نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در مورد کود دهی درختان میوه به دنبال یک عدد کود خاص نباشید و فکر نکنید با استفاده از کود های دامی می توانید گلدهی و باردهی درختان خود را به حداکثر برسانید.

اکین نهال برای شما یک پیشنهاد مفید و کاربردی دارد.

اگر سه الی چهار سال برنامه غذایی مرتب و علمی داشته باشید که مستلزم زمان و هزینه است می توانید ضمن بالاترین میزان برداشت منطقه خود با کیفیت ترین میوه های آن سال را داشته باشید که هم از نظر بازار پسندی و هم از نظر طعم و اندازه بالاترین کیفیت را دارا باشند.

دقیقآ راهکاری که کشاورزان نمونه هر استان آن را انجام می دهند.

درختان بر خلاف دیگر گیاهان بخصوص صیفی جات نمی توانند سریعآ به یک عنصر خاص واکنش سریع نشان دهند و نیازمند زمان بیشتری هستند.

تنها راهکاری که باعث افزایش عملکرد و باردهی بیشتر یک درخت طی همان سال می شود استفاده از اسید هیومیک شوک مایع است.

که فقط همان سال می تواند حداقل افزایش عملکرد درختان میوه را 30 الی 40 درصد افزایش دهد.

این تنها کودی است که به دلیل فرمول خاص آن فوری جواب می هد.

ولی همانطور که گفته شد برای رساندن درختان به حداکثر باردهی خود نیاز به برنامه غذایی ممتد ، منظم و علمی داریم که در این راستا کارشناسان اکین نهال می توانند شما را از این نظر به بهترین نحو پشتیبانی کنند

تغذیه نهال:

بدون شک نهال ها مانند دیگر موجودات زنده برای رشد مطلوب نیازمند مواد ویژه و ضروری هستند و تا وقتی آن ها را در کنار دیگر عوامل دریافت نکنند، در همان اندازه خریداری شده باقی می مانند و رشد قابل توجهی نخواهند کرد حتی در موارد شدید کمبود نهال خشک می گردد؛ پس اگر در چیدن میوه های خود از درخت آینده تان مصمم هستید بایستی به برنامه تغذیه و نیازهای آن اهمیت بدهید و ما را در کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله یاری نمایید

کود فسفر : بهترین کود برای رشد سریع درختان میوه

بهترین کود برای رشد سریع درخت : فسفر موجب ازیاد اندازه و کیفیت در میوه می گردد. و با استفاده درست و متعادل فسفر بر طول دوره انبار داری میوه افزوده می شود. ‏در کشور ایران در استفاده از کودهای فسفر اسراف شده که نیاز درختان بارور به فسفر بیست الی پنجاه کلیو گرم‎‎ ‎در هر ‏هکتار است. کودهای فسفاته قابلیت حرکت پایینی در زمین دارند و برای مصرف این کود باید حتما در عمق پهل الی پنجاه سانتی متری و در کنار ریشه قرار داده شوند. مواد کودی فسفر شامل دی فسفات آمونیوم چهل و شش درصد فسفر و بیست درصد ازت- ‏سوپر فسفات تریبل چهل و شش درصد فسفر و سوپرفسفات معمولی بیت درصد فسفر به شکل‏‎ P‎‏2‏O‏5‏‎ ‎است‏‎.‎

کود ازت:  بهترین کود برای رشد سریع درختان میوه

از استفاده بیش از حد نیتروژن در زمین باید بپرهیزید چون که باعث آثار منفی بر روی کیفیت میوه است. استفاده ‏سالانه کود ازت برای گیاهان بارور میوه سیب بر روی پایه دانه ای صد و بیست کیلو گرم در هر هکتار ازته خالص و برای گیاهان میوه هلو بسته ‏به نوع خاک صد و پنجاه الی دویست کیلو گرم در هر هکتار است. در سال نخست بعد از کاشت برای جلوگیری از صدمه به نهال های ‏نو جوانه زده کود خشک کم تری مصرف می گردد در صورت نیاز پانزده الی سی گرم ازته خالص در سال نخست به صورت خشک مصرف ‏گردد.

 نور به صورت دوره ای برای شبیه سازی روز و شب، خاموش و روشن می شود. اما اینجا لازم نیست که هر دوره ۲۴ ساعت طول بکشد! و آن را طبق ریتم رشد گیاه برای دستیابی به حداکثر تولید تظیم می کنند. آب هم به صورت قطره ای به گیاهان داده می شود و باقی مانده آن هم پس از خروج از مزرعه برای آبیاری دوباره بازیافت می شود.

منبع:

https://akinnahal.com/



:: برچسب‌ها: نکات تخصصی در مورد باغ داری ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

گلخانه‌ها یکی از راه‌حل‌های مدرن برای تولید موادغذایی مختلف در انواع شرایط آب‌و‌هوایی هستند. در واقع گلخانه‌ها فضای محدودی هستند که در آن قابلیت کنترل شرایط محیطی مناسب برای رشد انواع گیاهان و یا حتی موادغذایی وجود دارد. اگر شما هم علاقه‌مند به احداث گلخانه هستید، پس تا آخر همراه ما باشید.

انواع گلخانه‌ها

گلخانه‌ها با توجه به نوع کاربرد، نوع محصول تولیدی و نوع شکل ظاهری به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. مهم‌ترین انواع گلخانه‌ها عبارتند از:

  • گلخانه‌های طرح اسپانیایی
  • گلخانه‌های شیشه‌ای
  • گلخانه‌های تونلی
  • گلخانه‌های ایرانی

در ادامه به شرح کامل و توضیح ویژگی‌های هر کدام از موارد گفته شده خواهیم پرداخت.

گلخانه‌های طرح اسپانیایی

گلخانه‌ های اسپانیایی معمولا با استفاده از پروفیل‌های فولادی، پلاستیک‌های uv یا پلی کربنات ساخته می‌شود. این گلخانه‌ها به شکل کمانی هستند و به‌طور معمول 6 متر ارتفاع دارند. گلخانه‌های اسپانیایی با کمک نرم‌افزار‌های طراحی مهندسی و استانداردهای معتبر آمریکایی و اروپایی ساخته می‌شوند و به همین دلیل در برابر بادهای سنگین و برف و کولاک مقاوم هستند.

این نوع از گلخانه‌ها استحکام و دوام بیشتری نسبت به سایر انواع گلخانه‌ها دارند. استفاده از گلخانه اسپانیایی مزایایی دارد که در ادامه به برخی این مزایا اشاره خواهیم کرد:

  • در این نوع گلخانه امکان قرار دادن دریچه در سقف برای تهویه و کنترل بهتر دما و رطوبت وجود دارد.
  • امکان نصب تجهیزاتی مانند هیتر گلخانه، فن سیرکوله و یا سایر تجهیزات در این نوع از گلخانه‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.
  • نسبت به سایر گلخانه‌ها هزینه کمتری برای راه‌اندازی لازم دارد.
  • با توجه به این که ارتفاع این نوع گلخانه‌ زیاد است، امکان کاشت انواع صیفی‌جات و یا گیاهانی که دارای ساقه بلند هستند، وجود دارد.
  • قیمت تمام شده بسیار مناسب‌تری نسبت به نمونه‌های وارداتی دارد.
  • به دلیل داشتن سقف کمانی شکل، در زمستان، برف روی آن باقی نمی‌ماند، و می‌توان گفت همیشه آفتاب‌گیر است.

گلخانه‌های شیشه‌ای

گلخانه‌ های شیشه‌ای نسبت به سایر گلخانه‌ها طول عمر و مقاومت بالاتری دارند و مطمئن‌تر هستند. برای ساخت این گلخانه‌ها از شیشه‌های مقاوم، نشکن و ضد اشعه ماورا بنفش استفاده می‌شود و به همین علت گلخانه‌های شیشه‌ای جزو گران‌ترین و پرهزینه‌ترین نوع گلخانه‌ها به حساب می‌آیند.

شیشه‌های این نوع گلخانه به‌صورت ساده، تک‌جداره و یا دوجداره و به انتخاب شما اجرا خواهد شد. معمولا گلخانه‌های شیشه‌ای دیوارهای بلندی دارند و سقف آن‌ها اکثرا به شکل مثلثی ساخته می‌شود؛ البته ممکن است سقف‌ها، به‌صورت مستطیلی و یا نیم‌دایره نیز ساخته شوند.

گلخانه‌های شیشه‌ای نیز ارتفاع بالایی دارند و از این جهت امکان نصب انواع تجهیزات گلخانه ‌ای در آن‌ها وجود دارد. همچنین در برابر بادهای شدید و برف‌های سنگین مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل برای مناطق کوهستانی مناسب هستند. برخی ویژگی‌ها و مزایای گلخانه‌های شیشه‌ای عبارتند از:

  • طول عمر بالا
  • مقاومت در برابر برف و بادهای شدید
  • مناسب برای مناطق سردسیر و کم نور
  • دارا بودن قابلیت نصب انواع تجهیزات
  • دارا بودن قابلیت بالای عبور نور و حرارت

گلخانه‌های تونلی

گلخانه‌های تونلی ( جهت دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه ساخت گلخانه تونلی کلیک کنید. )  هم مانند گلخانه‌های اسپانیایی، سقف کمانی دارند اما استحکام و دوام آن‌ها نسبت به گلخانه‌های اسپانیایی کمتر است. ارتفاع این گلخانه‌ها معمولا 2 تا 4 متر و 

عرض آن 6 الی 10 متر است. طول گلخانه نیز با توجه به مساحت زمین مورد نظر شما می‌تواند کم یا زیاد شود.

همان‌طورکه گفته شد، این گلخانه‌ها ارتفاع و عرض کمی دارند و همین مسئله باعث می‌شود تا در فصول سرد، سریع‌تر گرم شوند و بنابراین انرژی کمتری مصرف می‌شود. هزینه ساخت این گلخانه‌ها کمتر از سایرانواع آن است؛ اما امکان کاشت گیاهان با ارتفاع بالا در آن وجود ندارد. معمولا از این نوع گلخانه برای کشت گل‌های آپارتمانی، گیاهان دارویی، زعفران، توت فرنگی و مواردی از این دست استفاده می‌کنند.

گلخانه‌های ایرانی

گلخانه‌های ایرانی شباهت بیشتری به گلخانه‌ های اسپانیایی دارند؛ اما در گلخانه‌ های ایرانی طراحی و ساخت سازه با دقت کمتری انجام می‌گیرد و میزان مقاومت آن در برابر برف و باد، کمتر از گلخانه اسپانیایی است. گلخانه‌ های ایرانی معمولا دارای عرض 8 و ارتفاع 6 متر است و امکان نصب انواع تجهیزات در آن وجود دارد.

این گلخانه‌ها به شکل تک اسپن و مولتی اسپن ساخته می‌شود. برای ساخت چارچوب گلخانه‌ های ایرانی از پروفیل‌های گالوانیزه، فولادی و یا میلگرد استفاده می‌شود.

انواع گلخانه‌ ها براساس نوع تولید

گلخانه‌ ها را براساس نوع محصول تولید به سه دسته زیر تقسیم می‌کنند:

  • گلخانه‌ های تولیدی سبزی و صیفی

در این نوع از گلخانه‌ ها انواع سبزی و صیفی مانند: خیار، گوجه فرنگی، فلفل، توت فرنگی، طالبی، بادمجان، انواع سبزیجات برگی و مواردی از این دست تولید می‌شود.

  • گلخانه‌ های تولیدی گل و گیاهان زینتی

در گلخانه‌ های تولید گیاهان زینتی به تولید انواع گل‌ها و گیاهان زینتی و آپارتمانی و نیز انواع گل‌های شاخه بریده مانند رز، داودی، گلایول و غیره می‌پردازند.

  • گلخانه‌ های تولید قارچ

سالن‌های گلخانه‌ ای تولید قارچ، به تولید قارچ‌های دکمه‌ای و صدفی می‌پردازند.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی گلخانه

برای راه اندازی یک گلخانه به تجهیزات خاصی نیاز خواهید داشت. در ادامه و به‌صورت خلاصه تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی گلخانه را توضیح خواهیم داد:

  • رطوبت ساز برای تامین رطوبت مورد نیاز
  • فن تهویه برای تهویه هوای گلخانه
  • هیتر آتش درون برای گرمایش خانه در فصول سرد
  • لوله‌های pvc برای سیستم آبرسانی قطره‌ای
  • تانکر آب
  • فن سیرکوله برای یکنواخت کردن دما و رطوبت

البته شما با توجه به نوع و کاربرد گلخانه خود ممکن است به موارد بیشتر و یا کمتری احتیاج پیدا کنید. برای این که بدانید چه نوع تجهیزاتی برای گلخانه شما مناسب است، می‌توانید با کارشناسان شرکت سپید الوند، در ارتباط باشید. 

برای احداث گلخانه چه کنیم ؟

ساخت و احداث گلخانه کاری تخصصی است، بنابراین شما برای احداث یک گلخانه به افراد حرفه‌ای نیاز دارید تا در این زمینه  شما را یاری کنند. تیم حرفه‌ای سپید الوند از سال 1386 وارد ساخت، راه اندازی و نصب تجهیزات گلخانه‌ ای شده است.

این تیم حرفه‌ای با بهره‌گیری از دستگاه‌های مدرن و مطابق استانداردهای جهانی و به کمک کارشناسان متخصص، مجرب و با تجربه در حال ارائه خدمات به تمام عزیزانی است که قصد احداث گلخانه و یا مجهز کردن گلخانه خود را دارند.

 چرا شرکت گلخانه ساز سپید الوند را انتخاب کنیم؟

انتخاب شدن شرکت ما توسط مشتریان، دلایلی دارند. کیفیت خوب، قیمت مناسب، تخصص افراد، تجربه بالا و بسیاری از موارد دیگر همگی می‌توانند دلایل موجهی برای انتخاب یک شرکت گلخانه‌سازی باشند. دلایل و ویژگی‌های زیر موجب می‌شود تا شما از انتخاب شرکت گلخانه ساز سپید الوند مطمئن شوید:

  • بیش از ده سال سابقه فعالیت در حوزه ساخت و نصب گلخانه
  • بهره‌گیری از دستگاه‌های مدرن و مطابق استانداردهای جهانی
  • در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصان ماهر، مجرب و با تجربه
  • تولید و ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و همگام با آخرین تکنولوژی جهانی
  • استفاده از دانش به روز
  • تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان و ارائه هر چه بهتر خدمات به آن‌ها

می‌توانید از طریق سایت سپید الوند با کارشناسان و متخصصان این حوزه در ارتباط باشید.

www. sepidalvand.com



:: برچسب‌ها: معرفی انواع گلخانه‌ها در صنعت گلخانه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

همین اول کار بهتون بگم که توقع نداشته باشید که جواب این سوال رو راحت و آماده بگیرید! اگر دنبال یه نسخه حاضر و آماده هستید، همین الان به سراغ مقاله‌های دیگه برید، البته اگر پیدا کردید! هر کسی که با این سوال مواجه میشه، می‌تونه جواب متفاوتی به اون بده. این که هدف شما از ورود به بازار ارزهای دیجیتال چیه و می‌خواید یه سرمایه‌گذاری بلند مدت توی این بازار انجام بدید یا روی قیمت‌های موج ‌سواری کنید، روی پاسخ دادن به این سوال تاثیرگذاره. یا این که اصلا منظورتون از زمان مناسب چیه؟ پس به جای این که دنبال جواب‌های سرراست و سهل‌الوصل باشید (که چنین جواب‌هایی اصلا وجود ندارن!)، بیایید یه خرده عمیق‌تر به ماجرا نگاه کنیم.

ارز دیجیتال فقط بیت کوین نیست!
همین اول تکلیف خودتون رو با ارزهای دیجیتال مشخص کنید! اگر فکر می‌کنید که همه ارزهای دیجیتال یعنی بیت کوین، پیشنهاد می‌کنیم که یه سری به سایت‌های www.coinmarketcap.com و www.coindesk.com مراجعه کنید و چند هزار ارز دیجیتال مختلف رو که توی بازار ارزهای دیجیتال معامله میشن، ببینید تا متوجه بشید که کل دنیای رمزارزها، بیت کوین و اتریوم نیست و بالا و پایین رفتن این رمزارزها به معنای بالا و پایین رفتن کل بازار ارزهای دیجیتال نیست!

حالا که دید بهتری نسبت به بازار ارزهای دیجیتال پیدا کردید (اگر از بزرگی بازار رمزارزها مطلع بودید که آفرین به شما!)، می‌تونیم به جواب سوالمون نزدیک‌تر بشیم. پس این حرف که وقتی بیت کوین یا اتریوم قیمت نزولی دارند، زمان مناسبی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال نیست، حرف درستی نیست. پس به جای این که روی صحبت‌های غیرعلمی حساب باز کنید، سعی کنید بینش عمیق‌تری نسبت به رمزارزهای مختلف پیدا کنید.

سرمایه گذار یا تریدر بودن، مسئله این است!
همون‌طور که ابتدای مقاله هم به این موضوع اشاره کردم، برای جواب دادن به سوال اصلی مقاله باید هدف خودتون رو از ورود به بازار ارزهای دیجیتال مشخص کنید. این که به بازار رمزارزها برای سرمایه‌گذاری بلند مدت فکر می‌کنید یا می‌خواهید مثل سفته‌بازها یا موج‌سوارهای بازار، خرید و فروش‌های پشت سر هم انجام بدید.

اگر می‌خواهید سرمایه‌گذار ارز دیجیتال باشید، افق زمانی یا آینده سوددهی که برای خودتون در نظر گرفتید، اهمیت داره. این که بخواید 2 ماه بعد از خرید یک نوع ارز دیجیتال، به سود برسید یا یک سرمایه‌گذاری 2 ساله روی اون رمزارز داشته باشید، روی زمان ورودتون به بازار ارزهای دیجیتال تاثیرگذاره. اگر هم می‌خواهید ارزهای دیجیتال مختلف رو ترید کنید، مهارت شما برای این کار مهم هست. اگر مهارت بالایی برای نوسان‌گیری و ترید ارزهای دیجیتال مختلف دارید، هر موقع که وارد بازار بشید، می‌تونید گلیم خودتون رو از آب بیرون بکشید و سود به دست بیارید. البته مقدار این سود هم به شرایط بازار و رمزارزهای انتخابی‌تون بستگی داره.

تحلیلتو درست کن!
برای این که بعد از انتخاب استراتژی‌تون برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال، بتونید بهترین زمان رو برای ورود به بازار انتخاب کنید، باید تحلیل درستی از رمزارز مورد نظرتون داشته باشید. همون‌طور که احتمالا با تحلیل‌های مختلف ارزهای دیجیتال آشنایی دارید، می‌تونید از تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی یا ترکیبی از این دو تحلیل برای پیش‌بینی سرنوشت ارزهای دیجیتال استفاده کنید. این که کدوم نوع تحلیل رو انتخاب کنید هم به عامل‌های مختلفی بستگی داره که یکیش همون استراتژی سرمایه‌گذاری شما یا تصمیمتون برای تریدر یا سرمایه‌گذار بودن توی بازار ارزهای دیجیتال هست.

برای تحلیل تکنیکال باید زبون نمودارها رو بلد بشید!
روح تحلیل تکنیکال میگه که همه اطلاعات دارایی‌ها توی حرکت‌های قیمتی اون‌ها پنهون هست. یعنی نمودارهای قیمتی دارایی‌های مختلف می‌تونه حرکت‌های آینده قیمت اون دارایی‌ها رو برامون پیش‌بینی بکنه. تریدرهای مختلف ارزهای دیجیتال از این نوع تحلیل برای ترید ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. اونا با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال مثل اندیکاتورها و اسیلاتورها، زمان‌های ورودشون به بازار یا خروج از اون رو تعیین می‌کنن.

با تحلیل بنیادی توی عمق زندگی رمزارزها فرو برید!
تحلیل بنیادی یا فاندامنتال این قدر ساده به قیمت دارایی‌ها نگاه نمی‌کنه. توی تحلیل بنیادی ارزهای دیجیتال، ویژگی‌ها و پارامترهای مختلف رمزارزها بررسی میشه و ارزش واقعی ارزهای دیجیتال و نه قیمتی که ارز دیجیتال توی بازار با اون قیمت معامله میشه، محاسبه میشه. وقتی قیمت واقعی ارزهای دیجیتال رو محاسبه کنید، متوجه میشید که قیمت کنونی بازار اون رمزارز بیشتر از ارزش واقعی‌اش هست یا کمتر. با اطلاع از این موضوع مهم می‌تونید موقعیت‌های خرید و فروشتون رو مشخص کنید.

پارامترهای مختلفی توی تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال تاثیرگذار هست. پارامترهایی که شاید اصلا به فکرتون هم نرسه! تعداد معامله‌های رمزارزی، حجم معاملات، آدرس‌های فعال توی شبکه، توسعه شبکه بلاک چینی رمزارز و حتی نقشه راهی که توسعه‌دهنده‌های ارز دیجیتال تعریف کردن، بعضی از پارامترهایی هست که توی تحلیل بنیادی از اونا استفاده میشه.

بعضی وقت‌ها ترکیبی جواب میده!
بعضی موقع‌ها هم استفاده از ترکیب این دو نوع مختلف تحلیل ارزهای دیجیتال بهترین نتیجه رو میده. تحلیل ترکیبی تکنیکال و فاندامنتال همون‌طور که از اسمش پیداست، ویژگی‌های دو تا روش تحلیل رو داره. رفیق شدن با این موجود هیبریدی می‌تونه بعضی موقع‌ها کمکتون بکنه که سود خوبی رو از بازار ارزهای دیجیتال به جیب بزنید!

یه صرافی برای خودت انتخاب کن!
اگر به حرف ما گوش کنید، استراتژی سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال خودتون رو تعیین کنید و ابزارهای مناسب رو برای تحلیل رمزارزهای مورد نظرتون به کار بگیرید، تقریبا متوجه میشید که چه زمانی بهترین زمان برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال هست. اگر همه این کارها رو انجام دادین و این جسارت رو پیدا کردید که پا به میدون عمل بذارید و به عنوان یه ترید یا سرمایه‌گذار ارز دیجیتال خودی نشون بدید، باید یه صرافی رو برای مبادله و معامله رمزارزهای مورد نظرتون انتخاب کنید. یکی از انتخاب‌هاتون، می‌تونه صرافی پارسه باشه که من خودم باهاش کار می‌کنم و یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال هست که توی ونکور کانادا، دبی و مشهد شعبه داره.

حالا زمان قدم زدن توی دنیای پررمز و راز رمزارزها هست!
بعد از این که صرافی‌تون رو انتخاب کردید، می‌تونید از قدم زدن توی یه دنیای جدید و یه جورهایی سرزمین عجایب لذت ببرید. سرزمین عجایبی که اگه راه و رسم اون‌جا رو بلد باشید، می‌تونید به یکی از بچه پولدارهای اون سرزمین تبدیل بشید!

منبع: ویرگول



:: برچسب‌ها: ورود به بازار ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در عصر نوین امروزی که در آن زندگی می‎کنیم، همه ما در خانه های خود در حال استفاده از محصولات مدرنیته و برقی هستیم که در زمینه های مختلف در وقت و انرژی ما صرفه جویی می‌کنند، ازجمله یخچال، ماشین لباس شویی، ظرف شویی و...

 

با توجه به شرایط اقتصادی نابسامانی که چند سال اخیر بر شرایط زندگی مردم حاکم شده، کاملا طبیعی است که شما ترجیح دهید تا به جای تعویض لوازم خانگی خود، از تکنسین ماهری کمک بگیرید و با هزینه مناسب دستگاه خود را تعمیر کنید.

 

در چنین وضعیتی بازار کار تعمیرکاران لوازم خانگی بسیار پر جوش شده است و افراد متخصص و غیر متخصص زیادی در این عرصه شروع به فعالیت کرده اند؛ در این بین قطعا احتمال خطا در انتخاب برای شما وجود دارد؛ به همین منظور امروز اینجا هستیم تا بهترین مرکز تعمیرات را به شما معرفی کنیم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

 

معرفی برند لوازم خانگی بکو

کشور ترکیه در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی در زمینه تولیدات لوازم خانگی داشته و شرکت های زیادی در این کشور در حال فعالیت هستن، اما اگر بخواهیم بهترین و معتبر ترین برند از این کشور را نام به  بریم شرکت بکو است، این شرکت با تولیدات با کیفیت و طراحی فوق العاده و مدرنیته ای که بر روی محصولات خود پیاده کرده است بسیار مورد بازدید قرار گرفته است.

 

این برند در میان بازار فروش ایرانی ها با استقبال بالایی روبه رو شده است، در حال حاضر 130 کشور نمایندگی این برند را بر عهده دارند و این تعداد به خوبی معتبر بودن این برند را تایید میکند.

 

 

معرفی محصولات شرکت بکو؟

 برند ترکیه ای بکو در حال حاضر مشغول به تولید  پرکاربرد ترین لوازم خانگی مورد استفاده در سراسر دنیا است، در ادامه با برسی 3 مورد از لوازم خانگی برند بکو همراه ما باشید:

یخچال فریزر

اگر به دنبال یخچال فریزری کاربردی و با ظاهری شیک می‌گردید یخچال فریزر بکو انتخاب بسیار مناسبی است؛ یخچال فریزر های بکو با ظرفیت های مختلف و ظاهر های بسیار شیک به راحتی و با توجه به نیاز شما در سراسر ایران قابل تهیه هستند.

جهت ارسال تعمیرکار رسمی یخچالفریزر بکو و دریافت مشاوره رایگان به لینک زیر مراجعه کنید.

https://techlandservice.com/تعمیر-یخچال-بکو

 

ماشین لباسشویی

از محبوب ترین قابلیت های ماشین لباسشویی های بکو، صرفه جویی در مصرف آب و زمان است؛ در عین حال که به خوبی از بافت لباس شما مراقبت خواهد کرد، علاوه بر ویژگی های بالا که برای نتخاب یک ماشین لباسشویی می‌تواند کافی باشد باید بگوییم که ماشین لباسشویی های بکو با سرعت بالای چرخش در دقیقه ای که دارند موجب می‎شوند که در نهایت و در مرحله آخر لباس خشک تری را به شما تحویل دهند. شما دوستان عزیز میتوانید درخواست خود را برای تعمیر لباسشویی بکو ثبت نمایید.

 

ماشین ظرفشویی

شرکت بکو با توجه بسیار بالا به منابع زیستی محصولات خود را تولید کرد است، تا جایی که شما حتی هنگام استفاده از ماشین ظرف شویی این برند به خوبی متوجه صرفه جویی در برق و آبی که این دستگاه مصرف می‎کند می‎شوید.

اجاق گاز

اگر شیفته محصولات خارجی هستید ولی به خاطر نداشتن خدمات پس از فروش آنها در ایران از خرید آنها منصرف می‌شوید باید بگویم که محصولات بکو بهترین گزینه برای شما هستند، چرا که این محصولات در کشور ایران نیز پشتیبانی می‌شوند و نمایندگی های معتبری در شهر های ایران دارند.

هود، خشک کن، فر توکار، جارو برقی، کولر گازی و ماکروویو از دیگر محصولات این شرکت هستند، که با کیفیت و طراحی فوق العاده در حال تولید هستند.

 

 

 

 

 

 

 

بهترین محصول شرکت بکو کدام است؟

با توجه به نظرات کاربران، به خوبی مشخص است که یخچال بکو جز پرفروش ترین و بهترین برند یخچال در میان مصرف کنندگان نام گرفته است؛ امکانات و مزایای این یخچال ها افراد زیادی را به خود جذب می‌کند.

 

هنگامی که در حال برسی یک محصول هستید، قطعا کیفیت و طول عمر آن برای شما در اولویت قرار دارد، و قطعا به خوبی می‎دانید که اگر برند مد نظرتان یک برند خارجی است، علاوه بر اینکه باید به اصل بودن کالا دقت کنید؛ باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که برند مورد نظرتان در شهر یا کشور شما نمایندگی داشته باشد تا شما بتوانید به راحتی قطعات محصول خود را پیدا کنید.

 

چگونه بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی را بیابیم؟

شما با تماس با شماره 118 به راحتی شماره تمام مراکز تعمیرات در شهر خود را می‌توانید در اختیار داشته باشید؛ ولی نکته مورد توجه این است که تمام این مراکز نمایندگی رسمی محصولات بکو را ندارند و فقط تعمیر گاه لوازم خانگی هستند.

ما در تهران و سایر شهرستان ها فقط چند نمایندگی رسمی داریم که برای تشخیص آنها باید از خود مرکز تعمیراتی که به آن مراجعه کرده ایم بپرسیم، که آیا نمایندگی رسمی محصولات بکو را دارند یا نه؛ از دیگر شرایط معتبر و رسمی بودن یک شرکت دادن ضمانت حد اقل شش ماهه به شما پس از تعمیر دستگاه شما است.

 

یکی از معتبر ترین نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی در تهران که تحت نظارت سازمان اصناف ایران و اتحادیه خدمات لوازم خانگی فعالیت می‌کند، نمایندگی تک لند است؛ این شرکت به خوبی با محصولات شرکت بکو آشنای دارد و در نصب و نگهداری محصولات بکو کاملا قابل اطمینان است.

 

 

فنی ترین نمایندگی لوازم خانگی بکو در تهران

نمایندگی مرکز تعمیرات بکو زیر نظر شرکت رسام بوده و برای تمامی لوازم خانگی این برند، تکنسین آموزش دیده و مجرب و دارای کارت هویت از طرف شرکت رسام می‌باشد؛ تکنسین ها در مرحله اول اولویت را بر تعمیر قطعه خراب شده قرار می‌دهند تا هزینه کمتری برای شما برآورد شود.

نمایندگی تک لند قرار دادن قطعات اصل و اورجینال روی دستگاه شما را تضمین می‌کنند و برای همین منظور نیز پس از تعمیر به شما ضمانت نامه 180 روزه ای را تحویل می‌دهند تا خیالتان را از بابت  سالم بودن دستگاهتان راحت کند.

چرا مرکز تعمیرات تک لند؟

یکی از نکات مثبت این نمایندگی ارائه خدمات 24 ساعته به مشترین خود است که شما در هر ساعت از شبانه روز چنانچه با مشکل رو به رو شوید، به راحتی می‌توانید، با نمایندگی در ارتباط باشید و در روز و ساعتی که خودتان مشخص می‌کنید تعمیرات شما انجام شود.

از دیگر علت های که باعث می‌شود شما تک لند را انتخاب کنید، ارائه خدمات رایگان این مرکز در مدت 6 ماه ضمانت پس از تعمیر است، که شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی در این مدت نخواهید داشت.

 

ارائه خدمات رایگان

مشاوران این مجموعه به صورت کاملاً رایگان و تلفنی پاسخ گوی مشکلات احتمالی که ممکن است برای دستگاه شما در هر زمان از شبانه روز پیش آید هستند، و در صورت لزوم راهکار های پیش نهادی سازنده ای را به شما ارائه خواهند داد.

 

 

 

 

راه های ارتباطی با ما

 

شما برای برقرار ی ارتباط با نمایندگی بکو می‎توانید با پر کردن فرم در خواست آنلاین، ایمیل و یا شماره تماس با نمایندگی ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت: (www. techlandservice.com)

شماره تلفن:02137851

ایمیل: info@techlandservice.com

کد پستی:1493867305

آدرس دفتر غرب: تهران، دریاچه چیتگر، بلوار کاشان، خیابان امیری صفت، پاساژ پارامیس، طبقه اول، واحد a52

 

سخن آخر

در نهایت باید بگویم که اگر شیفته محصولات شرکت بکو هستید و از دستگاه های آن در منزل خود استفاده می‌کنید حتما شماره تماس مارا ذخیره کنید تا در مواقع استراری ما در سریع ترین زمان ممکن خود را در کنار شما برسانیم.



:: برچسب‌ها: انتخاب بهترین شرکت تعمیر لوازم خانگی بکو ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1400 | نظرات ()