نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در این مطلب ویژه در مورد یک نرم افزار ایرانی قصد داریم با شما صحبت کنیم در ادامه همراه وبلاگ ما باشید

نرم افزار crm ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM سازمان است. بنابراین بدون در نظر گرفتن هدف CRM در سازمان و سپس مدل‌‌سازی صحیح آن به فراخور نیازهای هر سازمان و همچنین بدون به‌‌کارگیری به‌روش‌ها و تجربیات موفق سازمان‌‌ها، نباید انتظار تحقق کامل اهداف حوزه مدیریت ارتباط با مشتری سازمان را داشته باشیم.

یک نرم افزار CRM قدرتمند باید قادر باشد تا تمامی نیازهای تعاملاتی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان)، عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان) و تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه) را به‌ صورت جامع، یکپارچه و هوشمند، با به‌کارگیری آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی مرتفع سازد. یک نرم افزار CRM خوب نه تنها باید نیازهای امروز سازمان را پوشش دهد بلکه باید تمامی نیازهای آتی سازمان را با انعطاف‌‌پذیری بالا و با قابلیت توسعه و بهبود مستمر مرتفع نماید تا از مسیر پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های جدید جا نماند.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری و نرم افزار CRM برای کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. سیستم‌های CRM می‌توانند نقشی مؤثر در راستای تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و سودآوری بیشتر ایفا نمایند. برخورداری از استراتژی درست CRM، آموزش پرسنل، پذیرش کاربران، همراهی و همکاری مدیران عالی، میانی و عملیاتی، شناخت درست از نیازمندی‌ها و انتخاب نرم افزار مناسب از جمله عواملی است که در این مسیر باید اکیدا مورد توجه قرار گیرند، در غیر این صورت هر یک از این عوامل به تنهایی می‌توانند موفقیت پیاده‌سازی سیستم‌های CRM را به چالش بکشند.

راهکار حرفه‌ای ارتباطات سازمانی

نرم افزار CRM تمام داده‌های مشتریان را در یک پایگاه داده متمرکز گردآوری کرده و باعث می‌شود تا دید جامعی از آنان شکل گیرد. سازمان‌ها از سیستم‌های CRM استفاده می‌كنند تا اطمینان حاصل نمایند كه داده‌های تماس و تعامل آنان با مشتریان (و بالعکس) در هر زمانی به آسانی قابل یافتن، طبقه‌بندی و اصلاح هستند. ذی‌نفعان می‌توانند به صورت سلسله مراتبی در یک شرکت یا سازمان واحد ذخیره شوند و به تیم‌های فروش نمای کلی از نحوه تعامل با کلیه کارمندان مربوط به یک مشتری را ارائه دهند.

راهکار حرفه‌ای خلق بینش، سنجش فعالیت‌های بازاریابی و ارتقای ROI

مهم‌ترین عامل جهت بهره‌گیری از نرم افزار CRM در تیم‌های بازاریابی شرکت‌ها، اجرای کمپین‌ها مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دریافت اطلاعات مربوط به بازخوردهای هر کمپین و درج آن در سامانه CRM شرکت است. بدین ترتیب که بتوان نرخ بازگشت (ROI) کمپین مربوطه را محاسبه نموده و برای دفعات بعد برنامه‌ریزی بهتری برای آن داشت.

تیم‌های موفق بازاریابی از این طریق دائما در حال بهبود برنامه‌های بازاریابی و کمپین‌های خود هستند و ارتباط تنگاتنگی با تیم‌های فروش برای اطلاع از بازخوردهای کمپین‌ها دارند. از طرف دیگر، فرآیندهای اطلاع‌رسانی در بازاریابی از جمله دعوت نامه‌ها، همایش‌ها، تخفیفات، جشنواره‌ها و ... از طریق سامانه CRM قابل انجام و پیگیری است.

راهکار حرفه‌ای افزایش فروش

CRM به طور سنتی ابزاری برای تسهیل فرآیند فروش است و اطلاعات و آگاهی‌های لازم را در طی فرآیند فروش به مدیریت و واحد فروش ارائه می‌دهد. نمای همه جانبه (دید 360 درجه) از مشتری به تیم‌های فروش کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری را اتخاذ نمایند. این ابزارها کارایی و اثربخشی سازمانی را برای پیگیری اطلاعات مربوط به مشتری افزایش داده و به پرسنل فروش این امکان را می‌دهد تا روی کارهای خود، به بهترین وجه تمرکز کنند.

پرسنل فروش تعاملات خود با مشتریان را در قالب یادداشت‌ها یا مکالمات انجام شده در نرم افزار CRM ثبت و ضبط می‌کنند تا برای دفعات بعد که قصد رجوع به این اطلاعات را دارند، راحت‌تر به تاریخچه قبلی دسترسی داشته باشند. استفاده از امکاناتی همچون یادآوری زمان‌های پرداخت یا موعد پشتیبانی محصولات، کمک زیادی به افزایش سرعت و عملکرد آن‌ها خواهد کرد. از طرفی مدیران فروش و مدیران بالادستی، با مشاهده سوابق قبلی و گزارشات عملکردی، اهداف پیش‌بینی شده را رصد می‌کنند که در نتیجه می‌توان مسیر طی شده را جهت‌دهی کرده تا به اهداف از قبل برنامه‌ریزی شده دست یابند.

آشنایی بیشتر با راهکار فروش

راهکار حرفه‌ای بهبود فرایند خدمات

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب و در زمان درست، جزء جدایی‌ناپذیر تعهدات شرکت‌ها برای محصولات یا خدمات ارائه شده است، از این رو، تسهیل فرآیند خدمت‌رسانی به مشتریان اهمیت زیادی خواهد داشت.

ارائه خدمات از کانال‌های ترجیحی مشتریان و کوتاه کردن فرآیند ارائه خدمت، یکی از دغدغه‌های مهم مدیران اجرایی محسوب می‌شود. پیگیری موردهای خدماتی مشتریان، پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان، ایجاد پایگاه دانش و برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان از جمله موضوعاتی است که در بخش خدمات نرم افزار crm مورد توجه قرار می‌گیرد.

راهکار حرفه‌ای ارائه خدمات موبایلی

سیستم مدیریت اپلیکیشن موبایل مشتریان appSys با فراهم آوردن محیطی برای توسعه انواع اپلیکیشن‌های موبایل جهت دسته‌های مختلف ذی‌نفعان سازمان و کانال ارتباطی، کاربردی خواهد بود، تا ذی‌نفعان در هر زمان که نیاز داشته باشند اقدام به تعامل با سازمان نمایند. این سیستم در یکپارچگی با سیستم CRM سامانه های مدیریت پیاده خواهد شد، به این معنی که تمام سرویس‌های موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طریق اپلیکیشن قابل ارائه بوده و با افزودن هر راهکار به بستر CRM می‌توان متناسب با آن، اپلیکیشن را توسعه داد و خدمت جدید را در زمان کوتاهی در اختیار مشتریان قرار داد.

اپلیکیشن موبایل مشتریان بر پایه دو پلتفرم اندروید و iOS و تحت قالب‌­های پیش فرض App سامانه­‌های مدیریت طراحی خواهد شد و در یکپارچگی با بستر CRM سازمان فعال خواهد بود. کلیه ارتباطات از طریق اپ‌های موبایل با سرور CRM به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا لازم است که کلیه کاربران اپلیکیشن (مشتریان) برای دریافت خدمات به بستر اینترنت متصل باشند.

نرم افزار CRM شرکت سامانه‌های مدیریت بر روی چه پلتفرمی توسعه داده شده است؟

شرکت سامانه‌های مدیریت نرم افزار CRM را بر روی یکی از بهترین پلتفرم‌های حال حاضر CRM، یعنی داینامیک CRM مایکروسافت و آخرین نسخه آن (Dynamics 365) توسعه داده است. داینامیک 365 تمامی اطلاعات مشتریان اعم از فرایندهای بازاریابی آن‌ها، محصولات و خدمات خریداری شده و همچنین نوع خدمات ارائه شده به آن‌ها را یکجا بر روی پروفایل مشتری به نمایش می‌گذارد که این خود باعث دید کلی بهتری نسبت به آن‌ها می‌شود. به کمک بهبود تعاملات با مشتریان، خدمات بهتری به آن‌ها ارائه خواهد شد که این خود باعث افزایش رضایتمندی مشتری، افزایش خرید او و وفاداری به برند می‌شود به علاوه اینکه با خودکارسازی برخی از فرایندهای فروش و بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند کارایی خود را بالا برده و همچنین در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایند.

قابلیت‌های اپ موبایل یکپارچه با نرم افزار سی آر ام باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به مشتریان در هر زمان و مکانی میسر باشد که بدین ترتیب فرصت‌های بیشتری برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد. قابلیت‌هایی که در بخش CRM تحلیلی در نظر گرفته شده است به سازمان‌ها کمک خواهد کرد تا گزارشات و داشبوردهای مدیریتی به‌موقع و به‌روزی را برای کمک به فرایندهای تصمیم‌گیری داشته باشند و در دنیای رقابتی امروز با سرعت بیشتری به سمت اهداف سازمانی خود حرکت نمایند.

منبع: https://www.bmsd.net/fa-ir/product/crm/

 



:: برچسب‌ها: نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
یکی از بهترین و مهمترین دیوارپوش هایی که برای تزیین دیوارها در محیط های داخلی استفاده میشود، کاغذ دیواری یا والپیپر نام دارد؛ استفاده از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون منزل این روزها تبدیل به یک امر کاملاً رایج شده است، اصلاً وقتی حرف از تغییر دکوراسیون منزل میزنیم ناخودآگاه به یاد خرید کاغذ دیواری می افتیم.
 
این یک محتوای تخصصی است و جز خدمات و یا اطلاعات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
 
انواع جنس کاغذ دیواری
کاغذ دیواری ها به لحاظ جنس متنوع هستند و شناخت آنها به افراد کمک می کند براحتی از مرحله خرید کاغذ دیواری عبور کنند. پس لازم است خیلی خوب با انواع جنس کاغذ دیواری آشنا شویم.
کاغذ دیواری های نانوون N0N-WOVEN
کاغذهای نانوون (الیاف) از مواد طبیعی ساخته می‌شوند و هیچ گونه مواد شیمیایی و یا پی وی سی در آن دخیل نیستند، این کاغذها به دلیل آنکه همانند پی وی سی‌ها از خود مواد شیمیایی متصاعد نمی‌کنند در اروپا و آمریکا به شکل گسترده‌ای استفاده می‌گردند. از ویژگی‌های برجسته کاغذ دیواری‌ های نانوون چسب پذیری خوب و همین طور طرح‌ های ظریف و زیبای آن می‌ باشد. این کاغذها دوستدار محیط زیست بوده و به چرخه طبیعت باز می‌گردند. به همین دلیل خرید کاغذ دیواری نانوون را به افرادیکه دوستدار محیط زیست هستند توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری نانو
کاغذ دیواری نانو یکی از مرغوب ترین انواع کاغذ دیواری هستند. این کاغذ دیواری علاوه بر داشتن ویژگی های مثبت همچون قابلیت شستشو یک ویژگی مهم دیگری دارد که آن را از سایر رقبا متمایز می کند و آن ویژگی خاصیت ضدلک و آلودگی می باشد. اگرچه قیمت کاغذ دیواری نانو مانع از استفاده گسترده آن می شود ولی با این حال خرید کاغذ دیواری نانو را به بسیاری از افراد توصیه می کنیم.
کاغذ دیواری وینیل نانوون
با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد.
 
کاغذ دیواری پارچه ای
این نوع کاغذ دیواری ترکیبی از کاغذ و پارچه می باشند که در برخی موارد به آن لایه ای پلاستیکی از جنس ونیل نیز اضافه می شود. پارچه هایی هایی مثل کتان و مخمل در تهیه آنها به کار می رود. از این نوع از کاغذ دیواری برای پوشش دیوارهای فضاهای لوکس استفاده می شوند. کاغذ دیواری های پارچه ای قابل شسشو نیستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پارچه ای صرفاً جنبه تزئینی دارد.
 
کاغذ دیواری پی وی سی PVC
کاغذ دیواری های pvc محکم، بادوام، قابل شستشو و ضد خش هستند و به همین دلیل خرید کاغذ دیواری پی وی سی کاربردهای متعددی دارد. کاغذ دیواری های PVC به این دلیل که خاصیت شستشوی مستقیم دارند در محیط هایی که امکان آلودگی در آن بیشتر است مورد استفاده قرار می گیرند. پلی وینیل کلراید ماده ای است که از آن در ساخت این نوع از کاغذ دیواری ها استفاده می شود. از سویی دیگر قیمت کاغذ دیواری پی وی سی بسیار مناسب تر از سایر انواع کاغذ دیواری است.
 
پی وی سی‌ ها دارای ویژگی‌ هایی هستند که عبارتند از:
 
ضد آب بودن
مقاومت مناسب در برابر کشش و فشار
قابلیت ایجاد طرح‌های برجسته و زیبا
از معایب این کاغذ دیواری ها می توان به انتشار گازهای سمی در هنگام گرم شدن اشاره کرد. به همین دلیل است که استفاده از آنها در اروپا محدود شده است.
کاغذ دیواری پی وی سی – نان وون
این کاغذ دیواری‌ها ترکیبی از نانوون‌ها و پی وی سی‌ هستند، بدین صورت که از مزایای هر دو کاغذ استفاده می‌کنند. یعنی پشت کاغذ دیواری‌ها نان وون می‌باشد که چسب پذیری مناسب داشته باشند و روی آنها از پی وی سی استفاده می‌شود.
 
کاغذ دیواری با الیاف طبیعی
 نوع دیگر از دیوارپوش وجود داشته که البته بسیار کمیاب نیز میباشد و از  الیاف طبیعی درست شده است؛ در ساخت کاغذ دیواری الیاف طبیعی از نوعی چوب فنلاندی استفاده میشود، تمام ویژگی هایی که در سایر دیوارپوش ها وجود دارد در این نوع کاغذ دیواری نیز به کار رفته از جمله قابلیت شستشو، ضد حساسیت و سازگار با طبیعت از ویژگی های این محصول با الیاف طبیعی میباشد؛ اگر سطح کاغذ دیواری الیاف طبیعی را مشاهده کنید متوجه چوب و برگ های بسیار کوچک طبیعی بر روی آن خواهید شد که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.
کاغذ دیواری سه بعدی
دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند.
 
طرح های کاغذ دیواری
طرح های کاغذ دیواری را می توان در قالب طرح های زیر خلاصه کنیم تا فرآیند فروش کاغذ دیواری تسهیل یابد. درحقیقت آلبوم های کاغذ دیواری براساس نوع طرح و جنس دسته بندی می شود.
 
طرح کلاسیک و داماسک
داماسک و طرح های مشابه آن از اولین طرح های کاغذ دیواری هستند، البته این طرح ها در سال های اخیر به لحاظ شکل ظاهری و رنگ تغییر کرده اند، به طوریکه حتی می توان از آنها در منازل مدرن نیز استفاده کرد.
 
طرح مدرن و هندسی
طرح های هندسی جدیدترین طرح های موجود در بازار هستند و می توان گفت این طرح ها ترند سال 2020 بوده اند، به همین دلیل تقاضا برای آنها بسیار بالاست.
طرح گلدار
کاغذدیواری گلدر از تکرار طرح گل ایجاد شده اند، طرح های گل موجود در این طرح ها در سایزها و رنگ های مختلفی هستند، کاغذ دیواری گلدار را معمولاً به طور ترکیبی با کاغذدیواری ساده استفاده می کنند.
 
طرح راه راه
کاغذ دیواری های راه راه به صورت خطوط افقی و عمودی موجود هستند، کاغذ دیواری های راه راه افقی فضا را بزرگتر و راه راه عمودی فضا را بلندتر از واقعیت نشان می دهند.
 
پوستر دیواری
درواقع پوستر همان کاغذ دیواری ست با این تفاوت که طرح و سایز به سفارش مشتری انتخاب می شود و معمولا جنس آن نیز کیفیت نسبتا کمتری درمقایسه با نمونه های دیگر دارد.
 
 


:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

او در مهر ماه سال ۱۳۶۰ به پیشنهاد رئیس شورای‌عالی دفاع از سوی امام خمینی به فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی منصوب شد. در این منصب فرماندهی نیروهای ارتش اسلام در عملیات‏های پیروزمند ثامن‌الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس را بر عهده داشت.

عملیاتی که سرنوشت جبهه‌های اسلام علیه کفر را به پیروزی رقم زد و روند جنگ تحمیلی را در مسیر پیروزی ارتش اسلام قرار داد. وی در ۲۳ تیرماه ۱۳۶۵ طی حکمی از سوی حضرت امام خمینی به عضویت‏شورای‌عالی دفاع منصوب شد.

به‌دنبال مسئولیت خطیر شهید صیاد شیرازی در شورای‌عالی دفاع، با درخواست رئیس شورای‌عالی دفاع و موافقت حضرت امام‏خمینی در مردادماه سال ۱۳۶۵ مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی ارتش به برادر دیگری واگذار شد.

حضرت امام(ره) در حکم فرمانده جدید نیروی زمینی ارتش پیرامون خدمات آن شهید سرافراز چنین فرمودند: «با تقدیر از زحمت‏های طاقت فرسای سرکار سرهنگ صیادشیرازی که با تعهدکامل به اسلام و جمهوری اسلامی در طول دفاع مقدس از هیچ‏گونه خدمتی به کشور اسلامی خودداری نکرده و امید است در آینده نیز در هر مقامی باشد، موفق به ادامه خدمت‏های ارزنده خود شود.»

سپس در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۶ به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان ارتش با پیشنهاد رئیس شورای‌عالی دفاع و موافقت امام خمینی به درجه سرتیپی ارتقای مقام یافت.

آن شهید در مهرماه سال ۱۳۶۸ به درخواست رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم ‏رهبری و فرماندهی کل‏قوا به سمت معاونت ‏بازرسی ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح منصوب شد.

امیر شجاع سپاه اسلام در شهریورماه سال ۱۳۷۲ با حکم فرماندهی معظم کل قوا به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد. صیاد شیرازی در 16 فروردین ۱۳۷۸ همزمان با عید خجسته غدیر با حکم مقام معظم فرماندهی کل قوا به درجه سرلشگری نایل آمد.

نقش او در ایجاد وحدت بین قوای مسلح کشور و نیروهای توانمند دفاعی و مهار دشمن و حفظ تمامیت ارضی کشور و فتح جبهه‌های حق علیه باطل در عملیات‏های ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح المبین، بیت‌المقدس و دیگر عملیات‏های پیروزمند تا مرصاد و دفاع از حد و مرز میهن عزیزمان بر کسی پوشیده نیست.

منبع: همشهری آنلاین



:: برچسب‌ها: شهید ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بوستر پمپ مجموعه ‌ای از یک تا چند پمپ است که به شکل موازی در کنار هم کار می‌کنند.

 هدف این پمپ آن است که بتواند سطح دبی آب ساختمان را در رنجی استاندارد و ثابت نگه دارد. به بیان دیگر در برخی ساختمان‌ها که فشار آب دارای نوسان است از بوستر پمپ‌ها کمک می‌گیرند تا این مشکل را حل کنند.

در ادامه بیشتر درباره بوستر پمپ خواهیم گفت.

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ وسیله ای است که فشار و جریان کم آب را افزایش می‌دهد. به بیان ساده تر یک بوستر پمپ به افزایش فشار و حجم آبی که از شیر آب یا سر دوش ساختمان‌ها جاری می‌شود کمک می‌کند.

زندگی با فشار کم آب آزاردهنده است. فشار کم آب می‌تواند کارهای ساده‌ای مانند حمام کردن یا حتی مسواک زدن دندان‌ها را بسیار سخت کند. بوستر پمپ یک راه‌ حل عالی برای حل این مشکل است.

بوستر پمپ‌‌ها هنگامی که میزان مصرف آب خیلی زیاد شود از همه‌ی ظرفیت پمپ‌های تحت نظر کمک می‌گیرند. این فرایند همان دلیل اصلی استفاده از بوستر پمپ‌ها در ساختمان‌های بزرگ مسکونی و یا شبکه‌های آبرسانی بزرگ است. کنار هم قرار گرفتن پمپ‌ها در بوستر پمپ، ‌ باعث افزایش قدرت و بهره وری شده و سرعت انتقال آب را سریع‌تر می‌کند.

این نوع پمپ‌‌ دارای کاربردهای مختلفی است که هر کدام تکنولوژی خاص خودشان را دارند. بر اساس نیاز ساختمان، یک بوستر پمپ مناسب نصب می‌شود.

مزایا بوستر پمپ

  • محدوده وسیعی را از جهت تنوع مصرف می‌تواند پوشش دهد.
  • می‌توان اجزا بوستر پمپ را به سهولت حمل و در مکان مناسب نصب کرد.
  • کارکرد همیشگی بوستر پمپ را می‌توان با گذاشتن یک پمپ رزرو نیز تضمین کرد. به این معنا که هنگام خرابی، یک پمپ رزرو وارد مدار می‌شود تا وقفه ای در کارکرد سیستم ایجاد نگردد.
  • قابلیت سرویس شدن حین کار را دارد.
  • وقتی نوسان های مصرف کننده بسیار زیاد است به جای استفاده از یک پمپ بزرگ از چند پمپ کوچک که همان بوستر پمپ‌ها هستند، استفاده خواهد شد. این کار باعث می‌شود تا بتوان بسته به نیاز تعدادی از آنها را به کار وا داشت و از کار کردن بیهوده بقیه پمپ‌ها جلوگیری نمود. این فرایند استهلاک و مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند.

چگونگی کار بوستر پمپ و اجزای آن

بوستر پمپ فشار آب را افزایش می‌دهد و در بسیاری از موارد سرعت جریان را نیز زیادتر می‌کند. یک بوستر پمپ درست مانند یک فن کار می‌کند. یک فن دارای پره‌هایی است که برای گردش هوا به اطراف می‌چرخند و یک بوستر پمپ نیز دارای پروانه یا ایمپلر است که جریان و فشار آب را افزایش می‌دهد. پروانه یا ایمپلر، روتور یا قطعه‌ای است که در‌ پمپ‌ها برای افرایش فشار به کار می‌رود.

 اجزای بوستر پمپ

اجزای اصلی اکثر بوستر پمپ‌ها موارد زیر است:

  • موتور
  • پروانه‌ها یا ایمپلرها
  • مسیر ورودی و خروجی آن
  • دستگاه سنجش فشار یا جریان

 

بوستر پمپ‌ها پروانه‌ای دارند که آب را حرکت می‌دهند. موتور بوستر پمپ، باعث چرخش پروانه‌ها می‌شود. فرق انواع بوستر پمپ‌ها در نحوه ورود و خروج آب از آنها است.

آیا شیوه کار یک بوستر پمپ، به گونه ای است که بتواند فشار و سرعت جریان را همزمان افزایش دهد؟

بوستر پمپ، فشار آب را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود آب با سرعت بیشتری در لوله‌‌ها جریان یابد. اما در آن یک منحنی وجود دارد که با افزایش فشار مورد نیاز، سرعت جریان به وسیله آن منحنی، کاهش می‌یابد.

 به بیان ساده تر فکر کنید که انگشت شست خود را روی یک شلنگ قرار دادید. در این هنگام، آب با فشار بیشتری خارج می‌شود اما سرعت جریان به دلیل شست شما کمتر خواهد شد. یک بوستر پمپ به همین روش کار می‌کند. در‌ حالت کلی میزان فشار آب با سرعت آن در یک بوستر پمپ رابطه عکس دارد.

انواع بوستر پمپ

بسته به نیاز، انواع بوستر پمپ وجود دارد. بوستر پمپ‌ دور متغیر ‌و دور ثابت از انواع بوستر پمپ هستند.

بوستر پمپ دور متغیر

بوستر پمپ دور متغیر یک پمپ برای آبرسانی در ساختمان‌های مسکونی است. در محیط‌هایی که نمی‌توان مدیریت جامعی برای سطح دبی آب در نظر گرفت، این نوع کارآمد تر خواهد بود. به بیان ساده تر فرض کنید که در یک ساختمان مسکونی بالای ۵۰ واحد می‌خواهید سطح فشار آب را در سطح استاندارد و ثابتی نگه دارید. آیا می‌توانید برای این کار یک الگوی کاملاً دقیق از سطح دبی مورد نیاز ساختمان در نظر بگیرید؟ بوستر پمپ دور متغیر با این هدف که می‌تواند بسته به نیاز هر واحد ساختمانی، تعدادی از پمپ‌ها را در سیستم وارد و یا خارج کند، طراحی شده است. به بیان دیگر هدف اصلی آن، تقویت و یکنواخت کردن فشار آب است.

 

بوستر پمپ دور ثابت

از بوستر پمپ دور ثابت می‌توان در شرایطی که از قبل سطح دبی آب تعیین شده است، استفاده کرد. در آبیاری‌های قطره‌ای، آتش نشانی‌ها، فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانجات و...  تقریباً سطح دبی آب از قبل تعیین و تنظیم شده است. در این حالت هدف فقط تغییر سطح فشار است و نیاز به سیستم دبی متغیر نیست.

در بوستر پمپ دور ثابت از پرشر سوئیچ‌هایی استفاده می‌شود. این پرشر سوئیچ ها دائماً در سیستم، سطح فشار را اندازه‌گیری کرده و در صورت افت یا افزایش سطح فشار، تعدادی از پمپ‌ها را وارد یا خارج می‌کنند.

در آخر

بوستر پمپ‌ یعنی پمپی که برای افزایش فشار و سرعت جریان آب در لوله‌ها مطابق با نیاز و استاندار‌های لازم استفاده شود.

همچنین به یاد داشته باشید که قبل از نصب بوستر پمپ، فشار کم به خاطر عوامل دیگری مانند گرفتگی یا کوچک بودن لوله‌ها نیست.

https://saednews.com/fa/post/bostr-pmp-chist



:: برچسب‌ها: بوستر پمپ یعنی چه؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

محتوای اختصاصی

هشت نکته کلیدی در انتخاب عنوان محتوا
هشت نکته کلیدی در انتخاب عنوان محتوا عنوان هر مقاله نقش اصلی را در محتوا بر عهده دارد رعایت سیاست انتخاب عنوان مناسب در بازدید و رتبه گرفتن مقاله و محصول بسیار مهم است با توجه به این نکته مهم قصد داریم در مورد اهمیت عنوان در هر مقاله و انتخاب بهترین عنوان برای محتوا با شما صحبت کنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

نکته اول

در انتخاب عنوان کمی صبورتر باشید و بیشتر تحقیق کنید
خیلی از ما در تولید محتوا بسیار عجولانه عمل می کنیم و فقط به دنبال ایجاد آن با چند کلمه مهم کلیدی هستیم،باید بگوییم این کافی نیست استفاده از برخی کلمات که مخاطب را وادار به خواندن مقاله می کند لازم است توجه داشته باشید کلیک خوردن و بازدید مقاله حتی مخاطب 30% آن را هم بخواند رتبه خوبی به محتوای شما می بخشد. یکی از نکاتی که می تواند به جذب بازدید مقاله شما بسیار کمک کند استفاده از کلمات بسیار خاص است که جز کلمات کلیدی سایت شما هم شاید نباشد.
کلماتی مثل : چرا،چگونه،چه موقع،چه مدت،به چه صورت،دلیل،کدام،دانلود رایگان،دانلود با کیفیت،خرید شگفت انگیز و…این کلماتی است که کاربران موضوع خود را با اضافه کردن این کلمات جست و جو می کنند

شاید با موضوع سایت و یا وبلاگ شما کلماتی از این دست وجود داشته باشد که در کلمات ذکر شده نباشد

نکته دوم

عنوان مقاله خود را با اضافه کردن این کلمات جست و جو کنید

قبل از ایجاد عنوان مقاله با استفاده از کلماتی که ذکر شد عنوان خود را در گوگل سرچ کنید و به پیشنهادهای ارائه شده در کادر جست و جو و سپس در پایین صفحه جست و جو نمایان می شوند توجه داشته باشید این پیشنهادها همان مواردی هستند که توسط مخاطبان بسیار جست و جو شده است
مثال: کلمه چگونه سئو را ما جست و جو کردیم که کلماتی همچون:چگونه سایت خود را سئو کنیم،چگونه سئوکارشویم،چگونه محتوای سئو شده ایجاد کنیم،چگونه سئوی سایت خود را افزایش دهیم جز پیشنهاد های گوگل برای ما بود با این روش شما به راحتی می توانید عنوانی را انتخاب کنید که مخاطبان به دنبال آن هستند

نکته سوم

استفاده از ابزارهای گوگل
ابزار هایی وجود دارد که به راحتی به شما کمک می کند پر مخاطب ترین عناوین را برای محتوای خود انتخاب کنید و بررسی های آن ها دقیقا با رفتار مخاطب مشخص شده است یکی از این ابزارها Google Keyword Planner است

نکته چهارم

استفاده از کلمات سوالی در عنوان مقاله

استفاده کردن از کلمات سوالی کمک شایانی به جذب بازدید از مقاله سایت شما خواهد کرد و ارزش صفحه ایجاد شده توسط کلیک کاربران در نتایج جست و جو خیلی سریع افزایش پیدا خواهد کرد
مثال:کدام لپ تاپ برای دانش آموزان مناسبتر است،چه روشی برای سئو کردن بهتر وبسایت وجود دارد و…

نکته پنجم

ایجاد فوریت برای مخاطب

این روش بیشتر در وبسایت های فروشگاهی و سایت های ارائه دهنده پکیج های آموزشی و سایت هایی از این دست،بهترین روش ترغیب مخاطب به خواندن محتوا ایجاد محتوایی است که زمانی را برای خرید با تخفیف محصول و خدمات شما مشخص کند مثل تا 4 روز دیگر یکی از روش های لینک سازی را با این پکیج بیاموزید،تا فردا با استفاده از این تخفیف تکرار نشدنی از 20% تخفیف در خرید این آموزش بهره مند شوید و کلمات دیگری که بسته به فعالیت شما وجود دارد

نکته ششم

استفاده از اعداد و ارقام و یا اعلام آمار با عدد

مخاطبان خیلی علاقه مند هستند که ارقامی را که معرف تعداد در محتوا است را در موضوع مقاله ببینند و این روش مخاطب را ترغیب به خواندن کامل مقاله و محتوای وبسایت شما خواهد کرد
به عنوان مثال 8 ترفند برای کاهش حجم عکس،5 روش برای خرید یک کفش راحت،4 تلفن هوشمند که در سال 2019 فروش بیشتری داشت،3 روش انتخاب قالب سئو شده برای وبسایت و دیگر کلمات

نکته هفتم

از کلمات و عناوینی تعجب بر انگیز استفاده کنید

عنوانین و کلماتی که موجب تعجب مخاطبان شود می تواند در جذب بازدید پست بسیار موثر باشد به عنوان مثال از کلماتی مثل شرکت اپل اشتباه خود را در طراحی قبول کرد یا کلماتی از این دست که حس کنجکاوی مخاطب را کمی تحریک می کند لازم است در نظر داشته باشید دروغ پردازی و دامن زدن به شایعات جز این ترفند نیست و نتیجه معکوسی خواهد داشت

نکته هشتم

از عناوین آموزشی و دارای کاربرد برای مخاطبان استفاده کنید
شما می توانید در انتخاب کلماتی مثل نحوه راه اندازی وبسایت بدون کدنویسی و یا بهینه سازی داخلی وبسایت با استفاده از ترفندهای روز دنیا می تواند مخاطب زیادی را به سمت مقالات وبسایت شما بکشاند

در آخر لازم است بگوییم خودتان را جای مخاطب قرار دهید و در نظر بگیرید اگر جای آن ها هستید بیشتر چه عنوانی شما را مشتاق به خواندن و یا خرید یک محصول می کند هرگز فراموش نکنید برقراری ارتباط با مخاطب یکی از رموز موفقیت کسب و کار شماست



:: برچسب‌ها: محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

محتوای اختصاصی

ایجاد محتوای با ارزش
ایجاد محتوای با ارزش همانطور که در مقالات مختلف تذکر دادیم محتوای داخلی به ارتقا سایت و بلاخص در پیشرفت کلمات و ارزش صفحات داخلی کمک می کند یک محتوای جامع و اختصاصی و مرتبط با موضوع سایت باید چند خصوصیت بارز داشته باشد که در ادامه این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

در هر سایتی که مشاهده میکنید هر مقاله دارای کلمات بسیاری می باشد خصوصیت استفاده از کلمات به شما اجازه خواهد داد که برچسب های بیشتری برای مقاله ایجاد نمایید برچسب ها و تگ ها هرکدام برای لینک داخلی محسوب می شود که در لینک سازی خارجی می توانید آن ها را هدف قرار دهید توجه داشته باشید خیلی بهتر است برچسبی که ایجاد می نمایید در مغز محتوا جای گرفته باشد و حداقل یکبار در محتوا از آن استفاده کرده باشید

میزان تعداد برچسب در هر مقاله چقدر است
این بحث در بین متخصصین سئو بسیار بحث برانگیز می باشد و جواب های مختلفی برای آن مطرح میگردد تعداد برچسب در هر مقاله بسته به تعداد کاراکترهای محتوا دارد هرچقدر محتوای شما در مقاله کلمات بیشتری داشته باشد و با موضوع سایت مرتبط باشد به طبع برچسب های بیشتری برای ایجاد کردن در دسترس شماست

توجه داشته باشید برای ایجاد برچسب بیشتر محتوا را آب و تاب ندهید این امر مخاطب شما را خسته و از ماندن در سایت منصرف خواهد کرد پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید تعداد برچسب بیشتری تولید کنید دست به بخش بندی محتوا در دسته بندی های مختلف بزنید

اهمیت لینک کردن کلمات در دل محتوا
سعی کنید کلمات مرتبط را به دسته بندی و یا برچسب مرتبطی که از قبل تولید کردید لینک کنید این امر باعث می شود با کلیک کاربر برروی کلمه لینک دار به صفحه ایی برود که مقالات مرتبط با آن کلمه بسیار زیاد است و این امر برای مخاطب و خود گوگل بسیار هائز اهمیت است

توجه داشته باشید از ایجاد لینک بیش از حد و از لینک دار کردن کلمات شبیه جدا خودداری کنید چون مقاله شما ارزش کمی نزد مخاطب خواهد داشت
در مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری ۴ الی ۶ کلمه لینک دار متناسب و در خور است چگالی کلمات لینک دار را بازتر در نظر بگیرید و لینک کنید و در هنگام تبدیل آن به برچسب آن کلمه را خورد کنید

به مثال زیر دقت کنید

کلمه:
خرید گوشی موبایل با تخفیف
لینک دار کردن
خرید گوشی موبایل 》لینک به دسته بندی گوشی موبایل
برچسب این جمله
خرید گوشی موبایل,خرید گوشی موبایل با تخفیف

تگ ها
سرتیتر های بولد شده و دارای خاصیت به دیده شدن مقاله شما در نتایج جست و جو کمک شایانی می کند سعی کنید اول مقاله موضوع را با تگ H2 و سر تیترها را با تگ H2 و نکات محتوا را با H3 و H4 ایجاد کنید و همین تگ ها را به برچسب تبدیل کنید

موضوع url
این سوال برای خیلی از دوستان بارها پیش آمده که url مقاله دسته و برچسب انگلیسی باشد یا فارسی در جواب باید گفت url فارسی برای انتشار دارای کاراکترهای زیادی می شود و احتمال هدایت درست مخاطب را از صفحاتی که شما url را منتشر می کنید خیلی کم می کند و یکی دیگر از مزیت های url فارسی سنگین شدن هسته دیتابیس شماست ولی یک خصوصیت جامع و بارزی که url فارسی به خود اختصاص می دهد اشاره مستقیم به کلمه کلیدی اصلی شماست

لازم بذکر است استفاده از معادل کلمه انگلیسی در url تاثیری نخواهد داشت و گوگل و خزنده ها url را ترنسلیت نمی کنند



:: برچسب‌ها: محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آیپد، آی‌مک، مک بوکو آی پاد و آیفون و اپل واچ و اپل تی وی را نام برد. همچنین این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده‌است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره‌گیری کرد و به جای آن تیم کوکریاست این شرکت را بر عهده گرفته‌است. استیو جابز همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته پس از تأسیس شرکت سهام خود را به جابز و وزنیاک واگذار کرد.

شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ برای دهمین سال متوالی، عنوان تحسین شده‌ترین شرکت فناوری اطلاعات در جهان را به خود اختصاص داد.

این شرکت از سوی مجله فوربز یکی از مشهورترین مجله‌های اقتصادی آمریکا و جهان برای هشتمین سال پیاپی (از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۱۸) به عنوان با ارزش‌ترین برند جهان انتخاب شد.

در ماه اوت سال ۲۰۱۸ ارزش سهام شرکت اپل در بازار از مرز یک تریلیون دلار گذشت. این اولین باری است که مجموع ارزش سهام یک شرکت به چنین سطحی می‌رسد و به این ترتیب اپل به نخستین شرکت در جهان با ارزشی بیش از یک تریلیون دلار تبدیل شد.

معرفی شرکت اپل بنیان گذار

استیون پاول جابز (به انگلیسی: Steven Paul Jobs) (زادهٔ ۲۴ فوریهٔ ۱۹۵۵ در سان‌فرانسیسکو — درگذشتهٔ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در پالوآلتو) کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانهٔ شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت. یک سال پس از آن در سال ۱۹۷۷ اپل II نیز راهی بازار شد. در سال ۱۹۸۵ طی یک اختلاف مدیریتی، جابز اپل را ترک و در همان سال شرکت نکست را تأسیس کرد. از مهمترین محصولات شرکت نکست می‌توان به نکست کامپیوتر اشاره کرد که بعدها میزبان اولین مرورگر وب شد. در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ ۴۲۹ میلیون دلار خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت. از اتفاقات مهم پس از این مسئله در اپل می‌توان به معرفی آی‌پاد در سال ۲۰۰۱، پرده‌برداری از آی‌تیونزاستور در سال ۲۰۰۳ و معرفی آی‌فون و آی‌پد در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ اشاره کرد.

جابز در سال ۱۹۸۶ یک گروه گرافیکی را از بخش گرافیک کامپیوتر لوکاس فیلم خرید. این شرکت که بعدها توسط خودش پیکسار نامیده شد، توانست فیلم‌های پویانمایی موفقی بسازد. در سال ۲۰۰۶ شرکت والت دیزنی، پیکسار را خرید. پس از این معامله جابز به سهام‌دار اصلی والت دیزنی تبدیل شد و به عضویت هیئت مدیرهٔ آن درآمد. در اکتبر ۲۰۰۳ سرطان جابز تشخیص داده شد و در اوت ۲۰۱۱، او از سمت مدیرعاملی اپل استعفا داد. تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، مدیرعامل شد و جابز به عنوان رئیس هیئت مدیره به فعالیت‌هایش ادامه داد.

استیو جابز در نهایت بر اثر عوارض ناشی از سرطان لوزالمعده، در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت.

معرفی شرکت اپل و لوگوی آن

درباره ی لوگوی شرکت اپل عده ای می گویند این همان سیب نیوتون است که این بار در سر استیو جابز فرود آمده و پی به یک راز جدید برده است.همچنین در برخی وبسایت ها درباره زندگی نامه استیو جابز میگویند و سیب گاز زده را به زندگی و شغل قبلی او نسبت میدهند . اما راب جَنُف Rob Janoff خالق این سیب سحرآمیز- سیب شرکت اپل علت دیگری را در طراحی آن عنوان کرده است که بسیار منطقیست!

Rob Janoff می گوید دلیل گاز زده بودن سیب شرکت اپل این است که اگر به طرح کلی سیب در قالب abstract دقت کنید خواهید دید که ممکن است، با میوه های دیگه خصوصا گیلاس اشتباه گرفته شود

بنابر این اگه سیب رو گاز زده ترسیم کنیم دیگه کاملا مشخص می شود که این یک سیب است نه گیلاس. مسئله مهم دیگر این است که شما با دیدن یه سیب آبدار و قرمز اولین چیزی که به ذهن تان می رسد این است که یک گاز محکم از این میوه خوشمزه بگیرید.

نکته بسیار جالب اینجاست که برخلاف تصور خیلی ها، خلق لوگوی اپل از اولین روز ملاقات Rob Janoff با مدیران اپل تا روز رو نمایی از نسخه نهایی این لوگو فقط 2 هفته طول کشید.

عامل موفقیت در فروش شرکت اپل چیست؟!

تاکید بر بالا بردن میزان رضایت مشتریان است نه بر میزان بالای فروش، که به اختصار به آن APPLE می گویند.



:: برچسب‌ها: شرکت اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

انسانیت ملاک پیچیده ای ندارد !

همینکه در میان مردم زندگی کنیم ،

ولی هیچگاه به کسی ؛

زخم زبان نزنیم …

دروغ نگوییم …

کلک نزنیم …

دلی را نشکنیم …

سوء استفاده نکنیم …

و حقی را ناحق نکنیم …

یعنی انسانیم …!

متن دوم

لطفا دو شخصیته باشید!

با عشقتان جوری باشید

که با کسی نیستید …

با همه جوری باشید

که با عشقتان نیستید …

همین تفاوت از شما

در عشق اسطوره میسازد …

متن سوم

آرامش به معنای آن نیست

که صدایی نباشد

مشکلی وجود نداشته باشد

یا کار سختی پیش رو نباشد

” آرامش” یعنی

در میان صدا

مشکل و کارسخت

دلی آرام وجود داشته باشد

متن چهارم

همه چی درست میشه

شاید امروز نه، ولی در نهایت میشه

تا دندون دارید بخندید

تا چشم دارید ببینید

تا گوش دارید گوش کنید

تا سالمید زندگی کنید

متن پنجم

از صدای گذر آب چنان میفهمم

تندتر از آب روان

عمرگران میگذرد

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

آرزویم اینست

آنقدر سیر بخندی که

ندانی غم چیست

متن ششم

از متفاوت بودن نترس

سبک زندگی خودت

را داشته باش

و حتی اگر نتیجه اش

تنهایی بود

بدان که تنهایی ، بهتراز

بودن درمیان کسانی ست

که تو را در صورتی

دوست دارند که مانند آنها رفتار کنی!

 



:: برچسب‌ها: جملات کوتاه ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برخلاف چیزی که بسیاری از مردم تصور می کنند، پروسه چروک شدن انگشت ها تنها از طریق نفوذ آب اتفاق نمیافتد، برخی بر این باورند که اگر دستشان را در داخل آب بگذارند نوک انگشتان آب را به داخل پوست نفوذ میدهند و باعث می شوند تا انگشتان چروک شوند، طبق آنچه در بخش سلامت نمناک توضیح خواهیم داد حقیقت این است که آب ممکن است باعث ورم کردن بعضی از لایه های رویین پوست شود، اما عصب و رگ های خونی نیز به این چروک شدگی کمک می کنند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

به چند دلیل می توان گفت که نفوذ آب باعث چروک شدگی نمی شود
اول اینکه تنها پوست دست و پا چروک می شود، درحالی که اگر نفوذ آب باعث این امر شود پس تمام بدن باید اینطور شودف دوما اگر عصب سیمپاتیک انگشت را قطع کنید، این چروک شدگی هرگز اتفاق نمی افتد، فعالیت عصب سمپاتیک می تواند محرکی برای این چروک شدگی ها باشد، اگرچه بسیاری براین باورند که در نتیجه عکس العمل عادی بدن نسبت به آب گرم رگ های خونی گشاد می شوند، اما جالب است بدانید که وقتی دستمان را در آب گرم می گذاریم باعث انقباض رگ های خونی انگشت می شود.

رگ های خونی:
زمانی که سیستم عصب سمپاتیک فعال است و رگ های خونی انگشت منقبض شده اند ، حجم کاهش یافته در لایه های عمیق، بافت نرم پوست را به داخل می کشند و پیچ هایی را به وجود می آورند که ما آن ها را به عنوان چروک می شناسیم، لایه برونی پوست که به محکمی به پایین پوست چسبیده است ، هنگامی که آب را به خودش جذب می کند ، ورم می کند در نتیجه:آن ناحیه چروک می شود ، اگرچه تحقیقات اخیر به نقش انقباض عروق (تنگ شدن رگ های خونی) پوست چروک شده ، به خاطر قوطه ور بودن در آب پی برده اند.

پس چرا انگشت ها بعد از حمام چروک می شوند؟
هنوز بر سر این که چرا بدن ما همچین توانایی را دارد، بحث است، نظریه های مختلفی در رابطه با اینکه چرا انگشت های دست و پا در آب چروک می شوند ، هست . بسیاری از زیست شناسان براین باورند که لایه بیرونی سفت پوست از سلول های مرده کراتین تشکیل شده اند، کراتین پروتئینی است که در مو، ناخن و لایه درونی پوست وجود دارد، طبق نظریه اخیرا منتشر شده گفته می شود که چروک شدگی تنها در دست و پا اتفاق می افتد و این به خاطر اهمیت گرفتن اشیا است، تا راحت تر بتوانیم اشیا خیس را برداریم که اگر اینطور نبود این چروک شدگی برای تمام بدنمان رخ می داد.

پوست ما از سه لایه تشکیل شده است:
بافت زیرجلدی:

عمیق ترین لایه است که شامل چربی ها و بافت های مرتبط همراه با رگ های خونی بزرگ و عصب ها است.

غشا میانی پوست:
لایه میانی به حساب می آید، که شامل رگ های خونی، عصب ها ، ریشه مو و غدد تعریقی می باشد.

پوست برونی:
بالاترین لایه پوستی می باشد کهاین لایه از تبخیر شدن آب بدن جلوگیری می کند و از لایه های داخلی در برابر گرما محافظت می کند.

پوست برونی از چهار لایه تشکیل شده است:
لایه شاخی
لایه دانه دانه
لایه سلولی پولک پولک
لایه سلولی اساسی
لایه شاخی، لایه خارجی پوست می باشد، آن قسمت که می توانیم ببینیم و احساسش کنیم این لایه ای با سلول های کراتین مرده است، وقتی که فردی برای مدتی طولانی در استخر یا وان حمام می ماند، سلول های کراتین مرده پوستش آب را به خود جذب می کنند، چنانچه بخش سلامت نمناک توضیح میدهد این جذب باعث می شود تا ناحیه سطحی پوست ورم کند، اما لایه خارجی به محکمی به بافت زنده چسبیده است، بنابراین برای خنثی کردن ناحیه سطحی برآمده، پوستمان چروک می شود.

چرا این چروک شدگی فقط در دست ها و پاها اتفاق میافتد نه در قسمت های دیگر بدن ؟
به این دلیل که دست و پا کلفت ترین لایه از سلول های مرده کراتین را دارند ، پاها و دست هایمان در معرض شدید خراش و ساییدگی قرار دارد، تصور کنید اگر پوست کف دستمان به نازکی پوست کمرمان بود ، دیگر کارهای سختی مثل بسکتبال بازی کردن مزه ای نمی داد.

منبع وبسایت نمناک



:: برچسب‌ها: چروک شدن انگشتان دست و پا ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

رتبه بندی پیمانکاران چیست؟ انواع مدل های آن به چه صورت است؟

قبل از هر مسئله ای باید بدانید که رتبه بندی پیمانکاران چیست؟ و در چه مواقعی از آن استفاده می شود؟
این یک محتوای متنی و خبری است و جز خدمات ما محصوب نمی شود و در پایان منبع آن درج شده است لطفا منابع را بررسی نمایید...
به رتبه بندی گفته می شود که انجام و احراز صلاحیت پیمانکاران برای گرفتن پروژه های با شرایط زیر داده می شود:
 
۱- تمام یا بخشی از منابع مالی پروژه از بودجه دولت است.
 
۲- طرح های که برای اجرا یا تامین مالی چه در ایران یا خارج از آن نیازمند تسهیلات دولتی باشد.
 
درسال های اخیر شرکت ها از نظر نوع فعالیت جهت اخذ رتبه به ۵ دسته مختلف تقسیم می شوند که اعطای رتبه یا گرید هر کدام از این دسته ها به وسیله مرجع خاصی مشخص می شود و باید با مراجعه به مرجع مربوطه برای هر کدام تعیین گردد.اما برای مراجعه به هر یک از این مراجع شرکتها باید نیازها و شرایط قانونی را داشته باشند.چون همانطور که می دانید زمانی که پیمانکاران برای اخذ پروژه ای اقدام می نمایند،علاوه بر قیمت پیشنهادی به سوابق کاری ، میزان توانایی فنی نیز توجه می کنند که به همین دلیل شرکت ها را بین ۱ تا ۵ رتبه بندی می کنند که.و همان که تکین راه سعی نموده است برای رفع تامین نیروی انسانی جهت رتبه بندی پیمانکاران یاری کند و به صورت تخصصی این مشکل را برطرف بنمایید، در ادامه مطلب به انواع مختلف رتبه بندی اشاره شده است
 
پیمانکار، مشاور، EPC، انفورماتیک، انبوه سازی
رتبه بندی پیمانکاران چیست؟
رتبه بندی شرکتهای پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت ( براساس نفرات و سوابق آنها، تجربه کاری و توان مالی ) می باشد. این بررسی براساس ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد .
 
رتبه بندی شرکتها در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های (۱،۲،۳،۴،۵) انجام می گیرد که پایه ۵ کمترین و ۱ بیشترین پایه است. جهت کسب رتبه بندی پایه ۵ شرکت می بایست امتیاز نفرات را که برای رشته ( رشته های) درخواستی به صورت مجزا داشته باشد که محاسبه این امتیاز براساس مدرک تحصیلی و سابقه اعضای هیات مدیره انجام می گیرد .
 
جهت کسب پایه چهار (۱،۲،۳،۴) شرکت می بایست امتیاز نفرات و سقف تجربه کاری تعیین شده برای هر رشته و پایه و سقف توان مالی تعیین شده برای هر رشته و پایه را به صورت مجزا داشته باشد .
 
توضیحات بیشتر به تفصیل در فرم های پیوستی و ضوابط و آیین نامه های ارائه شده آمده است .رشته های مختلف پیمانکاری در آیین نامه معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری شرکتها را در ۱۱ رشته مختلف رتبه بندی می کند که عبارتند از :
 
کاوش های زمینی، راه و ترابری، صنعت و معدن، نفت و گاز، مرمت آثار باستانی، ساختمان، تاسیسات تجهیزات، کشاورزی، آب و نیرو، ارتباطات
مدارک لازم اخذ رتبه پیمانکاری
۱ – گواهینامه رتبه بندی های قبلی
 
۲ – فرم ۱۰۰
 
۳ – اساسنامه
 
۴ – اظهارنامه ثبتی برای شرکت های سهامی خاص یا تقاضانامه و شرکت نامه برای شرکت های با مسئولیت محدود و تعاونی
 
۵ – آگهی تاسیس
 
۶ – آخرین صورت جلسات مربوط به آخرین تغییرات و آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام
 
۷ – آگهی تغییرات و یا تصمیمات انجام شده
 
۸ – فرم ۲۰۰
 
۹ – کپی مدارک تحصیلی،شناسنامه ،کارت ملی،کارت پایان خدمت، نمونه عکس به ترتیب برای اهضا هیئت مدیره ، پرسنل امتیاز آور  و سهامداران
 
۱۰ – قرار دادن سوابق کاری و بیمه هر یک از اعضای هیات مدیره و پرسنل امتیازآور به همراه گواهی کارهای مربوطه مطابق با تقاضا رتبه بندی
 
۱۱ – فرم و قراردادهای شرکت از ابلاغ ، متن قرارداد تا آخرین صورت وضعیت ، مفاصا ، تایید کارفرما
 
۱۲ – کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی به همراه حسابرسی رسمی
 
مدارک اعضای هیات مدیره و سهامداران
۱ – کپی شناسنامه و کارت ملی
 
۲ – کپی کارت پایان خدمت یا معافیت آنان
 
۳ – فتوکپی آخرین مدارک تحصیلی
 
۴ – فتوکپی سوابق اجرایی برای اثبات حضور فرد در شرکت و نیز سمت وی
 
۵ – فتوکپی بیمه تامین اجتماعی به همراه رمز بیمه
 
۶ – فتوکپی حکم بازنشستگی برای افراد بازنشسته
 
۷ – فتوکپی قراردادهای همکاری شرکت با افراد بازنشسته
 
۸ – فتوکپی گواهی خاتمه همکاری از کلیه افراد دولتی و عمومی که قبلاَ در آن موسسه شاغل بوده اند.
 
مدارک شرکت 
۱ – فتوکپی آخرین اظهارنامه ثبتی شرکت
 
۲ – فتوکپی آخرین اساساسنامه شرکت
 
۳ – فتوکپی آگهی تاسیس و تغییرات و روزنامه های رسمی شامل روزنامه آگهی تاسیس و همه روزنامه های تغییرات
 
۴ – فتوکپی آخرین صورتجلسات مجمع عمومی که بیانگر ۱۰۰%صاحبان سهام باشد.
 
۵ – فتوکپی آخرین اظهارنامه مالیاتی که توسط دارایی برابر اصل شده
 
۶ – فتوکپی گواهینامه قبلی
 
۷ – فتوکپی قراردادهای شرکت و مفاصاحساب تامین اجتماعی
 
متقاضی باید فرم تقاضای رتبه بندی خود را تکمیل و پس از فراهم نمودن مدارک ذکر شده،به سامانه ی ساجات مراجعه و درخواست خود را اعلام نماید.بدین منظور می بایست در مرحله اول ثبت نام،شناسه و گذر واژه اول را دریافت کند و اطلاعات اولیه شرکت را در سامانه درج نماید.سپس اطلاعات وارد شده توسط کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید معاونت راهبردی و دریافت شناسه و گذر واژه دوم،در مرحله ی بعدی سایر اطلاعات شرکت با توجه به رشته و پایه درخواستی در سامانه درج می گردد و مدارک درخواست شده درسامانه بارگذاری شده و در محل های مربوطه الصاق می گردد.سپس پرونده جهت بررسی به سازمان مربوطه ارسال می گردد.سازمان مربوطه پس از بررسی پرونده و تایید آن پرونده الکترونیکی شرکت را به سازمان مدیریت ارسال می نماید .سپس تمامی مدارک بطور حضوری توسط کارشناس سازمان مدیریت واحد مشاوران و پیمانکاران دریافت می گردد تا نسبت به صدور کارتکس شرکت اقدام گردد.
 
به  موجب ماده ۲۵ آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران،در صورتی که اطلاعات تنظیم شده برای تشخیص صلاحیت نادرست و یا اسناد ارائه شده تقلبی و جعلی باشد،شرکت و مدیران آن به تشخیص دفتر امور مشاوران و پیمانکاران یا سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها از یک تا سه سال از تشخیص صلاحیت محروم می گردند.
 
کمیته فنی تشخیص صلاحیت متشکل از اعضاء زیر خواهد بود:
 
الف – مدیر کل دفتر امور مشاوران و پیمانکاران سازمان(رییس کمیته)
 
ب – مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی طرح  های سازمان
 
ج – یک نفر کارشناس مستقل واجد صلاحیت های فنی و حقوقی،به تشخیص و انتخاب معاون امور فنی سازمان
 
د – نماینده انجمن صنفی پیمانکاری ذیربط تصمیمات این کمیته با اکثریت آراء تصویب می شود.
 
لذا هر گونه اشتباه سهوی در وارد نمودن اطلاعات در سامانه ساجات از جمله عدم مهارت کافی در رابطه با نحوه ی محاسبه امتیازات بخش های مختلف، موجب طولانی تر شدن مراحل اخذ، تمدید و ارتقاء رتبه بندی و حتی تنزل رتبه های گرفته شده ی قبلی برای دریافت پیمانکاران و مشاوران می گردد.
 
خاطر نشان می شویم، موسسه ی حقوقی تکین راه ،به لحاظ اهمیت موضوع ،دیری است که خدمات خود را در این زمینه ،به پیمانکاران و مشاوران گرامی ارائه می نماید.چنانچه قصد دارید جهت اخذ و یا ارتقای رتبه اقدام نمایید، در اسرع وقت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات ما بهره مند شوید.
 
ما در کوتاه ترین زمان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کنیم.
اخذ رتبه پیمانکار
الزامات اخذ رتبه بندی پیمانکاران
رتبه بندی پیمانکاران
۱ – پیمانکار موظف است همواره اصول و مقررات را رعایت نماید.بخصوص در رعایت نکات حفاظت فنی و بهداشت کار است.پیمانکار قبل از شروع کار،شما باید ضوابط ویژه کارفرما را به طور دقیق بدانید در نتیجه درخواست به کارفرما اعلام می کنید و پس از دریافت آن ها و هماهنگی های لازم و تایید نهایی کارفرما،پیمانکار باید بعد از آن ،به تمامی آن ها عمل نماید.
 
۲ – در صورتی که تجهیزات ناقص باشد پیمانکار موظف بوده تا عملیات تجهیز کارگاه را،تا زمان تعیین شده برای  کارگاه، در حد متعارف به انجام برساند.در مواردی که مشخصات فنی اجرایی ویژه ای،برای عملیات تجهیز و برچیدن کارگاه در اسناد و مدارک پیمان درج شده باشد،پیمانکار ملزم به رعایت آن هست.
 
۳ – حفاظت  فیزیکی از کارها،از جمله شامل نحوه حصارکشی،روشنایی،آتش نشانی،حراست و حفاظت از مصالح،تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی نیز از جمله وظایف می باشد.
 
۴ – پیمانکار بایستی پس از تحویل کارگاه،با توجه به فهرست داده شده برای تجهیز،طرح جانمایی تجهیز کارگاه را تهیه کرده و پس از تایید مهندس مشاور،آن را مبنای تجهیز کارگاه قرار دهد.
 
۵ – کارفرما بر طبق قوانین رتبه بندی سامانه ساجات و با توجه به روش پیش بینی شده در اسناد و مدارک پیمان برای تامین آب،برق،گاز و مخابرات،پیمانکار را به دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی برای گرفتن انشعاب آب،برق،گاز و تلفن و یا گرفتن مجوز احداث چاه عمیق یا نیمه عمیق و موارد مشابه برای استفاده موقت در دوره ساختمان،معرفی می کند.
 
۶ – پیمانکار بر طبق قوانین رتبه بندی شرکت،وظیفه دارد هزینه خود ساختمان ها و تاسیسات موقت کارگاه را که برای تجهیز کارگاه احداث می کند در برابر حوادث اتفاقی،مانند آتش سوزی و سیل بیمه کند.
 
مدارک عمومی لازم جهت اخذ رتبه ی ۱ الی ۴ پیمانکاری
۱ – کپی برابر اصل مدارک ثبتی شرکت
 
۲ – مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل اساسنامه-اظهارنامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۳ – مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل اساسنامه-تقاضانامه-شرکت نامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۴ – کپی شناسنامه ی کلیه ی سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آن ها
 
۵ – کپی برابر اصل شده ی مدارک تحصیلی اعضای امتیازآور شرکت
 
۶ – تصاویر کلیه ی موافقتنامه ها
 
۷ – اظهارنامه ی مالیاتی شرکت مربوط به آخرین سال مالی قبل از تشکیل پرونده که به تایید و مهر سر ممیز مالیاتی مربوط رسیده باشد.
 
مدارک لازم جهت اخذ رتبه ی ۵ پیمانکاری
۱ – کپی برابر اصل شده ی مدارک ثبتی شرکت
 
۲ – مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل اساسنامه-اظهارنامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۳ – مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل اساسنامه-تقاضانامه-شرکت نامه-روزنامه ی رسمی-تاسیس و تغییرات
 
۴ – ارائه اصل سند مالکیت یا اجاره نامه ی رسمی از دفتر مرکزی شرکت طبق روزنامه ی رسمی شرکت
 
۵ – کپی شناسنامه ی کلیه ی سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آن ها
 
۶ – کپی برابر اصل شده ی مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت
مدارک مورد نیاز برای تشخیص صلاحیت در سامانه ی ساجات
مدارک مورد نیاز برای تشخیص صلاحیت در سامانه ی ساجات
۱ – گواهینامه رتبه بندی های قبلی
 
۲ – فرم ۱۰۰
 
۳ – اساسنامه
 
۴ – اظهارنامه ثبتی برای شرکت های سهامی خاص یا تقاضانامه و شرکت نامه برای شرکت های با مسئولیت محدود و تعاونی
 
۵ – آگهی تاسیس
 
۶ – آخرین صورت جلسات مربوط به آخرین تغییرات و آخرین صورت جلسه مربوط به تغییر سهام
 
۷ – آگهی تغییرات و یا تصمیمات انجام شده
 
۸ – فرم ۲۰۰
 
۹ – کپی مدارک تحصیلی،شناسنامه ،کارت ملی،کارت پایان خدمت، نمونه عکس به ترتیب برای اعضا هیئت مدیره ، پرسنل امتیاز آور  و سهامداران
 
۱۰ – قرار دادن سوابق کاری و بیمه هر یک از اعضای هیات مدیره و پرسنل امتیازآور به همراه گواهی کارهای مربوطه مطابق با تقاضا رتبه بندی
 
۱۱ – فرم و قراردادهای شرکت از ابلاغ ، متن قرارداد تا آخرین صورت وضعیت ، مفاصا ، تایید کارفرما
 
۱۲ – کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی به همراه حسابرسی رسمی
 
مدارک اعضای هیات مدیره و سهامداران
۱ – کپی شناسنامه و کارت ملی
 
۲ – کپی کارت پایان خدمت یا معافیت آنان
 
۳ – فتوکپی آخرین مدارک تحصیلی
 
۴ – فتوکپی سوابق اجرایی برای اثبات حضور فرد در شرکت و نیز سمت وی
 
۵ – فتوکپی بیمه تامین اجتماعی به همراه رمز بیمه
 
۶ – فتوکپی حکم بازنشستگی برای افراد بازنشسته
 
۷ – فتوکپی قراردادهای همکاری شرکت با افراد بازنشسته
 
۸ – فتوکپی گواهی خاتمه همکاری از کلیه افراد دولتی و عمومی که قبلاَ در آن موسسه شاغل بوده اند.
 
مدارک شرکت 
۱ – فتوکپی آخرین اظهارنامه ثبتی شرکت
 
۲ – فتوکپی آخرین اساساسنامه شرکت
 
۳ – فتوکپی آگهی تاسیس و تغییرات و روزنامه های رسمی شامل روزنامه آگهی تاسیس و همه روزنامه های تغییرات
 
۴ – فتوکپی آخرین صورتجلسات مجمع عمومی که بیانگر ۱۰۰%صاحبان سهام باشد.
 
۵ – فتوکپی آخرین اظهارنامه مالیاتی که توسط دارایی برابر اصل شده
 
۶ – فتوکپی گواهینامه قبلی
 
۷ – فتوکپی قراردادهای شرکت و مفاصاحساب تامین اجتماعی
 
متقاضی باید پس از تکمیل فرم تقاضای رتبه بندی  و پس از فراهم نمودن مدارک ذکر شده،به سامانه ی ساجات مراجعه نمده و درخواست خود را ذکر نماید.بدین منظور باید در مرحله اول ثبت نام،شناسه و گذر واژه اول را دریافت کند و اطلاعات اولیه شرکت را در سامانه درج نماید.سپس اطلاعات وارد شده توسط کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید معاونت راهبردی و دریافت شناسه و گذر واژه دوم،در مرحله ی بعدی سایر اطلاعات شرکت با توجه به رشته و پایه درخواستی در سامانه درج می گردد و مدارک درخواست شده درسامانه بارگذاری شده و در محل های مربوطه الصاق می گردد.سپس پرونده جهت بررسی به سازمان مربوطه ارسال می شود.
 
سازمان مربوطه پس از بررسی پرونده و تایید آن پرونده الکترونیکی شرکت را به سازمان مدیریت ارسال می نماید .سپس تمامی مدارک بطور حضوری توسط کارشناس سازمان مدیریت واحد مشاوران و پیمانکاران دریافت می گردد تا نسبت به صدور کارتکس شرکت اقدام گردد. و اما اگر بخواهید اطلاعات جامعی داشته باشید از توضیحات رتبه بندی که در سایت قرارداده شده استفاده نماید.
 
به  موجب ماده ۲۵ آیین نامه طبقه بندی و تشخیص صلاحیت پیمانکاران که خود نیز مسلتزم پیش زمینه ای است و،در صورتی که اطلاعات تنظیم شده برای تشخیص صلاحیت نادرست و یا اسناد ارائه شده تقلبی و جعلی باشد،شرکت و مدیران آن به تشخیص دفتر امور مشاوران و پیمانکاران یا سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها از یک تا سه سال از تشخیص صلاحیت محروم می گردند.
 
کمیته فنی تشخیص صلاحیت متشکل از اعضاء زیر خواهد بود
الف – مدیر کل دفتر امور مشاوران و پیمانکاران سازمان(رییس کمیته)
 
ب – مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی طرح  های سازمان
 
ج – یک نفر کارشناس مستقل واجد صلاحیت های فنی و حقوقی،به تشخیص و انتخاب معاون امور فنی سازمان
 
د – نماینده انجمن صنفی پیمانکاری ذیربط تصمیمات این کمیته با اکثریت آراء تصویب می شود.
 
لذا هر گونه اشتباه سهوی در وارد نمودن اطلاعات در سامانه ساجات از جمله عدم مهارت کافی در رابطه با نحوه ی محاسبه امتیازات بخش های مختلف،موجب طولانی تر شدن مراحل اخذ،تمدید و ارتقاء رتبه بندی و حتی تنزل رتبه های گرفته شده ی قبلی برای دریافت پیمانکاران و مشاوران می گردد.اما باید بدانید در کنار رتبه بندی پیمانکاران،  رتبه بندی مشاوران نیز وجود دارد که می تواند در کنار هم اثر بخشی کار شما را بالا ببرد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم مقاله رتبه بندی مشاوران را مطالعه نمایید  و آشنا باشید تا بتوانید به کار خود سرعت بیشتری ببخشید.
 
موسسه ی تکین راه، به لحاظ اهمیت موضوع، خدمات خود را به پیمانکاران و مشاوران گرامی ارائه می نماید.چنانچه تمایل دارید جهت اخذ و یا ارتقای رتبه اقدام کنید، در اسرع وقت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات ما بهره مند شوید.ما در کوتاه ترین زمان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کنیم.
 


:: برچسب‌ها: رتبه بندی پیمانکاران ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()