نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در صورتی که در سایتی اقدام به ثبت لینک خود نمایید که پس از مدتی لینک شما از آن حذف شود ممکن است ربات های گوگل به این جریان مشکوک شده و سایت شما را جریمه نمایند از این رو می بایست نسبت به خرید بک لینک دائمی اقدام کنید تا با ثابت شدن لینک شما در وب سایت ها بتوانید رتبه سایت خود را برای همیشه رو به رشد و بهبود ببینید.
اگر شما هم از قدرت بک لینکها در سئو و رتبه گوگل اطلاع دارید ما خرید بک لینک در برترین رسانه های فارسی و با کیفیت را به شما توصیه میکنیم.
چرا که فاکتورهای بسیاری در سئو وجود دارند که دریافت بک لینک مناسب یکی از آن فاکتورها می باشد. خرید ممبر واقعی تلگرامخرید ممبر کانال تلگرام
ما از ابتدای مشاوره خرید بک لینک ها تا زمان ثبت و اتمام بازه زمانی بک لینک با سایت شما همراه خواهیم بود. هدف ما رشد و موفقیت کسب و کار آنلاین شماست. از همین رو، لازم است پیش از ثبت سفارش، به پیشنیازهای اجرای PBN توجهات لازم را داشته باشید. مواردی که لازم است پیش از اجرای این متد و همینطور پس از اجرا به آن توجه داشته باشید به شرح زیر است.
خرید بک لینک با کیفیت بالا قطعه اصلی الگوریتم گوگل هستند و همچنان خواهند بود، چرا که آنها می توانند عامل تعیین کننده ای باشند که وب سایت را در نتایج جستجو به نتایج برتر هدایت می کنند. در حالی که تلاش های ایجاد بک لینک تنها برای اهداف بهینه سازی موتور جستجو انجام می شود، آنها به دلایل مختلف مفید هستند. گوگل دائما به روزرسانی و به روز رسانی جدیدی را انجام می دهد تا وب سایت های با کیفیت پایین را مجازات کند که از تکنیک های ساخت لینک برای هرزنامه ها و برای دستکاری نتایج جستجو استفاده می کنند.
فروشنده بک لینک با توجه به محدودیت های فضای تبلیغاتی سایت خود ، نمیتواند تعداد نا محدودی از بک لینک دائمی را به مشتریان خود ارائه دهد .
تحلیلگران پژوهشی سهام ممکن است بخواهند در مورد روند عرضه-تقاضا در صنعت خود بخوانند. تمامی این موارد در یک پکیج تحت عنوان “پکیج سئو کامل داخلی” توسط سئو ارزان به مشتریان ارائه می گردد. برای سایت هایی مثل شما که موضوعات زیادی رو پوشش میده لینک گرفتن فایده ای نداره.
تیم تسمینو به شما معتبر ترین رسانه ها را برای درج تبلیغات متنی معرفی میکند تا برای سایت خود بهترین و قدرتمند ترین بک لینک ها را استفاده نمایید تا با آپدیت های گوگل دچار پنالتی نشوید.
پکیج های لینک سازی لایه ای سئو ارزان با تمامی پکیج های ارائه شده توسط وبسایت ها و شرکت های دیگر متفاوت است و لینک سازی لایه های اول و دوم کاملا دستی انجام داده می شود. همچنین کیفیت بکلینک های لایه دوم بسیار بالا می باشد.
در چند سال گذشته گوگل به عنوان اولین موتور جست و جو گر دنیا بر روی هوشمندی ربات های خود بسیار هزینه نموده است به نوبه ای که امروزه تقریبا نمیتوان به هیچ طریقی آنها را فریب داد تا به وسیله ی روش هایی غیر از مسیری که گوگل برای رسیدن به رتبه های برتر در نظر گرفته است به این مقصد رسید. در صورتی که شما لینک سایت خرید بک لینک قوی خود را در وب سایتی دیگر ثبت کنید و یا خرید بک لینک انبوه به کمک خرید بک لینک سعی لینک سازی در وردپرس داشته باشید تا رتبه بهتری را کسب نمایید ربات های گوگل پس از بررسی سایت شما و سایتی که لینک شما در آن ثبت شده است ابتدا میزان تطابق موضوع فعالیت سایت شما و آن سایت را مورد ارزیابی قرار میدهد و در صورتی که در زمینه ی کاری تطابق های لازمه را داشتید به سراغ این خواهد رفت که در آن سایت چه کلمه ای به چه صفحه ای از سایت شما لینک شده است پس از انجام این ارزیابی ها امتیاز مثبتی به سایت شما اعطا می کند که سایت شما به کمک مجموعه ی این این امتیازات می تواند در آن کلمه ی به خصوص در سرچ های مختلف از سایر رقبا پیشی بگیرد می باشد و شما میتوانید با افزایش فعالیت های خود در این زمینه دومین آتوریتی سایت خود را افزایش دهید. هر چه سایتی که بک لینک شما در آن ثبت میشود از دامین اتوریتی بالاتری برخوردار باشد برای سایت شما ارزش و اعتبار بیشتری به همراه خواهد داشت.
مهم اینه که در چه زمانی، با چه بهينه سازي سايت هدفی، روی چه کلمه ای و برای چه صفحه ای از سایت انجام شود.
با خرید هر کدام از بک لینک های این بخش، لینک وبسایت شما داخل تمامی صفحات آن وبسایت درج خواهد شد.
برای اینکار می توانید از ابزارهایی همچون moz.com و موارد مشابه استفاده نمایید و وضعیت کلی سایت خود را بررسی و تحلیل نمائید.



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک با کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

 

مدتی است که بین مشتریان برای خرید دوربین مداربسته این سوال مطرح میشود که دوربین مداربسته هایک ویژن بخریم یا داهوا؟ امروز در این مقاله قصد داریم راجب این سوال به طور کامل توضیح دهیم پس با ما همراه باشید

در ابتدا قصد داریم شما را با این 2 شرکت غول صنعت نظارت تصویری  ( هایک ویژن ، داهوا ) آشنا کنیم.

 

آشنایی با شرکت هایک ویژن

شرکت هایک ویژن (HIKVISION) یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و برند پیشتاز تجهیزات نظارت تصویری در جهان به شمار می‌آید،

شرکت هایک ویژن در سال 2013 بیش از 13000 نفر را به صورت مستقیم به اشتغال در آورده که با داشتن تیم تحقیق و توسعه ای 4000 نفری دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه جهان محسوب می شود.

شرکت هایک ویژن دارای بیش از 30 نماینده در چین و بیش از 20 نماینده بین المللی در جهان از جمله ایران با نمایندگی  شرکت هایک ویژن تهران   با گارانتی پارس ارتباط افزار است که محصولات این شرکت را به فروش میرسانند  .

 

شرکت پارس ارتباط افزار نماینده رسمی شرکت Hikvision در زمینه واردات و توزیع تجهیزات نظارت تصویری و امنیتی ، و شرکت هایک ویژن تهران به عنوان عاملیت مجاز فروش محصولات هایک ویژن به طور مستقیم از طرف شرکت  پارس ارتباط معرفی شده است

 

 

دفتر مرکزی این شرکت هایک ویژن درشهر هانژو چین قرار دارد. شرکت هایک ویژن در مه ۲۰۱۰ پس از دریافت تاییدیه های لازم وارد بورس اوراق بهادار شنزن چین شد و میزان درآمد این شرکت در سال 2017 مبلغی بیش از 46241 میلیون دلار میباشد.

 

مزایای دوربین مداربسته هایک ویژن

  • زاویه دید باز  اکثر دوربین های مداربسته هایک ویژن  110درجه زاویه دید دارند
  • آسان بودن نصب برای مشتریانی که خودشان دوربین هارا میخواهند نصب کنند
  • طراحی مناسب جهت ترساندن مجرمین همچون دوربین مدل DS-2CE16D8T-IT3E
  • کیفیت تصویر بعضی از دوربین مداربسته هایک ویژن میتوانند تصاویر را تاطول 80 متر با کیفیت تصویر مناسب مشاهده کنند
  • طول عمر بالا

 

معایب دوربین مداربسته هایک ویژن

  • نداشتن قابلیت ضبط صدا برای ضبط صدا باید میکروفون گذاشته شود و خود دوربین ها قابلیت ضبط صدا را ندارد
  • قیمت نسبتا بالا

اما با در نظر گرفتن همه خصوصیات دوربین مداربسته هایک ویژن توانسته است 3 سال پیاپی به عنوان برترین شرکت مداربسته شناخته شود

 

در سال 2016

 

 

 

در سال 2017

 

 

 

 

در سال 2018

 

 

 

 

همانطور که مشاهده میکنید شرکت هایک ویژن با درآمد 2برابر نسبت به رقبا در رتبه اول قرار گرفته است ، پس پیشنهاد ما به شما خرید دوربین مداربسته هایک ویژن میباشد

 

آشنایی با شرکت داهوا

شرکت داهوا  یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات مداربسته است. این شرکت کار خود را در سال 2001 در شهر هانگ ژو آغاز کرد و مسیر پیشرفت را با سرعتی بالا طی کرد به طوری که در سال 2014 به عنوان ششمین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی – امنیتی و دومین تولید کننده تجهیزات مداربسته (پس از شرکت هایک ویژن) در جهان شناخته شد.

داهوا تکنولوژی به عنوان تامین کننده سیستمهای نظارت تصویری پیشرفته فعالیت خود را در سال 2001 میلادی اغاز نمود .

کمپانی داهوا از سال 2010 میلادی حدود 10 درصد از درآمد سالانه خود را دربخش R &D  (تحقیق وتوسعه) سرمایه گذاری کرده است و در حال حاضر بخش R &D این کمپانی شامل بیش از 5،000 مهندس  می باشد.

داهوا برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال 32 فول D1 در جهان گردید.

دوربین مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانندUL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .

مزایای دوربین مداربسته داهوا 

  • طول عمر بالا
  • کیفیت تصویر مناسب
  • قابلیت ضبط صدا در بعضی از دوربین ها
  • امکان ارسال همزمان تصویر،صدا و برق

 

معایب دوربین مداربسته داهوا 

  • محدودیت پهنای باند
  • طراحی معمولی

نتیجه گیری

در نهایت این 2 برند ( هایک ویژن و داهوا ) جزء پر فروشترین دوربین ها در کشور ایران میباشند و هدف اصلی آن ها تامین امنیت برای مشتریان میباشد طبق نتیجه گیری ها پیشنهاد خود ما خرید دوربین مداربسته هایک ویژن میباشد به علت داشتن نمایندگی های مجاز همچون هایک ویژن تهران و با گارانتی اصلی 24 ماهه تعویض شرکت پارس ارتباط افزار

 



:: برچسب‌ها: هایک ویژن و داهوا , هایک ویژن تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

این مقاله دارای منبع می باشد و منبع آن همیاروب است

اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. منظور از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.

خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب در این است که هر کسی با هر شرایطی می تواند از آن ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند. به خاطر اینکه کاربران شبکه های اجتماعی محبوب در هر کشوری بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث این می شود تا منبع بزرگی برای افرادی که قصد کسب درآمد و بازاریابی محصولاتشان را دارند محیا شود.

هم اکنون خیلی از کاربران موبایلی برای رفع نیاز خود دیگر به سایت های اینترنتی مراجعه نمی کنند و تمایل دارند در شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیاز خود بگردند. البته اینطور نیست که کاربران موبایلی وب سایت های اینترنتی را فراموش کرده اند بلکه منظورم این است کاربران موبایلی بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می گذرانند.

چون این قضیه خیلی داغ شده و کسب درآمد از اینستاگرام دغدغه خیلی از دوستان شده است در این مقاله تصمیم گرفتم در مورد این موضوع صحبت کنم. در این مقاله قصد دارم در مورد روش های کسب درآمد از اینستاگرام و اینکه چگونه هر کسی می تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند صحبت کنم. پس اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد داشت در این مقاله تا انتها همراه من باشید.

 

نگاهی به روش های کسب درآمد از اینستاگرام

خب همانطور که عرض کردم کسب درآمد از اینستاگرام خیلی فراگیر شده است و خیلی از دوستان قصد دارند از اینستاگرام کسب درآمد کنند ولی به خوبی با روش های آن آشنا نیستند. خیلی از دوستان اولین کاری که به فکرشان می رسد این است که پیجی راه اندازی کنند و به سرعت تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند. مهم نیست چگونه، فقط تعدادشان برای شان مهم است. و سپس به فکر گرفتن تبلیغات و کسب درآمد از آن می افتند.

البته این هم یک روشی برای کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود ولی در بسیاری از مواقع به خوبی جواب نمی دهد! در ادامه شما را با روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام بیشتر آشنا می کنم.

1.فروش مستقیم کالا و خدمات

یکی از روش هایی که خیلی از افراد از طریق آن در اینستاگرام کسب درآمد می کنند فروش کالا و خدمات است.

افرادی که از این روش برای درآمد زایی از اینستاگرام استفاده می کنند ممکن است کالا یا خدماتی از خودشان یا دیگران ارائه کنند. ممکن است کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش شماره های رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای آخر لحظه ای. همه مثال هایی که زدم جزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.

2.فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

این هم روشی است که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین افراد معروف یا به قول معروف سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان بالایی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند.

در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود. در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود.

به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می کنند در واقع قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند مورد نظر را هم معرفی کنند. در این روش از بازیگران معروف نیز استفاده می شود. مثلا عکس هایی که آقای بهرام رادان از نوین چرم منتشر می کند نمونه ای از این نوع روش کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود.

بهرام رادان

به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز گفته می شود. کسب و کارهای زیادی از این روش برای معرفی و برند سازی خود استفاده می کنند.

 

3.برند سازی در اینستاگرام

یکی دیگر از روش هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.

مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.

در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.

این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. چون از این طریق می توان مانور بیشتری روی مخاطبان و علاقه مندان به کسب و کار خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید.

چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

هر کسب و کاری در اینترنت برای کسب درآمد نیاز به کاربران علاقه مند دارد. کاربرانی که واقعا به کسب و کار مورد نظر علاقه داشته اند و الان دارند دنبالش می کنند. چه سایت داشته باشید، چه تلگرام و یا اینستاگرام باید کاربرانی داشته باشید که بتوانید از طریق آن ها کسب درآمد کنید.

برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام هم نیازمند فالوور های زیاد هستید. البته زیاد بودنش در بعضی از مواقع خیلی مهم نیست! مهم هدفمند بودن آن هاست.

پیشنهاد می کنم مقاله 10 روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام را هم بخوانید.

در ادامه روش هایی را عنوان می کنم که علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام باعث کسب درآمد بیشتر شما از اینستاگرام می شود. همچنین مطالبی را که عنوان می کنم برای برند سازی در اینستاگرام هم کمکتان می کند.مسلما هرچه دنبال کنندگان اینستاگرام شما بیشتر باشد کسب درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. البته همانطور که گفتم فالوور های هدفمند نه فیک!

درست مثل این می ماند که هر چه ترافیک سایت شما بیشتر باشد می توانید کاربران بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید و در نهایت کسب درآمد بیشتری داشته باشید.

 

1.از امکانات جدید اینستاگرام غافل نشوید

امروزه اینستاگرام با امکاناتی که ارائه کرده است به خوبی از رقبای خود به ویژه اسنپ چت پیشی گرفته است. با استفاده از امکانات جدید اینستاگرام، هم می توانید فالوور های خود را افزایش دهید و هم کسب و کار خود را رونق دهید.

 

استوری اینستاگرام :

خیلی ها از استوری اینستاگرام برای پیشنهاد های لحظه ای استفاده می کنند. همچنین یک ویژگی خیلی خوبی که این روزها به استوری اینستاگرام اضافه شده است قرار دادن تگ پروفایل است. خیلی از افراد از این ویژگی برای هدایت مستقیم کاربران به پیج یا پروفایل مورد نظر استفاده می کنند.

همچنین می توانید در تبلیغاتی که در استوری خود می گذارید از نوشته استفاده کنید. مثلا می توانید آدرس سایت یا تلفن شخص مورد نظر را نیز روی آن بنویسید.

استوری

البته برای زیبا تر کردن استوری های خود می توانید از اپلیکیشن هایی نظیر Drool و InShotهم استفاده کنید.

 

لایو اینستاگرام :

از لایو اینستاگرام هم خیلی ها برای معروفیت و معرفی کسب و کارشان استفاده می کنند. یکی از بهترین ویژگی های اینستاگرام استفاده از لایو است. زمانی که رو در رو و به صورت زنده با مخاطبان خود صحبت می کنید خیلی تاثیر گذاری بیشتری می توانید روی آن ها بگذارید.

همچنین اگر لایوتون جذاب باشد خیلی از افراد دیگر به لایو شما می پیوندند و همان افراد می توانند جزئی از دنبال کنندگان شما شوند.

از لایو اینستاگرام باید با توجه به حوزه کاری خودتان استفاده کنید. مثلا می توانید از لایو اینستاگرام به عنوان کلاسی برای سوال و جواب مخاطبانتان استفاده کنید.

از طریق لایو اینستاگرام می تونید ایده های خوبی را اجرا کنید. مثلا نحوه انجام دادن کاری را بگویید. کتاب معرفی کنید. در مورد موضوع خاصی بحث کنید و از دنبال کنندگانتان بخواهید در بحث به شما ملحق شوند. اگر بتوانید لایو خود را جذاب اجرا کنید مطمئن باشید مخاطبان شما ترغیب می شوند دوستانشان را هم به لایو شما دعوت کنند.

یکی دیگر از قابلیت بسیار عالی اینستاگرام این است که می توانید لایو خود را ذخیره کنید و در استوری خود به صورت ضبط شده قرار دهید تا افرادی که به هر دلیلی به لایو شما نرسیده اند بتوانند نسخه ضبط شده آن را ببینند.

 

2.برای پست های اینستاگرامی خود بیشتر وقت بگذارید

باید سعی کنید با پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید. این خیلی مهم است. حتی در بسیاری از مواقع از این طریق می توانید فالوور های خود را به مشتریان همیشگی تان تبدیل کنید.

سعی کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری است که هر کسی می تواند به راحتی آن را انجام دهد.

یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خود قرار می دهید. خیلی از دوستان می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. شاید درست باشد ولی این کار باعث می شود فالوورهایتان حس خوبی نسبت به شما داشته باشند و فکر کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.

پیشنهاد می کنم مقاله چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟ را هم بخوانید.

 

3.در ارسال پست ها تنوع داشته باشید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و از همان اول امکان اشتراک تصاویر را داشت. ولی الان با امکانات زیادی که دارد امکان قرار دادن ویدیو هم برای کاربران خود فراهم کرده است.

سعی کنید همیشه از یک فرمت برای پست های خود استفاده نکنید. گاهی وقت ها استوری بگذارید و هر چند وقت یک بار از ویدیو استفاده کنید.

بیلیونر کلاب

از اپلیکیشن هایی مثل photo voice برای اضافه کردن صوت به تصویر و از viva videoتصاویر خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنید.

در پست های اینستاگرامی خود خلاقیت به خرج دهید. مثلا بعضی وقت ها از کامنت هایی که مخاطبانتان در پست های قبلی شما گذاشته اند اسکرین شاتی بگیرید و در مورد آن صحبت کنید. یا از مشتریان راضی که ابراز محبت به شما می کنند اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام خود قرار دهید. همچنین از محصولاتی که مشتریانتان از شما خریده اند عکسی بگیرید و از آن ها تشکر کنید.

از قرار دادن پست های مناسبتی هم غافل نشوید!

روز جهانی ایموجی ها

 

4.با فالوورهای تان در تعامل باشید

یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان واقعی به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پاسخ نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. مثلا در مورد موضوع خاصی عکسی بگذارید و نظر مخاطبانتان را بخواهید. از آن ها بخواهید در بحث شرکت کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.

پیشنهاد می کنم مقاله ترفندهای بازاریابی در اینستاگرام را حتما بخوانید.

به دایرکت های خود حتما جواب دهید. تا آنجایی که ممکن است سعی کنید از طریق دایرکت با کاربران و همچنین مشتریان خود در ارتباط باشید. گاهی وقت ها شما اقدام به برقراری ارتباط کنید. مثلا بپرسید نظرتون راجع به فلان محصول چی هست؟ آیا مشکل یا سوالی در مورد فلان محصول دارید یا خیر؟ بعضی وقت ها هم آن ها را با ارائه هدیه ای شگفت زده کنید.

 

5.از هشتگ های مناسب استفاده کنید

هشتگ در اینستاگرام مثل کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت است. سعی کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر طرفدار آن ها را شناسایی کنید.

با استفاده از هشتگ های پر طرفدار در پست های خود می توانید پست هایتان را بیشتر در معرض دید علاقه مندان به کسب و کار خود قرار دهید. و از این طریق پروموت پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا می کند. استفاده از هشتگ ها به صورت اصولی باعث می شود افراد خیلی بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.

همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما سعی کنید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و در تمام پست های ارسالی خود از آن هشتگ استفاده کنید.

 

6.با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید

سعی کنید از افراد تاثیر گذار برای افزایش اعتبار برندتان استفاده کنید. اگر برای شما مقدور بود حتما با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید اشاره ای به کسب و کار یا برند شما کنند. اگر لازم شد برای برندسازی حتما از این روش باید استفاده کنید.

افراد تاثیر گذار، تاثیر بالایی روی برند شما می گذارند و افراد زیادی را می توانند با برند شما آشنا کنند. چون این افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند هر چه در مورد برند شما بگویند تاثیر گذاری بالایی روی مخاطبان خود می توانند بگذارند. این روش بهترین راه برای برند سازی و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است.

 

7.از دیگر فضا های کاری خود فالوور جذب کنید

سعی کنید در هر جایی که فعالیت می کنید کاربران خود را به اینستاگرام خود دعوت کنید. اگر سایتی دارید حتما از کاربران خود بخواهید اینستاگرام تان را دنبال کنند. اگر در تلگرام کانالی دارید یا در گروه های هم حوزه خود فعالیت می کنید حتما در پست های خود به اینستاگرام خود نیز اشاره ای کنید.

اگر در آپارات و یوتیوب ویدیو می گذارید حتما در ویدیو های خود از مخاطبان خود بخواهید شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اگر در لینکدین فعالیت می کنید سعی کنید در پست ها و مقالاتی که در آن به اشتراک می گذارید اشاره ای به اینستاگرام تان هم کنید.

اگر مقاله ای را در سایتی می خوانید که براتون مفید بود حتما در کامنتی که می گذارید به جای آدرس سایت، آدرس اینستاگرام تان را درج کنید.

و از خیلی از فضاهای کاری دیگری که با کسب و کار شما دخیل است برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید.

پیشنهاد می کنم این ویدیو را حتما ببینید : افزایش ترافیک سایت با اینستاگرام

 

نکات مهم در کسب درآمد از اینستاگرام :

1.فالوور فیک نخرید!

هرگز برای افزایش فالوور اینستاگرام تان از فالوور های فیک و غیر واقعی استفاده نکنید. هیمنطور خرید پیج اینستاگرام هم کاری اشتباه است که جدیدا خیلی از دوستان این کار را انجام می دهند. بسیاری از دوستان فکر می کنند افرادی که برای اولین بار به پیج شان وارد می شوند فقط به خاطر تعداد فالوورهایشان است که اقدام به فالو پیج شان می کنند. به خاطر همین قضیه هم فقط به فکر این هستند که از هر روشی شده فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهند.

ولی در صورتی که اصلا اینطور نیست! فالوورهایی که علاقه ای به کسب و کارتان ندارند اصلا برای شما سودی نخواهند داشت. به تازگی اینستاگرام قابلیتی پیدا کرده است که پیج هایی که دارای فالوور و لایک های فیک هستند را تشخیص می دهد و آن ها را برای همیشه مسدود می کند.

 

2.از برنامه های افزایش فالوور استفاده نکنید!

استفاده از برنامه ها و ربات های افزایش فالوور به هیچ وجه توصیه نمی شود. چون در اکثر این برنامه ها و ربات ها باید با اکانت اصلی پروفایل اینستاگرام خود در آن ها لاگین شوید و این از لحاظ امنیت بسیار خطرناک هستند. در بسیاری از مواقع استفاده از این برنامه ها با مسدود شدن اکانت مورد نظر همراه شده است.

بسیاری از پروفایل هایی که تعداد فالوور های زیادی داشته اند توسط این برنامه ها اکانت های خود را از دست داده اند. معمولا توسط این برنامه ها شما با پروفایل اصلی خود باید کارهایی از قبیل ارسال دایرکت، گذاشتن کامنت، لایک پست ها و … را انجام دهید که در بسیاری از مواقع این کارها به طور غیر طبیعی صورت می گیرد.

به خاطر اینکه اینستاگرام حساسیت بالایی در این موارد دارد و همچنین به لاگین های مختلفی که از طریق یک اکانت در دستگاه ها و آی پی های مختلف انجام می گیرد بسیار حساس است استفاده از این برنامه ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

پیشنهاد می کنم مقاله چه کار کنیم در اینستاگرام بلاک نشویم؟ را حتما بخوانید.

 

3.به فکر تبدیل فالوورها به علاقه مندان خود باشید

همانطور که عرض کردم بسیاری از دوستان فقط به فکر افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند و اصلا به فکر اینکه آیا این افراد به درد کسب و کارشان می خورند یا نه نیستند! مهم نیست چقدر فالوور داشته باشید، بلکه مهم این است که فالوورهای شما چقدر به شما علاقه دارند؟ چقدر به پیشنهاد های شما جواب مثبت می دهند. چقدر به حرف شما گوش می دهند و دنبال رو شما هستند.

با به کار گیری صحیح مواردی که در این مقاله اشاره کردم به راحتی می توانید اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید و آن ها را به علاقه مندان به کسب و کار خود تبدیل کنید.

 

4.به فکر راه اندازی یک وب سایت باشید

بسیاری از افرادی که فقط از طریق اینستاگرام کسب درآمد می کنند اشتباه بزرگی می کنند. دوستان ما در ایران زندگی می کنیم و هیچ چیزی در آینده قابل پیش بینی نیست! معلوم نیست مدتی بعد چه شبکه اجتماعی روی بورس باشد. آیا اینستاگرام پا بر جا می ماند یا خیر؟ هیچ چیزی مشخص نیست!

از این رو بهتر است وابسته به شبکه های اجتماعی که در حال حاضر در کشور ما محبوب هستند نباشید. اکثر برند هایی که در اینستاگرام برند سازی و فعالیت می کنند در نهایت مخاطبان خود را به وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود انتقال می دهند.

پس بهتر است شما هم بستر دیگری را برای کسب درآمدتان فراهم کنید تا در هر شرایطی کاربران و مشتریان کسب و کار خود را داشته باشید و به هیچ وجه آن ها را از دست ندهید. ممکن است اینستاگرام فردا نباشد! ولی سایت شما همیشه پا بر جا است.

جمع بندی و سخن آخر

کسب درآمد از اینستاگرام کار ساده ای نیست. کلا کسب درآمد کار ساده ای نیست و باید وقت زیادی روی آن بگذارید. خصوصا اگر قصد کسب درآمد از طریق اینستاگرام را دارید باید خیلی خلاق باشید. باید به اندازه کافی حوصله داشته باشید. باید به کاری که انجام می دهید اهمیت بدهید.

در این مقاله هم روش هایی را عنوان کردم که گرچه خیلی ساده و شاید از نظر خیلی ها پیش پا افتاده است ولی بسیار در افزایش فالوور اینستاگرام، کسب درآمد از اینستاگرام و برندسازی در اینستاگرام به شما کمک می کند. امیدوارم این مقاله هم مورد قبول شما قرار گرفته باشد. اگر پیشنهادی در این زمینه دارید خوشحال می شوم با من و دیگر دوستان در میان بگذارید.

 

این مقاله دارای منبع می باشد و منبع آن همیاروب است



:: برچسب‌ها: کسب در آمد از اینستاگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با آمدن روزها و شب های سال نو  مردم هر منطقه و استانی  رسم و رسوم خاصی دارند اين آيين خاص و سنتها است كه مراسمی نظير نوروز را ماندگار كرده و خاطرات خوشی از اين ايام برای مردم رقم زده است.

معمولا هيچ طايفه و قوم و كيشی يافت نمی شود كه آيين خاصی در اين روزها نداشته باشد و به طبع استان يزد نيز از اين قاعده مستثنی نيست.

مردم یزد به ویژه در روستاها،رسم و رسوم جالبی دارند که هنوز هم در بین برخی مردم به شکل و سیاق گذشته رایج است.

مراسم فال كوزه که در گذشته بسيار بيشتر از امروز رواج داشته است.

فال كوزه، ويژه‌ جشن و ایام نيست، بلكه در روزگاران گذشته در ميهمانی های عادی و جشن های عمومی و خانوادگی يا جشن‌ های ملی نیزاز سوی  زنان اجرا می ‌شده است.

 امروزه نیز  هنوزدر بین مردم یزد دیده می شود در مناطقی چون رحمت آباد، مريم‌آباد، مناطقی از شهرستان مهريز، تفت، ميبد و اردكان از اعتبار خاصی برخوردار است.

دختر نابالغی باید كوزه را پر از آب کند و در مجلسی که زنان نشسته اند آن را بگرداند و زنان حاضر در مجلس شانه و یا گیره سر را به نیتی که دارند درون کوزه بیاندازند.

سپس این کوزه به خانه ای که درخت مورد در آن باشد می برند و به همراه یک آیینه کوچک و پارچه سبز در زیر درخت می گذارند تا یک روز از آن بگذرد.

روز بعد همان دختر با لباسی آراسته و پاک کوزه را برداشته و در همان خانه در یکی از اتاق ها زنان به دور کوزه جمع می شوند و فال گرفتن را آغاز می کنند.

 مراسم فال کوزه با شعرخوانی همراه است  هر كسی شعری که مرتبط با این رسم است و حالتی فالگونه دارد را می خواند و آن دختر دست در كوزه می كند و چیزی را از داخل كوزه بيرون می آورد.

هر شیئی که از کوزه بیرون بیاید صاحب آن با شعری که خوانده می شود، نیت خود را تعبیر می کند و نیک و بد را برای خود معلوم خواهد کرد.

این عمل آنقدر تکرار می شود تا تمامی گیره و شانه ها از کوزه بیرون بیاید و اگر مفهوم و معنای شعر خوانده شده، خوب باشد، نیکی عمل و رسیدن به مقصود است و اگر معنای شعر مناسب نباشد، یعنی نیت صاحب فال خوب نیست و به مراد خود نمی رسد.

البته اجرای این رسم بیشتر در بین ایرانیان باستان رایج بوده و اکنون نیز زرتشتیان عقیده بسیاری بر اجرای فال کوزه دارند.

صدیقه رمضانخانی کارشناس فرهنگ عامه یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ گفت: بزرگترین جشنی که بین جشن‌های ایرانیان و همچنین مردم جهان اهمیت ویژه‌ای دارد، جشن نوروز است.

رمضانخانی می گوید: در نزد ایرانیان باستان، سه جشن مهرگان، جشن سده و جشن نوروز از اهمیت زیادی برخوردار بود و در این میان جشن نوروز هم جشنی ملی بوده و هم جنبه مذهبی و دینی داشته است.

وی ادامه می دهد:در این روز خیلی از پدیده‌های خداوند و پدیده‌های الهی مورد سپاس و شکر قرار می‌گرفتند چراکه زمان تولد فصل و زایش دوباره طبیعت بود و همچنین ایرانیان باستان معتقد بودند در آخرین ماه سال، انسان آفریده شده و از آنجایی که انسان بزرگترین دلیل خلقت است باید این روز را جشن گرفت و همین عوامل باعث شده جشن نوروز اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

او در خصوص رسوم یزدی‌ها در آغاز سال نو در یک یا دو قرن گذشته گفت: این جشن ابتدا بین روستائیان، چوپانان و کشاورزان مرسوم بود چراکه فرصتی برای آنان محسوب می‌شد تا کشاورزی و کشت و کار را شروع کنند و بعد‌ها این جشن بین پادشاهان و ثروتمندان هم رایج شده و سادگی خود را از دست داد و جنبه تشریفاتی پیدا کرد.

رمضانخانی می گوید:جشن نوروز هنوز جشنی ملی بوده و شکوه آن بین مردم پیداست، مردم اعتقاد داشتند در این روز باید نهر‌ها و قنات‌ها لایروبی شوند، صبح زود از خواب بیدار می‌شدند و لباس نو می‌پوشیدند و همچنین معتقد بودند باید در اولین روز سال شیرینی بخورند و پدر خانواده عسل و یا سکه نقره یا طلا و سه برگ سبز به افراد خانواده می‌داد و در حضور بزرگان ترانه‌های پارسی خوانده می‌شد.

این کارشناس بیان می کند:در قدیم مردم  اعتقاد داشتند ۱۰ روز مانده به آغاز سال نو، ارواح درگذشتگان به زمین می‌آیند و ۱۰ روز بعد از آغاز ماه فروردین به جایگاه اصلی خود بر می‌گردند و در این روز خانه باید آماده شود.

رمضانخانی می افزاید: یکی از کار‌هایی که در این ایام انجام می‌دادند خانه تکانی بود که هنوز هم این رسم وجود دارد این رسم از اوایل اسفند شروع می‌شد و خانه را تمیز و معطر می‌کردند، اسفند دود می‌کردند و حتی وسایل نو به خانه می‌آوردند.

وی می گوید:بیش از نیم قرن پیش، مردم در آستانه عید نوروز، داخل کوزه‌های سفالی خود را که کهنه شده بود چند سکه می‌انداختند و کوزه را از پشت بام به پایین می‌انداختند و اعتقاد داشتند اشیای کهنه را باید از بین برد تا نحوست آن‌ها هم از بین برود و سکه‌های داخل کوزه که روی زمین می‌ریخت را نیازمندان بر می‌داشتند و آن‌ها معتقد بودند با این کار ارواح درگذشتگان به جایگاه اصلی خود بر می‌گشتند و برای اعضای خانواده خود نیز آرزوی برکت و بهروزی داشتند.

وی ادامه می دهد:یکی از کار‌های دیگر در آستانه سال نو این بود که آخرین شب سال آتش روی پشت بام روشن می‌کردند که در بین یزدی‌ها به نام رسم ،آتش رو بوم کردن، معروف بود تا سرما و سوزش زمستان را از بین ببرند یکی از چیز‌هایی دریزد قدیم مرسوم بود  اعتقاد داشتند اگر اسفند در آتش بریزند تا یک سال از چشم زخم مصون می‌مانند.

کارشناس می افزاید: یزدی‌ها درگذشته ،کلوخک، را برگزار می‌کردند.

که با برگزاری این رسم، سیب زمینی‌های کوچک را زیر آتش می‌کردند و با شادی و خواندن ترانه، سیب زمینی‌های پخته شده را می‌خوردندمراسم دیگر یزدی‌ها این بودکوزه شکستن، پختن آش رشته، پختن نان به خصوص نان‌های شیرین، آماده کردن سفره هفت سین، خانه تکانی و خریدن لباس نو انجام می‌شد.

رمضانخوانی می گوید: سفره‌هایی که در یزد برای انداختن سفره هفت سین استفاده می‌شد سفید رنگ بود و یا سفره‌های یزدی راه راه پهن می‌کردند و آن را نشانه خوشبختی می‌دانستند.

او ادامه می دهد:داخل سفره هم به غیر از هفت سین رایج و وجه تمثیلی آنها، در بین خانواده‌های یزدی، نقل بید مشک یزدی، فالوده یزدی و نان شیر را خانم‌های یزدی خودشان می پختند، داخل سفره قرار می دادندهمچنین گل بیدمشک را بر سر سفره هفت سین می گذاشتند چراکه معتقد بودند هر ماهی از سال متعلق به یک گل است و گل بیدمشک را متعلق به ماه نوروز می دانستند.

رمضانخوانی می گوید:داخل ظرف بزرگ مسی چند عدد سیب، سکه، برگ های سبز به خصوص برگ مورد، یک عدد نارنج که برایشان ارزش زیادی داشت و مقدس بود قرار داده و سر سفره هفت سین می گذاشتند زنان و مادران، لباس خاص یزدی‌ها یعنی مخمل و زری، شلواری از جنس ترمه یا جین که بافته یزد بود می پوشیدند و چارقد توری به سر می کردند.

 کارشناس فرهنگ عامه یزد می افزاید:در سالهای اخیر مرسوم شده ماهی قرمز را که نماد روزی حلال است داخل تنگ آب می اندازند و سر سفره هفت سین می گذارند، در حالی که در بین یزدیها این رسم وجود داشت که سبزی پلو با ماهی قرار می دادند.

وی می گوید: یزدیها سه ظرف مسی پر از سبزه کرده و داخل سفره قرار می دادند و از اوایل اسفند، سبزه را با انواع دانه‌ها به علاوه تره تیزک می کاشتند و بعد از روز سیزدهم نوروز هم آن را دور نمی ریختند بلکه داخل باغچه می گذاشتند و آن را نماد برکت سال می دانستند.

او بیان می کند:اکنون رسم بر قرار دادن قرآن است ولی در بین یزدیها در قرون گذشته مرسوم بود کتاب مقدس که قرآن یا اوستا بود سر سفره هفت سین قرار داده می شد.

وی می گوید: رسم دیگر ، رسم کوزه آب بود که دختران نابالغ با استفاده از کوزه از سرچشمه یا آب انبارها آب می آوردند و گردن کوزه با جواهر یا روبان تزیین می شد و روی دهانه کوزه یک عدد سیب سرخ قرار داده می شد و سر سفره قرار می دادندهمچنین نان به عنوان نماد برکت سر سفره گذاشته می شد و انواع شیرینی‌های یزدی از قبیل: انواع لوزها، باقلوا، پشمک، حاجی بادام و .... خریداری می کردند و سر سفره گذاشته می شد.

رمضانخوانی می افزاید: همچنین یک آیینه که یک عدد تخم مرغ روی آن می گذاشتند داخل سفره قرار می دادند و معنقد بودند زمانی که سال تحویل می شد تخم مرغ حرکت می کرد و آن را نشانه حرکت جهان هستی می دانستند.

کارشناس فرهنگ عامه یزد می افزاید: همچنین یک ظرف آرد یا گندم که در فرهنگ ایرانی مقدس بود را به نشانه فرخ روزی داخل سفره می گذاشتند که بعدها مورد استفاده قرار می گرفت.

او در خصوص سایر محتویات سفره هفت سین باید می افزاید: گل بیدمشک برای معطر کردن فضا، نارنج که نمادی از برج‌های دوازده گانه بود، انار که نماد برکت و رزق بود را داخل یک کاسه آب می انداختند، تخم مرغ به عنوان نمادی از زاد و ولد با رنگ‌های طبیعی تزیین می شد و آیینه که نمادی از تجلی انسان است و به تعداد افراد خانواده شمع داخل شمعدانها می گذاشتند انواع برگه‌های میوه را داخل ظرف و روی آن سیب می گذاشتند مواد معطر و خوشبو مانند چوب کندر، عود و اسفند نیز دود می کردند.

او میگوید: در یزد، قبل از تحویل سال نو به دیدن اقوامی که کسی را از دست دادند می رفتند که خوشبختانه این رسم هنوز هم برپاست و بعد از آن به دیدن بزرگان دینی، آموزگاران، اقوام و آشنایان و دوستان می رفتند.

پختن آش رشته  از دیگر برنامه های  سال نو دریزد 

 از دیگر برنامه های  سال نو پختن آش رشته زنان هر کوی و برزن با تهیه ملزومات آش رشته گردهم می آمدند و سبزی آش را پاک می کردند و با تقسیم وظایف هرکسی کاری را برای پختن آش انجام می داد تا عصر که این آش پخته می شد و در بین همسایگان توزیع می کردند.

پختن این آش نیز به منظور طلب حاجت است و هرکسی که نذر داشته باشد چيزی از نخود، لوبيا، سبزی، رشته و... را می ‌آورند و آش را به صورت گروهی می ‌پزند.

 پختن آش رشته نيز در جشن چهارشنبه سوری سابقه ‌ای كهن دارد اما در گذشته اين آش در جشن تيرگان هم پخته می شد.

 آیین های  نوروز در سراسر ایران با تغییراتی برگزار می شود و در هر شهر و قومی رسم و رسوم خاصی برای این روز دارند.

کوزه شکستن، توزیع آجیل مشکل گشا به نام لرک ،هفت مغز، و جمع شدن دور آتش و خواندن شعر زردی من از تو، سرخی تو از من یا سرخی تو به روی من، زردی من به جون دشمنان که به معنی دوری از ناخوشی‌ ها و استقبال از سلامتی است.

 كوزه ‌های كهنه را از روی پشت بام‌ ها بر زمین می‌ اندازند و به جای آن، كوزه‌ نو می ‌خرند و معتقدند که نحسی سال با شکستن کوزه از آنها دور می شود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان



:: برچسب‌ها: آداب و رسوم یزد در نوروز ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

انواع ویزای تحصیلی استرالیا

  • ویزای دانشجویی استرالیا (subclass 500)

این نوع ویزا به دانشجو اجازه می‌دهد که در یک رشته تمام وقت ادامه تحصیل دهد.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

جهت دریافت ویزای تحصیلی استرالیا در سال 2019 هر فرد باید دارای شرایط زیر باشد:

  • حداقل سن ۶ سال (برای کسب اطلاعات درباره تحصیل دانش آموزان در استرالیا به صفحه تحصیل در مدارس استرالیا مراجعه نمایید)
  • داشتن پذیرش تحصیلی از یکی از موسسات آموزشی استرالیا
  • داشتن بیمه سلامت
  • توانایی تامین مالی خود در طول تحصیلات

 

طول مدت تحصیل

حداکثر تا ۵ سال تمام وقت

هزینه اخذ ویزا تحصیلی استرالیا

  • دانشجو: 620 دلار استرالیا
  • همراه دانشجو: 450 دلار استرالیا
  • همراهان زیر 18 سال: 150 دلار استرالیا

(برای مشاهده هزینه ی تحصیل در استرالیا به صفحه هزینه تحصیل در استرالیا در مقاطع مختلف مراجعه نمایید)

ویژگی ها و امتیازات ویزای دانشجویی استرالیا

با داشتن ویزای دانشجویی استرالیا شما قادر خواهید بود:

  • در یک رشته تحصیلی تمام وقت ثبت‌نام کنید.
  • اعضای درجه یک خانواده خود را به استرالیا بیاورید.
  • دانشجویان می توانند برای افراد خانواده خود (فقط همسر و فرزندان زیر 18 سال)به عنوان همراه تقاضای ویزا کنند.
  • دانشجویان زیر 18 سال می توانند برای مادر یا پدر خود درخواست ویزای قیم داشته باشند.
  • قبل از تقاضای ویزای تحصیلی استرالیا داشتن پذیرش تحصیلی از یکی از موسسات آموزشی استرالیا الزامیست.

واجد شرایط بودن برای ویزای دانشجویی استرالیا – GTE چیست؟

اداره مهاجرت استرالیا جهت ارزیابی واقعی افرادی که تقاضای ویزای دانشجویی استرالیا را دارند این ارزیابی را بوجود آورده تا از صحت درخواست ویزای تحصیلی استرالیا فقط جهت تحصیل در استرالیا و نه بعنوان راهی جهت اقامت افراد در استرالیا مطمئن گردد.

بخوانید:  رتبه دانشگاه صنعتی اوکلند (AUT) در 2019

این ارزیابی شامل تمام انواع ویزاهای تحصیلی استرالیا می‌شود و مامور اداره مهاجرت استرالیا تشخیص خواهد داد که آیا مقصود متقاضی ویزای تحصیلی استرالیا فقط جهت ادامه تحصیل و اقامت موقت در این کشور است.

متقاضی باید اداره مهاجرت استرالیا را متقاعد کند که نیت او از درخواست ویزای تحصیلی استرالیا فقط ادامه تحصیل و اقامت موقت تا پایان تحصیلات در استرالیا می‌باشد و نمی‌خواهد از آن بعنوان راهی جهت اقامت دائم استرالیا استفاده کند.

 

ارزیابی GTE ویزای دانشجویی استرالیا شامل:

  • شرایط شخص متقاضی ویزای تحصیلی استرالیا
  • تاریخچه درخواست مهاجرت فرد به استرالیا
  • اگر شخص متقاضی ویزای تحصیلی استرالیا زیر ۱۸ سال سن داشته باشد و هر کدام از والدین او درخواست دریافت ویزای گاردین کرده باشند نیت فرد درخواست کننده ویزای گاردین نیز بررسی خواهد شد.

این ارزیابی شامل آن دسته از دانشجویانی که تحصیلات خود را در استرالیا به اتمام رسانیده‌اند و حالا به دنبال تکمیل مهارت‌های مورد نیاز بازار کار استرالیا جهت یافتن شغل و تبدیل ویزای دانشجویی استرالیا به اقامت دائم هستند نمی‌شود.

ویزای تحصیلی استرالیا بدون مدرک زبان و آیلتس(ielts)

برحسب تجربه، برایمان بسیار پیش می آید که متقاضیان تحصیل در استرالیا قصد دارند بدون اخذ مدرک زبان، ویزای تحصیلی استرالیا را کسب کنند.

جواب یک کلمه است: امکان ندارد!

خدمات شرکت MYC

ما می‌توانیم در موارد زیر جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا به شما کمک کنیم:

  • نیازها‌ی زبان انگلیسی
  • نمره مورد نیاز زبان انگلیسی
  • نیازمندی‌های مربوط به نشان دادن تمکن مالی
  • بیمه درمان

 

منبع: سیر تا پیاز ویزای تحصیلی استرالیا (از شرایط سنی تا ارزیابی GTE)



:: برچسب‌ها: ارزیابی GTE ویزای دانشجویی استرالیا شامل , ویزای تحصیلی استرالیا بدون مدرک زبان و آیلتس , خدمات شرکت MYC , ویژگی ها و امتیازات ویزای دانشجویی استرالیا , هزینه اخذ ویزا تحصیلی استرالیا , شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 | نظرات ()