نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ثبت نام لاتاری گرین کارت هر سال از اواسط مهر شروع و تا اواسط آبان به مدت سی روز ادامه می یابد. اگر در این بازه زمانی موفق به ثبت نام لاتاری گرین کارت نشوید، فرصت این دوره را از دست داده اید و باید منتظر سال بعد باشید.

شرایط ثبت نام لاتاری

داشتن تابعیت یکی از کشورهای مجاز شرکت کننده در لاتاری.

داشتن مدرک ۱۲ سال تحصیل کامل (معادل دیپلم) یــا دو سـال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته که این شغل نیاز به حداقل دو سال آموزش داشته باشد.

برنده شدن در لاتاری

در صورتی که پس از ثبت نام لاتاری 2021 توسط لاتاری یار در زمان اعلام نتایج، نام شما در میان برندگان لاتاری بود، بایستی خود را جهت انجام مصاحبه و ارائه مدارک و مستندات در سفارت آمریکا آماده کنید. جهت مطالعه کاملتر روند تهیه مدارک و انجام مصاحبه و اخذ ویزا به صفحه مخصوص راهنمای برندگان لاتاری مراجعه نمایید.

 

 

 تعداد برندگان لاتاری در ایران

سازمان خدمات تابعیت و مهاجرت آمریکا (INS) تعداد اپلیکیشن های مجاز و لیست کشورهای مجاز را برای شرکت در برنامه قرعه کشی لاتاری بر اساس قانون های از قبل تعریف شده تعیین مینماید. این قوانین میتواند هرسال تغییراتی داشته باشد. عموما هر سال 4501 برنده لاتاری از ایران هستند.

مزایای ثبت نام لاتاری با تیم لاتاری یار

خدمات به برندگان لاتاری

تیم لاتاری یار از ابتدای ثبت نام لاتاری تا زمان اعلام نتایج و دریافت ویزا و اقامت همراه شما خواهد بود.

اطلاع رسانی به موقع نتایج لاتاری

نتیجه لاتاری توسط پیامک به اطلاع متقاضیانی که از طریق لاتاری یار ثبت نام کرده اند خواهد رسید. ( همانطور که می دانید از طرف سفارت هیچ ایمیل و تماسی با برندگان لاتاری گرفته نمیشود و ایمیل های ارسالی با موضوع برنده شدن در لاتاری همگی کلاع برداری و فیشینگ هستند، در نتیجه برندگان باید خود پیگیر نتایج و امور باشند و در صورتی که برنده شوند اما به موقع مطلع نشوند شانس خود را از دست خواهند داد، امااا نگران نباشید تیم لاتاری یار نتایج شما را چک و از طریق sms به شما اطلاع خواهد داد )

صحت ثبت نام لاتاری

قطعا تجربه چندین ساله و تعداد برندگانِ زیاد تیم لاتاری یار، صحت ثبت نام را به همراه خواهد داشت و در نهایت رسیدِ ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد.

آرشیو اطلاعات ثبت نام لاتاری

اطلاعات ثبت نامی شما توسط ما آرشیو خواهد شد پس هرگز نگران فراموشی یا گم کردن آن نخواهید شد.

 هزینه ثبت نام لاتاری 2021

 

ثبت نام لاتاری روی سایت رسمی رایگان است، اما اگر میخواهید بعد از برنده شدن از خدمات کارگزاری رایگان لاتاری یار بهره مند شوید و اگر بخواهید تیم لاتاری یار این ثبت نام را برای شما انجام دهد هزینه ثبت نام لاتاری در سایت لاتاری یار lotteryyar.com توضیح داده شده است.



:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت , راهنمای برندگان لاتاری , تعداد برندگان لاتاری در ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تلگرام یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی دنیای امروز، نامی آشنا برای پیر و جوان است. امروزه کمتر کسی است که در ایران از این شبکه اجتماعی استفاده نکند. حتی با وجود محدودیت‌ها در استفاده از این پیام‌رسان محبوب، استفاده از آن همچنان در ایران رواج دارد. این محبوبیت شاید مبتنی بر ویژگی‌های منحصر به فرد و کارایی بالایی این پیام رسان محبوب دارد. اگر در پی گسترش کسب‌وکار یا کانال تلگرامی خود در این پیام‌رسان هستید، خرید ممبر تلگرام گزینه مناسبی است و این مقاله برای شما نوشته شده‌است.

 

هم اکنون به پادکست این مقاله گوش دهید:

 

تاریخچه تلگرام

تلگرام، یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چند سکویی مبتنی بر رایانش ابری است. این برنامه توسط پاول و نیکلای دوروف دو برادر روس پشتیبانی مادی و معنوی می‌شود. چند وقت پیش تلگرام قابلیت جدیدی را به پیام‌رسان خود اضافه کرد که توسط آن شما قادر به ساخت یک کانال خواهید بود که مدیریت آن تنها توسط مدیران آن است. تنها مدیران هستند که در یک کانال تلگرام قادر به ارسال پیام و پست هستند.

 

با کم بودن اعضای کانال خود چه کنیم؟

ممکن است تصمیم گرفته‌ باشید کسب و کار خود را در تلگرام گسترش دهید. شاید هم تنها نیاز دارید تا یک کانال تلگرام با موضوع دلخواه خود داشته باشید. در هر صورت خرید ممبر کانال تلگرام در کنار دیگر روش‌های جذب ممبر ارزان و راحت می‌تواند به شما کمک کند. بالا بودن تعداد اعضای کانال شما نشان دهنده محبوبیت کانال شما است. حتی در صورت خرید ممبر کانال تلگرام نیز با زیاد شدن تعداد ممبرهای کانال شما یک اعتماد نسبی در بازدیدکنندگان کانال به وجود خواهد آمد.

 

تلگرام مکانی مناسب برای تبلیغات

تلگرام در ایران به مجبوبیت بسیاری دست یافته است. این درحالی است که این پیام‌رسان در کشورهای مختلف به این حجم از کاربران نرسیده‌ است. شاید یکی از دلایل این محبوبیت وجود کانال برای رسیدن به اهداف گوناگون کاری، اعتقادی و تبلیغاتی است. اگر قرار باشد به روش سنتی منتظر باشید تا تعداد ممبرهای کانال تلگرام‌تان افزایش پیدا کند، شاید این مسئله یک عمر به طول بیانجامد.

در این میان سایت‌هایی وجود دارند که با ارائه یک پنل منطقی برای کانال شما اعضا جذب می‌کنند. این پیکیج‌های ارائه شده از سوی این‌ کانال‌ها انواع متفاوتی مانند، ممبر اد اجباری ، ممبر پاپ آپ، ممبر هیدن، و ممبر پراکسی دار است. در فضای رقابتی شدید کانال‌های تلگرامی موفقیت شما وابسته به اعضای کانال و مقدار ویو آنان از مطالب داخل کانال شما است. بهتر است بدانید که خرید ممبر کانال تلگرام دارای مزایای زیر است:

  • باعث افزایش بازدهی و فروش در کانال شما خواهد شد.
  • درصدی از ممبرهای واقعی را در دسترس شما قرار خواهد داد.
  • بازدید پست‌های شما را افزایش خواهد داد.
  • مخاطبان شما را افزایش داده و سبب اعتماد سازی خواهد شد.
  • موجب جذب کانال‌های مشابه برای تبادل خواهد شد که خود موجب افزایش ممبر شما خواهد شد.

 

مزایای خرید ممبر کانال تلگرام را در بالا خواندید، اما باید بدانید که خرید ممبر ممکن است نکات منفی را نیز برای شما به همراه داشته باشد که با آگاهی از آن‌ها خواهید توانست اثرات آن را به حداقل برسانید. نکات منفی خرید ممبر برای کانال تلگرام به شرح زیر است:

  • در هر خرید مقداری از ممبرهای شما فیک خواهد بود.
  • تعداد ویوی شما برابر با تعداد ممبرها‌ی ‌شما نخواهد بود.
  • ممکن است ریزش بسیار زیادی در ابتدای کار وجود داشته باشد.
  • ممکن است حیطه کاری شما مورد علاقه ممبرهای خریداری شده نباشد.

 

انواع مختلف روش‌های خرید ممبر کانال تلگرام

با توجه به نکات منفی و مثبت خرید ممبر کانال تلگرام، اگر تصمیم گرفته‌اید این‌کار را انجام دهید، باید پکیج‌های متفاوت خرید ممبر را به خوبی بشناسید. بدین ترتیب با توجه به نیاز خود قادر خواهید بود تا راه درست را انتخاب کنید.

 

ممبر اد اجباری

ممبر اد اجباری یکی از انواع خرید ممبر است که افراد در این روش همانطور که از اسم آن پیداست به اجبار به کانال شما اضافه خواهند شد. این روش برای تازه کاران مناسب است و در کم‌ترین زمان بیشترین نتیجه را خواهد داشت. میزان ریزش در روش ممبر اد اجباری بسیار بالا است. البته این مسئله نیز تا حدود زیادی به جذاب بودن کانال شما بستگی دارد. روش ممبر اد اجباری قیمت مناسبی دارد و برای شروع کار گزینه مناسبی است.

 

ممبر پاپ آپ

روش ممبر پاپ آپ با نام روش اختیاری نیز شناخته می‌شود. افراد در این روش با اختیار خود عضو کانال شما خواهند شد. در این روش با توجه به دسترسی‌های کانال‌های تلگرامی فرعی تبلیغات کانال شما به صورت پاپ آپ روی موبایل آنها نمایش داده خواهد شد. روش ممبر پاپ آپ روش گران قیمت‌تری نسبت به روش ممبر اجباری است. این روش هدفمند‌تر است و بازدهی بالاتری برای فروش محصولات و زمینه‌های تجاری خواهد داشت.

 

ممبر هیدن

روش ممبر هیدن نیز به نوع خود در قیمت به صرفه است و از روش ممبر پاپ آپ ارزان‌تر است. در این روش اعضا عضو کانال شما خواهند بود ولی کانال شما در صفحه تلگرام آنان نمایش داده نخواهد شد. این روش برای کسانی که به تعدادی ممبر دائمی نیاز دارند مناسب است. میزان ریزش در روش ممبر پاپ آپ بسیار پایین است. از سوی دیگر روش ممبر پاپ آپ برای جذب مشتری مناسب نیست چون عملا افراد کانال شما را نمی‌بینند. اما برای اعتماد سازی نسبت به تازه واردها مناسب است. از سوی دیگر پست‌های شما ویو نیز نخواهد داشت.

 

نتیجه‌ گیری

خرید ممبر کانال تلگرام ، یک روش به صرفه و ضروری برای گسترش کسب و کار شما است. اگر کانال تلگرام شما نیاز به پیشرفت دارد، بدانید که از انجام این کار ناگزیر هستید. سایت‌های متفاوتی برای خرید ممبر کانال تلگرام وجود دارد. اما باید دقت کنید که سایتی با قیمت مناسب و خدمات با کیفیت به همراه خدمات پس از فروش را انتخاب کنید. سایت ممبر تلگرام یکی از این سایت‌ها است. در این سایت‌ خدمات تنوع بسیار بالایی دارند و خرید ممبر حتی تا اندازه‌های بسیار بالا نیز امکان پذیر است.

پس از خرید با کم‌ترین فوت وقت ممبرهای شما افزایش خواهد یافت. بنابراین برای دیدن نتیجه نباید مدت زمان زیادی صرف کنید. فراموش نکنید اگرچه خرید ممبر تلگرام نکات منفی نیز دارد ولی نکات مثبت آن بیش از نکات منفی است. بنابراین قبل از خرید ممبر تلگرام به همه نکات توجه کنید. فراموش نکنید پست‌های جذابی بسازید و هیچ‌گاه ناامید نشوید



:: برچسب‌ها: خرید ممبر تلگرام , تاریخچه تلگرام , ممبر ارزان , روش‌های خرید ممبر کانال تلگرام , خرید ممبر کانال تلگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خواهر سردار اسعد بختیاری، [مادر علیمردان خان بختیاری و همسر علیقلی خان چهارلنگ] از زنان مبارز عصر مشروطيت است که در سال ۱۲۵۱ هـ.ش در سرزمین بختیاری بدنیا آمد.  وي  که در قوم بختیاری به بی مریم و سردار مریم معروف بود به مثابه زندگي ايلياتي در فنون تيراندازي و سوارکاري ماهر بود و چون همسر و جانشين خان بود عده اي سوار در اختيار داشت و در مواقع ضروري به ياري مشروطه‌خواهان مي پرداخت.

او از زنان تحصيلکرده و روشنفکر عصر خود بود که به طرفداري از آزاديخواهان برخاست و در اين راه از هيچ چيز دريغ نورزيد.سردار بي بي مريم بختياري، يکي از مشوقين اصلي سردار اسعد بختياري جهت فتح تهران محسوب مي‌شد.وي طي نامه‌ها و تلگراف‌هاي مختلف بين سران ايل و سخنراني‌هاي مهيج و گيرا، افراد ايل را جهت مبارزه با استبداد صغير (استبداد محمدعلي شاهي) آماده مي‌کرد و به عنوان يکي از شخصيت‌هاي ضداستعماري و استبدادي عصر قاجار مطرح بوده است.سردار مريم بختياري قبل از فتح تهران مخفيانه با عده‌اي سوار وارد تهران شده و در خانه پدري حسين ثقفي منزل کرد و به مجرد حمله‌اي سردار اسعد به تهران، پشت بام خانه را که مشرف به ميدان بهارستان بود سنگربندي نمود و با عده اي سوار بختياري، از پشت سر با قزاق‌ها مشغول جنگ شد.او حتي خود شخصا تفنگ به دست گرفت و با قزاقان جنگيد. نقش او در فتح تهران، ميزان محبوبيتش را در ايل افزايش داد و طرفداران بسياري يافت به طوري که به لقب سرداري مفتخر شد.

   سردار مریم بختیاری در هنگام جنگ جهانی اول سلاح بر دوش به همراه بختیاری ها با انگلیسی ها نبرد می کند و در سخت ترین شرایط به آزادی خواهان مشهور ایران زمین در خانه خود در سرزمین بختیاری پناه می دهد.

در جریان جنگ جهاني اول با وجود آنکه برخی از سران ايل بختياري از انگليسی‌ها حمايت مي‌کردند به مخالفت با انگليس‌ها پرداخت و با عده اي از تفنگچيان و سرداران خود جانب متحدين را گرفت و با آنان نبرد می کند.او پاره‌اي از خوانين جزء بختياري چون خوانين پشتکوه را با خود يار ساخت و در يورش‌هاي مداوم خود به انگليس‌ها صدماتي وارد ساخت به طوري که پليس جنوب مبارزات دائمي و پيگيري را با او شروع کرد. وی از سربازان و افسران آلماني و سرکوب و قلع و قمع راهزنان کهگيلويه و کنترل خوانين کوچک استفاده نمود.قدرت سردار مريم در منطقه به حدي بود که روس‌ها به هنگام فتح اصفهان خصمانه به منزل او تاختند و اثاثيه او را به يغما بردند وکليه اموال و املاک او را دراصفهان مصادره کردند.رشادت و دلاوري اين زن بختياري به حدي بود که آوازه شهرت و آزادگيش در سرتاسر ميهن پيچيد و منزل او مأمن و پناهگاه بسياري از آزاديخواهان عصر مشروطه شد. در هنگام فتح اصفهان توسط روس‌ها (در جنگ جهاني اول)؛ فن کاردف، شارژ دافر سابق آلمان به خانه سردار مريم بختياري پناه برد و مدت سه ماه و نيم در پناه او بود تا اينکه پس از شکست بختياري‌ها از روسها و کشته شدن ۵۸ نفر راهي کرمانشاه شد و از آنجا به برلن رفت.به پاس حمايت‌هاي سرسختانه بي بي مريم از فن کاردف و نجات جان آلمانی های مقیم ایران ـ ویلهلم امپراطور آلمان ـ، کمان تمثال ميناکاري و الماس نشان و همچنين صليب آهنين خود را که مهمترين نشان دولت آلمان بود، براي او فرستاد. بی بی مریم بختیاری  تنها زني بود که در دنيا توانست به دريافت اين نشان نائل آيد.

همچنین برخی رجال سیاسی و آزادی خواهان دیگر همچون علامه دهخدا، ملک الشعرا بهار، وحید دستگردی و… که در خلال جنگ جهانی اول مورد تعقیب نیروهای متفقین بویژه انگلیسی ها بودند به خانه بی بی مریم پناه آوردند.  پروفسور گارثویت می نویسد:

این پیرزن برجسته روحی سرکش و فکری مستقل داشت و در تعیین سیاست بختیاری به ویژه در جنگ جهانی اول نقش مهمی ایفا کرد.

جريان مبارزات سردار مريم بختياري با انگليس‌ها در طي قرارداد ۱۹۱۹ و کودتاي ۱۲۹۹ همچنان ادامه يافت در این هنگام  دکتر محمد مصدق حاکم فارس در زمان کودتاي ۱۲۹۹ پس از مخالفت و عزل از اصفهان راهي بختياري شد و مدتها مهمان سردار مريم بود.

 دکتر مصدق تا پایان عمر همواره از این بزرگواری و شجاعت بی بی مریم بختیاری به نیکی یاد می کرد 

 سرانجام سردار مريم بختياري سه سال پس از تیرباران فرزند برومندش عليمردان خان بختیاری به دستور رضاشاه، در سال ۱۳۱۶ هـ.ش در اصفهان زندگي را بدرود گفت و در تخت پولاد به خاک سپرده شد

منابع:

ویکی بختیاری

نشریه پژوهشی تاریخ و فرهنگ سرزمین بختیاری
بررسی و نوشته: رضابهرامی دشتکی ـ ۱۳۹۱
تدوین و آماده سازی برای انتشار در وب سایت : شهره السادات عربشاهی

 



:: برچسب‌ها: زندگی نامه بی بی مریم بختیاری ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بی شک کولر گازی 24000 اجنرال (ogeneral)را می توان به یکی از پرفروش ترین کولر های گازی در بازار خرید و فروش انواع کولر و اسپلیت اشاره نمود اما در این مقاله قصد داریم به معرفی تخصصی این محصول بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید قبل از خرید کولر گازی 24000 ogeneral با مزایا و معایب مصرف آن آشنا شوید. جالب است بدانید محصولات اجنرال در مقایسه با سایر محصولات هم رده خود از لحاظ کیفیتی و تغییرات آب و هوایی بسیار قوی عمل کرده و این سیستم را مدیون تجهیزات پیشرفته و بسیار خاص کشور ژاپن است، همچنین این محصول سال ها به عنوان یکی از مناسب ترین محصولاتی بوده که در زمینه تهویه مطبوع در حال فعالیت می باشد و از این رو مورد اعتماد اکثر افراد قرار گرفته است

کولر گازی اجنرال دی سی اینورتر با فیلتر های نانو

کولر گازی اسپلیت 24000 ogeneral | محصولی بسیار کم مصرف و پر بازده

همان طور که در ابتدای مطالب نیز به آن اشاره نمودیم، کولر گازی 24000 ogeneral یکی از مناسب ترین برند ها در سیستم های سرمایشی-گرمایشی محسوب می شوند اما در بین تمامی محصولاتی که توسط این برند  شناخته شده تهیه و تولید شده است می توان به کولرگازی ogeneral 24000 نگاه دیگری داشت چرا که این محصول دارای برد الکتریکی اینورتر بوده و به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی نیز شناخته می شود اما اگر بخواهیم شما را با برخی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول اشنا سازیم می توانیم به قابل شستشوبودن پنل، علامت نشان دادن زمان تمیز کردن فیلتر، تغییر روش خودکار، تنظیم خودکار جریان هوا و... اشاره کنیم. بی شک انتخاب این کولر با توجه به مصرف کم آن و ویژگی های ظاهری و ساختاری آن می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای آن دسته از عزیزانی باشد که کیفیت و مصرف بهینه انرژی از فاکتور های مهم آن ها در هنگام خرید است.

بهترین مدل اسپلیت گازی 24000 اجنرال

کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ از بانه

انتخاب کولر گازی بر اساس مساحت در دسترس

یکی از مهم ترین سوالاتی که اکثر کاربران و خریداران محصولات سرمایشی و گرمایشی از خود می پرسند این است که این محصول برای چه فضایی مناسب است؟ برای دریافت پاسخ سوال خود لطفا با ما همراه باشید.

  • تهیه و خرید کولر گازی 9000 می تواند برای یک اتاق 12 متری کاملا مناسب باشد.
  • تهیه و خرید کولر 12000 می تواند برای یک اتاق 18 متری بسیار مناسب باشد.
  • تهیه و خرید کولر گازی 18000 می تواند برای اتاق هایی با فضای میانگین 18 الی 30 متری کاملا مناسب باشد.
  • تهیه و خرید کولر اسپلیت 24000 می تواند برای یک هال بسیار بزرگ تا حدود 70 متر مناسب باشد و به راحتی می تواند فضای این محل را در فصل زمستان، گرم و در فصل تابستان، سرد کند. (پس شما با تهیه و خرید کولر گازی 24000 اوجنرال می توانید فضای بسیار زیادی از محیط کار و یا محل سکونت خود را خنک و یا گرم سازید. )
  • تهیه و خرید کولر گازی اسپلیت 30000 می تواند برای فضاهایی با حداکثر اندازه 110 متر بسیار مناسب باشد.
  • تهیه و خرید کولر گازی 36000 می تواند فضایی را تا میزان 130 متر کاملا خنک کند، توجه داشته باشید که این توان، از آخرین توان های موجود در مدل های دیواری دو تکه است.

این اعداد و ارقام را همواره در ذهن خود ثبت کنید تا بتوانید در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنید زیرا بررسی و خواست این موضوع بسیار بسیار مهم و کلیشه ای می باشد.

سیستم کولر گازی اینورتر چیست؟

در مطالب فوق ما در برخی از موارد به بررسی و معرفی یک سیستم بسیار مجهز به نام اینورتر پرداختیم اما به راستی این سیستم چیست و وجود آن چه تاثیری در محصول می تواند داشته باشد؟

سیستم کولر گازی اینورتر یک سیستم بسیار پیچیده و مناسبی است که توانایی کنترل نمودن ولتاژ الکتریکی، جریان و فرکانس موتور کمپرسور را در یک سیستم تهویه مطبوع بر عهده دارد. در واقع وجود سیستم اینورتر در این کولر باعث افزایش سرعت کمپرسور می گردد. به طور معمول هنگامی که در یک سیستم تهویه مطبوع، موتور اینورتر شروع به فعالیت می کند در واقع کمپرسور برای خنک سازی محیط به سرعت بالا می رود.

کولر گازی 24 هزار ogeneral | کم مصرف با گرید A+++

متاسفانه یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در کولر های گازی قدیمی وجود دارد این است که پس از مدتی استفاده و تشخیص برد فرمان به رسیدن دمای محیط به حد معین خود، دستور خاموش نمودن دستگاه از سوی برد فرمان ارسال می شود و دستگاه نیز به طبعیت از برد فرمان، خاموش می شود اما هنگامی که کولر گازی شما قصد روشن شدن مجدد را دارد نیاز به جریان برق بسیار بالاتری دارد و آن را نیز در همان لحظه مصرف می کند! (در هر ساعت 3 بار این اتفاق رخ خواهد داد) اما خوشبختانه این موضوع در کولرگازی 2018 به بعد اجنرال به دلیل وجود برد اینورتر یا همان دی سی اینورتر به طور کامل رفع گردیده است و دیگر به هیچ عنوان نگران مصرف بسیار بالای برق منزل و یا محیط کار خود نباشید اما این برد دستور خاموش شدن کمپرسور را نمی دهد و به همین دلیل کمپرسور در تمامی  ساعات در همان حالت خود و بدون مصرف هیچ برقی کار می کند و صرفا دیگر دستگاه شما نیازی به خاموش شدن ندارد و همین موضوع به تنهایی موجب شده است تا این محصول به عنوان یکی از مناسب ترین محصولات سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع در میان افراد تبدیل شود. اما جالب است بدانید در جدید ترین محصولاتی که در خانواده کولر گازی اجنرال 2018 قرار دارند، برد اینورتر توانسته است مصرف برق را تا به میزان 73 درصد کاهش دهد و این رقم، رقم بسیار قابل توجه ای است که بر محبوبیت بسیار بالای این محصول می افزاید و به این نوع  از کولر گازی های دی سی اینورتر با مصرف A+++ گفته می شود، ما نیز به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید این محصول توجه بسیار ویژه ای به مصرف آن داشته باشید.

 کولر گازی اجنرال دی سی اینورتر با فیلتر های نانو

می توانید با استفاده از این کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال دی سی اینورتر که دارای قابلیت فلتیر ضد بلاکتری می باشد. که این امکان را به شما می دهد که شما بتوانید با با خیال آسوده از این قابلیت استفاده کنید.در کولر گازی از فیلترهای یونی و فیلترهای ریزگرد روب و فیلترهای مختلف آنتی باکتریال استفاده شده است که سبب کاهش انواع آلرژی ناشی از میکروب ها می شود که در کولرهای آبی این امکان وجود ندارد.

فیلتر ضد باکتری است یکی از امکانات ویژه ی این کولر گازی می باشد که این امکان را به شما می دهد که شما بتوانید در کنار این کولر گازی ۲۴۰۰۰ دی سی اینورتر اجنرال از اکسیژن سالم تری برخوردار باشید با استفاده از این قابلیت می توانید با خیال آسوده استراحت کنید و از تمام قابلیت های ان که ضد باکتری می باشد و مانع ورود باکتری و ویروس ها به داخل ریه های شما میشود.

کولر گازی 2018 اجنرال ۲۴۰۰۰ دی سی اینورتر با پرتاب باد 20 متر

معمولا فروشندگان کولر گازی بانه از عددی بر حسب متر استفاده می‌کنند و درست‌اش هم همین است. مثلا گفته می‌شود پرتاب باد این کولر 10 متر است و آن یکی تا 20 متر پرتاب باد دارد. مسلم است که پرتاب باد بیشتر به معنی بهتر بودن کولر است.

سعی کنید کولری با حداقل پرتاب باد 20 متر تهیه کنید. برخی از مدل‌های جدید فناوری‌هایی را به کار گرفته‌اند که باد را تنها در جهتی که کاربر نشسته‌است هدایت می‌کند و زمانی که کسی درون اتاق نباشد، قدرت را به حداقل می‌رسانند تا برق کمتری مصرف شود.کولر گازی اسپیلت ۲۴۰۰۰ اینورتر با بکار گیری فن بولوور قوی در قسمت پنل دستگاه، قدرت پرتاب باد تا 20 متر را دارا می باشد.

این میزان پرتاب باد فضای بسیار خوب و خنکی را برای کاربر ایجاد میکند.قابل توجه شما مشتریان عزیز کثیف بودن فیلتر های یونیت داخلی و حتی گاز مبرد کولر گازی بر کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی تاثیر دارد پس در بازده ی زمانی مشخص کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال 2018 خود را سرویس کنید.

همینطور قدرت هوای خروجی این اسپلیت ۲۴۰۰۰ دی سی اینورتر ال جی میزان خنک کنندگی فوق العاده بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.داشتن قدرت پرتاب باد بالا و قابلیت هوش مصنوعی و همینطور داشتن ریموت کنترل ساده و کاربردی هم از عوامل مهم دیگری است که می تواند در انتخاب و خرید کولر گازی موثر باشد.

خرید از بانه – بانه انتخاب



:: برچسب‌ها: کولر گازی 24000 اجنرال , کولر در بانه , کولرگازی ارجینال در بانه , کولر گازی 24000 اجنرال اصل لبخندی , کولر گازی 24000 اجنرال مدل asgs24lfca , کولر گازی اجنرال 24000 قیمت , کولر گازی اجنرال 24000 اینورتر ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای خرید اورجینال بازی محبوب جی تی ای وی یا Grand Theft Auto V مراحل زیر را با دقت انجام دهید :

 

 ابتدا در سایت راک استار ثبت نام کنید

به صفحه سیدی کی جی تی ای وی مراجعه کنید و بازی را به سبد خرید خود اضافه کنید

ایمیل و پسسوردی که با آن ثبت نام کردید رو توی صفحه سفارش بنویسید

بعد از پرداخت شماره سفارش دریافت می کنید

بازی کمتر از 10 دقیقه توسط پشتیبانی سایت مای پی سی گیم برای شما فعال خواهد شد

بعد از فعالسازی دانلود برای شما فعال میشه

طبق آموزشی که تو سایت قرار دادیم میتونید بازی رو دانلود و نصب بکنید

 

 

سوالات متداول

 

راک استار چیه ؟

راک استار کمپانی بزرگی هست که بازی Grand Theft Autoرو ساخته(البته بازی های دیگه ای هم دار مثل Read Dead Redemption , Max Payne  و... )

 

این نسخه راک استار چه فرقی با استیم داره ؟؟

در واقع این نسخه هیچ فرقی با نسخه استیم نداره. شما بازی رو توی استیم هم خرید کنید باز میاد رو سوشیال کلاب! . کلا GTA بیس اش راک استاره. یعنی تمام سرور ها و سیو های بازی توی سوشیال کلاب ذخیره میشه و استیم هیچ سرور جداگانه ای نداره و نقش یک فروشنده رو داره

 

آیا با این نسخه میشه آنلاین بازی کرد ؟

بله این نسخه کامل بازی هست و میشه آنلاین و هم آفلاین ( قیمت داستانی ) رو بازی کرد

ایا میتونم با دوستانم بازی کنم ؟

بله میتونید دوستان تون رو ادد کنید و با هم بازی کنید. از داخل بازی با زدن دکمه Home میتونید دوستانتون رو ادد بکنید و باهم بازی کنید

آیا این نسخه با مود رول پلی (ROLL Play) و یا فایو ام (FiveM) سازگاری داره ؟

این نسخه بطور کامل رول پلی یا فایو ام رو پشتیبانی میکنه. تنها نکته ای که هست نرم افزار استیم حتما باید اجرا باشه. نیازی به لاگین نیست فقط باید باز باشه و اون زیر باشه

آیا اکانت سوشیال کلاب امنیت اش خوبه ؟

بله شما میتونید رمز ۲ مرحله اکانت رو فعال کنید که علاوه بر امنیت اکانت شما بهتون ۵۰۰٫۰۰۰ تا پول درون بازی هدیه هم میده

من دیویدی بازی رو دارم آیا میتونم از فایل کرکی یا دیویدی استفاده کنم ؟

بله اگر فایلتون مشکل نداشته باشد میتونید از فایل آموزشی که در بخش وبلاگ سایت هست بازی رو خیلی راحت نصب و آپدیت کنید

دلیل استفاده از فایل کرکی به این منظوره که حجم بازی اصلی 82 گیگ هست و برای دوباره دانلود نکردن این حجم بازی میایم و از این فایل استفاده میکنیم

درواقع این فایل ها قسمت آفلاین بازی بوده و شما باید حدودا از 5 تا 15 گیگ آپدیت کنید تا بتونید آنلاین بازی کنید

نکته مهم : اگر فایل کرکی رو ندارید مهم نیست میتونید کل فایل ( 82 گیگ ) رو بطور کامل دانلود کنید

آموزش نصب بازی رو کجا ببینم ؟

آموزش نصب از ابتدا بصورت فیلم آموزشی میتونید در سایت مشاهده کنید. برای دیدن آموزش اینجا را کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: مای پی سی گیم , نحوه خرید بازی جی تی ای وی اورجینال ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آب پرتقال گیری برقی یا دستگاه آب مرکبات گیری برقی که یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی کوچک است که امروزه جای گزینی برای مدل های دستی و قدیمی است که امروزه در هر خانه ای وجود دارد...

تفاوت و شباهت های انواع مدل های آب مرکبات گیری بوش را با کاملترین توضیحات بررسی نمایید.

آب پرتقال گیری برقی یا دستگاه آب مرکبات گیری برقی که یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی کوچک است که امروزه جای گزینی برای مدل های دستی و قدیمی است که امروزه در هر خانه ای وجود دارد، در اینجا سعی داریم تا با بررسی تفاوت و شباهت های انواع اب مرکبات گیری بوش به شما عزیزان کمک کنیم تا خریدی آسوده تر داشته باشید.

اگرچه مدل های دستگاه آب مرکبات گیری بوش و مارک های دیگر در مجموع ظاهری ساده ازلحاظ عملکرد دارند اما دانستن برخی نکات کلیدی در این باره قطعاً دید شما را نسبت به خرید مناسب تر این نوع از لوازم خانگی باز خواهد کرد.

مشخصات مشابه آب مرکبات گیری بوش

انواع مدل های آب مرکبات گیری بوش

همان طور که می دانید شرکت بوش یکی از برندهای مطرح در تولید لوازم خانگی می باشد یکی از محصولات این شرکت تولید انواع اب پرتقال گیری برقی می باشد شاید ازنظر تعداد مدل بسیار محدود است اما با همین تعداد نیز توانسته قسمت بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهد، شاید در دید اول ازنظر بسیاری از افراد دستگاه آب پرتقال گیری یک دستگاه بسیار ساده می باشد اما همین دستگاه به ظاهر ساده دارای نکات بسیار مهمی است که دانستن آن می تواند برای انتخابی بهتر به ما کمک کند.

شروع کار با فشار دست: یکی از تکنولوژی های بسیار مهم در آب پرتقال گیری شروع کار با فشار دست می باشد که تمام مدل های آب مرکبات گیری بوش دارای این قابلیت هستند، به این معنی که سری آن ها پس از اتصال به برق و روشن شدن به طور دائم کار نخواهد کرد و تنها در زمانی که فشار اندک دست شما بر روی دستگاه ایجاد می شود، کار دستگاه آغاز می گردد که این مشخصه در طول عمر دستگاه و مصرف برق کمک بسیار چشم گیری دارد.

قابلیت چرخش محور در دو جهت: یکی دیگر امکانات بسیار مهم در دستگاه آب پرتقال گیری برقی قابلیت چرخش محور در دو جهت می باشد به این صورت که شما هر بار دست خود را بر می دارید دستگاه خاموش می شود و با فشار بعدی مخروطی در جهت دیگر شروع به حرکت می کند و همین موضوع باعث می شود آب میوه خیلی بهتر گرفته شود که تمام آب مرکبات گیری های بوش دارای این قابلیت هستند.

دیگر شباهت ها: داشتن درپوش محافظ در برابر گرد و غبار، قابلیت تنظیم میزان پالپ میوه در آب پرتقال گیری های بوش، قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی، امکان استفاده دستگاه آب مرکبات گیری بوش بدون شیشه یا مخزن آب میوه، صافی ضد زنگ و مخروطی بادوام از دیگر قابلیت های این برند می باشد؛ و از آنجایی که شرکت بوش همیشه به سلامت افراد و محیط زیست اهمیت زیادی می دهد از همین رو همیشه از مواد اولیه با کیفیت و عاری از BPA که عاری از مواد مضر برای سلامتی انسان است استفاده می کند که این موضوع بسیار اهمیت دارد.

آب مرکبات گیری های بوش در حالت کلی در طراحی و ظاهر از نظر دیزاین، رنگ با یکدیگر متفاوت است که در این مورد بهتر است آن را به عهده سلیقه افراد گوناگون بگذاریم تا براساس بودجه و سلیقه خود مدل مورد نظرشان را انتخاب نماید و به غیر از ظاهر کلی اب مرکبات گیری بوش در مدل های مختلف دارای تفاوت هایی جزئی می باشد که جزییات آن را در ادامه مطلب و در هر مدل بررسی کرده ایم:

آب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GMB

آب پرتقال گیری برقی بوش مدل MCP72GMB یکی از لوکس ترین اب مرکبات گیری های تولید شده در دنیاست دقت داشته باشید که MCP72GMB بالاترین مدل از بهترین مارک آب پرتقال گیری در دنیا می باشد. دیزاین فوق العاده ساده و لوکس این اب مرکبات گیری، داشتن دربی زیبا و مخزن شیشه ای شفافش این امکان را به شما می دهد تا از این دستگاه برای سرور آب مرکبات و ابمیوه خود بر روی میز سرو غذای مهمان خود نیز استفاده کنید.

این آب پرتقال گیری بسیار پرقدرت دارای توان مصرفی ۴۰ وات می باشد که در میان تمام اب مرکبات گیری ها دارای بیشترین قدرت می باشد و با داشتن مخزن ۱ لیتری از جنس شیشه علاوه بر زیبایی این امکان را به شما می دهد که حجم زیادی از آب میوه را درون خود جای دهد و به قدری این پارچ زیباست که شما می توانید آن را بر روی میز غذای خود در مهمانی ها قرار دهید و یا با گذاشتن درب این مخزن آن را مانند یک پارچ آبمیوه داخل یخچال قرار دهید، این مدل با داشتن سیستم چکه گیر این امکان را به شما می دهد که در زمان برداشتن پارچ آب میوه از زیر دستگاه دیگر آبمیوه ای بر روی زمین و یا کابینت چکه نمی کند و دیگر زحمت شمارا زیاد نمی کند.

آب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GMB علاوه بر پارچ شیشه ای دارای مخروطی از جنس استیل می باشد که زیبای فوق العاده ای به این دستگاه داده است تنها مشکل این اب مرکبات گیری بوش این است که قیمت بسیار بالایی به نسبت دیگر اب پرتقال گیری ها در بازار دارد، اما اگر از نظر قیمت با آن مشکلی ندارید و به دنبال یک آب مرکبات گیری لاکچری و پرقدرت هستید در خرید آب مرکبات گیری بوش مدل MCP72GMB شک نکنید چراکه به جرئت می توانیم بگوییم این مدل پرقدرت ترین و لوکس ترین آب مرکبات گیری در دنیا می باشد؛ اما در انتها به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن عکس های مختلف و فیلم این محصول بر روی مدل این محصول در ابتدای متن کلیک کنید و با خواندن مشخصات کامل آن و مقایسه آن با دیگر مدل ها بتوانید تصمیم بهتری را بگیرید.

 

مرکبات گیری بوش مدل  MCP72GPW

آب مرکبات گیری بوش MCP72GPW با رنگ سفید ساخت کشور چین می باشد که تحت لیسانس کشور آلمان تولید می شود دقت داشته باشید که تمام اب پرتقال گیری های بوش در این کشور تولید می شود که در المان و تمام کشورها به فروش می رسد، این مدل نیز با قدرت ۴۰ وات یکی از قدرتمندترین مدل ها محسوب می شود و با داشتن مخزن آبمیوه با ظرفیت ۱ لیتر از جنس شیشه زیبایی و کارایی آن را چند برابر کرده است چراکه شما می توانید حجم زیادی از آب میوه را گرفته و ظرف آن را مانند یک پارچ در داخل یخچال قرار دهید تا زمان سرو از طرف دیگر ظرف آن به قدری زیباست که شما می توانید از آن در مهمانی های خود استفاده کنید و آن را بر روی میز شام خود قرار دهید. آب پرتقال گیری بوش مدل MCP72GPW جزو مدل های لوکس و لاکچری این شرکت می باشد که از نظر مشخصات دقیقاً مشابه MCP72GMB می باشد تنها با این تفاوت که رنگ این مدل سفید صدفی است که اگر آشپزخانه شما سفید باشد و یا از رنگ های شاد استفاده کرده باشید.

مسلماً این مدل می تواند خود را بیشتر با دیزاین آشپزخانه شماست کند، یکی دیگر از تفاوت های این مدل در مخروطی آن است که در مدل قبلی رنگ این خرطومی استیل براق بود اما در این مدل خرطومی آن مشکی است که زیبایی بی نظیر به آن داده است. قیمت آب پرتقال گیری برقی بوش مدل MCP72GPW در مقایسه با دیگر مدل ها کمی گران است اما اگر به دنبال یک دستگاه پرقدرت و لوکس هستید می تواند بهترین آب مرکبات گیری برای شما می باشد.

آب مرکبات گیری بوش مدل  MCP3500

 

این مدل از آب مرکبات گیری بوش با دیزاینی کاملاً متفاوت به نسبت دو مدل ذکر شده تولید شده است و در برخی دیگر از موارد کمی تفاوت با مدل های آورده شده بالا دارد. لازم است بدانید که اگر آنقدر به دنبال لوکس بودن ظاهر آب پرتقال گیری خود نیستید و نمی خواهید تا حد مبلغی آن مدل ها هزینه کنید، این مدل با طول عمر بسیار بالا جوابگوی اب گیری مرکبات در منزل شماست و با اطمینان می توانید آن را برای خرید انتخاب نمایید، آب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500 ساخت کشور چین دارای ۲۵ وات قدرت می باشد که در رده آب پرتقال گیری های برندهای دیگر نیز در دسته آب مرکبات گیری های پرقدرت است و به دلیل سهولت استفاده، کارایی و طول عمر جز پرفروش ترین آب پرتقال گیری های برقی در دنیاست می باشد.

ظرفیت مخزن ابمیوه این دستگاه ۰٫۸ لیتر و جنس مخروط و مخزن آبمیوه آن نیز پلاستیک فشرده می باشد، قیمت آب پرتقال گیری بوش مدل MCP3500 به نسبت قدرت و کیفیت آن بسیار مناسب است پس اگر دیزاین اب مرکبات گیری برای شما خیلی اهمیت ندارد و کارایی آن مهم است در خوب بودن آن شک نکنید چراکه این مدل در لیست پرفروش ترن مدل ها در میان تمامی برندها قرار دارد، با این همه به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن عکس و فیلم های این محصول بر روی مدل آن در ابتدای متن کلیک کنید تا وارد صفحه این محصول شوید.

منبع: ندای اصفهان

 



:: برچسب‌ها: مشخصات مشابه آب مرکبات گیری بوش , راهنمای خرید آب مرکبات گیری بوش , ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کارشناسی خودرو چیست؟

کارشناسی خودرو عبارت ست از بررسی وضعیت سلامت کُلّیه ی قسمت های خودرو اعم از بدنه و اجزای تشکیل دهنده شامل سقف،ستون ها،درب های عقب و جلو،گلگیرها،پوشش رنگ خودرو،بررسی ضربات وارده و سوابق تصادف،بررسی وضعیت سلامت فنی اعم از موتور،گیربکس،سیستم تعلیق و فرمان ،ترمز وموارد ایمنی،نصب دیاگ وبررسی کیلومترکارکرد. درنهایت پس از انجام کارشناسی خودرو ارزش گذاری می شود. خریدن خودروی دست دوم بدون مشورت با یک فرد متخصص در مورد صحت و سلامت خودرو ، می‌تواند ضررهای مالی بسیاری برای شما داشته باشد. ممکن است خودرویی که قصد خرید آن را دارید از لحاظ ظاهری بسیار مناسب به نظر برسد اما ایرادهای فنی داشته باشد که از نظر شما پنهان باشد. برای مثال بسیاری از افراد ممکن است کیلومتر شمار خودرو را دستکاری کنند تا میزان مسافت طی شده کمتری را نشان دهند.در برخی موارد این دستکاری به قدری دقیق است که تنها یک متخصص می‌تواند آن را تشخیص دهد. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که درآن، صنعت تعمیر و بازسازی خودرو پیشرفت چشمگیری داشته و اشخاصی که در این حوزه مشغول به کار هستند بسیار متبحر هستند. بطور مثال در بازار ایران یک خودرو بدون رنگ که از چند ناحیه نیز آسیب دیده باشد ارزش بیشتری نسبت به یک خودروی رنگ شده دارد زیرا میزان آسیب خودرو قابل روئیت است. خودرویی که در یک تصادف، بدنه آن دچار مشکل و یا تغییر شکل شده‌است، دیگر از ایمنی و استحکام اولیه برخوردار نیست مگر اینکه بخش معیوب بطور کامل تعویض، نه تعمیر گردد. همه این موارد نیاز به استفاده از کارشناسی خودرو قبل از خرید را اثبات می‌کند. به کمک یک کارشناس ماهر و متخصص خودرو می‌توانید قبل از خریدخودرو از ایرادات فنی و احتمالی خودرو و هزینه‌های احتمالی در آینده باخبر شده و انتخاب بهتری داشته باشید.   بخش های مختلف کارشناسی خودرو شامل موارد زیر می باشد.

 

 

1- کارشناسی بدنه

  • کارشناسی شاسی و ستون‌ها
  • کارشناسی رنگ شدگی بدنه
  • بررسی تعویض قطعات بدنه خودرو

2-کارشناسی فنی، موتور و گیربکس

  • کارشناسی موتور
  • کارشناسی گیربکس
  • کارشناسی جلوبندی
  • تست دیاگ

3-تست آپشن و تجهیزات جانبی

4-تست رانندگی

5-ارائه برگه گزارش نهایی

با توجه به قیمت بسیار بالای خودرو در کشور ما، اکثر مردم توانایی خرید خودروی صفر را نداشته و خودروی دسته دوم تهیه می کنند. قبل از خرید یک خودروی کارکرده و حتی صفر باید کارشناسی خودرو انجام شود تا سلامتی خودرو مشخص و قیمت دقیق آن محاسبه شود .طبق گزارش یک شرکت فعال در زمینه آمار خرید و فروش خودرو ۳۰ الی ۴۰ درصد افرادی که اقدام به خرید یک خودرو جدید می‌کنند قبل از خرید خودرو را تست نمی‌کنند. هرچند طی سال‌های اخیر به دلیل افزایش آگاهی و همچنین مواجه شدن با ضررهای قابل توجه این مقوله نیز مورد توجه خاص قرار گرفته‌ است. از این رو تیم کارشناسی خودرو کارآزموده با تیمی متشکل از کارشناسان دارای تجربه و دانش فنی مرتبط در حوزه ی خودرو مفتخر است که از سال ۹۴ تا کنون بیش از صدها کارشناسی خودروی مختلف اعم از خودروهای تولید ومونتاژ داخل و خارج از کشور در سطح استان تهران والبرز بدون خطا به انجام رسانده است.همواره بهره گیری از کارشناسان تحصیل کرده در حوزه ی خودرویی همچنین دارای تجربه فنی،بهره گیری از دستگاه های ضخامت سنج دقیق ودیاگ های تخصصی مربوط به هر کمپانی وکیفیت ارائه ی خدمات از دغدغه های اصلی کارآزموده بوده است.

جهت کارشناسی خودرو در محل می توانید در سایت  درخواست کارشناسی خودرو خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 1 ساعت خودشان را به شما برسانند.کارشناسی خودرو در تهران و کارشناسی خودرو در کرج فعلا تحت پوشش تیم ماست. همچنین در سایت کارآزموده لیست قیمت روز خودرو را می توانید مشاهده کنید و عضو خبرنامه شوید تا قیمت روز خودرو مورد نظر برای شما ارسال شود.

 

carazmodeh.ir



:: برچسب‌ها: درخواست کارشناسی خودرو , قیمت روز خودرو , تست آپشن و تجهیزات جانبی , کارشناسی خودرو چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

منبع: ویکی بختیاری، ویکی پدیا

فرهنگ بختیاری ها ۱ فرهنگ آن چیزی است که مردم با آن زندگی می‌کنند. ادوارد تیلور فرهنگ را مجموعه پیچیده‌ای از دانش‌ها، باورها، هنرها، قوانین، اخلاقیات، عادات و هرچه که فرد به عنوان عضوی از جامعه از جامعهٔ خویش فرامی‌گیرد تعریف می‌کند.

کوچ ایل بختیاری

اگر چه در دهه‌های آغازینِ قرن حاضر گروه‌های بسیاری از ایل بختیاری نیز همانند سایر ایل‌ها و عشایر ایران یکجانشین شدند، اما هنوز هم بخشی از ایل‌های بختیاری، کوچ‌رو هستند. کوچ‌روهای بختیاری زمستان را در دشت‌های شرق خوزستان و تابستان را در بخش‌های غربی چهارمحال و بختیاری به سر می‌برند. به مسیرهای کوچ در اصطلاح ایل راه می‌گویند.

ضرب‌المثل‌های بختیاری

ضرب‌المثل‌های اولیه توسط افراد گمنامی به وجود آمده که شناخته شده نیستند. ضرب‌المثل‌ها جملات موزون، پرمعنی و معمولاً منظومی هستند که سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شده‌اند. قابلِ درک بودن برای تمام مردم، سادگی، کوتاهی، توانایی رساندنِ مفهوم، کاربردِ عمومی و حالت طنزِ مثلها سبب شده جایگاه ویژه‌ای در بین مردم داشته باشند.

موسیقی بختیاری

موسیقی مردم بختیاری را می‌توان شاخه‌ای از موسیقی لری دانست. این موسیقی به وسیله سازهایی مانند سرنا، کُرنا و کوس و سازهای بادی کوچکتر از سرنا و کرنا نواخته می‌شود. تشمالها سرپرستیِ موسیقی در ایل را بر عهده دارند و اکنون نیز در مجالس عروسی و مراسم سوگواری بختیاری‌ها وظیفه اجرای موسیقی‌های محلی مردم بختیاری را بر عهده دارند.

باورها

در بین بختیاری‌ها مانند دیگر اقوام، باورهای زیادی وجود دارند که با زندگی مردم عجین شده و تمام کارها و برخوردهای روزمره‌شان، بر اساس همین باورها صورت می‌گیرد. باورها (خرافی یا غیرخرافی) جزیی از فرهنگ هر قوم و منشأ حرکت و نشان دهندهٔ نحوهٔ زندگی افراد هستند.

عزاداری بختیاری‌ها

در بختیاری‌ها هرگاه کسی از دنیا می‌رود مثل اینکه همهٔ طایفه عضوی از خانواده را از دست داده و ماتم زده می‌شوند. مراسم عزاداری در بین بختیاری‌ها به شکل خاصی برگزار می‌شود که نحوهٔ انجام آن در نقاط مختلف تفاوت‌هایی نیز با هم دارند.

گاگریو

در هنگام عزا، گونه‌ای سرودهٔ عزا بوسیلهٔ زنان خوانده می‌شود که به آن گاگریو می‌گویند. در آغازِ خواندنِ گاگریو، رسم بر اینست که یکی از زنانِ سرشناس و بی بی‌های ایل شروع به خواندنِ بیتی از گاگریوه می‌کند و همهٔ زنان نیز با وی همنوا می‌شوند و آن بیت به بیتِ ترجیعی تبدیل می‌شود و زنان پس از خواندنِ هر چند بیتی آن بیت را دوباره تکرار می‌کنند. معمولاً پس از خواندنِ چهل بیت یا کمتر، زنِ دیگری خواندنِ اشعار و تکرارِ آن‌ها را بعهده می‌گیرد و زنانِ دیگر نیز با وی همنوا شده و این کار در مجالسِ ترحیم ممکنست ساعت‌ها به درازا بینجامد.

شیرهای سنگی

شیر سنگی از نمادهای فرهنگ مردم بختیاری است که در گویش لری، برد شیر گفته می‌شود. بختیاری‌ها معمولاً بر سر مزار جوانان، پهلوانان و بزرگانِ خود شیر سنگی قرار می‌داده‌اند. شیر سنگی، تندیس‌هایی از جنس سنگ‌اند که در گذشته توسط سنگ‌تراش‌های ایل بختیاری در ایران و در استان چهارمحال و بختیاری و شمال استان خوزستان به شکل شیر تراشیده می‌شدند و به نشانهٔ شجاعت، دلاوری و ویژگی‌هایی چون هنرمندی در شکار و تیراندازی در جنگ و مهارت در سوارکاری بر آرامگاه بزرگان قوم خود قرار می‌دادند.

شهر هفشجان در گذشته یکی از مراکزِ مهمِ شیرتراشی بوده‌است و اکنون تعدادی از سنگ‌تراش‌های قدیمی در هفشجان در قیدِ حیاتند. شیرهایی که در قبرستان‌های هفشجان باقی‌مانده‌است از زیباترین و خوش‌نقش‌ترین شیرهای سنگی محسوب می‌شوند. قدیمی‌ترین شیرِ سنگی موجود در استان چهار محال و بختیاری مربوط به دوره صفویه است. بنا به گفته‌ها، شیر سنگی یادگار، دورانِ ماد هاست (اما قدیمی‌ترین شیر سنگی کشف شده مربوط به عیلامی هاست). در ۳ دههٔ گذشته شیرهای سنگیِ بی نظیرِ این قبرستان به غارت رفته‌اند. به‌طوری‌که از هزاران شیر سنگی این شهر، تنها تعداد، انگشت شماری باقی‌مانده‌است. پرویز تناولی از معروف‌ترین مجسمه سازانِ ایران کتابی در خصوصِ شیر سنگی به چاپ رسانده‌است که شیر سنگیِ هفشجان را از مهم‌ترین نمونه‌های ایران برشمرده است.

کهن‌ترین شیرهای سنگی در هفشجان

کوشک

یک کوشک صخره‌ای در درهٔ بیرگان(کوهرنگ)

کوشک‌ها، حفره‌ها یا اتاق‌هایی کنده شده در صخره‌ها یا اتاق‌هایی ساخته شده بر روی سطح زمین هستند، که بعنوانِ گونه‌ای مقبرهٔ خانوادگی در ایل بختیاری موردِ استفاده قرار می‌گرفتند.[نیازمند منبع] در این روش، وقتی یک نفر از اعضای پر نفوذِ خانواده فوت می‌کرد، درِ کوشک را باز کرده و بقایای فردِ درگذشتهٔ پیشین را با احترام به کناری نهاده و جسد تازه را در آن قرار می‌داده و در آن را دوباره می‌بستند.[نیازمند منبع] امروزه این روش منسوخ شده و دیگر از آن برای خاکسپاری درگذشتگان استفاده نمی‌شود. از این نمونه کوشک در دو سوی زردکوه -یعنی بازفت و بیرگان– وجود دارد.

هنر تیراندازی

مهرزاد قنبری سرداراکبری طی مقاله‌ای در اینباره می‌گوید:

مردان دلاور و سخت کوش ایل بختیاری از دیر باز در نزد ساکنان فلات ایران به سوارکاری و تیراندازی شهره بودند. چنان‌که رسته برجسته تیر اندازان ارتش ایران در دوره‌های صفوی، افشاریه، زندیه و قاجار از نخبگان تیراندازان ایل بختیاری تشکیل می‌شد.[۴۶]

امروزه نیز هر خانوار از عشایر بختیاری حداقل یک قبضه اسلحه (مجاز) در اختیار دارد، تا علاوه بر شکار و حفظ کیان ایل، بتواند در مواقع لزوم به استفاده از مهارت خود به دفاع از مرزهای میهن مبادرت نماید. بزرگان ایل اول فنی را که به فرزندان خود می‌آموزند، تیراندازی و سوارکاری است. تیراندازان بختیاری گاه چنان در این فن مهارت پیدا می‌کنند، که می‌توانند سواره و به تاخت، شیء متحرک را هدف قرار دهند. از جمله دلاورمردی‌های تیراندازان و سوارکاران بختیاری می‌توان نقش ایشان در فتح هرات (زمان نادرشاه)، جنبش مشروطه ایران، فتح تهران و همچنین در طول جنگ ایران و عراق اشاره کرد.

منبع: ویکی بختیاری، ویکی پدیا



:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

مروری بر روش های اجرای سقف های شیبدار شیروانی:

سقف های شیبدار شیروانی به دلیل تنوع بسیار زیاد،نصب آسان،زمان پایین اجرا،پرت کم مصالح،وزن کم،سازگاری باشرایط اقلیمی برخی مناطق و ظاهری زیبا،در بسیاری از مناطق شهری و روستایی برای پوشش سقف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اجرای سقف های شیروانی به دلیل اقبال عمومی بسیار جذاب بوده و شناخت روش های اجرای آن خالی از لطف نیست؟

 اجرای سقف های شیبدار شیروانی

یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان سقف آن می باشد که موجب هویت بخش و زیبایی خانه ها می گردد. عوامل بسیاری مانند میزان باد،باران،برف،رطوبت،موقعیت جغرافیایی،گرما و سرما و نیز نوع کار بری ساختمان،وزن و دیگر مشخصات فنی ساختمان،عواملی هستند که می توانند در تعیین نوع سقف شیبدار ساختمان ها تاثیر گذار باشند.

سقف های شیبدار شیروانی در ایران به چندین روش اجرا می گردد و با توجه به نوع طرح معماری آنها باید زیرسازی سقف های شیبدار شیروانی یک طرفه،دوطرفه،چندطرفه و یا مخروطی به یک شیوه قابل اجرا نیست.

نوع ساختار سقف های شیبدار شیروانی بلکه نوع مصالح پوشش روی سقف ها نیز در روش زیر سازی آن تاثیر گذار خواهد بود و با این تفاصیر در اینجا روال کلی اجرای این نوع سقف ها را بررسی خواهیم نمود؟

 

مراحل اجرای سقف های شیبدار شیروانی

 زیرسازی سقف های شیبدار شیروانی

جهت اجرای سقف های شیبدار شیروانی. ابتدا باید نشیمنی مناسب جهت قرار گرفتن زیرسازی سقف شیبدار شیروانی ایجاد نمود. برای این منظور دور تا دور فضای مورد نظر را به وسیلیه پروفیل فلزی و یا چوبی یک کلاف ایجاد می نماییم.

این کلاف باید کاملا به وسیلیه اتصالات مناسب به اسکلت سازه متصل باشد تا در اثر نیروهایی جانبی مانند باد از ساختمان جدا نشود,این کلاف با توجه به وسط سقف ارتفاع آن طول دهانه آن و مصالح پوشش روی آن با پروفیل های متفاوتی قابل اجرا می باشد.

مقاطع مورد استفاده آن را مهندسین محاسب تعیین خواهند کرد. پس از ساخت کلاف پیرامونی با توجه به نوع سقف شیبدار شیروانی یک طرفه،دوطرفه،چند طرفه و یا غیره .

ابتدا بلندترین دهنه مورد نیاز سقف را ساخته و در محل مورد نیاز قرار داده می شود. سپس پروفیل های جانبی جهت ایجاد شیب سقف به پروفیل اصلی متصل خواهد شد.این امر تا پایان زیر سازی سقف شیبدار شیروانی ادامه پیدا خواهد کرد. لازم با ذکر است فاصله پروفیل های فرعی سقف های شیبدار شیروانی با توجه به میزان نیروی وارده به سقف طول پروفیل و مصالح پوشش سقف شیروانی متغیر خواد بود که عموما به صورت نقشه های اجرایی قبل از شروع به کار مشخص می گردد.

 

زیرسازی سقف های شیبدار شیروانی

پوشش روی زیر سازی:

پس از پوشش زیر سازی سقف ها پوشش اولیه روی آن را به وسیله مصالح پوشش می توانند از جنس فلزی مانند ساندویچ پنل و یا توری به همراه پشم شیشه و یا چوب و یا مصالح دیگری می باشد.

نکته بسیار مهم در این نوع پوشش ها بر آورد کردن نیازهای مورد نظر می باشد. به عنوان مثال در صورتی که پوشش نهایی سقف شیروانی از جنس ورق های فولادی باشد. باید پوشش روی سازه زیر سازی اجرا گردد

تا بتواند عایق دمایی و رطوبتی را تا حدی ایجاد نماید. یکی از همین مصالح جهت زیر سازی پوشش نهایی چوب osB می باشد که با توجه به همگین بودن آن با مصالحی نظیر شینگل در بسیاری از سقف های شیبدار شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پوشش های نهایی سقف ویلا

 پس از آماده شدن زیر سازی جهت اجرای پوشش نهایی انجام خواهد گرفت. برخی از این پوشش ها می توان با نوع همپوشانی روی یکدیگر عایق رطوبتی لازم را ایجاد نمایید ولی برخی از آنها نیاز به ایجاد لایه عایق رطوبتی آب بندی با مصالح دیگری هستند.

 

گروهی از پوشش های سقف های شیبدار شیروانی نیز مانند شیروانی های سفالی،با توجه به ساختار،دارای قطعاتی،تاج بام،لب بندی،کله بام،کتیبه،ناودانی،و غیره هستند که می توانند شرایط عبور آب را در نقاط مختلف سقف فراهم نمایند. بعضی از این نوع پوشش ها به وسیلیه چسب ها،برخی به وسیله میخ و یا حتی پیچ روی سقف ها قرار داده می شوند ‌که در نهایت باید محل اتصال میخ ها و پیچ ها را نیز آب بندی نمود.

 

طراحی و اجرای سقف شیروانی:

سقف های شیروانی انواع بسیار متنوعی دارند و با زاویه شیب مختلفی طراحی و اجرا می گردند.برخی از سقف های شیروانی به صورتی پیاده سازی می شوند که تنها دارای دو دسته شیبدار هستند و برخی دیگر به صورت چند طرفه و کمی پیچیده تر طراحی و اجرا می گردند.

آنچه در طراحی سقف شیروانی و همچنین اجرای آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است،توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین ویژگی های اقلیمی محیط مورد نظر است.هرچه مورد نظر باران خیز تر و مرطوب تر باشد زاویه ی شیب سقف نیز افزایش می یابد تا مانع از نفوذ رطوبت باران و برف به داخل خانه گردد و آنها را به سمت پایین هدایت کند.

امروزه اجرای سقف شیروانی با متریال های متنوعی همچون پوشش های سقفی فلزی،ورق های گالوانیزه،سفال،ورق طرح سفال،ورق ذوزنقه،تایل های پرچین و بام تایل pvc،تایل های سفالی و بسیار متریال های دیگر صورت می گردد و طراحی سقف شیروانی به گونه ای انجام می شود که بهترین نما را برای بنای مورد نظر به ارمغان آورد؟

 

طراحی و اجرای سقف شیروانی

هزینه اجرای سقف شیروانی:

هزینه اجرای سقف شیبدار شیروانی بسیار متنوع است و با توجه به مساحت بنای مورد نظر متریال مورد استفاده در اجرای سقف و همچنین طراحی سازه و زوایای معین شده برای قسمت های مختلف آن،برسی و محاسبه می گردد. آنچه در این میان از اهمیت ویژه برخوردار است.

طراحی و اجرای سقف شیروانی توسط گروهی متخصص و حرفه ای شرکت ویلا مدرن می باشد که دارای تجربه ی کافی در این زمینه بوده و با استفاده ی بهینه از مواد و متریال متناسب با محیط منجر به افزایش طول عمر سازه ی مورد نظر شوند و هزینه اجرای سقف شیروانی را به حد عقل برسانید.

 

برتری سقف شیبدار شیروانی:

سقف های شیبدار شیروانی در مقایسه با سقف های مسطح به مواظب کمتری احتیاج دارند و اجرای آنها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است .

علاوه بر اینها در برخی از نقاط ممکن است ورق های پوشش به عنوان عایق رطوبت روی سقف های شیبدار شیروانی بتنی یا طاقی ضربی قرار گیرند. در مورد اخیر از ورق های آزبست و سیمانی استفاده نمی شود بلکه از سفال و تایل بتنی هیچ گونه مواد سرطان زا در آنها وجود ندارد استفاده می شود.

از مواد مهم استفاده از ورق های شیروانی،پوشش سقف شیروانی،ویلاهای سقف شیروانی،سالن های ورزشی،سوله و دیگر سطوح سقف شیبدار شیروانی می باشد. با منظور انتخاب مناسب سقف شیبدار شیروانی در  وب سایت پوشش سقف شیبدار شیروانی ویلا مدرن مقالاتی در این ارتباط و توضیحاتی در مورد انواع محصولات مورد استفاده و نحوه نصب آنها داده شده است که در ادامه معرفی اجمالی در ارتباط با این موارد خدمت شما ارائه می شود.

 

سقف شیبدار شیروانی در مقاله کاربرد پوشش های بام در مورد کار برد سقف شیبدار شیروانی در مکان های مختلف توضیحات تکمیلی داداه شده است و همچنین مزایای استفاده از سقف شیبدار شیروانی برای شما عزیزان لیست شده است که از ذکر آن در این مقاله خوداری می شود. جهت انتخاب مناسب مصالح مورد نیاز جهت اجرای سقف شیبدار شیروانی اطاع از انواع محصولات مورد استفاده در سقف های شیبدار شیروانی،مزایا،معایب،زیبایی ها و محدودیت های زمانی و مکانی آنها یکی از ضروریات است.

بدین منظور در سایت شرکت ویلا مدرنهر یک از مصالح مورد استفاده در سقف های شیبدار شیروانی سقف شیروانی به تفصیل در صفحه مربوطه توضیح داده شده است.

شرکت ویلا مدرن ارائه دهنده محصولات آندولین،آندو ویلا،شینگل،تخته انواع چوب،تاپ تایل،ورق روزر،اکدوتایل،عایق ساختمانی،ورق های پلی کربنات،ساندویچ پنل، تایل دکرا،ورق های گالوانیزه رنگی طرح سفال،ذوزنقه،شادولاین،سینوسی، و تایل های تکی پرچین، روف چین،سامن،بام تایل، و تایل های طرح سنگریزه . جهت اجرا در سقف های شیبدار شیروانی می باشد

اجرای سازه فلزی و یا چوبی به صورت شیبدار

مراحل اجرای پوشش سقف های شیبدار شیروانی:

 اجرای سازه فلزی و یا چوبی به صورت شیبدار. اجرای زیر سازی با توجه به نوع پوشش. اجرای پوشش مناسب توسط افراد با تجربه  اجرای ناودانی و عایق سقف برای هدایت آب باران و برف.

اجرای پیشانی نما و پوشش دامنه برای جلوگیری از نفوذ گرما و سرما و پرندگان و حیوانات و هدر رفتن انرژی داخل سقف شیبدار ساختمان.

جهت پوشش نصب سقف شیبدار شیروانی
 همیشه جهت نصب بام های شیروانی بر خلاف وزش باد است. نصب همیشه از پایین ترین نقطه سقف در جهت وزش باد که در هر منطقه بر پا یه آمار و تجربیات موجود تعیین می شود انجام می پزیرد.

ویلا مدرن

 



:: برچسب‌ها: بهترین سقف شیروانی , فیلم اجرای سقف شیروانی , مدلهای سقف شیروانی ساده , مصالح سقف شیروانی , نحوه اجرای سقف شیروانی سفالی , بهترین سقف شیروانی , مصالح سقف شیروانی , معایب سقف شیروانی , مدلهای سقف شیروانی ساده , انواع سقف شیروانی ویلا , سقف شیروانی یک طرفه , نحوه اجرای سقف شیروانی فلزی , وزن سقف شیروانی ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 شهريور 1398 | نظرات ()