نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بیشتر افرادی که در زمینه ی دیجیتال و فناوری اطلاعاتی دارند شرکت اچ پی را به خاطر تولید کامپیوتر های شخصی و پرینتر های با کیفیت می شناسند.

 
شناختی که از این شرکت و دیگر برند های معتبر دنیا به دست می آید می توان در انتخاب محصولات هنگام خرید توسط مشتریان بسیار مهم باشد.
 
با ما همراه باشید تا شرکت اچ پی و محصولات مختلف آن از جمله پرینتر ها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهیم.
 
شرکت اچ پی
شرکت هیولت پاکارد که از اسم دو موسس آن گرفته شده است در دهه ی ۱۹۳۰ میلادی پایه گذاری شد.
 
این افراد برای تاسیس شرکت اچ پی از سرمایه ی اولیه ی ۵۳۸ استفاده کردند.
 
این در حالی است که رشد شرکت باعث شد تا سرمایه ی آن ها بعد از هفتاد سال به چیزی نزدیک به ۹۰ میلیارد دلار برسد.
 
اچ پی یکی از بزرگترین شرکت های فناوری اطلاعات در سراسر دنیا می باشد.
 
کیفیت محصولات در کنار خدمات پس از فروش بی نظیری که توسط شرکت اچ پی ارائه شد باعث شد تا در کمترین زمان ممکن این برند توسعه یابد.
 
اکنون شرکت اچ پی در بیش از ۱۶۰ کشور جهان فعالیت می کند و البته تقریباً تمامی مردم جهانی که به نوعی با دستگاه های دیجیتال سر و کار دارند این برند را به خوبی می شناسند.
 
تولیدات اچ پی
اولین تولیدات شرکت اچ پی یک نوسانگر صوتی بود که توانست در آن زمان تمامی رقبا را از نظر کیفیت کنار بزند.
 
همین امر باعث شد تا موسسان این شرکت با رغبت خاصی که در جهت کشف و ارتقاء امکانات لوازم مختلف داشتند، محصولات جدیدی را تولید و روانه بازار کنند.
 
از جمله مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت اچ پی می توان به دوام و پایداری و استفاده از به روز ترین امکانات و تجهیزات روز دنیا اشاره نمود.
در بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی بود.
 
علاوه بر این اچ پی را امروزه به خاطر تولید لوازم دیجیتالی مختلفی از جمله انواع لپ تاپ ها، سرور ها، انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری، نرم افزار های مدیریت شبکه و … در سطح بازار های جهانی شناخته می شود.
 
شرکت اچ پی سعی کرده است تا تمامی این خدمات و محصولات خود را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد تا به این واسطه بتواند به یکی از اهداف عالی خود یعنی بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان برسد.
 
بررسی ویژگی پرینتر های شرکت اچ پی
یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اچ پی که به راحتی توانسته است جای خود را در میان مشتریان باز کند، انواع چاپگر های این شرکت می باشد.
 
اچ پی در سال ۱۹۸۴ پرینتر های لیزری و جوهر افشان را برای سیستم های رومیزی تولید و روانه ی بازار نمود.
 
کسی در ابتدا تصور نمی کرد که بعد از مدت کوتاهی اچ پی بتواند سهم بزرگی از از بازار انواع پرینتر ها را به خود اختصاص دهد.
 
پرینتر های شرکت اچ پی علاوه بر قیمت بسیار مناسب، کیفیت و کارایی بالایی نیز دارند.
 
ویژگی های مختلف مدل هایی که توسط شرکت به بازار ارائه شده است می توان هر مشتری را برای خرید این پرینتر ها ترغیب نماید.
 
امروزه پرینتر های اچ پی در مدل های مختلف از نوع لیزری، جوهر افشان و چندکاره در بازار موجود می باشند.
 
پرینتر های جوهر افشان از جوهر در کارتریج ها و پرینتر های لیزری از تونر برای چاپ تصاویر، اسناد و متون با کیفیت بالا استفاده می کنند.
پشتیبانی و خدمات پرینتر های اچ پی
با توجه به اهمیت استفاده از انواع پرینتر های شرکت اچی پی در سازمان ها و ادارات مختلف، پشتیبانی و خدمات مختلف آن ها نیز می تواند از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد.
 
به همین دلیل شرکت اچ پی سعی کرده است با بهترین خدمات در این زمینه به محبوبیت پرینتر های خود اضافه کند.
 
در سال های ابتدایی تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان، این برند سعی داشت با روش های مختلف بازار ایران را حفظ نماید و حتی در چند مرحله محصولات مختلفی را وارد کشور نمود.
 
اما در سال های اخیر این کار فقط توسط کشور های واسطه انجام می گیرد.
 
به همین دلیل ما در مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش پرینتر های اچ پی سعی کرده ایم تا با ارائه ی بهترین و مناسب ترین خدمات، تمامی دغدغه های مشتریان در استفاده از این محصولات را از بین ببریم.
 
زمانی که هر کدام از پرینتر های اچی پی در محل شما دچار نقص فنی و یا ساختاری شد می توانید آن را به تیم فنی و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده ی ما بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده برطرف شود.
 
علاوه بر این زمانی که قصد تعویض کارتریج پرینتر های اچ پی را دارید می توانید از کارتریج های اصلی که در این مرکز وجود استفاده نمایید.
 
متاسفانه برخی از افراد سودجو کارتریج های فرعی را به اسم اورجینال به مشتریان می فروشند  که این امر علاوه بر تحمیل هزینه ها باعث کاهش کارایی دستگاه نیز می شود.
 
برای تعمیر لپ تاپ اچ پی به لینک مراجعه کنید.


:: برچسب‌ها: همه چیز درباره شرکت اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

از شرکتهایی که در چندسال اخیر توانسته طرفداران زیادی به خود جذب کند شرکت شیائومی است ، گوشی های این شرکت در ایران به خصوص در زمینه بازی طرفداران زیادی دارد ، با ما همراه باشید تا این شرکت را بررسی تخصصی کنیم

شرکت شیائومی

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. شیائومی از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است. بهترین پک ها و رام های این گوشی ها را چین و هند دارا هستند

برند شیائومی در تولید گوشی های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. از محصولات موفق این شرکت می توان به redmi note 7 که در ژانویه سال 2019معرفی شدکه ازآن به عنوان پرفروش ترین گوشی سال 2019 یاد می شود.

این شرکت در اکتبر ۲۰۱۴ اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اختصاصی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در گوشی‌های شیائومی نمود که توانست فقط ظرف چند ماه رقم دانلود بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد. اپلیکیشن استور شیائومی که در حال حاضر تنها به کاربران چینی خدمات می‌دهد هم‌اکنون در هر روز به‌طور متوسط ۵۰ میلیون دانلود اپلیکیشن از آن صورت می‌پذیرد و آمارها نشان می‌دهد که در استور یاد شده تنها بیش از ۳۰۰۰ اپلیکیشن به صورت ویژه برای تبلت Mi Pad این کمپانی توسعه داده شده‌اند. در نوامبر ۲۰۱۴ شیائومی برای ۱۰ میلیاردمین دانلودی که از فروشگاه پیش تر اشاره شده صورت گرفت جشن ویژه‌ای را بر پا نمود. طبق آمار استخراج شده از زمان راه‌اندازی این فروشگاه توسعه دهندگان فعال در آن توانسته‌اند درآمدی۲میلیارد دلاری را به دست آورند.

شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورد و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد. قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند. این کالاها محصول شرکتی است که در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت بود وارد بازار شده‌اند و با اینکه بسیار دیر وارد بازار شد ولی در عمل نشان داد در چرخه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نخستین گوشی شیائومی تقریباً هم‌زمان با آیفون ۴s وارد بازار شد و به طرز عجیبی فروش موفقی داشت و نشان داد همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست و برای موفق شدن دلایل دیگری لازم است. شیائومی دلیل موفقیت بزرگ شیائومی را در استراتژی هوشمندانه آن می‌توان دید، شیائومی فقط و فقط به اینترنت تکیه کرد و برای تبلیغات و برندسازی خود از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد، مورد بعد پشتیبانی قوی و سریع شیائومی بود که با برنامه‌ریزی و پلن تجاری به روز سبب شد شیائومی بسیار سریع و دقیق در میان قشر جوان کشور چین پذیرفته شود و خریداری گردد. کیفیت محصولات شیائومی نیز به قدری بالا است که آن را اپل چین یا اپل ۲ می‌شناسند. استراتژی بلند مدت شیائومی باعث شد در طی چند سال شیائومی در میان شرکت‌های برتر جهان دیده شود و طی آماری سهم شیائومی از بازار گوشی‌های هوشمند جهان در حدود ۵٫۸ درصد است و این عدد نشان دهنده این است که شیائومی در رتبه ۵ جهان قرار دارد، رتبه پنجم برای شرکتی که در طی پنج سال به آن رسیده‌است بسیار شگفت‌انگیز و جالب است. در حال حاضر شیائومی حرف اول را در بازار گوشی‌های هوشمند چین می‌زند و خود را از برندهای با سابقه و سرسختی مثل هواوی و لنوو بالاتر کشیده‌است. شیائومی همچنان در تلاش خواهد بود چرا کی در پی کمال است …

تعمیرات گوشی شیائومی

پس از خرید گوشی های شیائومی ممکن است با گذر زمان گوشی شما دچار مشکل شود ، تعمیرات گوشی شیائومی کار هرکسی نیست و افراد عادی نمیتوانند آن را انجام دهند و حتما باید توسط یک متخصصی شیائومی که بر این کار مهارت دارد انجام شود ، تعمییرات گوشی شیائومی خود را به ما بسپارید



:: برچسب‌ها: شرکت شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

رایان پشتیبان با ارائه خدمات شبکه و کامپیوتر به بهترین شکل ممکن امنیت شبکه کامپیوتری شما را تضمین می‌کند تا با خیالی آسوده به کسب‌وکار خود بپردازید. پشتیبانی شبکه خود را به رایان پشتیبان بسپارید و دیگر نگران مشکلاتی که در شبکه رخ می‌دهد و در کار شما وقفه ایجاد می‌کند؛ نباشید.

شبکه کامپیوتری که به‌اختصار آن را شبکه می‌نامیم، مجموعه‌ای متشکل از سخت‌افزارهاست که به‌منظور اشتراک‌گذاری دیتا به شکل قابل‌فهم، به هم متصل‌اند. در حال حاضر، شبکه جز جدایی‌ناپذیر کسب‌وکارها شده است و ممکن است در هر شرایطی دچار اختلال شود که امری مسلم و طبیعی است. برای اینکه ایرادات شبکه، وقفه‌ای در فرایند کاری شما ایجاد نکند و آسیبی به کسب‌وکار شما نزند، شما به یک تیم متخصص جهت پشتیبانی از شبکه نیاز دارید که به‌سرعت مشکلات سیستمی شما را حل کنند و از عملکرد صحیح شبکه به شما اطمینان خاطر دهد. ولی کدام تیم پشتیبانی از شبکه، می‌تواند به‌سرعت و به شکل تخصصی این کار را انجام دهد؟ خدمات شبکه و خدمات کامپیوتر رایان پشتیبان یکی از گزینه‌های مناسب روبروی شماست. برای رسیدن به پاسخ این پرسش که چرا رایان پشتیبان بهترین است، تا انتها مطالب را دنبال کنید.

ضرورت همکاری با یک تیم پشتیبان شبکه

امروزه به دلیل لزوم نگهداری و سازماندهی دیتا در بستر شبکه فناوری اطلاعات، مدیران ملزم به هم‌راستایی با این جریان شده‌اند. در خصوص مدیریت شبکه سازمان‌ها و شرکت‌ها نیاز به افراد متخصص برای تامین امنیت شبکه و جلوگیری از بروز اختلال امری ضروری است. خدمات شبکه و کامپیوتر رایان پشتیبان باتوجه‌به دانش و تخصصی که در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد این امکان را به شما می‌دهد که هزینه‌های مربوط به سیستم‌ها و شبکه را در هر ماه پیش‌بینی کنید و هزینه‌های روزانه مربوط به حل مشکلات شبکه کاهش می‌یابد، همچنین اختلالات پیش‌آمده را در کمترین زمان ممکن حل می‌کند و با بررسی‌ها و نظارت مکرری که بر شبکه شما انجام می‌دهد از بروز مشکلات فنی جلوگیری کرده و در نتیجه به شما کمک می‌کند که در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. دلایل ضرورت همکاری با تیم پشتیبان شبکه در شرکت‌ها به شرح زیر است؛

امنیت شبکه با خدمات شبکه و کامپیوتر رایان پشتیبان

با گسترش فناوری اطلاعات، ویروس‌ها و بدافزارها هم گسترش‌یافته‌اند. برای امنیت شبکه باید سه کنترل مختلف را در نظر گرفت؛

1- امنیت فنی: امنیت داده‌ها در برابر پرسنل غیرمجاز را شامل می‌شود که اجازه دسترسی پرسنل را به اطلاعات شرکت را ندهد.

2- امنیت اداری: امنیت داده‌ها در برابر رفتار کاربران را تامین می‌کند که از اطلاعات مربوط به شرکت محافظت کند.

3- امنیت فیزیکی: کنترل پرسنل غیرمجاز در برابر تجهیزات را شامل می‌شود که اجازه دسترسی به تجهیزات را نداشته باشند.

در سراسر سازمان لایه‌هایی وجود دارد و حملات ممکن است در هر لایه‌ای رخ دهد. برای حفظ امنیت شبکه باید دسترسی شبکه کنترل شود یعنی سیاست‌های دسترسی صورت گیرد، از آنتی‌ویروس‌ها برای جلوگیری از حملات استفاده شود و حفاظت فایروال انجام گیرد به این طریق که قوانینی تعریف شود و ترافیک شبکه را کنترل کند. رایان پشتیبان برای برقراری امنیت در شبکه به کمک افراد متخصص مشکلات را به طور اصولی حل می‌کند، امنیت شبکه را تضمین می‌نماید و از اطلاعات شرکت‌ها، سازمان‌ها و... مراقبت و نگهداری می‌کند.

راه‌اندازی سیستم‌ها

نصب و راه‌اندازی سیستم‌ها و آپدیت نرم‌افزارها از وظایف پشتیبان شبکه است. خدمات شبکه و کامپیوتر رایان پشتیبان این امکان را به شما می‌دهد که در راه‌اندازی سیستم‌های کارمندان جدید در وقت مهندسین شرکت صرفه‌جویی نمایید یعنی در صورت ورود کارمندان جدید، راه‌اندازی سیستم آنها را بر عهده می‌گیرند که این کار باعث آزادی وقت سرپرستان و مهندسین که مسئول راه‌اندازی نیروهای جدید هستند، می‌شود. رایان پشتیبان مسئولیت راه‌اندازی سیستم تمام کارمندان را بر عهده می‌گیرد و همچنین در صورت نیاز به تجهیزاتی مثل ماوس، مانیتور و... آنها را تامین می‌کند. برای فعالیت مستمر سیستم‌ها باید به طور دائم بررسی و به‌روز شوند که همه این خدمات را با سپردن به یک تیم مجرب می‌توانیم داشته باشیم.

خدمات پشتیبانی

ارائه خدمات پشتیبانی وظیفه اصلی یک تیم پشتیبانی است. نظارت با برنامه و هرچند وقت یکبار هزینه‌های تمام‌شده مربوط به شبکه شرکت را در ماه کاهش می‌دهد باتوجه‌به اینکه از بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات فنی جلوگیری می‌کند و در صورت نیاز به حل مشکلات دراسرع‌وقت پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد. خدمات پشتیبانی در قسمت‌های شبکه اکتیو و پسیو، اینترنت و وب، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری صورت می‌گیرد و خدمات مختلفی را شامل می‌شود مثل ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف، بررسی زیرساخت‌ها برای اطمینان از عدم وجود نقص و مشکل، حل مشکلات فنی و... خدمات شبکه و کامپیوتر رایان پشتیبان در هر لحظه همراه شبکه است و با تنوع بالایی از خدمات پشتیبانی، از بروز آسیب‌های جدی و ایجاد وقفه در شبکه جلوگیری می‌کند و به بهبود عملکرد شبکه کمک می‌کند.  

حل مشکلات فنی

 

عیب‌یابی و حل مشکلات فنی به‌صورت تخصصی در شبکه یکی دیگر از ضرورت‌های وجود یک تیم پشتیبانی است. همچنین یک تیم پشتیبانی وظیفه راه‌اندازی و تغییر شبکه را در صورت نیاز دارد. باتوجه ‌به اینکه تعداد زیادی از کارمندان از یک شبکه به‌صورت مشترک استفاده می‌کنند در نتیجه امکان بروز مشکلات فنی در هر لحظه وجود دارد پس از پشتیبانی تیم متخصص رایان پشتیبان بهره بگیرید تا بتوانید تمام انرژی خود را بر تجارت و پیشرفت شرکت متمرکز کنید. وقتی ‌که شرکت به دلایلی تصمیم به تغییر شبکه بگیرد، تیم پشتیبان بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه را پیشنهاد می‌کند که به‌آسانی عملی شود.

آموزش شبکه با رایان پشتیبان

گسترش فناوری اطلاعات باعث ایجاد فرصت‌های شغلی جدیدی در این عرصه شده است. برای ورود به بازار کار در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه نیاز به مدرک دانشگاهی در زمینه کامپیوتر دارید ولی اگر مدرک دانشگاهی شما در این حوزه نیست، نگران نباشید با شرکت در دوره‌های آموزش شبکه می‌توانید دانش مربوط به آن را کسب کنید.

معمولاً دوره‌های مربوط به آموزش شبکه بر اساس اطلاعات و مهارت‌هایی که تحت پوشش قرار می‌دهند سطح‌بندی می‌شوند؛ مبتدی، متوسط و متخصص سطوحی هستند که توسط شرکت‌های مختلف عرضه می‌شوند و برای شروع کار باید از سطح مبتدی شروع کنید. +Network، CCNA و MCSA از دوره‌هایی هستند که می توانید در آنها شرکت کنید. پس از اخذ مدرک در این دوره‌ها می‌توانید به‌عنوان ادمین شبکه وارد بازار کار شوید.

رایان پشتیبان با ارائه آموزش‌های لازم شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. با شرکت در دوره‌های آموزش شبکه رایان پشتیبان شما قادر می‌شوید به‌راحتی در این زمینه فعالیت و کسب درآمد کنید. رایان پشتیبان همه اطلاعات و مهارت‌هایی را که در این زمینه برای کسب تخصص به آنها نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

چرا خدمات شبکه و کامپیوتر رایان پشتیبان؟

در حال حاضر تمامی شرکت‌ها، سازمان‌ها و به‌طورکلی تمامی کسب‌وکارهایی که دارای شعب مختلف هستند و از طریق یک شبکه‌ی داخلی به شعب دیگر متصل‌اند، به پشتیبانی از شبکه نیاز دارند. باید در نظر داشت که برای پشتیبانی از شبکه تمامی این کسب‌وکارها یک تیم متخصص بهتر از یک کارمند IT عمل خواهد کرد. تیم پشتیبانی از شبکه، وظیفه‌ی مراقبت و نگه‌داری از دیتا و حل مشکلات سیستمی و سخت‌افزاری یک شبکه را بر عهده دارد که هر شرکتی به دنبال همکاری با یک تیم متخصص و مسئولیت‌پذیر است. حالا ویژگی‌های یک تیم پشتیبان ایده آل را بررسی می‌کنیم؛

رضایت مشتریان از خدمات شبکه و کامپیوتر رایان پشتیبان

مشتری‌مداری و رضایت کارفرما یکی از مشخصه‌های بارز هر تیم پشتیبانی خوب است. برای دانستن این نکته دررابطه ‌با هر تیمی می‌توانیم تاریخچه فعالیت و مشتری‌های آنها را بررسی کنیم. تیم رایان پشتیبان با بیش از 13 سال سابقه درخشان در این حوزه دارای مشتری‌های ثابت است که تاکنون هیچ شرکتی با این تیم قطع همکاری نکرده است. شرکت‌های طرف قرارداد رایان پشتیبان، این تیم را به دیگر شرکت‌ها معرفی می‌کنند. رایان پشتیبان با چندین مرکز آموزشی، شرکت و کارخانه معتبر مانند رهام گاز، روغن‌نباتی شیراز، مؤسسه خانه عمران و... در سطح کشور همکاری می‌کند که همه مشتری‌ها رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

ارائه‌ی انواع خدمات پشتیبانی

بررسی خدماتی که تیم‌های پشتیبانی مختلف ارائه می‌دهند یکی از راه‌های تشخیص تیم پشتیبان خوب است. خدمات شبکه و کامپیوتر رایان پشتیبان به دو دسته خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. این تیم مراقبت و نگه‌داری از کلیه تجهیزات سخت‌افزاری در زمینه IT همچون تجهیزات زیرساخت، سرور، سوئیچ، تجهیزات کامپیوتری و اداری، دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های برق اضطراری و... را بر عهده می‌گیرد و همچنین خدمات دیگری از جمله؛ ارائه مشاوره آنلاین در زمینه خرید تجهیزات کامپیوتری و زیرساخت‌ها، بازدیدهای دوره‌ای به‌منظور پیشگیری از خرابی سیستم‌ها، عیب‌یابی در تجهیزات و سیستم‌ها و حل مشکلات ایجاد شده، مانیتورینگ تجهیزات به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای، جلوگیری از قطع شدن شبکه، سرویس‌دهی در زمینه حل مشکلات زیرساخت‌ها و... در خصوص خدمات نرم‌افزاری این تیم پشتیبانی می‌توان به؛ بررسی منظم و دقیق نرم‌افزارها، بک‌آپ‌گیری منظم از اطلاعات و دیتا، مراقبت و نگهداری از دیتا و تامین امنیت شبکه، نصب نرم‌افزارهای شبکه، نصب، راه‌اندازی و آپدیت ویندوز سرور و... اشاره کرد.

در حالت کلی تیم رایان پشتیبان سعی در ارائه خدمات با بالاترین سرعت و کیفیت ممکن، نگهداری شبکه در سطح استاندارد و جلوگیری از بروز مشکلات مختلف در شبکه را با مناسب‌ترین تعرفه دارد. این تیم با نگهداری اطلاعات و دیتا و تامین امنیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در شبکه، باعث ایجاد حس اطمینان خاطر برای شرکت‌ها می‌شود.

در آخر

شرکت‌ها و سازمان‌ها به دلیل افزایش کیفیت کار، داشتن آرامش و اطمینان خاطر، عدم وقفه در راستای پیشرفت، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، محافظت از اطلاعات و داده‌های شرکت و همه دلایلی که در بالا ذکر شد، نیازمند یک تیم پشتیبان شبکه هستند تا با بررسی‌های روزانه و لحظه‌ای امنیت شبکه را تامین کند و در راستای پیشرفت شرکت گامی موثر بردارد. رایان پشتیبان اینجاست تا به تمام نیازهای شما در پشتیبانی از شبکه پاسخ دهد و در هرکجا که نیاز باشد همراه شما و در کنار شما حرکت کند. رایان پشتیبان تمام مشخصه‌های یک تیم حرفه‌ای در پشتیبانی از شبکه را دارد، بنابراین برای موفقیت بیشتر در حوزه فعالیت خود بهتر است که خدمات شبکه و کامپیوتر رایان پشتیبان را داشته باشیم و با خیال راحت و آسوده از خدمات این تیم متخصص بهره ببریم.



:: برچسب‌ها: خدمات شبکه و کامپیوتر با رایان پشتیبان ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1400 | نظرات ()