نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هاست سایت به یک فضای اختصاص یافته روی شبکه جهانی اینترنت گفته می شود که یکی از موارد مورد نیاز و اساسی برای راه اندازی یک وب سایت است. پس خرید هاست خوب اولین موردی هست که باید برای راه اندازی یک سایت در نظر بگیرید تا فایل های مربوط به آن روی هاست وب سایت بارگذاری شوند.

نتیجه ی بارگذاری این فایل های برنامه نویسی روی هاست میزبانی وب منجربه نمایش ظاهر گرافیکی وب سایت شما به مخاطبین و کاربران اینترنتی خواهد شد.

خدمات هاست لینوکس به یک حساب کاربری با مشخصات و حجم فضای دیسک مشخص در یک سرور امن و مطمئن روی شبکه اینترنت در مراکز داده در دنیا گفته میشود که میتوان در این حساب کاربری سرویس های مختلفی از میزبانی وبسایت تا ایمیل و … دریافت کرد.

برای حضور در فضای مجازی وب علاوه بر طراحی سایت نیاز به خرید سرویس هاست از شرکت های میزبان دارید. هاست وبسایت روی سرور ها در مراکز داده یا دیتاسنتر ها نگهداری میشود و عمده سرورها از دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز استفاده میکنند. هاست لینوکس معمولا از زبانهای برنامه نویسی PHP و هاست ویندوز از زبانهای برنامه نویسی ASP پشتیبانی میکند. سرور لینوکس مبتنی بر سیستم عامل رایگان لینوکس است و این سرویس از امنیت بالاتری برخوردار است لذا اکثر  سایت های بزرگ و مهم وب برای خدمات هاستینگ خود از سرور لینوکس استفاده میکنند. در کنار سوپر هاست برترین نمایندگی دامنه و نمایندگی هاست فروش سرور و هاست تمام خدمات فوق را دریافت نمایید



:: برچسب‌ها: خرید هاست , هاست لینوکس , سوپر هاست , نمایندگی دامنه , نمایندگی هاست ,
:: بازدید از این مطلب : 755
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 اسفند 1397 | نظرات ()