نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

توری آهنربایی یا طلق نرم آهنربایی که اصطلاحا با نام های پرده مغناطیسی ، پرده مگنتی یا در مغناطیسی شناخته می شود در واقع جهت حفاظت از محیط در برابر حشرات و گرد و خاک و ویروس ها و یا صرفه جویی در انرژی کاربرد دارد .
پرده مغناطیسی
مثلا از توری آهنربایی در مکانهایی استفاده می شود که حضور حشرات ایجاد مزاحمت می کنند ! بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت آسایش خاطر و حفاظت محیط مد نظر در برابر حشرات بهره مندی از این محصول می باشد
یا مثلا از طلق نرم آهنربایی جهت صرفه جویی در انرژی و ثابت نگه داشتن دمای محیط و یا جهت جلو گیری از ورود گرد و غبار به محیط مد نظر (اتاق خانه ، فروشگاه ، گلخانه ، سردخانه ، گرم خانه ... ) و یا جهت کنترل هوای فضای مد نظر که هم اکنون مورد استفاده در تونلهای ضد عفونی ویروس کرونا میباشد ! و یا جهت عدم گسترش و سرایت ویروس به سایر قسمتها در محل نگه داری و قرنطینه بیمار کرونایی نیز از این محصول بهره مند می شوند
در آهنربایی
توری مغناطیسی معمولا از تور فایبر گلاس یا تور پلی استر و یا تور پارچه ای با ریزترین روزنه موجود بازار تولید می شود ، بهترین گزینه برای انتخاب محصول در نوع تور بستگی به محل مورد استفاده از تور را دارد ! مثلا برای مکانهای با دمای بالا تور فایبر گلاس مناسب هست و چنانچه محل مورد نظر پشه های بسیار ریز دارد می توان از دو نوع تور همزمان استفاده کرد تور فایبر گلاس جهت ایستایی به اضافه تور پارچه ای ! جهت حفاظت از پشه های ریز ! توری پلی استر امکان دارد در محلهای داغ ! مقاومت خوبی نداشته باشد و بر اثر گرما مچاله شود اما برای مکانهایی با هوای کوهستانی و معتدل گزینه مناسبی می باشد و روزنه هر چه ریزتر باشد مناسب تر خواهد بود البته به شرط وضوح دید .
در توری های مغناطیسی نیازی به آهنربای زیاد نیست ! چون فشار هوا بر توری کم هست و چنانچه آهنربا ضعیف و یا کم باشد نیز احتمالا مشکلی پیش نخواهد آمد ! اما تولیدی ستمپی معمولا برای طلق و توری به تعداد یکسان آهنربا استفاده میکند و در مکانهای بادخور و یا رستورانها که دارای هواکش قوی هستند پیشنهاد می شود هنگام سفارش طلق مغناطیسی درخواست دوبرابر آهنربا را داشته باشند ! درسته هزینه تولید بیشتر خواهد شد اما نتیجه خیلی مطلوبتر خواهد بود و برای تور مغناطیسی همان آهنربای استاندارد کفایت می کند ! توجه داشته باشید که در آهنربایی به اندازه قدرت آهنربا ها بازدهی خواهد داشت ! پیش آمده در محلی و به سفارش خود مشتری طلق مغناطیسی با تعداد آهنربای معمول نصب شده است و پس از روشن شدن هواکش رستوران آهنربا ها کارایی لازم را نداشته و قدرت بستن را نداشته اند ! و یا در معرض باد بوده و  وزش باد شدید ! موجب فاصله گرفتن آهنربا ها از هم و بسته نشدن بعد از عبور افراد شده است ! در چنین مواقعی برخی مشتریان توقع ربایش قوی آهنربا را دارند ! بادی که درخت را از جا می کند ! چند آهنربا نمیتوانند در مقابلش خودی نشان دهند ! لطفا دقت بفرمایید که برای کجا و برای چه میخواهید از این محصول استفاده بفرمائید
در مغناطیسی
برای تهیه در (پرده) مغناطیسی لطفا به تعداد آهنربا ها توجه بفرمائید ! هر چه تعداد آهنربا بیشتر باشد بازدهی بهتر و بیشتری خواهد داشت ، البته توجه بفرمائید که آهنربای یکسره مزایا و معایبی دارد ! مزیت آهنربای یکسره این است که از بالا تا پایین ربایش یکسان هست اما عیبش این است که هنگام جمع آوری و یا ارسال و نصب احتمال زیاد دچار شکستگی و ریزش شود ! و یا نصب آن توسط مشتری سخت باشد! زیرا جهت ارسال میبایست آهنربا روی کار جاگذاری نشود و اینکار توسط مشتری مونتاژ و انجام شود که اکثر مشتریها محصول آماده میخواهند تا محصول مونتاژ نشده ! ، بنابر این آهنربا با قاب پلاستیکی که معمولا با چند سانتیمتر فاصله از یکدیگر روی کار نصب میشوند، گزینه مناسبی جهت مونتاژ کامل و بسته بندی کوچکتر و ارسال راحتتر و جمع آوری فصلی و نصب مجدد راحتتر میباشد و ما تلاشمان این است که راحتترین مونتاژ  و نصب و با دوام ترین محصول را به مشتری ارائه دهیم تا رضایت مشتری جلب شود، جلب رضایت مشتری علاوه بر خوشحالی و رضایت خاطر ما موجب رونق و برکت و گواراتر شدن در آمد و کسب و کار ما خواهد شد و چنانچه مشتری ایده ای داشته باشد متناسب با ایده ایشان و به صورت سفارشی تولید خواهیم نمود .
پس از توری فایبر گلاس با ریزترین روزنه + آهنربای قوی در تعداد متناسب با محل مورد نظر ، چسب کار شده روی محصول حائز اهمیت هست زیرا محصول توسط این چسبها مهار میشود و چنانچه چسب استفاده شده از نوع هوک لوپ باشد میتوانید هر بار که خواستید محصول را از محل نصب جدا کرده و مجدد نصب بفرمائید ، اما چنانچه از این نوع چسب استفاده نفرمائید بستگی به نوع چسب استفاده شده دارد که عمر محصول را تعیین خواهد نمود
در آهنربایی
چسب هوک لوپ به بالا و کناره های پرده دوخته می شود که مهم چسب بالای محصول میباشد که نسبت به چسب کناره ها بایستی پهن تر باشد تا بتواند وزن پرده را مهار کند و موجب ایستایی مناسبی شود ، چسب کناره ها نیز جهت مهار محصول میباشد و کاربرد دیگر آن کمک به باز و بسته شدن در می باشد ، این چسبها چند نوع می باشند و بنا به موجودی روز بازار به دست تولید کنندگان میرسند ، چسب هو ک لوپ ساده که به روی کار دوخته می شود و چسب هوک لوپ پشت چسبدار که بهترین نوع آن چسب هوک لوپ پشت چسبدار کارخانه ای (اورجینال) میباشد که معمولا تولیدی های کمتری از این نوع چسب استفاده میکنند ! زیرا به نسبت قیمت بالاتر  و به جهت عرضه، عرضه کمتری دارد ، و نوع بعدی چسب توسط خود تولید کننده ها تولید میشود که چسب دو طرفه به چسب ساده به نحو ه های متفاوت به پشت چسب هو ک لوپ دوخت میخورند ! و یا انواع چسبهای دیگر را در تولید این محصول استفاده می نمایند  تا موجب راحتی نصب شود و مصرف کننده بتواند به راحتترین نوع ممکن محصول را روی چهارچوب مد نظر نصب کند ، راحتترین نصب ممکن جدا سازی لایه چسب و قرار دادن / چسباندن آن به چهار چوب مورد نظر .
معمولا این محصول (پرده مغناطیسی) دور تا دور با نوار مخصوص دوخته میشود تا مقاومت و عمر کار بالا برود و در قسمت پایین محصول از وزنه سنگین که معمولا سرب میباشد استفاده میکنند تا این سنگینی جهت بسته شدن سریعتر در کمک کند و عملکرد ربایش آهنربا ها تقویت شود و اینکه وضعیت کلی محصول کمتر درگیر  و تحت تاثیر باد باشد و در موقعی و به سفارش مشتری در انتهای پرده نیز از آهنربا استفاده میشود تا به چهار چوب بچسبد ! که در چنین مواقعی باید در اندازه گیری بسیار دقت بفرمایند.
در آهنربایی
ویژگی های این محصول :
مناسب برای ورودی تمام تجاری ها و اداری های پر تردد ، فوق العاده شکیل و با دوام  ، شفافیت و وضوح بالا ، در ابعاد متنوع و با ابعاد مورد نظر مشتری ( غیر استاندارد و سفارشی) ، نصب آسان بر روی تمام سطوح ، قابلیت جداسازی و نصب مجدد و استفاده برای مدت طولانی ، حفظ گرما و سرمای محیط مغازه و دفترکار ، جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و حشرات ، بسته شدن خودکار بدون مصرف انرژی ، ساده و هوشمند ! ،  اتصالات این محصول هوشمند به وسیله آهنرباهای قدرتمند تامین می شود ، علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی بودن و ظاهر جالبش که تاثیر زیادی روی کیفیت دکوراسیون خانه و محل مورد استفاده می گذارد ، به عنوان یک عایق یا فیلتر نیز عمل میکند  ، برای عبور از این پرده نیازی نیست که از دستانتان استفاده کنید! ، هنگام عبور بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده شده و سپس به صورت خودکار (قدرت مغناطیس) دوباره روی هم قرار گرفته و بسته می شود! ، حتی برای حیوانات خانگی نظیر گربه و ... نیز عبور از آن بسیار ساده است .
لازم به ذکر است مواد اولیه جهت تولید برای تولیدکنندگان گرامی  و محصول آماده جهت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان گرامی موجود می باشد 09191261874
انتشار با ذکر منبع بلا مانع می باشد .



:: برچسب‌ها: پرده مغناطیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

گلخانه فضایی فوق العاده زیبا و دل انگیز می‌باشد که در آن انواع گل ها، گیاهان یا میوه های مختلف و متنوع کاشت می شود. اولین بار در زمان روم باستان، با یک روش مصنوعی باغبانان رومی، برای رشد سبزیجات سیستمی شبیه گلخانه ایجاد کردند. آن ها در طول روز در چرخ دستی‌هایی مقابل نور خورشید محصول خیار را قرار می‌دادند و سپس شب محصول را به جای گرم منتقل می کردند.

گلخانه

در زبان انگلیسی گلخانه (Greenhouse)گفته می‌شود. که از اسکلت و چهار چوبی با پوشش شفاف ساخته شده می‌شود. که نور و گرمای خورشید در آن به خوبی قابل نفوذ می باشد. و در آن نهادهایی موثر همانند (نور، رطوبت، دما و دی اکسید کربن) که در رشد و نموی محصولات کشاورزی و باغبانی تاثیر دارد امکان پذیر و قابل کنترل می باشد.همچنین فراهم ساختن شرایطی کاملا مناسب برای رشد و نموی میوه ، گل‌ها و گیاهان را دارا می باشد که این محصولات می‌توانند در برابر خسارت و شرایط نامساعد به حفظ و رشد و نموی محصولات در برابر  عواملی از قبیل آفات و بیماری و تغییرات آب و هوایی کمک کند.

مزایای کاشت گلخانه ای چیست؟

گلخانه ای دارای مزایای بسیاری برای  کشت انواع مختلف محصولات کشاورزی و باغبانی است که در اینجا به مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • محصولات کشت شده در گلخانه بیشتر از محصول کشت شده در فضای آزاد کهبرابر۱۰ تا ۱۲ ارتفاع دارد که این میزان بستگی به نوع گلخانه، نوع محصول کشت شده و امکانات کنترلی گلخانه بستگی دارد.
  • افزایش تولید انواع محصولات کشاورزی و باغبانی در شرایط گلخانه‌ای
  • تولید محصول در تمام چهار فصل سال
  • تولید انواع میوه ها و سبزی های خارج از فصل
  • قابلیت کنترل موثر بر محصول در برابر آفات و بیماری‌ها
  • استفاده از انواع  سموم ، کودها و آفات کش ها به صورت کنترل شده
  • قابل کنترل تولید و  نیاز به آبیاری کمتر
  • امکان مقاوم کردن گیاهان حاصل از کشت بافت
  • امکان تولید اقتصادی محصولات  و با صرفه
  • امکان اجرای کشت محصول کشاورزی و باغبانی بدون استفاده از خاک

 

گلخانه‌ها از نظر اندازه و ابعاد

انواع گلخانه ها از نظر ابعاد و اندازه با یکدیگر تفاوت دارند.گلخانه ها به دو صورت ثابت و متحرک وجود دارند:

1. گلخانه های ثابت: همانطور که از نامش پیداست به شکی کاملا ثابت و از مصالح ساختمانی ساخته می‌شود.

2. گلخانه های متحرک: این نوع گلخانه ها از اجزایی ساخته می شوند که امکان جابجایی و انتقال آنها وجود دارد.

مهمتریننکات در ایجاد گلخانه

موقعیت گلخانه باید به گونه‌ای باشد که بیشترین مقدار نور خورشید را دریافت نماید. موضوعی بسیار مهمی که  باید در ایجاد گلخانه به آن دقت کرد، جریان هوا می‌باشد. چراکه گردش هوا باید به شیوه‌ای باشد که در نزدیکی برگ‌های گل و گیاهان هوای تازه قابل تامین باشد تا گیاه بتواند دی اکسید کربن تازه را دریافت نماید و اکسیژن لازم را پس دهد.

همچنین دلیل شرایط محیطی و کنترل آن در فرآیند فتوسنتز گیاهان و تولید محصولات امری مهم می‌باشد، چراکه این موضوع به بستگی عواملی ازقبیل دما، آب، شدت نور و مواد غذایی دارد. همچنین آبیاری گلخانه بستگی به نوع محصول دارد که  به صورت بارانی یا قطره ای انجام شود.

 

انواع گلخانه

1- گلخانه تفریحی و سرگرمی: در این نوع گلخانه بیشتر گلها و درخچه های زینتی خانگی نگه داری می‌شود.

2-گلخانه تحقیقاتی: هدف از ساخت این نوع گلخانه برای تحقیقات و اصلاح ساختار ژنتیکی و تولید محصولات کشاورزی و باغبانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3- گلخانه آموزشی: هدف از احداث این نوع گلخانه جهت أموزش کارآموزان و دانشجویان در راستای آموزش مراحل کاشت, داشت, برداشت و مدیریت محصولات کشاورزی و باغبانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4- گلخانه تجاری: هدف از احداث این نوع گلخانه جهت تولید محصولات کشاورزی و باغبانی خارج از فصول سال در فضای باز در راستای اشتغالزایی و و کسب درآمد می باشد.

 

گلخانه ها از نظر ساختار:

1- گلخانه یکطرفه: این نوع گلخانه بطور معمول در کنار گلخانه ای دیگر یا کنار دیوار احداث می‌شود.

2-گلخانه نیمه دوطرفه: این نوع گلخانه شباهت زیادی به گلخانه دوطرفه دارد. با این تفاوت که سقف این نوع گلخانه از دو شیب غیر مساوی پوشانیده شده است.

3-گلخانه دوطرفه یا سقف شیروانی: این نوع گلخانه دارای شیب تند به شکل کلمه (A)و سقف آن به شیوه ای میباشد که پهناد سقف تمامی گلخانه به صورت مساوی پوشانیده شده ساخته می‌شود.

4-سقف گنبدی: این نوع گلخانه که از نامش پیداست به شکل گنبد که دارای دو سطح شیب دار با شیب مساوی که تمامی مزایای گلخانه ای تونلی را شامل می‌باشد ساخته می‌شود.  

5-دندانه ای: ساخت این نوع از گلخانه در مناطق بالای که 40 درجه عرض جغرافیایی دارد و سطح آن تبادل کمتری با محیط دارد.

6-سقف قوسی: این نوع گلخانه به شکل کوانست یا نیمه استوانه ای که اسکلت آن از لوله های آب ساخته می‌شود.

لوازم و تجهیزات گلخانه

تجهیزات لازم که در گلخانه مورد استفاده می باشد به صورت زیر است:

وسایل گرم کننده گلخانه:

امروزه  برای گرم کردن گلخانه‌ها، در بیشتر نقاط کشور از بخاری های گازی و نفتی استفاده می‌شود. همچنین باید دودکش آن ها طوری قرار گیرد که به هوای بیرون راه داشته باشد تا از تولید گازهای سمی ناشی از سوختن نفت و گاز، به گیاهان داخل گلخانه آسیب نرساند.

نمی توان هیچکدام یک از سوخت‌های‌ گلخانه‌ (نفت، گاز و زغال) را برای تمام گلخانه‌ها توصیه کرد، چراکه هر گزینشی، به عواملی مانند موجود بودن سوخت مورد نظر،هزینه های ترابری،  هزینه هر واحد گرمایی ، وسایل مورد نیاز و کارگر بستگی دارد.

همچنین در گلخانه های بزرگ و به ویژه در سطح تجاری مواد سوختنی در یک دیگ بخار سوزانده می شوند و به صورت آب گرم یا بخار، گرما در تمامی قسمت‌های گلخانه توزیع می‌شود.

به وسیله لوله‌های که در اسکلت گلخانه قرار گرفته است آب گرم یا بخار از کنار دیوارهای جانبی و از زیر سکوهای گلخانه عبور می‌کند و به صورتی کاملا یکنواخت گلخانه را گرم می‌کند، و پس از آن به دستگاه گرمازای مرکزی برگشته و دوباره، گرم می شوند. با در نظر گرفتن برتری ها و عیب های گزینشی (آب گرم  یا بخار)، صورت می‌گیرد.

به طور کلی از بخار در گلخانه های بزرگ  و از آب گرم در گلخانه های کوچک استفاده می گردد. اگر در یک سیستم بسته از آب گرم با دمای بالا و در فشار زیاد، استفاده شود. بازده آن به‌ صورت بخار خواهد بود، در گلخانه می‌توان از بخار آب برای سترون کردن خاک و وسایل گلخانه استفاده کرد. قابل ذکر می‌باشد که بهترین سوخت برای گلخانه ها گاز طبیعی می‌باشد.دلیل بر پاک سوختن و نبود نیاز به مخزن سوخت و همچنین هزینه نگهداری کمی دارد.

 

وسایل اندازه گیری دمای گلخانه:

با استفاده از انواع دماسنج های مختلف می‌توان دمای گلخانه‌ها را اندازه گیری کرد. در گلخانه برای اندازه گیری دما قرار دادن یک دماسنج کافی نمی‌باشد همچنین باید از دو یا چند وسایل اندازه گیری دما  استفاده کرد. چراکه دما در ارتفاعهای مختلف گلخانه با هم تفاوت دارد، برای اینکه از دمای واقعی محیط اطراف گیاه مطلع شویم  باید دماسنج در سطح گیاه قرار بگیرد تا دمای واقعی را نشان دهد. برای اندازه گیری دقیق نوسان های دمایی شبانه روز از دماسنج هایی در گلخانه ها استفاده می شود که دمای شبانه روز گیاه را به صورت پیوسته ثبت کرده و بعضی اوقات با رطوبت سنج همراه می باشند.

به طور معمول نوعی از دماسنج‌ها که برای گلخانه ها مناسب می‌باشد،که  دمای لحظه ای را همراه با دمای بیشینه و کمینه نشان می‌دهد. دماسنج، وسیله ای می‌باشد که اندازه‌گیری دما را بر مبنای واحدهای مختلف انجام می‌دهد.همچنین  با استفاده از دماسنج‌ ها می‌توان دمای گلخانه  را اندازه گرفت. که رایج‌ترین دماسنج‌ها ،دماسنج‌های الکلی و جیوه ای می‌باشد که درون مخزنشان با منبسط شدن جیوه یا الکل کار می‌کنند.

توسط دماسنج‌های جیوه‌ای و الکلی اندازه‌گیری دما برای دماهایی امکان‌پذیر می‌باشد به طوری که مایع درون دماسنج  با نقطه انجماد بالا و نقطه جوش پایین‌ باشد که دماسنج‌های الکلی می‌توانند دماهای 78+ الی 165- را  نشان دهند و برای دماهای بالاتر  باید از دماسنج های ترموکوپلی و آذرسنج ها جهت اندازه‌گیری استفاده کرد.

منبع : شرکت گلخانه سازی سپید الوند



:: برچسب‌ها: گلخانه چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با به وجود آمدن فروشگاه های هنری زیاد به صورت آنلاین و غیر آنلاین خرید ابزار هنری سخت شده است. توی این مقاله امروز می خوام راجب یک فروشگاه هنری قوی در زمینه ی فروش لوازم هنری و آموزش های مجازی رایگان با شما صحبت کنم.

فعالیت فروشگاه هنری لوکس آرا

فروشگاه هنری لوکس آرا یک مجموعه ی جامع و قوی در زمینه ی فروش لوازم هنری و آموزش های هنری رایگان می باشد.باید بگوییم که هدف اصلی این مجموعه,حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس‌آرا در این راستا تلاش‌های فراوانی را به کار بسته تا از هنر دست هنرمندان ایرانی حمایت کند.این فروشگاه جهت حمایت از هنرمندان به صورت تعاملی هم فروشنده ی آثار است و هم یک مرجع کامل جهت خرید ابزار تولید صنایع دستی می باشد.

فروش ابزار هنری

در این فروشگاه شما می توانید مواد اولیه ی هنرهای روز همچون رزین اپوکسی, ورق طلا,پتینه کاری,نقاشی روی شیشه و...با قیمت مناسب تهیه کنید.
وبلاگ آموزشی لوکس آرا(ورود به وبلاگ لوکس آرا)
از نقاط قوت این سایت می توان به وبلاگ آن اشاره کرد.جالب است بدانید که انواع هنر های روز همانند عروسک روسی,تریکوبافی,کچه دوزی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اگر در زمینه تولید صنایع دستی فعالیت می‌‌کنید، می‌توانید آثار خود را از طریق لوکس آرا عرضه کنید و از محتوای آموزشی و همچنین مواد اولیه عرضه شده در این سامانه استفاده کنید. کلیه محصولات هنری ارائه شده در این سامانه از آثار هنرمندان ایرانی است.همچنین اگر مربی هنری هستین و علاقه به آموزش های مجازی دارین می توانید به عنوان مربی لوکس آرا فعالیت کنید.
هدف اصلی از راه اندازی لوکس آرا
هدف از عرضه ی این بستر تسهیل مسیر تولید صنایع دستی داخلی و رونق بازار کار هنرمندان است. بر اساس این که در چه حوزه‌ای مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید از این بستر هم در زمینه ی خرید,فروش و آموزش استفاده کنید

چرا از لوکس آرا خرید کنم؟

لوکس آرا کامل ترین ست لوازم را خدمت مشتریان خود رائه می دهد، تنوع بالای محصولات ، قیمت مناسب و پشتیبانی مطلوب سه اصلی هست که لوکس آرا از روز تاسیس به آنها پایبند بوده است . ارتباط مستمر با مشتریان و مشاوره قبل از خرید از طریق پیامک ، شماره تماس ، تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام این اطمینان را به شما خواهد داد که لوازم هنری خود را از با اطمینان کامل از لوکس آار با کمترین قیمت و بدون هیچ نگرانی از کیفیت محصول ، با چند کلیک ساده خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.
"خدمات ما بر سه پایه کیفیت * تنوع و ارزانی می باشد که امید است بتوانیم رضایت شما هنرمندان را جلب نماییم."

ثبت سفارش در لوکس آرا

ثبت سفارش در فروشگاه هنری لوکس آرا به صورت بسیار آسان و کاربر پسند طراحی شده است.به طوریکه شما می توانید حتی بدون ثبت نام در سایت, سفارش خود را به راحتی ثبت کنید.البته توصیه ی ما به شما این است که در روال ثبت سفارش ثبت نام کنید,تا سفارش شما توسط همکاران به صورت بهتری پیگیری شود.

نحوه ی ارسال در لوکس آرا

1- پس از ثبت سفارش و تایید آن از سوی مرکز سفارشات فروشگاه مجازی لوکس آرا،از طریق متصدیان تحویل کالای لوکس آرا ارسال می‌گردد.
2- تمامی سفارشات روز در صورتی که قبل از ساعت 11 ثبت شوند در همان روز ارسال می شوند.
3- ارسال کالا با توجه به سفارش و کالای مورد نظر بین 1 تا نهایت 4 روز طول می کشد.
4- نحوه ی ارسال کالا در مجموعه لوکس آرا به صورت پست پیشتاز است.
5- در صورتی که قصد ارسال با باربری یا اتوبوس ها را دارید,در خواست خود را با پشتیبانی 09173457881 ارسال کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/news/selective-news/buy1-art-supplies.html



:: برچسب‌ها: لوازم هنری خود را از کجا بخرم ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فیلم و دانلود فیلم یکی از پر مخاطبترین جستوجوهای موتورهای سرچ را به خود اختصاص داده است در این عرصه سایت های زیادی فعالیت می کنند و فیلم های جدید را منتشر می کنند ما قصد داریم در ادامه یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم و یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم را به شما معرفی کنیم در ادامه بررسی این فیلم و معرفی وبسایت با وبلاگ ما همراه باشید.

فیلم مورتال کامبت

مورتال کامبت فیلمی در ژانر حماسی، رزمی و فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است. فیلم‌نامه این فیلم توسط گرگ روسو و دیوید کالاهام بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است.

مورتال کامبت به عنوان نسخه‌ای بازراه‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود. لوئیس تان، جسیکا مک‌نامی، جاش لاوسون، تادانابو آسانو، مکاد بروکس، لودی لین، چین هان، جو تسلیم و هیرویوکی سانادا بازیگران فیلم هستند.مورتال کامبت توسط برادران وارنر در ۲۳ آوریل ۲۰۲۱، در ایالات متحده به نمایش درآمد. 

اولین تریلر فیلم ماه پیش موفق شد رکورد تریلرهای بزرگ‌ سالانه فیلم‌هایی Logan و Deadpool 2 را پشت سر بگذارد. اولین تریلر فیلم مورتال کمبت در رتبه ۵۲ ترند یوتیوب و ۲۸ ترند توییتر در بازارهای مختلف قرار گرفت.

فیلم مورتال کامبت شخصیتی جدید به نام کول یانگ را به دنیای این مجموعه معرفی می‌کند. کول یانگ که از پیشینه‌ خود آگاه نیست، با این سؤال درگیر است که چرا ساب‌زیرو، بهترین مبارز پادشاه دنیای بیرونی در تعقیب وی است. کول به منظور حفظ سلامتی خانواده‌اش با راهنمایی جکس به ‌جستجوی سونیا بلید می‌پردازد. کول با ورود به معبد لرد رایدن، توسط لیو کانگ، کونگ لائو و کانو آموزش هنرهای رزمی می‌بیند. او پس آن باید باید به‌همراه بهترین مبارزهای زمین در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقه جهان به جنگ مبارزان دنیای بیرونی برود کارگردانی فیلم مورتال کامبت برعهده سیمون مک‌کوید که اولین فیلم بلند این کارگردان محسوب می‌شود.

دانلود تریلر فیلم مورتال کامبت

دانلود فیلم مورتال کامبت دوبله فارسی

همانطور که گفته شد یکی از فیلم های پرطرفدار سال 2021 در بین مخاطبان فیلم مورتال کامبت است این فیلم در سایت های مختلف دانلود فیلم منتشر شده است که ما قصد داریم در این قسمت مقاله یکی از این دسته سایت ها را به شما معرفی کنیم در این سایت این فیلم به صورت سانسور شده و با دوبله فارسی قرار گرفته سایت دانلود فیلم مووی نما یکی از پلتفرم های دانلود فیلم است که دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی را برای شما قرار داده است غیر از این فیلم در این سایت آرشیوی کامل از فیلم های جدید 2021 و 250 فیلم برتر را می توانید به راحتی دانلود و در آرشیو رسانه ای خود نگه دارید شما می توانید در این مقاله روی لینک های داخلی کلیک کرده و وارد صفحه دانلود این فیلم شوید

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یادگیری زبان دوم یک کار پیچیده و زمانبر است که نیاز به صرف وقت بسیار ، پایداری و سخت کوشی دارد. آنچه ممکن است ندانید این است که راهکارهایی وجود دارد که می تواند به شما در مطالعه موثرتر کمک کند، تا از وقت و انرژی خود نهایت استفاده را ببرید. تحقیقات در این زمینه نشان می دهد که سه عنصر اصلی برای یادگیری یک زبان جدید وجود دارد.

  • عنصر اول: اولین عنصر درک و فهم کلمات است که یک روش موثر برای تقویت مهارت خواندن و شنیدن به حساب می آید در معرض زبان جدید قرار گرفتن یکی از روشهای یادگیری و درک کلمات است.
  • عنصر دوم: دومین عنصر صحبت کردن و تولید کلام است به زبان دوم است.
  • عنصر سوم: سومین عنصر بررسی یا بازخورد آموزه هاست که اساساً به معنای شناسایی خطاها و ایجاد تغییر در پاسخ های زبان دوم است.

یادگیری زبان انگلیسی

در هنگام یادگیری زبان انگلیسی، با روش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شویم. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که به کلاس‌های آموزشی بروند. برخی دیگر تمام‌وقت خود را بر روی دیدن فیلم و سریال می‌گذارند. اما در بین این همه روش مختلف، کدام مسیر زودتر ما را به مقصد می‌رساند؟ از راه های یادگیری زبان انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-          انگیزه یادگیری زبان انگلیسی مهم‌تر از روش خواندن زبان است: پیش از شروع یادگیری زبان، بهتر است هدفمان را از این کار مشخص کنیم. اگر اهداف شفافی را برای خود در نظر بگیریم، یادگیری زبان انگلیسی راحت‌تر می‌شود. انگیزه یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند آزمون تافل، مهاجرت یا لذت بردن از یادگیری یک‌زبان جدید باشد. اگر یادگیری زبان انگلیسی بیشتر از جنس انگیزه درونی باشد، قطعاً در مسیر آموزش لذت بیشتری خواهید برد. اگر قصد شرکت در کلاس زبان را دارید به صفحه آموزش خصوصی زبان موسسه آقای زبان سر بزنید.

-          در یادگیری زبان انگلیسی سخت‌گیر نباشید: یکی از اشتباهات و باورهای غلط در یادگیری، کمال‌گرایی در آموختن همه‌چیز است. معمولاً ما در زبان فارسی که زبان مادری به شمار می‌رود، کلمات را اشتباه به کار می‌بریم. حتی در برخی موارد از افعال اشتباه استفاده می‌کنیم. در یادگیری زبان خارجی نباید بیش از اندازه روی همه چیز وقت صرف کنیم. خصوصاً اگر در ابتدای مسیر یادگیری هستید، لازم نیست وسواس زیادی به خرج دهید. یکی از سریع ترین و راحت ترین روش های یادگیری زبان انگلیسی، استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی در محل کار و منزل است.

-          موزیک و پادکست‌های انگلیسی، بهترین راه‌حل تقویت مهارت شنیداری: گوش دادن به موزیک‌ها و پادکست‌های انگلیسی علاوه بر تقویت مهارت شنیداری به گسترش دامنه لغات هم کمک می‌کند. در انتخاب موزیک تقریباً محدودیتی وجود ندارد. لازم نیست خود را محدود به خواننده یا سبکی خاص کنید. صرفاً از شنیدن انگلیسی لذت ببرید.

-          خاطره‌نویسی یا وبلاگ نویسی، راه‌حل تقویت مهارت Writing: نوشتن خاطرات روزانه یا راه‌اندازی یک وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راهکار تقویت زبان انگلیسی است. یادگیری زبان انگلیسی به تمرین و استمرار نیاز دارد. این استمراری بودن یادگیری خصوصاً در مهارت رایتینگ بیشتر خودش را نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم اگر کمی پیشرفت کرده‌اید روزانه حتی در حد چند جمله خاطرات یا ایده‌های خود را بنویسید.

-          مکالمه را در برنامه روزانه خود قرار دهید: مکالمه و صحبت به زبان انگلیسی از سخت‌ترین کارهای یادگیری زبان است. تمرین حرف زدن به انگلیسی اگر به‌صورت روزانه انجام شود، نتایج بهتری خواهد داشت. برای تمرین می‌توانید خاطرات روزانه خود را به‌صورت یک ویس صوتی یک‌دقیقه‌ای در پایان روز ضبط کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای تقویت مهارت مکالمه در جمع‌های انگلیسی‌زبان حضور پیدا کنید.

 

یادگیری زبان فرانسوی

می‌خواهید یادگیری زبان فرانسه را آغاز کنید؟ بسیار خوب! در حال حاضر میلیون‌ها زبان‌‌آموز در سراسر جهان، در حال یادگیری زبان فرانسه هستند بنابراین شما در این راه تنها نیستید. می‌توانید سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید، صحبت کردن به زبان فرانسوی را بیاموزید. درست مانند هر زبان دیگری، برخی از جنبه‌های زبان فرانسوی می‌تواند دشوار باشد، اما به‌طورکلی یادگیری زبان فرانسه آسان است. یکی دیگر از زبان های پرطرفدار اروپا زبان آلمانی است. اگر قصد فراگرفتن زبان آلمانی دارید در کلاس های آموزش خصوصی زبان آلمانی در تهران شرکت کنید.

-          چقدر طول می کشد تا زبان فرانسوی یاد بگیریم؟ این یکی از سوال‌هایی است که هرکس به یادگیری زبان علاقه‌مند است می‌پرسد و متاسفانه هیچ راه آسانی برای پاسخ به آن وجود ندارد. یادگیری یک زبان فرایندی پیچیده است که برای هر شخصی بسته به شرایطش، به عوامل متفاوتی بستگی دارد.

عوامل تاثیرگذار در یادگیری زبان فرانسوی:

1-      تجربه‌های قبلی یادگیری زبان: اگر شما قبلا به یک زبان خارجی صحبت می‌کردید و یا به اصطلاح چند زبانه هستید، شما ممکن است به زمان کمتری احتیاج داشته باشید. مطالعات علمی ثابت کرده که افراد دو زبانه، زبان سوم را ساده‌تر فرا‌می‌گیرند؛ به این دلیل که آن‌ها به طور طبیعی بیشتر عادت دارند که در معرض زبان‌های مختلف باشند. و تسلط و مهارت در یک زبان، تسلط و مهارت در زبان دیگر را تقویت می‌کند.

2-      زبانی که از ابتدا می‌دانید: حتی اگر هر زبان خارجی برایتان ناشناخته باشد، تعدادی از زبان‌ها در واقع نسبت به بقیه به هم شباهت بیشتری دارند. یادگیری یک زبانی که مشابه زبان مادریتان است، می‌تواند در یادگیری الفبا، تلفظ، دستور زبان و یا کلمات، در وقتتان صرفه‌جویی کند. به عنوان یک قانون کلی، زبان‌هایی که ریشه مشابه دارند، یادگیریشان آسان‌تر است و به زمان کمتری احتیاج دارد. برای آنان که زبان مادریشان انگلیسی است، یعنی هر زبانی با ریشه «لاتین» را می‌توانند بسیار ساده‌تر یاد بگیرند.

3-      نحوه یادگیری: روش یادگیری شما نیز نقش مهمی را در سرعت یادگیری زبان بازی می‌کند. اگر یادگیری شما فقط به کلاس محدود است، یادگیری زبان کمی بیشتر از شما وقت می‌گیرد.

4-      احساس شما: نگرش شما به یادگیری هم نقش بسیار مهمی در سرعت یادگیریتان ایفا می‌کند. اگرشما یادگیری زبان را مانند یک بازی لذت‌بخش در نظر بگیرید و افق‌های روشنی برای خودتان ببینید، می‌توانید بیشتر یاد بگیرید. شما انگیزه بیشتری برای یادگیری با حداکثر سرعت خواهید داشت و فراید برایتان بسیار لذت‌بخش‌تر ونهایتا  سریع‌تر خواهد شد.

5-      انگیزه: بر کسی پوشیده نیست که با‌انگیزه بودن، کلید یادگیری یک زبان جدید است. مطالعات زیادی اهمیت انگیزه در یادگیری را ثابت‌کرده. با‌انگیزگی دلیل این است که چرا بعضی‌ها با موفقیت زبان را آموخته‌اند و بعضی‌ها در این راه شکست خورده‌اند.

یادگیری زبان ترکی

مسیر وروش یادگیری زبان ترکی،از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر واقعا از نحوه یادگیری زبان ترکی لذت ببرید، در کیفیت و سرعت یادگیری شما تاثیر بسزایی دارد و اما اینکه یادگیری زبان ترکی چقدر طول می کشد، به هدفی که برای یادگیری زبان ترکی دارید، بستگی دارد. عامل مهم دیگر در سرعت یادگیری زبان ترکی یا سایر زبان های دیگر، اشتیاق و میزان انگیزه شما برای یادگیری است. در واقع نظر کارشناسان این است که حدود ۱ تا ۲ سال زمان نیاز است تا به سطح قابل قبولی از زبان ترکی برسید. برای یادگیری زبان ترکی در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی نیز می توانید شرکت کنید.



:: برچسب‌ها: یادگیری زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()