نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در تعریف ساده ی الگوی خیاطی می توانیم بگوییم که الگوی خیاطی راهنمایی برای برش لباس است که تمامی تولید کنندگان برای دوخت انواع لباس از آن استفاده می کنند. در واقع الگوها تکه کاغذهایی برش خورده هستند که ان ها روی پارچه قرار می دهیم و خطوط دور آن را رسم می کنیم و پارچه را به شکل آن برش می زنیم.

در طی سال هایی که انسان از هنر خیاطی استفاده می کند، برای این که کار خود را راحت تر کند و به استانداری در زمینه ی تولید لباس برسد از روش های مختلفی برای تولید لباس و خیاطی استفاده کرده است که هر کدام از این روش نقاط ضعف و قوت خود را داشته است.

هر کدام از روش هایی که افراد برای دوخت لباس مورد استفاده قرار می دهند الگوهای خیاطی خاص خود را دارند. برای مثال معروف ترین روش های خیاطی که شامل روش متریک، مولر ، ساده، گرلاوین و سایز بندی می شود هر کدام الگوهای خیاطی خاص خود را دارند به عنوان مثال الگویی که برای دوخت شلوار در روش مولر مورد استفاده قرار می گیرد با الگویی که برای دوخت شلوار در روش متریک مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است. تفاوت هایی که باعث می شود این روش ها از هم متمایز شوند به خاطر محاسبات و ظرافت هایی که در هر روش به کار گرفته می شود.

تاریخچه ی ساخت الگو

شاید مانند هر چیز تازه ی دیگری که وارد دنیای بشر می شود برای تان سوال باشد که اولین بار چه کسانی استفاده از الگو را پایه گذاری کردند و رواج دادند. در سال ۱۸۶۰، ویلیام جنگینگز دمورست و الن لوئیس دمورست شو لباسی که در خانه ی خود برگزار کردند و الگوهای ان فروختند. این کار موجب تحولی عظیم در عرصه ی پوشاک شد و استفاده از الگو را جایگزین روش های قدیمی کرد.

تولید الگو

تولید الگو یکی از مهم ترین مراحل در دوخت لباس است به دلیل این که الگوی خیاطی خوب می تواند خروجی لباسی خوبی به همراه داشته باشد و اگر الگوی خیاطی به خوبی برش داده نشده باشد خروجی با کیفیتی نخواهد داشت.

قالب هایی که در ساخت الگو طراحی و تولید می شوند برای دوخت لباس و صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرند. تولید الگو یک هنر است که می تواند توسط خیاطان با تجربه و یا در منزل نیز انجام شود یا اگر خیاط در زمینه ی تولید الگو تجربه ندارد می تواند از الگوهای آماده ای که در بازار موجود است استفاده کند.

تولید الگو بین طراحی لباس و تولید آن پلی ارتباطی ایجاد می کند که فردی که الگو را تولید می کند این هنر را دارد که یک قطعه پارچه را با منحنی های بدن انسان مطابقت دهد.

با استفاده از الگو می توان یک طرح را به لباس تبدیل کرد. جالب است بدانید که با وجود این که بدن طراحی سه بعدی دارد و دارای طول، عرض و عمق است، الگوهایی که برای تولید لباس مورد استفاده قرار می گیرند دارای طراحی مسطح هستند. اما منحنی و برآمدگی هایی که در بدن وجود دارد و باید در دوخت لباس در نظر گرفته شوند موجب نگرانی فرد الگوساز می شوند زیرا اگر الگو به درستی برش داده نشود و این منحنی ها و برآمدگی ها را در نظر نگیرد موجب می شود که لباسی که در نهایت تولید می شود لباس مناسبی نباشد. در ابتدای تولید الگو، یک الگوی اولیه تولید می شود در این الگو اندازه های بدن در نظر گرفته می شود، این الگو که گام اولیه ای برای تولید الگو مسطح است در مرحله ی بعدی الگو بر اساس یک تصویر دو بعدی یا طرح مسطح تولید می شود که در نهایت به یک طرح سه بعدی متناسب با منحنی ها و برآمدگی های بدن تبدیل می شود.

دلیل استفاده از الگوی خیاطی

همان طور که قبلا هم گفتیم یکی از دلایلی که باعث می شود بسیاری از افراد خیاطی با الگو را به خیاطی بدون الگو ترجیح دهند راحتی کاری است که استفاده از الگو در پی دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که تنها خیاطانی می توانند بدون الگو خیاطی کنند که تجربه و مهارت بسیار بالایی داشته باشند زیرا اگر هر گونه اشتباهی در ضمن برش پارچه توسط خیاط اتفاق بیافتد باعث می شود که پارچه به پارچه ای بلا استفاده تبدیل شود به همین دلیل توصیه می شود افراد مبتدی و افرادی که تجربه ی چندانی در زمینه ی خیاطی ندارند بدون الگو شروع به خیاطی نکنند.

استفاده از الگو این فرصت را در اختیار افراد قرار می دهد که ابتدا طرح اولیه ای روی کاغذ پیاده سازی کنند و سپس طرح روی کاغذ را روی پارچه پیاده سازی کنند، این کار باعث می شود که اگر اشتباهی در ضمن برش الگو روی کاغذ اتفاق بیافتد صدمه ای به پارچه ی اصلی نرسد.

مزایای استفاده از الگوی خیاطی
قبلا تا حدودی در مورد مزایای استفاده از الگوی خیاطی که شامل راحتی کار خیاط و صدمه نرسیدن به پارچه ی اصلی می شود صحبت کردیم، اما اگر بخواهیم مزایای استفاده از الگوی خیاطی را با دقت بیشتری مورد استفاده قرار دهیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

استفاده از الگوی خیاطی به دلیل ظرافت ها و محاسبات به کار رفته در آن باعث می شود که نتیجه ی کار ظریف تر و دقیق تر باشد.

به دلیل این که قبلا همه ی محاسبات روی الگوی خیاطی انجام شده است زمانی که خیاط از الگوی خیاطی استفاده می کند پارچه ی کمتری به هدر می رود و در نتیجه مصرف پارچه کاهش می یابد.

استفاده از الگوی خیاطی این قابلیت را دارد که قبلا از این که شروع به برش پارچه کنید هر گونه تغییری که می خواهید روی الگو پیاده کنید بدون این که به پارچه ی اصلی صدمه ای برسد.

با کمک الگو می توانید مانند خیاطان حرفه ای خیاطی کنید.

استفاده از الگو اشتباهاتی که ممکن است در زمان خیاطی به دلیل عدم تمرکز خیاط و یا اشتباه در محاسبات و یا هر گونه اشتباه دیگری که اتفاق بیافتد به حداقل برساند.

با استفاده از سایزهای اماده و یا تغییراتی که می توانید روی الگو ایجاد کنید می توانید الگو را به اندازه های مورد نظر خود تغییر دهید.

پس از مدتی که در استفاده از الگو به مهارت رسیدید می توانید الگوهای آماده ی مختلف را از سایت های همچون سیماکده تهیه کنید و هر لباسی که می خواهید را بدوزید و در این زمینه هیچ محدودیتی نداشته باشید.

به یاد داشته باشید که استفاده از الگو اصولی دارد که اگر با این اصول آشنا شوید و از آن استفاده کنید می توانید بدون این که وقت و انرژی زیادی صرف کنید لباس مدنظر خود را به بهترین شکل ممکن بدوزید.

نکته ی دیگری که باید در مورد مزایای استفاده از الگو به آن اشاره کنیم این است که استفاده از الگو باعث می شود که بتوانید لباس هایی با ظرافت و زیبا برای خود و اطرافیان خود بدوزید و همچنین به دلیل این که برخی از افراد امکان تهیه ی لباس آماده را ندارند می توانید با یادگیری اصول تولید الگو و کشیدن آن و استفاده از آن در کارهای خود درآمد بیشتری از خیاطی کسب کنید.

روش های مختلف استفاده از الگو

نکته ی بعدی که باید در مورد استفاده از الگو به آن اشاره کنیم این است که خیاطی روش های متفاوتی دارد که با توجه به محاسبات و ظرافت های مختلفی که در هر کدام از این روش ها وجود دارد الگوهای خیاطی که در هر کدام مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است.

لازم به ذکر است که می توانید از هر روشی که بخواهید برای دوخت لباس های خود و استفاده از الگو استفاده کنید زیرا اگر بتوانید الگو را بخوانید و آن را تشخیص دهید دیگر استفاده از روش های مختلف برای دوخت لباس برای تان فرقی نخواهد کرد.

روش های مختلف برش الگوی خیاطی یا به عبارتی روش های مختلف استفاده از الگو که جزو پر کاربردترین روش ها هستند عبارتند از:

روش مولر
روش مولر برای دوخت الگو در خیاطی یکی از محبوب ترین روش ها برای افراد مبتدی در شروع کار است، به این دلیل که روش مولر پیچیدگی های روش های همچون گرلاوین را ندارد. این روش که نسبت به روش های دیگری که در دنیای خیاطی مورد استفاده قرار می گیرد بهینه تر و پیشرفته تر است باعث می شود که لباس دقیقا اندازه ی تن فرد باشد و دیگر نیازی به پرو نباشد.

روش متریک
یکی دیگر از روش های استفاده از الگو یا به عبارتی یکی دیگر از روش هایی که می تواند از آن برای برش الگو استفاده کرد، روش متریک است، این روش دقیق ترین روش برش الگو در دنیای خیاطی است که محاسبات و دستورالعمل های خاص خود را دارد. استفاد از روش متری برای برش الگو کمی دشوار است اما نکته ای که باعث می شود این روش مورد استقبال افراد بسیاری قرار گیرد این است که میزان پارچه ای که در این روش مورد استفاده قرار می گیرد بسیار کمتر است به عبارتی میزان پارچه ای که در این روش به هدر می رود کمتر است.

روش گرلاوین
روش دیگری که برای برش الگو وجود دارد و یکی از روش های قدیمی در دنیای خیاطی است، روش گرلاوین است. با وجود این که روش گرلاوین برای برش الگو ریزه کاری های زیادی دارد و پیچیدگی های زیادی به همراه دارد اما هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از افرادی برای برش الگو از این روش استفاده می کنند.

روش ساده
روش ساده همان طور که از نام آن پیداست روشی بسیار ساده است که ظرافت و دقتی که در روش های دیگر مانند گرلاوین و متریک وجود دارد را ندارد و نیاز به ریزه کاری های خاصی نیز ندارد. به همین دلیل افرادی که به تازگی وارد حوزه ی خیاطی شده اند و تمایل به صرف وقت چندانی برای یادگیری روش های مختلف ندارند می توانند از این روش برای استفاده از الگو استفاده کنند.

روش سایز بندی
در روش سایز بندی شما دقیقا براساس الگوهای آماده خیاطی می کنید، برای مثال اگر می خواهید شلوار سایز ۳۸ بدوزید، الگوی شلوار سایز ۳۸ را روی پارچه قرار می دهید و پارچه را برش می دهید. روش سایز بندی که یکی دیگر از روش های استفاده از الگوهای خیاطی است برای افراد مبتدی در زمینه ی خیاطی یا افرادی که در زمینه ی خیاطی هیچ تجربه ای ندارند بسیار مناسب است، اما مشکلی که دارد این است که این روش تنها برای سایزهای خاصی کاربردی است.

Wikipedia:در خیاطی و طراحی مد ، الگویی به الگویی گفته می شود که قطعات لباس قبل از برش و مونتاژ بر روی پارچه ردیابی شود. الگوها معمولاً از کاغذ ساخته می شوند و در صورت نیاز به مقاومت بیشتر برای مقاومت در برابر استفاده مکرر ، گاهی اوقات از مواد محکم تری مانند مقوا یا مقوا ساخته می شوند. روند ساخت یا برش الگوها گاهی اوقات به یک کلمه Patternmaking متراکم می شود ، اما همچنین می توان آن را به صورت نوشتاری الگو (-) یا برش الگو نوشت.

منبع: http://www.rajanews.com/news/340712/%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%B7%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F



:: برچسب‌ها: الگوی خیاطی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سامانه تخصصی ثبت شرکت و ثبت علائم تجاری های ثبت یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، اخذ جواز، تغییرات شرکت، خدمات مربوط می باشد و آماده ارائه خدمات به صورت تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود.

هدف ما ارائه خدمات VIP و مشاوره رایگان به مدیران محترم شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری با بهره گیری از بهترین فناوری های اطلاعاتی، ارتباطی، اتوماسیون و نیروهای انسانی متخصص و کارآمد است.

همچنین با نیاز سنجی انجام شده توسط این شرکت برای انجام کارها تماما ابتدا استعلام گرفته وسپس قرارداد بسته شده تا بتوان کارهای محوله در کمترین زمان وحداقل هزینه وبهترین کیفیت وجلب رضایت حداکثری کارفرما به انجام برسد.

ما با در اختیار داشتن کارشناسان و وکلای با سابقه وبا تجربه ۱۵ ساله دراین حوزه توانسته ایم بالاترین رضابت مشتریان را کسب نماییم.

خدمات اصلی موسسه حقوقی های ثبت

1-      ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی از شرایط لازم جهت شروع یک تجارت و سرمایه گذاری می باشد. که صاحبان کسب و کار می بایست پیش از هر اقدامی نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند. به منظور انجام این مهم می توانید به موسسه های ثبت مراجعه نمایید و جهت به انجام رساندن ثبت شرکت از مشاوران مجرب این موسسه کمک بگیرید. مشاوران ما بابیش از 15 سال سابقه کاری در حوزه ثبت شرکت در کنارشما خواهند بود تا شما را در این امر همراهی کنند و شما با خیال راحت به کسب و کار خود تمرکز کنید .

2-      ثبت برند  و علامت تجاری

ثبت برند و علامت تجاری

یکی از مهم ترین اقداماتی که پس از ثبت شرکت باید صورت بگیرد ، ثبت برند و علامت تجاری می باشد. ثبت برند به بهره وری و حاشیه امنیتی شرکت ها ، ارگان ها و کارخانجات کمک می کند و همچنین موثر بودن هدف شرکت ها و ارگان ها و محصولات در جهت ورود به بازار کمک قابل توجهی می نماید. ثبت برند یک امر بسیار مهم می باشد که نکات قابل توجه خودش را دارد که نباید این کار را به هر شرکتی واگذار کرد به دلیل اهمیت بالای این قضیه باید در انتخاب خود برای انجام کار های ثبت برند و علامت تجاری بسیار دقت کنید .

لازم به ذکر است که برند جدا از نام شرکت می باشد .

3-      ثبت طرح صنعتی

یکی از خدمات موسسه حقوقی های ثبت مشاوره و انجام تمام مراحل ثبت طرح صنعتی می باشد. در ثبت طرح صنعتی شکل جدیدی از محصولی که پیش از این وجود داشته است به نام شما به ثبت می رسد. باید بدانید که طرح صنعتی بیشتر بر ابعاد ظاهری و زیبایی شناسی یک کالا که موجب جلب مشتریان بیشتر می گردد تاکید دارد ، چرا که این موضوع سبب موفقیت طرح صنعتی ثبت شده و استقبال از ایده های جدید شما در بازار می گردد.

اولین قدم برای ثبت مالکیت ایده های جدیدی که میتوان وارد چرخه کار و تجاری سازی کرد ثبت طرح صنعتی به نام خودتان و کسب و کارتان میباشد. زیرا وقتی محصولی جدید تولید میشودو مردم از آن استقبال میکنند و برند می شود  که در بازار محبوبیت بیشتری نسبت به نمونه های قبلی دارد، رقبا و افراد سو استفاده گر به دنبال این هستند که این محصول را به اسم خود ثبت کنند و از ایده شما سو استفاده کنند ، بنابراین برای محافظت از ایده های خود حتما ان ها ثبت کنید و با خیال راحت به کار خود تمکرکز کنید .

4-      اخذ کد اقتصادی

کد اقتصادی چیست؟ شماره اقتصادی که در اصطلاح با نام کد اقتصادی شناخته می‌شود پس از طی مراحلی که طبق قانون وضع شده توسط اداره‌ی دارایی در مرکز استان‌ها و شهرستان‌ها برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر می‌شود. به عبارت دیگر هر شرکت نیاز به یک کد اقتصادی دارد. این کد نحوه‌ی عملکرد یک شرکت (خدمات – خرید و فروش) را که در قراردادها و فاکتورها ذکر می‌شود مشخص می‌کند. اخذ کد اقتصادی برای شرکت‌ها اجباری است.

5-      اخد کارت بازرگانی

با شنیدن نام کارت بازرگانی در ابتدا، می‌توان فهمید که این کارت در واقع مربوط به امور بازرگانی و تجارت است. بازرگان به شخصی اطلاق می‌شود که شغل اصلی وی امور تجارتی از انواع مختلف مانند صادرات و وارداتِ کالا و اموری از این قبیل است. اما دانستن این نکته ضروری است که بر اساس قانون هر شخصی که تمایل به این قبیل امور تجاری و بازرگانی دارد، نمی‌تواند بدون داشتن مجوزی که به آن «کارت بازرگانی» می‌گویند، اقدام به تجارتِ عمده نماید. دارنده‌ی این کارت می‌تواند هر شخص حقیقی یا حقوقی باشد منظور از امور تجاری که با این کارت انجام می‌شود، اموری از قبیل ثبت و سفارش کالا تا واردات از مناطق آزاد، حق‌العمل کاری (امور مشابه دلالی) در گمرک و صادرات کالاهای مجاز است. صدور این کارت شرایط و محدودیت‌هایی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

6 -  ثبت تغییرات شرکت

پس از ثبت شرکت می توان تغییراتی را در مواردی از اساسنامه آن به وجود آورد، منظور از تغییرات شرکت تصمیماتی است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیئت مدیره گرفته می شود و به این نتیجه می رسند که باید این تغییرات هرچه سریع تر انجام شود. تغییراتی مانند آدرس محل شرکت ، تغییر شماره تماس ، تغییر آدرس محل کار و...

لیست انواع ثبت کردن شرکت

·         شرکت با مسئولیت محدود

·         شرکت سهامی خاص

·         شرکت سهامی عام

·         شرکت تعاونی

·         شرکت تضامنی

·         شرکت مختلط سهامی

·         شرکت مختلط غیر سهامی

·         شرکت نسبی

 

مراحل ثبت شرکت

به دلیل افزایش یافتن حجم محتوا مراحل ثبت شرکت را برای شما به صورت تیتر وار ذکر میکنیم. برای مشاهده کامل مراحل ثبت شرکت به صورت گام به گام به سایت موسسه حقوقی های ثبت مراجعه کنید با تشکر .

6-      شریک خود را پیدا کنید

7-      ورود به سامانه ثبت شرکت ها

8-      به پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت‌ها به نشانی Irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنید.

9-      تعیین نام شرکت

10-   دادن آدرس شرکت

11-   سرمایه شرکت را مشخص کنید

12-   معرفی شرکا

13-   مشخص کردن سهام یا سهم الشرکه شرکا

14-   شعبه های شرکت را معرفی کنید

15-   اساسنامه را ارائه دهید

16-   چاپ آگهی درروزنامه رسمی

ارتباط با موسسه حقوقی های ثبت

برای ارتباط با موسسه حقوقی های ثبتمیتوانید با مراجعه به سایت موسسه(https://hisabt.com/)  با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید و همچنین میتوانید  با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

گزینه دوم مراجعه حضوری به این موسسه می باشد که آدرس موسسه به نشانی : تهران چهار راه جهان كودك ، نبش خيابان بيست و پنجم گاندی ، پلاک 62 ، ساختمان 29 آفريقا ، طبقه 1 ، واحد C1



:: برچسب‌ها: موسسه حقوقی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای اینکه از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کنید باید در صفحه اول نتایج جستجو گوگل باشید. در بخش قبلی ، هر دو روش بالا آمدن در نتایج گوگل را توضیح دادیم. هزینه های این دو روش نیز کمی تفاوت دارد که به صورت جداگانه شرح می دهیم. این عوامل موثر جزء تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت هستند که طی یک بازه زمانی بین ۴ تا ۶ ماه انجام می شود و حتی گاها ضروری است که این تکنیک ها مجددا انجام شود.


راهکار ششم به روز کردن محتوای وبسایت می باشد چونکه از نظر گوگل محتوایی که آپدیت نگردد دارای ارزش چندانی نمی باشد و محتوای با ارزش محتوایی می باشد که آپدیت و مداوم در حال تکامل باشد.

سپس نقشه سایت تان را در گوگل(یا هر موتور جستجوی دیگر) بارگذاری کنید. مهم بعدی در یادگیری و آموزش سئو وب سایت اهمیت فعال بودن سایت است. گوگل به راحتی متوجه فعال و یا فعال نبودن وبسایت ها میشود، و اگر سایتتان را رها کنید و در ان فعالیتی نداشته باشید گوگل هم کم کم نسبت به وب سایت شما بی اهمیت میشود.و این یعنی فاجعه!

تنها در صورتی می توانید بهترین عملکرد را از عبارات کلیدی دم بلند استخراج کنید که مجموعا تعداد زیادی از آن ها را در محتواهای خود به کار برده باشید. هوشمندانه ترین کار این است که با نیمی از هزینه ای که برای سئو خارجی سایت در نظر گرفته اید، آموزش تولید محتوا را شروع کنید و بعد از بارگذاری محتوای مناسب در سایت و سئو تسمینو رسیدگی به سئو داخلی، سپس به سمت سئو خارجی حرکت کنید.

هر یک از این ابزارها بینش متفاوتی در اختیار شما قرار می دهد. سئو داخلی برای وب سایت شما حیاتی است و باعث می شود که وب سایت شما به خوبی در گوگل ایندکس شود و همچنین کمک می کند کاربرانی که وارد وب‌سایت شما می شوند تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

در بازه های زمانی متفاوت لینک بسازید، نه با سرعت و در زمان کوتاه. همچنین جالب است بدانید نتایج طبیعی نرخ کلیک بیشتری را نسبت به تبلیغات پولی به خود اختصاص داده اند. گوگل نیز به این موضوع اهمیت می دهد و سایت ها را از نظر سرعت بررسی کرده و در صورت موفق عمل کردن امتیاز مثبت به آن ها می دهد.



:: برچسب‌ها: سئو در تسمینو ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
 
جزیره‌ کیش، مرواریدی قرار گرفته در خلیج فارس است و زیبایی محصور کننده ای دارد و این جزیره از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان، در جنوب ایران می باشد، همچنین این جزیره‌ بیضی شکل، در 12 کیلومتری شیبکوه جای خوش کرده که جذابیت این جزیره بین گردشگران به قدری زیاد است که هر ساله، بیش از 1 میلیون و 700 هزار گردشگر و توریست به این جزیره سفر می‌ کنند و بدون شک کیش که یکی از مهمترین و عالی ترین مراکز گردشگری و تجاری در داخل ایران برای علاقه مندان به تجربیات منحصر به فرد بدل شده است.
در سال 1361 میلادی به عنوان نخستین منطقه آزاد کشور برگزیده شد و نیز اقتصاد این جزیره، بر پایه‌ گردشگری و تجارت استوار می باشد و این را هم بدانید که چیزی که بیش از همه توجه شما را در جزیره کیش به خود جلب می کند وجود هتل‌ ها و مراکز تجاری و تفریحی بسیار لوکس و شگفت انگیزش است و با توجه به مقالات ارائه شده در زمینه بهترین زمان سفر به کیش، باید بگوییم که زمستان بهترین فصل و بهترین زمان از لحاظ آب و هوایی و قیمت و هزینه جهت سفر به این جزیره دوست داشتنی می باشد و رد آخر به شما پیشنهاد می‌ کنیم برای سفری ارزان و برنامه ‌ریزی شده در محدوده زمانی مدنظرتان به این جزیره بی ‌نظیر و محبوب کشور، از نامی گشت کمک بگیرید و شما با جستجویی آسان در نامی گشت ایرانیان بهترین تورها را با قیمت‌ های متنوع و ارزان مشاهده و آن‌ ها را مقایسه کرده و در نهایت می توانید ارزان ‌ترین تور کیش را انتخاب کنید و سفری خاطره انگیز به این جزیره زیبا داشته باشید و از جاذبه‌ های گردشگری و آب و هوای بسیار مطبوعش نهایت لذت را ببرید.

قیمت تور کیش 

به جرات می توان گفت که با خرید یا رزرو تور کیش، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این مقصد برطرف خواهد شد چراکه خوشبختانه آژانس نامی گشت با ارائه آفرهای ویژه تور کیش می تواند برای شما امکاناتی همچون گشت شهری (در شهر کیش)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه کیش تا هتل مورد نظر، معرفی مراکز خرید کیش با تخفیف های باور نکردنی) را فراهم نماید تا تا این توصیفات با خیال راحت بتوانید از جاذبه های مقصدتان کلی لذت ببرید و با خاطره های خوبی از سفر به این مقصد بازخواهید گشت و اگر بصورت هوایی عازم این شهر می شوید لازم نیست دغدغه وسیله نقلیه داشته باشید، چون در این جزیره می توان با ارائه اصل گواهینامه، کارت ملی و ودیعه، خودروهای لوکس در اینجا کرایه کنید و از دیدنی ها و مکان های توریستی کیش لذت ببرید.
 
در ضمن مهم است اطلاع داشته باشید که قیمت تور کیش به عوامل مختلفی از جمله رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت و... بستگی دارد و مژده به شما بدهیم که میتوانید برای داشتن سفری مقرون به صرفه تورهای مسافرتی و لحظه آخری کیش را از طریق وب سایت ما جستجو و رزرو نمایید و همچنین نگران قیمت تور کیش هم نباشید چون ما با ارائه تور لحظه آخری کیش و تور ارزان قیمت کیش در تعطیلات نوروز و تابستان، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم می کنیم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید و در ضمن ما قیمت های عالی برای تور کیش زمستان 98 و بهار 99 را به شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور مسافرتی به مقصد کیش را داشته باشید و نیز قیمت تور لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور کاملا متغیر می باشد و شما به راحتی برای رزرو تور این مقصد می توانید با مشخص نمودن تور کیش و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

بهترین هتل های کیش

تور کیش 4 روزه 26 مهر 99
 3 شب و 4 روز
 تابان
 26 مهرماه 99
 
قیمت از: 765,000 تومان
 
مشاهده هتل ها و رزرو تور
تور کیش 5 ستاره مهر99
 2 شب و 3 روز
 وارش
 شهریور 99
 
قیمت از: 990,000 تومان
 
مشاهده هتل ها و رزرو تور
تور کیش لحظه آخری
 2 شب و 3 روز
 کاسپین
 26 مهرماه 99
 
قیمت از: 735,000 تومان
 
مشاهده هتل ها و رزرو تور
تور کیش 5 روزه با ناهار مهر99
 4 شب و 5 روز
 زاگرس
 مهرماه 99
 
قیمت از: 1,250,000 تومان
 
مشاهده هتل ها و رزرو تور
تور کیش ویژه تعطیلات مهر 99
 3 شب و 4 روز
 زاگرس
 24 مهر 99
 
قیمت از: 1,130,000 تومان
 
مشاهده هتل ها و رزرو تور
سفر به مروارید خلیج فارس با تور کیش 
تور کیش ارزان و لحظه آخری نامی گشت
 
 
جزیره‌ کیش، مرواریدی قرار گرفته در خلیج فارس است و زیبایی محصور کننده ای دارد و این جزیره از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان، در جنوب ایران می باشد، همچنین این جزیره‌ بیضی شکل، در 12 کیلومتری شیبکوه جای خوش کرده که جذابیت این جزیره بین گردشگران به قدری زیاد است که هر ساله، بیش از 1 میلیون و 700 هزار گردشگر و توریست به این جزیره سفر می‌ کنند و بدون شک کیش که یکی از مهمترین و عالی ترین مراکز گردشگری و تجاری در داخل ایران برای علاقه مندان به تجربیات منحصر به فرد بدل شده است.
 
تور کیش
 
در سال 1361 میلادی به عنوان نخستین منطقه آزاد کشور برگزیده شد و نیز اقتصاد این جزیره، بر پایه‌ گردشگری و تجارت استوار می باشد و این را هم بدانید که چیزی که بیش از همه توجه شما را در جزیره کیش به خود جلب می کند وجود هتل‌ ها و مراکز تجاری و تفریحی بسیار لوکس و شگفت انگیزش است و با توجه به مقالات ارائه شده در زمینه بهترین زمان سفر به کیش، باید بگوییم که زمستان بهترین فصل و بهترین زمان از لحاظ آب و هوایی و قیمت و هزینه جهت سفر به این جزیره دوست داشتنی می باشد و رد آخر به شما پیشنهاد می‌ کنیم برای سفری ارزان و برنامه ‌ریزی شده در محدوده زمانی مدنظرتان به این جزیره بی ‌نظیر و محبوب کشور، از نامی گشت کمک بگیرید و شما با جستجویی آسان در نامی گشت ایرانیان بهترین تورها را با قیمت‌ های متنوع و ارزان مشاهده و آن‌ ها را مقایسه کرده و در نهایت می توانید ارزان ‌ترین تور کیش را انتخاب کنید و سفری خاطره انگیز به این جزیره زیبا داشته باشید و از جاذبه‌ های گردشگری و آب و هوای بسیار مطبوعش نهایت لذت را ببرید.
 
 
 
قیمت تور کیش 
 
به جرات می توان گفت که با خرید یا رزرو تور کیش، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این مقصد برطرف خواهد شد چراکه خوشبختانه آژانس نامی گشت با ارائه آفرهای ویژه تور کیش می تواند برای شما امکاناتی همچون گشت شهری (در شهر کیش)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه کیش تا هتل مورد نظر، معرفی مراکز خرید کیش با تخفیف های باور نکردنی) را فراهم نماید تا تا این توصیفات با خیال راحت بتوانید از جاذبه های مقصدتان کلی لذت ببرید و با خاطره های خوبی از سفر به این مقصد بازخواهید گشت و اگر بصورت هوایی عازم این شهر می شوید لازم نیست دغدغه وسیله نقلیه داشته باشید، چون در این جزیره می توان با ارائه اصل گواهینامه، کارت ملی و ودیعه، خودروهای لوکس در اینجا کرایه کنید و از دیدنی ها و مکان های توریستی کیش لذت ببرید.
 
در ضمن مهم است اطلاع داشته باشید که قیمت تور کیش به عوامل مختلفی از جمله رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت و... بستگی دارد و مژده به شما بدهیم که میتوانید برای داشتن سفری مقرون به صرفه تورهای مسافرتی و لحظه آخری کیش را از طریق وب سایت ما جستجو و رزرو نمایید و همچنین نگران قیمت تور کیش هم نباشید چون ما با ارائه تور لحظه آخری کیش و تور ارزان قیمت کیش در تعطیلات نوروز و تابستان، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم می کنیم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید و در ضمن ما قیمت های عالی برای تور کیش زمستان 98 و بهار 99 را به شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور مسافرتی به مقصد کیش را داشته باشید و نیز قیمت تور لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور کاملا متغیر می باشد و شما به راحتی برای رزرو تور این مقصد می توانید با مشخص نمودن تور کیش و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

بهترین هتل های کیش

جزیره زیبای کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی در استان هرمزگان می باشد و این مقصد یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران بشمار می رود که به خصوص در فصول سرد سال طرفداران بی ‌شماری دارد و از لحاظ آفرهای ویژه پیشنهاد های هیجان انگیزی برای علاقه مندان ارائه می کند و اگر به شهر سفر می‌ کنید، قبل از انتخاب تور و برنامه ‌ریزی برای سفر، امکانات و موقعیت هتل های کیش را بررسی و بهترین هتل را برای اقامتتان انتخاب نمایید.
برای انتخاب و رزرو بهترین هتل های این جزیره از فروشندگان معتبر ما، بهترین پیشنهادات را بگیرید تا با اطلاعات مفیدی بتوانید هتل مناسب را پیدا نمایید و با مقایسه قیمت‌ ها و امکانات آن ‌ها، هتل دلخواه‌ تان را انتخاب و سفرتان را ارزان ‌تر از همه جا برنامه‌ ریزی کنید و در ضمن اگر به دنبال هتلی لوکس و محبوب هستید و می خواهید در مقابل پولی که پرداخت می کنید خدماتی عالی را در اختیار داشته باشید، با خیال راحت میتوانید اتاق خود را رزرو نمایید و از آن جایی که تقاضا برای هتل های لوکس در اینجا بسیار زیاد است، کلی هتل های بسیار شیک و متنوع اینجا و آنجا ساخته اند و این را هم بدانید که انتخاب یک هتل از میان تمام گزینه های موجود خیلی به سلیقه شما بستگی دارد و در ادامه قصد داریم به معرفی بهترین هتل های کیش بپردازیم، این هتل های مناسب و ایده آل مسافران عبارت است از : هتل ترنج کیش، هتل مارینا پارک کیش، هتل داریوش کیش، هتل پارمیس کیش، هتل تعطیلات کیش و ... .
بهترين جاذبه‌هاي گردشگری كيش
کیش مناطق جذاب بسیاری دارد، که اغلب توجه مسافران را به خود جلب می کند.
برخی از مناطق جذاب كيش:
 
شهر زیرزمینی کاریز
دشت آهوان
مناطق بومی نشین و ماهیگیران
کشتی یونانی
....
این جزیره زیبا که جزو مهمترین مقاصد گردشگری کشورمان محسوب می شود، دارای طبیعت بکر و زیبا و ساحل مرجانی بوده که مانند نگینی در جزیره همیشه فارس می درخشد و این همه جذابیت و زیبایی باعث شده تا مردم به این جزیره منحصر به فرد سفر کنند و در این بخش تعدادی از جاذبه ها و زیبایی های این شهر همچون کشتی یونانی ، ساحل مرجان، بوستان آهوان ، هور کیش ، شهر زیرزمینی کاریز و مراکز خرید کیش که حتما باید از آنها بازدید کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.
 

کشتی یونانی

این کشتی جذاب که به نوعی نماد این جزیره هم بشمار می رود از سال 1345 تاکنون در ساحل کیش به گل نشسته است و این جاذبه از شاخص ترین مکانهای توریستی کیش است و تماشای این کشتی در هنگام غروب خورشید در کنار ساحل بسیار لذت بخش و به یادماندنی خواهد شد.

ساحل مرجان

ساحل بسیار شگفت انگیز مرجان در پارک ساحلی مرجان قرار گرفته است که هر ساله کلی توریست و گردشگر از این منطقه بازدید می کنند و نیز کلی مردم در آلاچیق هایی که در کنار ساحل ساخته شده است نشسته اند و از این طبیعت زیبا کلی لذت می برند.

بوستان آهوان

از دیدنی ترین جاذبه های کیش بوستان آهوان است و علاوه بر آهو حیوانات دیگری همچون شیر، روباه، میمون، گوزن و... نیز در این بوستان به مساحت 2 هکتار نگهداری می شوند.

شهر زیرزمینی کاریز

این شهر با وسعت بیش از 10 هزار مترمربع از جذابیت های و مکان های عجیب کیش به شمار می رود و در اصل در گذشته این شهر زیرزمینی یک قنات بوده است که در عمق 16 متری زمین حفر شده و سقف آن را مرجان های دریایی پوشانده اند که زیبایی ان را دوچندان کرده و در این محل رستوران سنتی، موزه، سالن آمفی تئاتر و... وجود دارد که در سفر به این شهر حتما باید از آن دیدن کنید. 

شهر باستانی حریره

یکی دیگر از اماکن گردشگری دیگر کیش، شهر باستانی حریره نام دارد و این واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد و نیز این شهر قدیمی 800 سال قدمت و 120 هکتار وسعت داشته و جالبه بدونید حریره در زمان خود شهری بزرگ و آباد در منطقه بوده و نیز دوران طلایی شهر حریره کیش از سال 367 تا 912 هجری قمری بوده است.
 
پیشاپیش سفر خوبی را برای شما در «کیش» زیبا آرزومندیم.
 


:: برچسب‌ها: سفر به مروارید خلیج فارس با تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مطلب قصد داریم هزینه های ثبت شرکت در سال 99 را بررسی کنیم و به تمامی سوالات شما درباره هزینه های ثبت شرکت پاسخ دهیم تا شما درگیر پرداخت هزینه های گزاف و اضافی نشوید. با ما همراه باشید.

بهتر است بدانید که ثبت شرکت هزینه ثابتی ندارد. بیشتر هزینه ها جهت واریزی به اداراه ها و درج آگهی در روزنامه رسمی کشور می باشد و مابقی مربوط به کارمزد موسسه ثبتی است که شما برای ثبت آن را انتخاب کرده اید.

در زیر شرح هزینه های ثبت شرکت را بررسی میکنیم:

1.   هزینه کارمزد ثبت شرکت ( هزینه ای که موسسه ثبتی دریافت می کند)

2.   حق الثبت شرکت ( هزینه ای که زمان تحویل پیش نویس بهادار ثبت شرکتها پرداخت می شود)

3.   هزینه ابطال تمبر سرمایه شرکت ( هزینه ای که به اداره مالیات پرداخت میشود)

4.   هزینه پست مدارک ثبت ( این هزینه بر عهده موسسه می باشد)

5.   هزینه مربوط به درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی کشور

6.   هزینه روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی تاسیس در روزنامه کثیر الانتشار (روزنامه های محلی)

نکاتی درباره هزینه های ثبت شرکت

1.   جالب است بدانید نوعی شرکتی که قصد ثبت آن را دارید هزینه متفاوتی خواهد داشت. شرکت هایی مانند شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام، شرکت تضامنی، شرکت تعاونی، شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی هزینه ی ثبت متفاوتی دارند؛ به عنوان مثال: هزینه ی ثبت شرکت سهامی خاص به علت داشتن تعداد افراد بیشتر و به دنبال آن بیشتر شدن متن آگهی روزنامه رسمی و کثیرالانتشار باهزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود بالاترخواهد بود.

2.   میزان سرمایه شرکت ثبتی در هزینه تاثیر دارد. به اینصورت که شما میبایست در پایان فرایند ثبت شرکت حق التمبر سرمایه شرکت را بپردازید که این حق تمبر به اندازه یک دوهزارم است. در نتیجه هرچه سرمایه شرکت بیشتر باشد هزینه ی حق تمبر آن افزایش خواهد یافت.

3.   پرداخت هزینه بیشتر برای کاهش زمان ثبت شرکت تاثیر ندارد.

هزینه ثبت شرکت بر اساس مراحل ثبت

ü   هزینه تعیین نام

اولین قدم در ثبت شرکت تعیین نام آن است، به این معنی که 5 اسم برای شرکت انتخاب می شود که یکی از آنها تأیید و ثبت می شود. باید توجه داشته باشیم که نام هایی که انتخاب می شوند باید ریشه فارسی داشته باشند و حداقل 3 هجا باشند. همچنین باید توجه داشته باشیم که این نام قبلاً ثبت نشده است. برای تعیین نام نهایی شرکت، هزینه ثبت باید پرداخت شود و در آخر یک برگه ودیعه به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود.

ü   هزینه پستی

پس از مشخص شدن نام شرکت و ضمن پر کردن مدارک، ارسال مدارک از طریق دفاتر پست در هر شهرستان به اداره ثبت شرکت ضروری است و هر یک از این دفاتر بسته به وزن و تعداد اسناد ارائه شده هزینه های مختلفی را دریافت میکنند.

ü   هزینه حق الثبت

هزینه ثبت هر شرکت توسط اداره ثبت شرکت ها محاسبه می شود.

ü   هزینه حق الدرج

لازم به ذکر است ثبت شرکت دو بار آگهی می شود (روزنامه). مرحله اول روزنامه محلی است که هزینه ی آن در اداره ثبت شرکت ها پرداخت می شود، مرحله دوم روزنامه رسمی در سراسر کشور است که هزینه های آن به صورت آنلاین و از طریق سامانه روزنامه رسمی پرداخت می شود.

ü   هزینه روزنامه رسمی

پس از ثبت شرکت و پرداخت هزینه ثبت در روزنامه محلی، می بایست هزینه روزنامه رسمی شرکت را از طریق سامانه روزنامه رسمی کشور پرداخت کرد.

ü   هزینه پلمپ دفاتر شرکتها

شرکت پس از ثبت شرکت و پرداخت هزینه روزنامه رسمی، به مدت یک ماه فرصت پرداخت هزینه پلمپ دفاتر تجاری و اخذ آنها را دارد. هزینه دفترهای کل و روزنامه ها و همچنین دفتر دارایی با توجه به تعداد برگهای آنها که 50 ، 100 یا 200 برگ یا بیشتر است، در واحدهای ثبتی مختلف متفاوت میباشد.

شما همراهان عزیز میتوانید برای اطلاع از هزینه های دقیق ثبت شرکت و مشاوره رایگان به آدرس ذکر شده مراجعه کنید . https://hisabt.com

هزینه ثبت شرکت سهامی خاص چگونه است؟

·       حق الوکاله وکیل و حق الثبت شرکت سهامی خاص

·       تهیه اسناد مربوط به ثبت شرکت سهامی خاص مانند اساسنامه و اظهارنامه و متن صورتجلسه

·       ورود سیستماتیک کلیه اوراق تنظیم شده

·       پرداخت هزینه های  روزنامه های رسمی و روزنامه های کثیرالانتشار شرکت سهامی خاص ثبت شده

·       ثبت اشخاص حقوقی شرکت از جمله معرفی نامه اشخاص حقوقی و استعلامات مربوطه برای اشخاص حقوقی

·       تدوین و ثبت کد جامع اشخاص غیر ایرانی

·       ثبت شرکت سهامی خاص در شهرها و شهرستانها به جز تهران با هزینه کمتر و بدون وکیل انجام می شود

 

کل هزینه ثبت شرکت (شرکت سهامی خاص) با سرمایه یک میلیون ریال:

1.   هزینه تهیه اساسنامه، اظهارنامه و اوراق ثبتی: 150000 ریال.

2.   هزینه حق الدرج: 14000 ریال؛

3.   هزینه حق الثبت: 12000 ریال؛

4.   هزینه روزنامه رسمی: 150000 ریال؛

5.   پوشه و گیره: 10000 ریال؛

6.   تعیین نام: 40000 ریال؛

7.   حق الوکاله: 250000 ریال؛

جمع کل: 900000 ریال؛

8.   پلمپ دفتر (اختیاری): 150000 ریال؛

9.   مهر شرکت (اختیاری): 100000 ریال.

 

هزینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود چگونه است؟

هزینه خدمات ثبت شرکت با مسئولیت محدود برای شخص متقاضی ثبت نام با سرمایه حداقل 100000 تومان به شرح زیر است:

·       حق الوکاله وکیل و حق الثبت شرکت با مسئولیت محدود

·       تهیه اسناد مربوط به ثبت شرکت با مسئولیت محدود براساس اساسنامه و اظهارنامه، نامه شرکت و متن صورتجلسه است

·       ورود سیستماتیک اوراق تنظیم شده

·       پرداخت هزینه روزنامه های رسمی و روزنامه های کثیرالانتشار یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت شده

·       ترتیب و ثبت اشخاص حقوقی شرکت از جمله معرفی نامه اشخاص حقوقی و استعلامات مربوطه برای اشخاص حقوقی

·       تدوین و ثبت کد جامع اشخاص غیر ایرانی

·       ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهرها و شهرستانها به جز تهران با هزینه کمتر و بدون وکیل انجام می شود.



:: برچسب‌ها: تعرفه خدمات ثبت شرکت چگونه محاسبه میشود ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()