معرفی پیج معتبر ارزان و مطمئن برای خرید آنلاین لباس کودک
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

امروزه کسب و کارهایی مثل دیجی کالا، اسنپ، تپسی و... انجام بسیاری از کارها مثل خرید لوازم یا گرفتن تاکسی و آژانس رو بسیار ساده تر و مقرون به صرفه‌تر از گذشته کردند.در ادامه این متن تبلیغاتی با وبلاگ ما همراه باشید

خرید در فضای مجازی و کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام لذت های خاص خودش رو داره، از جمله قیمت بصرفه تر و ارزان تر، خرید راحت و سریعتر در زمان کمتر و...، اما اعتماد کردن در این فضا به فروشگاهی که اون رو ندیدید و حتی شاید یکبار هم قدم به اون نگذاشتید الحق و والانصاف کار ساده ای نیست! اما با رعایت چند نکته ساده میتونید تجربه خوب و لذت بخشی از خریدهای اینترنتی از جمله خرید آنلاین لباس کودک داشته باشید.

در خرید اینترنتی از شبکه‌های اجتماعی حتما موارد زیر را به یاد داشته باشید:

از کانال‌های معتبر و با سابقه خرید کنید:

برای این منظور حتما از کانال یا صفحه‌ای خرید کنید که حداقل یکی از دوستان شما از آن خرید کرده و آن را به شما توصیه کرده باشد، و در ضمن حتما روش‌های اعتمادسازی را از فروشنده بخواهید، بعضی‌ها از طریق سایت‌های واسط اقدام به فروش کالا یا خدماتشان می‌کنند که شامل درصدی کارمزد برای سایت واسط می‌شود، بعضی‌ها هم برای اعتمادسازی لیستی از واریزی‌ها را در کانال یا صفحه فروشگاهشان قرار می‌دهند که یکی از روش‌های فروشگاه معتبر پوشاک کودک فسقلی شیک و پیک همین روش است.

از فروشنده بخواهید قبل از ارسال، عکس و تصاویری از کالای ارسالی برای شما بفرستد

این به شما کمک می‌کند هم از صحت کالای ارسالی مطمئن شوید و هم اگر مشکلی در ارسال پیش آمد بتوانید آن را پیگیری کنید.

اگر کالا برای شما پست می‌شود از فروشنده بخواهید کد رهگیری را برای شما ارسال کند:

با کد رهگیری می‌توانید از سرنوشت مرسوله خود مطلع شوید، بیشتر باربری‌های معروف مثل پست (پیشتاز، سفارشی و...) و یا تیپاکس صفحه‌ای برای پیگیری وضعیت کالای ارسالی دارند.

صفحه مربوط رهگیری مرسولات اداره پستnewtracking.post.ir

کارت به کارت روش مطمئن‌تری برای واریز وجه برای فروشنده است

چرا که با کارت به کارت در مواقع لزوم می‌توانید واریزی‌ها را پیگیری کنید، اگر فروشنده لینکی برای واریز مبلغ به شما داد بسیار احتیاط کنید تا در دام صفحات فیشینگ گرفتار نشوید، کار پیچیده‌ای نیست اما نیاز به کمی دقت دارد، مطمئن‌ترین روش برای پرداخت آنلاین، استفاده از رمز پویا است؛

رمز پویا با رمز یک بار مصرف بانکی چیست؟

جزئیات کالا را دقیق چک کنید

قبل از واریز مبلغ یکبار بطور خلاصه جزئیات کالای مورد خرید را با فروشنده چک کنید تا از هرگونه سوء استفاده، سوء تفاهم یا برداشت‌های اشتباه جلوگیری شود.

 

 

فروشگاه فسقلی شیک و پیک یک فروشگاه خرید آنلاین لباس کودک هست که لباس های شیک و متنوع فصلی با قیمت بسیار مناسب رو در شبکه های اجتماعی خودش قرار میده که با خیال راحت و با اطمینان میتونید ازش خرید کنید، حسن بزرگ این فروشگاه این

هست که خریدهای کلی (مناسب مغازه دارها) و یا جزئی (مناسب خریداران خانگی) رو طی 2 تا 3 روز به هر نقطه از کشور ارسال میکنند و محدودیتی برای ارسال ندارند و حتی خرید یک تیکه لباس کودک از این فروشگاه هم براتون بصرفه خواهد بود.

این فروشگاه تخفیف ها و آفرهای مناسبتی هم دارد که حتما توصیه میکنیم با کلیک و عضویت در کانال تلگرام و یا در پیج اینستاگرام فسقلی شیک و پیک از این تخفیف‌ها با خبر بشید.

با آرزوی بهترین‌ها/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و وبلاگ ما مسئول تایید صحت آن نیست





:: برچسب‌ها: معرفی پیج معتبر ارزان , رمز پویا با رمز یک بار مصرف بانکی چیست , خرید اینترنتی از شبکه‌های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: