ترابرنت
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ترابرنت حاصل همکاری استراتژیک چندین شرکت دانش‏‌بنیان و فناور است که بیش‏ترین تجربه و سابقه در اجرای پروژ‏ه‏‌های حمل‌‏و‏نقل هوشمند در کشور را دارند. ترابرنت به‌عنوان اولین و با سابقه‏‌ترین بازارگاه اینترنتی حمل‏‌و‏نقل کالا، راهکاری جامع و یکپارچه برای تسهیل فرآیند حمل‌‏و‏نقل کالا در کشور است. صاحبان کالا می‌‏توانند باتوجه به نوع و خصوصیات محموله خود، وسیله نقلیه مورد نیاز برای حمل بار خود را اعلام نمایند.ترابرنت با ارائه خدمات باکیفیت، بهینه، هوشمند و مطمئن توانسته است در تسهیل و تسریع روند حمل و نقل کالا تاثیرگذار باشد.

از سوی دیگر نبود بار برگشتی برای کامیون‏‌ها، صف‏‌های طولانی برای پیدا کردن بار، حضور واسطه‏‌ها، پیدا کردن محموله متناسب با بارگیر و مسیریابی بهینه از جمله دغدغه‏‌های اصلی مالکان ناوگان در کشور می‏‌باشند که از طریق سرویس‌‏های مبتنی بر اینترنت قابل حل هستند. ترابرنت با ورود به صنعت حمل‌‏ونقل هوشمند و اینترنتی با هدف ایجاد بستری مناسب در راستای رفع موانع موجود به خدمت‌‏رسانی به جامعه رانندگان و صنعت‏گران می‏‌پردازد.

هویت ما برخاسته از اهداف و فعالیت‌های ما است. ما باور داریم موفقیت، به‌معنی رسیدن به مقصد نیست، بلکه مسیر حرکت ما موفقیت ما را تعریف می‌کند. نقشه سفر ما را ارزش‌های ما ترسیم می‌کنند و ما به رعایت این ارزش‌ها متعهد هستیم.

اعلام بار





:: برچسب‌ها: ترابرنت ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: