فروش لوازم یدکی خودرو
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی خودروهایی از جمله کیا سراتو، جیلی و فاو بسترن در تهران است.

لوازم یدکی کیا سراتو

شرکت خودرو سازی کیا از سال  2003 در حال تولید خودروهای مختلف از جمله خودروی کیا سراتو است. خودروی کیا سراتو در مقایسه با سایر خودروهای کمپانی کیا، دارای ظاهری کاملاً متفاوت است و به همین دلیل دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. با توجه به این که خودروی کیا سراتو خیلی سریع در بین مردم طرفدار پیدا کرد، شرکت کیا تصمیم گرفت نسل جدیدی از این خود رو را وارد بازار کند. در سال 2008 میلادی، کمپانی خودرو سازی کیا نسل جدیدی از خودروی کیا سراتو را به بازار جهانی وارد کرد و این خودرو با استقبال زیاد مردم مواجه شد. در سال های اولیه تولید این خودرو، این خودرو فقط به صورت وارداتی به کشور ایران وارد می شد اما بعد از مدتی شرکت سایپا این محصول را در چهار مدل مختلف تولید و عرضه کرد. این خودروها تفاوت های زیادی از نظر امکانات با سایر خودروها داشتند. خودروهای تولید کیا سراتو در دو مدل آپشنال و معمولی و با دو پیشسرانه 1600 و 2000 سی سی وارد بازار شدند. مدل های آپشنال کیا سراتو به تجهیزات مختلفی از جمله صندلی های چرمی، سانروف، سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش هشت اینچی، استارت بدون نیاز به کلید، دسته دنده و فرمان چرمی و آمپر سوپر ویژن  مجهز هستند در حالی که خودروهای معمولی کیا سراتو فاقد این امکانات می باشند. خودروهای معمولی کیا سراتو در مقایسه با خودروهای آپشنال آن، دارای قیمت کمتری هستند و با وجود این که مدل آپشنال امکانات بیشتری دارند، بسیاری از افراد مدل معمولی آن ترجیح می دهند.

قطعات موتوری، جلوبندی مثل کمک فنر، بدنه از جمله سپر، کاپوت، چراغ، درب و لوازم مصرفی از جمله شمع، فیلتر و لنت از لوازم یدکی خودروی کیا سراتو محسوب می شوند. سپر جلو و سپر عقب این خودرو، از مهمترین لوازم یدکی خودروی سراتو است. سپر این خودرو، نقش بسیار مهمی در محافظت از خودرو ایفا می کند و علاوه بر این در مقابل ضربات محکم از خودرو محفاظت می کند. به طور کلی می توان گفت سپر خودروها در جنس های مختلفی طراحی و تولید می شوند. به عنوان مثال سپر این خودرو در ابتدا از جنس فلز تولید می شد و با این که سپرهای فلزی استحکام زیادی در برابر ضربات سنگین داشتند ولی وزن بسیار سنگینی داشتند. بعضی از سپرهای فلزی قادر به مهار کردن ضربه های سنگین نبودند به همین دلیل با گذشت زمان و  پیشرفت تکنولوژی، از مواد پلاستیکی به جای فلز، برای ساخت سپر استفاده شد. چراغ جلوی خودروی کیا سراتو، در مدل های مختلفی تولید می شود و هر خودرو دارای چراغ مخصوص به خود است. چراغ های جلوی خودرو کیا سراتو در مدل های مختلفی مانند چراغ جلوی هالوژن، چراغ جلوی عدسی دار، چراغ جلوی LED و بسیاری از مدل های دیگر ساخته می شوند. برای آگاهی از قیمت چراغ جلو ماشین کیا سراتو به تیکوما سر بزنید.

لوازم یدکی جیلی

کمپانی خودرو سازی جیلی، یکی از معروف ترین برندهای خودرو سازی بوده و دارای طرفداران زیادی در بازار جهانی خودرو است. برند جیلی از سال 1997 میلادی در شهر پکن به صنعت خودرو سازی چین وارد شد. موسس این کمپانی خودرو سازی، فردی به نام لی شوفو بود. این کمپانی در ابتدا در سال 1998 به تولید ون های کوچک پرداخت و بعد از مدت یک سال موفق شد تاییدیه ایی برای تولید سایر خودروها دریافت کند. خودروی جیلی در مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شود و یکی از انواع این خودرو مدل Geely Binyue است. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند بوده و از سال 2018 در حال تولید می باشد. این خودرو در بازار جهانی بسیار معروف و پرطرفدار است و به نام Coolari معروف است. جیلی جیاجی یکی دیگر از خودروهای جیلی بوده و در حقیقت به عنوان اولین MPV این کمپانی شناخته شده است. خودروی جیاجی در سال 2017 میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و سپس بعد از مدت دو سال وارد بازار خودرو شد. خودروی جیلی آیکون نیز یکی دیگر از خودروهای این کمپانی بوده و توسط یکی از ماهرترین طراحان این کمپانی در سال 2018 رونمایی شده است. فروشگاه تیکوما نماینده لوازم یدکی خودرو جیلی در ایران است.

تمامی لوازم یدکی خودروهای جیلی در فروشگاه تیکوما با بهترین کیفیت و قیمت موجود است. خوروهای جیلی قطعات یدکی مختلفی در قسمت بدنه، موتور و جلو بندی دارند. بدنه خودروی جیلی دارای قطعات مختلفی از جمله درب های عقب و جلو، گلگیر جلو و عقب، سپرها و چراغ های جلو و عقب، آیینه بغل و براکت سپر جلو و عقب است. قطعات یدکی جلوبندی خودروی جیلی قطعاتی مانند دیسک جلو چرخ جیلی شاسی بند و سدان، پلوپ چپ و راست خودرو، کمک جلوها، طبق و بوش طبق جیلی، میل موج گیر و قرقری فرمان می باشند. لوازم موتوری این خودرو نیز شامل قطعاتی همچون سر سیلندر و واشر سر سیلندر جیلی، تسمه تایم، دینام و تسمه تایم در مدل xv  و مدل های دیگر، دسته موتور، وایر شمع، میل لنگ، میل سوپاپ موتور، فیلتر روغن، مخزن های شیشه شوی و فیلتر هوا می باشند. از دیگر لوازم یدکی این خودرو می توان به آیینه های بغل و چراغ های جلو و عقب این خودرو اشاره کرد. آیینه بغل این خودرو برقی بوده و دارای راهنما می باشد. آیینه این خودرو با دست نیز باز و بسته می شود. چراغ های این خودرو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در مدل های مختلفی طراحی می شوند. یکی از پرفروش ترین لوازم یدکی خودرو جیلی، چراغ جلو جیلی امگرند 7 است.

لوازم یدکی فاو بسترن

کمپانی فاو در صنعت خودرو سازی یکی از پیشتازان محسوب می شود و 60 سال در زمینه تولید خودرو سابقه دارد. این کمپانی در سال 1953 راه اندازی شد و در حال حاضر محصولاتش را به بیش از 70 کشور در دنیا به فروش می رساند. به طور کلی می توان گفت خودروهای ساخت بسترن چین، در کشور ایران به عنوان فاو شناخته می شوند و مونتاژ و عرضه این خودرو به عهده گروه بهمن است. کمپانی فاو از طریق سرمایه گذاری دولتی شروع به کار کرد و در حال حاضر بخشی از سهام آن در اختیار دولت قرار دارد. کمپانی فاو، دو مجموعه بزرگ برای ساخت خودرو به نام های بسترن و هونگ کی دارد. از آن جایی که کمپانی فاو، بیشتر ماشین آلات سنگین مانند کامیون تولید می کرد، در سال 2006 برند بسترن برای تولید خودروهای مدرن راه اندازی شد. تولیدات بسترن شامل دو کراساور X80 و X40 و همچنین 4 خودروی صندوق دار B30 ،B50، B70 و B90 می باشد. با توجه به این که خط تولید محصولات مزدا در کشور چین توسط بسترن اداره می شود، خودروی B30 هیچ شباهتی با هیچ کدام از خودروهای مزدا ندارد.

خودروی بسترن از نظر تامین لوازم یدکی هیچ مشکلی ندارد و کلیه لوازم یدکی فاو بسترن در سایت تیکوما موجود است. قطعات یدکی جلوبندی خودروی بسترن شامل دیسک چرخ جلو، کمک جلو، پلوس چپ و راست خودرو، میل موج گیر، جعبه فرمان اتوموبیل و قرقری ها می شود. بدنه این خودرو شامل قطعاتی از جمله گلگیر جلو و عقب، درب های عقب و جلو b30 , b50 , b50f ، چراغ های جلو و عقب، سپر جلو و سپر عقب فاو، جلو پنجره، براکت سپر جلو و براکت سپر عقب، خود سپر های بسترن،  شلگیر عقب جلو و آینده بغل دو طرف می باشد. چراغ های جلو و عقب این خودرو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جلوه بسیار زیبایی به این خودرو می دهد.  

خرید چراغ جلو بسترن B30

خرید چراغ جلو بسترن B50F





:: برچسب‌ها: فروش لوازم یدکی خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: