نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در اینجا بهترین های سایت های تفریحی را به شما عزیزان معرفی می نماییم. با ما همراه باشید و بهترین ها را بشناسید.

سایت گلیمو

 
 
https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/1197/Home/About
 

صنایع دستی و کار هنری و کاردستی با هم فرق دارند. استفاده از صنایع دستی بیش از یک تزیین ساده است و کاربردهای مختلفی در زندگی روزمره ی ما دارد، اما کار هنری و کار دست بعنوان یک سرگرمی به شمار می رود. در کار هنری با کمک تکنیک خلاقیت محصولی بی نقص ساخته می شود. البته در دنیای ما از کلمات صنایع دستی و هنری به جای یکدیگر نیز استفاده های زیادی می شود. یکی از اصلی ترین خصوصیات صنایع دستی این است که دستاورد روح مردم با فرهنگ و سنت های گوناگون کشورهاست. به همین سبب نمی توان صنایع دستی را به عنوان یک کالا برای مبادله و فروش دانست. خصوصیات و آداب و روسم ملت ها در روح صنایع دستی دمیده شده است.

گیلیمو بعنوان فروشگاه صنایع دستی شمال غرب در آبان سال ۱۳۹۷ با هدف فروش دست بافته های اصیل منطقه تالش و آذربایجان با امکان ارسال به سراسر کشور راه اندازی شد. این فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در اولین سال شروع به فعالیت خود در رویدادهای گردشگری همدان، اردبیل، رویدادهای جایزه فیروزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رویداد کارآفرینی اجتماعی وزارت کشور در تهران توانست به عنوان ایده و استارتاپ برتر برگزیده شود.

گیلیمو بازاری است برای هنرمندان خلاق جای جای استان اردبیل. شما در گیلیمو می توانید به طور مستقیم با هنرمند ارتباط برقرار می کنید و محصولاتشان را با مشاهده و بررسی بخرید.

 

سایت Luxara.Ir

 

 

هدف اصلی مجموعه ی لوکس آرا، حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس آرا در این راستای تلاش های زیادی را به کار بسته است تا از هنر دست ایرانیان عزیز حمایت کرده باشد. بدین منظور جهت معرفی کالاهای ساخته شده توسط هنرمندان صنایع دستی سنتی و مدرن، انواع محصولات مرتبط در این زمینه را عرصه ی فروش نهاده است. این گونه هنرمند و هنر ایرانی را به همه ی دنیا معرفی کرده و در بازار صنایع دستی ایران، جای خود را باز کرده است. وجود بسیاری از انواع کالاهای فیک در بازار، سبب شده تا گروه لوکس آرا، ترتیبی قائل گردد تا بتواند کالای اصل را از نوع تقلبی آن در زمینه هنر، تشخیص دهند.

از آنجایی که بسیاری از افراد هنرمند ایران عزیزمان، به دنبال جذب مشتری برای کار دست هستند و در ایران عزیزمان نیز تعداد افرادی که به هنر دست اهمیت می دهند بسیار کمتر از افرادی است که به غذا و خوراکی اهمیت می دهند، مجموعه ی لوکس آرا به دنبال فرهنگ سازی این مورد نیز می باشد. اینکه ارزش دادن به هنر ایرانی سبب افزایش ارزش به ریشه های تمدن ایران عزیزمان خواهد شد. از طرفی با وجود با ارزش دانستن هنر دست ایرانی، بستری برای ایجاد اشتغال برای همه ی افراد تشکیل خواهد شد. با این کارآفرینی ها و معرفی صنایع دستی ایران عزیزمان به همه ی جهان، لوکس آرا به هدف والای خود خواهد رسید. در این راستا از انواع روش های فروش و بازاریابی استفاده کرده است. می توانید لوکس آرا را در شبکه های اجتماعی زیر دنبال نمایید تا از این هدف مطلع گردید. همچنین با مطالعه و دنبال کردن وبلاگ و محصولات موجود در لوکس آرا نیز از موضوعات معرفی صنایع دستی ایران زمین، آگاه خواهید شد.

ارائه ی کالاهای اصل با کیفیت، یکی از افتخارات مجموعه ی لوکس آرا محسوب می شود. در راستای تحقق راستین این هدف، وجود صنایع دستی سنتی و مدرن بسیار در این مجموعه و فروش آنلاین آنها، گواهی بر این مطلب می باشد.

 

سایت دستاآوا

فروشگاه اینترنتی دستاوا حاصل فعالیت تیمی متشکل از جوانان پر ذوق و خلاق است که برای رونق بازار کسب و کار صنایع دستی ایران عزیزمان تلاش می کنند. سازندگان این سایت همواره بر این باورند که ارتباط نزدیک کابران باعث رشد و پیشرفت بیشتر این سایت می شود.

مشارکت در تولید، خرید، فروش و جذب سرمایه‌گذار محصولات صنایع‌دستی از عمده فعالیت های این مجموعه می باشد.

شما هم در کارگاهت مشغول کاری و وقت بازاریابی نداری؟ بهترین کار اینه که تولیداتت رو تو دستاوا ثبت کنی! در دستاوا محصولاتتون رو در صفحه‌ای به نام خودتان قرار می‌دهید و آدرس آن صفحه رو خودتان تعیین می‌کنید. دستاوا برای عضویت و ثبت محصول از شما هیچ مبلغی دریافت نمی‌کند.

سایت هنرمند

 

هنر من بیش از یک پلت فرم تجارت الکترونیک است. .هدف ما معرفی استعداد و کسب کار مستقل شما به خریداران و دیگر فروشندگان است. هنر من برای گسترش هنر و پشتیبانی از هنرهندان و کسب و کارهای کوچک و بزرگ و ارج نهادن به هنرمندان ایرانی مانند شما و به منظور بالا بردن سطح هنر در ایران بنیان نهاده شده است. به راحتیکسب و کار خود را رونق ببخشید.

محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار دهید  و در طی چند مرحله کوتاه عضوی از شبکه فروش هنر من شوید:

 در سایت ثبت نام کنید، اطلاعات کاربری خود را ثبت نمایید، محصولات خود را با دسته بندی دلخواه خود وارد نمایید. و سپس با آپلود محصولات خود شروع کنید...

با وبلگ هنر من آشنا شوید، وبلاگ هنر من منتخبی از بهترین های بلاگ های هنرمندان و فروشندگان سایت هنر من و بلاگ های سایت های برتر دنیا است، هدف از گردآوری این بلاگ معرفی هنرمندان خلاق ایرانی و ایده دادن و کمک به این هنرمندان و فروشندگان می باشد.

سایت چاروق

 

در چارق می توانید بهترین و زیباترین صنایع دستی و دست سازه ها را بخرید، بفروشید و نحوه ساخت آنها را یاد بگیرید.

بازار و فروشگاه آنلاین صنایع دستی چارق در راستای رسیدن به اهداف خود که معرفی و ترویج استفاده از محصولات صنایع دستی ایرانی و حمایت از هنرمندان این عرصه است، در سال 1394 راه اندازی شد و در آذرماه 1394 بطور رسمی  آغاز به فعالیت و فروش اینترنتی محصولات به تمام نقاط کشور و جهان نمود. فروشگاه آنلاین چارق در صدد گسترش فعالیت خود در بازار جهانی و معرفی صنایع دستی ایرانی به سراسر دنیاست.

از سویی دیگر چارق در تلاش است با ارائه مطالبی مفید در باب صنایع دستی منبعی جامع برای علاقمندان و پژوهشگران این زمینه باشد و در عین حال در صدد تلفیق هنرسنتی و هنر مدرن و به روز کردن و کاربردی تر کردن صنایع دستی با تولیدات خاص قدم برمی داریم. فروشگاه آنلاین صنایع دستی چارق دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور می باشد که امری بر فعالیت قانونی این وب سایت می باشد که نتیجه آن اعتماد هرچه بیشتر  هنرمندان و مشتریان هنر دوست را در بر خواهد داشت.

همه مامی دانیم هنر ایرانی یکی از غنی ترین میراث هنری در تاریخ جهان است. هنر ایرانی دارای ویژگی ماندگاری است که آن را از سایر هنرهای جهان متمایز و مشخص می سازد که می توان این هنر زیبا را که امروزه به دلایل مختلف کمی از دیدگاه دیگر ملل دنیا دور مانده را بار دیگر نمایانتر نماییم، لذا با همین رویکرد  و با هدف حمایت از هنرمندان صنایع دستی و دست ساز ایرانی، سرزمینی را در وب بنیاد نهادیم به نام چارق که نامش بر گرفته از اصیل ترین صنایع دستی و دست سازه های ایران زمین است. وب سایت چارق مرجع دست سازهای خلاقانه و مکانی در وب است که هر ایرانی می تواند دست سازه و هنر و خلاقیت خود را به تمامی دنیا نشان دهد، آموزش دهد و به فروش برساند.



:: برچسب‌ها: معرفی بهترین سایت های صنایع دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
Yakuza: Like A Dragon با قهرمانِ جدیدش نشان داده است که با نبود کازوما کریو، داستان این مجموعه همچنان به قوت خودش جذاب و سرگرم کننده است. با دانوتک در ادامه همراه بمانید تا این بازی را به صورت کامل بررسی کنیم.
۱۵ سال است که از عرضه‌ی اولین نسخه‌ی مجموعه Yakuza می‌گذرد. شرکتِ سگا ۱۵ سال پیش کاراکتری را به نام کازوما کریو را به کاربران معرفی و در جریان نسخه‌های مختلف، داستانِ زندگی و ماجراجویی‌های پر فراز و نشیب او را روایت کرد. شاید کمتر کسی در آن زمان فکر می‌کرد که روزی یاکوزا بدون شخص کازوما کریو ادامه پیدا کند. پایان‌بندی Yakuza 6 طوری بود که سگا می‌توانست در آن زمان پرونده این مجموعه را به کل ببندد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
 
این در حالی بود که آن‌ها بازی Yakuza: Like A Dragon را معرفی کردند. جالب‌ترین نکته در این زمان این است که آن‌ها از یک قهرمان جدید به‌جای کازوما کریو بهره بردند. تا به همین ‌امروز، دغدغه‌های مختلفی برای کاربران این بازی به‌ وجود آمده است که آیا ایچیبان کاسوگا، قهرمان جدید Yakuza: Like A Dragon، می‌تواند جا پای کازوما کریو بگذارد؟
 
در جواب به این سؤال باید بگوییم که ایچیبان کاسوگا شاید روی کاغذ شانسی برای انجام این کار نداشته باشد، اما وجود بخش‌ها و قسمت‌های داستانی جالب در کنار پیش زمینه‌ی داستانی ارائه شده از او، موردی است که ایچیبان کاسوگا را به یک کاراکتر جذاب در بین همه تبدیل کرده است.
داستان این بازی از جایی شروع می‌شود که یک ‌پرده نمایش تئاتر و به‌دنبال آن یک قتل در یک رستوران بسیار مجلل آغاز می‌شود. سال‌ها از این ماجرا می‌گذرد و ایچیبان کاسوگا ۲۴ ساله برای گروه یاراکاوا از خاندان توجو کار می‌کند. تنها یک روز به سال نو و شروع قرن جدید باقی‌مانده است. بااین‌حال ایچیبان مشغول انجام وظایف و دریافت قرض و پرداختی‌های خانواده آراکاوا است.
 
Yakuza: Like A Dragon داستانی غم‌انگیز
متاسفانه در این بخش بازی شرایط مطابق میل ایچیبان پیش نمی‌رود و به‌خاطر یک قتل و علاقه‌ای که به رئیس خود دارد، مجبور می‌شود تا ۱۸ سال از بهترین دوران زندگی خود را در زندان سپری کند. مشکل از جایی شروع شد که پس از خروج ایچیبان از زندان، دنیای یاکوزاها دیگر شبیه گذشته نیست. ازاین‌رو ایچیبان به ماجراجویی تازه‌ای وارد می‌شود که هم لحظات هیجان‌انگیزی و هم شاد دارد و هم اینکه او را با دردناک‌ترین لحظاتِ زندگی‌اش آشنا می‌کند.
 
در میان نسخه‌های عرضه شده از مجموعه Yakuza، نسخه‌ی ششم و همچنین Yakuza 0 غم‌انگیزترین و تاریک‌ترین داستان را به خود اختصاص داده‌اند. حال Yakuza: Like A Dragon هم درکنار این دو نسخه قرار گرفته و جدا از اینکه تاریک و غم‌انگیز است، می‌توان گفت که بهترین و زیباترین قسمت کل مجموعه را هم ارائه می‌دهد. از ابتدا تا انتهای داستان بازیکنان لحظاتی بسیار غافل‌گیر کننده و جذابی را مشاهده می‌کنند. روایت و نوعِ داستانی از شروع به‌خوبی این سؤال را در ذهن شما قرار می‌دهد که چرا اولین سکانس از بازی، در ارتباط با یک شخصیت فرعی است؟
 
بازیکن در طول تجربه‌ خود سکانس‌ها و اتفاقاتی را نگاه‌ می‌کند که یاد و خاطره نسخه‌های قبل را زنده می‌کند!
 
 
Yakuza: Like A Dragon با گذر زمان و پیشروی بازیکن در داستان به‌خوبی به سوالات جواب می‌دهد و در پایان‌بندی هم هیچ سوالی را بدون جواب باقی نمی‌گذارد. ازطرفی استودیو Ryu Ga Gotoku سعی کرده داستان را به‌گونه‌ای روایت کند که احتمالا در آینده شاهد ماجراجویی‌های بیشتر ایچیبان کاسوگا باشیم. یکی دیگر از مواردی که باعث جذابیت داستان شده، شبیه بودن و مربوط بودن بعضی از بخش‌های داستانی ایچیبان و کازوما است. البته سرگذشت کلی و ساختار شخصیتی این دو کاراکتر به کل متفاوت است، اما بازیکن در طول تجربه‌ خود سکانس‌ها و قسمت‌هایی را می‌بیند که یاد و خاطره نسخه‌های پیشین را زنده می‌کند.
درکنار روایت داستان، شخصیت‌پردازی یکی دیگر از اصلی‌ترین و مهمترین مواردی است که داستان Yakuza: Like A Dragon را به یک تجربه‌ی بسیار درگیر کننده و جذاب تبدیل کرده است. ایچیبان کاسوگا، جوانی است که به‌خاطر گذشته خود، به‌شدت به رئیس خانواده آراکاوا وفادار است. به‌عبارتی او را می‌توان شخصیتی وفادار و قابل اعتماد دانست که یک آرزو دارد، آن هم این است که بتواند همانند قهرمان Dragon Quest، کاراکتری باشد که بتواند تمامی دشمنان خاندان توجو و خانواده آراکاوا را از بین ببرد.
 
با سپری شدن و گذراندن زمان، او به کاراکتری پخته و تکامل یافته نسبت به قبل تبدیل می‌شود، شخصی که شاید یک قهرمان تمام عیار نباشد، اما یک دوستِ بسیار قابل اعتماد به حساب می‌آید. درکنار ایچیبان، سایر شخصیت‌های جدید هم شخصیت‌پردازی قابل قبولی دارند. هرکدام از شخصیت‌ها، پیش زمینه داستانی خود را دارند و بازیکن با برقراری ارتباط با هم‌تیمی‌های خود، می‌تواند پس زمینه و مشکلات آن‌ها را به‌خوبی متوجه شود و ارتباط برقرار کند.
 
سیستم مبارزات نوبتی و افزوده شدن شغل‌ها از درون مایه گیم‌پلی Yakuza: Like A Dragon را شکل می‌دهند
یکی از نکات خوب داستان مجموعه Yakuza، این موضوع است که شخصیت‌های منفی جذابی دارد و Like A Dragon هم از این قاعده جدا و مستثنا نیست. شخصیت‌های منفی به‌خوبی به کاربر معرفی می‌شوند و همچنین شخصیت‌هایی دیگری هم درکنار آن‌ها قرار گرفته که خوب و بد آن‌ها از همان ابتدا مشخص نیست. ازاین‌رو این دسته از کاراکترهای Yakuza: Like A Dragon به داستان‌سرایی گیم کمک کرده‌اند تا شاهد موارد غافلگیر کننده‌ای در طول داستان باشیم. ازطرفی رویارویی و تقابل مجدد با بعضی از کاراکترهای قدیمی هم در نوع خود جالب و متفاوت است و با ارائه شدن یک پیش زمینه داستانی از آن‌ها، کاربرانِ جدیدی هم می‌توانند نسبت به آن‌ها یک شناخت جزئی پیدا کنند.
 
یکی از مواردی‌که در Yakuza: Like A Dragon به کل تغییر کرده گیم‌پلی بازی و سیستم مبارزات گیم است. مخاطبان مجموعه یاکوزا، آن را به اکشن بالا نبردها و المان‌های Beat ‘em Up می‌شناختند، اما Ryo Ga Gotoku در Like A Dragon دست به تغییرات گسترده‌ای زده است. یک سری از موارد بنیادین یاکوزا مثل ساختار مراحل فرعی، فروشگاه‌ها و استفاده از آیتم‌ها همچنان همانند قبل است و ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده است، اما سیستم مبارزات نوبتی و افزوده شدن Jobها مواردی هستند که درون مایه گیم‌پلی Yakuza: Like A Dragon را شکل می‌دهند.
 
استودیو Ryu Ga Gotoku این‌بار به‌سراغ نبردهای نوبتی و المان‌های Jrpg رفته است. البته برای ارائه کردن این مورد، به‌سراغ بازی‌های کلاسیک نرفته است و اگر از مخاطبان Dragon Quest 11 و همچنین Persona باشید، قطعا با Yakuza: Like A Dragon ارتباط برقرار خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد. کاربر در طول تجربه خود می‌تواند یک تیم چهارنفره از شخصیت‌هایی را تشکیل دهد که به مرور زمان با آن‌ها آشنا می‌شوید. هر شخصیت ویژگی و مهارت‌های خود را دارد. ازاین ‌رو است که اینکه شما چه کاراکترهایی را انتخاب می‌کنید، قطعاً در موفقیت یا عدم موفقیت شما تاثیر گذار و حیاتی خواهند بود.
 
هر شخصیت در گیم ویژگی و مهارت‌های خاص خود را دارد
در هر نبرد شما می‌توانید از مهارت‌های کاراکترها، درکنار ضربات معمولی آن‌ها استفاده کنید. همچنین ازطریق بخش آیتم‌ها هم می‌توانید از آیتم‌های بازیابی نوار سلامت و همچنین بازیابی نوار MP استفاده کنید. سیستم مبارزات گیم به‌تنهایی حس و حال خیلی خوبی دارد و می‌تواند هر لحظه شما را سرگرم کند. ترکیب خوب مهارت‌ها با یکدیگر و متفاوت بودن ساختار هر کاراکتر، چیزی است که Yakuza: Like A Dragon را به یک تجربه‌ی متفاوت با سایر گیم‌های ذکر شده، تبدیل کرده است.
در بازی شغل‌ها با هدف تنوع بخشیدن بیش‌تر به روش بازی کردن بازیکن طراحی شده است، اما در ارائه آن ناکام مانده است
بااین ‌حال تیم سازنده‌ی این گیم سعی و تلاش کرده به‌واسطه‌ی Job یا همان شغل‌های بازی پایه و اساس مبارزه‌ای هر کاراکتر را نگه دارد و مابقی را به‌واسطه‌ی این سیستم جدید تغییر دهد. ازاین‌رو تنوع در هر تیم باتوجه به هفت کاراکتر درنظر گرفته شده، بالا می‌رود. مشکل اصلی Yakuza: Like A Dragon دقیقا در پیاده‌سازی سیستم «شغل» است. بازیکنان با تغییر شغل هر یک از کاراکترها، مزیت‌ها و معایب مختلفی را کسب می‌کنند. برای مثال، شغل «قهرمان» به ایچیبان اجازه می‌دهد تا از سلاح‌هایی مثل چوب بیس‌بال، میله فلزی درکنار مهارت‌هایی مختص به این سلاح‌ها استفاده کند. این در حالی است که اگر شغل او را به «هیتمن» تغییر دهید، به یک کاراکتر با مهارت‌های سرعتی و استفاده کننده سلاح‌هایی مثل پنجه بکس و چاقو تبدیل می‌شود.
 
دراین‌میان بیایید تا اشاره کنیم تمامی مهارت‌ها از حالت Light آغاز و با ارتقای سطح شغل‌ها به‌واسطه‌ی کسب XP، مهارت‌ها ساختار Medium، Heavy و Extreme پیدا می‌کنند. حال از همان ابتدا تمامی مهارت‌ها در دسترس نیستند و کاربر باید به‌واسطه‌ی ایچیبان با شخصیت‌های تیم ارتباط برقرار کند و سطح دوستی خود را افزایش دهد. افزایش سطح دوستی در کنار سطح کلی هر کاراکتر باعث می‌شود تا شغل‌های جدید در دسترس بازیکن قرار بگیرند.
 
افزایش و بالابردن سطحِ دوستی به شما کمک می‌کند تا سطح کلی هر شخصیت سریع‌تر بالا برود و زمانی‌که به آخرین سطح دوستی برسند، یک مهارت ویژه مخصوص را کسب می‌کنند!
در حالت کلی، سیستمِ شغل و کلاس‌بندی کاراکترهای بازی که تمامی آ‌ن‌ها از ابتدا در دسترس نیستند باید به‌گونه‌ای باشد که با باز شدن شغل جدید، بازیکن بتواند از آن‌ها استفاده داشته باشد. برای مثال، شغل‌هایی که تقریبا در نیمه پایانی داستان در دسترس قرار می‌گیرند، می‌توانند سطح مهارت‌های‌شان از حالت Medium آغاز شود یا از همان نقطه شروع، تمامی شغل‌ها در دسترس باشند و بازیکن باتوجه‌به سلیقه خود 1 تا 2 شغل را انتخاب و مدام بین آن‌ها سوییچ کند.
 
متاسفانه در Yakuza: Like A Dragon فاقد این آزادی عمل است. سوییچ کردن میان مهارت‌ها برای سنجش قدرت و اینکه کدام یک بهترین گزینه برای شما است، پرهزینه است و هزینه‌ی آن چیزی جز ساعت‌ها صرف کردن وقت برای بالا بردن سطح آن‌ها نیست. تقریبا تا یک سوم ابتدایی بازی، این نقطه ضعف شاید خود را نشان ندهد، اما از نیمه دوم بازی به بعد، دیگر نمی‌توانید کاراکتری را در تیم قرار دهید که سطح شغل آن، یک است. همچنین این مورد برای خود ایچیبان هم صدق می‌کند.
 
بخشِ مدیریتی و استراتژی بازی ساختار جالبی دارد و به‌تنهایی می‌تواند بازیکن را برای ساعت‌ها سرگرم کند!
این موارد دست‌به‌دست هم می‌دهند تا شما در انتخاب شغل بسیار محدود باشید و آن آزادی عملی که دوست دارید، در اختیارتان قرار داده نشود. اگر اهل شروع نیوگیم پلاس باشید، شاید بتوانید شغل‌های جدید را هم امتحان کنید. ارتباط با هم تیمی‌ها مورد دیگری است که در گیم‌پلی و قدرت کلی تیم تاثیر گذار و تیم سازنده به‌خوبی آن را پیاده کرده است. کاراکترها در طول هر نبرد، غذا خوردن یا برقراری دیالوگ‌های تصادفی خودکار در طول گشت‌وگذار در جهان Like A Dragon، امتیازهای مخصوصی را کسب می‌کنند. زمانی‌که امتیازهای هر کاراکتر به سطح مشخصی برسد، باید با آن‌ها صحبت کنید تا سطحِ‌ کاراکتر مورد نظر افزایش پیدا کند.
 
پنج بازی انحصاری پلی استیشن ۵ که به همراه خودِ کنسول عرضه می‌شوند!خواندن
افزایش سطح دوستی کمک می‌کند تا سطح کلی هر کاراکتر سریع‌تر بالا برود و زمانی‌که به آخرین سطح دوستی برسند، یک مهارت ویژه مخصوص را کسب می‌کنند. مینی گیم‌ها و وجود یک بخش تجاری درکنار مراحل فرعی و اصلی از دیگر مواردی هستند که محتویات Yakuza: Like A Dragon را تشکیل می‌دهند. بخش تجاری بازی که با پیشروی در آن به یک شرکت هولدینگ برای سایر شرکت‌های زیرمجموعه خود تبدیل می‌شود، شبیه‌به یک حالت استراتژی با المان‌های بازی‌های کارتی و مدیریتی است.
 
محتوای ذکر شده و بالا بردن شرکت تجاری خود، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و به‌واسطه‌ی توضیحات مناسبی که ارائه می‌دهد، به‌خوبی مدیریت شرکت به شما آموزش داده می‌شود. باز هم Yakuza: Like A Dragon به‌واسطه‌ی محتویات داستانی‌اش نزدیک به ۳۰ الی ۳۵ ساعت شما را سرگرم کند. از نظر بصری، Yakuza: Like A Dragon تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه کرده است. هر یک از مهارت‌های ویژه و همچنین احضارهای درنظر گرفته شده برای شخصیت اصلی، با یک میان پرده سینمایی اجرا می‌شوند و حسابی هیجان‌انگیز طراحی شده‌اند. این درحالی است که میان‌پرده‌های سینمایی بازی هم کیفیت خوبی دارند.
 
مراحل اصلی بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب طراحی شده‌اند!
 


:: برچسب‌ها: بررسی بازی پرطرفدار و جذاب Like A Dragon ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزش بخش های مختلف زبان انگلیسی، به ویژه مکالمه این زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. یادگیری زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی تاثیر قابل توجهی در میزان یادگیری افراد دارد. هزینه ایی که معلم خصوصی از زبان آموزان دریافت می کند در مقایسه با کلاس های عمومی بیشتر است ولی با توجه به این که بازخورد خوبی دارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند، معلم خصوصی، زبان انگلیسی را به آنها آموزش دهد.

معلم خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

با توجه به این که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، مهمترین بخش از یادگیری این زبان محسوب می شود، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از طریق یک معلم خصوصی، مکالمه این زبان را یاد بگیرند. در حقیقت می توان گفت هدف اصلی بیشتر افراد از یادگیری زبان انگلیسی، تسلط یافتن به مکالمه این زبان است. زبان آموزان می توانند با مراجعه به یک معلم خصوصی با تجربه و ماهر، زبان انگلیسی را به طور کامل یاد گرفته و بر مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. معلم های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی که تجربه زیادی در تدریس مکالمه زبان انگلیسی دارند، می توانند از طریق به کار بردن بهترین و جدیدترین متدهای روز دنیا مکالمه زبان انگلیسی  به زبان آموزان یاد دهند. با توجه به این موضوع که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی برای افراد زیادی، مهمترین قسمت از یادگیری زبان انگلیسی است، زبان آموزان می توانند با داشتن معلم خصوصی، مکالمه این زبان به طور حرفه ایی یاد بگیرند. این روزها معلم های خصوصی از روش های مختلفی  برای تدریس مکالمه  به زبان آموزان استفاده می کنند. یکی  از موثرترین و پر بازده ترین روش هایی که معلم های خصوصی برای تدریس مکالمه زبان انگلیسی از آن استفاده می کنند، اخبار و فیلم های انگلیسی است. از آن جایی که مهارت های شنیداری و گفتاری از مهمترین مهارت های زبان انگلیسی هستند، زبان آموزان با تقویت مهارت شنیداری و گفتاری خود، می توانند مکالمه زبان انگلیسی را نیز به خوبی آموزش ببینند. در کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی، بیشترین تاکیدی که معلم دارد، یادگیری تلفظ صحیح کلمات و جملات است. معلم های خصوصی برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی، از تکنیک خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی  استفاده می کنند. در این روش معلم خصوصی از زبان آموزان می خواهد داستان را خوانده و سپس آن را به طور خلاصه برای سایر زبان آموزان تکرار کنند. معلم خصوصی با استفاده از این روش، تاثیر فوق العاده ایی بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی خواهد گذاشت. زبان آموزان با استفاده از این روش می توانند دایره لغات و اصطلاحات خود را تا حد زیادی گسترش دهند. معلم خصوصی با به کار بردن این روش ها موجب می شود زبان آموزان این لغات و اصطلاحات جدید به خوبی به ذهن خود بسپارند و به سادگی فراموش نکنند. با استفاده از این این روش برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، زبان آموزان خیلی سریع به مکالمه زبان انگلیسی تسلط پیدا می کنند. در حقیقت می توان گفت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی تاثیر قابل توجهی در زندگی کاری افراد به ویژه افرادی که در شرکت های انگلیسی زبان کار می کنند، دارد. طبق تحقیقات انجام شده، یادگیری مکالمه زبان انگلیسی یکی از جذاب ترین بخش های یادگیری این زبان برای زبان آموزان محسوب می شود. 

معلم خصوصی فشرده زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از پربازده ترین و بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند زبان انگلیسی را در زمان کوتاهی یاد بگیرند. به طور کلی می توان گفت آموزش خصوصی زبان انگلیسی به صورت فشرده، بهترین روش برای افرادی است که برای یادگیری زبان انگلیسی به اندازه  کافی زمان ندارند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده، نتیجه خوبی برای زبان آموزان دارد و با توجه به این که مطالب درسی هر روز برای آنها تکرار می شود، این مطالب خیلی خوب در ذهن زبان آموزان باقی مانده و به راحتی فراموش نمی شود. با توجه به تحقیقاتی که در زمینه تدریس زبان انگلیسی به صورت فشرده انجام شده است، تکرار موضوعات درسی، تاثیر شگفت انگیزی در یادگیری دارد و همچنین باعث می شود زبان آموزان لغات و واژه های جدید را بهتر به ذهن خود بسپارند. مهمترین ملاک برای افرادی که می خواهند زبان انگلیسی را به صورت فشرده یاد بگیرند، سرعت یادگیری می باشد. در نتیجه یادگیری به کمک یک معلم خصوصی موجب سرعت بخشیدن به روند آموزش می شود. معلم خصوصی با توجه به زمان و موقعیتی که دارد، این امکان را دارد تا در کم ترین زمان و بهترین شکل زبان انگلیسی را به زبان آموزان تدریس کند. دوره فشرده زبان انگلیسی مناسب ترین دوره آموزشی برای افرادی است که قصد دارند برای ادامه تحصیل یا کار به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند. معلم خصوصی در این دوره های فشرده، طبق یک برنامه ریزی دقیق و کامل، زبان انگلیسی را به افراد تدریس می کند. یادگیری فشرده زبان انگلیسی به کمک معلم خصوصی، مزیت های زیادی برای زبان آموزان دارد و آنها می توانند  با شرکت در کلاس های فشرده زبان انگلیسی، دایره لغات و واژگان خود را گسترش داده  و همچنین نکات گرامری و ساختار زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند. زبان آموزان با داشتن معلم خصوصی و شرکت در دوره های  فشرده زبان انگلیسی، می توانند  خیلی سریع به مکالمه این زبان تسلط پیدا کنند. افرادی که قصد شرکت در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی از جمله تافل و آیلتس را دارند، با داشتن معلم خصوصی برای دوره های فشرده زبان انگلیسی، می توانند نمرات خوبی در این ها آزمون ها به دست آورند. به طور کلی می توان گفت شرکت دوره های خصوصی فشرده، تاثیر قابل توجهی در نتیجه آزمون آیلس و تافل دارد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی باید سطح اطلاعات بالایی داشته باشد و دائماً این اطلاعات را افزایش دهد. بهتر است معلم های خصوصی برای تدریس، از روش هایی استفاده کنند که تاثیر بیشتری در یادگیری افراد دارد. در حقیقت روش های آموزشی باید با توجه به سبک یادگیری زبان آموزان استفاده شود. با توجه به این که در کلاس های خصوصی، معلم خصوصی به هر زبان آموز به شیوه خودش آموزش می دهد، تدریس خصوصی بهترین روش برای آموزش شناخته شده است.



:: برچسب‌ها: معلم خصوصی زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

روتامتر، فلومتر و انواع مخلتف آن ابزارهایی برای سنجش هستند و کاربرد زیادی در صنایع دارند. در این مقاله به معرفی این محصولات می پردازیم.

روتامتر

روتامتر rotameter که فلومتر روتامتر نیز نامیده می شود، از ابزارهایی محسوب می شود که در انتخاب طراحی فرآیند و اجرای آن نقش بسیار مهمی دارد. در حقیقت می توان گفت روتامتر نوعی دستگاه صنعتی است که برای اندازه گیری سرعت جریان سیالات مختلف مثل گاز و مایع مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار مشخص می کند که چه مقداری از سیال و با چه سرعتی به تاسیسات و بخش های مختلف یک پروژه وارد شده و تاثیر آن چگونه است. روتامتر متشکل از یک لوله و یک شناور است و شناور این دستگاه به تغییرات سرعت جریان سیال پاسخ می دهد. هنگامی که یک سیال، از تاسیسات عبور می کند، سنجش دبی جریان برای بررسی شرایط فرآیند و پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است. روتامتر انواع مختلفی دارد و پرمصرف ترین آنها روتامتر شیشه ایی، روتامتر هوا . روتامتر آب می باشند.

روتامتر یک قسمت ورودی و یک قسمت خروجی دارد و این دو بخش به سیستم لوله کشی وصل است. جریان سیال از داخل این روتامتر عبور می کند. وزن شناور از وزن سیال بالاتر است و به همین دلیل شناور در ابتدا در پایین یک لوله مخلوطی شکل قرار می گیرد. وقتی شدت جریان زیاد شود، فشار ایجاد شده موجب بالا رفتن شناور در داخل بدنه مخروطی می شود و نتیجه بالا رفتن آن به صورت یک عدد گزارش داده می شود. در روتامترهایی که شیشه ایی هستند، عدد نشان داده شده به وسیله شناور به عنوان دبی گزارش داده می شود. ولی در روتامترهای فلزی، شناوری دیده نمی شود و برای این که بتوان شدت سیال را خواند، باید تبدیل الکترو مغناطیسی انجام شود و در نهایت ارتفاع مورد نظر به شکل یک عدد دیجیتالی نشان داده می شود. در هر کدام از این روش ها، عددی که حاصل می شود، یکسان بوده و فقط مکانیسم رسیدن به این اعداد با یکدیگر متفاوت می باشد.

به طور کلی روتامتر ها در سیستم هایی به کار برده می شوند که مایع یا گاز در آنها به وسیله لوله انتقال داده می شود. این ابزار در بعضی مواقع در خطوط لوله نفت یک پالایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد و در حقیقت از آن برای سنجش سرعت جریان نفت در محل های مختلف استفاده می شود. بعضی از روتامترها حمل آسانی دارند و برای اندازه گیری دبی جریان های بزرگ مثل عبور آب از رودخانه ها به کار برده می شوند.   

فلومتر

فلومتر یا دبی سنج از پرکاربردترین ابزار آلات صنعتی بوده  و در سیستم های لوله کشی برای انتقال سیالات به کار برده می شود. از این ابزار تا حد زیادی در آزمایشگاه ها و پالایشگاه ها استفاده می شود. با استفاده از  فلومتر می توان حجم سیال عبوری و سرعت جریان را خیلی دقیق در واحد زمان اندازه گیری کرد. فلومتر اهمیت زیادی در حوزه های مختلف صنعتی دارد  و در حقیقت می توان گفت گزارش نهایی و عملکرد آن برای پالایشگاه ها اهمیت ویژه ایی دارد. فلومتر دارای سه بخش است و مهمترین بخش این دستگاه، بخش اندازه گیری آن است. کار بخش دیگر فلومتر، تبدیل است و بخش دیگر این دستگاه نتایج به دست آمده را به طور دقیق گزارش می کند. بخش اندازه گیری فلومتر، از ابزارهای مختلفی مانند اوریفیس تشکیل شده است. فلومتر دارای انواع مختلفی می باشد و فلومتر جرمی یکی از پرکاربردترین انواع محسوب می شود. فلومتر جرمی نقش مهمی در صنایع مختلف به ویژه صنایع نفتی دارد. فلومتر جرمی به خاطر سایز کوچکش، به راحتی در مسیر ورودی و خروجی سیستم ها قابل نصب است. فلومتر جرمی می تواند شدت جریان جرمی ورودی و خروجی را به طور دقیق اندازه بگیرد. در حقیقت فلومترها نقش بسیار مهمی در واکنش های شیمیایی موجود در راکتورها و پالایشگاه ها ایفا می کنند و به کار بردن این ابزار برای موازنه معادلات ضروری است. فلومتر های جرمی قطعات زیادی دارند و این قطعات قادر هستند به طور دائم میزان جریان عبوری را اندازه گیری کنند. فلومتر جرمی نوعی لوله منعطف دارد و هنگامی که این لوله خالی است، می تواند حرکات متقارن انجام دهد. این لوله شامل سنسورهایی است که قادر هستند به صورت استاندارد حرکات لوله را ثبت کنند. فلومتر جرمی از ابزارهای پرکاربرد در حوزه پتروشیمی است و این توانایی را دارد که نتایج به دست آمده را به صورت دقیق گزارش دهد.

فلومتر التراسونیک

فلومتر التراسونیک یکی از دقیق ترین انواع فلومتر بوده و برای تعیین کردن سرعت جریان سیال در یک لوله، از امواج صوتی کمک می گیرد. وقتی هیچ جریانی وجود ندارد، فرکانس موجود در امواج التراسونیک، به یک لوله منتقل می شوند و در این حالت بازتاب آن در برابر مایع سیال به یک صورت است. در مواقعی که جریان وجود دارد، فرکانس موج به خاطر وجود داپلر، برابر نیست. وقتی سیال حرکت تند تری داشته باشد، فرکانس به طور خطی تغییر می کند و در نتیجه سرعت تغییر آن نیز افزایش پیدا می کند. فرستنده با به جریان درآوردن سیگنال ها سرعت جریان را تعیین می کند. فلومتر التراسونیک، امواج التراسونیک را می گیرد و آن را در بین مبدل ها، بین بالا و پایین لوله انتقال می دهد. در بخش هایی که هیچ جریانی وجود ندارد، حرکت جریان در بخش بالا و پایین یکسان است. در هنگام جریان امواج، موج بالایی نسبت به موج پایینی کند تر حرکت می کند و زمان بیشتری می گیرد به همین دلیل، موج پایین حرکت تندتری خواهد داشت. فلومتر التراسونیک انواع مختلفی مانند فلومتر التراسونیک گاز، مایع و پرتال دارد. فلومتر التراسونیک برای سنجش و اندازه گیری سرعت مایعاتی به کار برده می شود، که امواج فراصوتی از جمله مایعات منجمد، مواد شیمایی، آب و گوگرد گرم را انتقال می دهند. فلومتر التراسونیک دارای مزیت های زیادی است و می تواند فشار بالا را کنترل کرده و آن را به صورت ثابت نگه دارد. این فلومتر قادر است درجه بالا را کنترل کرده و بدون نفوذ کردن به لوله های خارجی فعالیت کند. فلومتر التراسونیک بسیار کم هزینه بوده و نیازی به نگهداری و تعمیر ندارد و به همین دلیل یکی از بهترین انواع فلومتر محسوب می شود. فلومتر التراسونیک قابل استفاده در مایعات بهداشتی، ساینده و خوراکی است زیرا به هیچ عنوان جریان را مسدود نمی کند. تعدادی از فلومترهای التراسونیک از مبدل های گیرنده استفاده می کنند. این نوع از مبدل ها به خارج از لوله وصل می شوند و در نتیجه با مایع پوشانده نمی شوند. فلومتر التراسونیک کاربرد زیادی در صنایع مختلف مانند صنعت نفت و گاز، مواد شیمایی، برق، دارو سازی، آب و فاضلاب، مواد غذایی، معادن و فلزات دارد. یکی از مهمترین نکات در مورد فلومتر التراسونیک این است که جسم سیال موجود در آن می تواند امواج التراسویک را به طور کامل هدایت کند. اگر امواج التراسونیک در جریان بخار در بین مبدل ها نفوذ نکنند، فلومتر اندازه گیری نمی شود. بنابراین برای این که امواج التراسونیک بتوانند به درستی کار خود را انجام دهند، باید قادر باشند که مایع را در فلومتر داپلر وارد کنند. زمانی که مایع غیر شفاف است و قابلیت نفوذ ندارد، فلومترهای داپلر سرعت مایع را در نزدیکی دیواره لوله اندازه می گیرند. برای خرید فلومتر آلتراسونیک از ابزار سنجش آریا با این شرکت تماس بگیرید.

 

فلومتر توربینی

یکی دیگر از انواع فلومتر، فلومتر توربینی است و این توانایی را دارد که سرعت مایع و گاز را به وسیله یک روتور اندازه گیری نماید. فلومتر توربینی یک تیغه و همچنین یک بردار ثابت دارد و برای به حرکت درآوردن بردار ثابت، باید از انرژی مکانیکی مایعات استفاده کند. بردار ثابت دارای چند تیغه  است  و این تیغه ها قادر هستند انرژی را از جریان سیال تبدیل به انرژی چرخشی کنند. این بردار متناسب با حرکت مایع سیال به چرخش در می آید و زمانی که مایع سیال حرکت سریع تری داشته باشد، بردار ثابت نیز سریع تر حرکت می کند. حرکت بردار ثابت در فلومتر توربینی به طور مغناطیسی بوده و در نتیجه حس گرهای آن به خاطر حرکت بردار ثابت، تکان می خورند. فلومترهای توربینی از کیفیت بالایی برخوردارند و برای انتقال گازهای طبیعی و هیدروکربن ها بسیار مناسب هستند. برای آگاهی از قیمت فلومتر توربینی یا تورباین فلومتر با ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

چ یکی از مهمترین نکات در مورد کارکرد فلومتر توربینی در مایعاتی غیر روان این است که در صورتی که یاتاقان به طور ناگهانی پوشیده شود، فلومتر توربینی قادر نخواهد بود کار خود را به درستی انجام دهد و در نتیجه با مشکل مواجه می شود. بعضی از فلومتر های توربینی که به تجهیزات روغنی مجهز هستند برای استفاده از مایعات غیر روان مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از فلومترهای توربینی برای سرویس های گاز طبیعی طراحی و ساخته شده اند و می توانند تا دمایی در حدود 60 درجه سانتی گراد کار کنند ولی در صورتی که دما از این مقدار بیشتر باشد، ممکن است آسیب بینند. برای دماهای بالاتر باید از فلومترهایی استفاده شود که تحمل دمایی تا 200 درجه را داشته باشند. فلومترهای توربینی اجزا و بخش های مختلفی دارد و مکن است این بخش ها با مرور زمان و استفاده دائمی دچار مشکل شوند. به عنوان نمونه، فلومترهای گازی نباید به فلومترهای مایع تبدیل شوند زیرا این کار به فلومتر فشار آورده و به آن آسیب می زند. به طور کلی فلومتر توربینی قادر است سرعت گازها، بخارها و مایعات را در لوله ها اندازه گیری کند. علاوه بر این فلومترها برای اندازه گیری جریان های شیمیایی، اندازه گیری جریان آب، هیدروگربن ها برای اندازه گیری جریان سوخت، اندازه گیری جریان مایعات منجمد، اندازه گیری جریان گاز و هوا و همچنین اندازه گیری جریان های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.



:: برچسب‌ها: فروش فلومتر و روتامتر ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

پمپ سیرکولاتور و پمپ شناور از پرکاربردترین پمپ های آب هستند که در صنایع مختلف به کار می روند. در این مقاله به معرفی این 2 نوع پمپ می پردازیم.

پمپ سیرکولاتور

پمپ سیرکولاتور یکی از پرمصرف ترین انواع پمپ است و برای به گردش درآوردن آب گرم در سیستم های گرمایشی صنعتی و خانگی و همچنین سیستم تهیه هوا از این پمپ استفاده می شود. بدنه پمپ سیرکولاتور معمولاً از  چدن و استیل بوده و همچنین قادر است مایعاتی را که دمای آنها  100 تا 130 درجه سانتی گراد می باشد را به خوبی پمپاژ کند. از پمپ های سیرکولاتور به جای پمپ های گریز از مرکز نیز استفاده می شود و به طور کلی این پمپ ها با پمپاژ کردن مایعات در یک مدار بسته حرکت می کنند. مواردی مانند فشار پمپ، ظرفیت، میزان مصرف انرژی و کارایی پمپ و سرعت چرخش پروانه پمپ در انتخاب این پمپ موثر است زیرا این عوامل تاثیر بسیار مهمی در عملکرد پمپ دارند. پمپ های سیرکولاتور یک لوله اتصال و یک شیر یک طرفه دارند و در حقیقت می توان گفت بیشترین مصرفی که از پمپ های آب سیرکولاتور می شود، چرخش آب در سیستم های گرمایشی هیدرولیک و همچنین سیستم های سرمایشی است. وقتی که آب با فشار به طرف بالا حرکت می کند، در اطراف سیرکولاتور حرکت کرده و دوباره به جای قبلی خود بر می گردد. به این ترتیب ، پمپ های سیرکولاتور برای انتقال و جا به جایی آب در لوله ها باید از قدرت و انرژی کافی برخوردار باشند. پمپ های سیرکولاتور از دو بخش الکتروموتور و پمپ آب تشکیل شده اند. موتور الکتریکی که در این پمپ وجود دارد، باعث حرکت کردن پروانه ها شده و در نتیجه آب به سمت بالا پمپاژ می شود. علاوه بر این پمپ سیرکولاتور، پروانه ایی شبیه به توربین دارد که این پروانه دارای چرخی همراه با تیغه می باشد و به خاطر حرکت سریعش، آب را به سمت جلو منتقل می کند. پمپ های سیرکولاتور سایز بسیار کوچکی داشته و به راحتی در کنار سیستم لوله کشی نصب می شوند. پمپ سیرکولاتور این توانایی را دارد که آب سرد وآب گرم را در رادیاتورها به حرکت درآورد. یکی دیگر از موارد استفاده این پمپ استفاده از آن برای سیستم گرمایش در کف زمین است. به طور کلی پمپ های سیرکولاتور از سایز خیلی کوچک تا سایز متوسط به وسیله چرخ های لوله محفاظت شده و آنها را به بقیه بخش های لوله کشی هیدرولیک وصل می کنند . پمپ های سیرکولاتوری که سایز  آنها بزرگتر است، معمولاً به صورت لایه ایی نصب می شوند . پمپ هایی که برای سیستم های هیدرولیکی بسته از آنها استفاده می شود، با قطعات چدنی ساخته می شوند زیرا این امکان وجود دارد آبی که در داخل لوله ها وجود دارد به مرور زمان اکسید شده یا به خاطر وجود مواد شیمیایی به زنگ زدگی دچار شود .  پمپ های سیرکولاتوری که جریان آب در آنها به صورت ثابت است ، باید از مواد مقاوم تری مانند برنز ساخته شوند زیرا برنز مانع از زنگ زدگی و اکسید شدن آب می شود. پمپ سیرکولاتور، پمپ شوفاژ یا پمپ پکیج و موتورخانه نیز نامیده می شود.

پمپ شناور

پمپ شناور در حقیقت نوعی پمپ آب سانتریفیوژ مستغرق است و بیشترین کاربرد آن در زمین های زراعی و باغ ها برای استخراج آب از چاه های عمیق می باشد.  به طور کلی می توان گفت از پمپ های شناور برای افزایش فشار آب استفاده می شود. از مهمترین مزیت  پمپ های شناور این است که مصرف انرژی آنها پایین بوده و هزینه تعمیرات و راه اندازی آنها در مقایسه با سایر پمپ ها خیلی کم تر است به همین دلیل این پمپ ها بسیار پر مصرف هستند. با توجه به این که در پمپ های شناور نیازی به فوندانسون نیست، خیلی مقرون به صرفه هستند. پمپ های شناور این قابلیت را دارند که آب مصارف خانگی و صنعتی را تامین کنند. از این پمپ ها همچنین در مواردی مثل سیستم های تحت فشار و زمین های زراعی و کشاورزی نیز استفاده می شود. پمپ های شناور از دو بخش الکتروموتور و پمپ تشکیل شده و همچنین در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شوند. جنسی که برای ساخت پمپ های شناور استفاده می شود، معمولاً برنز و استیل است ولی جنس استیل این پمپ در مقایسه با جنس برنز دارای مزیت های بیشتری است. پمپ شناور استیل در مقایسه با پمپی که از برنز ساخته شده، دارای مقاومت و استحکام بیشتری است و علاوه بر این مصرف برق آن کمتر است. به طور کلی پمپ های شناور کارکردهای مختلفی دارند و از آنها در مزارع، نیرو گاهها، آب رسانی های مسکونی، تامین آب اضطراری، خاموش کردن آتش و آتش نشانی، تصفیه آب های خانگی، حوضچه ها استفاده می شود. پمپ های شناور در اندازه های مختلفی تولید می شوند و در بیشتر مواقع برای پیدا کردن آب های کم عمق و همچنین برای انتقال دادن آب های آشامیدنی از این پمپ ها استفاده می شود. پمپ های شناور در مدل های مختلف مثل پمپ های شناور جریان محوری، توربینی و الکترو پمپ شناور طراحی و تولید می شوند.

یکی دیگر از انواع پمپ های شناور، پمپ شناور زیر زمیی است و برای کار کردن بر زیر سطح زمین طراحی و تولید شده است. پمپ شناور زیرزمینی تا وقتی که به طور کامل در آب غوطه ور نباشد نمی تواند به درستی کار کند و حتما باید به طور کامل در آب فرو رود. بر خلاف یک سیستم پمپاژ زمینی که آب را از زیر زمین یبرون می کشد ، پمپ شناور به گونه ایی طراحی شده که می تواند آب را با فشار به سطح زمین برساند. به طور کلی می توان گفت پمپ های شناور در اندازه های مختلفی تولید می شوند. در حقیقت دو مدل پمپ شناور وجود دارد و از این پمپ ها برای انتقال دادن آب های آشامیدنی و همچنین پیدا کردن آبهای کم عمق استفاده می شود. پمپ زیرزمینی شناور دارای یک سیلندر 2 تا 4 سانتی بوده و قطر آنها بین 3 تا 5 اینچ است. این لوله یک موتور مهر و موم شده دارد و نزدیک به بدنه پمپ آب نصب شده است. این موتور مانع از ورد آب به داخل لوله شده و یک جریان کوچک به وجود می آورد و همچنین موجب به حرکت درآوردن پروانه می شود. زمانی که کلید فشار روشن می شود، پروانه شروع به چرخاندن آب به داخل پمپ می کند، سپس آب از طریق بدنه پمپ با فشار خارج شده و به سطح زمین می رسد. بقیه قسمت های این پمپ نوعی کابل  است که به موتور متصل می باشد. این پمپ همچنین  لوله ایی دارد که آب را به سطح زمین و مخزن تانکر انتقال می دهد.   



:: برچسب‌ها: پمپ سیرکولاتور ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ما معتقدیم که شما لیاقت بهترین محصولات را دارید.

فروشگاه اینترنتی زد بیوتی انواع محصولات آرایشی، محصولات مراقبتی و زیبایی پوست و مو و بدن، لوازم شخصی برقی، انواع شامپو، اسپری و ژل مو و محصولات بهداشتی از برند های مختلف را به فروش می رساند.

همانطور که می دانید خرید همه ی محصولا ت آرایشی و بهداشتی کار سخت و وقت گیری است مااین کار را برای شما آسان کرده ایم . در این روزهای کرونایی که بهتر است در منزل بمانید تلاش ما این  است که محصول مورد نیاز شما را در کمترین زمان به دست شما عزیزان برسانیم. فاصله ی شما تا خرید هر مدل لوازم آرایشی که نیاز دارید تنها یک کلیک است.

شما در سایت ما نه تنها میتوانید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را راحت تر بخرید بلکه میتوانید آن ها را با بهترین قیمت خریداری کنید.

زد بیوتی با تنوع بالای محصولات آرایشی و بهداشتی امکان انتخاب بهترین محصولات از برترین برندهای ایرانی و خارجی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. همچنین سعی کرده ایم با ارائه تصاویر و توضیحات تخصصی و دقیق درباره هر محصول، انتخاب را برای شما آسان کنیم. 

آدرس سایت : www.zbeauty.ir 



:: برچسب‌ها: معرفی فروشگاه اینترنتی زد بیوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

موسسه آموزشی سخن برتر یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران بوده و اساتید با تجربه ایی در این آموزشگاه زبان های مختلف را تدریس می کنند. در آموزشگاه سخن برتر، بسیاری از زبان های مهم دنیا از جمله زبان انگلیسی، ایتالیایی و ترکی با بهترین متدها به افراد تدریس می شود.

آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورهای دنیا بوده و یکی از پر کاربردترین زبان ها محسوب می شود. در حال حاضر زبان انگلیسی در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان زبان اصلی تدریس می شود. در سال های اخیر آموزش زبان انگلیسی اهمیت زیادی پیدا کرده است و از آن جایی که یادگیری این زبان در پیشرفت کسب و کار و تجارت تاثیر فوق العاده ایی دارد، افراد زیادی در حال یادگیری این زبان هستند. موسسه زبان سخن برتر به خاطر داشتن اساتید با تجربه ایی که زبان انگلیسی را تدریس می کنند، یکی از موسسات برتر در شهر تهران محسوب می شود. افراد این امکان را دارند که زبان انگلیسی را در این آموزشگاه زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش ببینند. این آموزشگاه با به کار بردن متدهای آموزشی جدید، زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. افراد می توانند دلایل زیادی برای یاد گیری زبان انگلیسی داشته باشند.

چرا  باید زبان انگلیسی بیاموزیم؟

 

 مهمترین دلیل بسیاری از افراد از یادگیری این زبان، یادگیری مکالمه این زبان است. زبان انگلیسی در موارد بسیاری از جمله سفرهای تفریحی، کاری و تجاری کاربرد دارد. این روزها بیشتر مردم دنیا به زبان انگلیسی صحبت می کنند به همین دلیل افرادی که می توانند به راحتی به زبان انگلیسی حرف بزنند، لذت بیشتری از سفرهای خود می برند. یکی از روش هایی که اساتید سخن برتر از آن برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنند، پخش کردن بخش هایی از یک فیلم یا اخبار محلی در کلاس می باشد. در این روش زبان آموزان می توانند مهارت های شنیداری و مکالمه خود را تا حد زیادی ارتقا دهند. زبان آموزان در هر جلسه از کلاس درس با دیدن فیلم یا گوش دادن به اخبار های محلی، می توانند اصطلاحات ضروری و مکالمات روزمره را خیلی دقیق یاد بگیرند در نتیجه می توانند به راحتی در مورد فیلم و اخبار با همکلاسی های خود بحث کنند. در این روش زبان آموزان لغات و اصطلاحات جدید را یادداشت می کنند و سپس می توانند در جلسات بعدی از این اصطلاحات استفاده کنند. در این دوره های آموزشی، افراد می توانند آمادگی لازم برای شرکت در دوره های آیلتس و تافل را به دست آورند. زبان آموزان با دریافت نمره قبولی در این آزمون های بین المللی می توانند به راحتی وارد دانشگاه های انگلیسی زبان شده و ادامه تحصیل دهند. از دوره های های آموزشگاه زبان سخن برتر به دوره های زیر می توان اشاره کرد. شما می توانید در کلاس تدریس خصوصی آیلتس سخن برتر برای دریافت مدرک ایلتس شرکت کنید.

آموزش زبان ترکی

این روزها بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله مهاجرت کاری یا تحصیلی اقدام به یادگیری زبان ترکی می کنند. آموزشگاه زبان سخن برتر، برای افرادی که به یادگیری زبان ترکی علاقه مند هستند، دوره های ویژه ایی برگزار می کند و زبان ترکی را به طور کامل و اصولی به این افراد آموزش می دهد. کلاس های ترکی به صورت خصوصی برگزار می شود. زبان آموزان می توانند با شرکت در این دوره های آموزشی، بعد از مدتی به زبان ترکی تسلط پیدا کنند. افرادی که به خاطر تجارت و کار زبان ترکی را یاد می گیرند، با شرکت در دوره های مخصوص آموزشگاه سخن برتر، اصطلاحات کاری و تجاری مهم را یاد گرفته و در نتیجه می توانند با شرکت های تجاری مشارکت کنند. در این دوره ها زبان آموزان این اصطلاحات مربوط به کسب و کار را به طور کامل یاد گرفته و در نتیجه می توانند در شغلشان پیشرفت کنند. مدرسان سخن برتر، از زبان آموزان می خواهند فیلم های ترکی ببینند و به  اخبار ترکی نیز گوش دهند. دیدن فیلم و گوش دادن به اخبار، مهارت های گفتاری و شنیداری زبان آموزان را تا حد زیادی تقویت می کند. زبان آموزان از طریق دیدن فیلم های ترکی می توانند مکالمات روزمره و محاوره ایی را خیلی دقیق یاد بگیرند. زبان ترکی یکی از زبان هایی است که افراد زیادی به یادگیری آن تمایل دارند. در سال های اخیر زبان ترکی به عنوان یکی از زبان های پرکاربرد و مهم دنیا در بسیاری از آموزشگاه ها به افراد آموزش داده می شود و افراد زیادی به روش های مختلف این زبان را یاد می گیرند. یکی دیگر از بهترین روش ها برای تدریس زبان ترکی، تدریس این زبان به صورت فشرده است و به طور کلی می توان گفت آموزش به صورت فشرده، بازدهی بسیار خوبی برای زبان آموزان به همراه دارد. در حال حاضر در حدود 70 میلیون نفر در سراسر دنیا به زبان ترکی صحبت می کنند و از آن جایی که کشور ترکیه یکی از بهترین مقاصد گردشکری و کاری محسوب می شود، یادگیری زبان ترکی به صورت فشرده به افرادی که قصد سفر یا مهاجرت به این کشور را دارند، کمک بزرگی می کند. زبان آموزانی که با زبان ترکی آشنایی زیادی ندارند، باید آموزش این زبان را از سطوح مبتدی و پایه شروع کنند تا بتوانند نکات گرامری و ساختاری این زبان را به طور کامل یاد بگیرند.

آموزش زبان ایتالیایی

ایتالیا یکی دیگر از کشورهایی است که افراد زیادی به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های آن، به این کشور مهاجرت می کنند. کشور ایتالیا به خاطر داشتن فرهنگ کهنی که دارد هر ساله توریست های زیادی را به جذب می کند. زبان ایتالیایی یکی از زبان های هندو اروپایی بوده و ریشه آن لاتین می باشد. زبان ایتالیایی دارای گویش های مختلفی بوده و افراد با لهجه های مختلف به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. بیشتر افرادی که در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستند، بیشتر به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور، اقدام به یادگیری این زبان می کنند. دانشگاه های کشور ایتالیا در زمینه های مختلفی از جمله هنر، جزء دانشگاه های معتبر دنیا بوده و به همین دلیل افراد زیادی به خاطر درس خواندن در دانشگاه های این کشور، در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستند. افرادی که با زبان ایتالیایی آشنا نیستند، باید از سطوح مبتدی این زبان را یاد بگیرند تا بتوانند این زبان را به طور کامل به این زبان تسلط پیدا کنند. یکی از بهترین و پربازده ترین روش هایی که برای یادگیری زبان ایتالیایی به افراد پیشنهاد می شود، یادگیری این زبان از طریق دیدن فیلم یا گوش دادن به پادکست، است. این روش تاثیر شگفت انگیزی در یادگیری بهتر مکالمه و اصطلاحات این زبان دارد. معلم های تدریس خصوصی ایتالیایی نیز تاکید زیادی بر گوش دادن به پادکست های آموزشی دارند. این روش برای زبان آموزان بسیار موثر بوده و در یادگیری بهتر این زبان به زبان آموزان کمک بزرگی می کند. حفظ کردن لغات جدید و به کار بردن آنها در جملات و مکالمات روزمره نیز در یادگیری زبان ایتالیایی بسیار موثر است. زبان آموزان می توانند با یادداشت کردن لغات جدید این زبان بر روی فلش کارت، خیلی سریع لغات جدید را یاد بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: آموزشگاه زبان انگلیسی و ترکی استانبولی ,
:: بازدید از این مطلب : 1741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()