آموزشگاه زبان انگلیسی و ترکی استانبولی
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

موسسه آموزشی سخن برتر یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران بوده و اساتید با تجربه ایی در این آموزشگاه زبان های مختلف را تدریس می کنند. در آموزشگاه سخن برتر، بسیاری از زبان های مهم دنیا از جمله زبان انگلیسی، ایتالیایی و ترکی با بهترین متدها به افراد تدریس می شود.

آموزش زبان انگلیسی

زبان انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورهای دنیا بوده و یکی از پر کاربردترین زبان ها محسوب می شود. در حال حاضر زبان انگلیسی در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان زبان اصلی تدریس می شود. در سال های اخیر آموزش زبان انگلیسی اهمیت زیادی پیدا کرده است و از آن جایی که یادگیری این زبان در پیشرفت کسب و کار و تجارت تاثیر فوق العاده ایی دارد، افراد زیادی در حال یادگیری این زبان هستند. موسسه زبان سخن برتر به خاطر داشتن اساتید با تجربه ایی که زبان انگلیسی را تدریس می کنند، یکی از موسسات برتر در شهر تهران محسوب می شود. افراد این امکان را دارند که زبان انگلیسی را در این آموزشگاه زبان از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش ببینند. این آموزشگاه با به کار بردن متدهای آموزشی جدید، زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. افراد می توانند دلایل زیادی برای یاد گیری زبان انگلیسی داشته باشند.

چرا  باید زبان انگلیسی بیاموزیم؟

 

 مهمترین دلیل بسیاری از افراد از یادگیری این زبان، یادگیری مکالمه این زبان است. زبان انگلیسی در موارد بسیاری از جمله سفرهای تفریحی، کاری و تجاری کاربرد دارد. این روزها بیشتر مردم دنیا به زبان انگلیسی صحبت می کنند به همین دلیل افرادی که می توانند به راحتی به زبان انگلیسی حرف بزنند، لذت بیشتری از سفرهای خود می برند. یکی از روش هایی که اساتید سخن برتر از آن برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنند، پخش کردن بخش هایی از یک فیلم یا اخبار محلی در کلاس می باشد. در این روش زبان آموزان می توانند مهارت های شنیداری و مکالمه خود را تا حد زیادی ارتقا دهند. زبان آموزان در هر جلسه از کلاس درس با دیدن فیلم یا گوش دادن به اخبار های محلی، می توانند اصطلاحات ضروری و مکالمات روزمره را خیلی دقیق یاد بگیرند در نتیجه می توانند به راحتی در مورد فیلم و اخبار با همکلاسی های خود بحث کنند. در این روش زبان آموزان لغات و اصطلاحات جدید را یادداشت می کنند و سپس می توانند در جلسات بعدی از این اصطلاحات استفاده کنند. در این دوره های آموزشی، افراد می توانند آمادگی لازم برای شرکت در دوره های آیلتس و تافل را به دست آورند. زبان آموزان با دریافت نمره قبولی در این آزمون های بین المللی می توانند به راحتی وارد دانشگاه های انگلیسی زبان شده و ادامه تحصیل دهند. از دوره های های آموزشگاه زبان سخن برتر به دوره های زیر می توان اشاره کرد. شما می توانید در کلاس تدریس خصوصی آیلتس سخن برتر برای دریافت مدرک ایلتس شرکت کنید.

آموزش زبان ترکی

این روزها بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله مهاجرت کاری یا تحصیلی اقدام به یادگیری زبان ترکی می کنند. آموزشگاه زبان سخن برتر، برای افرادی که به یادگیری زبان ترکی علاقه مند هستند، دوره های ویژه ایی برگزار می کند و زبان ترکی را به طور کامل و اصولی به این افراد آموزش می دهد. کلاس های ترکی به صورت خصوصی برگزار می شود. زبان آموزان می توانند با شرکت در این دوره های آموزشی، بعد از مدتی به زبان ترکی تسلط پیدا کنند. افرادی که به خاطر تجارت و کار زبان ترکی را یاد می گیرند، با شرکت در دوره های مخصوص آموزشگاه سخن برتر، اصطلاحات کاری و تجاری مهم را یاد گرفته و در نتیجه می توانند با شرکت های تجاری مشارکت کنند. در این دوره ها زبان آموزان این اصطلاحات مربوط به کسب و کار را به طور کامل یاد گرفته و در نتیجه می توانند در شغلشان پیشرفت کنند. مدرسان سخن برتر، از زبان آموزان می خواهند فیلم های ترکی ببینند و به  اخبار ترکی نیز گوش دهند. دیدن فیلم و گوش دادن به اخبار، مهارت های گفتاری و شنیداری زبان آموزان را تا حد زیادی تقویت می کند. زبان آموزان از طریق دیدن فیلم های ترکی می توانند مکالمات روزمره و محاوره ایی را خیلی دقیق یاد بگیرند. زبان ترکی یکی از زبان هایی است که افراد زیادی به یادگیری آن تمایل دارند. در سال های اخیر زبان ترکی به عنوان یکی از زبان های پرکاربرد و مهم دنیا در بسیاری از آموزشگاه ها به افراد آموزش داده می شود و افراد زیادی به روش های مختلف این زبان را یاد می گیرند. یکی دیگر از بهترین روش ها برای تدریس زبان ترکی، تدریس این زبان به صورت فشرده است و به طور کلی می توان گفت آموزش به صورت فشرده، بازدهی بسیار خوبی برای زبان آموزان به همراه دارد. در حال حاضر در حدود 70 میلیون نفر در سراسر دنیا به زبان ترکی صحبت می کنند و از آن جایی که کشور ترکیه یکی از بهترین مقاصد گردشکری و کاری محسوب می شود، یادگیری زبان ترکی به صورت فشرده به افرادی که قصد سفر یا مهاجرت به این کشور را دارند، کمک بزرگی می کند. زبان آموزانی که با زبان ترکی آشنایی زیادی ندارند، باید آموزش این زبان را از سطوح مبتدی و پایه شروع کنند تا بتوانند نکات گرامری و ساختاری این زبان را به طور کامل یاد بگیرند.

آموزش زبان ایتالیایی

ایتالیا یکی دیگر از کشورهایی است که افراد زیادی به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های آن، به این کشور مهاجرت می کنند. کشور ایتالیا به خاطر داشتن فرهنگ کهنی که دارد هر ساله توریست های زیادی را به جذب می کند. زبان ایتالیایی یکی از زبان های هندو اروپایی بوده و ریشه آن لاتین می باشد. زبان ایتالیایی دارای گویش های مختلفی بوده و افراد با لهجه های مختلف به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. بیشتر افرادی که در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستند، بیشتر به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور، اقدام به یادگیری این زبان می کنند. دانشگاه های کشور ایتالیا در زمینه های مختلفی از جمله هنر، جزء دانشگاه های معتبر دنیا بوده و به همین دلیل افراد زیادی به خاطر درس خواندن در دانشگاه های این کشور، در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستند. افرادی که با زبان ایتالیایی آشنا نیستند، باید از سطوح مبتدی این زبان را یاد بگیرند تا بتوانند این زبان را به طور کامل به این زبان تسلط پیدا کنند. یکی از بهترین و پربازده ترین روش هایی که برای یادگیری زبان ایتالیایی به افراد پیشنهاد می شود، یادگیری این زبان از طریق دیدن فیلم یا گوش دادن به پادکست، است. این روش تاثیر شگفت انگیزی در یادگیری بهتر مکالمه و اصطلاحات این زبان دارد. معلم های تدریس خصوصی ایتالیایی نیز تاکید زیادی بر گوش دادن به پادکست های آموزشی دارند. این روش برای زبان آموزان بسیار موثر بوده و در یادگیری بهتر این زبان به زبان آموزان کمک بزرگی می کند. حفظ کردن لغات جدید و به کار بردن آنها در جملات و مکالمات روزمره نیز در یادگیری زبان ایتالیایی بسیار موثر است. زبان آموزان می توانند با یادداشت کردن لغات جدید این زبان بر روی فلش کارت، خیلی سریع لغات جدید را یاد بگیرید.

 





:: برچسب‌ها: آموزشگاه زبان انگلیسی و ترکی استانبولی ,
:: بازدید از این مطلب : 2261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: