نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

دانلود آهنگ جدید سقوط سینا درخشنده

موزیک زیبای سینا درخشنده بنام سقوط از رسانه آکا موزیک + متن شعر و با کیفیت عالی

Download New Music Sina Derakhshande – Soghoot + Lyrics

دانلود آهنگ سینا درخشنده سقوط

همچنین میتوانید آهنگ های جدید رو در لینک های زیر دانلود کنید

دانلود آهنگ سقوط سینا درخشنده

دانلود آهنگ زندگی من حمید عشیری

دانلود آهنگ آرزومه اکسیژن



:: برچسب‌ها: آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امور مالی تمام کسب و کارها، نیاز به یک مدیر مجرب و ماهر دارد. چنانچه امور مالی آن‌ها به دست افراد متخصص در زمینه مالی اداره نشود، احتمال وقوع مشکلات مالی و نقدینگی در کسب و کار دوچندان می‌شود؛ چرا که عدم وجود نظم کافی در این بخش، به منزله نبود امکان پیشرفت و رشد کسب و کار خواهد بود.

 
این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
 
 
امور مالی تمام کسب و کارها، نیاز به یک مدیر مجرب و ماهر دارد. چنانچه امور مالی آن ها به دست افراد متخصص در زمینه مالی اداره نشود، احتمال وقوع مشکلات مالی و نقدینگی در کسب و کار دوچندان می شود؛ چرا که عدم وجود نظم کافی در این بخش، به منزله نبود امکان پیشرفت و رشد کسب و کار خواهد بود. فعالیت کارشناسان متخصص در امور مالی کسب و کار باید در راستای حفظ نقدینگی و افزایش منابع درآمد غیرفعال و فعال انجام شود.
 
با توجه به اهمیت تمام موارد ذکر شده، می توان گفت خدمات مالی بهترین راه حل برای مدیران کسب و کار است تا کسب و کار خود را از ضررده بودن خارج کنند. این خدمات با مواردی نظیر مشاوره مالی و تحلیل ورودی و خروجی های کسب و کار انجام می شود؛ بنابراین می توان گفت نقطه عطفی برای مدیر کسب و کار دانست تا از تمام هزینه ها و منابع درآمد پنهان خود آگاه باشد. شرکت رایان محاسبان قصد دارد در این مطلب، در مورد خدمات مالی و دلایل نیاز مدیران کسب و کار برای مشاوره مالی توضیحاتی را ارائه دهد؛ پس تا انتهای صفحه، همراه ما باشید.
خدمات مالی چیست؟
 
از جمله خدماتی که روند پیشرفت هر کسب و کار را تحت تاثیر قرار می دهد، خدمات مالی است. تمام اقدامات و فعالیت هایی که در مسیر مدیریت نقدینگی و موجودی کسب و کار انجام شوند، جزو خدمات مالی هستند. این خدمات که عموما از سوی شرکت مالی به کسب و کارها ارائه می شود، مزایای برجسته بسیار زیادی دارد.
 
یکی از مهم ترین مزایای خدمات مالی برای کسب و کار، ثبت مدارک و اسناد از گردش مالی کسب و کار است. با وجود این مدارک و اسناد، مدیر کسب و کار توانایی پیگیری تمام ارقام خارج شده از حساب شرکت را دارد؛ بنابراین تمام هزینه های اضافی که برای کسب و کار ایجاد می شوند، رفته رفته از بین می روند و احتمال کلاهبرداری توسط افرادی از داخل خود شرکت به حداقل می رسد.
 
با وجود میزان تخصصی که ارائه خدمات مالی نیاز دارد، بدون شک نمی توان برای انجام آن به افراد غیرحرفه ای متکی بود. در حالی که کارشناسان متخصص و مجرب تحلیل مالی در ایران فعالیت می کنند، نیازی برای کارشناسان غیرحرفه ای و نامعتبر نیست. مدیران کسب و کار می توانند به سادگی با شرکت خدمات مالی مورد اعتماد خودشان قرارداد مالی عقد کنند و از تخصص و تجربه بالای کارشناسان آن بهره مند شوند.
 
مشاوره مالی، از جمله خدمات مالی است که شرکت ها به کسب و کارها ارائه می دهد. در صورتی که هر ابهام و سوالی در امور مالی کسب و کار وجود داشته باشد، مدیران می توانند جواب سوالات و بهترین راه حل مشکلات خود را از طریق مشاوره مالی به دست بیاورند. جلسات مشاوره مالی می توانند نشست هایی ارزشمند و عواملی برای ایجاد تغییرات بزرگ در امور مالی کسب و کار باشند؛ بنابراین بهتر است استفاده از این مشاوره را جدی بگیرید و به دنبال آن باشید.
 
چرا به خدمات مالی و مشاوره مالی نیاز داریم؟
امروزه کسب و کارهای بزرگ و کوچک در سرتاسر جهان به دنبال عقد قرارداد مالی با شرکت های خدماتی هستند. این موج بزرگ تقاضای خدمات مالی از سوی کسب و کارها، باعث شده تا افراد به دلایل این اتفاق علاقمند باشند؛ چرا که این محبوبیت باعث شده تا استخدام کارشناسان مالی در بازار ایران چندین برابر بیشتر شود.
 
مدیر کسب و کار تنها زمانی می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند که از آن ها آگاهی داشته باشد. در بسیاری مواقع هزینه هایی ناآشنا و پنهان در کسب و کار وجود دارند که در طولانی مدت می توانند شدیدا برای کسب و کار مضر باشند؛ چرا که مدیر کسب و کار توانایی تشخیص دلیل آن و رفع مشکل را ندارد و از وجود چنین هزینه بزرگی مطلع نیست. به همین دلیل خدمات مالی و مشاوره باعث می شود تا فرد توانایی کاهش هزینه های کسب و کار خود را داشته باشد.
 
از این رو، مدیریت امور مالی باعث می شود تا مدیر بتواند تمام نقدینگی کسب و کار خود را در نقطه مورد نظر متمرکز کند. با این وجود، رسیدن به اهداف و برنامه ریزی برای موفقیت می تواند بسیار ساده تر و قاطعانه تر انجام شود؛ چرا که تمام موجودی کسب و کار در اختیار مدیر آن قرار دارد و او می تواند بخش بزرگی از آن را برای رسیدن به اهداف بزرگ و طولانی مدت سرمایه گذاری کند.
 
نحوه بهره مندی از خدمات و مشاوره مالی
همان طور که متوجه شدید، مشاوره مالی نیز جزو خدمات مالی شمرده می شود و ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. کسب و کارهایی که با شرکت های خدماتی قرارداد مالی امضا کند، می تواند از مشاوره آن ها نیز بهره ببرد. این جلسات مشاوره با بهترین کارشناسان حوزه مالی برگزار می شوند و از کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند؛ بنابراین مطالب و راه حل هایی که در این جلسات به مدیر کسب و کار ارائه می شوند، ارزش بسیاری دارند و در مفید بودن آن ها هیچ شکی نیست.
 
نوع دیگری از مشاوره مالی که به صورت رایگان به تمام مدیران کسب و کار در ایران ارائه می شود، به صورت تلفنی و غیرحضوری انجام می شود. مدیران کسب و کار می توانند با شماره تماس کارشناسان شرکت های خدمات مالی معتبر کشور تماس گرفته و درخواست خود را برای یک مشاوره رایگان اعلام کنند.
 
البته باید توجه داشته باشند که خدمات مشاوره مالی رایگان در تمام شرکت های خدماتی رایج نیست و یک مزیت رقابتی برای برخی از آن ها شمرده می شود. با این وجود، می توان برخی از شرکت های خدماتی شناخته شده را در کشور مشاهده کرد که خدمات رایگان مشاوره مالی را به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می دهد. در ادامه، یکی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
 
شرکت رایان محاسبان؛ ارائه دهنده خدمات مالی با کیفیت بی نظیر
مطلبی که در اختیارتان قرار گرفت، بیان کننده میزان نیاز کسب و کارها به خدمات مالی و مشاوره مالی بود. افرادی که می خواهند در این زمینه از کسب و کارهای رقیب خود پیشی بگیرند، باید به دنبال بهره مندی از این خدمات باشند. شرکت خدمات مالی رایان محاسبان با بیش از 22 سال فعالیت موفق در شهر تهران، توانسته خود را به عنوان بهترین گزینه برای عقد قرارداد مالی در تهران معرفی کند. برای شناخت بیشتر شرکت خدماتی رایان محاسبان و خدمات آن، به سایت رایان محاسبان به آدرس اینترنتی www.rayanmohaseban.com مراجعه کنید.
 


:: برچسب‌ها: خدمات مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

طراحی و دکوراسیون داخلی هم مثل هنرهای دیگر سبک و سیاقی دارد که به مرور زمان و با توجه به سلیقه و نیازهای مردم تغییر کرده است. اما بعضی از عناصر حداقل در جوهره اصلی خود همچنان بدون تغییر باقی مانده اند؛ مثل قاب کردن عکس ها و به نمایش گذاشتن آن ها در خانه.

ماندگاری این ایده ناشی از نیاز ما به این است که می خواهیم هر چه بیشتر به آن هایی که دوستشان داریم احساس نزدیکی کنیم. به همین دلیل محیط خانه را با قاب عکس هایی از تصاویر زیبا و خاطره انگیز پر می کنیم.

در این مقاله از قاب نقاشی می خواهیم روش های ساده ای از ساخت یک قاب عکس چوبی در اختیارتان قرار دهیم که می توانید به راحتی و با کمترین هزینه آن ها را درست کنید.

ساخت یک قاب عکس چوبی ساده

در دنیای امروز با وجود شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام، ثبت و به اشتراک گذاری عکس ها با عزیزان خود در سراسر دنیا بسیار ساده و راحت شده است. شما می توانید برای انتخاب عکس های مورد علاقه خود کمی وقت بگذارید و آن ها را چاپ کنید.

سپس آن ها را در یک قاب عکس چوبی زیبا قرار دهید و آن را با دیگر عزیزان خود به اشتراک بگذارید. برای ساخت این قاب عکس ساده چوب ها را به شکل عمود بر هم قرار دهید و آن ها را بچسبانید و از یک صفحه مقوا برای چسباندن عکس ها استفاده کنید. به همین راحتی!

نمایش عکس های متوالی روی یک قاب عکس چوبی

شما همچنین می توانید قاب عکسی بسازید که در آن چندین عکس را به صورت گروهی در کنار هم طوری قرار دهید که در مجموع یک داستان را روایت کنند! برای قرار دادن این قاب به فضای بزرگتری نیاز دارید.

این قاب عکس چوبی با استفاده از یک پالت ساخته می شود. ابتدا باید بخشی از یک پالت چوبی را جدا کنید و بعد از سنباده کشیدن، روی تخته ها را با بریده های مجله یا نقشه جغرافیایی تزیین کنید. بعد از آن فقط کافی است چند گیره کاغذ به آن متصل کنید تا عکس های مورد نظرتان را نگه دارد.

پیاده کردن طرح های شخصی در ساخت قاب عکس

برای ساخت این قاب عکس چوبی زیبا و منحصر به فرد لازم نیست نقاش یا نجار خبره ای باشید چرا که ساخت آن بسیار ساده است و نیاز به وسایل چندانی ندارد. پس از آماده کردن چهارچوب اصلی قاب آن را روی حرارت ملایم نگه دارید تا نمای تیره تری به خود بگیرد.

 سپس با استفاده از یک ابزار نوک تیز شیارهایی به شکل دلخواه روی آن ایجاد کنید تا طرحی برجسته تر پیدا کند و در نهایت آن را هر طور که دوست دارید، رنگ آمیزی کنید. روش ساخت این قاب عکس ساده به گونه ای است که می توانید آن را با توجه به سلیقه شخصی خود تزیین و طراحی کنید.

قاب عکس چوبی با طراحی مدرن

اگر فکر می کنید ایده تزیین خانه با قاب عکس دیگر قدیمی شده و از مُد افتاده است شاید علت آن استفاده از قاب عکس های قدیمی باشد. بنابراین، به جای استفاده از آن ها می توانید قاب عکسی با طرح های جدیدتر و مدرن تر بسازید. البته برای ساخت این قاب عکس چوبی نیازی به طراحی های عجیب و غریب هم ندا

رید. در واقع طرح شما هر چه ساده تر باشد، بهتر است. پس به سادگی با کنار هم قرار دادن چند تکه چوب و رنگ آمیزی آن ها این قاب های سبک روستایی را بسازید و عکس های دلخواه خود را با پونز روی آن بچسبانید.

استفاده از قاب های قدیمی برای ساخت قاب عکس چوبی

اگر قاب عکس های قدیمی و بدون استفاده در خانه دارید به راحتی می توانید از آن ها قاب عکس های جدید بسازید. تزیین قاب های قدیمی با طرح های جدید نمای زیباتر و جدیدتری به آن ها می دهد.

طوری که با دکوراسیون مدرن خانه شما هماهنگی بیشتری خواهد داشت. روش کار هم بسیار ساده است: فقط کافی است نیمه پایینی قاب عکس را رنگ آمیزی کنید.

اگر در خانه قاب های قدیمی ندارید، می توانید چند قاب عکس چوبی ارزان قیمت را از فروشگاه های دست دوم فروشی یا بازارهای محلی تهیه کنید. برای ایجاد یک خط صاف و تمیز روی قاب بهتر است قبل از رنگ آمیزی از نوار چسب استفاده کنید.

 ساخت یک قاب عکس چوبی از الوارهای بازیافتی

درست است که عکس ها یادآور خاطرات شیرین و به یاد ماندنی ما هستند اما انتخاب قاب عکس مناسب هم به همان اندازه اهمیت دارد. بنابراین، برای طرحی یک قاب عکس چوبی همیشه سادگی را مد نظر قرار دهید چون سادگی همیشه زیبا است.

برای ساخت یک قاب عکس زیبا از الوارهای بازیافتی آن ها را به اندازه مورد نظرتان برش دهید و به هم بچسبانید. سپس برای نصب کردن آن روی دیوار چند گیره در پشت قاب قرار دهید. شما می توانید این قاب عکس زیبا را با انوع مختلف چوب های بازیافتی درست کنید

پالت های بازیافتی همه کاره

پالت های بازیافتی یک منبع فوق العاده مناسب برای ساخت انواع وسایل از جمله قاب عکس چوبی است. همانطور که می بینید طراحی نمای نیمه تمام این قاب، ناموزون بودن چهارچوب و جلوه کهنه و فرسوده ای که دارد زیبایی آن را چند برابر کرده است. ساخت این قاب عکس ایده ای خلاقانه برای استفاده از چوب های بازیافتی است.

سخن پایانی

همانطور که عنوان شد شما می توانید سبک و سلیقه شخصی خود را در طراحی و ساخت این قاب ها بگنجانید. به عنوان مثال شاید شما دوست داشته باشید بعد از ساختن قاب عکس خود کمی رنگ به فضای خانه اضافه کنید.

بنابراین، می توانید قاب عکس چوبی خود را به راحتی تزیین کنید. یکی از ساده ترین روش ها برای این کار استفاده از مقوای شانه تخم مرغ است. به این ترتیب که قسمت های گود شانه تخم مرغ را جدا کنید و هر یک از آن ها را به صورت یک گلبرگ چهارتایی برش دهید.

بعد از رنگ آمیزی و خشک شدن گلبرگ ها را روی هم بچینید و با چسب به همدیگر بچسبانید تا یک گل رُز زیبا بسازید. حالا می توانید این گل های زیبا را در گوشه قاب عکستان بچسبانید و نمایی زیباتر به آن ها بدهید. شما چه ایده دیگری برای تزیین این قاب عکس ها در نظر دارید؟ می توانید آن را با ما در میان بگذارید.

 

 



:: برچسب‌ها: قاب عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...

در دوران امروزی، شبکه تبدیل به یک پیش‌نیاز برای تمام کسب و کارها شده تا تیم اجرایی و عملیاتی خود را با آن تکمیل کنند. شبکه در واقع نوعی وسیله برای بهینه‌سازی ارتباط و برقراری ارتباط مستقیم با تمام اعضای تیم است که باعث می‌شود نتیجه‌ای رضایت‌بخش و مشتری‌پسند به همراه داشته باشد. به همین دلیل عمده مدیران کسب و کار به اهمیت شبکه پی برده‌اند و می‌دانند که راه ‌اندازی و نصب شبکه تا چه اندازه می‌تواند برای عملکرد کسب و کار مفید باشد.
 
دو مورد از اصطلاحات رایج و پرکاربرد در شبکه که شاید در حین راه ‌اندازی شبکه کامپیوتری خودتان به آن‌ها بر بخورید، پسیو و اکتیو نام دارند. هرکدام از این اصطلاحات در حین نصب شبکه کامپیوتری کاربردی هستند و شناخت آن‌ها برای مدیران کسب و کار مفید خواهد بود؛ چرا که در ابتدا شرکت خدمات نصب شبکه کامپیوتری به قطعات پسیو و اکتیو نیاز پیدا می‌کند و شما باید آن‌ها را تامین کنید. در این مطلب شرکت رایان پشتیبان به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های خدمات نصب و راه اندازی شبکه در ایران، قصد تشریح کامل مفهوم اکتیو و پسیو را دارد.
اصطلاح Active در تجهیزات شبکه
در واقع اصطلاح اکتیو برای خدمات و تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد که می‌تواند کاربری و نحوه عملکرد هرکدام از آن‌ها را توصیف کند. منظور از اکتیو بودن تجهیزات شبکه، این است که این قطعه برای انتقال داده و دیتا به جریان الکتریکی و برق نیاز دارد. به عبارتی دیگر، قطعاتی که تنها با جریان الکتریکی می‌توانند دیتا را به قطعات دیگر شبکه انتقال دهند قطعات اکتیو شبکه نامیده می‌شوند.
 
از این رو، عبارت‌هایی نظیر اکتیو کردن شبکه نیز در این حوزه به کار برده می‌شوند که به معنای راه ‌اندازی و جمع‌آوری قطعات شبکه جهت ایجاد ارتباط بین آن‌هاست. به طور کلی هرجا که اصطلاح اکتیو را مشاهده کردید، بدانید که صحبت از وجود داشتن یک جریان الکتریکی و ارتباط است.
 
اصطلاح Passive در تجهیزات شبکه
بدیهی است که کلمه پسیو برای عده دیگری از تجهیزات شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تجهیزات و قطعات شبکه که برای انتقال اطلاعات و دیتا به جریان الکتریکی نیاز نداشته باشد، تجهیزات پسیو شبکه نامیده می‌شوند. توجه کنید که امکان انتقال اطلاعات توسط این قطعات کاملا امکان‌پذیر است؛ اما بر خلاف تجهیزات اکتیو، هیچ نیازی به برق ندارند و می‌توانند این کار را به صورت وایرلس انجام دهند.
 
در بین تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه، نمی‌توان یکی از آن‌ها را بهتر از مورد دیگر دانست؛ چرا که هرکدام از شبکه‌های کامپیوتری نسبت به اهداف و نیازهای خود به موارد مختلفی نیاز پیدا می‌کنند. به همین دلیل معمولا تمام شبکه‌های کامپیوتری از قطعات اکتیو و پسیو برخوردار بوده و از مزایای هرکدام بهره‌مند هستند. برای درک بیشتر مفهوم دو اصطلاح اکتیو و پسیو در شبکه کامپیوتری، مثال‌هایی را از هرکدام برایتان شرح می‌دهیم.
 
برخی از تجهیزات اکتیو شبکه
بدون شک تعداد تجهیزات اکتیو شبکه به قدری زیاد است که نمی‌توان آن‌ها را در این متن جا داد. با این وجود، شناخت برخی از این تجهیزات می‌تواند باعث بهبود درک شما در مورد تجهیزات اکتیو شبکه شود؛ بنابراین مواردی محدود از این تجهیزات را برایتان نام می‌بریم.
 
سیستم‌های تلفن اینترنتی (Internet – Telephony Gateway)
انباره‌های ذخیره‌سازی NAS – (Network Attached Storage)
تجهیزات شبکه های بی‌سیم(Wireless) و Bluetooth
تجهیزاتفیبر نوری (Fiber Optic Media Converter)
مودم دیجیتال و ADSL
درگاه و روتر پیشرفته (Advanced Router / Multi-Homing Security Gateway)
تجهیزات Power Line Communication – PLC
تجهیزات L4-L7 Ethernet Devices
برخی از تجهیزات پسیو شبکه
تجهیزات پسیو شبکه نیز همانند تجهیزات اکتیو تعداد بسیار زیادی دارد و نمی‌توان آن‌ها را در این متن جای داد. از آنجایی که روبه‌رویی با تجهیزات پسیو شبکه بیشتر از هر قطعه دیگری خواهد بود، موارد رایج را در این زمینه شرح می‌دهیم.
 
Power Module برای Rack
Keystone
FLB – FLOOR BOXES FOR RAISED FLOORS
FACE PLATE
ابزار نظیر Crimping، Striper،Punch Down 
USB HUB
کابل
Patch Cable
Connector
سوکت دیواری
Inline Coupler
تجهیزات اکتیو بهتر هستند یا پسیو؟
شاید این تردید در ذهن شما هم ایجاد شود که آیا کدام یک از این دسته‌بندی‌ها کیفیت و کاربرد بیشتری نسبت به بقیه دارد. این اعتقاد که باید یکی از تجهیزات اکتیو و پسیو را انتخاب کنید، کاملا اشتباه است و می‌تواند در آینده برای شما مشکل‌ساز باشد. اکتیو یا پسیو بودن تجهیزات به هیچ وجه تعیین‌کننده کیفیت و اهمیت نقش آن‌ها نیست؛ بلکه کاملا به کاربری آن‌ها ارتباط دارد و از نظر تخصصی در حوزه آی‌تی حائز اهمیت است.
 
هرکدام از تجهیزات پسیو و اکتیو در شبکه کامپیوتری نقش ویژه و غیرقابل جایگزینی دارند؛ بنابراین شما نباید به فکر حذف دسته‌ای از آن‌ها باشید تا عملکرد شبکه خود را بهبود ببخشید. این کار باعث از کار افتادن شبکه شده و هیچ چیزی جز دردسر و مشکلات فنی برای شبکه شما به همراه ندارد. در مواردی که از هردسته تجهیزات شبکه برایتان نام بردیم، می‌توان متوجه شد که این اصطلاحات تنها برای دسته‌بندی و شناسایی هرکدام از این تجهیزات به کار می‌روند و به هیچ وجه معیاری برای انتخاب نیستند.
 
شرکت رایان پشتیبان؛ خدمات راه اندازی، نصب و پشتیبانی شبکه
مطلب فوق، با هدف ایجاد آگاهی و مطلع‌سازی مخاطبان از اصطلاحاتی نظیر پسیو و اکتیو در شبکه کامپیوتری در اختیار شما قرار گرفت. حالا که می‌‌دانید هرکدام از این اصطلاحات در چه مواقعی کاربردی هستند و در صورت نیاز به خرید و تهیه این تجهیزات تسلط دارید، مطمئنا راه ‌اندازی و نصب شبکه کامپیوتری برای شما بسیار ساده‌تر و مطمئن‌تر خواهد بود. البته مطمئنا اگر با یک مجموعه معتبر برای راه ‌اندازی و نصب شبکه خود قرارداد عقد کنید، هیچ نیازی به دانستن این مسائل پیچیده نخواهد بود.
 
شرکت رایان پشتیبان که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه راه اندازی و پشتیبانی شبکه در ایران است، از حضور افرادی متخصص و مجرب در زمینه آی‌تی بهره می‌برد. شما قادر هستید تا درخواست خود برای نصب شبکه کامپیوتری را از طریق سایت و شماره تلفن‌های درج شده در سایت اعلام کنید و از خدمات نصب شبکه تیم آن‌ها بهره‌مند شوید. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید با کارشناسان حاضر در شرکت رایان پشتیبان از طریق سایت این شرکت تماس بگیرید.
 


:: برچسب‌ها: شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
برون سپاری خدمات مالیاتی دلایل و مزایای زیادی دارد. شرکت‌های تخصصی امور مالی با مشاوره مالیاتی و معرفی وکیل مالیاتی برای سهولت انجام و پیگیری امور مالیاتی پیشنهادهای مؤثری را به کسب‌وکارها می‌دهند.
 
این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
 
 
رسیدگی به امور مالیاتی و حسابداری مالیاتی جزو کارهای تخصصی است که بیشتر کسب‌وکارها تمایل دارند به‌صورت برون سپاری آنها را پیگیری کنند. از مزایا و دلایل برون سپاری خدمات مالیاتی می‌توان به جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، حذف اشتباهات و ایرادات احتمالی، داشتن تیم متخصص برای مشاوره مالیاتی و داشتن وکیل مالیاتی متخصص برای پیگیری امور مالیاتی اشاره کرد.
خدمات مالیاتی
از مهم‌ترین ارکان هر شرکت، سازمان و کسب‌وکاری امور مالی آن است. طبق قانون هر شرکتی پس از راه‌اندازی باید نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی اقدام کند. امروزه قوانین مالیاتی دائم به‌روز می‌شوند و انجام امور مالیاتی امری تخصصی محسوب می‌شود. تنظیم اظهارنامه مالیاتی و پیگیری امور مرتبط با مالیات نیاز به تخصص و تجربه دارد؛ بنابراین امور مالیاتی باید به افراد متخصص در این زمینه و به یک تیم حرفه‎ای سپرده شود. شرکت‌های خدمات مالیاتی در این راستا فعالیت می‌کنند و امور مالیاتی و حسابداری مالیاتی کسب‌وکار شما را بر عهده می‌گیرند.
 
دلایل اصلی برون سپاری مالیاتی
ازآنجایی‌که رسیدگی به امور مالیاتی، امری تخصصی است و نیاز به افراد حرفه‌ای و متخصص دارد. جلوگیری از جرائم مالیاتی و حسابرسی دقیق و بی‌نقص از دلایل برون سپاری مالیاتی هستند. در ادامه دلایل اصلی برون سپاری مالیاتی را بررسی می‌کنیم.
 
جریمه‎‌های مالیاتی
جریمه‌های مالیاتی صورت‌های مختلفی دارند. برخی از جریمه‌های مالیاتی به‌صورت جریمه‌های نقدی هستند که باید پرداخت شوند. برخی دیگر از جریمه‌های مالیاتی به‌صورت سلب امتیاز یا ایجاد محدودیت هستند. اطلاعات مالیاتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اگر قوانین و استانداردهای مالیاتی رعایت نشوند، کسب‌وکارها با جرائم سنگین مواجه می‌شوند. اگر جرائم مالیاتی به‌صورت سلب امتیاز یا ایجاد محدودیت باشند، ممکن است لطمه‌ی جبران‌ناپذیری را به کسب‌وکار شما وارد کنند.
 
اشتباهات حسابداران داخلی
در نظام مالیاتی قوانین و بخش‌نامه‌های متعددی وجود دارد و دائماً در حال به‌روزرسانی هستند. هرچند وقت یکبار بخش‌نامه و قانون جدیدی با موضوعات مختلف در نظام مالیاتی کشور صادر می‌شود. این موضوع باعث شده است تا حسابداران شرکت‌ها گاهی سردرگم شوند. همچنین باعث اتلاف وقت و انرژی کارکنان حسابداری می‌شود یا ممکن است آنها را دچار اشتباه کند.
 
کارنامه عاری از اشتباه در کسب‌وکار
برای هر کسب‌وکاری مهم است که کارهای حسابداری مالیاتی را دقیق، بدون اشتباه و سر موقع انجام دهد. اظهارنامه‌های مالیاتی و مدارک مالی حسابرسی شده، مدارک معتبر و رسمی هستند که برای جذب سرمایه‌گذاران یا بانک‌ها می‌توان از آنها استفاده کرد و به آنها استناد کرد. انجام امور حسابداری مالیاتی به‌صورت دقیق و بی‌نقص، یک کارنامه عالی برای کسب‌وکار شما محسوب می‌شود.
 
ارائه بی‌عیب‌ونقص پرونده‌های مالیاتی
در سازمان امور مالیاتی، ارائه پرونده‌های مالیاتی برای رسیدگی به تجربه و آگاهی نیاز دارد. داشتن تجربه و آگاهی از فنون مذاکره و تعامل با بازرسین مالیاتی از مهارت‌هایی است که حسابداران شرکت‌ها معمولاً دارا نیستند. طی تحقیقات انجام شده، مشخص شد که علت پذیرفته نشدن بیش از 45% پرونده‌های مالیاتی، عدم تعامل سازنده با بازرسین و حوزه مالیاتی است. همین موضوع اهمیت مهارت برقراری تعامل سازنده را آشکار می‌سازد که بسیاری از حسابداران چنین مهارتی را ندارند.
 
داشتن تیمی از مشاوران مالیاتی
زمانی که برای حسابداری مالیاتی، یک حسابدار داشته باشید تنها از نظرات یک شخص استفاده می‌کنید. با برون سپاری خدمات مالیاتی، شما از نظرات یک تیم متخصص و حرفه‌ای برخوردار می‌شوید. تیم‌های متخصص اطلاعات خود را در زمینه‌ی قوانین و مقررات مالیاتی دائماً به‌روز می‌کنند و با مشاوره مالیاتی راه‌حل‌های مناسبی را برای کسب‌وکار شما ارائه می‌دهند.
 
عوامل و مزایای برون سپاری خدمات مالیاتی
برخی از شرکت‌ها رسیدگی به امور حسابداری و مالیاتی خود را در درون شرکت تعریف می‌کنند و برای رسیدگی به امور حسابداری و مالیاتی کارشناسان متخصصی را در این زمینه استخدام می‌کنند. برخی از شرکت‌های دیگر هستند که خدمات مالیاتی خود را به‌صورت برون سپاری پیگیری می‌کنند. برون سپاری خدمات مالیاتی مزایای زیادی دارد. از جمله مزایای این امر، کاهش هزینه‌های جاری شرکت است. از دیگر عوامل و مزایای برون سپاری امور مالیاتی، تضمین سلامت محیط کار، کاهش اتلاف وقت و انرژی برای رسیدگی به امور مالیاتی در شرکت، داشتن متخصصان و مشاوران خبره در زمینه امور مالیاتی و... است. همان‌طور که گفته شد برون سپاری امور مالیاتی مزایا و دلایل زیادی دارد و همه‌ی این عوامل در مجموع بیان‌کننده اهمیت این امر است.
 
وکیل مالیاتی
هر شرکت و کسب‌وکاری برای انجام و پیگیری امور مالیاتی نیاز به خدمات وکیل مالیاتی دارد. از آنجای که قوانین و بخش‌نامه‌های مالیاتی متعدد هستند و دائماً در حال گسترش و به‌روز شدن هستند؛ لذا رسیدگی به امور مالیاتی نیازمند خدمات و پیگیری یک وکیل مالیاتی خبره و کاربلد است. وکلای مالیاتی علاوه بر دانش حسابداری، باید تجربیات ارزشمندی داشته باشند تا بتوانند توصیه‌ها و پیشنهادهای مؤثری را برای انجام و پیگیری امور مالیاتی به کسب‌وکارهای مختلف بدهند. شرکت‌های خدمات مالیاتی، می‌توانند وکلای متخصص و خبره را در زمینه امور مالیاتی به کسب‌وکارهای مختلف معرفی کنند.
 
مشاوره مالیاتی
شرکت‌های خدمات مالیاتی، مشاوره مالیاتی را به چند صورت انجام می‌دهند. مشاوره‌ی مربوط به امور مالیاتی ممکن است در بازه‌ی زمانی که مشخص شده انجام شود یا به‌صورت موردی درباره موارد پیش‌آمده صورت بگیرد. بیشتر کسب‌وکارها تمایل دارند تا شرکت‌های خدمات مالیاتی، تمامی پرونده‌های مالیاتی را به طور کامل بررسی کنند و به‌عنوان یک مشاور مالیاتی همراه آن‌ها باشند. شرکت رایان محاسبان در زمینه‌ی امور مالیاتی با یک تیم متخصص و حرفه‌ای خدمات ارائه می‌دهد. رایان محاسبان مشاوره مالیاتی را به‌صورت مقطعی، موردی و همراه برای کسب‌وکارها انجام می‌دهد و بر اساس تخصص و تجربیات تیم حرفه‌ای خود پیشنهادهای مؤثری را در زمینه امور مالیاتی در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.
 
در آخر
رسیدگی به امور مالیاتی یک امر تخصصی است؛ لذا کسب‌وکارها برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه همچنین سهولت انجام امور و حذف خطا، امور مالیاتی را به شرکت‌های متخصص واگذار می‌کنند. شرکت‌های خدمات مالیاتی با تیمی متخصص، به کسب‌وکارها مشاوره مالیاتی می‌دهند و با دانش و تجربه‌ی خود بهترین پیشنهادهای را ارائه می‌دهند. همچنین با معرفی وکیل مالیاتی که متخصص در زمینه پیگیری امور مالیاتی است باعث سهولت انجام این امور می‌شوند. رایان محاسبان با تیمی متخصص در زمینه پیگیری و انجام امور مالیاتی همه‌ی خدمات مالی و مالیاتی را با سرعت و دقت بالا و با کمترین هزینه انجام می‌دهد. شرکت رایان محاسبان با ۲۰ سال سابقه در زمینه مالیاتی، پیشنهادهای و توصیه‌های مؤثر را به کسب‌وکارها می‌دهد و پیگیری امور مالیاتی را آسان‌تر می‌کند.
 


:: برچسب‌ها: خدمات مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

این یک متن علمی است و داری منبع می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر منابع مختلف را بررسی نمایید و به هیچ منبعی در حوزه وب و فضای مجازی به تنهایی اکتفا نکنید...

منبع در پایان مقاله درج گردیده...
 
امروزه انواع تزریق و مخصوصاً تزریق ژل زیر چشم در اهواز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همانطور که میدانید یکی از اعضا صورت که نقش مهمی در زیبایی چهره افراد دارد چشمان فرد می باشد گودی و سیاهی زیر چشم و همچنین پف هایی که وجود دارد صورت فرد را بسیار خسته، نگران و کسل نشان می دهد در حالی که فرد خودش اصلا این حس را ندارد و کاملا شاداب و سرحال است .روشهای  بسیار زیادی برای از بین بردن گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد .اکثر افراد و مخصوصاً خانم ها امروزه بیشتر از تزریق ژل برای از بین بردن این گودی و سیاهی استفاده می کنند در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.
 
تزریق ژل زیر چشم معمولا برای شادابی و از بین بردن گودی  و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود .تزریق ها انواع مختلفی دارند تزریق زیر چشم قیافه شما را سرحال تر و شاداب تر نشان داده و اثرات پیری را از چهره شما بیرون می‌کند. در نتیجه روش تزریق می‌تواند برای هر کسی مفید بوده البته زیر نظر پزشک متخصص و با مشورت او باید این کار انجام شود.

روش های مختلف درمان تزریق زیر چشم

در این قسمت قصد داریم در رابطه با تزریق ژل زیر چشم با شما صحبت کنیم و موضوعاتی همچون روش های مختلف تزریق ژل زیر چشم،قیمت تزریق ژل زیر چشم و طریقه رزرو نوبت برای تزریق ژل زیر چشم را مورد بررسی قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید.
هیالورونیک اسید
هیالورونیک اسید ماده ایی است که معمولاً و به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود. اما پرکننده های  هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته شده‌اند که تا حدودی شبیه به ماده طبیعی که در بدن تولید می‌شود عمل می‌کند.تحقیقات ثابت کرده است که کمک پرکننده‌های هیالورونیک اسید باعث می‌شود که کلاژن در پوست تولید شود. این مواد به دلیل خاصیت نرم بودن و شفافیت و ضمن اینکه احتمال داده میشود کمتر در یک نقطه جمع شود  یکی از بهترین گزینه‌ها هستند که در زیر چشم تزریق می شود.
اسید پلی -ال- لاکتیک
پلی ال لاکتیک نیز یک ماده مصنوعی است. که به راحتی جذب پوست شده و تجزیه می‌شود. اسید پلی ال لاکتیک به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در زیر پوست می‌شود.
 
تزریق چربی در اهواز
علاوه بر موارد بالا، از تزریق چربی برای از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم نیز استفاده می‌شود .مثلاً در این روش، چربی نواحی مثل شکم ،باسن و ران را گرفته و بعد از تصفیه به زیر چشم تزریق می‌کنند .
اما یکی از مهمترین مشکلات تزریق چربی این است که اگر به هر دلیلی فرد از نتیجه آن راضی نبود نمی تواند چربی زیر چشم را تخلیه کند اما در بقیه تزریق ها این امکان وجود دارد.
چه افرادی می توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟
در ادامه قصد داریم اطلاعاتی راجع به اینکه چه افرادی می‌توانند تزریق ژل زیر چشم انجام دهند؟ در اختیار شما قرار دهیم .
همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم افرادی که گودی و سیاهی زیر چشم دارند گزینه بسیار مناسب برای تزریق ژل زیر چشم هستند .
جالب است بدانید که مشکلات دیگری که باعث می‌شود این تزریق انجام شود عبارتند از :
افراد مسن
کسانی که دچار کمبود آب شده اند
افرادی که زیر چشم آنها به شدت سیاه است
اشخاصی که رگهای خونی در زیر چشم دارند که قابل مشاهده است.
افرادی هستند که گودی و سیاهی زیر چشم آنها برگرفته از ژنتیک یا افزایش سن آنهاست.
این اشخاص به راحتی می توانند از ژل زیر چشم استفاده کرده و این مشکلات را برطرف کنند .توجه داشته باشید که تمامی این تزریق ها باید در یک کلینیک معروف و معتبر و زیر نظر پزشک زیبایی  انجام شود. که بعدها برای فرد مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود نیاورد.
مجموعه ما با داشتن پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهترین پزشکان ، شما را در تزریق ژل زیر چشم کمک خواهد کرد کلینیک معروف و معتبر ما چندین سال است که در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام داده و خدمات قابل توجهی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
در کلینیک خدمات زیبایی ما ،جهت دریافت مشاوره رایگان برای تزریق ژل زیر چشم به سایت کلینیک مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.
تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد؟
در اینجا می خواهیم بدانیم تزریق ژل زیر چشم چه عوارضی دارد ؟در نظر داشته باشید که احتمال حساسیت به این ژل ها ممکن است در اکثر افراد وجود داشته باشد در نتیجه باید قبل از تصمیم گیری برای تزریق ژل با پزشک خود مشورت کرده تا پزشک شما احتمال هرگونه آلرژی را بررسی کند.
در بیشتر مواقع عوارض جانبی پرکننده چشم بسیار کوتاه بوده و حتی بعد از چند ساعت از بین می رود. این عوارض شامل قرمز شدن صورت ،پف کردن ،کبودی زیر چشم و اینکه محل تزریق قرمز می شود.
اگر ماده پر کننده خیلی نزدیک به سطح پوست تزریق شود ممکن است زیر چشم پف کند و مشکلاتی از این دست، که این مشکلات بستگی به متخصصی دارد که تزریق ژل زیر چشم را برای شما انجام می دهد.
چون تزریق ژل ها به خودی خود و تنها برای فرد هیچگونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد و بیشتر مشکلات به مهارت و تجربه پزشک  و کلینیکی که شما در آن تزریق را انجام می دهید دارد.
اینکه مرکز خدمات زیبایی،  دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکانی به روز داشته باشد. حرفه‌ای بودن متخصص زیبایی برای تزریق ژل زیر چشم بسیار اهمیت دارد.
هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز
همانطور که میدانید هزینه تزریق ژل زیر چشم در اهواز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل :
مهارت پزشک زیبایی است.
نوع ژل تزریقی
دستگاه های پیشرفته و مدرن که در کلینیک وجود دارد.
انواع مشاوره هایی که کارشناسان در این مراکز انجام میدهند.
انواع خدمات انجام شده توسط متخصصان زیبایی
و دهها مورد دیگر که هزینه این نوع تزریق ها را مشخص می‌کند .
توجه داشته باشید که شاید بعضی از این کلینیک‌ها هزینه کمی برای تزریق از شما درخواست کنند ولی شما بعد از آن دچار مشکلات زیادی شوید.
دقت کنید که چه کلینیک و چه  پزشکی را برای تزریق ژل انتخاب می‌کنید. در کلینیک زیبایی ما دستگاههای مدرن و به روز، با پزشکان حرفه‌ای و باتجربه وجود دارد .
 


:: برچسب‌ها: تزریق ژل زیر چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای فراهم کردن یک بستر برای انجام دادن کارهای تیمی، مدیران کسب و کار هر کاری که از دستشان بر بیاید انجام می‌دهند. اگر تیم اجرایی یک کسب و کار هماهنگی لازمه را به دست بیاورد، به موفقیت‌های فراوانی دست می‌یابد؛ زیرا نتیجه یک کار تیمی و هماهنگ، بسیار مناسب و پرسود خواهد بود. شبکه کامپیوتری نیز همان وسیله‌ای است که با ظهور تکنولوژی در دنیای کسب و کار شاهد رواج یافتن استفاده از آن هستیم. مدیران کسب و کار می‌توانند با نصب و راه‌اندازی شبکه در دفتر خود، بازده و کارکرد تیم خود را به حداکثر برسانند.

البته مدیران کسب و کار باید توجه داشته باشند که خدمات پشتیبانی شبکه، جزو الزاماتی است که نمی‌‌توان از اهمیت وجود آن چشم‌پوشی کرد. اگر شما با استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه سلامت و تداوم کارکرد شبکه در کسب و کار خود را تضمین نکنید، ممکن است به مشکلات فراوانی بر بخورید. رایان پشتیبان به عنوان معتبرترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، قصد دارد آگاهی شما را از تمامی نکات مهم در این خدمات بالا ببرد؛ پس این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

چرا خدمات پشتیبانی شبکه؟
قطعا به وجود آمدن مشکلاتی در کارکرد شبکه کامپیوتری کسب و کار، امکان‌پذیر است و نمی‌توان آن را چندان دور از انتظار دانست. از آنجایی که تنها متخصصان حوزه آی‌تی و سخت‌افزار می‌توانند این مشکلات را رفع کرده و شبکه را به کارکرد عمومی خود بازگردانند، یقینا نمی‌توان به مدیر و کارکنان غیرحرفه‌ای این حوزه اتکا کرد. به همین دلیل است که خدمات پشتیبانی شبکه تا این اندازه اهمیت پیدا کرده و تمامی کسب و کارهایی که شبکه کامپیوتری دارند، از آن بهره‌مند هستند.

خدمات پشتیبانی شبکه در واقع مجموعه فعالیت‌هایی است که در راستای رفع تمامی مشکلات پیش‌آمده برای شبکه کسب و کار و بهینه‌سازی آن انجام می‌گیرند. در صورتی که هرگونه مشکلی در شبکه کامپیوتری کسب و کار به وجود بیاید، مدیر کسب و کار باید آن را با شرکت پشتیبانی شبکه در میان بگذارد؛ این شرکت خدماتی نیز با اعزام یکی از کارشناسان متخصص خود، نسبت به رفع مشکلات و بازگرداندن شبکه به عملکرد سابق خود اقدام می‌کند.

در صورتی که هرگونه مشکل در شبکه کامپیوتری کسب و کار به وجود بیاید، می‌تواند کارکرد آن‌ها را دچار تاخیر کرده و هزینه‌های فراوانی برای آن‌ها ایجاد کند. به همین دلیل می‌توان به جرئت گفت عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه هزینه بسیار کمتری نسبت به عدم عقد قرارداد با این شرکت‌ها دارد؛ زیرا اگر همین خدمات را از تعمیرکاران حاضر در بازار سخت‌افزارهای کامپیوتری تقاضا کنید، باید هزینه‌ای نجومی به عنوان دستمزد به آن‌ها بپردازید.

اهمیت عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه
برای بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی شبکه نیز همانند دیگر خدمات مشابه، عقد قرارداد الزامی است. عموما شرکت‌های خدماتی پشتیبانی شبکه دارای یک تیم اجرایی ماهر در این حوزه هستند که خدماتی باکیفیت به کسب و کارها ارائه می‌دهند. برای اینکه بتوانید از خدمات این تیم اجرایی بهره برده و به آن شرکت وعده همکاری بلند مدت بدهید، توافق کتبی و عقد قرارداد حائز اهمیت است.

البته اهمیت عقد قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه چندان یک‌طرفه هم نیست. در صورتی که شرکت ارائه‌دهنده خدمات شبکه شما برخلاف توافقتان عمل کند، می‌توانید از قرارداد و توافق‌نامه کتبی برای گرفتن حق خود استفاده کنید. البته چنین اتفاقی به وفور مشاهده نمی‌شود و چندان رایج نیست؛ اما کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند!

به طور کلی قراردادهای پشتیبانی شبکه چند بخش مختلف دارد که هرکدام به اندازه‌ای حائز اهمیت و کاربردی هستند. اصلی‌ترین بخش‌های این قرارداد کتبی، بخش انتظارات طرفین و طریقه پرداخت دستمزد آن است که عموما از نظر قانونی اهمیت بسیار زیادی دارند. چنانچه دو شرکت در همکاری به مشکل بخورند، اطلاعاتی که در این دو بخش درج شده می‌تواند نتیجه این اختلافات قانونی و قضایی را تعیین کند.

مدیر کسب و کار باید انتظارات خود از شرکت خدمات پشتیبانی را در قسمت انتظارات بنویسد و در مقابل، دستمزد هرکدام از این مسئولیت‌ها را در بخش طریقه پرداخت درج کند. به طور کلی عقد قرارداد با شرکت خدمات پشتیبانی شبکه می‌تواند بسیار دشوار و در مواقعی مشکل‌ساز باشد؛ اما اگر یک شرکت خدماتی معتمد و شناخته شده را برای عقد قرارداد انتخاب کنید، می‌توانید در عقد قرارداد به آن‌ها اعتماد کامل داشته باشید.

اهمیت همکاری با شرکت خدماتی معتبر و معتمد
با افزایش تعداد تقاضای کسب و کارها برای استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه، شرکت‌های خدماتی فراوانی در تهران و شهرهای دیگر ایران افتتاح شده‌اند. به عبارتی دیگر، مخاطبان توانایی چندانی برای تشخیص شرکت خدماتی مناسب و مورد اعتماد ندارند؛ زیرا تمامی شرکت‌های خدماتی خود را به عنوان بهترین تامین‌کننده خدمات معرفی می‌کنند.

همان‌طور که می‌‌دانید، تجهیزات شبکه کامپیوتری قیمت بسیار بالایی دارند و خرابی آن‌ها می‌تواند هزینه‌هایی گزاف برای مدیر کسب و کار به وجود بیاورد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در انتخاب شرکت خدماتی برای عقد قرارداد پشتیبانی شبکه، به ارزان بودن تعرفه دقت نداشته باشید. نهایت تلاش خود را بکنید تا با یک شرکت خدماتی قابل اعتماد و مجرب قرارداد ببندید و سلامت شبکه کامپیوتری کسب و کار خودتان را تضمین کنید.

البته توجه داشته باشید که اگر به دنبال بهترین شرکت خدمات پشتیبانی شبکه هستید، در پیدا کردن مورد مناسب موفق نخواهید بود. تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه خود را به عنوان بهترین معرفی می‌کنند و تقریبا تمامی این ادعاها توخالی و غیرقابل اتکا هستند؛ زیرا بعد از عقد قرارداد، متوجه ناتوانی آن شرکت در ارائه خدمات خواهید شد. با توجه به اینکه همکاری شما با شرکت خدمات پشتیبانی شبکه طولانی مدت خواهد بود، در بخش بعدی شما را با یکی از شرکت‌‌های معتبر آشنا می‌کنیم.

شرکت رایان پشتیبان؛ ارائه‌‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه باکیفیت
در مطلب ارائه شده تمامی نکاتی که در استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه به آن‌ها نیاز دارید ذکر شد. در صورت تمایل، می‌توانید خدمات پشتیبانی شبکه مورد نیازتان را از شرکت رایان پشتیبان تقاضا کنید. این شرکت که فعالیت طولانی مدت در این زمینه داشته، می‌تواند خدمات پشتیبانی پیشرفته‌ترین شبکه‌های کامپیوتری را تامین کند و از نظر مهارت و دانش در این زمینه هیچ کمبودی ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با رایان پشتیبان، به سایت این شرکت مراجعه کنید.

منبع:https://www.khabarerooz.com/fa/tiny/news-14109



:: برچسب‌ها: خدمات و پشتیبانی شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

قطعاً همگی شما برای دانلود فیلم دچار مشکل شده اید.

دانلود فیلم

 

دانلود کردن فیلم به خودی خود یک مسئله سخت و نشدنی نیست اما با وجود سایت های متعدد و پیچیدگی های فراوان شاید شما را با چالشی بزرگ روبرو کرده باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

از طرفی بعد از پیدا کردن یک سایتی که فیلم مورد نظر را بارگذاری کرده است، دانلود کردن با کیفیتی مناسب و دارای زیرنویس گاهی اوقات کاری سخت و مشکل است.

شاید برای شما نیز بعضی اوقات پیش آمده است که دنبال فیلمی هستید که کمتر کسی به آن پرداخته و یا حتی به تازگی منتشر شده است.

این موارد شما را دچار مشکل می کند اگر فیلمی تازه منتشر شده باشد کمتر سایتی پیدا می شود که این فیلم را به سرعت بارگذاری کرده و زیرنویس مربوطه را به آن اضافه کرده باشند.

حتی گاهی اوقات فیلم را باکیفیت عالی دانلود میکنید و زیرنویس موجود را نیز دانلود کرده اما زیرنویس و فیلم هماهنگی لازم را ندارند.

گاهی اوقات نیز شما فیلم مورد نظر خود را پیدا می کنید اما کیفیتی مناسب ندارد.

در برخی موارد شما فیلم مورد نظر را با کیفیت مطلوب و زیرنویس دلخواه پیدا می‌کنید اما آن سایت مانند یوتیوب و غیره اجازه دانلود به شما نمی دهند که این مورد نیز آزار دهنده است.

معمولاً سایتی از نظر کاربران خوب است که انواع کیفیت ها را برای دانلود یک فیلم داشته باشد از طرفی دارای زیرنویس چندین زبان باشد چرا که گاهی زبان آموزان برای ارتقای سطح زبان خود از فیلم هایی استفاده می کنند که زیرنویس زبان مربوطه را داشته باشند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم که مشکل دانلود فیلم را بررسی و چند روش خوب برای دانلود فیلمهای مورد نظر شما را معرفی کنیم.

فیلم ها دارای ژانرهای مختلفی از جمله اکشن، کمدی زندگینامه، ماجراجویی،انیمیشن،علمی تخیلی،ترسناک غیره می باشد. هر کدام از این ژانرها طرفداران خاص خود را دارد مثلاً ژانر اکشن برای افرادی که هیجان را دوست دارند،ژانر کمدی برای افرادی است که می خواهند برای مدتی شاد باشند،ژانر زندگی نامه برای افرادی است که دوست دارند درباره زندگی افراد مشهور و معروف اطلاعاتی کسب کنند.

ژان ماجراجویی همانطور که از نام آن نیز پیدا است ذهن شما را به چالش می کشد و در ساعاتی که در حال تماشای فیلم هستید شما را سرگرم می کند.

ژانر انیمیشن یکی از پرطرفدارترین ژانرها به حساب می آید. ژانر انیمیشن فقط برای کودکان و یا نوجوانان نیست بلکه افراد میانسال، جوان و یا حتی مسن هم می‌توانند طرفدار این فیلم ها باشند. در واقع بهتر است بگوییم که این ژانر سن خاصی ندارد.

ژانر علمی تخیلی گاهی اوقات می‌تواند برای ما آموزنده باشد چرا که شما بدون آنکه بدانید آینده زمین را تماشا می کنید. در برخی از فیلم ها درباره آینده هوش مصنوعی و ربات ها صحبت می شود که این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد چرا که آینده را به نمایش می گذارد.

ژانر ترسناک طرفداران خاص خود را دارد البته این نوع فیلم‌ها رده سنی های خاصی هم دارند چرا که برای همه افراد و هر سنی مناسب نیستند. چون می توان با ژانر ترسناک تا ساعت ها سرگرم باشید.

تمامی این ژانر ها را می توانید با استفاده از نام آنها پیدا کنید و به همراه با خانواده ساعت های مفرح و خوشی را بگذرانید.

پس اگر شما هم فیلم های جذاب و دیدنی است ژانر های مختلف علاقه دارید مقاله برای شما مناسب است.

سایت دانلود فیلم

اگر شما  از سایت های دانلود فیلم اطلاع داشته باشید به راحتی می توانید فیلم مورد نظر را در چندین سایت پیدا کرده،با کیفیت و زیرنویس دلخواه دانلود کنید.

یکی از مواردی که برای دانلود فیلم به طور معمول استفاده می شود افزونه مرورگر کروم و فایرفاکس است. یک افزونه ای با نام فارسی دانلود ویدیو به صورت حرفه‌ای در کروم و فایرفاکس موجود است، که شما بعد از دانلود کردن میتوانید به راحت ترین شیوه ممکن آن افزونه را به صفحه خود اضافه کنید.

بعد از این که اضافه شد شما می توانید به راحتی به تمام فیلم های موجود در گوگل و فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و با کیفیت و زیرنویس دلخواه آنها را دانلود کنید.

سرویس های آنلاین متعددی برای پیدا کردن ویدیو وجود دارند مانند videograbby که شما میتوانید به راحتی به صورت آنلاین بدون نیاز به نصب کردن هیچگونه اپلیکیشنی، سایت را سرچ کرده و فیلم مورد نظر خود را در سایت وارد کنید و تمام. فیلم شما در عرض چند ثانیه پیدا میشود.

تمام روش های گفته شده در بالا قطعاً می توانند به شما برای دانلود یک فیلم با کیفیت ،عالی و زیرنویس هماهنگ به شما کمک کند.

تمامی راه هایی که گفته شد موقت است سرویس های آنلاین مانند فایرفاکس کروم و غیره می باشد. شما می توانید از سایت های دانلود فیلم که موجود است نیز برای دانلود فیلم استفاده کنید.

 

ویدیو

 

دانلود

سایت دانلود فیلم مووی نما

همانطور که گفته شد ابزارهای زیادی وجود دارند برای دانلود فیلم ولی در این بین سایت هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی فیلم دلخواه خود را در بین فیلم ها انتخاب کنید و دانلود کنید در این میان سایت های دانلود فیلم که فیلم های تعریف شده و سانسور شده در اختیار مخاطب قرار دهند که برای دیدن دست جمعی در خانواده مناسب باشد کم است ولی ما قصد داریم سایت دانلود فیلم مووی نما را به شما معرفی کنیم که تمام فیلم های این سایت دانلود فیلم بازبینی شده و سانسور می باشد و مناسب برای تماشای خانوادگی می باشد این سایت دارای بیش 2000 فیلم برتر و پرطرفدار سانسور شده است و بسیاری از آن ها دوبله فارسی و به همراه زیرنویس فارسی می باشد که به راحتی می توانید در بین فیلم های آن فیلم مورد علاقه خود را بیابید.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که دیدن یک فیلم جذاب و مفرح می‌تواند یک تعطیلات خوب و یک آخر هفته ای جذاب برای شما رقم بزند. پس از دیدن فیلم های جدید و عالی غافل نشوید.

بجای رفتن به سینما در تابستان گرم ویا زمستان سرد در خانه نشسته وهر نوع فیلمی را که دوست دارید دانلود کرده وبه همراه دوستان ویا خانواده خود ببینید.

مخصوصا در روزهای جمعه وتعطیل این کار بسیار لذت بخش خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: سایت دانلود فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با توجه به این‌ که امروزه طرفداران فیلم ‌ها سریال‌ ها تا حد بسیار زیادی بالا رفته‌اند و افراد تمایل بسیار زیادی به استفاده از محتوا های ویدیویی دارند، ما امروز شاهد فروش بالای اندروید باکس‌ ها هستیم. اندروید باکس‌ ها محصولاتی هستند که می‌توانند روند دیدن محتوای چندرسانه‌ای را برای ما راحت‌تر و لذت بخش تر کنند. در این متن قصد داریم برای شما ویژگی ‌های بهترین اندروید باکس ‌ها را نام ببریم و به شما بگوییم که این محصول باید دارای چه ویژگی‌ هایی باشد تا بتواند نیاز شما را به یک اندروید باکس مرتفع سازد. با توجه به پیشرفته تر شدن دنیا و پرطرف‌دار شدن این محصول، امروزه شرکت ‌های بسیار زیادی به ‌دنبال تولید انواع مختلف اندروید باکس ‌ها هستند تا بتوانند نیاز کاربران را به ‌طور کامل برطرف کنند. اگر شما نیز به ‌دنبال بهترین اندروید باکس هستید و می‌خواهید یک محصول باکیفیت را خریداری کنید باید حتما در رابطه با ویژگی این محصول بدانید تا بتوانید مناسب‌ترین آن را برای خودتان خریداری کنید. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به‌ صورت آنلاین هر شبکه‌ای که می‌خواهید را مشاهده کنید و از دیدن شبکه ‌هایی که در اندروید باکس‌ شما وجود دارند. لذت ببرید این ابزار به‌ عنوان یک ریموت کنترل شناخته می‌شود و شما می‌توانید با وصل کردن آن تلویزیون خودتان از تمام امکاناتی که در این دستگاه وجود دارد بهره ببرید. شما می‌توانید علاوه‌ بر نصب کانال‌ های گوناگون روی این دستگاه به بازی کردن نیز بپردازید و درست مانند یک ابزار هوشمند از آن بهره ببرید. در ادامه با ما همراه باشید

بهترین اندروید باکس‌ ها باید دارای چه ویژگی‌ هایی باشند؟

بهترین اندروید باکس‌ ها باید ویژگی ‌های گوناگون و آپشن ‌های متفاوتی داشته باشند. به ‌طور کلی اندروید باکس‌ ها باید قابلیت تماشای شبکه ‌های آنلاین‌، محتوا های ویدیویی، پخش فیلم، پخش موسیقی، بازی کردن، و وب گردی را داشته باشند. البته علاوه ‌بر این موارد این ابزار ها می‌توانند قابلیت‌ های دیگری نیز داشته باشند. این موارد در دسته کارایی‌ های رابط کاربری اندروید باکس‌ ها قرار می‌گیرند. اندروید باکس ‌ها باید از لحاظ سخت‌افزاری مانند پردازنده، حافظه، اتصالات، و موارد دیگر نیز ویژگی ‌های مناسبی داشته باشند تا بتوانند به افراد کمک کنند از تماشای شبکه ‌ها به ‌صورت آنلاین و آفلاین لذت ببرند. حال بیایید با هم بررسی کنیم که بهترین اندروید باکس‌ باید دارای چه ویژگی‌ هایی باشد.

قدرت سخت ‌افزاری اندروید باکس‌
مورد اولی که شما باید در رابطه با خرید انواع مختلف ابزار های هوشمند به آن دقت داشته باشید قابلیت سخت ‌افزاری و پردازنده‌ی آن ابزار می‌باشد. بهترین اندروید باکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. قدرت سخت‌افزاری مناسب باعث می‌شود تا ابزار شما در طول روز عملکرد مناسبی داشته باشد و شما را دچار مشکل نکند. اندروید باکس‌ ابزاری است که شما ممکن است در طول شبانه ‌روز به نیاز داشته باشید تا بتوانید تلویزیون تماشا کنید. به‌ همین دلیل این ابزار باید قدرت پردازندگی زیادی داشته باشد زیرا برای ساعات طولانی در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد. قدرت ‌های سخت ‌افزاری که در اندروید باکس ‌ها وجود دارد متناسب با قیمت آن ‌ها طراحی شده‌اند. اگر شما می‌خواهید که یک سخت‌افزار بسیار قوی را در اندروید باکس خود داشته باشید باید هزینه بالایی را بپردازید. توجه کنید که اگر می‌خواهید با این ابزار به بازی کردن بپردازید حتما باید به سراغ بهترین اندروید باکس با بهترین قدرت سخت ‌افزاری بروید تا بتوانید بدون هیچ‌ گونه مشکلی از بازی کردن لذت ببرید.

حافظه اندروید باکس‌
مورد دیگری که شما باید حتما هنگام خرید اندروید باکس به آن دقت داشته باشید قدرت حافظه اندروید باکس می‌باشد. این ویژگی یکی از ویژگی ‌های بسیار مهم در این ابزار می‌باشد. این ابزار ها معمولاً از دو گیگ تا چهار گیگ دارای حافظه می‌باشند. اگر شما می‌خواهید که به تماشای فیلم‌ ها بپردازید، اندروید باکس با دو گیگ رم نیز برای شما گزینه مناسبی است. اما اگر می‌خواهید فعالیت ‌های سنگین‌ترین مثل بازی کردن را نیز برای خودتان داشته باشید باید حداقل از اندروید باکسی بهره‌ ببرید که دارای رم چهار گیگی می‌باشد. البته شما می‌توانید با استفاده از انواع مختلف و حافظه ‌های خارجی مثل هارد دیسک ‌ها و فلش مموری ها از ابزار های دیگر بهره ببرید تا بتوانید فعالیت‌ های مورد نظر خودتان را انجام دهید اما اگر می‌خواهید اپلیکیشن ‌ها را به‌ صورت مستقیم روی اندروید باکس خودتان نصب کنید باید یک رم با حافظه‌ای بالا را برای این ابزار انتخاب کنید تا بتوانید بدون هیچ ‌گونه مشکلی از بازی کردن و انجام فعالیت‌ های گوناگون لذت ببرید.

سیستم‌ عامل بهترین اندروید باکس‌
مورد دیگری که در دسته ویژگی‌ های بهترین اندروید باکس در بازار قرار می‌گیرد سیستم عامل می‌باشد. البته ما نمی‌توانیم یک سیستم ‌عامل به‌ عنوان بهترین سیستم‌ عامل در کل جهان انتخاب کنیم؛ زیرا هر فردی با توجه به خواسته‌ های خودش باید از سیستم‌ عامل‌ های گوناگونی بهره ببرد. همان ‌طور که همه شما ممکن است بدانید سیستم عامل اندروید باکس ‌ها، اندروید می‌باشد. پس اگر شما دارای ابزار هایی هستید که با سیستم‌ عامل اندروید فعالیت می‌کنند و یا به این سیستم ‌عامل علاقه‌ مند هستید می‌توانید از اندروید باکس ‌ها استفاده کنید. البته باید به سراغ اندروید باکس هایی بروید که از آخرین نسخه‌ های اندروید پشتیبانی می‌کنند و برای مدت طولانی بروزرسانی ‌های گوناگون اندروید را می‌پذیرند. اگر شما به سراغ خرید انواع قدیمی این ابزار بروید نمی‌توانید انتظار داشته باشید که برای مدت طولانی این ابزار ها با سیستم‌عامل‌ های جدید به‌ روز شوند. پس حتما به نسخه اندروید توجه داشته باشید و به این موضوع دقت کنید که آیا ابزاری که شما در حال خریداری آن هستید امکان به روزرسانی را دارا می‌باشد و می‌تواند آپدیت های گوناگون نرم‌افزار های اندروید را بپذیرد یا خیر. توجه کنید که در این زمینه اگر به روزرسانی سیستم ‌عامل برای شما مهم می‌باشد حتما به سراغ برند های معروف بروید تا به خرید بهترین انواع اندروید باکس‌ بپردازید. برند های نامعتبر معمولاً به پشتیبانی از به روزرسانی‌های جدید اهمیت چندانی نمی‌دهند.

اندازه بهترین مارک اندروید باکس‌
توجه کنید که اندازه اندروید باکس‌ از دیگر مواردی می‌باشد که شما باید توجه داشته باشید. بهترین اندروید باکس باید با توجه به دکور خانه شما انتخاب شود و با خانه‌ی شما همخوانی داشته باشد. اندروید باکس‌ ها در انواع گوناگون و متفاوتی طراحی می‌شوند و اندازه ‌های بسیار متنوعی را دارا می‌باشند. برخی از آن ‌ها به ‌اندازه‌ی قوطی چوب ‌کبریت هستند و برخی دیگر از اندازه ‌های بزرگ‌تری طراحی و تولید می‌شوند‌. شما باید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان همچنین راحتی و دکوراسیون به سراغ خریده اندروید باکس‌ بروید که در عین کارایی متناسب، دارای زیبایی و اندازه خوبی نیز باشد.

تعداد پورت ها دیگر نکته‌ای است که بهترین اندروید باکس باید به ‌نحو احسن از آن پشتیبانی کند. اندروید باکس‌ معمولاً دارای چندین پورت متفاوت هستند که می‌توانند به شما این امکان را بدهد از طریق درگاه ‌های گوناگون اتصالات را متصل کنید. هر چقدر این اتصالات متنوع‌تر و بیشتر باشند کار شما راحت‌تر خواهد بود و شما سریع‌تر می‌توانید آن‌ ها را به ابزار های گوناگون خودتان متصل کنید. برخی از اندروید باکس های پیشرفته دارای چندین درگاه خروجی متفاوت هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا راحت‌تر از آن‌ ها بهره ببرید. به‌ هر حال تعداد پورت ها نیز گزینه بسیار مهمی است که می‌تواند در راحتی کار شما تأثیر گذار باشد.

https://alonazar.com/best-android-box/



:: برچسب‌ها: اندروید باکس ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

خرید ماشین اصلاح موزر # سفارش عمده موزر # خرید عمده موزر

امروزه خرید یک ماشین اصلاح کار دشواری می باشد حال اگر عمده بخواهید کار دشوارتری می باشد

زیرا اگر جنس بی کیفیت به مشتری خود بدهید اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت

اگر دنبال خرید ماشین اصلاح موزر با کیفیت برای آرایشگاه و مغازه خود هستید

میتوانید تماس بگیرید قیمت های رقابتی ما به خاطر این است که شما مستقیم از واردکننده خرید میکنید

کارخانه موزر ( MOSER ) در سال 1946 در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس شد

موزر اولین کارخانه تولیدکننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا می باشد

تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر مو فارغ از برند و کارخانه تولیدکننده با نام دستگاه موزر شناخته میشوند

کمپانی موزر با بکارگیری از بروزترین تکنولوژی ها محصولات خود را تولید کرده

تا آنجا که توانسته بالاترین استانداردهای کیفیتی در دنیا را برای محصولات خود کسب نماید

در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب کنند

مدل 0050-1400 به عنوان شناخته شده ترین محصول موزر در ایران می باشد

که در بین مردم ایران با نام مستعار 5 دنده شناخته میشود

 

خرید عمده ماشین اصلاح موزر آلمانی
خرید ماشین اصلاح موزر # سفارش عمده موزر # خرید عمده موزر

این محصول دارای 5 درجه تنظیم تیغه میباشد

که امکان پیرایش مو را در 6 اندازه برای شما فراهم میسازد

دستگاه مذکور دارای تیغه ها ی فولادی ( استیل ضد زنگ ) بوده که دارای طول عمر بالایی می باشد

ماشین ریش تراش یکی از محبوبترین و پرکاربردترین وسایل اقایان می باشد

که برای کوتاه کردن یا حالت دادن مو، ریش ، سیبیل و … استفاده می شود

ماشین ریش تراش در طرح ها و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد

که برای خرید یک ریش تراش خوب باید ویژگی هایی زیر توجه داشت

1 ) جلوگیری از آسیب رساندن به پوست شما

2 ) استفاده راحت از آن

3 ) وزن و اندازه ای سبک تا دست شما به هنگام استفاده از آن خسته نشود

4 ) تعویض راحت تیغ ها

5 ) و…

ماشین صورت تراش و ریش تراش موزر ساخت شرکت موزر آلمان به دلیل طراحی چشمگیر و عملکرد فوق العاده، یکی از محبوب ترین و پر فروشترین ریش تراش و موزن دنیا است

این دستگاه مدل MOSER 1400-0050 دارای رنگ زرشکی، اصلاح برش مستقیم و تیغه های استیل ضد زنگ می باشد

و برای ایجاد خطوطی با تیغ و از بین بردن مو در اطراف و مکان های دشوار (مانند اطراف گوش، بینی، لب و… ) بسیار مناسب است

در حین تولید MOSER 1400 آزمایشات مختلفی انجام شده است که بالاترین درجه کیفیت و ایمنی را به شما تضمین می کند

موتور این موزر بسیار قدرتمند و دارای نوسان 6000 دور در دقیقه است

موزر دارای سیم می باشد که برای استفاده از ان باید آنرا به برق خانگی متصل کنید

و هم چنین حداکثر توان خروجی ان 10 وات است

ماشین صورت تراش و ریش تراش موزر مجهز به اهرم تنظیم ارتفاع است

و می تواند اندازه ی اصلاح 0/1 تا 3 میلی متر داشته باشد

این محصول دارای یک شانه ( اندازه شانه ها 1 میلی متر است ) می باشد

که به صورت کشویی روی تیغه قرار می گیرد

و موهای بلند را اصلاح می کند

و دارای طول اصلاح 4/5 میلی متر است

سفارش عمده موزر آلمانی
خرید ماشین اصلاح موزر # سفارش عمده موزر # خرید عمده موزر

در مورد زمان ارسال

مرکز استان های مرکزی ایران

2 تا 5 روز

شهرستان های استان های مرکزی

3 تا 6 روز

روستاهای شهرهای مرکزی

4 تا 6 روز

مرکز استان های مرزی ( مشهد و شیراز و … )

5 تا 7 روز

شهرستان های استان های مرزی

5 تا 8 روز

روستاهای شهرهای مرزی

6 تا 8 روز

جزیره های شمال و جنوب کشور

5 تا 10 روز

در صورتی که زمان ارسال برایتان مهم است

با واریز مبلغ و ارسال فوری 24 تا 48 ساعت تحویل بگیرید

دلیل زمانبر بودن ارسال درب منزل محاسبات مالی توسط سیستم اداره پست

و ماموران مخصوص توزیع این نوع سیستم می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس بگیرید

09104444732 یا 09334444732

تماس در تایم اداری و غیر اداری

03135804962

( تماس در تایم اداری )

ماشین موزر در سه سری کیفیت موجود می باشد

الف ) درجه یک 499 تومان با یک سال گارانتی

ب ) درجه دو 320 تومان فاقد گارانتی

ج ) درجه سه 215 تومان فاقد گارانتی

جهت خرید عمده تماس بگیرید جهت خرید تکی از لینک زیر اقدام کنید

به دلیل جشواره فروش موزر درجه یک با صد هزار تومان تخفیف عرضه میشود

منبع: https://shavermall.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b1-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/



:: برچسب‌ها: موزر ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1400 | نظرات ()