معرفی جدیدترین مدل های تلویزیون های سونی
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سونی، شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر میناتو، توکیو قرار دارد، فعالیت‌های این شرکت، عمدتاً بر ارائه خدمات رسانه‌ای، سرگرمی، بازی‌های رایانه‌ای، لوازم الکترونیکی خانگی و خدمات مالی متمرکز می‌باشد. در حال حاضر شرکت سونی به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهان، شناخته می‌شود، بخش تلویزیون سونی همراه با سامسونگ و ال‌جی، جزو سه تولیدکننده برتر تلویزیون در جهان به‌شمار می‌آید.این شرکت در سال ۲۰۱۲ در فهرستفورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۸۷ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. در ادامه مطلب معرفی جدیدترین مدل های تلویزیون های سونی را برای شما دوستداران تلویزیون به نمایش می گذاریم.

تلویزیون سونی  X9500G

تلویزیون ال ای دی سونی X9500G از محتوای 4K و HDR پشتیبانی می کند که در کنار تکنولوژی های پیشرفته تصویر باید انتظار تصاویری فوق العاده با کیفیت و کنتراست بالا را داشت. با توجه به وجود سیستم عامل اندروید و امکانات مناسبی که این سیستم عامل به تلویزیون X9500G بخشیده است، این تلویزیون برای افرادی که دنبال تجربه ای متفاوت از امکانات روی تلویزیون خود می گردند بسیار مناسب است. از طرفی به واسطه تاخیر ورودی بسیار کم در این تلویزیون، انتخاب بسیار مناسبی برای انجام بازی های رایانه ای روی تصویر بزرگ و باکیفیت می باشد.

تلویزیون 4K سونی X9500G در حال حاضر در چهار سایز مختلف تولید شده است. تلویزیون 55 اینچ، تلویزیون 65 اینچ، تلویزیون 75 اینچ و تلویزیون 85 اینچ، سایزهای مختلف این تلویزیون فورکی سونی می باشند. تلویزیون هوشمند سونی X9500G در اندازه های نسبتا بزرگی تولید می شود. از این رو برای سالن های بزرگ یا مکان های تجاری بسیار مناسب است. تلویزیون LED سونی X9500G با کیفیت تصویر 4K، تراکم پیکسل  2160×3840  دارد که تصویری کاملا طبیعی و واقعی را به نمایش می گذارد. همانطور که گفته شد صفحه نمایش تلویزیون X9500G از تکنولوژی Triluminos در کنار تکنولوژی هایی از قبیل X-Motion Clarity، Object-based Super Resolution و Object-based HDR remaster بهره می برد که با پردازش جزء به چزء، تصاویر را واضح تر و با بهترین رنگ و طبیعی ترین حالت ممکن نمایش می دهد. تکنولوژی HDR استفاده شده در کنار تکنولوژی هایی همچون Super Bit Mapping و Full-Array Local Dimming تصاویری پر رنگ تر و با کنتراست بالا را به نمایش می گذارد. همچنین سونی از تلکنولوژی X-Wide Angle در ساخت تلویزیون X9500G خود استفاده کرده که تصاویر را در هر زاویه ای با بهترین کیفیت نمایش می دهد. سونی یکی از مجهزترین تکنولوژی های صوتی خود را در تلویزیون X9500G خود بکار گرفتهاست. تکنولوژی پخش صدای چندگانه آکوستیک در کنار تکنولوژی هایی از قبیل Cinematic S-Force Front Surround،Clear Phase و Dolby Atmos در این تلویزیون استفاده شده که صدا را بسیار طبیعی و همگام سازی شده با تصویر ارائه می دهد. بلندگوها در پشت تلویزیون X9500G  قرار گرفته اند که با استفاده از تکنولوژی انعکاس دهنده ضربه ای صدا را به گونه ای ارائه می دهند که انگار صدا از درون تصویر و صفحه نمایش بیرون می آید.

 

 

تلویزیون سونی X8000G

تلویزیون سونی X8000G تلویزیون 2019 سونی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. سونی مثل همیشه برای تلویزیون های بالارده و جدید خود سنگ تمام گذاشته و تلویزیونی با امکانات پیشرفته را در اخیتار کاربران گذاشته است. کیفیت تصویر فورکی 4k برای این تلویزیون نشان از روزلوشن 2160×3840 پیکسل دارد، یعنی به ازای هر تصویری که بر روی صفحه نمایش می بینید، 8 میلیون پیکسل کنار هم می نشینند و تصویری با کیفیت بالا و پروضوح را به معرض نمایش خواهد گذاشت. تئع نمایشگر تلویزیون سونی X8000G از نوع ال سی دی lcd می باشد و نوع روشنایی صفحه نمایش آن Direct LED است. این نوع روشنایی خبر از وجود لامپ های led در داخل پنل می دهد یعنی برای روشنایی کریستال مایع از لامپ های کوچک led بهره گرفته شده است، این نوع تلویزیون علاوه بر افزایش کیفیت و افزایش روشنایی دقت و وضوح را نیز افزایش خواهد داد. به کار گیری فناوری Frame Dimming در تلویزیون 2019 سونی باعث تقسیم و تعادل روشنایی و نسبت کنتراست می گردد. ناگفته نماند که نوع نمایشگر تلویزیون سونی نیز طبق روال همیشگی سونی از نوع TRILUMINOS است. این نوع خاص از نمایشگر از پالت رنگی گسترده تری برای نمایش دادن تصویر و انتخاب رنگ استفاده می کند. قابلیت دینامیکی افزایش دهنده ی کنتراست Dynamic Contrast Enhancer بصورت دینامیکی نسبت کنتراست تصویر را افزایش می دهد و باعث می شود تصویر نمایش داده شده از نظر روشنایی و تاریکی در حد متعادل قرار گیرد. فناوری HDR به معنای محدوده دینامیکی بالا است و با افزایش دادن طیف رنگی تصویر و افزایش دادن نسبت کنتراست، تصاویری واضح و واقعی را می توان به رخ تصویر کشید. از نظر توان صوتی نیز تلویزیون سونی دارای سیستم صوتی 2 کاناله است، این دو اسپیکر در مجموع توان صوتی 20 وات دارند و صدایی قدرتمند و با کیفیت را منتشر می کنند.

 

تلویزیون سونی X7000G

تلویزیون X7000G محصول 2019 شرکت سونی با کیفیت تصویر فورکی می باشد. این تلویزیون هوشمند و دارای سیستم عامل لینوکس است. از مهمترین ویژگی های آن می توان به 3 ورودی HDMI و 3 ورودی USB، رزولیشن 2160*3840 پیکسل می باشد. دنیای رنگ، وضوح و جزئیات واقعی را در تلویزیون4K HDR  سونی مدل KD-55X7000Gتولید سال 2019 ، با فناوری 4K X-Reality See PROو نمایشگرTRILUMINOS Displayببینید. همانطور که همه میدانید تلویزیون‌های سونی به کیفیت تصویر بالا معروف‌اند. با استفاده از پردازشگر تصویر4K X-Reality ™ PRO، تصاویر به وضوح قابل توجهی نسبت به کیفیت واقعی 4Kارتقا پیدا می کنند. وضوح و شفافیت فوق العاده محتوا، تجربه دیدن تصاویر سینمایی چشم نوازی را ارائه می کند. سرویس یوتیوب در تلویزیون سونی سریX7000Gموجود می باشد و شما را به دنیای بی نهایت فیلم ها و برنامه های آموزشی جذاب متصل می کند. برای دسترسی سریع به این سرویس، سونی روی ریموت کنترل خود، دکمه ای حاوی همین مضمون تعبیه کرده است. با امکان اتصال موبایل های اندرویدی به تلویزیون سونی سری X7000G میتوانیدتمام چیزهایی را که دوست دارید با جزئیات کامل در صفحه بزرگ تلویزیون خود تماشا کنید و لذت ببرید. Smart Plug and Play به شما این امکان را می دهدتا فیلم ها ، عکس ها و موسیقی های مورد علاقه تان را به راحتی و توسط کابل به اشتراک بگذارید. فناوری پاک سازی صدای ClearAudio+ صدایی مطلوب ، عمیق تر و شفاف را به گوشتان میرساندبه گونه ای که تصور می کنید صدای موسیقی و یا فیلم شما را احاطه کرده است و همین امرباعث میشود به همان اندازه تماشای تصاویر با کیفیت تلویزیون از شنیدن صدا آن هم لذت ببرید.شرکت سونی در این مدل هم همانند دیگر مدل ها از طراحی زیبا و خیره کننده ای استفاده کرده است . شما در تلویزیون  X7000G میتوانید از طریق پایه ها کابل ها را مدیریت و پنهان کنید. ما به شما خریداران عزیز فروشگاه معتبر محصولات خانگی سلام بابا را معرفی می کنیم این فروشگاه در عرصه کار خود بسیار فعال بوده و جدیدترین برندهای معتبر دنیا را در دسترس خریداران قرار داده است تا بتوانند از این طریق محصولات با کیفت همراه با گارانتی را خریداری نمایند. 





:: برچسب‌ها: مدل های تلویزیون های سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: