دستگاه آسیاب چیست
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

گیاه مالت نوع دیگری از گیاهان تغذیه ای است که کاربردهای بی شماری در تجارت دارد. از این ماشین ها برای پاشیدن مواد بیشمار استفاده می شود. کارخانه سورتمه کش توسط خطوط بازار شکل گرفته است که با روش هایی برای این بازارچه های کوچک ، مواد جامد گرانول را در تخته سنگ ها ، خرد شدن یا تمیز کردن پیشرونده ایجاد می کنند. گیاه مالت به طور گسترده در تمرکز صنعت تغذیه مورد استفاده قرار می گیرد. در هر دستگاه mallet مقدار ستون سورتمه در دستگاه تاثیری در حد دستگاه دارد. لبه های تیز از استیل جامد ساخته شده و خشن نیست. به طور معمول ، این بازارچه ها بر روی یک مرکز هادی نصب شده اند که می تواند با تکیه بر تحمل چرخش روتور ، خلاف جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت باشد. سرپرست کارخانه تغذیه می تواند فعالیت دستگاه را از طریق جعبه کنترل کنترل کند ، برای مثال تغییر سرعت موتور و روشن و خاموش کردن چارچوب نیرو و تقویت کننده. با بلاگتن همراه باشید

موارد کاربرد دستگاه های آسیاب

این گیاه تغذیه به طور مرتب دارای یک دستگاه دانه بندی است و به طور گسترده در تجارت مواد مغذی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع گیاهان زینت در اندازه ، شکل و شکل تغییر می کنند و کاملاً برنامه ریزی شده و گرد و غبار ندارند. به طور معمول انواع مختلف دستگاههای تپنده و انواع ماشینهای گرانشی استفاده می شوند. از آنجایی که اخیراً در زمینه دستگاه دانه بندی تخصص خاصی داشتیم ، می توان گفت که تعداد کمی از کارخانه های صنعتی تغذیه ای در تمرکز های مختلف وجود دارد:

- مکانهای بزرگ تولید ، به عنوان مثال خطوط تولید ذرت ، گندم و دانه.

- گیاهان مواد غذایی جهت پاشیدن و دانه بندی طعم های مختلف ، دانه های مورد استفاده در مراکز تغذیه ، آجیل و سایر مواد مغذی.

امکانات صنعتی دارویی در ایجاد پودرها و قرص ها.

- نمونه های خانگی برای سر و صدا کردن طعم ها ، کیک ها و چیزهای آشپزخانه.


کالای شرکتی جهت خرید دستگاه های آسیاب برای خرد کردن دانه ها و طعم های سخت مانند زرده ، دارچین ، دارچین ، فلفل ، سنگ نمک ، جوز هندی ، گشنیز ، بخشی ، زنجبیل ، سماس ، بیت خرما ، میخک ، باریک کردن برگ ، هل ، آویشن ، زیره و کتان استفاده می شود ، در این کارخانه دارای ضمانت و برجسته های همراه است:

ظرفیت اطلاعات: 300 گرم ایستاده - 500 گرم در حال ریزش - 1000 گرم در حال ریزش - 2000 گرم در حال ریزش - 2500 گرم در حال فروپاشی

جنس دستگاه: 316 قطعات آسیاب از جنس استنلس استیل مواد غذایی

توان گجت: بسته به اسباب بازی - قدرت موتور 2200 وات - قدرت موتور 3100 وات - قدرت موتور 4100 وات - قدرت موتور 4200 وات

ویژگی های ابزار: ساعت به موقع - تمیز کردن آسان دستگاه - چرخش 2 درجه

کاربرد: صفحه اصلی - صنعتی

کالای سازمانی جهت دانه بندی دانه ها و طعم دهنده هایی مانند زرده ، دارچین ، گشنیز ، فلفل ، نمک سنگ ، جوز هندی ، تخم گشنیز ، اسفناج ، زنجبیل ، سوماس ، قسمت خرما ، میخک ، برگ ورودی ، هل ، آویشن ، زیره و کتان استفاده می شود.

دستگاه کارخانه دانش

کالای شرکت برای پردازش گیاهان دانه ای مانند گندم مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه پردازش دارای ضمانت و برجسته همراه است:

جنس دستگاه: تیغه های ساخته شده از فولاد بهار خشن و غیر رنده شده - لوله استیل با مخزن استیل - مواد بدنه آلومینیوم

مصرف نیرو: قدرت تک فاز - موتور 2 اسب بخار - دور موتور

ویژگی های ابزار: - مجهز به سوئیچ کنترلی Amper برای برخورد با موتور حلقوی موتور برای تغییر ساده گذر دانه به دستگاه

منبع: وبسایت بازرگانی بهار





:: برچسب‌ها: دستگاه آسیاب چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: