۱۰ مورد از بهترین هدفون های گیمینگ در سال ۲۰۲۱
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 اگر زیاد از هدفون استفاده ‌می‌کنید یا علاقه زیادی به بازی‌های رایانه ای دارید، حتما در مورد محصولات این حوزه شنیده اید یا به دنبال بهترین هدفون های گیمینگ بوده‌اید. تجهیزات بسیار حرفه ای که به شما این امکان را ‌می‌دهند تا دقت خود را در بازی ها افزایش دهید و به کمک استفاده از فناوری‌های جدید، لذت بازی را نیز دوچندان ‌می‌کنند. در بین این محصولات هدفون‌ های گیمینگ یکی از تجهیزاتی است که کاربران بسیاری دارد و افراد زیادی خواهان این نوع هدفون ها هستند. در کنار طراحی و امکانات خاص، ظاهر این نوع هدفون ها نیز بسیار جذاب است.

اما این محصولات ویژگی ها و فناوری‌ های خاصی دارند و شرکت‌هایی مانند لاجیتک و ریزر به عنوان پیشگامان این حوزه در حال بر روی تکنولوژی‌های جدید دیگری نیز هستند. برای خرید بهترین هدفون های گیمینگ فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید حتما آنها را بررسی کنید تا بتوانید یک محصول حرفه ای را در اختیار داشته باشید، دانوتک در این مقاله سعی کرده است تا لیستی از بهترین هدفون های گیمینگ را در سال ۲۰۲۱ برای شما جمع آوری کند تا بتوانید محصولات مناسب و کاربردی خود را راحت تر پیدا کنید.

لیست بهترین هدفون های گیمینگ در سال ۲۰۲۱

تنوع محصولات گیمینگ بسیار بالاست، اما شرکت‌های محدودی در حال کار بر روی انواع هدفون ها هستند. بهترین هدفون های گیمینگ دقت شما را در هنگام اجرای بازی افزایش می‌دهند و از طرفی نیز با داشتن مواد اولیه بسیار کاربردی به شما کمک ‌می‌کنند تا بتوانید بیشتر و راحت تر از قبل و بدون مشکل یا بیماری یا حتی گوش درد بازی کنید.

1) هدفون Razer BlackShark V2 Pro

 

اگر به دنبال بهترین هدفون های گیمینگ هستید که به صورت ‌بی‌سیم نیز بتواند بیش از 10 ساعت به صورت مداوم کار کند حتما باید Razer BlackShark V2 Pro در لیست خود قرار دهید. این محصول با تمرکز بر روی سه بخش مختلف، ایجاد صدای واضح، کاهش نویز و ارتباط بهتر تلاش کرده است تا یک محصول کاملا بی نقص را ارائه دهد.

کیفیت صدا و همچنین طراحی این محصول بسیار زیبا است و همین موضوع در کنار کیفیت بالای این هدفون باعث محبوبیت آن و قرار گرفتن در لیست بهترین هدفون های گیمینگ در سال ۲۰۲۱ شده است. در کنار این موارد این هدفون باتری بسیار قدرتمندی دارد و امکان شارژ آن به کمک داک‌های مخصوص ریزر نیز وجود دارد. بخش گوشی‌های این هدفون به گونه ای طراحی شده است، که مانع از بروز سردرد یا گوش درد در طولانی مدت شود و به دلیل داشتن فناوری تغییر جریان هوا در این گوشی ها، میزان عرق کردن گوش ها نیز کاهش پیدا ‌می‌کند.

2) هدفون Corsair HS60 Haptic

اگر به دنبال خرید بهترین هدفون های گیمینگ بازی‌های آنلاین و شوتر هستید و اصطلاح به دنبال گرفتن صدای پا در بازی ها هستید، حتما Corsair HS60 Haptic را در نظر داشته باشید. این محصول یک هدفون کاملا حرفه ای است و با طراحی بی نقصی که دارد ‌می‌تواند تک تک جزئیات یک صدا را به گوش شما برساند. این هدفون گیمینگ به گونه ای طراحی شده است که صدای اطراف و خارج از بازی را محدود کند و تمرکز شما را بر روی صداهای داخل بازی معطوف ‌می‌کند. میکروفون موجود بر روی این محصول نیز یک محصول کاملا حرفه ای با تنظیمات شخصی سازی است که ‌می‌تواند بدون نیاز به سیم و اتصال از طریق بلوتوث، امکان برقراری ارتباط برای شما را فراهم کند. این هدفون به نسبت مدل‌های دیگر موجود در بازار قیمت مناسب تری دارد و به عنوان یکی از ‌بهترین هدفون های گیمینگ در جهان شناخته ‌می‌شود.

3) هدفون HyperX Cloud Revolver S

اگر از هدفون های گیمینگ زرق و برق دار دل خوشی ندارید یا باتری و میزان استفاده از آن برای شما مهم است، هایپرایکس محصولی جدیدی را برای شما خلق کرده است. این هدفون از نظر طراحی همانند بسیاری از هدفون‌ های معمولی است، اما چیزی که باعث شده تا آن متفاوت باشد، طراحی داخلی هدفون است. این هدفون ‌می‌تواند تمام صداهای پخش شده در بازی را به صورت کامل مشخص به گوش شما برساند و به دلیل داشتن فناوری‌های اختصاصی امکان تشخیص محل صدا نیز در این هدفون وجود دارد، تا شما بتوانید با تمرکز بسیار بالایی به بازی کردن ادامه دهید. الیاف طبیعی و استفاده شده در این هدفون نیز مانع از ایجاد احساس سنگینی بر روی سر شما ‌می‌شود و بدون بروز هرگونه بیماری و سردرد ‌می‌توانید به صورت طولانی مدت از آن استفاده کنید.

4) هدفون ‌Logitech G Pro X Wireless

می‌توان گفت Logitech G Pro X Wireless یکی از ‌محبوب‌ترین هدفون‌ های موجود در جهان است و اگر به آن عنوان بهترین هدفون گیمینگ در سال 2021 بدهیم، دور از انتظار نیست. این هدفون کاربرد فراوانی دارد و به دنبال آن به دلیل داشتن قابلیت اتصال ‌بی‌سیم و همچنین طراحی خارق العاده ای که دارد ‌می‌تواند به صورت طولانی مدت شارژدهی کند. از طرفی طراحی کاملا ارگونومیک آن نیز باعث شده است تا بدون بروز هرگونه مشکل بتوان از آن در طولانی مدت نیز استفاده کرد. در کنار این موارد یک میکروفون قوی نیز در این محصول جای گرفته است که امکان برقراری ارتباط را ساده تر کرده است و به لطف طراحی محدوده، این میکروفون صداهای اطراف را کاملا از بین برده و یک مانع از بروز مشکل در صدای شما ‌می‌شود.

5) هدفون SteelSeries Arctis Pro

اگر به دنبال یک هدفون همه کاره هستید و در کنار بازی از آن برای شنیدن موسیقی یا موارد دیگر نیز استفاده ‌می‌کنید، حتما باید با هدفون SteelSeries Arctis Pro آشنا شوید. این محصول یک هدفون کاملا حرفه ای ‌می‌باشد که به دلیل پخش صدای باکیفیت مشهور است. اما مدل جدید این هدفون پا را فراتر گذاشته است و در کنار پخش صدای کاملا واقع گرایانه در بازی‌ های رایانه ای، با وجود مبدل DAC امکان پخش با کیفیت موسیقی را نیز به شما ‌می‌دهد. این هدفون به صورت سیمی‌ عرضه شده است و از طریق جک 3.5 میلیمتری صدا قابل استفاده است. از طرفی طراحی راحت و همچنین وزن سبک آن نیز باعث شده تا در هنگام استفاده از آن دچار سردرد نشوید.

6) هدفون Astro A50 Wireless

هنوز هم محصولات خاصی از سال‌های 2019 در بین بهترین هدفون های گیمینگ در سال 2021 وجود دارند که ‌می‌توانند با رقبای جدید رقابت کنند. Astro A50 Wireless یکی از بهترین هدفون گیمینگ فوق العاده موجود در بازار است که با داشتن باتری بسیار قوی، کیفیت بسیار بالای صدا و طراحی بی نقص خود توانسته محبوبیت بسیاری را پیدا کند. نوع خاص طراحی این محصول در بین هدفون های موجود در جهان زبانزد است و به دلیل داشتن فناوری‌ های خاص، نرخ تاخیر در این محصول بسیار کاهش پیدا کرده است. استفاده از نسخه جدید بلوتوث و قابلیت شخصی سازی آن توسط شرکت آسترو باعث شده است تا سرعت انتقال داده تا 35 درصد افزایش پیدا کند.

7) هدفون 5 SteelSeries Arctis 9 Wireless

محصول جدید شرکت SteelSeries توانایی‌های خاصی دارد و به آسانی با کنسول‌های مختلف گیم و مخصوصا کنسول‌های نسل نهم قابل استفاده است. این هدفون کیفیت صدای بالایی دارد، اما در طراحی آن از ویژگی‌های خاصی استفاده نشده است و این شرکت در طراحی این محصول تمام تلاش خود را بر روی ارائه یک محصول با کیفیت معطوف کرده است. این محصول را میتوانید از طریق اتصال ‌بی‌سیم و با استفاده از فناوری بلوتوث یا اتصال ‌بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی به رایانه یا کنسول خود متصل کنید و به دلیل نبود کابل، دیگر نگران دست و پا گیری آن نباید باشید.

8) هدفون Beyerdynamic Custom Game

Beyerdynamic Custom Game شاید یک محصول شناخته شده نباشد، اما طراحی خاص و همچنین کیفیت صدای آن، باعث شده تا این هدفون نیز به عنوان یکی از بهترین هدفون های گیمینگ در سال 2021 شناخته شود. این محصول با داشتن صدای کاملا واقعی میتواند برای گیمرها بسیار مفید باشد و افرادی که توانایی خرید محصولات حرفه ای را ندارند، این هدفون ‌می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای آنها باشد. متاسفانه این هدفون از فناوری ‌بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، اما این موضوع به معنی کیفیت پایین آن نیست.

9) هدفون Corsair HS50 Stereo Gaming Headset

شاید عنوان پادشاه صدا واقعا برای این هدفون مناسب باشد. وجود سیستم ۵۰ میلیمتری پخش صوتی، کاهش پیدا کردن نویز در میکروفون و همچنین کیفیت صدای فوق العاده و در کنار تمام این موارد استفاده از مواد اولیه بسیار مقاوم، باعث شده است تا با یک هیولا در دنیای صدا روبرو شویم. این هدفون از فناوری ‌بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند، اما این موضوع در پخش صدا هیچ مشکلی را ایجاد نمی‌کند. هدفون‌ های شرکت Corsair به گونه ای ساخته شده اند تا مانع از عرق کردن گوش شوند و همچنین با طراحی و استفاده از متریال اختصاصی، به صورت کامل مانع از بروز حساسیت یا گوش درد در طولانی مدت ‌می‌شوند. بخش بالایی این هدفون نیز با استفاده از یک ابر کاملا حرفه ای و استاندارد پوشیده شده است که سبب کاهش فشار بر روی سر ‌می‌شود و در طولانی مدت ‌می‌تواند از سلامت شما نیز محافظت کند.

10) هدفون Asus ROG Strix Fusion 700

ایسوس به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات گیمینگ شناخته میشود و حال با تولید محصولات حرفه ای در حوزه صدا، این حوزه را نیز با فناوری‌ های جدید خود آشنا کرده است. اگر به دنبال خرید بهترین هدفون های گیمینگ هستید و دوست دارید که یک هدفون حرفه ای و کاملا متفاوتی داشته باشد، Asus ROG Strix Fusion 700 دقیقا همان محصولی است که به آن نیاز دارید. این هدفون کیفیت صدای بسیار عالی دارد و با طراحی خاص پدهای گوشی، مانع از خستگی گوش‌های شما ‌می‌شود. این محصول از فناوری ‌بی‌سیم پشتیبانی میکند و باتری قابل شارژ آن نیز ‌می‌تواند تا بیش از 10 ساعت به صورت مداوم کار کند.





:: برچسب‌ها: بهترین هدفون های گیمینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: