نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

از محصولات شرکت اپل که ساخت آن تحول جهانی در بازار ایجاد کرد گوشی های هوشمند آیفون بود گوشی هایی که با آمدنش طعم شیرین تکنولوژی را به دوستداران تکنولوژی چشاند و هنوز که هنوز است از گوشی های پرچمدار و لاکچری محسوب میشود نکته  که باید در خرید گوشی های آیفون به آن دقت کنید وجود یک شرکت نمایندگی اپل آیفون معتبر است شرکتی که هنگام مشکلاتتان در کار با آیفونتان بتواند حل کننده کارتان باشد در زیر اطلاعات بیشتری درباره گوشی های آیفون به شما می دهیم ، با ما همراه باشید

آیفون یک گوشی تلفن هوشمند همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ (۸ تیر ۱۳۸۶) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید خانه برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل آی‌اواس، را اجرا کرد.

 

آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

 

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و آی‌اواس نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری (همچنین مرورگر مک آواس) بهره می‌گیرد

نخستین بار شرکت اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صف‌های طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت ای‌تی اند تی در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد. هدف‌گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

آیفون ۶ نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ عرضه شد. اپل در ۲۴ ساعت نخست عرضه این گوشی توانست ۴ میلیون دستگاه از این دو مدل را به فروش برساند. ضخامت این گوشی ۶٫۹ میلی‌متر است که باریک‌ترین آیفون ساخته شده تاکنون است. همچنین صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی (تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ) از نوع لمسی خازنی با ۱۶ میلیون رنگ از دیگر مشخصات آن است. آیفون ۶ در سه مدل ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است ضمن اینکه قادر به فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم برثانیه و همچنین مجهز به امکان تایم‌لپس است. نسبت به مدل قبلی این گوشی از پردازنده دو هسته‌ای A8 و حافظه اجرایی ۱ گیگابایت سرعت عملکرد سریع‌تری برخوردار است. همچنین امکان پرداخت موبایلی Apple Pay نیز به امکانات این گوشی اضافه شده‌است. این گوشی با سیستم عامل آی‌اواس هشت عرضه شده‌است.

آیفون ۶ پلاس هم‌زمان با آیفون ۶ در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معرفی شد و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی به نوعی نخستین فبلت اپل به حساب می‌آید. بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ گرم رسیده‌است. دوربین پشتی این دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ان ۲٫۱ مگاپیکسل است. آیفون ۶ پلاس مانند نسل‌های پیشین از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده‌است. پردازنده این دستگاه از نوع ۶۴ بیتی A8 است و از سیستم عامل آی‌اواس ۸ پشتیبانی می‌کند. آیفون ۶ پلاس به جز اندازه صفحه نمایش و وزن یک تفاوت با آیفون ۶ دارد و آن ثابت‌کننده تصویر در هنگام تصویربرداری است.

ضمنا همکاران ما در بخش نمایندگی اپل آیفون همواره آماده ارائه مشاوره به شما جهت خرید گوشی آیفون میباشند ما ابتدا نیاز شما را جویا میشویم و سپس مطابق نیاز شما بهترین مدل گوشی آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد



:: برچسب‌ها: نمایندگی اپل آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در زندگی های امروزی کامپیوترهای شخصی و اسمارت فون ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارند به طوری که بدون استفاده از آنها نمی توان کارها و فعالیت های روزمره خود را انجام داد . در این جهت شرکت ها و کمپانی های بزرگی هستند که در زمینه ساخت کالاهای الکترونیک و دیجیتال مثل کامپیوتر های شخصی فعالیت می کنند . یکی از این برندهای محبوب برند مایکروسافت هست . بله مایکروسافت اسمی که هر فردی در این دوره زمونه حداقل یکبار به گوشش خورده . در این مقاله  ما قصد داریم درباره شرکت مایکروسافت و نمایندگی مایکروسافت در ایران صحبت کنیم . پس در این مقاله با ما باشید.

مایکروسافت : خدای کامپیوتر های شخصی

برند مایکروسافت به جرات میتوان گفت محبوب ترین برند کامپیوتری حال حاضر دنیا است . مایکروسافت یک شرکت چندملیتی است که دفتر اصلی آن در واشنگتن قرار دارد . این شرکت در 4 آوریل سال 1975 توسط بیل گیتس پل آلن تاسیس شد . مایکروسافت در زمینه های ساخت نرم افزار های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و فروش آنها ، ساخت و تولید قطعات کامپیوتری ، لپتاپ ها ، کامپیوترهای شخصی ،کنسول بازی ، گجت و….. فعالیت میکند . این برند شهرت اصلی خود را مدیون سیستم عامل های ویندوز و نرم افزار هایش هست .

مایکروسافت که در ابتدا کار خود را توسط دو دوست دوران کودکی به نامهای بیل گیتس و پُل جی. آلن با ساخت و فروش مفسر زبان برنامه‌نویسی بیسیک (Basic interpreters) برای «آلتایر» Altair شروع کرد، در اواسط دههٔ ۸۰ میلادی با طراحی سیستم‌عامل داس بر بازار سیستم‌های عامل رایانه‌های خانگی مسلط شد. شرکت، سهام خود را وارد بورس کرد که با افزایش ارزش سهام، چهار نفر، میلیاردر و حدود ۱۲٬۰۰۰ نفر از کارکنان مایکروسافت، میلیونر شدند.

محصولات مایکروسافت

مایکروسافت محصولات متنوعی در حوزه های مختلف دارد و الحق که تمام محصولات مایکروسافت چه محصولات نرم افزاری مانند آفیس چه سیستم عامل ویندوز10 که محبوب ترین سیستم عامل جهان هست چه  تبلت های سرفیس چه کنسول بازی ایکس باکس و………. همشون جزو بهترین ها هستند .

سرفیس انقلابی نوین در صنعت تبلت

سرفیس سری تبلت های برند مایکروسافت هست که کمی متفاوت با تبلت های موجود هست . سرفیس در واقع تنها یک تبلت نیس بلکه یک همه کاره به تمام معنا هست  به طوری که سرفیس تنه به تنه لپتاپ های امروزی می‌زند .

سرفیس پس از عرضه شدن توانست با اقتدار نه تنها تبلت های برند های دیگر را شکست دهد بلکه لپتاپ ها را هم شکست داد .

نمایندگی سرفیس مایکروسافت

سرفیس پس از شکست رقیب های خود به سرعت در سرتاسر ایران و جهان محبوب شد.

همچنین سرفیس بدلیل طراحی و دیزاین خاصی که دارد هر شخصی توانای عیب یابی و تعمیر آن را ندارد چرا که برای عیب یابی آن باید ادراک کامل از طراحی و سخت افزار سرفیس داشت .

نمایندگی سرفیس مایکروسافت با افتخار پس از سالها موفقیت در کسب رضایت کاربران سرفیس در کنار شما عزیزان است تا در زمینه فروش محصولات سرفیس و تعمیر و عیب یابی سرفیس شما را یاری کند.

 

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی سرفیس مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مطلب همراه شما هستیم تا شما را به دنیای سونی ببریم ، شرکت سونی همانطور که اطلاع دارید از شرکت هاییست که در زمینه تولید وسایل الکترونیکی فعالیت دارد و کمتر خانه ایرانی پیدا میشود که محصولی از این شرکت در خانه اش نباشد یا حداقل یکی از محصولات این شرکت را استفاده نکرده باشد ، از وسایل الکترونیکی و ماشینی که شرکت سونی طراحی میکند لپ تاپ است و امروز میخواهیم در مورد ویژگی های لپ تاپ های سونی با یکدیگر صحبت کنیم ، البته خوب است که قبل از صحبت در این مورد تاریخچه ای از شرکت سونی داشته باشیم پس با ما همراه باشید

سونی شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا تأسیس شد. این شرکت امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی، به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود. شرکت سونی بزرگترین تولید کننده سنسور های دوربین و همچنین تلویزیون های رده بالا در جهان به شمار میرود. همچنین در صنعت سرگرمی، سونی گرداننده بزرگترین تجارت موسیقی در جهان است. این شرکت همچنین به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه سرگرمی های کامپیوتری و یکی از رهبران صنعت فیلمسازی و تلویزیون در جهان شناخته میشود

با وجود اینکه برخی  از مدل های لپ تاپ سونی از جمله لپ تاپ های سونی وایو در چرخه ی تولیدات شرکت سونی وجود ندارند، اما هنوز هم می توان به دلیل کیفیت بالا، این محصولات را جز لپ تاپ های محبوب کاربران دانست.

البته گاهی اوقات پیش می آید که لپ تاپ خریداری شده مشکل پیدا میکند و نیاز به یک تعمیر کار متخصص است ، تعمیر لپ تاپ سونی کار آسانی نیست و متخصصان با تجربه ای که سالها در نمایندگی لپ تاپ سونی کار کرده اندو با مسائل فنی مربوط به تعمییرات آشنایی دارند میتوانند تعمیر لپ تاپ شما را انجام دهند

شرکت سونی در ابداع فناوری‌های استاندارد خانگی در ضبط و نگهداری محصولات صوتی و تصویری به جای تقلید از فناوری‌های به‌وجود آمده توسط سایر کارخانه‌ها جزء یکی از شرکت‌های سرشناس بوده‌است. یکی از بدنام‌ترین آن‌ها جنگ فرمت نوارهای ویدئویی در اواخر دهه ۱۹۸۰ بود. در آن زمان شرکت سونی با سیستم بتامکس دستگاه ضبط ویدئو با شرکت جی‌وی‌سی که قالب سیستم ویدئو خانگی را به بازار عرضه کرده بود در حال رقابت یود رقابت می‌کرد اما در نهایت سیستم وی اچ اس گوی سبقت را ربوده و استاندارد جهانی دستگاه وی سی آر گردید و شرکت سونی بالاجبار از قالب فناوری رقیب خود تقلید نمود.

سونی شرکت پیشتاز در ساخت دیسک‌های بلو-ری در عین حال دستگاه‌های پخش، ضبط و کپی بلو-ری فعال است. در سال ۲۰۰۱ سونی با شرکت سوئدی اریکسون برای تولید گوشی‌های تلفن همراه تحت نام سونی اریکسون قرارداد همکاری مشترک بست.

در ژوئیه سال ۲۰۰۶ شرکت دل امکان جایگزین کردن رایگان باتری‌های لپ‌تاپ‌های این شرکت را که در فاصله اکتبر ۲۰۰۳ تا آوریل ۲۰۰۶ از سوی سونی تهیه شده بودند و به دلیل مشکلات موجود در الکترولیته باتری‌های لیتیوم منفجر می‌شدند، برای مصرف‌کنندگان این لپ‌تاپ‌ها میسر ساخت. چند هفته بعد، شرکت اپل و سپس توشیبا و آی‌بی‌ام سرویس جایگزینی مشابهی را فراهم کردند و تعداد قطعات جمع‌آوری شده به ۷ میلیون نمونه رسید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی لپ تاپ سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در زندگی های امروزی کامپیوترهای شخصی و اسمارت فون ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارند به طوری که بدون استفاده از آنها نمی توان کارها و فعالیت های روزمره خود را انجام داد . در این جهت شرکت ها و کمپانی های بزرگی هستند که در زمینه ساخت کالاهای الکترونیک و دیجیتال مثل کامپیوتر های شخصی فعالیت می کنند . یکی از این برندهای محبوب برند مایکروسافت هست . بله مایکروسافت اسمی که هر فردی در این دوره زمونه حداقل یکبار به گوشش خورده . در این مقاله  ما قصد داریم درباره شرکت مایکروسافت و نمایندگی مایکروسافت در ایران صحبت کنیم . پس در این مقاله با ما باشید.

مایکروسافت : غول کامپیوتر های شخصی

برند مایکروسافت به جرات میتوان گفت محبوب ترین برند کامپیوتری حال حاضر دنیا است . مایکروسافت یک شرکت چندملیتی است که دفتر اصلی آن در واشنگتن قرار دارد . این شرکت در 4 آوریل سال 1975 توسط بیل گیتس پل آلن تاسیس شد . مایکروسافت در زمینه های ساخت نرم افزار های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و فروش آنها ، ساخت و تولید قطعات کامپیوتری ، لپتاپ ها ، کامپیوترهای شخصی ،کنسول بازی ، گجت و….. فعالیت میکند . این برند شهرت اصلی خود را مدیون سیستم عامل های ویندوز و نرم افزار هایش هست .

مایکروسافت که در ابتدا کار خود را توسط دو دوست دوران کودکی به نامهای بیل گیتس و پُل جی. آلن با ساخت و فروش مفسر زبان برنامه‌نویسی بیسیک (Basic interpreters) برای «آلتایر» Altair شروع کرد، در اواسط دههٔ ۸۰ میلادی با طراحی سیستم‌عامل داس بر بازار سیستم‌های عامل رایانه‌های خانگی مسلط شد. شرکت، سهام خود را وارد بورس کرد که با افزایش ارزش سهام، چهار نفر، میلیاردر و حدود ۱۲٬۰۰۰ نفر از کارکنان مایکروسافت، میلیونر شدند.

محصولات مایکروسافت

مایکروسافت محصولات متنوعی در حوزه های مختلف دارد و الحق که تمام محصولات مایکروسافت چه محصولات نرم افزاری مانند آفیس چه سیستم عامل ویندوز10 که محبوب ترین سیستم عامل جهان هست چه  تبلت های سرفیس چه کنسول بازی ایکس باکس و………. همشون جزو بهترین ها هستند .

سرفیس انقلابی نوین در صنعت تبلت

سرفیس سری تبلت های برند مایکروسافت هست که کمی متفاوت با تبلت های موجود هست . سرفیس در واقع تنها یک تبلت نیس بلکه یک همه کاره به تمام معنا هست  به طوری که سرفیس تنه به تنه لپتاپ های امروزی می‌زند .

سرفیس پس از عرضه شدن توانست با اقتدار نه تنها تبلت های برند های دیگر را شکست دهد بلکه لپتاپ ها را هم شکست داد .

نمایندگی سرفیس مایکروسافت

سرفیس پس از شکست رقیب های خود به سرعت در سرتاسر ایران و جهان محبوب شد.

همچنین سرفیس بدلیل طراحی و دیزاین خاصی که دارد هر شخصی توانای عیب یابی و تعمیر آن را ندارد چرا که برای عیب یابی آن باید ادراک کامل از طراحی و سخت افزار سرفیس داشت .

نمایندگی سرفیس مایکروسافت با افتخار پس از سالها موفقیت در کسب رضایت کاربران سرفیس در کنار شما عزیزان است تا در زمینه فروش محصولات سرفیس و تعمیر و عیب یابی سرفیس شما را یاری کند.



:: برچسب‌ها: غول کامپیوتر های شخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در عصر جدید که عصر تکنولوژی نامیده می شود ، استفاده از کالاهای دیجیتال مخصوصا اسمارت فون ها به یک نیاز اساسی برای هر شخصی تبدیل شده و امروزه دیگر نمیتوان شخصی را یافت که گوشی هوشمند نداشته باشد. در این زمینه برای برطرف کردن نیازهای مردم شرکت های بزرگی فعالیت میکنند و باهم به رقابت پرداخته اند. یکی از این کمپانی ها که توانسته نام خودش را در بین برندهای محبوب تولید کننده کالاهای دیجیتال قرار دهد برند شیائومی هست .در این مقاله قصد داریم درباره برند شیائومی و نمایندگی شیائومی در ایران صحبت کنیم. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شیائومی کیفیت بالا اما ارزان

شیائومی یکی از برند های مطرح تولید کننده کالاهای دیجیتال در دنیا است که در زمینه های تولید گوشی های هوشمند وتلویزیون و گجت ها و دیگر کالا های الکترونیک فعالیت میکند.

شرکت شیائومی در سال 2010 توسط لی جون(یکی از مدیران سابق گوگل) و با 8 شریک تجاری دیگر با شعار کیفیت بالا اما قیمت ارزان  تاسیس گردید . دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد و دفتر های دیگر در شهرهای دیگرچین و و کشورهای هند، تایوان، اندونزی و هنگ‌کنگ مستقر هستند.

شرکت شیائومی چندماه پس از تاسیس شدنش از رابط کاربری MUI مبتنی بر اندروید که دو زبان چینی و انگلیسی برای غیر توسعه دهندگان در دسترس بود رونمایی کرد .

این رابط کاربری یک موفقیت بزرگ برای شرکت تازه تاسیس محسوب میشد چرا که در پایان سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می‌کردند.

استراتژی فروش و دارنده رکورد گینس

استراتژی فروش محصولات شیائومی تفاوت با برندهای دیگر هست شاید بهتر است بگوییم که برعکس است . مدیر عامل و مؤسس برند شیائومی، آقای لی جون، معتقد است که قیمت‌هایی که شرکت‌های اپل و سامسونگ بر روی محصولات خود می‌گذارند، هیچ تناسبی با کیفیت محصولات و خدمات آن‌ها ندارد. در واقع شرکت‌های مطرح سامسونگ و اپل از مشتریان خود، پول تب و تاب تبلیغاتی‌شان را می‌گیرند.

استراتژی فروش محصولات شیائومی مبتنی بر فروشگاه های آنلاین هست .

جالب است بدانید که شیائومی را با لقب اپل چین هم میشناسند به دلیل ظرافت و سادگی در طراحی اما این شرکت دوست دارد خودش را با آمازون مقایسه شود وبیشترین بخش درآمدش از طریق محتوا و خدماتی که ارایه می‌دهد، باشد.

در سال 2015 بود که این برند موفق شد، رکورد بیشترین فروش گوشی های هوشمند در طول 24 ساعت را در یک پلتفروم ثابت به خود اختصاص دهد. جالب است که شرکت شیائومی در آن روز تخفیف‌های زیادی ارائه داد و توانست از طریق سایت خود بالغ بر 2 میلیون گوشی هوشمند را بفروشد.

محصولات شیائومی

شرکت شیائومی در زمینه ساخت اسمارت فون ها ، گجت ها ، تولزیون ها و دیگر کالا های دیجیتال فعالیت میکند که :گوشی‌های هوشمند می مکس 2، می 5، می نوت 2، می میکس، ردمی 4A، تلویزیون می تی وی، مچ بند هوشمند می بند 2 از محبوب ترین محصولات این کمپانی محسوب می شوند و خدمات پس از فروش و نمایندگی شیائومی در ایران وجود دارد

درست است که شیائومی تبلیغات آن چنانی ندارد اما بدلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب اش از محبوبیت زیادی برخوردار است . در کشور ما ایران نیز محصولا شیائومی طرفداران زیادی دارد.

نمایندگی شیائومی

یکی از مشکلات همیشگی کاربران کالای دیجیتال اعتماد و پیدا کردن مجموعه ای است که بتوانند با اطمینان کالای مورد نظر خود را تهیه کنند .

به همین منظور نمایندگی شیائومی در ایران تاسیس گردیده تا پاسخ گوی نیاز های شما کاربران شیائومی باشد.

مجموعه نمایندگی شیائومی با ادراک کامل از نیاز کابران شیائومی گرد اوری شده تا در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی پاسخ گوی شما عزیزان باشد.



:: برچسب‌ها: نمایندگی شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروزه با گذشت زمان و گسترش فناوری به داخل زندگی  افراد ، نیاز به داشتن و استفاده از کالاهای دیجیتال به یکی از نیاز های اصلی هر شخصی تبدیل شده است . در همین راستا برای رفع نیاز های استفاده از کالاهای دیجیتال شرکت ها و کمپانی ها بزرگ و معروفی در زمینه ساخت و تولید کالاهای دیجیتال فعالیت میکنند. در این راستا و به منظور دسترسی راحت کاربران کالاهای هریک از این برند ها نمایندگی هایی در سرتاسر جهان و در اکثرا کشورها ایجاد گردیده است. در ادامه با بلاگتن همراه باشید.

ایسوس خدای مادربورد

شرکت ایسوس (AsusTek Computer Inc) یک شرکت چندملیتی تایوانی هست که در زمینه ساخت محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات فعالیت میکند

ناگفته نماند که این شرکت ایسوس سومین تولیدکننده برتر لپ‌تاپ در جهان و با اختصاص چهل درصد از سهم بازار مادربورد به خود بزرگ ترین تولید کننده مادر بورد هست.

تولد ایسوس

شرکت ایسوستک که معمولاً با نام اختصاری ایسوس (یا آسوس) شناخته می‌شود، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ توسط چهار مهندس کامپیوتر در تایوان تأسیس شد. ایده تاسیس ایسوس توسط مهندسان اسبق شرکت ایسر شکل گرفته و در نهایت افرادی مانند TH Tung ،Ted Hsu ،Wayne Hsieh و MT Liao به عنوان اولین هیئت مدیره و بنیانگذاران ایسوس معرفی شدند. نام کمپانی ایسوس از ۴ حرف آخر کلمه پگاسوس (اسب بالدار افسانه‌های یونان باستان) گرفته شده‌است.

اسب بالدار بر فراز آسمان ها

این کمپانی در سال 198 میلادی تاسیس گردیده است ایسوس با هدف ایجاد محصولاتی برای زندگی هوشمندانه امروز و فردا،با نام تجاری ایسوس پای به عرصه دنیای انفورماتیک گذاشت. مادربرد  ایسوس یکی از اولین تولیدات این کمپانی محسوب میگردد. این کمپانی در ادامه روند رو به رشد خود تا اواخر سال 2018 میلادی تولیدات کم نظیر و قابل توجهی از جمله نوت بوک های عامه پسند گوشی های هوشمند زنفون و در ادامه در ساخت ربات خانگی هوشمند زنبو به موفقیتهای چشم گیری دست پیدا کرده است.

در سال 2015 و 2016 مجله فورچون کمپانی ایسوس را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین کمپانی های جهان معرفی نمود و در ادامه روند رو به رشد خود در چهار سال گذشته رتبه با ارزش ترین کمپانی بین المللی کشور تایوان را به خود اختصاص داده است.

کسب بیش از 4300 جایزه و عنوان و درآمد تقریبی 13.3 میلیون دلار در سال 2016 تایید کننده این موضوع میباشد.

محصولات ایسوس

شرکت ایسوس در زمینه‌ های  کامپیوتر، تلفن، سخت‌افزار و قطعات فعالیت میکند که  لپ‌تاپ، نوت‌بوک، موبایل، تجهیزات شبکه، مانیتور، روترهای WiFi، پروژکتور، مادربورد، کارت گرافیکی، کارت صوتی و ... از جمله محصولات اصلی این شرکت هستند.

از محصولات موفق ایسوس، رایانه‌ی شخصی «ای» (Eee PC) بود که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شد و جوایز متعددی را از آن خود کرد. این نوت‌بوک کوچک، ارزان و سبک وزن برای کاربران کم تجربه رایانه که به تمام ابزارهای یک رایانه‌ی کامل احتیاجی نداشتند، طراحی شده بود و به‌خاطر برنامه‌های سازگار با اینترنت در آن، به «نِت‌بوک» شهرت یافت. با استقبال بازار از این محصول، دیگر شرکت‌های رقیب مانند ایسر، لِنووُ، توشیبا، دِل و ... نیز، بی‌درنگ به ساخت نت‌بوک‌های مشابه پرداختند. در ادامه قصد داریم در مورد خدمات پس از فروش و نمایندگی ایسوس با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید

نمایندگی ایسوس

در ادامه قصد داریم در مورد خدمات پس از فروش و نمایندگی ایسوس با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید محصولات شرکت ایسوس به دلیل کیفیت ساخت بالا و استفاده از فناوری های پیشرفته طرفداران فوق العاده زیادی در سرتاسر دنیا دارد . یکی از استراتژی های شرکت ایسوس در موفقیت پشتیبانی همیشگی است . ماهم براساس همین استراتژی برای دسترسی سریع و راحت و خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی محصولات ایسوس نمایندگی رسمی ایسوس در ایران را تاسیس کرده ایم.

نمایندگی رسمی ایسوس تیمی حرفه ای و مجرب است که در زمینه فروش جدید ترین و بهترین محصولات ایسوس و خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی فعالیت میکند.

 

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

نرم‌افزار DesignBuilder برای مدل‌سازی ساختمان در زمینه های مختلف مثل پوسته ساختمان (مصالح ساختمانی)، معماری ساختمان، سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم روشنایی و غیره کاربرد داشته و قابلیت مدل‌سازی همه جنبه‌های ساختمان را دارد. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

در نرم افزار دیزاین بیلدر علاوه بر شبیه سازی نیاز حرارتی و برودتی ساختمان، مصارف مختلف انرژی ساختمان از جمله مصرف انرژی سیستم گرمایش، سرمایش، روشنایی، تجهیزات برقی و گازی، آب گرم مصرفی و غیره را بصورت دینامیک مدل‌سازی می‌نماید. این نرم‌افزار همچنین قابلیت محاسبه میزان روشنایی روز و مدل‌سازی CFD محیط داخلی و خارجی ساختمان را دارد.

نرم افزار شبیه سازی دیزاین بیلدر با استفاده از فایل آب و هوایی شهرهای مختلف ایران به فرمت EPW، می تواند تاثیر تمامی پارامترهای محیطی را بر نیاز انرژی ساختمان در نظر گیرد.

نقش موثر این نرم افزار زمانی روشن‌تر می‌گردد که در طی مراحل طراحی و مدلسازی ساختمان، با اعمال تغییرات کوچک و بزرگ در طراحی، تاثیرات این تغییرات در میزان مصرف و یا صرفه‌جویی انرژی ساختمان و یا هریک از فضاها مشخص می‌شود.

موتور مدل‌سازی نرم‌افزار دیزاین بیلدر، EnergyPlus  است که توسط دپارتمان انرژی آمریکا ساخته شده و از دقیق‌ترین نرم‌افزارهای موجود می‌باشد. نرم‌افزار دیزاین بیلدر نه تنها از دقت زیادی در محاسبات برخوردار است، بلکه در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مدل‌سازی موجود از قابلیت‌های زیادی برخوردار است. 

دانستن اطلاعات پایه در مورد ساختمان و عوامل اقلیمی و نحوه تاثیرگذاری آنها بر روی ساختمان برای یاد گرفتن این نرم‌افزار کافی است. برای ساخت مدل در نرم افزار دیزاین بیلدر می‌توان نقشه‌ها را از برنامه‌های متنوعی چون اتوکد و یا رویت به این برنامه وارد کرد و پس از انجام تنظیمات مناطق، مصالح و کاربری، علاوه بر خروجی‌هایی که به صورت آماری و نموداری از مصرف انرژی ساختمان دریافت کرد، حجم سه بعدی ساختمان را به صورت فایل‌های متنوع از برنامه استخراج کرد.

وجه تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزارهای تجاری موجود مانند کریر را می توان در موارد زیر برشمرد:

v      امکان شبیه سازی ساختمان در تمام اقلیم های آب و هوایی

v      امکان تبدیل فایل اب و هوایی به فرمتEPW به فرمت های مور نیاز

v      امکان شبیه سازی ساختمان با شکل های پیچیده و بررسی تاثیر عوامل محیطی بر ساختمان

v      امکان بررسی تاثیر کالبد ساختمان بر نیاز انرژی

v      امکان شبیه سازی انواع سیستم های تهویه مطبوع ساختمانی و طراحی لوپ سرمایش و گرمایش ساختمان

v      امکان شبیه سازی انرژی در ساختمان و تعیین پارامترهای تاثیرگذار بر مصرف انرژی ساختمان

v      امکان شبیه سازی روشنایی طبیعی از جمله شاخص های SDA، ASE و UDI

v      امکان شبیه سازی فناوری های نوین در حوزه انرژی در ساختمان مانند عایق های تغییر فاز دهنده (Phase Change Materials)، نماهای دوپوسته (Double Skin Facade)، بام و دیوار سبز (Green Roof & Green Wall) و …

v      شبیه سازی دینامیک سیالاتی ساختمان و بررسی نحوه توزیع هوا در ساختمان، بررسی پارامتریک عوامل تاثیرگذار بر مصرف انرژی ساختمان با تابع هدف بهینه سازی 

v      بهینه سازی پارامتریک عوامل تاثیر گذار بر هزینه ساخت، کربن دی اکسید نهان و انتشار یافته بر اساس الگوریتم ژنتیک

v      شبیه سازی و بررسی تاثیر سنسور نور روز بر کاهش نیاز انرژی سیستم روشنایی

v      امکان وارد کردن هندسه از اتوکد و نرم افزار رویت

v      تحلیل سن هوا، شاخص های آسایش حرارتی PMV و PPD

 



:: برچسب‌ها: دیزاین بیلدر ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سازه های پارچه ای نوعی از سازه به شمار می آیند که در آن ها با استفاده از پوسته های پارچه ای و صنعتی و کاملاً سبک، سقف هایی با دهانه های بزرگ و به صرفه ایجاد می شود. سازه های پارچه ای پوشش هایی نازک اما پایدار در برابر تغییر شکل و شکست هستند که مقاومت بالای خود را از طریق پیش تنیدگی پوسته کسب می کنند. منبع الهام این سازه ها از پدیده های طبیعی و طبیعت است. بالهای پرندگان و تار عنکبوت به ترتیب می تواند منبع الهام اولیه و ارتباط میان انسان و پدیده های طبیعی، برای ساخت سازه های چادری و کابلی باشد. سازه های پارچه ای شامل ، سایبان های عمودی، شیدها و سقف های متحرک و ثابت هستند امروزه سازه های پارچه ای به عنوان یکی از روشهای جدید طراحی سازه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از سازه های پارچه ای محدودیت زیادی ندارد و می توان با توجه به شرایط مختلف محیطی، نوع پوسته مصرفی را تطبیق داد. به دلیل مزیت های بسیار زیاد این پوشش ها، امروزه استفاده از این چادرها در نقاط مختلف دنیا بسیار متداول شده است. سازه های پارچه ای مقرون به صرفه ، دارای انعطاف پذیری بالا، قابلیت انتقال نور طبیعی، قابل شست وشو، با دوام و غیر قابل اشتعال هستند، درکشور ما نیز استفاده از چادر از گذشته های دور متداول بوده است، شناخت و بررسی این سازه ها می تواند راه گشای بهره برداری هر چه بهتر از آن ها در معماری های امروزی باشد و خیلی جالب است بدانید استادیوم های ورزشی دنیا عملا دارای سقف چادری می باشند.   سازه های پارچه ای کاربرهای بسیاری دارند که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

کاربرد سازه چادری

• انواع سقف ها : سقف ایستگاه های اتوبوس شهری و برون شهری سقف ایستگاه های قطار شهری و برون شهری سقف استادیوم های ورزشی سقف تئاتر های روباز سقف جایگاه مراسمات و تشریفات • انواع سالن ها : سالن همایش سالن آموزش های ورزشی سالن سیرک و… • استفاده نظامی : چادر های نظامی سربازان محل تعمیر یا نگهداری هواپیما و … بیمارستان های صحرائی پوشش بر روی رادار ایستگاه های بازرسی موقت و … • گلخانه • پارکینگ • به عنوان لایه بیرونی به دور آسمان خراش ها • انبار گاز • روکش منابع سوخت • انواع سایه بان ها • انواع انبار های موقت  

قیمت سازه پارچه ای:

قیمت سازه های پارچه ای به فاکتور های مختلفی بستگی دارد و در بین شرکت های مختلف سازنده این سازه ها کاملا متفاوت است. در برخی از شرکت ها نحوه اعلام قیمت بر مبنای مساحت سطح سایه می باشد. در برخی دیگر ازاین شرکت ها بر مبنای متراژ پارچه نصب شده در پروژه سازه پارچه ای شما و در برخی دیگر بر اساس پارچه مصرف شده در پروژه سازه پارچه ای شما صورت می پذیرد. و در واقع قیمت این سازه ها بستگی به نوع سازه و کاربری و متراژ همچنین جنس پارچه آلاچیق چادری متفاوت می باشد . ساختار سازه های پارچه ای: این سازه های پارچه ای به یک اسکلت زیرین متصل شده اند که در بالای آن یک غشای سبک و انعطاف پذیر ساخته شده از فایبرگلاس با روکش پلیترافتلوورواتیلن (PTFE) ، همچنین با عنوان تفلون مشهور است. اگرچه طرح ها ظریف و مطبوع به نظر می رسند اما غشاها بسیار ناهموار هستند و سالها استفاده در آب و هوای خشن را فراهم می کنند.



:: برچسب‌ها: سازه های پارچه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()