لوازم هنری خود را از کجا بخرم؟؟؟
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با به وجود آمدن فروشگاه های هنری زیاد به صورت آنلاین و غیر آنلاین خرید ابزار هنری سخت شده است. توی این مقاله امروز می خوام راجب یک فروشگاه هنری قوی در زمینه ی فروش لوازم هنری و آموزش های مجازی رایگان با شما صحبت کنم.

فعالیت فروشگاه هنری لوکس آرا

فروشگاه هنری لوکس آرا یک مجموعه ی جامع و قوی در زمینه ی فروش لوازم هنری و آموزش های هنری رایگان می باشد.باید بگوییم که هدف اصلی این مجموعه,حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس‌آرا در این راستا تلاش‌های فراوانی را به کار بسته تا از هنر دست هنرمندان ایرانی حمایت کند.این فروشگاه جهت حمایت از هنرمندان به صورت تعاملی هم فروشنده ی آثار است و هم یک مرجع کامل جهت خرید ابزار تولید صنایع دستی می باشد.

فروش ابزار هنری

در این فروشگاه شما می توانید مواد اولیه ی هنرهای روز همچون رزین اپوکسی, ورق طلا,پتینه کاری,نقاشی روی شیشه و...با قیمت مناسب تهیه کنید.
وبلاگ آموزشی لوکس آرا(ورود به وبلاگ لوکس آرا)
از نقاط قوت این سایت می توان به وبلاگ آن اشاره کرد.جالب است بدانید که انواع هنر های روز همانند عروسک روسی,تریکوبافی,کچه دوزی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اگر در زمینه تولید صنایع دستی فعالیت می‌‌کنید، می‌توانید آثار خود را از طریق لوکس آرا عرضه کنید و از محتوای آموزشی و همچنین مواد اولیه عرضه شده در این سامانه استفاده کنید. کلیه محصولات هنری ارائه شده در این سامانه از آثار هنرمندان ایرانی است.همچنین اگر مربی هنری هستین و علاقه به آموزش های مجازی دارین می توانید به عنوان مربی لوکس آرا فعالیت کنید.
هدف اصلی از راه اندازی لوکس آرا
هدف از عرضه ی این بستر تسهیل مسیر تولید صنایع دستی داخلی و رونق بازار کار هنرمندان است. بر اساس این که در چه حوزه‌ای مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید از این بستر هم در زمینه ی خرید,فروش و آموزش استفاده کنید

چرا از لوکس آرا خرید کنم؟

لوکس آرا کامل ترین ست لوازم را خدمت مشتریان خود رائه می دهد، تنوع بالای محصولات ، قیمت مناسب و پشتیبانی مطلوب سه اصلی هست که لوکس آرا از روز تاسیس به آنها پایبند بوده است . ارتباط مستمر با مشتریان و مشاوره قبل از خرید از طریق پیامک ، شماره تماس ، تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام این اطمینان را به شما خواهد داد که لوازم هنری خود را از با اطمینان کامل از لوکس آار با کمترین قیمت و بدون هیچ نگرانی از کیفیت محصول ، با چند کلیک ساده خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.
"خدمات ما بر سه پایه کیفیت * تنوع و ارزانی می باشد که امید است بتوانیم رضایت شما هنرمندان را جلب نماییم."

ثبت سفارش در لوکس آرا

ثبت سفارش در فروشگاه هنری لوکس آرا به صورت بسیار آسان و کاربر پسند طراحی شده است.به طوریکه شما می توانید حتی بدون ثبت نام در سایت, سفارش خود را به راحتی ثبت کنید.البته توصیه ی ما به شما این است که در روال ثبت سفارش ثبت نام کنید,تا سفارش شما توسط همکاران به صورت بهتری پیگیری شود.

نحوه ی ارسال در لوکس آرا

1- پس از ثبت سفارش و تایید آن از سوی مرکز سفارشات فروشگاه مجازی لوکس آرا،از طریق متصدیان تحویل کالای لوکس آرا ارسال می‌گردد.
2- تمامی سفارشات روز در صورتی که قبل از ساعت 11 ثبت شوند در همان روز ارسال می شوند.
3- ارسال کالا با توجه به سفارش و کالای مورد نظر بین 1 تا نهایت 4 روز طول می کشد.
4- نحوه ی ارسال کالا در مجموعه لوکس آرا به صورت پست پیشتاز است.
5- در صورتی که قصد ارسال با باربری یا اتوبوس ها را دارید,در خواست خود را با پشتیبانی 09173457881 ارسال کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/news/selective-news/buy1-art-supplies.html





:: برچسب‌ها: لوازم هنری خود را از کجا بخرم ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: