نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با استفاده از فتوشاپ می توانید مواردی مانند تغییر اندازه ی تصاویری که بیش از حد بزرگ هستند، شاید برای خیلی از افراد ، این سوال پیش بیاید که اصلا موشن گرافیک چیست ؟ امروزه موشن گرافیک ها یکی از ابزار های تبلیغاتی می باشند ، که بازار بسیار خوبی دارند .

تسلط بر نرم‌افزارهای مرتبط با موبایل، طراحی اپلیکیشن‌ها و موارد مشابه حتما موفقیت آمیز خواهد بود. به عنوان مثال اشکال موجود در یک ارائه یا پس زمینه یک فیلم آموزشی که برای توضیح بیشتر قرار می گیرند.

موشن گرافیک می تواند ایده های پیچیده را بصورت بصری به نمایش بگذارد:. موشن گرافیک ابزار بسیار قدرتمندی برای تولید یک ویدیوی آموزشی جذاب است. و روش تاثیر گذاری برای کمک به درک یک مفهوم است.

برای بعضی از برندها، انیمیشن‌های ۲بعدی و ۳بعدی شاید خیلی معمولی به نظر برسد. یکی از مزیت‌های موشن گرافیک این است که می‌توانید یک حس پیچیدگی در ویدیوتان ایجاد کنید. یعنی تو پکیج آموزش موشنتون توضیحات در مورد منونوها و … داده شده یا نه ؟ امیدواریم این ۱۵ ایده پست های اینستاگرام  به شما برای به کار گرفتن خلاقیت خود کمک کرده باشد.

اینستا این لینک‌ها ار فعال نمی‌کند، بهمین خاطر دیگر کاربران با دیدن این لینک‌ها نه می‌توانند آن ها را کپی کنند و نه می‌توانند با کلیک بر روی آن به آدرس مورد نظر بروند. اگر مایل هستید تعداد بیشتری پست بر روی صفحه ی تان بگذارید پست ها را با فاصله زمانی مشخص برای مثال ۱ ساعت ارسال کنید چرا که ارسال تصاویر زیاد و پشت سر هم تاثیر منفی بر روی فرایند پیشرفت صفحه ی شما خواهد داشت.

چیتوز با راه انداختن کمپین چیتوزیا، مصرف کنندگان خود را در یک گروه خاص قرار داده است و به آنها این حس را القا می‌کند که از بقیه جدا هستند. برای انتخاب زمان پست گذاشتن باید در نظر بگیرید که بسیاری از بزرگسالان کارمند هستند و از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر کار می‌کنند و صبح ها قبل از رفتن به محل کار، ابتدا به اینستاگرام می‌روند. این در حالی است که بیشتر دانشجویان و دانش‌آموزان بیشتر تا دیروقت بیدار می‌مانند و فعالیت آنها بیشتر در نیمه‌های شب است.پس ابتدا مخاطبان تبلیغ خود را بررسی کنید و ببینید بیشتر از کدام دسته هستند. البته این دسته ها نسبی هستند اما بهرحال انتخاب کردن زمان مناسب تاثیرگذار است.

در ابتدا تعریف کوچکی از موشن گرافیک را در متن زیر بخوانید:

خلاقیت در راه انتقال پیام و معرفی محصولات از طریق تولید موشن گرافیک تاثیر ویژه­ ای دارد. با ساخت موشن گرافیک خلاق و موثر با ایده و سناریوی جذاب می توان هر  مخاطبی را درگیر کرد. استفاده از سازه های ویژوال سه بعدی و طراحی موشن گرافیک خلاق و تاثیرگذار را به ما بسپارید.

اگر صفحه‌ی شما روی پروژه‌های جدی هنری یا تجاری متمرکز است، از کاربرد اموجی‌ اجتناب کنید؛ در غیر این صورت اگر صفحه‌ی شما درباره‌ی سرگرمی یا وقایع روز است، انتخاب چند اموجی محدود و به‌دقت انتخاب‌شده، می‌تواند به تعامل بهتر شما با مخاطبان کمک کند. برای ساختن یک بنر تبلیغاتی عالی نیازی در رجانیوز به هزینه کردن زیاد نیست. در واقع ساخت تبلیغات برای اینستاگرام کاملا رایگان است! تنها چیزی که شما خرج می‌کنید کمی زمان و انرژی است. حالا که مرحله قبل را با موفقیت انجام داده‌اید، می‌دانید که برای چه چیزی و چه کسی تبلیغ می‌کنید.



:: برچسب‌ها: موشن گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کولر گازی 12000 اجنرال


کولرگازی 12000 اجنرال انتخاب بصرفه و مصرف پایین برق

ما در این قسمت قصد داریم به صورت تخصصی در خصوص تهیه و خرید کولرگازی 12000 اجنرال اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در همین خصوص توصیه می کنیم لطفا در این قسمت با وبسایت تاپ فروش همراه باشید تا به بررسی دقیق تر و اجمالی تر این محصول بپردازیم.

همان طور که می دانید این روز ها برند اجنرال محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد پیدا نموده است و این استقبال را نیز مدیون کیفیت، کارایی و برتر اجناس خود در مقایسه با سایر برند ها می داند. البته این محصول به دلیل ساختار و کیفیتی بسیار موثر توانسته است در حیطه کولرهای گازی کم مصرف قرار بگیرد و از لحاظ قیمتی نیز به عنوان مناسب ترین کولرگازی اینورتر شرکت اجنرال خطاب شود.

اگر شما به دنبال تهیه و خرید یک محصول سرمایشی و گرمایشی بسیار مناسب و کم مصرف هستید و در عین حالت دوست دارید محصول شما از لحاظ ساختار، زیبایی های ظاهری منحصر به فردی را داشته باشد ما به شما پیشنهاد خرید کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر را می دهیم.

گاز مصرفی موجود در کولر گازی اجنرال 12 هزار چیست؟

در نسل های گذشته کولر گازی از گاز R22 استفاده می شد که این نوع گاز به نوبه خود باعث ایجاد برخی از آلودگی های محیطی می شد اما امروزه از گاز R410A استفاده می شود که عملکرد به مراتب بهتر و متفاوت تری را در مقایسه با گاز R22 دارد. چراکه با محیط سازگارتر است و ضرر کمتری نیز به محیط زیست وارد می کند، از روی دیگر باعث افزایش میزان خنک کنندگی دستگاه شده و مقدار دمای پایین تری دارد.

بررسی چند نکته بسیار خاص و منحصر به فرد قبل از خرید کولر گازی

یکی از مشخصه های اصلی و ویژه در هنگام خرید کولرگازی خوب این است که ظاهر آن بتواند به اندازی خوب و کافی باشد که بتوان آن را به عنوان یک عنصر دکوراتیو در منزل نیز استفاده نمود.

توجه داشته باشید که این دستگاه باید بتواند دو عملکرد گرما و سرما را در کمترین زمان ممکن انجام دهد و همچنین مصرف انرژی در آن بسیار پایین باشد تا در آینده مشکلاتی از قبیل افزایش ناگهانی قیمت برق را در پی نداشته باشد.

یکی از موارد مهم دیگر این است که دستگاه شما باید بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و تغییر آب و هوا هیچگونه اختلالی را در دستگاه به وجود نیاورد. خوشبختانه کولر های گازی شرکت اجنرال از این ویژگی ها بهره مند هستند.

بررسی های دهه 70 و به وجود آمدن سیستم دی سی اینورتر

جالب است بدانید در دهه 70 اتفاقات خاصی رخ داد که در نهایت منجر به یک اتفاق بزرگ در صنعت محصولات پرمصرف خانگی شد. تحقیقات و پژوهش ها به دنبال کاهش مصرف انرژی محصولات برقی بود که در این زمان به دلیل افزایش بی رویه مصرف انرژی در وسایل برقی از جمله یخچال، لباسشویی و کولر گازی نگرانی های زیادی را برای مردم و کمپانی های بزرگ ایجاد نموده بود

در این صورت برخی از برند های بزرگ و مطرح دنبا با استفاده از تکنولوژی ها روز تصمیم به برطرف کردن این مشکل نمودند در این صورت با استفاده از فناوری های نوین و پس از آزمایشات متعدد در نهایت توانستند در زمینه کاهش مصرف انرژی، سیستم فول دی سی اینورتر را به جهان معرفی کنند که این سیستم تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی دارد.

از این رو شرکت اجنرال یکی از شرکت ها و کمپانی های بسیار بزرگی است که در این زمینه (کاهش مصرف انرژی) آزمایش های متعددی را بر روی محصولات خود انجام داده است و در نهایت موفق به تولید و روانه اولین کولرگازی فول دی سی اینورتر به بازار شد و در پی آن استقبال های بی نظیری از این محصول شد و سایر کمپانی ها تصمیم گرفتند این سیستم را به محصولات خود اضافه کنند.

البته قیمت این محصولات در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار کمی گران تر و پرهزینه تر است اما به دلیل استفاده از سیستم دی سی اینورتر و کاهش مصرف برق در یک دوره یک ساله شما به راحتی می توانید از بروز برخی از هزینه های مازاد جلوگیری کنید. پیشنهاد ما به شما برای خرید یک سیستم تهویه مطبوع، کولر گازی اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر است چراکه به خوی شرایط یک محصول ایده آل را دارا است.

 

کولر گازی اجنرال 12 هزار فول دی سی اینورتر مناسب ترین محصول برای مناطق حاره ای و گرمسیر

اگر شما به دنبال تهیه و خرید یک محصول باکیفیت و مناسب برای مناطق گرم و حاره ای هستید ما به شما عزیزان خرید کولر گازی اجنرال 12 هزار فول دی سی اینورتر را پیشنهاد می کنیم که این محصول در مقایسه با سیار محصولات موجود در شرکت اجنرال یکی از باکیفیت ترین ها است.

ظرفیت این محصول 12 هزار بوده و برای محیط هایی مناسب می باشد که متراژ آن ها به 10 الی 25 متر می رسد. این محیط متناسب با ظرفیت این محصول بوده و می تواند به راحتی گرمایش و سرمایش محیط را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین این محصول بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده و موتور آن در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار دارای سر و صدای کمتری می باشد.

فیلتر موجود در کولر گازی 12000 اجنرال به چه صورت کار می کند؟

فیلتر های تصفیه هوای موجود در این محصولات به دلیل آن که از فیلتر پلاسمایستر ایونیزر پلاس Plasmaster Ionizer به کمک 3 میلیون یون تهیه و تشکیل شده اند قادر خواهند بود تا هوای تصفیه شده و برگشتی را بدون هر گونه ریزگرد و یا گرد و غباری به محیط پخش کند. البته جریان خروجی هوا در این نوع از کولرهای گازی قابل تنظیم بوده و می توان آن را در تمامی جهات تنظیم نمود تا هوای گرم و سرد به تمامی زوایای مختلف محیط برسد.

وجود کمپرسوی بسیار موثر و کم صدا در کولر گازی 12 هزار اجنرال

یکی دیگر از مزایای ویژه و منحصر به فرد این محصول وجود کمپرسوری با عمر و دوام طولانی در این محصول است که از سر و صدای بسیار پایینی برخوردار می باشد.

ویژگی های کنترل انرژی در کولر گازی اجنرال 12000 هزار

در کولر گازی اجنرال 12 هزار فول دی سی اینورتر کاربران و مصرف کنندگان می توانند کنترل انرژی دستگاه خود را در اختیار بگیرند و این قابلیت با نام i-control نامیده می شود که به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید سطح آمپر و همچنین مصرف انرژی را کنترل کنید.

همان طور که می دانید در کولرهای گازی نسل قدیم برای آن که بتوان دمای محیط را تنظیم نمود ناچار به خاموش و روشن نمودن مجدد دستگاه می شدیم و این موضوع تاثیر به سزایی در افزایش مصرف و میزان برق دستگاه داشت اما وجود کمپرسور های اینورتر و با کاهش دور و یا سرعت موتور در کولر های گازی نسل جدید باعث کاهش نوسانات برقی، صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا خواهد شد.

کمی بیشتر با سیستم دی سی اینورتر آشنا شویم!

همان طور که اشاره نمودیم در کولر های گازی نسل قدیم پس از رسیدن دمای محیط به حد تعادل یا کاربر اقدام به خاموش نمودن دستگاه می نمود و یا خود دستگاه به صورت خودکار موتور را خاموش می نمود و در این صورت بر اثر کاهش دمای محیط و خارج شدن از حد تعادل دما، دستگاه توسط شخص و یا به صورت خودکار مجدد شروع به فعالیت می نمود. این روشن و خاموش شدن پیاپی در نهایت می توانست موجب افزایش بیش از اندازه مصرف برق شود.

اما در سیستم اینورتر چنین موضوعی به کل متفاوت است و دستگاه در عین حال که روشن است می تواند تنها دور موتور را کاهش دهد و مجدد هنگامی که دما از حالت تعادل خارج شد با افزایش دور موتور، دما را به حالت معمول خود برگرداند.

نصب آسان و بهره وری بسیار ایده آل

کولرگازی 12 هزار دی سی اینورتر شرکت اجنرال دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی است که با حالتی مدرن و باریک می تواند به عنوان یک ابزار بسیار مناسب برای دکوراسیون داخلی محیط شما نیز به حساب بیاید. این محصول دارای فیلتر های کشویی ای است که می توانید آن را به راحتی شست و شو دهید، همچنین بر روی کنترل این محصول می توانید وضعیت دقیق کولر و درجه مصرفی آن را مشاهده کنید.

کولر اجنرال 12000 فول دی سی اینورتر دارای دو قسمت داخلی و خارجی است که قسمت داخلی همان طور که از نام آن پیدا است، در درون منزل و قسمت خارجی در حیاط و یا بیرون از محوطه نصبی کولر نصب می شود. در قسمت خارجی دستگاه وظیفه خنک سازی گاز را بر عهده دارد و به طور عمومی دارای بدنه ای فلزی می باشد که می توانید آن را با استفاده از لوله ها و پنل ها به اتصالات داخلی متصل کنید.

از مزایای دیگر این محصول می توان به وزن بسیار پایین آن اشاره نمود که این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید به راحتی آن را نصب کنید. این محصول همچنین دارای وضعیت جت کول JETCOOL می باشد که می تواند هوای سرد ایجاد شده را با کیفیت بسیار مناسبی به تمامی محیط منتقل کند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این محصول برخورداری از سیستم اسمارت اسکن SMART SCAN است. توسط این سیستم، دستگاه شما قادر خواهد بود اشعه ماورای بنفشی را به محیط بفرستد تا در این صورت بتواند تعداد افراد حاظر در محیط را شناسایی کند و بر این اساس میزان دما را متناسب با افراد موجود در محیط تنظیم می کند. (البته این مورد در هر 30 دقیقه یک بار انجام می شود.)

پرتاب باد در چهار جهت اتاق یا محل کار توسط این محصول

پرتاب باد نیز یکی دیگر از مشخصه های ویژه این محصول می باشد که به کمک فن بولوور قوی موجود در قسمت پنل دستگاه می توان قدرت باد را تا 10 الی 15 متر تنظیم نمود. در هنگام خرید کولرگازی حتما توجه داشته باشید که محصولی را تهیه و انتخاب کنید که دارای پرتاب باد حداقل بالای 10 متر باشد. البته در برخی از محصولات این سیستم به گونه ای تعریف شده است که می تواند باد را برای افراد حاضر در محیط بفرستد.

محصولات مرتبط با توان‌های 12000 موجود در فروشگاه تاپ فروش

می توان در کنار توان تولیدی این دستگاه به سایر محصولات موجود در فروشگاه تاپ فروش نیز اشاره ای کوچک داشت.

  • کولر گازی ال جی 12000
  • کولر گازی بوش 12000
  • کولر گازی گری 12000

قیمت کولر گازی اجنرال اینورتر 12000 چقدر است؟

ما در این صفحه از وبسایت تاپ فروش علاوه بر این که اطلاعات کاملی از کولر گازی 12 هزار اجنرال در اختیار شما قرار دادیم، قیمت را نیز برای شما مشخص ساخته ایم.

قیمت کولر گازی اجنرال در تهران چقدر است؟

اگر ساکن تهران و یا هر استان و شهرستانی هستید می توانید این محصول را با کیفیت و قیمت بسیار مناسب از تاپ فروش تهیه کنید و برای این منظور شما می توانید اطلاعات کامل تر را از قسمت تماس با ما دریافت کنید.

چطور می توانم کولرگازی 12 هزار شرکت اجنرال را تهیه کنم؟

اگر قصد تهیه و خرید کولرگازی را دارید و با خرید اینترنتی مشکل دارید می توانید ا زطریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید اما چنانچه مشکلی در خرید اینترنتی ندارید می توانید در این صفحه با فشردن بر روی دکمه افزودن به سبد خرید، محصول خود را انتخاب و خریداری کنید.

بررسی میزان ظرفیت با متراژ محل نصبی کولر در چیست؟

یکی از موارد بسیار مهمی که باید در هنگام خرید کولرگازی به آن اشاره داشته باشید، ظرفیت محصول با توجه به محیط در دسترس شما است. به عنوان مثال شما برای تهیه و خرید یک کولر 12 هزار باید محیطی به متراژ 10 الی 25 متر را داشته باشید. چنانچه شما بخواهید برای محیط های 50 متری یا 30 متری از این محصول استفاده کنید در نهایت نمی توانید حداکثر کارایی را از آن داشته باشید چراکه توان این دستگاه می تواند محدوده خاصی را پوشش دهد و اینگونه نیست که شما بتوانید برای محیط های بزرگ تر از کولر های گازی کم ظرفیت تر استفاده کنید.

در این صورت قطعا شما با مشکلات عدیده ای رو به رو خواهید بود و به شدت بر میزان افزایش انرژی تاثیرگذار است. در حالت کلی سعی کنید توازن زیر را همراه برقرار کنید:

  • کولرگازی 9 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 12 متر است.
  • کولرگازی 12 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 متر است.
  • کولرگازی 18 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 18 الی 30 متر است.
  • کولرگازی 24 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 70 متر است.
  • کولرگازی 30 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 110 متر است.
  • کولرگازی 36 هزار مناسب برای مکان هایی با متراژ 130 متر است.

خرید از بانه دارای چه مزایایی است؟

همان طور که می دانید وبسایت تاپ فروش در یکی از شهر های مرزی کشور و در شهر بانه قرار گرفته است. بازار بانه به دلیل مرزی بودن دارای مزایای قیمتی بسیار مناسب و ایده آلی می باشد. از این رو شما عزیزان برای آن که بتوانید محصولات خانگی را با قیمت و کیفیت مناسب ترین خریداری کنید می توانید به شهر بانه مراجعه کنید اما وبسایت تاپ فروش این فرصت را برای شما عزیزان به وجود آورده است تا بتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین انواع محصولات خانگی و مصرفی خود را با کیفیت بسیار بالایی تهیه و خریداری کنید و درب منزلب تحویل بگیرید.

(البته توجه داشته باشید که ما در تاپ فروش ضمانت خرید را به شما خواهیم داد و با خیال راحت می توانید از محصولات بانه استفاده کنید.)

سیستم اسمارت هوشمند چیست و چگونه کار می کند؟

چنانچه توجه داشته باشید در مطالب فوق اشاره کوتاهی به سیستم اسمارت هومشند داشتیم اما در این قسمت قصد داریم به صورت تخصصی تر به این موضوع بپرازیم.

آیا تا به حال در خصوص سیستم اسمارت هوشمند اطلاعاتی را شنیده اید؟ آیا می دانید این سیستم در کنار سیستم دی سی اینورتر به خوبی می تواند به میزان 75 درصد در کاهش مصرف برق دخیل باشد؟ اما چطور؟ این حالت با استفاده از اشعه مادون قرمزی که در کولرگازی وجود دارد می تواند محیط را به خبوی اسکن کند و تعداد افراد حاضر در محیط را شناسایی کند، به این صورت می تواند هوای خروجی به میحط را متناسب با تعداد افراد حاضر در محیط بسنجد و اینگونه است که دیگر اتلاف انرژی نخواهیم داشت و دستگاه با کاهش و افزایش دور فن می تواند محیط ایده آلی را برای افراد حاضر در محیط فراهم سازد.

جمع بندی قسمت کولرگازی 12000 اجنرال

در این قسمت ما اطلاعات کاملی از نحوه تهیه و خرید کولرگازی 12000 اجنرال در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. چنانچه قصد تهیه و خرید این محصول را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت با ما در ارتباط باشید تا قبل از خرید به صورت رایگان تمامی سوالات در ذهن شما توسط کارشناسان ما به خوبی داده شود.


منبع

https://topfroosh.com/shop/ogeneral-split-12000/



:: برچسب‌ها: کولرگازی 12000 اجنرال ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 | نظرات ()