروک مصنوعی ممکن است باعث تغییر شکل شوند.

فیلر یا تزریق ژل کلاژن

دانشمندان اولین پرکننده چین و چروک را از نوع کلاژن تصفیه شده که بیشتر از گاو استخراج شده است ، ساختند. اگرچه به خوبی کار می کرد و یک ظاهر طبیعی را ارائه می داد ، اما نتایج چندان دوام نیاورد. از آنجا که این پرکننده های خطوط صورت از منبع حیوانی ساخته شده اند ، میزان واکنش آلرژیک آنها نیز بیشتر بوده و نیاز به آزمایش آلرژی از قبل دارد.

تزریق کلاژن عوارضی دارد شامل واکنش های آلرژیک و همچنین کبودی و قرمزی در محل تزریق است.

روش های تزریق ژل و فیلر صورت

برای دستیابی به نتایج قابل مشاهده و طولانی مدت بدون هیچ گونه خرابی یا نیاز به زیبایی ، پرکننده های پوستی جایگزین طبیعی جراحی زیبایی هستند.

یکی از اصلی ترین تغییراتی که با افزایش سن در چهره ما رخ می دهد ، کاهش حجم است. پوست ما نازک می شود و اثرات گرانش می تواند آشکار شود. بازیابی بافت های نرم صورت با استفاده از پرکننده های تزریقی ژل مانند بدون جراحی و با حداقل تهاجم یکی از تکنیک های جوانسازی صورت است.

پرکننده ها در صاف کردن شیارهای عمیق و چین و چروک ها ، به ویژه در اطراف بینی و لب موثر هستند. آنها همچنین می توانند برای بازگرداندن حجم به گونه و برجستگی ها ، و همچنین لب ها یا هرگونه نقص در خطوط صورت استفاده شوند. پرکننده های پوستی ابزارهای ارزشمندی برای جوانسازی و تقویت ویژگی های صورت شما بدون جراحی هستند.

آیا استفاده از تزریق ژل و فیلر صورت روشی ایمن است؟

پرکننده های چین و چروک یکی از ایمن ترین روش های زیبایی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.  اجازه ندهید قیمت فیلر راهنمای شما برای انتخاب برند باشد.

همه تزریقات ژل ها باید در شرایط استریل انجام شوند. درمان هایی که در خانه یا آرایشگاه انجام می شود خطرناک است.

پرکننده های چروک تزریقی را از منابع خارج از مطب پزشک دریافت نکنید. بدانید که چه چیزی به شما تزریق می شود و از پزشک خود بپرسید که آیا از فیلر چین و چروک مورد تایید FDA استفاده می شود و آیا مستقیماً از سازنده خریداری شده است.

برای محافظت از صورت پس از تزریق ژل و محافظت در برابر تغییرات رنگدانه پس از التهاب ناشی از تزریق سوزن ، روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

عوارض بعد از تزریق ژل و فیلر صورت

عوارض بعد از تزریق فیلرهای پوستی شامل موارد زیر است:

کبودی خفیف در اطراف محل تزریق: معمولاً بعد از 2-3 روز برطرف می شود و می توان با یک لکه نازک از آرایش کرم پنهان کرد.

تورم نواحی تزریق شده: تورم معمولاً خفیف است و معمولاً بعد از 48-72 ساعت قابل توجه نیست.

بی حسی نواحی تزریق شده یا قسمت هایی از صورت: معمولاً ژل ها مقداری بی حسی موضعی درون خود دارد که ممکن است باعث بی حسی ناحیه تزریق شده شود.

قرمزی پوست: این معمولاً به دلیل تزریق ، ماساژ شدید و واکنش جزئی پوست است که ممکن است چند ساعت تا 2-3 روز طول بکشد تا برطرف شود.

عوارض احتمالی تزریق ژل و فیلر صورت

هر روش زیبایی در صورت و بدن دارای عوارضی خواهد بود. در زیر به معرفی عوارض فیلر صورت اشاره میکنیم:

واکنشهای آلرژیک

برآمدگی و بی نظمی در صورت

تغییر نامطلوب در صورت

گرانولوم جسم خارجی

عفونت

کبودی مداوم یا طولانی مدت

آسیب بافت در صورت تزریق سهوی شریانی (نادر)

خطرات تزریق ژل و فیلر صورت در اهواز

پرکننده های چین و چروک یا ژل ها دارای جنبه منفی هستند ، از جمله خطر واکنش آلرژیک و ایجاد برجستگی های کوچک در زیر پوست. در برخی موارد ، این برآمدگی ها ممکن است دائمی باشند. گاهی اوقات ، رنگ پوست مایل به آبی میشود. در موارد بسیار نادر ، اگر از پرکننده های چین و چروک به درستی استفاده نشود ، ممکن است سلول های پوست بمیرند. همچنین موارد کوری و فلج عصب گزارش شده است. به طور معمول ، پرکننده های چین و چروک که بیشتر ماندگار هستند عوارض جانبی بیشتری ایجاد می کنند.

آیا تزریق ژل صورت در حجیم شدن اعضای صورت نقش دارد؟

لینک منبع: https://drmanavala.ir/facial-gel-and-filler-injection/

 



:: برچسب‌ها: تزریق ژل صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد