کادو ولنتاین چی بخریم | پیشنهاد خرید کادو ولنتاین 2022
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ولنتاین، روز عشق و عشق ورزی، برای اکثریت افراد تداعی کننده یک رابطه عاشقانه و یک روز خاص می باشد؛ یک روز رنگارنگ با خرس‌های قرمز رنگ، شکلات، گل، سورپرایز‌ها و هدیه های خاص. ولنتاین یکی از روزهای مهم در تقویم خارجی بوده ولی با این وجود در کشور ما نیز هر ساله مورد استقبال بسیار قرار می گیرد.

 
شاید برای شما هم جالب باشد بدانید ولنتاین از کجا آمده، ریشه و یا معنای اصلی آن چیست. در این مقاله تاریخچه ولنتاین را مختصراً شرح می دهیم و چند پیشنهاد عالی برای یک هدیه مناسب خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید.
 
تاریخچه ولنتاین
روز ولنتاین در 14 فوریه هر سال جشن گرفته می‌شود؛ در تاریخ مسیحیان، فوریه به عنوان ماه عشق شناخته شده است. این روز عشق به برای ادای احترام به کشیش مقدس سن والنتینوس، در بسیاری از مناطق جهان از جمله ایالات متحده، آمریکای لاتین، کانادا، مکزیک، انگلستان، فرانسه و استرالیا، شرق آسیا جشن ولنتاین گرفته می‌شود و به عنوان یک جشن مهم فرهنگی، مذهبی و تجاری از عشق و بزرگداشت آن شناخته می‌شود و شامل آثاری از سنت مسیحی و روم باستان است. اما سِنت ولنتاین پر رمز و راز چه کسی بود و چه ارتباطی با این آیین باستانی دارد؟
افسانه سن والنتینوس
افسانه‌های زیادی درباره ولنتاین شنیده شده است زیرا کلیسای کاتولیک چندین قدیس به نام ولنتاین یا ولنتاینوس داشته که همگی به شهادت رسیدند؛ بر اساس یک افسانه، او یک کشیش در قرن سوم بوده که در روم خدمت می کرده است. در آن زمان امپراتورکلودیوس دوم به این نتیجه رسیده بوده که مردان مجرد، سربازان بهتر و متعهدتری نسبت به مردان متأهل می باشند، در نتیجه ازدواج را برای مردان جوان و مجرد ممنوع نمود. ولنتاین در پی این فرمان ناعادلانه به مخالفت با کلودیوس برخواست، اما امپراتور بر فرمان خود پافشاری نمود؛ پس از آن زمان، ولنتاین به طور پنهانی زوج‌های جوانی که به یکدیگر علاقه داشتند را به عقد هم در می‌آورد. زمانی که کلودیوس متوجه این موضوع شد، ولنتاین را زندانی و دستور اعدام وی را صادر نمود.
 
در افسانه دیگری آمده است که کشیش والنتین به خاطر فراری دادن مسیحیان از زندان های رومی و نجات دادنشان از شکنجه، کشته شده است.
 
افسانه ای دیگر حاکی از آن است که، کشیش والنتین خود عاشق دختر زندانبانش شده و نخستین کارت والنتین را خود او قبل از مرگش، در تاریخ 14 فوریه، برای معشوقش فرستاده و در آن نوشت "از طرف والنتین تو".
 
اگرچه تاریخ کامل و دقیق والنتین مشخص نیست و حقیقت آن با افسانه در آمیخته و مبهم است، اما همه این داستان‎ها چهره‌ای جذاب، مهربان، قهرمانانه و از همه مهم‌تر عاشقانه را از او نمایان می کند؛ تا قرون وسطی، او یکی از محبوب‌ترین کشیش‌های انگلیس و فرانسه شناخته شد. برخی معتقدند که روز والنتین، سالگرد مرگ یا خاکسپاری والنتین است، برخی دیگر ادعا می کنند که کلیسای کاتولیک به منظور مسیحی سازی سنت باستانی لوپرکالیا در روم، این تاریخ را برگزیده‌است.
 
سپندارمذگان، روز عشق پارسی
سپندارمزگان یا اسپندگان یک روز ایرانی باستانی با ریشه‌های زرتشت، مخصوص عشق و عشق‌ورزی، روز بزرگداشت زن و زمین و دلدادگان است که از آن به عنوان روز عشق پارسی یاد می‌شود؛ مردان در این روز، برای گرامیداشت زنان، به آن‌ها گل و هدیه می‌دادند. قدمت این جشن به دوران امپراتوری هخامنشیان، اولین امپراتوری پارسی می‌رسد. تاریخ برگزاری این جشنواره همانطور که در دوره ساسانیان مشاهده شده است، در پنجمین روز از ماه اسفند بوده که با توجه به تغییر گاهشمار ایرانی، به روز 29 بهمن ماه تغییر یافته است.
 
در ایران قدیم، علاوه بر اینکه ماهها نام داشتند، هر روز از ماه نیز نام به خصوصی داشتند. در هر ماه یک روز از ماه، هم نام با خود ماه بود و زمانی که نام روز و نام ماه یکسان بود، همیشه "جشن نام" برگزار می‌شد. روز پنجم هر ماه در تقویم زرتشتی اسپند نام دارد و در اسپندروز از اسپندماه، جشن سپندارمذگان برگزار می‌شود. ایزد این ماه نیز، اسفندارمرد(سپندار مذ) فرشته نگهبان زمین و زنان بوده است و این جشن را عید زنان دانسته‌اند و به نام ایزدبانوی بزرگ ایرانیان باستان است؛ متأسفانه هر ساله تعداد بسیاری از ما ایرانیان به جای بزرگداشت این روز، ولنتاین را جشن می گیریم.
 
چند پیشنهاد ویژه برای کادو ولنتاین
شاید خرید خرس و شکلات و شمع برای شما تکراری شده باشد، با کمی چرخیدن در فروشگاه‌ها، هدیه‌های مختلفی برای ولنتاین خواهید یافت و می‌توانید انتخاب های دیگری از عطر، کیف، زیورآلات و ... داشته باشید، در یک بسته‌بندی شیک تزئین شده با چند شکلات کوچک و قلبی‌شکل. هر چند انتخاب نوع هدیه به سلیقه و خلاقیت شما و البته شناخت علایق طرف مقابلتان بستگی دارد ولی گاهی به دنبال یک هدیه خاص و کاملاً متفاوت هستید اما ذهنتان به جایی نمی رسد؛ ولنتاین امسال 1400 با پیشنهادات ویژه ما، یک سوپرایز عالی برای آن که دوستش دارید، بسازید.
 
پیشنهاد ویژه برای کادو ولنتاین مردانه
1): انگشتر مردانه
 
فرقی نمی کند برای دختر یا پسر به دنبال هدیه ولنتاین هستید، انگشتر نقره، یکی از جمله اکسسوری‌هایی است که می‌تواند یک هدیه جذاب باشد. خرید انگشتر مردانه کار چندان سختی نیست؛ تنها باید سبک و استایل طرف مقابلتان را بشناسید تا بتوانید یک انگشتر باب سلیقه او خریداری کنید. اگر طرفدار انگشترهای نقره ساده و نگین دار در طرح های متنوع مدرن، اسپرت هستید حتماً به سایت بست لاکچری سر بزنید و با کمی وقت گذاشتن انگشتر موردنظرتان را بیابید؛ بست لاکچری محصولات خود را برای سلایق مختلف طراحی و فراهم نموده است.
2): دستبند مردانه
 
دستبند نقره، یک هدیه خاص در روز ولنتاین، برای کسانی که دوستشان دارید محسوب می شود؛ دستبندهای نقره با ترکیبات زیبای سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و تزئینات هنرمندانه، یکی از جذاب‌ترین محصولات فروشگاه بست لاکچری است. با اطمینان از نظر جنس نقره و کیفیت، محصول موردنظرتان را از فروشگاه اینترنتی بست لاکچری خریداری کنید.
3): گردنبند مردانه
 
گردنبندها از جمله زیورآلاتی است که محبوبیت آن بین پسران را نمی توان نادیده گرفت؛ دنیای رنگارنگ و متنوع گردنبند ها می تواند هر فرد شیک پوشی را به وجد آورد. خرید گردنبند نقره یک گزینه عالی برای هدیه ولنتاین خواهد بود؛ پیشنهاد می کنیم از کلکسیون جدیدترین مدل های گردنبند مردانه گالری بست لاکچری دیدن نمایید، نمونه های جذاب از گردنبندهای نقره تزئین شده با سنگ های جواهر و گردنبندهای تسبیحی با مهره هایی از سنگ های اصل و با کیفیت.
4): پلاک اسم آقایان
 
اگر برای عزیزان خود به دنبال هدیه خاص با جلوه‌ای ویژه و درعین‌حال به‌روز هستید، پلاک اسم را فراموش نکنید. پلاک اسم فارسی یا لاتین با طرح‌های متنوع، یکی از آیتم های پرطرفدار می باشد. ما در بست لاکچری جدیدترین و خاص‌ترین نمونه‌های پلاک اسم آقایان را از جنس نقره ۹۲۵ عیار، در طرح‌های مختلف برای آقایان خوش سلیقه و شیک‌پوش فراهم آورده‌ایم.
پیشنهاد ویژه برای کادو ولنتاین خانم ها
1): گوشواره
 
گوشواره های زنانه با طراحی ویژه و تزئینات ماهرانه، یکی از زیباترین و ماندگارترین هدایاییست که می توانید به یک بانوی زیبا تقدیم کنید. نیاز به اغراق نیست کافیست شما از محصولات ما دیدن نمایید، خود محو خلاقیت، ظرافت و جذابیت خواهید شد؛ گوشواره هایی که درخشندگی و طراحی بی نظیرش تمامی چشم ها را به خود خیره می کند، در یک بسته بندی شکیل تزئین شده با چند شکلات قلبی و چند شاخه رز زیبا، یک هدیه ماندگار برای محبوبتان می باشد.
2): انگشتر زنانه
 
زیورآلات یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به بانوان است و بدون تردید، می تواند او را بسیار خوشحال و ذوق زده کند. روز ولنتاین امسال 1400، با خرید انگشتر شیک زنانه یک روز خاص و خاطره انگیز را برای عشقتان رقم بزنید.
 
انگشترهای زنانه بست لاکچری را با طراحی متفاوت از آنچه تاکنون دیده اید و با اطمینان از نظر جنس نقره و کیفیت، با قیمتی عالی خریداری کنید. شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌ی محبوبتان، محصول مورد نظرتان را به رنگ نقره‌ای یا طلایی سفارش دهید. یک انگشتر چشمگیر در جعبه ای لاکچری، در کنار یک دسته گل رز قرمز، یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.
3): دستبند زنانه
 
بدون شک یک دستبند نقره زنانه شیک در یک باکس گل، می تواند قلب هر زنی را به هیجان آورد. تنوع بالای دستبندها، طراحی با کیفیت و استفاده از نقره مرغوب و روکش طلای 18 عیار، محصولات فروشگاه بست لاکچری را به محصولاتی متفاوت از آنچه که در بازار موجود است، تبدیل کرده است.
 
توجه داشته باشید بیشتر خانم ها و دختران جوان، هنگام باز کردن کادوی ولنتاین خود کنجکاوانه به دنبال شکلات می گردند؛ اگر گرانترین کادو دنیا را هم فراهم کنید بدون شکلات به چشم خانم ها نمی آید! پس در کنار تزئینات باکس، شکلات را فراموش نکنید.
4): گردنبند زنانه
 
خرید کادوهای کاربردی مانند گوشی موبایل، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی و مواردی از این قبیل را کنار بگذارید. پیشنهاد من به شما برای کادوی ولنتاین امسال، یک گردنبند زنانه ظریف و زیبا می باشد که بتواند پیام عاشقانه شما را به مخاطبتان منتقل نماید؛ در این بین عالی خواهد بود به فروشگاه اینترنتی بست لاکچری سر بزنید، انتخابهای زیادی برای خرید گردنبند زنانه خواهید داشت؛ طراحی بی نظیر و هنرمندانه محصولات فروشگاه، چشم هر بیننده ای را خیره می کند، کافیست یکبار از محصولات ما دیدن نمایید خودتان به این نتیجه مهم خواهید رسید.
 
گردنبندهای تسبیحی بست لاکچری یک انتخاب مناسب و به روز، برای هدیه خانم ها می باشد؛ گردنبندهای تسبیحی با مهره های از سنگ اونیکس اصل و باکیفیت، به رنگ مشکی و به صورت مات است، البته به سفارش شما عزیزان می تواند با رنگ و سنگ دلخواهتان ساخته شود. این محصولات را می توانید با طرح دلخواهتان، شعر، نوشته کوتاه و ... نیز سفارش دهید .
5): پلاک اسم بانوان
 
کمتر کسی را می شناسیم که از زیورآلات و جواهرات استقبال نکند؛ اما در انتخاب آن برای هدیه دادن باید دقت بسیار داشته باشید چرا که سلیقه افراد در پوشیدن زیورآلات متفاوت است و هدف نباید فقط و فقط کادو دادن باشد بلکه ما می خواهیم طرف مقابل سوپرایز شود؛ اگر به دنبال هدیه ای ماندگار و از همه مهمتر به روز هستید، پلاک اسم فارسی یا لاتین با طرح‌های متنوع، از دیگر پیشنهادات ویژه ما به شما عزیزان است. بست لاکچری انواع پلاک اسم بانوان را با جدیدترین طرح ها، برای بانوان فراهم نموده است
محصولات ویژه بست لاکچری هدیه ای متفاوت برای ولنتاین سال 1400
 
کلکسیون اجناس قیمتی و گرانبهای مجموعه بست لاکچری شامل تابلو حکاکی، وسایل دکوری و تزئینی، ظروف، فنجان، گلدان، خنجر، چاقو، شمشیر، عصا، شطرنج را هیچ کجا و در هیچ فروشگاه اینترنتی مشاهده نخواهید کرد. ترکیب بی نظیر نقش و نگارها و الگوهای تزئینی خاص، تذهیبات و حکاکی های زیبا، سنگ های درخشان و نقره ۹۲۵ عیار مرغوب با روکش طلای خالص در طراحی این محصولات، تحسین برانگیز است. هدیه ای لاکچری، آنتیک و عتیقه برای محبوبتان که بتوانید در لحظه، خاطره روز ولنتاین را برای فرد مورد علاقه تان برای همیشه جاودانه نمایید.
 
تمامی محصولات گالری، توسط برترین کارشناسان بررسی شده، اصالت آنها مورد تأیید قرار گرفته و با ضمانت‌نامه اصالت، فاکتور معتبر و شناسنامه شامل تمامی مشخصات محصول، خدمت شما دوستان ارائه می‌گردند.
 
شما دوستان عزیز میتوانید برای مشاهده و خرید محصولات بست لاکچری روی لینک زیر کلیک کنید:
 
 




:: برچسب‌ها: کادو ولنتاین ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: