نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروزه استفاده از هدفون‌ها به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است به‌گونه‌ایی که برای بسیاری از افراد به‌عنوان یک وسیله‌ی ضروی همراه تلقی می‌شود. با توجه به شیوع استفاده از هدفون‌ها برندهای گوناگونی انواع مختلفی از هدفون‌ها را متناسب با نیاز افراد به بازار ارائه می‌دهند.

معرفی هدفون‌ها

به طور کلی هدفون‌ها به دو دسته‌ی هدفون‌های معمولی و با سیم و یا هدفون‌های بی‌سیم یا وایرلس که با بلوتوث کار می‌کنند، تقسیم می‌شوند. هدفون‌های با سیم به دلیل دست‌وپاگیر بودن آن‌‌ها خیلی مورد استفاده و پسند کاربران قرار نگرفته‌اند. ولی در عوض هدفون‌های بی‌سیم پرطرفداران هدفون‌ها در بازار هستند.

کاربرد هدفون‌ها

هدفون‌ها به‌طور فزاینده‌ایی در اماکن عمومی، پیاده‌روها، فروشگاه‌ها و حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته نقش مهم هدفون‌ها در افزایش و ارتقا سطح علمی افراد با پخش کتاب‌های صوتی و مقاله‌های علمی را نمی‌توان انکار کرد.

هدفون‌ها یک مبدل الکترواستاتیک هستند که یک سیگنال الکتریکی را به صدای مربوطه تبدیل می‌کنند. هدفون‌ها برعکس بلندگوها صدا را به صورت خصوصی و شخصی پخش می‌کنند.  

هدفون‌ها به یک منبع سیگنال صوتی مثل: رادیو، سی‌دی پلیر، تلفن همراه، کنسول‌های بازی و یا ابزارهای الکترونیکی موسیقی به صورت مستقیم توسط سیم در هدفون‌های معمولی و در هدفون‌های بی‌سیم با استفاده از بلوتوث متصل می‌شوند.

از انواع هدفون‌ها می‌توان به هدفون‌های توگوشی، روی گوش، دورگوشی، اسپیکردار، خلبانی و استادیویی اشاره کرد.

هدفون‌های بی‌سیم برای تماس

این هدست‌ها با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه و یا تبلت متصل شده و امکان صحبت کردن افراد با تلفن همراه بدون در دست داشتن موبایل را فراهم می‌کنند. این نوع هدست‌ها مناسب افرادی است که به صورت مدام با تلفن همراه مشغول صحبت کردن هستند. به دلیل قیمت هدفون بی سیم و گرانی برخی از آن ها میکروفن این هدفون‌ها باید بسیار قدرتمند باشد. همچنین گوشی این هدست‌ها باید به سادگی داخل گوش قرار بگیرد و درحین انجام دادن فعالیت‌های روزانه از گوش خارج نشود. زمان شارژ شدن این هدفون‌ها نسبت به هدفون‌های مناسب برای موسیقی بسیار کمتر است و شارژ را برای مدت طولانی‌تری ذخیره می‌کنند.

هدفون‌های بی‌سیم برای موسیقی

اگرچه با استفاده از این هدفون‌ها می‌توانید به تماس‌هایتان نیز پاسخ دهید. اما این هدفون‌ها بیشتر برای گوش دادن به موسیقی طراحی شده‌اند و متناسب با نیاز افرادی است که به گوش دادن موسیقی علاقه‌مند هستند و ترجیح می‌دهند بدون دغدغه از صدای موسیقی در حین انجام فعالیت‌های روزانه لذت ببرند. کیفیت پخش صدا در این هدفون‌ها بسیار مهم است همچنین شارژ این هدفون‌ها به دلیل پخش موسیقی با وجود باتری‌های قدرتمند زودتر از هدفون‌های قبلی تمام می‌شوند.

هدفون‌ها توسط افراد معمولی برای گوش دادن به موسیقی و از نوع پیشرفته‌ی آن توسط مهندسین صدا برای ضبط صداها، کنسرت‌ها و یا دی جی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سامسونگ یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای مورد استفاده‌ی کاربران است که با تولید انواع هدفون‌ها با قابلیت‌های متفاوت متناسب با نیاز افراد سهم بزرگی به خود اختصاص داده است.

خرید اینترنتی هدفون بی سیم

 امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد کاری، ترافیک، بیماری‌ها و مسائل دیگر افراد خرید اینترنتی و غیر حضوری را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید انواع هدفون‌ها را در وبسایت تکنوسان مشاهده کنید و از قیمت‌های استثنائی و تخفیف‌های ویژه‌ی آن شگفت زده شوید!



:: برچسب‌ها: قیمت هدفون بی‌سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 مدیریت بازار تقاضا = توازین بین بازار عرضه و بازار تقاضا

چگونه خوب بخریم؟

زندگی هر لحظه در حال تغییر و تحول است و آدم ها هر روز به دنبال راهکارهایی جدید و میانبرهایی هستند تا بتوانند با روش هایی هرچند آسان تر و مدرنتر به خواسته های خود دست یابند.
همه جا صحبت از فروش و بهتر و بیشتر فروختن هستش در صورتیکه بازرگانی شامل 2 بخش خرید و فروش هستش که اتفاقا بخش مهمتری که بیشتر با آن سر و کار داریم همین بخش خرید و تقاضا هستش تا فروش و عرضه، متقاضی کالا و خدمات هم هزینه میکند و هم می بایست به دنبال عرضه کننگان باشد.
حتما براتون پیش اومده برای تهیه کالا یا خدمات هزینه غیر منطقی پرداخت کرده باشید، یا کیفیت کالا و خدمات دریافتی مناسب نبوده باشه و یا اصلا کالا یا خدمات مورد نظر را پیدا نکرده باشید.در ادامه با بلاگتن همراه باشید
حالا چی میشد یه جای این همه اتلاف در وقت و هزینه و گشتن میان انبوهی از عرضه کنندگان در بازار یا فضاهای مجازی، این عرضه کنندگان بودند که ما را پیدا کرده و جهت جلب رضایت ما با هم رقابت میکردند.
دربازار تقاضای مجازی، متقاضی کالا یا خدمات میتواند با مدیریت و ثبت آگهی تقاضا برای نیازهای فعلی و آینده خود کاری کند تا انبوهی از عرضه کنندگان را از شرایط خود با خبر سازد، همچنین آگهی  تقاضا توسط ابزارهای ارسال انبوه سامانه متقاضی برای عرضه کنندگاه که بانک اطلاعاتی آنها از قبل تهیه شده ارسال گروهی می شود و همچنین شما را به عنوان متقاضی در صفحه اول گوگل نمایش داده و در نهایت متقاضی میتواند پیشنهادات دریافتی از عرضه کنندگان را در پنل کاربری خود مشاهده نموده و جهت تصمیم گیری درست به سابقه عرضه کننده که توسط متقاضیان دیگر قبلا مورد ارزیابی قرار گرفته اند (توسط سیستم امتیاز دهی که در دل پرداخت امن پیشبینی شده) رجوع کرده و اقدام به تهیه امن و اقتصادی کالا و خدمات نمایند، همچنین در هنگام ثبت آگهی تقاضا از راهنمایی کارگروه های اختصاصی و تخصصی بازار تقاضا بهره مند گردند.
در نهایت با وجود مرجع بازار تقاضا در این نوع از بیزینس متود،به جای اینکه ما به دنبال انبوه عرضه کنندگان بگردیم کاری کنیم تا آنها ما را پیدا کنند تا موجب رشد و پیشرفت ما شوند و همچنین با مشخحص نمودن تقاضاها  با جزئییات و بازه زمانی و نحوه اطلاع رسانی  به خود را مشخص نموده تا هنگام تامین کالا و خدمات خیلی راحت و بدون دردسر به نتیجه برسید، ما معتقدیم با ترویج و شکوفایی بازار تقاضای مجازی موجب کمک به ایجاد توازن میان بازار عرضه و تقاضا شده و موجب صرفه جویی، رشد و شکوفایی و همچنین شاهد موج جدیدی در فضای مجازی خواهیم شد.

 بخش دوم :  فواید بازار تقاضای مجازی:

در حوزه بازرگانی تا کالایی برای عرضه وجود نداشته باشد تقاضایی بدنبال نخواهد داشت بدین جهت همیشه بحث عرضه و تقاضا مطرح میباشد ولی با وجود امکانات فضای مجازی و مدیریت تقاضا، میتوان بجای (عرضه و تقاضا) (تقاضا و عرضه) را داشت یعنی حتی برای کالا و خدماتی که وجود خارجی ندارند تقاضا ایجاد نمود تا با پشتوانه انبوه عرضه کنندگان مطلع موجب مرتفع نمودن چالشها شده و باعث رشد در حوزه های اقتصادی، صنعتی، تکنولوژی، آموزش، سلامت و غیره گردید  .

برخی از مزایا:

1- صرفه جویی دروقت: تعداد ساعات زندگی ما حتی به یک میلیون ساعت هم نمیرسد پس یک ساعت هم بسیار مهم است چه بسا ساعتها از عمر ما به دنبال یک کالا یا خدمات به هدر رفته باشد، ما بیشتر اوقات متقاضی هستیم تا عرضه کننده و عمدتا  فرصت و زمان بررسی انبوه عرضه کنندگان را نداریم اما با ایجاد و ارسال آگهی تقاضا  در سامانه متقاضی دیگر لازم نیست اتلاف وقت نماییم و در بازار یا  فضای مجازی به دنبال عرضه کننده مناسب بگردیم بلکه این امکان وجود دارد که عرضه کنندگان به راحتی متقاضی را پیدا می کنند، همچنین با ایجاد مهلت تامین برای تقاضا میتوان از نظر زمانی تقاضاهای خود را مدیریت نموده تا سر فرصت و با خیالی راحت اقدام به تامین به موقع نماییم و لازم نیست با عجله اقدام به تهیه کالا یا خدمات کرده تا متضرر شویم.

2-صرفه جویی در هزینه ها: حذف واسطه ها که تا به امروز اقتصاد دانها از جهت آن نتوانسته اند کاری شایسته انجام دهند به عنوان مثال زمانی که ما به بازار خاصی مراجعه میکنیم هیچ گاه عرضه کننده بخاطر حفظ منافع خود نفر دست اول در کالای مد نظر را فاش نمینماید چه بسا که افراد عرضه کننده  خود را وارد کننده و یا نماینده و...معرفی میکنند با این روش نیازی به گشتن به دنبال دست اولها نیست و خود عرضه کنندگان دست اولی میتوانند برای حفظ منافع بیشتر شما را پیدا کرده و موجب صرفه جویی در هزینه های شما گردند
2-ایجاد اشتغال: ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف و آحاد جامعه بدین جهت که با وجود بازار تقاضای مجازی فرصت ارایه به همه داده خواهد شد و فقط در انحصار بازار و یا تعداد محدودی وب سایت نخواهد بود و هر شخص حقیقی و حقوقی میتواند برند خود شود و از مزایای توزیع عادلانه تقاضا برخوردار گردد
مثال: فردی در بازار لوازم خانگی کارمند یک فروشگاهی  میباشد و با توجه به تجربه چندین ساله خود وارد کننده برخی از برندهای لوازم خانگی را میشناسد و زمانی که متقاضیان مد نظر تقاضای خود را در دید عموم قرار دهند برای اینگونه افراد امکان عرضه، فراهم میشود و میتوانند سفیران سامانه متقاضی شوند.

3-رونق تولید: بزرگترین دغدغه های تولید کنندگان از سه جهت

1-عدم استفاده از تکنولوژی روز و

2-عدم تامین مواد اولیه به صورت صحیح و اقتصادی و

3-عدم دسترسی درست به بازار تقاضای محصولات یا خدمات خود که موجب شده است تا قیمت تمام شده قابل رقابت نباشد که با تسریع در روند بازار تقاضا در صنعت، رونق به تولید باز خواهد گشت و با توجه به سیستم امتیاز دهی، تولید کننده با کیفیت مورد توجه متقاضیان قرار میگیرد و زمینه رشد در جهت فروش بیشتر و صادرات هموار میگردد.

4- کاهش ریسک در سرمایه گذاری و امکان ارزیابی و اطلاع از بازخورد قبل از عرضه کالا و خدمات با توجه به اینکه یک وارد کننده کالا و یا یک تولید کننده میتواند قبل از واردات و یا تولید یک محصول جدید و غیر قابل پیشبینی آن را با جامعه تقاضا به اشتراک بگذارد و از نقطه نظرات صرف کنندگان آگاه شود و یا محصول و خدمات جدید را به نظر جامعه نزدیکتر کند و اشکال کار خود را  تا قبل از تحمل هزینه ها از بروز خسارت و ورشکستگی  جلوگیری نماید.

5-امکان ارزیابی واقعی و بیطرف عرضه کنندگان با توجه به اینکه همواره فضای مجازی و فضای حقیقی همواره در اختیار عرضه کنندگان بوده و همواره آنها هم از خود و بیزینس خود تعریف نموده اند محلی و امکانی جهت بررسی بی طرفانه  آنها وجود ندارد، حال در بازار تقاضا این امکان فراهم شده که متقاضیان بتوانند  به آنها امتیاز دهد که در دل درگاه امن پیشبینی شده است که عرضه کنندگان را به درستکاری تشویق نماید که همین رفتار موجب رشد آنها گردد.

6-پیشرفت در حوزه های مختلف با مدیریت اختصاصی و تخصصی تقاضاها  در حوزه های تکنولوژی، اقتصاد، صنعت، فرهنگ، سلامت و غیره میتوان با رفع چالشها و برخورداری از به مناقصه گذاشتن نیازها درکلیه بخشهای مختلف  به دستاوردهای بزرگی رسید و از بخشهای بزرگی از جامعه بهره مند گردید
.
7-تسریع در فرایند تبدیل ایده و دانش به محصولات و خدمات با به اشتراک گذاری نیازمندی ها برای محصولات و خدمات جدید، میتوان به سرعت از بازخورد آن مطلع شد و به سرعت دست به اقدام زد و نظر مساعد سرمایه گذاران را جلب نمود، وقتی که سرمایه گذار از نتیجه کار مطمئن گردد به سرعت وارد عمل خواهد شد.

8-اصلاح فرهنگ مصرف گرایی با توجه به این موضوع که همواره به نفع تولید کنندگان بوده که اجناس و خدماتی که ارایه میدهند به صورت مصرفی بوده تا با کوتاه نمودن زمان سیکل مصرف بتوانند دوباره و چند باره اقدام به فروش کالا نمایند که یکی از عواقب این کار کمک به تسریع در گرم شدن زمین است، در صورتی که اگر انتخاب به عهده متقاضی و مصرف کننده باشد قطعا ترجیح میدهد که کالا و خدمات دریافتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا به صورت بلند مدت در هزینه های خویش صرفه جویی نماید.

خدمات سایت متقاضی:
-عرضه مستقیم تمامی لوازم از عرضه کننده ی اصلی به متقاضیان کالا بدون واسطه با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت
- خریدو فروش آنلاین تلویزیون،گوشی موبایل،لپ تاپ،تبلت
-خرید و فروش انواع موبایل های اپل سامسونگ هووای شیاومی و دیگر برند های مطرح بازار
-خرید و فروش انواع گوشی و لوازم جانبی .....
-خرید و فروش انواع تبلت نوت بوک و لپ تاپ در تمامی برند ها -اپل سامسونگ ایسوس ایسر لنوو دل اچ پی و غیره ....
-خرید و فروش انواع لوازم الکترونیکی منزل،تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی در برند های ال ج و سامسونگ مارشال،اسنوا،هایسنس
با درج کالای درخواستیتون سامانه متقاضی شما را به بزرگترین و حرفه ای ترین عرضه کنندگان معرفی میکند.
سامانه متقاضی حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است.
این گروه در سال 1396 شمسی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه اولین و تنها مرجع بازار تقاضای ایران را به نام خود ثبت کرده است.
تخصص سامانه متقاضی به اینگونه است که ما تقاضای شما (با جزئیات کامل) به بهترین عرضه کنندگان عرضه کنندگان کالا /مسکن/خودرو و غیره ... به صورت رایگان ارسال میکنیم
و نتیجه ی این ایده ی هوشمندانه صرفه جویی در زمان،انتخاب برترین عرضه کنندگان کالای درخواستی با توجه به پروفایل و امتیاز عرضه کننده ی شما است و در آخر، خرید کالای شما با صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ی چشم گیری انجام شده است .
ما شما را به تقاضا هایتان میرسانیم و برای شما بهترین ها را تدارک دیده ایم.
کافیه وارد وبسایت و اپلیکیشن www.moteghazi.com بشی و تقاضای خودت رو ثبت کنی و منتظر باشی عرضه کنندگان بهترین پیشنهاد رو برای شما ارسال کنند.
مثال:
شما متقاضی خرید ویلا در نزدیکی ساحل یکی از شهر های شمال کشور با بودجه ی 100 میلیون تومان هستید.
ما تقاضای شما را به کلی عرضه کننده ویلا میفرستیم و اگر درخواست شما عرضه کننده ای نداشته باشد در خصوص تقاضای شما تبلیغ می کند!



:: برچسب‌ها: خریدو فروش آنلاین لوازم صوتی تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سونی، شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر میناتو، توکیو قرار دارد، فعالیت‌های این شرکت، عمدتاً بر ارائه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای، لوازم الکترونیکی خانگی و خدمات مالی متمرکز می‌باشد. در حال حاضر شرکت سونی به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهان، شناخته می‌شود، بخش تلویزیون سونی همراه با سامسونگ و ال‌جی، جزو سه تولیدکننده برتر تلویزیون در جهان به‌شمار می‌آید.این شرکت در سال ۲۰۱۲ در فهرستفورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۸۷ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. در ادامه مطلب معرفی جدیدترین مدل های تلویزیون های سونی را برای شما دوستداران تلویزیون به نمایش می گذاریم.

تلویزیون سونی  X9500G

تلویزیون ال ای دی سونی X9500G از محتوای 4K و HDR پشتیبانی می کند که در کنار تکنولوژی های پیشرفته تصویر باید انتظار تصاویری فوق العاده با کیفیت و کنتراست بالا را داشت. با توجه به وجود سیستم عامل اندروید و امکانات مناسبی که این سیستم عامل به تلویزیون X9500G بخشیده است، این تلویزیون برای افرادی که دنبال تجربه ای متفاوت از امکانات روی تلویزیون خود می گردند بسیار مناسب است. از طرفی به واسطه تاخیر ورودی بسیار کم در این تلویزیون، انتخاب بسیار مناسبی برای انجام بازی های رایانه ای روی تصویر بزرگ و باکیفیت می باشد.

تلویزیون 4K سونی X9500G در حال حاضر در چهار سایز مختلف تولید شده است. تلویزیون 55 اینچ، تلویزیون 65 اینچ، تلویزیون 75 اینچ و تلویزیون 85 اینچ، سایزهای مختلف این تلویزیون فورکی سونی می باشند. تلویزیون هوشمند سونی X9500G در اندازه های نسبتا بزرگی تولید می شود. از این رو برای سالن های بزرگ یا مکان های تجاری بسیار مناسب است. تلویزیون LED سونی X9500G با کیفیت تصویر 4K، تراکم پیکسل  2160×3840  دارد که تصویری کاملا طبیعی و واقعی را به نمایش می گذارد. همانطور که گفته شد صفحه نمایش تلویزیون X9500G از تکنولوژی Triluminos در کنار تکنولوژی هایی از قبیل X-Motion Clarity، Object-based Super Resolution و Object-based HDR remaster بهره می برد که با پردازش جزء به چزء، تصاویر را واضح تر و با بهترین رنگ و طبیعی ترین حالت ممکن نمایش می دهد. تکنولوژی HDR استفاده شده در کنار تکنولوژی هایی همچون Super Bit Mapping و Full-Array Local Dimming تصاویری پر رنگ تر و با کنتراست بالا را به نمایش می گذارد. همچنین سونی از تلکنولوژی X-Wide Angle در ساخت تلویزیون X9500G خود استفاده کرده که تصاویر را در هر زاویه ای با بهترین کیفیت نمایش می دهد. سونی یکی از مجهزترین تکنولوژی های صوتی خود را در تلویزیون X9500G خود بکار گرفتهاست. تکنولوژی پخش صدای چندگانه آکوستیک در کنار تکنولوژی هایی از قبیل Cinematic S-Force Front Surround،Clear Phase و Dolby Atmos در این تلویزیون استفاده شده که صدا را بسیار طبیعی و همگام سازی شده با تصویر ارائه می دهد. بلندگوها در پشت تلویزیون X9500G  قرار گرفته اند که با استفاده از تکنولوژی انعکاس دهنده ضربه ای صدا را به گونه ای ارائه می دهند که انگار صدا از درون تصویر و صفحه نمایش بیرون می آید.

 

 

تلویزیون سونی X8000G

تلویزیون سونی X8000G تلویزیون 2019 سونی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. سونی مثل همیشه برای تلویزیون های بالارده و جدید خود سنگ تمام گذاشته و تلویزیونی با امکانات پیشرفته را در اخیتار کاربران گذاشته است. کیفیت تصویر فورکی 4k برای این تلویزیون نشان از روزلوشن 2160×3840 پیکسل دارد، یعنی به ازای هر تصویری که بر روی صفحه نمایش می بینید، 8 میلیون پیکسل کنار هم می نشینند و تصویری با کیفیت بالا و پروضوح را به معرض نمایش خواهد گذاشت. تئع نمایشگر تلویزیون سونی X8000G از نوع ال سی دی lcd می باشد و نوع روشنایی صفحه نمایش آن Direct LED است. این نوع روشنایی خبر از وجود لامپ های led در داخل پنل می دهد یعنی برای روشنایی کریستال مایع از لامپ های کوچک led بهره گرفته شده است، این نوع تلویزیون علاوه بر افزایش کیفیت و افزایش روشنایی دقت و وضوح را نیز افزایش خواهد داد. به کار گیری فناوری Frame Dimming در تلویزیون 2019 سونی باعث تقسیم و تعادل روشنایی و نسبت کنتراست می گردد. ناگفته نماند که نوع نمایشگر تلویزیون سونی نیز طبق روال همیشگی سونی از نوع TRILUMINOS است. این نوع خاص از نمایشگر از پالت رنگی گسترده تری برای نمایش دادن تصویر و انتخاب رنگ استفاده می کند. قابلیت دینامیکی افزایش دهنده ی کنتراست Dynamic Contrast Enhancer بصورت دینامیکی نسبت کنتراست تصویر را افزایش می دهد و باعث می شود تصویر نمایش داده شده از نظر روشنایی و تاریکی در حد متعادل قرار گیرد. فناوری HDR به معنای محدوده دینامیکی بالا است و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و افزایش دادن نسبت کنتراست، تصاویری واضح و واقعی را می توان به رخ تصویر کشید. از نظر توان صوتی نیز تلویزیون سونی دارای سیستم صوتی 2 کاناله است، این دو اسپیکر در مجموع توان صوتی 20 وات دارند و صدایی قدرتمند و با کیفیت را منتشر می کنند.

 

تلویزیون سونی X7000G

تلویزیون X7000G محصول 2019 شرکت سونی با کیفیت تصویر فورکی می باشد. این تلویزیون هوشمند و دارای سیستم عامل لینوکس است. از مهمترین ویژگی های آن می توان به 3 ورودی HDMI و 3 ورودی USB، رزولیشن 2160*3840 پیکسل می باشد. دنیای رنگ، وضوح و جزئیات واقعی را در تلویزیون4K HDR  سونی مدل KD-55X7000Gتولید سال 2019 ، با فناوری 4K X-Reality See PROو نمایشگرTRILUMINOS Displayببینید. همانطور که همه میدانید تلویزیون‌های سونی به کیفیت تصویر بالا معروف‌اند. با استفاده از پردازشگر تصویر4K X-Reality ™ PRO، تصاویر به وضوح قابل توجهی نسبت به کیفیت واقعی 4Kارتقا پیدا می کنند. وضوح و شفافیت فوق العاده محتوا، تجربه دیدن تصاویر سینمایی چشم نوازی را ارائه می کند. سرویس یوتیوب در تلویزیون سونی سریX7000Gموجود می باشد و شما را به دنیای بی نهایت فیلم ها و برنامه های آموزشی جذاب متصل می کند. برای دسترسی سریع به این سرویس، سونی روی ریموت کنترل خود، دکمه ای حاوی همین مضمون تعبیه کرده است. با امکان اتصال موبایل های اندرویدی به تلویزیون سونی سری X7000G میتوانیدتمام چیزهایی را که دوست دارید با جزئیات کامل در صفحه بزرگ تلویزیون خود تماشا کنید و لذت ببرید. Smart Plug and Play به شما این امکان را می دهدتا فیلم ها ، عکس ها و موسیقی های مورد علاقه تان را به راحتی و توسط کابل به اشتراک بگذارید. فناوری پاک سازی صدای ClearAudio+ صدایی مطلوب ، عمیق تر و شفاف را به گوشتان میرساندبه گونه ای که تصور می کنید صدای موسیقی و یا فیلم شما را احاطه کرده است و همین امرباعث میشود به همان اندازه تماشای تصاویر با کیفیت تلویزیون از شنیدن صدا آن هم لذت ببرید.شرکت سونی در این مدل هم همانند دیگر مدل ها از طراحی زیبا و خیره کننده ای استفاده کرده است . شما در تلویزیون  X7000G میتوانید از طریق پایه ها کابل ها را مدیریت و پنهان کنید. ما به شما خریداران عزیز فروشگاه معتبر محصولات خانگی سلام بابا را معرفی می کنیم این فروشگاه در عرصه کار خود بسیار فعال بوده و جدیدترین برندهای معتبر دنیا را در دسترس خریداران قرار داده است تا بتوانند از این طریق محصولات با کیفت همراه با گارانتی را خریداری نمایند. 



:: برچسب‌ها: مدل های تلویزیون های سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم سایت ویکی پدیا را برای کسانی که دنبال کننده وبلاگ های من هستند منتشر کنم شاید از خود بپرسید چرا مزایای این مقالات چی هست یکی از مزایای این مقالات این است که به زبان فارسی روان تبدیل شده و به راحتی قابل خواندن می باشد یکی دیگر از مزایای این مقالات فونت و ترتیب کلمات است از اینکه وبلاگ ما را را دنبال می کنید از شما تشکر می کنیم و آرزو داریم بتوانیم مقالات خوبی را برای شما فراهم کنیم

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع است و در انتهای مقاله می توانید منبع به همراه لینک را مشاهده کنید

همانطور که میدانید دنیای سریال ها و فیلم ها بسیار گسترده شده است و در دنیای امروز طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است و افراد زیادی یکی از سرگرمی ها دیدن فیلم ها و سریال های جدید است خوشبختانه کشورمان ایران هم در این عرصه بسیار فعال بوده و فیلم های جدیدی روانه بازار کرده است در ادامه این مقاله قصد دارم در مورد یک سریال ایرانی و یک فیلم ایرانی با شما صحبت کنم در ادامه با ما همراه باشید

سریال هم گناه

سریال هم گناه تا بحال لیستی از بازیگران خود را منتشر کرده است که در زیر آن ها می توانید مشاهده کنید لازم به ذکر است قبل از اعلام رسمی لیست بازیگران گمانه زنی ها دال بر حضور مهتاب کرامتی در این سریال را برای برخی ها حتمی دانسته ولی به دلیل عدم توافق این بازیگر در لیست کنونی و در جمع بازیگران سریال هم گناه به چشم نمیخورد

نویسنده این مجموعه دیدنی محسن کیایی می باشد که قبل از این سریال نویسندگی فیلم لونه زنبور ، خوب بد زشت و مهمانان ویژه را بر عهده داشته است هم‌گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است این فیلم هم اکنون برای شبکه نمایش خانگی آماده و عرضه شده است که در سایت ها می توانید به عنوان دانلود سریال هم گناه پیگیری کنید و لینک های نمایش آن را به راحتی خریداری کنید

فیلم رحمان 1400

رحمان ۱۴۰۰ فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است. فیلمبرداری این فیلم از اوایل مرداد ۱۳۹۷ شروع و در مهر ماه ۱۳۹۷ به پایان رسید. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است.پس از چند هفته از اکران فیلم طبق بررسی‌های صورت گرفته معلوم شد که نسخهٔ درحال اکران، نسخهٔ اصلاح‌شدهٔ فیلم نیست و اکران فیلم در سراسر کشور متوقف شد. دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰ هم‌اکنون چهارمین فیلم پرفروش‌ تاریخ سینمای ایران می‌باشد.

خلاصهٔ داستان رحمان 1400

رحمان (سعید آقاخانی) آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده است که به‌زودی از دنیا خواهد رفت. از این‌جهت رحمان فکری به سرش می‌زند تا از مرگ خود برای خانواده‌اش سودی حاصل کند؛ امّا همیشه با بدشانسی روبه‌رو می‌شود. او با دوستش انوش (بهرام افشاری) نقشه‌هایی طراحی می‌کنند که اشکان (محمدرضا گلزار) پسر رئیس شرکت، بلایی سر رحمان بیاورد که خانوادهٔ رحمان با پول دیه، زندگی خوبی داشته باشند.

این دو فیلم که در بالا معرفی شد جز دسته فیلم و سریال های بسیار پرطرفدار است که در سایت های دانلود فیلم و خرید فیلم قانونی می توانید آن ها را تهیه کنید و تماشا کنید در پایان قصد دارم یک سایت فیلم را به شما معرفی کنم که در دسته های خود آرشیوی از بهترین فیلم هارا میزبانی میکند سایت دانلود فیلم مووی نما یکی از فعالان عرصه دانلود فیلم می باشد که شما می توانید به آسانی آرشیو فیلم های خود را از طریق دانلود فایل های منتشر شده در این سایت تکمیل نمایید

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم و سریال ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تعریف شبکه کامپیوتری

شبکه های کامپیوتری تیم ای از کامپیوتر های جداگانه متصل به یکدیگرند که با به کار گیری از شبکه های ارتباطی متعدد با یکدیگر رابطه داشته و تبادل داده مینمایند. جدا بودن کامپیوتر ها به‌این معناست که هر کدام دارنده واحدهای غیر وابسته بوده و به صورت غیروابسته در یک بستر شبکه کار می نمایند. همینطور متصل بودن کامپیوتر ها به‌این معناست که از روش یک رسانه یا این که زیرساخت مانند کابل، فیبر نوری، ماهواره ها و غیره به هم متصل هستند. غیر وابسته و متصل بودن دو شرط لازم برای ساخت یک شبکه کامپیوتری می‌باشند ولی شرط کافی برای تولید یک شبکه کامپیوتری داشتن رابطه و تبادل داده ها فی مابین دیگر سیستم ها میباشد.

         شیوه ها پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

         از روش پشتیبانی از راه دور

         پشتیبانی تلفنی

         همینطور اعزام تکنسین جهت رفع انواع

چه موقع یک شبکه کامپیوتری نیاز به پشتیبانی شبکه های کامپیوتری خواهد داشت؟

همان طور پیشتر گفته شد یک شبکه کامپیوتری از امکانات سخت افزاری و قابل نرم افزاری بسیار زیاد و پر هزینه ای ساخته و درست شده میباشد که برای عدم اخلال در نظم و پروسه کاری این شبکه مستلزم به یک کارشناس برای پشتیبانی شبکه های کامپیوتری هستیم لذا برای ثبات سیستم ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و تحت ایجاد های آی تی، یک شبکه نیاز خویش را به پشتیبان شبکه های کامپیوتری را امری حیاتی می نماید.

سرویس های پشتیبانی شبکه های کامپیوتری طوری طراحی میگردند تا سیستم های فناوری داده ها سخت افزارها نرم افزارها و پایین تولید ها به طور روان و بدون ویروس فعالیت نمایند تا از اینکه یک شبکه به صدق و قابل اطمینان به کار خویش ادامه دهد اطمینان نتیجه ها شود.

غالبا هر شبکه کامپیوتری به طور تخصصی در مشت یک شرکت است و مراحل کاری روزمره خویش را با آن شبکه و سیستم ها سپری می‌کند که‌این دستور تماما مسلم میباشد در صورتیکه اخلالی در سیستم به وجود آید سبب ساز صرف مخارج بسیار زیاد در سوی بهبود شبکه داشت، پس این نکته را خیال نشان بایستی کرد که مدام پیشگیری بهتر از معالجه میباشد لذا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری نیز این نکته را به ثابت میرساند.

مشکلاتی که ممکن میباشد در شبکه های کامپیوتری به وجود آید

ایرادات سخت افزاری

مجموعاَ مشکلاتی که در سطح سخت افزار های یک شبکه مانند کامپیوتر ها، امکانات ذیل شبکه، سرورها ، زیرساخت ها و امکانات امنیتی و الکترونیکی مانند کابل شبکه، رک، ترانک شبکه، کیستون ها، پچ پنل و غیره بوجود میاید. این ها ایرادات سخت افزاری بودند که در سطح یک شبکه کامپیوتری به وجود می‌آید.

ایرادات نرم افزاری

همینطور مشکلاتی ممکن میباشد در سطح نرم افزار های یک شبکه کامپیوتری بوجود آید که همان گونه از اسم این ایراد معلوم میباشد قابل نرم افزارهای شبکه مانند نرم افزار های کلاینت، سیستم برهان و سرورهای یک شبکه مبتلا عیب و ایراداتی گردیده که پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ادله رفع این معایب هست.

چه علامت هایی ما را مجاب می‌نماید که به پشتیبانی شبکه های کامپیوتری نیاز داریم؟

کم شدن توان مصرفی شبکه و کاهش در حداکثر مقدار داده ای که بوسیله شبکه توسط یک یا این که چندین واحداندازه گیری دوره منتقل میشود. گزینه دیگر اینکه تاخیر هنگامی زیاد و همینطور تاخیر در ذخیره سازی، بازیابی و تاخیر در انتقال داده های در داخل یک شبکه از سازمان می‌تواند از برهان های پشتیبانی شبکه های کامپیوتری باشد. دیگر آیتم اینکه زمانی که بسته های اطلاعات در یک شبکه حرکت میکنند به جهت خطاهای انتقال و تراکم به مقصد خویش نمیرسند. از مورد ها دیگر این میباشد شبکه کامپیوتری شما کهنه خیس و تندتر از پیشرفت سازمانی شما شده‌است و شما از این شبکه سرعت پیشرفت بالاتری یافته اید و خطاها شبکه منجر نماید شدن فعالیت شما میگردد لذا در‌این‌حالت‌ یک پشتیبان شبکه های کامپیوتری می‌تواند ضمن مشورت کردن مبادرت به ردوبدل موردها ضروری مانند مشقت بار افزار های شبکه و یا این که ذیل تولید ها نماید. بدین ترتیب این نکات در یک بازه مشخص مشخصی میکند که یک شبکه کامپیوتری به پشتیبانی شبکه های کامپیوتری نیاز مبرم خواهد داشت.

از مزایایی که پشتیبانی شبکه های کامپیوتری سبب پیشبرد شبکه می‌گردد چه است؟

با دقت به اینکه هرگونه کندی سیستم، قطعی شبکه و میتواند تاثیرات جبران ناپذیری را بوجود آورد از این رو پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از این دستور پیشگیری کرده و منجر پیشبرد شبکه می‌گردد.

در شرایطی‌که به سیستم یک مهندس نفت که با شبکه رمز و‌فعالیت دارااست بنگرید و متوجه گردید خدمت های شبکه را اخذ می‌کند، از آدرس اینترنتی و اشتراک گذاری فولدر ها تا سیستم های اتوماسیون و مدیر منابع به راحتی بیش تر از ۳۰ خدمت برای هر استفاده کننده می فرستد، پس در حالتی که این شبکه مختل شود مسبب هزینه و اتلاف وقت بزرگی خواهد شد لذا باید یک پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بر این فرمان آنالیز لازم را داشته باشد.

هر شبکه کامپیوتری بایستی با دقت‌به‌حالت و‌نیاز های یک سازمان طراحی و پیاده سازی گردد. شبکه های کامپیوتری زیرساخت های لازم برای افتتاح از منابع فیزیکی و منطقی را در یک سازمان آماده می‌نمایند. این بدیهی میباشد که در‌صورتی‌که تحت ایجاد های لازم به صحت پباده سازی نگردند در حین به کارگیری از شبکه با اشتباهات مختلفی مواجه می‌گردد و‌بایستی هزینه بسیار متعددی را به خواسته تطبیق آن با نیاز متبوع صرف کرد که از علت های اصلی در بروز چنین مشکلاتی از پباده سازی شبکه بوده که وجود یک پشتوانه شبکه های کامپیوتری را مطرح مینماید.

پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، در واقعیت به معنا حفظ شبکه، حفظ و رفع اختلال بوجود آمده در نصیب قابل نرم  افزاری و طاقت فرسا افزاری شبکه کامپیوتری میباشد که علاوه به رفع اشکالات شبکه خرابی های کامپیوتر هم مشتمل بر این سرویس ها می‌شود. این رشته در دنیای مدرن یک شغل بسیار مهم به حساب می آید به دلیل آنکه با امنیت داده ها در شبکه های کامپیوتری سرو فعالیت داراست و درصورتی که در کوتاهترین عصر سرویس ها پشتیبانی شبکه به نیکی ارئه نشود ضرر و زیان متعددی تولید خواهد نمود. شرکت رایان پشتیبان ارائه دهنده سرویس ها پشتیبانی شبکه در تهران این مسئله را خیلی خوب شعور کرده و عملکرد میکند با ارائه سرویس ها متمایز و مشورت کردن های به موقع از ایرادات کامپیوتری و شبکه پیشگری کرده و با کسب رضایت مشتریان سرویس ها خویش و تعداد مشتریان را بسط دهد.

پسیو شبکه

کابل کشی شبکه ( Passive ) در واقع ردیف فقرات یک شبکه را برای برقراری ارتباطات تشکیل می دهد . به این ترتیب داشتن شبکه ای سریع مستلزم داشتن سیستم کابلی ( پسیو ) با کیفیت میباشد .

کابل کشی ایجاد یافته تنها منوط به تهیه و تنظیم کالای کیفیت خوب وجود ندارد ; بلکه اجرای صحیح تمامی استاندارد های جان دار در‌این دستور سبب فراهم داخل شدن زیر تولید شبکه ی کابلی مطمئن با بالاترین واحد سنجش پهنای باند خواهد شد تا علاوه بر تامین نیاز فعلی امکان افزایش بستر جانور به تکنولوژی های آتی را به آسانی و با حداقل هزینه ها مهیا آورد .

اجرای راس داده ( دیتاسنتر ) که قلب شبکه را تشکیل میدهد بخش دیگری از خدمات هزارسو را تشکیل می دهد که اجرای آن مستلزم رعایت تیم ای از استانداردها و تکنیک هایی میباشد که علاوه بر ظرافت و زیبایی در طراحی و اجرا , بتوان از حداکثر ظرفیت تجهیزات استفاده شده استفاده کرد .

تجهیزات پسیو شبکه :

تجهیزات پسیو ( Passive ) به مجموعه ای از تجهیزاتی در شبکه اشاره داراست که در واقع روی آنها هیچ کار انجام نمی پذیرد و صرفا نقش زیرساختی جهت انتقال و عبور دیتا را به عهده دارند . می اقتدار در یک تمجید دیگر و یا به گویش عامیانه تر اینگونه بیان کرد که تجهیزاتی که نیاز به جریان برق برای کارکرد خود ندارند بخشی از تجهیزات پسیو شبکه حساب میشوند . این تجهیزات لازمه تولید یک شبکه می باشند . رسانه انتقال در شبکه چه کابل مسی باشد و یا کابل فیبر نوری قسمتی از تجهیزات پسیو شبکه محسوب می شود .

از سایر بخش‌های تحت گروه فعال سازی شبکه، بخش سرویس ها اکتیو شبکه میباشد. اکتیو در لغت به معنای فعال میباشد. به بیان دیگر سرویس ها اکتیو شبکه، در واقع به عبارتی کار‌های نرم‌افزاری شبکه و تنظیمات امن امکانات شبکه است. امکانات اکتیو شبکه نیز به گروه تجهیزاتی گفته می شود که بضاعت اعمال یک روند معین بر روی سیگنال‌ها و دیتای عبوری از شبکه را دارا‌هستند. کمپانی رایکانت راهکارهای شبکه ای و سرویس ها ماهر خویش را در حوزه سرویس ها اکتیو شبکه مطابق با نیاز شرکت‌ها ارائه میدهد.

خدمات IT

خدمات اکتیو شبکه دربرگیرنده مورد ها پایین است:

تهیه و تنظیم و تنظیمات (Configuration) همگی امکانات اکتیو شبکه مانند: سوئیچ (Switch)، روتر (Router)، مودم (Modem)، اکسس پوینت (Access Point)، فایروال (Firewall) و …

نصب سیستم دلیل‌های کلاینت و سرور و پیکربندی آن، مانند: Windows Server 2016 ,2012 ,2008 ،Linux و …

نصب و راه‌ اندازی خدمت‌های ذیل شبکه مانند: Active Directory ،Domain ،DHCP ،DNS و …

نصب و رویه‌ اندازی نرم‌افزاری‌های زیر شبکه مانند: آنتی ویروس‌ها Skype for Business Server (Microsoft Lync Server) ،SQL Server ،Microsoft Exchange ،Microsoft CRM نرم‌افزارهای تجاری و تخصصی ذیل شبکه و …

انجام پیکربندی و تنظیمات جهت در دست گرفتن و مدیریت یک پارچه سیستم‌ها، حساب‌ها، فولدر‌ها و …

فعال‌ساز‌ی رئیس وب،کاربران و مدیر پهنای باند

اهمیت قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری یک کدام از مهمترین مسائلی میباشد که شرکت ارائه دهنده سرویس ها شبکه و کارفرمایان می بایست به آن اعتنا به سری داشته باشند . طرفین قرارداد می بایست در لحاظ داشته باشند که مواقعی که در قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری تثبیت و به امضاء میرسد نقش مهمی در پیشبرد پروژه خواهد داشت. به این ترتیب بایستی موردها مهم و ضروری مد لحاظ را در قرارداد قید نمایند تا در زمان انجام پروژه به نقص‌ بر نخورند. شرکت مشاورین فناوری داده ها چینود این قابلیت و امکان را برای مشتریان خویش مهیا آورده میباشد تا مفاد قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را بسته به وضعیت کارفرمایان (از نگاه دوره استارت و اتمام پروژه , شیوه ی پرداخت هزینه ها , عصر حضور کارشناسان و ….) به نحوی تهیه و تنظیم نمایند که به توافق طرفین ختم شود . به این دلیل که مهم‌ترین هدف ما جلب رضایت مشتریان می‌باشد.

 

در طول مدت قرارداد پشتیبانی شبکه این شرکت مراحل زیر انجام می پذیرد:

         ثبت و بایگانی كلیه مراحل خدمات پشتیبانی شبکه

         ارائه و ثبت كلیه مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز به تقكیک مكان و تجهیزات

         ارائه مشاوره‌های مورد نیاز جهت بهینه‌سازی سیستم‌های رایانه‌ای

         انجام رفع نواقص ( سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری ) بر اساس اعلام كارفرما

         به روز رسانی آنتی ویروس و نصب patch های امنیتی

         سرویس ادواری از كلیه تجهیزات و ادوات رایانه‌ای و انجام كنترلهای لازم (QC)

         بازدید دوره‌ای از كلیه مراكز

         تهیه و تنظیم شناسنامه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم ، ادوات و تجهیزات انفورماتیكی

         سرویس اولیه كلیه سیسمتهای رایانه‌ای

         تعمیر دستگاه‌های معیوب و نصب نرم‌افزارهای لازم

منبع: بیست خبر



:: برچسب‌ها: شرکت های پشتیبانی شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شما حتما تا به حال برای انتخاب یک گوشی خوب و متناسب با نیازهایتان دچار سردگمی شده‌اید! امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از گوشی‌ها با امکانات بسیار متنوع به بازار عرضه می‌شوند. که این امکانات و تنوع روزبه‌روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند و همین مسئله باعث سردرگمی افراد می‌شود. ما به شما گوشی بسیار زیبا و پیشرفته‌ی سامسونگ گلکسی A71 را معرفی می‌کنیم و در ادامه با معرفی ویژگی‌ها و امکانات بی‌نظیر این گوشی شما را شگفت زده خواهیم کرد.

ویژگی‌های عمومی گوشی سامسونگ گلکسی A71

گوشی گلکسی A71 به صورت دو سیم کارته و تک سیم کارته با پشتیبانی از شبکه‌های 2G، 3G و 4G در دسامبر 2019 معرفی و سپس در ژانویه 2020 با بازار عرضه شد. و به دلیل امکانات ویژه و خاص مورد توجه طیف وسیعی از کاربران قرار گرفت. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ورژن 10 می‌باشد و دارای پردازنده‌ی مرکز هشت هسته‌ایی و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 618 با قدرت پردازش سریع و بالا می‌باشد.

حافظه گلکسی A71:

امروزه به دلیل استفاده‌ی زیاد و متنوع کاربران از تلفن همراه، حافظه‌ی بالا یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب گوشی در بین افراد می‌باشد. گلکسی A71 دارای حافظه‌ی داخلی  128 گیگابایت 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت 8 گیگابایت رم می‌باشد. همچنین دارای درگاه اختصاصی برای حافظه میکرو اس دی تا یک ترابایت ظرفیت را نیز دارا می‌باشد.

دوربین گلکسی A71

دارا بودن دوربین جلو و عقب با کیفیت یکی از امتیازهای مهم و اساسی برای کاربران می‌باشد. زیرا امروزه گرفتن عکس‌ها و سلفی‌های عالی یکی از کاربردهای اصلی گوشی‌ها محسوب می‌شود. گوشی A71 با بهترین دوربین‌ها و کیفیت بالا عکس‌های خاطره‌انگیزی را برای شما به یادگار می‌گذارد. دوربین اصلی این گوشی با چهار لنز مجزای 64 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل با لنز ماکرو و 5 مگاپیکسل با سنسور تشخیص عمق تصویر می‌باشد. همراه با فلش LED پانومارا و تصویربرداری HDR است با قابلیت فیلم‌برداری با سرعت 30 و 960فریم در ثانیه  یکی از فوق العاده‌ترین دوربین‌ها است.

دوربین جلو تک لنز با کیفیت 32 مگاپیکسل است با قابلیت تصویربرداری HDR و فیلم برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه است.

باتری:

باتری گوشی یکی دیگر از قسمت‌های مهم و اصلی یک گوشی محسوب می‌شود. باتری  A71 غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت می‌باشد. با قابلیت شارژ سریع باتری 25 وات که امکان استفاده در زمان طولانی را به راحتی برای کاربران فراهم نموده است.

دیگر امکانات:

بدنه

ابعاد: 163.6 در 76 در 7.7 میلی‌متر

وزن:  179 گرم

ساخت: جلوی شیشه‌ای، بدنه‌ی پلاستیکی

نمایشگر

نوع: Super AMOLED Plus لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

سایز: 6.7 اینچ (~87.2% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن: 1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~393 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

محافظ: کورنینگ گوریلا گلس 3

اتصالات

شبکه بی‌سیم: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات

بلوتوث: 5.0، A2DP، LE

GPS: بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

NFC: بله

رادیو: رادیو اف‌ام

 

USB: 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل

متفرقه:

رنگ‌بندی: مشکی، نقره‌ای، آبی، صورتی

فناوری شبکه: GSM / HSPA / LTE

نتیجه گیری:

با توجه به امکانات متنوع گوشی‌های ارائه شده در بازار، انتخاب گوشی مناسب بسیار سخت می‌باشد. گوشی سامسونگ گلکسی a71 یکی از بهترین و معروف‌ترین مدل‌های معرفی شده در بازار می‌باشد. که با امکانات متنوع و ویژه رضایت بالای مشتریان و کاربران را به همراه داشته است. در این مقاله با معرفی ویژگی‌ها و امکانات گوشی سامسونگ گلکسی a71 سعی شد که شما را در انتخاب یک گوشی مناسب راهنمایی کنیم.

ما در پایان هر مقاله قصد داریم فروشگاه و یا سایتی را به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش و عرضه خدمات مد نظر فعالیت خوب و قابل توجهی دارد در این قسمت به معرفی فروشگاه اینترنتی دیجی دو میپردازیم در ادامه با ما همراه باشید

فروشگاه اینترنتی دیجی دو

فروشگاه اینترنتی دیجی دو دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع برای شما مشتریان عزیز و مخاطبان همیشگی است فروشگاه اینترنتی دیجی دو فعال در عرصه خرید موبایل , تبلت , لوازم جانبی , لپ تاپ , ساعت هوشمند , لوزام خانگی با ارائه بهترین قیمت و سریع ترین ارسال به تمام نقاط کشور است این فروشگاه دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع است که خیال شما را بابت یک خرید امن اینترنی راحت و آسوده می نماید

 

 

سامسونگ گلکسی A71:

شما حتما تا به حال برای انتخاب یک گوشی خوب و متناسب با نیازهایتان دچار سردگمی شده‌اید! امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از گوشی‌ها با امکانات بسیار متنوع به بازار عرضه می‌شوند. که این امکانات و تنوع روزبه‌روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند و همین مسئله باعث سردرگمی افراد می‌شود. ما به شما گوشی بسیار زیبا و پیشرفته‌ی سامسونگ گلکسی A71 را معرفی می‌کنیم و در ادامه با معرفی ویژگی‌ها و امکانات بی‌نظیر این گوشی شما را شگفت زده خواهیم کرد.

ویژگی‌های عمومی گوشی سامسونگ گلکسی A71

گوشی گلکسی A71 به صورت دو سیم کارته و تک سیم کارته با پشتیبانی از شبکه‌های 2G، 3G و 4G در دسامبر 2019 معرفی و سپس در ژانویه 2020 با بازار عرضه شد. و به دلیل امکانات ویژه و خاص مورد توجه طیف وسیعی از کاربران قرار گرفت. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ورژن 10 می‌باشد و دارای پردازنده‌ی مرکز هشت هسته‌ایی و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 618 با قدرت پردازش سریع و بالا می‌باشد.

حافظه گلکسی A71:

امروزه به دلیل استفاده‌ی زیاد و متنوع کاربران از تلفن همراه، حافظه‌ی بالا یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب گوشی در بین افراد می‌باشد. گلکسی A71 دارای حافظه‌ی داخلی  128 گیگابایت 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت 8 گیگابایت رم می‌باشد. همچنین دارای درگاه اختصاصی برای حافظه میکرو اس دی تا یک ترابایت ظرفیت را نیز دارا می‌باشد.

دوربین گلکسی A71

دارا بودن دوربین جلو و عقب با کیفیت یکی از امتیازهای مهم و اساسی برای کاربران می‌باشد. زیرا امروزه گرفتن عکس‌ها و سلفی‌های عالی یکی از کاربردهای اصلی گوشی‌ها محسوب می‌شود. گوشی A71 با بهترین دوربین‌ها و کیفیت بالا عکس‌های خاطره‌انگیزی را برای شما به یادگار می‌گذارد. دوربین اصلی این گوشی با چهار لنز مجزای 64 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل با لنز ماکرو و 5 مگاپیکسل با سنسور تشخیص عمق تصویر می‌باشد. همراه با فلش LED پانومارا و تصویربرداری HDR است با قابلیت فیلم‌برداری با سرعت 30 و 960فریم در ثانیه  یکی از فوق العاده‌ترین دوربین‌ها است.

دوربین جلو تک لنز با کیفیت 32 مگاپیکسل است با قابلیت تصویربرداری HDR و فیلم برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه است.

باتری:

باتری گوشی یکی دیگر از قسمت‌های مهم و اصلی یک گوشی محسوب می‌شود. باتری  A71 غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت می‌باشد. با قابلیت شارژ سریع باتری 25 وات که امکان استفاده در زمان طولانی را به راحتی برای کاربران فراهم نموده است.

دیگر امکانات:

بدنه

ابعاد: 163.6 در 76 در 7.7 میلی‌متر

وزن:  179 گرم

ساخت: جلوی شیشه‌ای، بدنه‌ی پلاستیکی

نمایشگر

نوع: Super AMOLED Plus لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

سایز: 6.7 اینچ (~87.2% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن: 1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~393 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

محافظ: کورنینگ گوریلا گلس 3

اتصالات

شبکه بی‌سیم: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات

بلوتوث: 5.0، A2DP، LE

GPS: بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

NFC: بله

رادیو: رادیو اف‌ام

 

USB: 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل

متفرقه:

رنگ‌بندی: مشکی، نقره‌ای، آبی، صورتی

فناوری شبکه: GSM / HSPA / LTE

نتیجه گیری:

با توجه به امکانات متنوع گوشی‌های ارائه شده در بازار، انتخاب گوشی مناسب بسیار سخت می‌باشد. گوشی سامسونگ گلکسی a71 یکی از بهترین و معروف‌ترین مدل‌های معرفی شده در بازار می‌باشد. که با امکانات متنوع و ویژه رضایت بالای مشتریان و کاربران را به همراه داشته است. در این مقاله با معرفی ویژگی‌ها و امکانات گوشی سامسونگ گلکسی a71 سعی شد که شما را در انتخاب یک گوشی مناسب راهنمایی کنیم.

ما در پایان هر مقاله قصد داریم فروشگاه و یا سایتی را به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش و عرضه خدمات مد نظر فعالیت خوب و قابل توجهی دارد در این قسمت به معرفی فروشگاه اینترنتی دیجی دو میپردازیم در ادامه با ما همراه باشید

فروشگاه اینترنتی دیجی دو

فروشگاه اینترنتی دیجی دو دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع برای شما مشتریان عزیز و مخاطبان همیشگی است فروشگاه اینترنتی دیجی دو فعال در عرصه خرید موبایل , تبلت , لوازم جانبی , لپ تاپ , ساعت هوشمند , لوزام خانگی با ارائه بهترین قیمت و سریع ترین ارسال به تمام نقاط کشور است این فروشگاه دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع است که خیال شما را بابت یک خرید امن اینترنی راحت و آسوده می نماید

 

 



:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی دیجی دو ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بهترین راه برای جلوگیری از شکستن کابل های شما ، مراقبت صحیح از آنها استبه طور خاص ، همیشه کابل را در هنگام جدا کردن آن از دستگاه یا درگاه USB نگه داریدبه طور ناگهانی بیرون کشیدن کابل بدون انجام این کار ، فشار بر ضعیف ترین قسمت ساخت و ساز ، جایی که کابل به پلاگین وصل می شود ، فشار می آورد در ادامه با بلاگتن همراه باشید

در هنگام حمل و نقل ، کابل های خود را حلقه بزنید و آنها را در صورت امکان با بند یا گیره نگه داریدبا دستکاری آن مطمئن شوید که کابل خود را به روشی صحیح حلقه کرده ایداین کابل به طور طبیعی به روشی خاص سیم پیچ خواهد شد ، که شما همیشه باید سعی کنید آن را تکرار کنید از خم شدن بیش از حد کابل ها و یا پیچاندن زیاد محکم آنها خودداری کنیدخم شدن کابل ، به ویژه در نقطه ای که کابل به پلاگین وصل می شود ، علت اصلی آسیب در طول زمان استاگر می توانید هنگام شارژ دستگاه خود از استفاده از دستگاه خودداری کنید ، از پوشیدن غیر ضروری کابل خودداری خواهید کرد.

احتمالاً شما نیاز دارید كه رفتار خود را تغییر داده و عادتهای قدیمی را بشكنید ، اما كابل های شما از شما تشكر می كننداگر قبل از خارج شدن از رختخواب به سراغ تلفن همراه خود می روید ، ابتدا مراقب باشید که کابل را جدا کنید. 

از محافظ کابل استفاده کنید

محافظ کابل با محافظت از نقطه ای که کابل به پلاستیک یا پلاستیک متصل می شود کار می کندآنها باید از یک ماده انعطاف پذیر مانند لاستیک ساخته شوند تا در هنگام اعمال فشار ، کابل کمی انعطاف پذیر باشداگر محافظ کابل انعطاف پذیر نباشد ، فقط نقطه ضعف را به سمت کابل بالا می برد.

شما می توانید یک بسته محافظ کابل را با چند هزار تومان از سایت ماکروتل  و فروشگاه ها بصورت آنلاین خریداری کنید  

تقریباً هر چیزی که می تواند از خم شدن بیش از حد کابل شما جلوگیری کند به محافظت از آن کمک خواهد کرد .

با آداپتورهای مغناطیسی از بروز حوادث جلوگیری کنید

در حالی که کابل ها به طور طبیعی به مرور زمان می پوسند ، با حرکت ناگهانی آسیب کابل تشدید می شودهمه ما به طور اتفاقی کابل شارژ را خاموش کرده ایم و هر آنچه را که شارژ می شود پرواز در اتاق را ارسال کرده استهنگامی که این اتفاق می افتد ، کابل معمولاً در جای خود باقی می ماند.

آداپتورهای مغناطیسی رویکرد مورد استفاده در کابلهای برق آیفون را استفاده کرده و آن را تقریباً در مورد هر دستگاهی که خود دارید استفاده کنیدابتدا یک آداپتور مغناطیسی کوچک را در درگاه شارژ دستگاه خود قرار دهیداین آداپتور سپس در صورت نیاز مغناطیسی را به کابل شارژ متصل می کند.

هنگامی که به طور تصادفی گوشی هوشمند خود را گرفتید ، کابل ها دیگر از حالت خم نمی شوند ، زیرا برای جدا کردن ایمن کابل ، مقدار کمی نیرو لازم استشما می توانید به همان اندازه که بخواهید آداپتور بخرید و از همان کابل برای شارژ همه چیز استفاده کنیدآداپتور برای از بین بردن آسان ، از پایین دستگاه شما بیرون زده و حتی ممکن است به نگه داشتن درگاه شارژ شما بدون استفاده از لنت و سایر سطلهای مختلف کمک کند.

به خاطر داشته باشید اگر می خواهید همان کابل شارژ را در بین چندین دستگاه به اشتراک بگذارید ، باید به یک سیستم واحد بچسبیدحتی می توانید یک محافظ کابل را به یک راه حل حتی با دوام تر به شارژر مغناطیسی خود اضافه کنید.

کابل های خود را زودتر تعمیر کنید

کابلهای فریم شده خطرناک هستنداگر به محض شروع به نمایش علائم سایش ، همچنان به استفاده از شارژرگوشی بپردازید ، ریسک می کنیدنه تنها می توانید به هر چیزی که شارژ می کنید صدمه بزنید بلکه می توانید شوک تند و زننده ای نیز ایجاد کنید یا آتش سوزی را شروع کنیدما توصیه می کنیم کابل های آسیب دیده را دور بیندازید تا در قسمت ایمن قرار بگیرند.

اگر متقاعد شده اید که کابل شما خیلی آسیب دیده نیست ، یا تازه در معرض نشانه های سایش بدون قرار گرفتن کامل سیم کشی قرار گرفته اید ، ممکن است بخواهید به جای آن کابل های خود را تعمیر کنیدتا کنون ، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از لوله های برقی گرما کوچک است.

شما می توانید یک کیت لوله کوچک شده گرما را با  کمتر از چند هزار تومان انتخاب کنید و بخریداین لوله ها روی سیم موجود شما قرار می گیرند و در هنگام استفاده از حرارت مستقیم ، اندازه آن کوچک می شوندبرای نتایج سریع از اسلحه گرم استفاده کنید ، اما در بسیاری موارد ، سشوار نیز با کمی صبر کار می کندلوله تا حدودی انعطاف پذیری را کاهش می دهد ، بنابراین این حتی می تواند وظیفه مضاعف را به عنوان محافظ کابل بکشد تا از ریش شدن آینده جلوگیری کند.

به یاد داشته باشید: اگر از وضعیت کابل ناراحت هستید ، آن را قطع کرده و داخل سطل پرتاب کنید.

https://www.macrotel.ir/78-chargers-cables

 



:: برچسب‌ها: مراقبت از کابل های شما ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ما در این مقاله قصد داریم در مورد ثبت شرکت و انجام این پروسه در بیرون از مرزهای ایران صحبت کنیم یکی از کارهایی که می تواند در ارتقا سطح کیفی کار هر فعال اقتصادی دارد شما هم میتوانید در کشورهای خارجی شرکت ثبت کنید و فعالیت حرفه ایی خود را در خارج از کشور هم گسترش دهید ثبت شرکت در خارج از کشور دارای مزایای بسیاری است که ما قصد داریم در این مقاله در مورد این مزایا با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

ثبت شرکت

شاید شما هم یکی از آن افرادی باشید که یک فعالیت اقتصادی دارید که برای اعتماد هرچه بیشتر مشتریان و کسانی که از خدمات شما بهره می برند مجبور به ثبت فعالیت خود در چهارچوب یک شرکت تجاری و یا خدماتی هستید این فرآیند ثبت می تواند توسط شخص شما و یا یک وکیل کاربلد صورت گیرد که شامل هزینه هایی است ولی پیشنهاد ما برای انجام این کار سپردن کار به دست یک وکیل کارکشته و یا شرکت هایی است که در این زمینه از تجربه خوبی برخوردار هستند

ثبت شرکت در گرجستان

این مورد از ثبت شرکت یکی از اموری است که در ایران طرفداران بسیاری دارد و شرکت های زیادی در این مورد می توانند کسانی که قصد ثبت شرکت در خارج از ایران را دارند راهنمایی و کمک کنند گرجستان به دلیل پشتیبانی از سمت دولت های اروپایی در واقع کشوری اروپایی محسوب می شود که داشتن امکاناتی نوین ، پایین بودن هزینه های زندگی و امنیت بالا از مزایای اقامت گرجستان است. البته باید گفت که پاسپورت گرجستان نیز از امتیاز و ارزش بالایی برخودار است چرا در حال حاضر رتبه چهل سوم را در بین سایر کشور ها دارد و همین ویژگی باعث متمایز شدن گرجستان با سایر کشور های اروپایی و کشورهای هم سطح این کشور می شود.

با در نظر گرفتن ویژگی ها و مزایایی که تا حال از گرجستان ذکر شد گرجستان کشوری توریستی محسوب می شود و روزانه بر طرفداران آن افزوده می شود . افراد زیادی با اهدافی همچون تحصیل , کار و زندگی تصمیم می گیرند به گرجستان مهاجرت کنند. شاید برای شما هم سوال باشد مزایای مهاجرت به گرجستان چیست؟ روش های مهاجرت به گرجستان چیست ؟ شرایط مهاجرت از طریق ثبت شرکت در گرجستان چگونه است؟ جواب تمام این سوال ها را می توانید در سایتی که در پایان این مقاله لینک خواهد شد را پیدا کنید

با وان جورجیا آشنا شوید

گرجستان از نظر امنیت مقام سوم را دارد و این پوئن مثبت بسیاری از ایرانیان را به اخذ اقامت گرجستان راغب کرده است . وان جورجیا یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فعالان در زمینه اخذ اقامت در گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و تحصیل در گرجستان است که با دارا بودن کادری مجرب مسیر رسیدن به اهدافتان را هموار می نماید. هدف وان جورجیا ارائه اطلاعات جامع و خدمات حرفه ای به افراد علاقه مند به اخذ اقامت گرجستان به روش های ممکن می باشد.

شرکت وان جورجیا با سابقه طولانی در حال ارائه ي خدمات تخصصي خود در کشور گرجستان در حوزه های سرمایه گذاری، ملک، اقامت و خدمات حقوقی و حسابداری، همراه با تیم متخصص و کارآزموده میباشد. یکی از اهداف اصلی وان جورجيا، کاهش دغدغه های مرسوم در خصوص سرمایه گذاری و ریسکهای مربوط به آن در کشور گرجستان است، لذا بر پایه ی صداقت در ارائه ي اطلاعات واقعي و تصميم ساز و خدمت رسانی همراه با کیفیت بالا، در حوزه های ذکر شده، در خدمت هم وطنان عزیز خواهيم بود.شعارشرکت وان جورجیا، “همه چیز در یک مکان”، می باشد که ناشی از گستره ی خدمات، منجمله: ترجمه ی كليه مدارك هويتي و شركتي، كليه ي موارد حقوقی، خدمات حسابداری، تدوین و ارائه ی طرح های تجاری، همراهی از زمان تهیه ی طرح تا پیاده سازی طرح، تامین نیروی انسانی، طراحی لوگو، طراحی سایت و برندینگ، خدمات مربوط به ارگانهای دولتی اعم از اخذ مجوزهای لازم در حوزه های مختلف تولیدی، خدماتی، بازرگانی و ساخت و ساز از ارگانهاي ذيربط، ایجاد بستر همکاری مشترک در پروژه های بزرگ ملی و ایجاد تسهیل در برگزاری جلسات در رده های بالای دولتی، ميباشد



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت در گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در عرصه کنونی با پیشرفت کسب و کارها و روی آوردن درصد زیادی از صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک به دنیای وب باعث شده متخصصانی در عرصه های وب و پیشرفت کسب و کارهای آنلاین به وجود آمده است که بسیار توانسته به پیشرفت این عرصه در کشور کمک کند با بلاگتن در ادامه این مقاله همراه باشید تا شما را با رمز و رازهای پیشرفت کسب و کار بیشتر آشنا کنیم.

سایت اینترنتی

اگر شما هم کسب و کاری دارید که در عرصه فروش فیزیکی فعالیت دارد به شما پیشنهاد می کنیم به زودی به فکر طراحی یک وبسایت برای بیشتر دیده شدن و فروش بیشتر بیوفتید سایت و داشتن یک فروشگاه اینترنتی می تواند به پیشرفت کار شما و فروش هرچه بهتر شما کمک کند وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات وب حاوی محتوای مالتی‌مدیا است که دارای یک دامنه اینترنتی یا زیردامنه اینترنتی مشترک‌اند و توسط حداقل یک سرور وب انتشار داده می‌شود وبگاه‌ها روی شبکه پروتکل اینترنت مثل شبکهٔ اینترنت یا شبکه محلی قرار می‌گیرد.

حال جای سوال دارد که بعد از طراحی سایت باید چه کنیم تا دیده شویم و به فروش حداکثری نزدیک شویم در اینجا باید بگوییم نیازمند یک متخصص سئو هستید تا سایت شما را برای معرفی به موتورهای جست و جو و پیشرفت کلمات شما از طریق راه های مختلف همچون تولید محتوا و لینک سازی پیشرفت دهد

بک لینک

پیوند ورودی یا بک‌ لینک به ابرپیوندیک وب ‌گاه به وب ‌گاه دیگر می‌گویند که یکی از موارد تعیین‌کنندهٔ میزان بهینه‌سازی موتور جستجو می‌باشد. بک لینک یا لینک بیلدینگ به معنی اتصال در اینجا به معنی اتصال یک سایت به سایت دیگر از طریق ادرس دادن به کلمه کلیدی مورد نظر شما می‌باشد بک لینک دو نوع می‌باشد بک لینک داخلی که داخل سایت می‌باشد یعنی از صفحه ای در وب سایت خودتان به صفحه ای دیگر لینک داده می‌شود و بک لینک خارجی به معنی این است که از یک سایت دیگر به سایت ما لینک داده بشود هر دو این فعالیت‌ها برای سئو انجام می‌شود ، و راهی است برای افزایش اعتبار نزد موتورهای جستجو .

هر پیوند ورودی (بک لینک) مهر تاییدی بر صحت مطلب ما است و از طرفی داشتن بک لینک از طرف وب سایت‌هایی که در زمینه فعالیت ما و یا زمینه‌های مکما و مربوط به آن فعالیت دارند نشان دهندهٔ میزان اعتبار وب سایت و محتوای ما خواهد بود.

بک لینک باعث بالا رفتن امتیاز سایت می‌شود و اعتبار سایت را زیاد می‌کند به‌طور کلی به تمامی این فعالیت‌ها لینک بیلدینگ گفته می‌شود

خرید بک لینک

حال با وجود چنین فاکتورهایی مجموعه های زیادی وجود دارند که خدمات مختلف وب را از طراحی تا سئو بر عهده دارند تا صاحبان کسب و کار با مراجعه به آن ها و خرید مختلف خدمات موجود آن ها به پیشرفت خود و سایت به فروش حداکثری و پیشرفت کلمات کلیدی کمک کنند یکی از این خدمات خرید بک لینک و فروش بک لینک می باشد که در بین صاحبان کسب و کار طرفداران بسیاری را دارد و برای دریافت هرچه سریعتر نتیجه پیشنهاد می شود در ادامه قصد داریم یکی از این مجموعه های فعال را به شما معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید

بی شک یکی از بهترین شیوه‌ها برای ارتقای کسب و کارها، تبلیغات می‌باشد و یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات نیز اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است.

آی آر سویشال

ما در کنارتان هستیم تا با تبلیغ شما و کسب و کارتان، شما را به جایگاهی که قطعاً لایقش هستید برسانیم.

آی آر سوشال با نگرشی نو پا به عرصه ارائه خدمات آنلاین گذاشته است و کارشناسان ما و بخش مدیریت همواره پاسخگوی شما بوده و قدم به قدم با مشتریان تا اتمام یک پروژه همراه خواهند بود تا مشتری با خیالی آسوده سفارشات خود را ارسال و بهترین نتیجه را دریافت نماید. بدون شک هدف اصلی تیم آی آر سوشال جلب اعتماد مشتری از طریق ارائه خدمات با کیفیت بالا و هزینه پایین می‌باشد. در واقع رویکرد اصلی این گروه به وجود آوردن یک اعتماد دو جانبه بوده و خواهد بود. به همین خاطر با فراهم کردن امنیت در خرید و فرآیند سفارش، نماد اعتماد پرداخت و مجوز ساماندهی محتوای فضای مجازی و کسب و کار در پایین سایت درج گردیده و با کلیک بر روی آن‌ها، قابلیت رهگیری مشخصات و صاحب امتیاز آی آر سوشال و مدیریت، برای همگان امکان‌پذیر می‌باشد که مشتریان عزیز می‌توانند با اطمینان خاطر از خدمات سایت استفاده نمایند. امید است خدمات سایت بتواند پاسخگوی نیازهای تمامی عزیزان باشد.



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک , معرفی مجموعه فروش بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()