نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا به همت احسان خواجوی با رسالت توسعه دانشآموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران و آموزش حرفه ای و تخصصی کسب و کارها و کارآفرینان در حوزه بازاریابی آنلاین فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه با طراحی اولین دوره های تخصصیدوره دیجیتال مارکتینگ در ایران خیلی سریع در بین کسب و کارها و به ویژه استارت آپ ها به محبوبیت بالایی رسید و تعداد زیادی دانشجو را در کلاس های خود پذیرفت.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا تاکنون با برگزاری بیش از چند ده ساعت کلاس تخصصی، بیش از ۲۵۰ دوره تعداد زیادی فارغ التحصیل همچنان سردمدار دوره دیجیتال مارکتینگ در ایراناست. در راستای چشم انداز خود که پرورش متخصص بازاریابی دیجیتال است، برای حرفه ای و کاربردی تر شدن دوره های آموزشی خود همواره کوشیده و اساتید صاحب نام در صنعت دیجیتال مارکتینگ را نیز به کار گرفته است.



:: برچسب‌ها: آموزش دیجیتال مارکتینگ , دوره دیجیتال مارکتینگ , آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا , دوره دیجیتال مارکتینگ در ایران , بازاریابی دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شاید وضعیت ظاهری یک خانم باردار، گرفتن عکسی زیبا را به ظاهر غیر ممکن جلوه دهد. اما اینطور نیست! امروزه با استفاده از ساده ترین متد های حرفه ای در عکاسی، می توان شاهد ثبت زیبا ترین عکس بارداری برای یک مادر بود. عکاسی بارداری هنری است که در آن تمامی جلوه های دوربین برای ثبت یک عکس خاطره ساز به کار گرفته می شود.

این بخش از عکاسی دارای تقسیم بندی های متعددی است که مادران باردار می توانند با توجه به هدف خود هر یک را انتخاب نمایند. موضوع جالی که در این بین باید به آن نیز اشاره کرد، امکان تهیه آلبومی جذاب از عکسی های باردای است. هم چنین مادران باردار این فرصت را خواهند داشت تا با مروری بر گالری عکس باردای هر یک از ژست های مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

محدودیت های متداول مادران در این دوره به واسطه شرایط جسمانی موجب می گردد تا تجربه مهم ترین عامل برای ثبت یک عکس زیبا به شمار آید

دو راهی انتخاب عکاسی در آتلیه و منزل نیز از جمله موضوعاتی است که شاید برای مادران باردار مطرح باشد. هر یک از این دو روش مزیت ها و معایب خاص خود را داراست.

عکاسی بارداری تکی – از جمله روش هایی است که مادران باردار در آن موقعیت و تم مورد نظر خود را انتخاب می نمایند. این عکاسی محدودیتی را ایجاد نخواهد نمود و امکان استفاده از تمامی امکانات برای مادران مهیا است.

  • عکاسی بارداری با نقاشی روی شکم مادر – یکی از امکاناتی که باید به آن اشاره کرد ایجاد منظره ای مصنوعی برای یک عکس طبیعی و جذاب است. امکان نقاشی بر روی شکم مادر توسط یک نقاش مسلط و حرفه ای، شرایط متفاوتی را برای مادران خلاق ایجاد می نماید.
  • عکاسی متداول – نوع دیگری از عکاسی بارداری، عکاسی متداول می باشد. آلبومی از عکس های نوزادی در کنار یکدیگر ثمره انتخاب این گزینه از عکاسی بارداری است.
  • عکاسی بارداری در فضای باز – یکی از بخش های جذاب در عکاسی بارداری که محبوبیت بسیاری را در سراسر جهان داراست، عکاسی در فضای باز می باشد. ایجاد زاویه های متعدد در این نوع از عکاسی شاید زیبا ترین عکس را به نمایش درآورد. عکاسی در طبیعت و فضای باز محدودیت های آتلیه ای را در پی ندارد و تلفیق نور و رنگ نتیجه ای مطلوب را به نمایش در خواهد آورد.
  • حرفه عکاسی در قرن بیست و یکم، حرفه ای منزوی و بی ایده نیست. عکاسی نوزاد یکی از پر ایده ترین زمینه های عکاسی در قرن بیست و یکم به شمار می رود و در این بین داشتن عکسی زیبا به سادگی امکان پذیر خواهد بود. نوازدان عموما در ژست خواب شکار دوربین عکاسان می شوند. اما این تنها ژست عکس برداری از نوزاد نیست.
  • زمان عکس برداری از نوزادان را نیز نمی توان در محدودیت خاصی قرار داد. مادران فرصت طلب به خوبی می دانند که عکس نوزاد می تواند یکی از زیباترین عکس های آلبوم خانوادگی باشد. در نتیجه این فرصت استثنائی را از دست نمی دهند.
  • تاریخچه عکاسی نوزاد، با ورود دوربین های عکاسی به ایران آغاز نگردید. چرا که در آن زمان تب و تاب ثبت لحظات ناب و زیبا کودکی آنچنان در دستور کار نبوده است. کودکان در دوران های گذشته هرگز شکاری برای دوربین های عکاسی به شمار نمی آمدند و این روند تا چندین سال گذشته نیز ادامه داشت. اما با ورود ابزار های جدید عکس برداری از نوزادان و کودکان دیگر یک کار بی فایده محسوب نمی شد.
  • عکاسی نوزاد دختر و پسر در آتلیه جولی، با روش هایی اصولی دنبال می شود. عکاسی از نوزاد موضوعی تخصصی است و مهم ترین علت این تخصص داشتن اطلاعات و آگاهی لازم از نحوه و زمان عکاسی از نوزاد می باشد.
  • نوزاد عموما با ژست خواب شکار دوربین های عکاسی می شود و تسلط و مهارت عکاس در این زمینه موضوعی کاملا محسوس به شمار می رود. هم چنین ایجاد فضایی متفاوت در ژست عکاسی نوزاد در آتلیه جولی به واسطه سال ها تجربه و تخصص امکان پذیر گردیده است
  • پدر و مادر های خوش ذوق همواره ایده هایی را درباره داشتن عکسی جذاب از کودکان خود را در سر دارند. جثه کوچک کودکان و ژست های منحصر به فرد آن ها اصلی ترین علت جذاب بودن عکاسی در طیف کودکان است. بر همین اساس می توان عکاسی کودکان را به عنوان یکی از بخش های پرطرفدار این حرفه هنری معرفی کرد.
  • عکاسی کودک را می توان به عنوان حرفه ای خستگی ناپذیر هم معرفی کرد. چرا که در این زمینه از عکاسی، عکاس عموما با موجی از ژست های ناب رو به رو خواهد شد و این ژست ها ایده کودکانه ای برای ثبت لحظاتی به یاد ماندنی در قاب دوربین های عکاسی هستند.
  • حالت های راحت و ناخودآگاه ابداع شده توسط کودکان، آلبومی از ایده های جذاب و بکر عکاسی را گرد آورده است. این هنر نیز به عنوان یکی از هنر های جدید و تازه متولد شده در دنیای عکاسی شناخته می شود و بر همین اساس امروزه عکاسی کودکان به عنوان یک حرفه پرطرفدار شناخته می شود.


:: برچسب‌ها: آلبومی از ایده های جذاب و بکر عکاسی , قاب دوربین های عکاسی , ژست ها ایده کودکانه ای , موجی از ژست های ناب , ست عکاسی نوزاد در آتلیه جولی , جولی آتلیه , تاریخچه عکاسی نوزاد , عکاسی نوزاد , عکاسی بارداری در فضای باز , عکاسی بارداری با نقاشی روی شکم مادر , عکاسی بارداری تکی , عکاسی در آتلیه , گالری عکس باردای , تهیه آلبومی جذاب از عکسی های باردای , عکاسی , عکاسی بارداری , زیبا ترین عکس بارداری , متد های حرفه ای در عکاسی , خانم باردار ,
:: بازدید از این مطلب : 786
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

چرا سوشیال مارکتینگ و سوشیال مدیا برای هر کسب و کاری مهم است؟

با سوشیال مارکتینگ می توانید با هر پست وبلاگ، عکس، ویدئو، توییت یا استتوس فیسبوکی که آگاهانه منتشر شده باشد، به مخاطب بیشتری دسترسی پیدا کنید ، مشتری تازه پیدا کنید، فرصت ارتباط با مشتریان خود را افزایش دهید و کاری ماندگارتر در مقایسه با سرویسهای تبلیغاتی گذرا انجام دهید. در ضمن کاربران شبکه های اجتماعی قابل تحلیل هستند و رفتارشان بلافاصله و بی واسطه در اختیار آنالیزورهای شبکه های اجتماعی قرار میگیرند و میتوانند به سرعت به بهبود عملکرد بازاریابی کمک کند.

 سوشیال مارکتینگ بازدیدکنندگان سایت شما را با کمترین هزینه افزایش میدهد. کافی است تبلیغات بر روی شبکه های اجتماعی را با هزینه های سرسام آور تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ها مقایسه کنید تا متوجه هزینه کم تبلیغات در شبکه های مجازی شوید. بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند در کنار سایر تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، وب برندینگ ، تبلیغات کلیکی و … یکی از گزینه های جذب بازدید کننده به سایت باشد که این درنتیجه تاثیر مستقیمی بر سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت و موتورهای جستجو را تبدیل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی اصلی سایت و محصولات ما خواهد کرد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی را از کجا شروع کنیم؟

طراحی سایت اولین قدم برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی است. هدف از ورود به شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی ، توجیح مشتری و برند سازی است نه تبلیغات مستقیم و فروش! آنها برای خرید حتما باید به جایی سر بزنند و آن جا سایت شماست. بعد از طراحی سایت و تکمیل آن باید صفحات رسمی در شبکه های اجتماعی مناسب با فضای  کسب و کارتان ایجاد کنید که قرار است بازدید کننده و مشتری را به سایت شما برساند. اگر نمیدانید برای کسب و کارتان کدام شبکه اجتماعی بهتر است و بازخورد بیشتری دارد بهتر است با یک مشاور بازاریابی شبکه های اجتماعی صحبت کنید. آنها به شما خواهند گفت کدام شبکه اجتماعی را به راه اندازید تا موفقیت خود را تضمین کنید

چرا سوشیال مارکتینگ با اپلیکیشن های موبایل محبوبتر است؟

این روز ها دسترسی به بسیاری از شبکه های اجتماعی از طریق موبایل بسیار ساده تر و فراگیر تر است. این موضوع سبب شده تا در حال حاضر اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی که اپلیکیشن موبایل آنها محبوبیت بیشتری دارد موفقیت بهتر و سریعتری را در اغلب موارد به همراه داشته باشد. از نمونه موفق ترین شبکه های اجتماعی موبایل می توان به اینستاگرام ( Instagram ) اشاره نمود که یک شبکه اجتماعی کاملا موبایلی است و این روزها شاهد فعالیت برند های مطرح کشور در این شبکه ی اجتماعی هستیم. موفقیت کمپین های بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به حدی بالاست که بازاریابی اینستاگرامی خود تبدیل به یک شاخه تخصصی از بازاریابی شبکه های اجتماعی گردیده است.

اما چرا شبکه های اجتماعی موبایلی مانند اینستاگرام موفقیت بیشتری در برابر شبکه های اجتماعی با سابقه ای مانند توییتر پیدا نموده اند؟

- یکی از علل مهم این برتری دسترسی بخش بیشتری از جامعه به شبکه های اجتماعی موبایلی است. یک حقیقت غیرقابل انکار در کشور ما و بسیاری از کشور های دیگر اینست که امروزه گوشی های تلفن هوشمند درگاه اصلی دسترسی بخش عمده ای از جامعه به اینترنت هستند. 

- دلیل دیگر ، فعالیت بیشتر افرادی است که از طریق موبایل به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند زیرا موبایل معمولا همیشه در دسترس همه ی افراد است و در هر لحظه ای می توان به صورت آنلاین نظر خود را منتشر کرد.

-  دلیل بعدی هم وجود دوستان و آشنایان در شبکه های اجتماعی موبایلی است آنها در شبکه های احتماعی موبایلی مانند اینستاگرام ، واتس آپ ، تلگرام و … عضو هستند و فعالیت دائمی دارند و همین موضوع سبب می شود تا پیام بازاریابی شما با افراد آشنای بیشتری به اشتراک گذاشته شود.

- نرخ به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی توسط کاربران موبایل به صورت میانگین دو برابر کاربرانی است که از طریق کامپیوتر وارد این شبکه های شده اند و همین موضوع یکی از دلایل اصلی برای تمرکز بیشتر بر کاربران موبایل است.

- از دیگر مزایای شبکه های اجتماعی موبایلی انتقال احساس کاربران در همان لحظه رویداد است. شاید تا پیش از ارائه گوشی های هوشمند بسیاری از اتفاقات روزانه به دلیل دسترسی نداشتن به کامپیوتر در آن لحظه در شبکه های اجتماعی منتشر نمی شدند اما امروزه اغلب افراد احساسات خود را در هر لحظه در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند که این خود یک مزیت در اجرای برخی کمپین های بازاریابی است



:: برچسب‌ها: اینستاگرام , تلگرام , شبکه های اجتماعی موبایلی , اینستاگرامی , موفقیت کمپین های بازاریابی در شبکه اجتماعی , فعالیت برند های مطرح کشور در این شبکه ی اجتماعی , یک شبکه اجتماعی کاملا موبایلی , نمونه موفق ترین شبکه های اجتماعی موبایل , حاضر اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی , مشاور بازاریابی شبکه های اجتماعی , مشاور بازاریابی شبکه های اجتماعی , صفحات رسمی در شبکه های اجتماعی , بهینه سازی سایت , سئو سایت , تبلیغات کلیکی , وب برندینگ , بازاریابی محتوا , سوشیال مارکتینگ , اختیار آنالیزورهای شبکه های اجتماعی , کاربران شبکه های اجتماعی , سرویسهای تبلیغاتی , استتوس فیسبوکی , سوشیال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 877
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 دی 1397 | نظرات ()