نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

 

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید

اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1.ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می تواند نشان دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

با حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب هایتان از چه راه هایی برای تبلیغات استفاده می کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. همچنین تعداد فالوورها و لایک های صفحه های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن ها را به شما نشان می دهد. البته می توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

 

 

 

 

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همانطور که گفتیم، از روش های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است: لایک و فالوور ایرانی لایک و فالوور خارجی لایک و فالوور واقعی لایک و فالوور فیک در ادامه به توضیح تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت آن هاست. فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اما فالوورهای واقعی، دارای نام و تصاویر واقعی هستند و مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنند. با دانستن این موضوع، حتما متوجه شده اید که خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام است. ، ما برای فروش لایک و فالوورهای ایرانی باکیفیت همواره در کنار شما خواهد بود

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

خرید فالوور و لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد. اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، مزایا و معایب این کار را نیز بدانید.

مزایای خرید لایک و فالوور

خرید لایک و فالوور اینستاگرام، می تواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیاری کند. اما بهتر است در خرید آن ها زیاده روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت میان لایک و فالوورهایتان فاحش باشد کاربران متوجه غیر واقعی بودن آن ها می شوند. به همین خاطر بهتر است متناسب با تعداد فالوورهایتان لایک بخرید و بالعکس. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فالوور بالا برگ تایید شماست

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.

بهتر از رقبای خود باشید

همانطور که گفتیم، نگاه کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است. به همین علت، برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راه های برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.

معایب خرید لایک و فالوور

با دانستن معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توانید اهمیت و فواید این کار را برای کسب و کار خود بهتر ارزیابی کنید. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توان موارد زیر را نام برد:

حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام: بهتر است بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما کمک کنند، اما پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. واضح است که کاهش ناگهانی فالوورهای پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود.

بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما:

اگر اقدام به خرید لایک و فالوور ایرانی کرده اید، بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد فالوورها، در حالی که تعداد لایک ها و کامنت های مطالب پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

به طور خلاصه

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک و فالوور ایرانی می تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک ها و فالوورها توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات ما می توانید از کیفیت بالای لایک ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

منبع: نمناک



:: برچسب‌ها: مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

می‌خواهید بدانید مشتری‌های شما در مورد کسب و کارتان چه فکری می کنند؟ چه چیزی بیشتر مورد نیاز آن‌هاست، از چه محصول و یا خدمتی رضایت دارند، بابت چه خدمات یا محصولاتی حاضر هستند مبلغی پرداخت کنند؟ به کمک آموزش ارائه شده در این مطلب و فراگیری 6 گام برای اجرای موثر یک پرسشنامه آنلاین می‌توانید بهترین آن را تنظیم کنید. فرقی ندارد از فمر ساز گوگل فرم برای این کار استفاده می‌کنید یا از سیستم نظرسنجی تلگرام استفاده می‌کنید و یا از سایت‌های فرمساز خارجی مثل سروی مانکی و یا یک بستر داخلی و فارسی زبان مثل سایت جامع ویفرم ، این ششگام همه جا به کار شما خواهد آمد!(این مقاله دارای منبع می باشد که در پایان درج گردیده)

در حالت خلاصه این شش گام درزیر برای شما مشخص شده است.

گام اول:هدفتان از انجام پرسشنامه را مشخص کنید

گام دوم:لیستی از سوالات را تهیه کنید

گام سوم:از افراد دعوت به مشارکت کنید

گام چهارم:پاسخ‌ها را جمع‌آوری کنید

گام پنجم:نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

گام ششم:یک گزارش تهیه کنید

شش گام موثر برای اجرای یک پرسشنامه آنلاین

همان طور که می دانید در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در خصوص پرسشنامه آنلاین در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، به طبع می دانید که ایجاد و ساخت یک پرسشنامه تا به چه میزان می تواند بر روی کسب و کار شما تاثیر بگذارد، از این رو ما در ادامه به بررسی 6 مورد بسیار مهم و کلیدی‌ای پرداخته ایم که با رعایت آن ها می توانید حداکثر استفاده لازم را از ساخت یک پرسشنامه ببرید و با مشتریان و شرکت کنندگان خود ارتباطی دقیق پیدا کنید، همچنین می توانید در خصوص خدمات و یا محصولات خود نیز اطلاعات کاملی را کسب کنید.

بررسی 6 راه مهم در ایجاد یک طرح بسیار کاربردی و کاربرپسند

لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی 6 گام مهم در ساخت پرسشنامه بپردازیم. رعایت این مراحل می‌تواند شما را سریعتر و دقیقتر به ساخت یک پرسشنامه آنلاین رهنمون کند. پس لطفا تک تک این مراحل را بررسی و یادداشت نموده تا بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید!

1.     هدفتان از انجام پرسشنامه را مشخص کنید

آیا نیاز به بازخورد مشتریان دارید؟ آیا به دنبال اطلاعات عمومی یا شخصی مشتریان هستید؟ آیا این پرسشنامه برای مخاطبان خاصی تنظیم می‌شود یا جنبه عمومی دارد؟ قبل از هر اقدامی باید بدانید که با چه هدفی قصد ایجاد چنین برنامه ای را دارید.

داشتن هدف به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید در مورد امکانات مورد نیازتان تصمیم‌گیری کنید. اما به راستی هدف ما از انجام و یا ساخت پرسشنامه آنلاین چیست؟

1.      ما در ابتدا قصد داریم اطلاعات مشتریان یا شرکت کنندگان خود را به بهترین نحو احسن جمع‌آوری کنیم.

2.      در گاهی از مواقع نیز قصد داریم میزان رضایت از محصولات و خدماتمان را بسنجیم!

3.      می توانیم شرایطی را فراهم سازیم تا افراد بتوانند نظرها، خواسته‌ها و نیازهای خود را در آن ثبت کنند.

4.      می‌توانیم علاقه‌مندی‌های افراد را به آسانی مشخص کنیم و بدانیم آن‌ها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند!

5.      می‌توانیم یک دید و شمای کلی از محصولات و خدماتی به دست آوریم که نیاز به بهبود در آینده دارند.

2. لیستی از سوالات را تهیه کنید

با توجه به هدفتان لیست سوالات پرسشنامه را تهیه کنید. بهتر است تا سوالات کوتاه و ساده باشد. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به سوالات کوتاه و چند گزینه‌ای پاسخ دهند.

تعداد زیادی سوال نپرسید و سعی کنید با حداقل تعداد سوالات به جواب‌های اصلی خود برسید.

سوالات ابهام برانگیز و نامربوط اغلب جواب‌هایی دو پهلو دارد.

در نظر داشته باشید که شرکت کننده‌ها به طور معمول مجبور نیستند به همه سوالات شما جواب بدهند.

3. از افراد دعوت به مشارکت کنید

راه‌های زیادی برای دعوت افراد برای تکمیل یک پرسشنامه آنلاین وجود دارد. پرسشنامه خود را در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی کنید و از افراد برای شرکت در نظرسنجی دعوت کنید. ارسال ایمیل به لیست مشترکان، ارسال پیامک، دعوت به شرکت در نظرسنجی با بنرهای تبلیغاتی در وب سایت‌ها و... همگی روش‌های موثری هستند که با توجه به هدفتان می‌توانید هر کدام از این روش‌ها را انتخاب کنید. یا می‌توانید از ما بخواهید، ویفرم می‌تواند با توجه به جامعه هدف مورد نظر شما، پرسشنامه را بین افراد توزیع کند.

4. پاسخ‌های پرسشنامه آنلاین خود را جمع‌آوری کنید

تعداد نمونه‌ها روی نتیجه تحقیقات اثر مثبت دارد پس برای اینکه نرخ پاسخ به پرسشنامه آنلاینتان را بیشتر کنید می‌توانید از مشوق‌ها استفاده کنید. اعطای کد تخفیف، شانس شرکت در قرعه کشی، هدیه، کمک به یک خیریه راه‌هایی هستند که می‌توانند افراد را به شرکت در تکمیل پرسشنامه شما تشویق کنند. یکی دیگر از راه‌های موثر این است که به شرکت کنندگان بگویید که در نهایت نتایج را با آنان به اشتراک خواهید گذاشت. برای این کار می‌توانید ایمیل کاربران را دریافت کنید و نتایج را برای آنان ارسال کنید.

5- نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

برای بررسی و آنالیز پاسخ‌ها و تهیه گزارش بصری می‌توانید از انواع نمودارها و جداول کمک بگیرید. همچنین ویفرم علاوه بر انواع نمودارهای کیکی، میله‌ای و ستونی، قابلیت منحصر به فرد "ابر کلمات" (word clouds) را برای تحلیل نوشته‌های متنی کاربران پیاده‌سازی کرده است. با خروجی گرفتن (Export) از نتایج پرسشنامه‌ها می‌توانید از نرم‌افزارهای آماری (مانند SPSS یا Excel) نیز برای تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع‌آوری شده استفاده کنید

6. یک گزارش تهیه کنید

و آخرین گام در اجرای یک پرسشنامه با نوشتن گزارش به پایان می رسد. یک پرسشنامه موفق باید پاسخ‌های قابل قبولی را در مورد سوالاتی که در مورد کسب و کار، محصول و یا خدمتتان داشتید ارایه بدهد.

مزایای ساخت یک پرسشنامه آنلاین چیست؟

همان طور که در این مقاله به بررسی این موضوع اشاره نمودیم شما توانستید با برخی از مزایای ساخت یک پرسشنامه مطلع شوید اما اگر بخواهیم دقیق تر و کامل تر به بررسی این موضوع بپردازیم چه راه حل هایی در انتظار ما است؟ در حالت کلی شما و مشتریان شما می توانید از این مزایا حداکثر سود و استفاده را ببرید. امروزه تنها افراد با خرید محصولات و مصرف آن ها راضی نمی شوند و همواره به دنبال راهی هستند تا بتوانند نظرات و پیشنهاد خود را در خصوص چگونگی بهتر شدن شرایط برای مصرف کنندگان ارائه دهند. به لطف اینترنت این فضا برای خریداران، مصرف کنندگان و همچنین مشتریان فراهم شده است تا آن ها بتوانند بازخورد های بسیار سازنده و مثبتی را به صاحبان اثر ارائه دهند و از میان تمامی راه ها، به طور یقین این طرح یکی از محبوب ترین و موثر ترین راه های پیش روی شما است.

ایجاد یک پرسشنامه برای شرکت ها فرصتی را فراهم می سازد تا نظرات و دیدگاه های مشتریان و مصرف کنندگان خود را به خوبی دریافت کنند و بر اساس آن بتوانند جایگاه و همچنین تغییرات رو به پیشرفتی را برای شرکت خود لحاظ کنند. شما به راحتی می توانید با طراحی یک پرسشنامه علاوه بر نظرات مشتریان و مصرف کنندگان خود از ارائه پیشنهادات آن ها و توصیه های اکیدشان در خصوص سیاست قیمت گذاری و همچنین نحوه بسته بندی نیز اطلاعات کاملی را دریافت کنید. پرسشنامه آنلاین با پرسیدن سوالات مرتبط از افراد، ابزاری ارزشمند برای بازاریابان به منظور افزایش رضایت مشتری محسوب می‌شود.

چگونه می توانیم پرسشنامه خود را بسازیم؟

حال که در این مقاله با مزایای کلیدی ساخت یک پرسشنامه مواجه شدید می توانید برای ساخت آن اقدام کنید. ما در مجموعه ویفرم شرایطی را برای شما مهیا ساخته ایم تا بتوانید بهترین پرسشنامه را برای مشتریان و مصرف کنندگان خود بسازید، از این رو برای ساخت آن تنها کافی است به قسمت "منبع مقاله" مراجعه کنید.

منبع: ویفرم



:: برچسب‌ها: پرسشنامه آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شاید شما جواهرات طلائی داشته باشید که می خواهید ذوب شوید. یا شما یک هنرمند یا طراح جواهرات هستید که می خواهید با ذوب طلا طرحی جدید ایجاد کنید. روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید طلا را در خانه ذوب کنید اگرچه همیشه باید در نگهداری ذرات طلا بسیار مراقب باشید تا در هنگام ذوب طلا ایمن باشید زیرا نیاز به گرمای شدید دارد.

چگونه طلا را آب می کنیم؟

یک ظرف قابلمه را بخرید تا طلا آن را به عنوان ذوب نگه دارد. برای ذوب طلا به تجهیزات مناسبی احتیاج دارید. ظرف قابلمه ای است که به طور خاص برای نگه داشتن طلای اب شده به دلیل ذوب آن طراحی شده است زیرا می تواند در برابر گرمای شدید مقاومت کند در diojrat  می توانید ان را بخوانید. این سایت پر از مطالب مفیدی در زمینه طلا و جواهرات هست. هر کدام از مقاله های این سایت می تواند به شما دید بیشتری در طلا و جواهرات بدهد.

یک کراکت معمولاً از کربن گرافیت یا خاک رس ساخته می شود. نقطه ذوب طلا در حدود 1943 درجه فارنهایت (1064 درجه سانتیگراد) است ، بدین معنی که برای ذوب شدن آن به دما هایی که گرم است نیاز دارید. بنابراین ، این بسیار مهم است که شما فقط هیچ ظرفی را انتخاب نکنید.

علاوه بر یک کراکت ، برای جابجایی جدول و نگه داشتن آن ، به یک جفت انبر نیز احتیاج خواهید داشت. اینها باید از مواد مقاوم در برابر گرما ساخته شوند.

اگر یک ظرف غذا ندارید ، یک روش خانگی از یک سیب زمینی برای ذوب طلای خام به جای یک ظرف استفاده می کند. برای استفاده از این روش ، یک سوراخ درون سیب زمینی برش داده و طلا را نیز در آن قرار دهید.

برای از بین بردن ناخالصی های طلا از شار استفاده کنید. Flux ماده ای است که قبل از ذوب شدن آن با طلا مخلوط می شود. این اغلب ترکیبی از بوراکس و کربنات سدیم است.

طلای ابشده در قالب

اگر طلا نجس باشد به جریان بیشتری احتیاج دارید. می توانید از فرمول های مختلف زیادی برای مخلوط کردن شار استفاده کنید. یک روش شامل مخلوط کردن بوراکس و کربنات سدیم است. در هر اونس ضایعات جواهرات تمیز دو عدد نوک انگشت اضافه کنید و بیشتر برای قراضه های کثیف. می توانید از جوش شیرین معمولی یا بی کربنات خریداری شده از فروشگاه استفاده کنید. وقتی آن را گرم می کنید ، کربنات سدیم را تشکیل می دهد.

شار کمک می کند تا ذرات شمش طلا ریز را در خود نگه داشته و همچنین به گرم شدن مواد ناخالص از طلای بدن کمک می کند. هنگام استفاده از روش سیب زمینی ، قبل از ذوب شدن طعم سیب زمینی ، یک مشت بوراکس را داخل سوراخ سیب زمینی اضافه کنید.

در هر زمان مراقب ایمنی باشید. ذوب طلا به دلیل گرمای شدید لازم برای انجام آن می تواند خطرناک باشد.

آموزش ذوب طلا

اگر اصلاً آموزش ذوب طلا ندارید ، با یک حرفه ای مشورت کنید. همچنین باید محلی در خانه خود پیدا کنید تا طلای بی خطر را ذوب کنید ، مثل در گاراژ یا اتاق یدکی. برای قرار دادن مواد خود به یک نیمکت کار نیاز دارید. سایت دی اجرت سایت خوبی در این زمینه هست.

حتماً از عینک ایمنی و محافظ صورت برای محافظت از صورت خود استفاده کنید. شما باید دستکش های مقاوم در برابر گرما را روی دستان خود بگذارید و یک پیش بند سنگین نیز بپوشید.

هرگز ، هرگز طلا را در نزدیکی چیزی که قابل اشتعال باشد ذوب نکنید. می تواند بسیار خطرناک باشد و شما نمی خواهید آتش سوزی کنید.

 



:: برچسب‌ها: چگونه طلا را آب می کنیم؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در عرصه کنونی دنیای تکنولوژی و رایانه دستخوش تغییرو تحولات بسیاری شده است و در کشور ایران هم با ارتقا سطح علم و نیاز مخاطبان این عرصه دارای پیشرفت های چشمگیری شده است یکی از دلایل آن هم فراگیر شدن استفاده از لپ تاپ و گوشی های هوشمند است ما در این مقاله قصد داریم در مورد برند محبوب لنوو و نمایندگی آن در کشور ایران با شما صحبت کنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

شرکت لنوو

لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست.

دفاتر مرکزی شرکت لنوو در شهرهای پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی قرار دارند. این شرکت با نام اصلی «لِجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکن تأسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت. شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه (به غیر از کشور ژاپن) دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تأمین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه نمود. این شرکت و تولیدات آن نظیر برندهای دیگر همچون ایسوس،سونی،سامسونگ و اپل در کشورهای مختلفی توانسته طرفداران بسیاری به خود جذب کند و یکی از دلایل رو آوردن مخاطبان به این برند طراحی فیزیکی و کانفیگ های متنوع است

تولیدات شرکت لنوو

شرکت لنوو تولیدات و محصولات بسیار زیادی دارد که در ایران و کشورهای دیگر دارای سطح فروش خوبی است این محصولات از قبیل رایانه رومیزی، رایانه سِرور، لپ‌ تاپ، نمایشگر، دیسک سخت، نت ‌بوک، چاپگر، تلویزیون، ابزار ذخیره‌ سازی داده‌ها، دوربین دیجیتال، تلفن همراه، تبلت می باشد که اکثر این تولیدات در ایران قابل عرضه است یکی از تولیدات بسیار پرطرفدار این در ایران لپ تاپ و تبلت های لنوو است

نمایندگی لنوو در ایران

همانطور که گفته شد شرکت لنوو و محصولات آن در کشورمان ایران خریداران و طرفداران زیادی را به دلیل کیفیت ساخت و قیمت های مناسب به خود جذب کرده است این شرکت و محصولات آن نیازمند نماینده و متخصص تعمیرات و راه اندازی در کشور می باشد و شرکت های زیادی در ایران در زمینه نمایندگی لنوو فعالیت می کنند ما در این مقاله قصد داریم طبق سنت همیشگی وبلاگ هایمان یکی از نمایندگان لنوو را به شما معرفی کنیم امید داریم مثل همیشه مفید واقع شویم.

یکی از مهم ترین استراتژی های شرکت لنوو برای کسب درصد رضایت بالای مشتریان، ارائه ی بهترین خدمات و پشتیبانی کامل از محصولات می باشد.ما نیز بر طبق همین اصول سعی کرده ایم پشتیبانی کاملی از محصولات لنوو شامل انواع مدل های مختلف لپ تاپ، تبلت و تلفن های همراه این شرکت را برای کاربران داخلی ارائه نماییم.کیفیت خدمات ارائه شده در کنار استفاده از بهترین و مناسب ترین تجهیزات یکی از مهم ترین اصول و پایه های این مرکز بوده که توسط تمامی کارمندان به خوبی اجرایی شده است.



:: برچسب‌ها: نمایندگی لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

دستگاه آسياب دستگاه آسياب مواد غذايي از ماشين آلات عمل آوري مواد غذايي است و دستگاهي براي خرد کردن مواد جامد به قطعات کوچک‌تر است و براي آسياب کردن انواع ادويه جات، قهوه و ديگر محصولات غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد. آسياب يا خردکن مهم‌ترين قسمت دستگاه آسياب است و عمل چرخش تيغه براي خرد کردن يا آرد کردن را انجام مي‌دهند. در صنايع غذايي دستگاه آسياب به دو دسته کلي زير تقسيم مي‌شوند : دستگاه آسياب صنعتي دستگاه آسياب عطاري همانطور که از اسمشان مشخص است؛ دستگاه آسياب عطاري و دستگاه آسياب صنعتي به ترتيب براي ظرفيت توليد پايين و ظرفيت توليد بالا کاربرد دارد. انواع دستگاه آسياب مواد غذايي در ادامه در خصوص انواع اين ماشين آلات صنايع غذايي و همچنين کاربردهاي آن ها توضيح خواهيم داد : دستگاه آسياب ادويه جات يا دستگاه آسياب زردچوبه دستگاه آسياب ادويه که نوعي دستگاه آسياب دانه‌هاي سخت است براي خرد کردن و پودر کردن انواع ادويه مانند زردچوبه، فلفل، سماق، زنجبيل، زير و ..... کاربرد دارد. دستگاه آسياب ادويه بيشتر با نام دستگاه آسياب زردچوبه شناخته مي‌شود. امروزه بيشتر عطاري ها با خريد يک دستگاه آسياب ادويه جات سعي مي‌کنند انواع ادويه را در حضور مشتري آسياب کنند و تحويل دهند. دستگاه آسياب گندم و جو با توجه به مصرف زياد گندم و جو، دستگاه آسياب گندم يکي از پرکاربرد ترين دستگاه‌هاي آسياب صنعتي است که عمليات آسياب گندم را بسيار راحت کرده است. در گذشته آسياب گندم به طور سنتي و دستي انجام مي‌شد که وقت و انرژي زيادي از توليدکنندگان گندم مي‌گرفت. ولي امروزه با استفاده از دستگاه آسياب گندم اين کار به سرعت و کيفيت بيشتري انجام مي‌شود. دستگاه آسياب تيغه اي از دستگاه آسياب تيغه اي براي آسياب کردن مواد غذايي نرم تر استفاده مي شود. اين دستگاه هاي آسياب با استفاده از تيغه هاي بسيار تيز و برنده خود مواد غذايي را تبديل به پودر مي کنند. معمولا از دستگاه آسياب تيغه اي براي آسياب کردن انواع سبزيجات خشک و همچنين سير استفاده مي شود. اين آسياب ها در مقياس صنعتي نيز مورد استفاده قرار مي گيرند و در شرکت هايي که نياز به طعم دهنده هاي طبيعي دارند، به کار گرفته مي شوند. دستگاه آسياب چکشي دستگاه آسياب چکشي برخلاف دستگاه آسياب تيغه اي از ضربه زدن براي خرد کردن مواد غذايي استفاده مي کند. انواع مغز ها همانند فندق، قهوه و گردو سخت هستند و با استفاده از تيغه نمي توان آن ها را به اندازه پودر در آورد. براي همين از دستگاه آسياب چکشي با قابليت وارد کردن ضربه براي پودر کردن مواد غذايي مختلف استفاده مي شود. آسياب چکشي نيز استفاده هاي صنعتي زيادي دارد و تمامي کارخانه هاي توليد ادويه و طعم دهنده هاي طبيعي از اين دستگاه ها در خط توليد خود استفاده مي کنند. دستگاه آسياب سنجد دستگاه آسياب تقريبا هر نوع ماده غذايي و محصولي را آسياب مي‌کند. يکي از اين مواد سنجد است. بعضي از انواع دستگاه آسياب قابليت پودر کردن سنجد را حتي با هسته دارند. دستگاه آسياب سنجد را مي‌توان با هر ظرفيت و بازدهي تهيه کرد. کاربردهاي دستگاه آسياب مواد غذايي • آسياب انواع خشکبار • آسياب سير و سبزيجات خشک • آسياب شکر • آسياب گندم • آسياب قهوه • آسياب ادويه منبع: https://www.bazarganibahar.com/product-category/%d8%b9%d8%b7%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d8%a2%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%a8/



:: برچسب‌ها: دستگاه آسياب مواد غذايي ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروزه انواع مختلفی گوشی با برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. سامسونگ یکی از بهترین و مشهورترین برندها در بازار می‌باشد. برای خرید یک گوشی خوب معیارهای متفاوتی مدنظر افراد است. از جمله معیارهای خوب یک گوشی به حافظه‌ بالا، دوربین جلو وعقب با کیفیت، امکانات ارتباطی عالی و ... می‌توان اشاره کرد. ما در اینجا ویژگی‌های مهم گوشی سامسونگ گلکسی A51 را معرفی می‌کنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

ویژگی‌های عمومی گوشی سامسونگ گلکسی A51

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ورژن 10 می‌باشد و دارای پردازنده‌ی مرکز هشت هسسته‌ایی که از دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ایی با قدرت پردازش سریع و بالا تشکیل شده است. این نوع گوشی به صورت تک سیم کارته و دو سیم کارته به بازار عرضه شده است و انواع شبکه‌های 2G، 3G و 4G را نیز پشتیبانی می‌کند.

حافظه گلکسی A51

حافظه یکی دیگر از مسائل مهم برای کاربران گوشی‌ها می‌باشد. که از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است. گوشی سامسونگ گلکسی A51 دارای درگاه اختصاصی برای قرار دادن کارت حافظه‌ی میکرو اسی دی می‌باشد. حافظه‌ی داخلی آن 64 گیگابایت 4 گیگا بایت رم، 128 گیگابایت 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت 6 گیگابایت رم می‌باشد.

دوربین گلکسی A51

امکانات دوربین و گرفتن عکس‌های با کیفیت یکی دیگر از معیارهای مهم برای انتخاب گوشی در بین افراد می‌باشد. گرفتن سلفی‌هایی با کیفیت و خاطره‌انگیز یک دغدغه‌ی اصلی برای کاربران می‌باشد. گوشی A51 با دارا بودن بهترین و با کیفیت‌ترین دوربین پشت به بازار عرضه شده است. این گوشی مجهز به دوربین با چهار لنز مجزای 48 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل می‌باشد. همراه با فلش LED پانومارا و تصویربرداری HDR است با قابلیت فیلم‌برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه است.

دوربین جلو تک لنز 32 مگاپیکسل است با قابلیت تصویربرداری HDR و فیلم برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه است.

باتری:

گوشی سامسونگ A51 امکان شارژ سریع 15 وات را دارد. به همراه امکان صحبت کردن تا 32 ساعت و زمان پخش موسیقی تا 87 ساعت را نیز دارا می‌باشد.

دیگر امکانات:

بدنه

ابعاد: 158.5در 73.6 در 7.9 میلی‌متر

وزن:  172 گرم

ساخت:  جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 3)، پشت پلاستیکی، فریم پلاستیکی

نمایشگر

نوع: Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

سایز: 6.5 اینچ (~87.4% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن: 1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~405 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

محافظ: کورنینگ گوریلا گلس 3

اتصالات

شبکه بی‌سیم: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات

بلوتوث: 5.0، A2DP، LE

GPS: بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

NFC: بله

رادیو: رادیو اف‌ام

 

USB: 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل ، OTG

متفرقه:

رنگ‌بندی: مشکی، سفید، آبی، صورتی

فناوری شبکه: GSM / HSPA / LTE

پردازنده‌ی گرافیکی: Mali-G72 MP3

نتیجه گیری:

با توجه به امکانات متنوع گوشی‌های ارائه شده در بازار، انتخاب گوشی مناسب بسیار سخت می‌باشد. گوشی سامسونگ گلکسی a51 یکی از بهترین و معروف‌ترین مدل‌های معرفی شده در بازار می‌باشد. که با امکانات متنوع و ویژه رضایت بالای مشتریان و کاربران را به همراه داشته است. در این مقاله با معرفی ویژگی‌ها و امکانات گوشی سامسونگ گلکسی a51 سعی شد که شما را در انتخاب یک گوشی مناسب راهنمایی کنیم.

ما در پایان هر مقاله قصد داریم فروشگاه و یا سایتی را به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش و عرضه خدمات مد نظر فعالیت خوب و قابل توجهی دارد در این قسمت به معرفی فروشگاه اینترنتی دیجی دو میپردازیم در ادامه با ما همراه باشید

فروشگاه اینترنتی دیجی دو

فروشگاه اینترنتی دیجی دو دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع برای شما مشتریان عزیز و مخاطبان همیشگی است فروشگاه اینترنتی دیجی دو فعال در عرصه خرید موبایل , تبلت , لوازم جانبی , لپ تاپ , ساعت هوشمند , لوزام خانگی با ارائه بهترین قیمت و سریع ترین ارسال به تمام نقاط کشور است این فروشگاه دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع است که خیال شما را بابت یک خرید امن اینترنی راحت و آسوده می نماید

   
   
   
   
   

 



:: برچسب‌ها: گوشی سامسونگ کلکسی A51 ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()