نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در سری وبلاگ های موجود تصمیم دارم مطالب مهم سایت ویکی پدیا را برای کسانی که دنبال کننده وبلاگ های من هستند منتشر کنم شاید از خود بپرسید چرا مزایای این مقالات چی هست یکی از مزایای این مقالات این است که به زبان فارسی روان تبدیل شده و به راحتی قابل خواندن می باشد یکی دیگر از مزایای این مقالات فونت و ترتیب کلمات است از اینکه وبلاگ ما را را دنبال می کنید از شما تشکر می کنیم و آرزو داریم بتوانیم مقالات خوبی را برای شما فراهم کنیم

لطفا توجه داشته باشید این مطلب دارای منبع است و در انتهای مقاله می توانید منبع به همراه لینک را مشاهده کنید

همانطور که میدانید دنیای سریال ها و فیلم ها بسیار گسترده شده است و در دنیای امروز طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است و افراد زیادی یکی از سرگرمی ها دیدن فیلم ها و سریال های جدید است خوشبختانه کشورمان ایران هم در این عرصه بسیار فعال بوده و فیلم های جدیدی روانه بازار کرده است در ادامه این مقاله قصد دارم در مورد یک سریال ایرانی و یک فیلم ایرانی با شما صحبت کنم در ادامه با ما همراه باشید

سریال هم گناه

سریال هم گناه تا بحال لیستی از بازیگران خود را منتشر کرده است که در زیر آن ها می توانید مشاهده کنید لازم به ذکر است قبل از اعلام رسمی لیست بازیگران گمانه زنی ها دال بر حضور مهتاب کرامتی در این سریال را برای برخی ها حتمی دانسته ولی به دلیل عدم توافق این بازیگر در لیست کنونی و در جمع بازیگران سریال هم گناه به چشم نمیخورد

نویسنده این مجموعه دیدنی محسن کیایی می باشد که قبل از این سریال نویسندگی فیلم لونه زنبور ، خوب بد زشت و مهمانان ویژه را بر عهده داشته است هم‌گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است این فیلم هم اکنون برای شبکه نمایش خانگی آماده و عرضه شده است که در سایت ها می توانید به عنوان دانلود سریال هم گناه پیگیری کنید و لینک های نمایش آن را به راحتی خریداری کنید

فیلم رحمان 1400

رحمان ۱۴۰۰ فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان است. فیلمبرداری این فیلم از اوایل مرداد ۱۳۹۷ شروع و در مهر ماه ۱۳۹۷ به پایان رسید. این فیلم در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شده‌است.پس از چند هفته از اکران فیلم طبق بررسی‌های صورت گرفته معلوم شد که نسخهٔ درحال اکران، نسخهٔ اصلاح‌شدهٔ فیلم نیست و اکران فیلم در سراسر کشور متوقف شد. دانلود فیلم رحمان ۱۴۰۰ هم‌اکنون چهارمین فیلم پرفروش‌ تاریخ سینمای ایران می‌باشد.

خلاصهٔ داستان رحمان 1400

رحمان (سعید آقاخانی) آبدارچی یک شرکت است و پزشک به او اعلام کرده است که به‌زودی از دنیا خواهد رفت. از این‌جهت رحمان فکری به سرش می‌زند تا از مرگ خود برای خانواده‌اش سودی حاصل کند؛ امّا همیشه با بدشانسی روبه‌رو می‌شود. او با دوستش انوش (بهرام افشاری) نقشه‌هایی طراحی می‌کنند که اشکان (محمدرضا گلزار) پسر رئیس شرکت، بلایی سر رحمان بیاورد که خانوادهٔ رحمان با پول دیه، زندگی خوبی داشته باشند.

این دو فیلم که در بالا معرفی شد جز دسته فیلم و سریال های بسیار پرطرفدار است که در سایت های دانلود فیلم و خرید فیلم قانونی می توانید آن ها را تهیه کنید و تماشا کنید در پایان قصد دارم یک سایت فیلم را به شما معرفی کنم که در دسته های خود آرشیوی از بهترین فیلم هارا میزبانی میکند سایت دانلود فیلم مووی نما یکی از فعالان عرصه دانلود فیلم می باشد که شما می توانید به آسانی آرشیو فیلم های خود را از طریق دانلود فایل های منتشر شده در این سایت تکمیل نمایید

 



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم و سریال ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تعریف شبکه کامپیوتری

شبکه های کامپیوتری تیم ای از کامپیوتر های جداگانه متصل به یکدیگرند که با به کار گیری از شبکه های ارتباطی متعدد با یکدیگر رابطه داشته و تبادل داده مینمایند. جدا بودن کامپیوتر ها به‌این معناست که هر کدام دارنده واحدهای غیر وابسته بوده و به صورت غیروابسته در یک بستر شبکه کار می نمایند. همینطور متصل بودن کامپیوتر ها به‌این معناست که از روش یک رسانه یا این که زیرساخت مانند کابل، فیبر نوری، ماهواره ها و غیره به هم متصل هستند. غیر وابسته و متصل بودن دو شرط لازم برای ساخت یک شبکه کامپیوتری می‌باشند ولی شرط کافی برای تولید یک شبکه کامپیوتری داشتن رابطه و تبادل داده ها فی مابین دیگر سیستم ها میباشد.

         شیوه ها پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

         از روش پشتیبانی از راه دور

         پشتیبانی تلفنی

         همینطور اعزام تکنسین جهت رفع انواع

چه موقع یک شبکه کامپیوتری نیاز به پشتیبانی شبکه های کامپیوتری خواهد داشت؟

همان طور پیشتر گفته شد یک شبکه کامپیوتری از امکانات سخت افزاری و قابل نرم افزاری بسیار زیاد و پر هزینه ای ساخته و درست شده میباشد که برای عدم اخلال در نظم و پروسه کاری این شبکه مستلزم به یک کارشناس برای پشتیبانی شبکه های کامپیوتری هستیم لذا برای ثبات سیستم ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و تحت ایجاد های آی تی، یک شبکه نیاز خویش را به پشتیبان شبکه های کامپیوتری را امری حیاتی می نماید.

سرویس های پشتیبانی شبکه های کامپیوتری طوری طراحی میگردند تا سیستم های فناوری داده ها سخت افزارها نرم افزارها و پایین تولید ها به طور روان و بدون ویروس فعالیت نمایند تا از اینکه یک شبکه به صدق و قابل اطمینان به کار خویش ادامه دهد اطمینان نتیجه ها شود.

غالبا هر شبکه کامپیوتری به طور تخصصی در مشت یک شرکت است و مراحل کاری روزمره خویش را با آن شبکه و سیستم ها سپری می‌کند که‌این دستور تماما مسلم میباشد در صورتیکه اخلالی در سیستم به وجود آید سبب ساز صرف مخارج بسیار زیاد در سوی بهبود شبکه داشت، پس این نکته را خیال نشان بایستی کرد که مدام پیشگیری بهتر از معالجه میباشد لذا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری نیز این نکته را به ثابت میرساند.

مشکلاتی که ممکن میباشد در شبکه های کامپیوتری به وجود آید

ایرادات سخت افزاری

مجموعاَ مشکلاتی که در سطح سخت افزار های یک شبکه مانند کامپیوتر ها، امکانات ذیل شبکه، سرورها ، زیرساخت ها و امکانات امنیتی و الکترونیکی مانند کابل شبکه، رک، ترانک شبکه، کیستون ها، پچ پنل و غیره بوجود میاید. این ها ایرادات سخت افزاری بودند که در سطح یک شبکه کامپیوتری به وجود می‌آید.

ایرادات نرم افزاری

همینطور مشکلاتی ممکن میباشد در سطح نرم افزار های یک شبکه کامپیوتری بوجود آید که همان گونه از اسم این ایراد معلوم میباشد قابل نرم افزارهای شبکه مانند نرم افزار های کلاینت، سیستم برهان و سرورهای یک شبکه مبتلا عیب و ایراداتی گردیده که پشتیبانی شبکه های کامپیوتری ادله رفع این معایب هست.

چه علامت هایی ما را مجاب می‌نماید که به پشتیبانی شبکه های کامپیوتری نیاز داریم؟

کم شدن توان مصرفی شبکه و کاهش در حداکثر مقدار داده ای که بوسیله شبکه توسط یک یا این که چندین واحداندازه گیری دوره منتقل میشود. گزینه دیگر اینکه تاخیر هنگامی زیاد و همینطور تاخیر در ذخیره سازی، بازیابی و تاخیر در انتقال داده های در داخل یک شبکه از سازمان می‌تواند از برهان های پشتیبانی شبکه های کامپیوتری باشد. دیگر آیتم اینکه زمانی که بسته های اطلاعات در یک شبکه حرکت میکنند به جهت خطاهای انتقال و تراکم به مقصد خویش نمیرسند. از مورد ها دیگر این میباشد شبکه کامپیوتری شما کهنه خیس و تندتر از پیشرفت سازمانی شما شده‌است و شما از این شبکه سرعت پیشرفت بالاتری یافته اید و خطاها شبکه منجر نماید شدن فعالیت شما میگردد لذا در‌این‌حالت‌ یک پشتیبان شبکه های کامپیوتری می‌تواند ضمن مشورت کردن مبادرت به ردوبدل موردها ضروری مانند مشقت بار افزار های شبکه و یا این که ذیل تولید ها نماید. بدین ترتیب این نکات در یک بازه مشخص مشخصی میکند که یک شبکه کامپیوتری به پشتیبانی شبکه های کامپیوتری نیاز مبرم خواهد داشت.

از مزایایی که پشتیبانی شبکه های کامپیوتری سبب پیشبرد شبکه می‌گردد چه است؟

با دقت به اینکه هرگونه کندی سیستم، قطعی شبکه و میتواند تاثیرات جبران ناپذیری را بوجود آورد از این رو پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از این دستور پیشگیری کرده و منجر پیشبرد شبکه می‌گردد.

در شرایطی‌که به سیستم یک مهندس نفت که با شبکه رمز و‌فعالیت دارااست بنگرید و متوجه گردید خدمت های شبکه را اخذ می‌کند، از آدرس اینترنتی و اشتراک گذاری فولدر ها تا سیستم های اتوماسیون و مدیر منابع به راحتی بیش تر از ۳۰ خدمت برای هر استفاده کننده می فرستد، پس در حالتی که این شبکه مختل شود مسبب هزینه و اتلاف وقت بزرگی خواهد شد لذا باید یک پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بر این فرمان آنالیز لازم را داشته باشد.

هر شبکه کامپیوتری بایستی با دقت‌به‌حالت و‌نیاز های یک سازمان طراحی و پیاده سازی گردد. شبکه های کامپیوتری زیرساخت های لازم برای افتتاح از منابع فیزیکی و منطقی را در یک سازمان آماده می‌نمایند. این بدیهی میباشد که در‌صورتی‌که تحت ایجاد های لازم به صحت پباده سازی نگردند در حین به کارگیری از شبکه با اشتباهات مختلفی مواجه می‌گردد و‌بایستی هزینه بسیار متعددی را به خواسته تطبیق آن با نیاز متبوع صرف کرد که از علت های اصلی در بروز چنین مشکلاتی از پباده سازی شبکه بوده که وجود یک پشتوانه شبکه های کامپیوتری را مطرح مینماید.

پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، در واقعیت به معنا حفظ شبکه، حفظ و رفع اختلال بوجود آمده در نصیب قابل نرم  افزاری و طاقت فرسا افزاری شبکه کامپیوتری میباشد که علاوه به رفع اشکالات شبکه خرابی های کامپیوتر هم مشتمل بر این سرویس ها می‌شود. این رشته در دنیای مدرن یک شغل بسیار مهم به حساب می آید به دلیل آنکه با امنیت داده ها در شبکه های کامپیوتری سرو فعالیت داراست و درصورتی که در کوتاهترین عصر سرویس ها پشتیبانی شبکه به نیکی ارئه نشود ضرر و زیان متعددی تولید خواهد نمود. شرکت رایان پشتیبان ارائه دهنده سرویس ها پشتیبانی شبکه در تهران این مسئله را خیلی خوب شعور کرده و عملکرد میکند با ارائه سرویس ها متمایز و مشورت کردن های به موقع از ایرادات کامپیوتری و شبکه پیشگری کرده و با کسب رضایت مشتریان سرویس ها خویش و تعداد مشتریان را بسط دهد.

پسیو شبکه

کابل کشی شبکه ( Passive ) در واقع ردیف فقرات یک شبکه را برای برقراری ارتباطات تشکیل می دهد . به این ترتیب داشتن شبکه ای سریع مستلزم داشتن سیستم کابلی ( پسیو ) با کیفیت میباشد .

کابل کشی ایجاد یافته تنها منوط به تهیه و تنظیم کالای کیفیت خوب وجود ندارد ; بلکه اجرای صحیح تمامی استاندارد های جان دار در‌این دستور سبب فراهم داخل شدن زیر تولید شبکه ی کابلی مطمئن با بالاترین واحد سنجش پهنای باند خواهد شد تا علاوه بر تامین نیاز فعلی امکان افزایش بستر جانور به تکنولوژی های آتی را به آسانی و با حداقل هزینه ها مهیا آورد .

اجرای راس داده ( دیتاسنتر ) که قلب شبکه را تشکیل میدهد بخش دیگری از خدمات هزارسو را تشکیل می دهد که اجرای آن مستلزم رعایت تیم ای از استانداردها و تکنیک هایی میباشد که علاوه بر ظرافت و زیبایی در طراحی و اجرا , بتوان از حداکثر ظرفیت تجهیزات استفاده شده استفاده کرد .

تجهیزات پسیو شبکه :

تجهیزات پسیو ( Passive ) به مجموعه ای از تجهیزاتی در شبکه اشاره داراست که در واقع روی آنها هیچ کار انجام نمی پذیرد و صرفا نقش زیرساختی جهت انتقال و عبور دیتا را به عهده دارند . می اقتدار در یک تمجید دیگر و یا به گویش عامیانه تر اینگونه بیان کرد که تجهیزاتی که نیاز به جریان برق برای کارکرد خود ندارند بخشی از تجهیزات پسیو شبکه حساب میشوند . این تجهیزات لازمه تولید یک شبکه می باشند . رسانه انتقال در شبکه چه کابل مسی باشد و یا کابل فیبر نوری قسمتی از تجهیزات پسیو شبکه محسوب می شود .

از سایر بخش‌های تحت گروه فعال سازی شبکه، بخش سرویس ها اکتیو شبکه میباشد. اکتیو در لغت به معنای فعال میباشد. به بیان دیگر سرویس ها اکتیو شبکه، در واقع به عبارتی کار‌های نرم‌افزاری شبکه و تنظیمات امن امکانات شبکه است. امکانات اکتیو شبکه نیز به گروه تجهیزاتی گفته می شود که بضاعت اعمال یک روند معین بر روی سیگنال‌ها و دیتای عبوری از شبکه را دارا‌هستند. کمپانی رایکانت راهکارهای شبکه ای و سرویس ها ماهر خویش را در حوزه سرویس ها اکتیو شبکه مطابق با نیاز شرکت‌ها ارائه میدهد.

خدمات IT

خدمات اکتیو شبکه دربرگیرنده مورد ها پایین است:

تهیه و تنظیم و تنظیمات (Configuration) همگی امکانات اکتیو شبکه مانند: سوئیچ (Switch)، روتر (Router)، مودم (Modem)، اکسس پوینت (Access Point)، فایروال (Firewall) و …

نصب سیستم دلیل‌های کلاینت و سرور و پیکربندی آن، مانند: Windows Server 2016 ,2012 ,2008 ،Linux و …

نصب و راه‌ اندازی خدمت‌های ذیل شبکه مانند: Active Directory ،Domain ،DHCP ،DNS و …

نصب و رویه‌ اندازی نرم‌افزاری‌های زیر شبکه مانند: آنتی ویروس‌ها Skype for Business Server (Microsoft Lync Server) ،SQL Server ،Microsoft Exchange ،Microsoft CRM نرم‌افزارهای تجاری و تخصصی ذیل شبکه و …

انجام پیکربندی و تنظیمات جهت در دست گرفتن و مدیریت یک پارچه سیستم‌ها، حساب‌ها، فولدر‌ها و …

فعال‌ساز‌ی رئیس وب،کاربران و مدیر پهنای باند

اهمیت قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری یک کدام از مهمترین مسائلی میباشد که شرکت ارائه دهنده سرویس ها شبکه و کارفرمایان می بایست به آن اعتنا به سری داشته باشند . طرفین قرارداد می بایست در لحاظ داشته باشند که مواقعی که در قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری تثبیت و به امضاء میرسد نقش مهمی در پیشبرد پروژه خواهد داشت. به این ترتیب بایستی موردها مهم و ضروری مد لحاظ را در قرارداد قید نمایند تا در زمان انجام پروژه به نقص‌ بر نخورند. شرکت مشاورین فناوری داده ها چینود این قابلیت و امکان را برای مشتریان خویش مهیا آورده میباشد تا مفاد قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری را بسته به وضعیت کارفرمایان (از نگاه دوره استارت و اتمام پروژه , شیوه ی پرداخت هزینه ها , عصر حضور کارشناسان و ….) به نحوی تهیه و تنظیم نمایند که به توافق طرفین ختم شود . به این دلیل که مهم‌ترین هدف ما جلب رضایت مشتریان می‌باشد.

 

در طول مدت قرارداد پشتیبانی شبکه این شرکت مراحل زیر انجام می پذیرد:

         ثبت و بایگانی كلیه مراحل خدمات پشتیبانی شبکه

         ارائه و ثبت كلیه مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز به تقكیک مكان و تجهیزات

         ارائه مشاوره‌های مورد نیاز جهت بهینه‌سازی سیستم‌های رایانه‌ای

         انجام رفع نواقص ( سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری ) بر اساس اعلام كارفرما

         به روز رسانی آنتی ویروس و نصب patch های امنیتی

         سرویس ادواری از كلیه تجهیزات و ادوات رایانه‌ای و انجام كنترلهای لازم (QC)

         بازدید دوره‌ای از كلیه مراكز

         تهیه و تنظیم شناسنامه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم ، ادوات و تجهیزات انفورماتیكی

         سرویس اولیه كلیه سیسمتهای رایانه‌ای

         تعمیر دستگاه‌های معیوب و نصب نرم‌افزارهای لازم

منبع: بیست خبر



:: برچسب‌ها: شرکت های پشتیبانی شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شما حتما تا به حال برای انتخاب یک گوشی خوب و متناسب با نیازهایتان دچار سردگمی شده‌اید! امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از گوشی‌ها با امکانات بسیار متنوع به بازار عرضه می‌شوند. که این امکانات و تنوع روزبه‌روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند و همین مسئله باعث سردرگمی افراد می‌شود. ما به شما گوشی بسیار زیبا و پیشرفته‌ی سامسونگ گلکسی A71 را معرفی می‌کنیم و در ادامه با معرفی ویژگی‌ها و امکانات بی‌نظیر این گوشی شما را شگفت زده خواهیم کرد.

ویژگی‌های عمومی گوشی سامسونگ گلکسی A71

گوشی گلکسی A71 به صورت دو سیم کارته و تک سیم کارته با پشتیبانی از شبکه‌های 2G، 3G و 4G در دسامبر 2019 معرفی و سپس در ژانویه 2020 با بازار عرضه شد. و به دلیل امکانات ویژه و خاص مورد توجه طیف وسیعی از کاربران قرار گرفت. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ورژن 10 می‌باشد و دارای پردازنده‌ی مرکز هشت هسته‌ایی و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 618 با قدرت پردازش سریع و بالا می‌باشد.

حافظه گلکسی A71:

امروزه به دلیل استفاده‌ی زیاد و متنوع کاربران از تلفن همراه، حافظه‌ی بالا یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب گوشی در بین افراد می‌باشد. گلکسی A71 دارای حافظه‌ی داخلی  128 گیگابایت 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت 8 گیگابایت رم می‌باشد. همچنین دارای درگاه اختصاصی برای حافظه میکرو اس دی تا یک ترابایت ظرفیت را نیز دارا می‌باشد.

دوربین گلکسی A71

دارا بودن دوربین جلو و عقب با کیفیت یکی از امتیازهای مهم و اساسی برای کاربران می‌باشد. زیرا امروزه گرفتن عکس‌ها و سلفی‌های عالی یکی از کاربردهای اصلی گوشی‌ها محسوب می‌شود. گوشی A71 با بهترین دوربین‌ها و کیفیت بالا عکس‌های خاطره‌انگیزی را برای شما به یادگار می‌گذارد. دوربین اصلی این گوشی با چهار لنز مجزای 64 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل با لنز ماکرو و 5 مگاپیکسل با سنسور تشخیص عمق تصویر می‌باشد. همراه با فلش LED پانومارا و تصویربرداری HDR است با قابلیت فیلم‌برداری با سرعت 30 و 960فریم در ثانیه  یکی از فوق العاده‌ترین دوربین‌ها است.

دوربین جلو تک لنز با کیفیت 32 مگاپیکسل است با قابلیت تصویربرداری HDR و فیلم برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه است.

باتری:

باتری گوشی یکی دیگر از قسمت‌های مهم و اصلی یک گوشی محسوب می‌شود. باتری  A71 غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت می‌باشد. با قابلیت شارژ سریع باتری 25 وات که امکان استفاده در زمان طولانی را به راحتی برای کاربران فراهم نموده است.

دیگر امکانات:

بدنه

ابعاد: 163.6 در 76 در 7.7 میلی‌متر

وزن:  179 گرم

ساخت: جلوی شیشه‌ای، بدنه‌ی پلاستیکی

نمایشگر

نوع: Super AMOLED Plus لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

سایز: 6.7 اینچ (~87.2% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن: 1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~393 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

محافظ: کورنینگ گوریلا گلس 3

اتصالات

شبکه بی‌سیم: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات

بلوتوث: 5.0، A2DP، LE

GPS: بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

NFC: بله

رادیو: رادیو اف‌ام

 

USB: 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل

متفرقه:

رنگ‌بندی: مشکی، نقره‌ای، آبی، صورتی

فناوری شبکه: GSM / HSPA / LTE

نتیجه گیری:

با توجه به امکانات متنوع گوشی‌های ارائه شده در بازار، انتخاب گوشی مناسب بسیار سخت می‌باشد. گوشی سامسونگ گلکسی a71 یکی از بهترین و معروف‌ترین مدل‌های معرفی شده در بازار می‌باشد. که با امکانات متنوع و ویژه رضایت بالای مشتریان و کاربران را به همراه داشته است. در این مقاله با معرفی ویژگی‌ها و امکانات گوشی سامسونگ گلکسی a71 سعی شد که شما را در انتخاب یک گوشی مناسب راهنمایی کنیم.

ما در پایان هر مقاله قصد داریم فروشگاه و یا سایتی را به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش و عرضه خدمات مد نظر فعالیت خوب و قابل توجهی دارد در این قسمت به معرفی فروشگاه اینترنتی دیجی دو میپردازیم در ادامه با ما همراه باشید

فروشگاه اینترنتی دیجی دو

فروشگاه اینترنتی دیجی دو دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع برای شما مشتریان عزیز و مخاطبان همیشگی است فروشگاه اینترنتی دیجی دو فعال در عرصه خرید موبایل , تبلت , لوازم جانبی , لپ تاپ , ساعت هوشمند , لوزام خانگی با ارائه بهترین قیمت و سریع ترین ارسال به تمام نقاط کشور است این فروشگاه دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع است که خیال شما را بابت یک خرید امن اینترنی راحت و آسوده می نماید

 

 

سامسونگ گلکسی A71:

شما حتما تا به حال برای انتخاب یک گوشی خوب و متناسب با نیازهایتان دچار سردگمی شده‌اید! امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از گوشی‌ها با امکانات بسیار متنوع به بازار عرضه می‌شوند. که این امکانات و تنوع روزبه‌روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند و همین مسئله باعث سردرگمی افراد می‌شود. ما به شما گوشی بسیار زیبا و پیشرفته‌ی سامسونگ گلکسی A71 را معرفی می‌کنیم و در ادامه با معرفی ویژگی‌ها و امکانات بی‌نظیر این گوشی شما را شگفت زده خواهیم کرد.

ویژگی‌های عمومی گوشی سامسونگ گلکسی A71

گوشی گلکسی A71 به صورت دو سیم کارته و تک سیم کارته با پشتیبانی از شبکه‌های 2G، 3G و 4G در دسامبر 2019 معرفی و سپس در ژانویه 2020 با بازار عرضه شد. و به دلیل امکانات ویژه و خاص مورد توجه طیف وسیعی از کاربران قرار گرفت. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ورژن 10 می‌باشد و دارای پردازنده‌ی مرکز هشت هسته‌ایی و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 618 با قدرت پردازش سریع و بالا می‌باشد.

حافظه گلکسی A71:

امروزه به دلیل استفاده‌ی زیاد و متنوع کاربران از تلفن همراه، حافظه‌ی بالا یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب گوشی در بین افراد می‌باشد. گلکسی A71 دارای حافظه‌ی داخلی  128 گیگابایت 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت 8 گیگابایت رم می‌باشد. همچنین دارای درگاه اختصاصی برای حافظه میکرو اس دی تا یک ترابایت ظرفیت را نیز دارا می‌باشد.

دوربین گلکسی A71

دارا بودن دوربین جلو و عقب با کیفیت یکی از امتیازهای مهم و اساسی برای کاربران می‌باشد. زیرا امروزه گرفتن عکس‌ها و سلفی‌های عالی یکی از کاربردهای اصلی گوشی‌ها محسوب می‌شود. گوشی A71 با بهترین دوربین‌ها و کیفیت بالا عکس‌های خاطره‌انگیزی را برای شما به یادگار می‌گذارد. دوربین اصلی این گوشی با چهار لنز مجزای 64 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل با لنز ماکرو و 5 مگاپیکسل با سنسور تشخیص عمق تصویر می‌باشد. همراه با فلش LED پانومارا و تصویربرداری HDR است با قابلیت فیلم‌برداری با سرعت 30 و 960فریم در ثانیه  یکی از فوق العاده‌ترین دوربین‌ها است.

دوربین جلو تک لنز با کیفیت 32 مگاپیکسل است با قابلیت تصویربرداری HDR و فیلم برداری با سرعت 30 فریم در ثانیه است.

باتری:

باتری گوشی یکی دیگر از قسمت‌های مهم و اصلی یک گوشی محسوب می‌شود. باتری  A71 غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت می‌باشد. با قابلیت شارژ سریع باتری 25 وات که امکان استفاده در زمان طولانی را به راحتی برای کاربران فراهم نموده است.

دیگر امکانات:

بدنه

ابعاد: 163.6 در 76 در 7.7 میلی‌متر

وزن:  179 گرم

ساخت: جلوی شیشه‌ای، بدنه‌ی پلاستیکی

نمایشگر

نوع: Super AMOLED Plus لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ

سایز: 6.7 اینچ (~87.2% نسبت نمایشگر به بدنه)

رزولوشن: 1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~393 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

محافظ: کورنینگ گوریلا گلس 3

اتصالات

شبکه بی‌سیم: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات

بلوتوث: 5.0، A2DP، LE

GPS: بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS

NFC: بله

رادیو: رادیو اف‌ام

 

USB: 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل

متفرقه:

رنگ‌بندی: مشکی، نقره‌ای، آبی، صورتی

فناوری شبکه: GSM / HSPA / LTE

نتیجه گیری:

با توجه به امکانات متنوع گوشی‌های ارائه شده در بازار، انتخاب گوشی مناسب بسیار سخت می‌باشد. گوشی سامسونگ گلکسی a71 یکی از بهترین و معروف‌ترین مدل‌های معرفی شده در بازار می‌باشد. که با امکانات متنوع و ویژه رضایت بالای مشتریان و کاربران را به همراه داشته است. در این مقاله با معرفی ویژگی‌ها و امکانات گوشی سامسونگ گلکسی a71 سعی شد که شما را در انتخاب یک گوشی مناسب راهنمایی کنیم.

ما در پایان هر مقاله قصد داریم فروشگاه و یا سایتی را به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش و عرضه خدمات مد نظر فعالیت خوب و قابل توجهی دارد در این قسمت به معرفی فروشگاه اینترنتی دیجی دو میپردازیم در ادامه با ما همراه باشید

فروشگاه اینترنتی دیجی دو

فروشگاه اینترنتی دیجی دو دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع برای شما مشتریان عزیز و مخاطبان همیشگی است فروشگاه اینترنتی دیجی دو فعال در عرصه خرید موبایل , تبلت , لوازم جانبی , لپ تاپ , ساعت هوشمند , لوزام خانگی با ارائه بهترین قیمت و سریع ترین ارسال به تمام نقاط کشور است این فروشگاه دارای نماد اعتماد 2 ستاره فروش انواع گوشی تلفن همراه (رجیستر شده) ارسال سریع و متنوع برای سراسر کشور تحویل سریع است که خیال شما را بابت یک خرید امن اینترنی راحت و آسوده می نماید

 

 



:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی دیجی دو ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروزه استفاده از هدفون‌ها به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است به‌گونه‌ایی که برای بسیاری از افراد به‌عنوان یک وسیله‌ی ضروی همراه تلقی می‌شود. با توجه به شیوع استفاده از هدفون‌ها برندهای گوناگونی انواع مختلفی از هدفون‌ها را متناسب با نیاز افراد به بازار ارائه می‌دهند.

معرفی هدفون‌ها

به طور کلی هدفون‌ها به دو دسته‌ی هدفون‌های معمولی و با سیم و یا هدفون‌های بی‌سیم یا وایرلس که با بلوتوث کار می‌کنند، تقسیم می‌شوند. هدفون‌های با سیم به دلیل دست‌وپاگیر بودن آن‌‌ها خیلی مورد استفاده و پسند کاربران قرار نگرفته‌اند. ولی در عوض هدفون‌های بی‌سیم پرطرفداران هدفون‌ها در بازار هستند.

کاربرد هدفون‌ها

هدفون‌ها به‌طور فزاینده‌ایی در اماکن عمومی، پیاده‌روها، فروشگاه‌ها و حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته نقش مهم هدفون‌ها در افزایش و ارتقا سطح علمی افراد با پخش کتاب‌های صوتی و مقاله‌های علمی را نمی‌توان انکار کرد.

هدفون‌ها یک مبدل الکترواستاتیک هستند که یک سیگنال الکتریکی را به صدای مربوطه تبدیل می‌کنند. هدفون‌ها برعکس بلندگوها صدا را به صورت خصوصی و شخصی پخش می‌کنند.  

هدفون‌ها به یک منبع سیگنال صوتی مثل: رادیو، سی‌دی پلیر، تلفن همراه، کنسول‌های بازی و یا ابزارهای الکترونیکی موسیقی به صورت مستقیم توسط سیم در هدفون‌های معمولی و در هدفون‌های بی‌سیم با استفاده از بلوتوث متصل می‌شوند.

از انواع هدفون‌ها می‌توان به هدفون‌های توگوشی، روی گوش، دورگوشی، اسپیکردار، خلبانی و استادیویی اشاره کرد.

هدفون‌های بی‌سیم برای تماس

این هدست‌ها با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه و یا تبلت متصل شده و امکان صحبت کردن افراد با تلفن همراه بدون در دست داشتن موبایل را فراهم می‌کنند. این نوع هدست‌ها مناسب افرادی است که به صورت مدام با تلفن همراه مشغول صحبت کردن هستند. به دلیل قیمت هدفون بی سیم و گرانی برخی از آن ها میکروفن این هدفون‌ها باید بسیار قدرتمند باشد. همچنین گوشی این هدست‌ها باید به سادگی داخل گوش قرار بگیرد و درحین انجام دادن فعالیت‌های روزانه از گوش خارج نشود. زمان شارژ شدن این هدفون‌ها نسبت به هدفون‌های مناسب برای موسیقی بسیار کمتر است و شارژ را برای مدت طولانی‌تری ذخیره می‌کنند.

هدفون‌های بی‌سیم برای موسیقی

اگرچه با استفاده از این هدفون‌ها می‌توانید به تماس‌هایتان نیز پاسخ دهید. اما این هدفون‌ها بیشتر برای گوش دادن به موسیقی طراحی شده‌اند و متناسب با نیاز افرادی است که به گوش دادن موسیقی علاقه‌مند هستند و ترجیح می‌دهند بدون دغدغه از صدای موسیقی در حین انجام فعالیت‌های روزانه لذت ببرند. کیفیت پخش صدا در این هدفون‌ها بسیار مهم است همچنین شارژ این هدفون‌ها به دلیل پخش موسیقی با وجود باتری‌های قدرتمند زودتر از هدفون‌های قبلی تمام می‌شوند.

هدفون‌ها توسط افراد معمولی برای گوش دادن به موسیقی و از نوع پیشرفته‌ی آن توسط مهندسین صدا برای ضبط صداها، کنسرت‌ها و یا دی جی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سامسونگ یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای مورد استفاده‌ی کاربران است که با تولید انواع هدفون‌ها با قابلیت‌های متفاوت متناسب با نیاز افراد سهم بزرگی به خود اختصاص داده است.

خرید اینترنتی هدفون بی سیم

 امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد کاری، ترافیک، بیماری‌ها و مسائل دیگر افراد خرید اینترنتی و غیر حضوری را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید انواع هدفون‌ها را در وبسایت تکنوسان مشاهده کنید و از قیمت‌های استثنائی و تخفیف‌های ویژه‌ی آن شگفت زده شوید!



:: برچسب‌ها: قیمت هدفون بی‌سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بهترین راه برای جلوگیری از شکستن کابل های شما ، مراقبت صحیح از آنها استبه طور خاص ، همیشه کابل را در هنگام جدا کردن آن از دستگاه یا درگاه USB نگه داریدبه طور ناگهانی بیرون کشیدن کابل بدون انجام این کار ، فشار بر ضعیف ترین قسمت ساخت و ساز ، جایی که کابل به پلاگین وصل می شود ، فشار می آورد در ادامه با بلاگتن همراه باشید

در هنگام حمل و نقل ، کابل های خود را حلقه بزنید و آنها را در صورت امکان با بند یا گیره نگه داریدبا دستکاری آن مطمئن شوید که کابل خود را به روشی صحیح حلقه کرده ایداین کابل به طور طبیعی به روشی خاص سیم پیچ خواهد شد ، که شما همیشه باید سعی کنید آن را تکرار کنید از خم شدن بیش از حد کابل ها و یا پیچاندن زیاد محکم آنها خودداری کنیدخم شدن کابل ، به ویژه در نقطه ای که کابل به پلاگین وصل می شود ، علت اصلی آسیب در طول زمان استاگر می توانید هنگام شارژ دستگاه خود از استفاده از دستگاه خودداری کنید ، از پوشیدن غیر ضروری کابل خودداری خواهید کرد.

احتمالاً شما نیاز دارید كه رفتار خود را تغییر داده و عادتهای قدیمی را بشكنید ، اما كابل های شما از شما تشكر می كننداگر قبل از خارج شدن از رختخواب به سراغ تلفن همراه خود می روید ، ابتدا مراقب باشید که کابل را جدا کنید. 

از محافظ کابل استفاده کنید

محافظ کابل با محافظت از نقطه ای که کابل به پلاستیک یا پلاستیک متصل می شود کار می کندآنها باید از یک ماده انعطاف پذیر مانند لاستیک ساخته شوند تا در هنگام اعمال فشار ، کابل کمی انعطاف پذیر باشداگر محافظ کابل انعطاف پذیر نباشد ، فقط نقطه ضعف را به سمت کابل بالا می برد.

شما می توانید یک بسته محافظ کابل را با چند هزار تومان از سایت ماکروتل  و فروشگاه ها بصورت آنلاین خریداری کنید  

تقریباً هر چیزی که می تواند از خم شدن بیش از حد کابل شما جلوگیری کند به محافظت از آن کمک خواهد کرد .

با آداپتورهای مغناطیسی از بروز حوادث جلوگیری کنید

در حالی که کابل ها به طور طبیعی به مرور زمان می پوسند ، با حرکت ناگهانی آسیب کابل تشدید می شودهمه ما به طور اتفاقی کابل شارژ را خاموش کرده ایم و هر آنچه را که شارژ می شود پرواز در اتاق را ارسال کرده استهنگامی که این اتفاق می افتد ، کابل معمولاً در جای خود باقی می ماند.

آداپتورهای مغناطیسی رویکرد مورد استفاده در کابلهای برق آیفون را استفاده کرده و آن را تقریباً در مورد هر دستگاهی که خود دارید استفاده کنیدابتدا یک آداپتور مغناطیسی کوچک را در درگاه شارژ دستگاه خود قرار دهیداین آداپتور سپس در صورت نیاز مغناطیسی را به کابل شارژ متصل می کند.

هنگامی که به طور تصادفی گوشی هوشمند خود را گرفتید ، کابل ها دیگر از حالت خم نمی شوند ، زیرا برای جدا کردن ایمن کابل ، مقدار کمی نیرو لازم استشما می توانید به همان اندازه که بخواهید آداپتور بخرید و از همان کابل برای شارژ همه چیز استفاده کنیدآداپتور برای از بین بردن آسان ، از پایین دستگاه شما بیرون زده و حتی ممکن است به نگه داشتن درگاه شارژ شما بدون استفاده از لنت و سایر سطلهای مختلف کمک کند.

به خاطر داشته باشید اگر می خواهید همان کابل شارژ را در بین چندین دستگاه به اشتراک بگذارید ، باید به یک سیستم واحد بچسبیدحتی می توانید یک محافظ کابل را به یک راه حل حتی با دوام تر به شارژر مغناطیسی خود اضافه کنید.

کابل های خود را زودتر تعمیر کنید

کابلهای فریم شده خطرناک هستنداگر به محض شروع به نمایش علائم سایش ، همچنان به استفاده از شارژرگوشی بپردازید ، ریسک می کنیدنه تنها می توانید به هر چیزی که شارژ می کنید صدمه بزنید بلکه می توانید شوک تند و زننده ای نیز ایجاد کنید یا آتش سوزی را شروع کنیدما توصیه می کنیم کابل های آسیب دیده را دور بیندازید تا در قسمت ایمن قرار بگیرند.

اگر متقاعد شده اید که کابل شما خیلی آسیب دیده نیست ، یا تازه در معرض نشانه های سایش بدون قرار گرفتن کامل سیم کشی قرار گرفته اید ، ممکن است بخواهید به جای آن کابل های خود را تعمیر کنیدتا کنون ، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از لوله های برقی گرما کوچک است.

شما می توانید یک کیت لوله کوچک شده گرما را با  کمتر از چند هزار تومان انتخاب کنید و بخریداین لوله ها روی سیم موجود شما قرار می گیرند و در هنگام استفاده از حرارت مستقیم ، اندازه آن کوچک می شوندبرای نتایج سریع از اسلحه گرم استفاده کنید ، اما در بسیاری موارد ، سشوار نیز با کمی صبر کار می کندلوله تا حدودی انعطاف پذیری را کاهش می دهد ، بنابراین این حتی می تواند وظیفه مضاعف را به عنوان محافظ کابل بکشد تا از ریش شدن آینده جلوگیری کند.

به یاد داشته باشید: اگر از وضعیت کابل ناراحت هستید ، آن را قطع کرده و داخل سطل پرتاب کنید.

https://www.macrotel.ir/78-chargers-cables

 



:: برچسب‌ها: مراقبت از کابل های شما ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ما در این مقاله قصد داریم در مورد ثبت شرکت و انجام این پروسه در بیرون از مرزهای ایران صحبت کنیم یکی از کارهایی که می تواند در ارتقا سطح کیفی کار هر فعال اقتصادی دارد شما هم میتوانید در کشورهای خارجی شرکت ثبت کنید و فعالیت حرفه ایی خود را در خارج از کشور هم گسترش دهید ثبت شرکت در خارج از کشور دارای مزایای بسیاری است که ما قصد داریم در این مقاله در مورد این مزایا با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

ثبت شرکت

شاید شما هم یکی از آن افرادی باشید که یک فعالیت اقتصادی دارید که برای اعتماد هرچه بیشتر مشتریان و کسانی که از خدمات شما بهره می برند مجبور به ثبت فعالیت خود در چهارچوب یک شرکت تجاری و یا خدماتی هستید این فرآیند ثبت می تواند توسط شخص شما و یا یک وکیل کاربلد صورت گیرد که شامل هزینه هایی است ولی پیشنهاد ما برای انجام این کار سپردن کار به دست یک وکیل کارکشته و یا شرکت هایی است که در این زمینه از تجربه خوبی برخوردار هستند

ثبت شرکت در گرجستان

این مورد از ثبت شرکت یکی از اموری است که در ایران طرفداران بسیاری دارد و شرکت های زیادی در این مورد می توانند کسانی که قصد ثبت شرکت در خارج از ایران را دارند راهنمایی و کمک کنند گرجستان به دلیل پشتیبانی از سمت دولت های اروپایی در واقع کشوری اروپایی محسوب می شود که داشتن امکاناتی نوین ، پایین بودن هزینه های زندگی و امنیت بالا از مزایای اقامت گرجستان است. البته باید گفت که پاسپورت گرجستان نیز از امتیاز و ارزش بالایی برخودار است چرا در حال حاضر رتبه چهل سوم را در بین سایر کشور ها دارد و همین ویژگی باعث متمایز شدن گرجستان با سایر کشور های اروپایی و کشورهای هم سطح این کشور می شود.

با در نظر گرفتن ویژگی ها و مزایایی که تا حال از گرجستان ذکر شد گرجستان کشوری توریستی محسوب می شود و روزانه بر طرفداران آن افزوده می شود . افراد زیادی با اهدافی همچون تحصیل , کار و زندگی تصمیم می گیرند به گرجستان مهاجرت کنند. شاید برای شما هم سوال باشد مزایای مهاجرت به گرجستان چیست؟ روش های مهاجرت به گرجستان چیست ؟ شرایط مهاجرت از طریق ثبت شرکت در گرجستان چگونه است؟ جواب تمام این سوال ها را می توانید در سایتی که در پایان این مقاله لینک خواهد شد را پیدا کنید

با وان جورجیا آشنا شوید

گرجستان از نظر امنیت مقام سوم را دارد و این پوئن مثبت بسیاری از ایرانیان را به اخذ اقامت گرجستان راغب کرده است . وان جورجیا یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فعالان در زمینه اخذ اقامت در گرجستان، ثبت شرکت در گرجستان، سرمایه گذاری در گرجستان و تحصیل در گرجستان است که با دارا بودن کادری مجرب مسیر رسیدن به اهدافتان را هموار می نماید. هدف وان جورجیا ارائه اطلاعات جامع و خدمات حرفه ای به افراد علاقه مند به اخذ اقامت گرجستان به روش های ممکن می باشد.

شرکت وان جورجیا با سابقه طولانی در حال ارائه ي خدمات تخصصي خود در کشور گرجستان در حوزه های سرمایه گذاری، ملک، اقامت و خدمات حقوقی و حسابداری، همراه با تیم متخصص و کارآزموده میباشد. یکی از اهداف اصلی وان جورجيا، کاهش دغدغه های مرسوم در خصوص سرمایه گذاری و ریسکهای مربوط به آن در کشور گرجستان است، لذا بر پایه ی صداقت در ارائه ي اطلاعات واقعي و تصميم ساز و خدمت رسانی همراه با کیفیت بالا، در حوزه های ذکر شده، در خدمت هم وطنان عزیز خواهيم بود.شعارشرکت وان جورجیا، “همه چیز در یک مکان”، می باشد که ناشی از گستره ی خدمات، منجمله: ترجمه ی كليه مدارك هويتي و شركتي، كليه ي موارد حقوقی، خدمات حسابداری، تدوین و ارائه ی طرح های تجاری، همراهی از زمان تهیه ی طرح تا پیاده سازی طرح، تامین نیروی انسانی، طراحی لوگو، طراحی سایت و برندینگ، خدمات مربوط به ارگانهای دولتی اعم از اخذ مجوزهای لازم در حوزه های مختلف تولیدی، خدماتی، بازرگانی و ساخت و ساز از ارگانهاي ذيربط، ایجاد بستر همکاری مشترک در پروژه های بزرگ ملی و ایجاد تسهیل در برگزاری جلسات در رده های بالای دولتی، ميباشد



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت در گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در عرصه کنونی با پیشرفت کسب و کارها و روی آوردن درصد زیادی از صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک به دنیای وب باعث شده متخصصانی در عرصه های وب و پیشرفت کسب و کارهای آنلاین به وجود آمده است که بسیار توانسته به پیشرفت این عرصه در کشور کمک کند با بلاگتن در ادامه این مقاله همراه باشید تا شما را با رمز و رازهای پیشرفت کسب و کار بیشتر آشنا کنیم.

سایت اینترنتی

اگر شما هم کسب و کاری دارید که در عرصه فروش فیزیکی فعالیت دارد به شما پیشنهاد می کنیم به زودی به فکر طراحی یک وبسایت برای بیشتر دیده شدن و فروش بیشتر بیوفتید سایت و داشتن یک فروشگاه اینترنتی می تواند به پیشرفت کار شما و فروش هرچه بهتر شما کمک کند وب‌سایت مجموعه‌ای از صفحات وب حاوی محتوای مالتی‌مدیا است که دارای یک دامنه اینترنتی یا زیردامنه اینترنتی مشترک‌اند و توسط حداقل یک سرور وب انتشار داده می‌شود وبگاه‌ها روی شبکه پروتکل اینترنت مثل شبکهٔ اینترنت یا شبکه محلی قرار می‌گیرد.

حال جای سوال دارد که بعد از طراحی سایت باید چه کنیم تا دیده شویم و به فروش حداکثری نزدیک شویم در اینجا باید بگوییم نیازمند یک متخصص سئو هستید تا سایت شما را برای معرفی به موتورهای جست و جو و پیشرفت کلمات شما از طریق راه های مختلف همچون تولید محتوا و لینک سازی پیشرفت دهد

بک لینک

پیوند ورودی یا بک‌ لینک به ابرپیوندیک وب ‌گاه به وب ‌گاه دیگر می‌گویند که یکی از موارد تعیین‌کنندهٔ میزان بهینه‌سازی موتور جستجو می‌باشد. بک لینک یا لینک بیلدینگ به معنی اتصال در اینجا به معنی اتصال یک سایت به سایت دیگر از طریق ادرس دادن به کلمه کلیدی مورد نظر شما می‌باشد بک لینک دو نوع می‌باشد بک لینک داخلی که داخل سایت می‌باشد یعنی از صفحه ای در وب سایت خودتان به صفحه ای دیگر لینک داده می‌شود و بک لینک خارجی به معنی این است که از یک سایت دیگر به سایت ما لینک داده بشود هر دو این فعالیت‌ها برای سئو انجام می‌شود ، و راهی است برای افزایش اعتبار نزد موتورهای جستجو .

هر پیوند ورودی (بک لینک) مهر تاییدی بر صحت مطلب ما است و از طرفی داشتن بک لینک از طرف وب سایت‌هایی که در زمینه فعالیت ما و یا زمینه‌های مکما و مربوط به آن فعالیت دارند نشان دهندهٔ میزان اعتبار وب سایت و محتوای ما خواهد بود.

بک لینک باعث بالا رفتن امتیاز سایت می‌شود و اعتبار سایت را زیاد می‌کند به‌طور کلی به تمامی این فعالیت‌ها لینک بیلدینگ گفته می‌شود

خرید بک لینک

حال با وجود چنین فاکتورهایی مجموعه های زیادی وجود دارند که خدمات مختلف وب را از طراحی تا سئو بر عهده دارند تا صاحبان کسب و کار با مراجعه به آن ها و خرید مختلف خدمات موجود آن ها به پیشرفت خود و سایت به فروش حداکثری و پیشرفت کلمات کلیدی کمک کنند یکی از این خدمات خرید بک لینک و فروش بک لینک می باشد که در بین صاحبان کسب و کار طرفداران بسیاری را دارد و برای دریافت هرچه سریعتر نتیجه پیشنهاد می شود در ادامه قصد داریم یکی از این مجموعه های فعال را به شما معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید

بی شک یکی از بهترین شیوه‌ها برای ارتقای کسب و کارها، تبلیغات می‌باشد و یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات نیز اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است.

آی آر سویشال

ما در کنارتان هستیم تا با تبلیغ شما و کسب و کارتان، شما را به جایگاهی که قطعاً لایقش هستید برسانیم.

آی آر سوشال با نگرشی نو پا به عرصه ارائه خدمات آنلاین گذاشته است و کارشناسان ما و بخش مدیریت همواره پاسخگوی شما بوده و قدم به قدم با مشتریان تا اتمام یک پروژه همراه خواهند بود تا مشتری با خیالی آسوده سفارشات خود را ارسال و بهترین نتیجه را دریافت نماید. بدون شک هدف اصلی تیم آی آر سوشال جلب اعتماد مشتری از طریق ارائه خدمات با کیفیت بالا و هزینه پایین می‌باشد. در واقع رویکرد اصلی این گروه به وجود آوردن یک اعتماد دو جانبه بوده و خواهد بود. به همین خاطر با فراهم کردن امنیت در خرید و فرآیند سفارش، نماد اعتماد پرداخت و مجوز ساماندهی محتوای فضای مجازی و کسب و کار در پایین سایت درج گردیده و با کلیک بر روی آن‌ها، قابلیت رهگیری مشخصات و صاحب امتیاز آی آر سوشال و مدیریت، برای همگان امکان‌پذیر می‌باشد که مشتریان عزیز می‌توانند با اطمینان خاطر از خدمات سایت استفاده نمایند. امید است خدمات سایت بتواند پاسخگوی نیازهای تمامی عزیزان باشد.



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک , معرفی مجموعه فروش بک لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

چاپ دیجیتال یکی از روش‌های تبدیل تصاویر دیجیتال به محصولات چاپی است. این روش معمولاً شامل چاپ حرفه‌ای در تیراژهای کم‌تعداد توسط نشر رومیزی و دیگر منابع دیجیتال است که به وسیلهٔ چاپگرهای لارج فرمت ویا چاپگرهای لیزری و جوهرافشان حرفه‌ای انجام می‌شود. چاپ دیجیتال و چاپ فوری دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با روش‌های سنتی مثل چاپ افست است ولی این قیمت بالاتر معمولاً با صرفه جویی در هزینه‌های دیگری که در تهیه پلیت‌های چاپ انجام می‌شوند برای تیراژهای کم‌تعداد جبران می‌شود. این روش امکان چاپ بلافاصله پس از تقاضا در تیراژ محدود را فراهم می‌آورد و امکان تغییر تصاویر و محتویات صفحه (اطلاعات متغیر) در هر برگ چاپی را در اختیار می‌گذارد. صرفه جویی در نیروی انسانی و توان رو به گسترش ماشین‌های چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت، پایین آمدن هزینه تمام شده هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رسیدن به نقطه رقابت با چاپ افست و حتی پیشی گرفتن از آن است. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

در حال حاضر منظور از چاپ دیجیتال در بازار چاپ، عمدتاً چاپ تونری با استفاده از انواع چاپگرهای لیزری حرفه‌ای بر روی انواع کاغذ است.

تفاوت اصلی بین چاپ دیجیتال و روش‌های سنتی چاپ مثل لیتوگرافی و چاپ افست، فلکسوگرافی، گراور، یا لترپرس در استفاده نکردن از پلیتهای چاپ است که در نتیجه مراحل آماده‌سازی پیش از چاپ سریع تر و ارزان‌تر هستند. مرسوم‌ترین روش‌ها شامل چاپگرهای جوهرافشان و لیزری هستند که پیگمنت یا تونر را بر روی زمینه‌های متنوعی همچون کاغذ، کاغذ عکاسی، کانواس یا بوم، چوب، فوم، شیشه، سنگ و … می‌نشانند. در بیشتر فرایندهای چاپ دیجیتال جوهر یا تونر همچون روش‌های سنتی در داخل کاغذ نفوذ نمی‌کنند بلکه لایه نازکی بر روی سطح تشکیل می‌دهند و در برخی سیستم‌ها ممکن است برای تثبیت آن‌ها بر روی زمینه از مواد اضافی و پوششی که توسط فرایندهای حرارتی یا تابش یووی افزوده می‌شوند نیز استفاده گردد.

تفاوتهای اساسی

چاپ دیجیتال با سایر روش‌های چاپ مثل چاپ افست یا لتر پرس دارای تفاوت اساسی است. برخی از این تفاوت‌ها به شرح زیر است:

به دلیل حذف مراحل پیش از چاپ شامل لیتوگرافی، فرایند چاپ دیجیتال کوتاه‌تر است

در چاپ دیجیتال هزینه چاپ به تعداد نسخه‌های چاپی ارتباطی ندارد و برای هر برگ چاپ شده مقدار ثابتی است

در این روش میزان مواد باطله شامل کاغذ و مواد شیمیایی کمتر است چون نیازی به رسیدن به رنگ یا تنظیمات حین چاپ وجود ندارد

چاپ دیجیتال در هر دور چاپ می‌تواند تصویر و متن متفاوتی را چاپ کند چون در این روش از پلیت استفاده نمی‌شود

چاپ دیجیتال سیاه‌ و سفید هزینهٔ بالایی ندارد.

کاربردهای چاپ دیجیتال

چاپ در تیراژ محدود

در چاپ دیجیتال به دلیل حذف پلیت و چاپ مستقیم از کامپیوتر روی کاغذ و امکان کالیبراسیون دستگاه امکان چاپ در تیراژ محدود حتی یک نسخه با هزینه پایین وجود دارد به همین دلیل این روش چاپ دیجیتال برای مصارفی مثل تهیه نمونه یا چاپ محصولات کم‌تعداد و سریع کاربرد زیادی دارد. یک چاپگر دیجیتال برای چاپ میلیون‌ها برگ ساخته نشده‌است، بلکه باید بتواند در طول مدت زمان عمر خود نهایتاً هزاران برگ چاپ کند- که البته این کار را خیلی خوب انجام می‌دهد – بنابراین با توجه به هزینهٔ تمام‌شده و سرعت کار، چاپ دیجیتال برای چاپ در تیراژ محدود عملیاتی و مقرون به‌صرفه است. البته از سال ۲۰۱۰ فناوری‌های نوین در چاپ دیجیتال به کار گرفته شد که با استفاده از تکنولوژی نانو در جوهر و همچنین تغییر سیستم پاشش جوهر، چاپگرهای دیجیتال جوهرافشان توانستند بسیاری از محدودیت‌ها را در زمینهٔ سرعت و هزینه تولید کنار بزنند.

چاپ شخصی شده

در چاپ دیجیتال با توجه به وجود امکان چاپ در تیراژ محدود شما می‌توانید هر نسخه از محصول چاپی خود را متفاوت با نسخه قبلی چاپ کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید کارت تبریک‌های شخصی شده با تصاویر مختلف یا کارت پرسنلی با طرح‌های مختلف را در هر دور چاپ کنید. همچنین این قابلیت به شما امکان چاپ اطلاعات متغیر را می‌دهد. یعنی می‌توانید در هر نسخه چاپی خود اطلاعات متغیری را چاپ کنید این اطلاعات می‌تواند شماره سریال یا نام گیرنده یا تصویر هر فرد باشد.

شما میتوانید برای انجام امور چاپیتان به چاپ دیجیتال پایتخت مراجعه کنید تا با خیال اسوده در تمام کارهای چاپ‌تان به بهترین کیفیت برایتان انجام دهیم.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ فوری , چاپ دیجیتال پایتخت , چاپ دیجیتال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ما در سری وبلاگ های بلاگتن قصد داریم مقالاتی برای شما آماده کنیم که در زمینه های مختلف برای مخاطبان عزیز کاربرد دارد در این مقاله قصد داریم در مورد یک نوع سیستم گرمایشی با شما صحبت کنیم این نوع از سیستم گرمایشی در منازل و خانه ها کمی منسوخ شده است ولی در صنعت و سالن های بزرگ به دلیل صرفه اقتصادی و مصرف انرژی مناسب بسیار طرفدار دارد در ادامه با بلاگتن همراه باشید

گرمایش

سامانه‌ها و دستگاه‌های گوناگونی وجود دارد مانند بخاری‌ها، رادیاتورها، آبگرمکن‌ها، فن کویل‌ها، پکیج شوفاژ دیواری، موتورخانه و جز اینها که به وسیلهٔ آن‌ها فرایند گرمایش انجام می‌گیرد.

انواع مختلفی از سیستم‌های گرمایشی استاندارد وجود دارد. در مناطق با آب‌وهوای سرد برای خانه‌های شخصی و ساختمان‌های عمومی از گرمایش مرکزی (شوفاژ) برای گرم‌کردن استفاده می‌کنند. همچنین سیستم‌ها شامل یک دیگ بخار، کوره (مشعل) یا پمپ گرمایی برای گرم‌کردن آب، بخار یا هوا می ‌باشند که همه در یک مکان مرکزی مانند موتورخانه در یک خانه یا اتاق تأسیسات در ساختمان‌های بزرگ قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از راه‌های گرم کردن فضا، سیستم حرارتی گرمایش از کف است که با انتقال حرارت به صورت تابشی سهم زیادی در فرایند گرمایشی دارد. این سیستم در مقایسه با سایر سیستم‌های حرارتی نه تنها باعث صرفه جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود، بلکه در ایجاد رفاه و آسایش ساکنان نیز بسیار مؤثر است. یکی از جدیدترین روش‌های گرمایش ساختمان ها استفاده از قرنیز گرمایشی می‌باشد. سیستم گرمایش قرنیزی به علت توزیع حرارت در سراسر فضا باعث ایجاد گرمایش مطبوع و یکنواخت در کل فضا می‌شود. از مزایای دیگر این روش می‌توان به سرعت و بازده بالا در گرمایش اشاره نمود.

ولی روش های فوق به دلیل مصرف انرژی بسیار زیاد در صنعت قابل توجیه اقتصادی نیست به همین دلیل استفاده از بخاری های صنعتی در اماکن صنعتی و اماکن عمومی کاربرد فراوان دارد بخاری صنعتی با انتقال حرارت در حالت گسترده تر با مصرف کم انرژی برای صاحبان کارگاه های صنعتی و اماکن عمومی بسیار کاربرد دارد شما هم اگر قصد راه اندازی سیستم گرمایشی صنعتی را دارید در ادامه با همراه باشید تا مجموعه ایی را به شما معرفی کنیم که در این زمینه فعالیت حرفه ای و در خوری را دارا می باشد

گرماتاب

شرکت ایران مشعل فعالیت خود را از سال 1360 با هدف کار آفرینی و تولید در حوزه صنعت تاسیسات ایران، با حضور کارآفرینان ، جوانان و متخصصات تحصیل کرده و کارآزموده آغاز کرد.در سال های طی شده ، همواره پیشرفت و ارتقاء این صنعت و استفاده از جوانان و صنعت گران مستعد جهت پیشبرد اهداف عالی شرکت، که همانا رشد و توسعه بخش تولید در کشور عزیزمان ایران بوده است، سر لوحه تمامی برنامه ها و فعالیت های مدیران و همکارن قرار گرفته است.

در گذر از راه پر فراز و نشیب تولید که مشکلات و مسائل آن برکسی پوشیده نیست، گرماتاب با پایمردی و استقامت و تلاش شبانه روزی تمامی همکاران و عزیزانی که در این سال ها شانه به شانه هم قدم برداشتیم به پیشرفت ها و افتخارات بسیاری نائل آمدیم و به عنــوان یکی از بزرگ ترین مجریان پروژه های عظیم تاسیسات در بخش عمومی و صنعتی کشور شناخته شده و همزمان از جانب سازمان برنامه و بودجه در رشته تاسیسات و تجهیزات ابنیه تعیین صلاحیت شدیم.

با توجه به تجربه و سابقه درخشان شرکت و با استعانت از نگاه پرسش گر و جستجو طلب مدیران به یکی از بزرگ ترین خلاء های موجود در سیستم های گرمایشی برای مکان ها و فضای بزرگ اعم از صنعتی، ورزشی، حوزه دام و کشاورزی، فضاهای باز و…. در کشور پی بردیم که در راستای رفع این نقص با شرکت آمبیراد انگلستان (AMBIRA) آشنا شدیم.

یکی از نقاط عطف شرکت ایران مشعل همکاری با شرکت معظم و پیشرفته آمبیراد در سال 1378 بود که این شرکت اولین و پیشرفته ترین مجتمع صنعتی- تولیدی سیستم های گرمایش تابشی در سطح جهان است.



:: برچسب‌ها: بخاری صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تبلیغات در اینترنت  مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است. با توجه به اینکه شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است با استفاده درست و بهینه از این ابزار مفید میتوان کسب کار خود را رونق بخشید در ادامه با بلاگتن همراه باشید

از مزایای تبلیغات اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1•تبلیغات اینترنتی بسیار ارزان است:

تعرفه تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار ارزان بوده و با اطمینان بیشتری می توان بابت آن سرمایه گذاری نمود. لذا به شما توصیه می کنیم از این فرصت استفاده کرده و هر چه زودتر نسبت به درج اَگهی و تبلیغات خود را در سایتهای اینترنتی اقدام کنید.

2•تبلیغات اینترنتی محدوه زمانی و جغرافیایی ندارد:

تبلیغات در اینترنت به صورت مداوم و بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی در سر تا سر دنیا دیده می شود. بطور مثال هنگامی که شما در یک سایت نیازمندی اینترنتی تبلیغات انجام می دهید، اَگهی شما به طور شبانه روزی در دسترس کلیه کاربران اینترنتی خواهد بود.

3•تبلیغات اینترنتی و مخاطبین بیشمار:

هزینه بسیار پایین و در دسترس بودن اینترنت در هر زمان و هر مکان، می تواند قانع کننده ترین دلیل برای تبلیغات در این فضا باشد. چرا که میلیون ها مخاطب در شبانه روز از این فضا جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و خواه ناخواه در معرض تبلیغات اینترنتی قرار خواهند گرفت.

4•تبلیغات اینترنتی، فضای سبز بیشتر و زندگی سالم تر:

با استفاده از تبلیغات اینترنتی به جای چاپ هزاران تراکت،پوستر و کاتالوگ،می توان به حفظ محیط زیست کمک بسیاری کرد و از هدر رفتن منابع طبیعی جلوگیری نمود.

5•ارسال تبلیغات و به روز رسانی اَسان:

امکان ثبت تبلیغات اینترنتی، ویرایش سریع و اَسان و به روز رسانی مداوم از دیگر ویژگی های این نوع تبلیغات می باشد.

6•تبلیغات اینترنتی و ارائه اطلاعات بیشتر:

یکی از دلایل توجه به تبلیغات اینترنتی امکان نمایش اطلاعات مختصر و کوتاه بدون توضیحات کافی در سایر روش های تبلیغی است، که این عوامل ساده می تواند انگیزه انجام تبلیغات اینترنتی را در فروشندگان اینترنتی تقویت میکند. تبلیغات اینترنتی می تواند با رعایت اصول لازم، اطلاعات کافی و جامعی را در اختیار مشتری بگذارد.

7•تبلیغات اینترنتی و فروش اَنلاین:

فروش آنلاین نیز از اتفاقات ارزشمندی است که می تواند در راستای تبلیغات اینترنتی صورت گرفته و در سریع ترین زمان ممکن، تیر تبلیغات ما را به هدف بنشاند.

روش های موثر تبلیغات اینترنتی:

1- تبليغات در سایت های نیازمندی معتبر :

امروزه بیشتر نیاز افراد از طریق اینترنت و سرچ در گوگل برطرف میشود . مهم ترین بخش تبلیغات  تبلیغ در سایت های نیازمندی است که امروزه شمار آنها رو به افزایش است .سایت های نیازمندی با درج آگهی شما در قسمت مرتبط با کسب کار شما باعث افزایش بازدید کسب کار شما میشود .
سایت هایی که اقدام به تبلیغات برای کالا یا هر گونه خدماتی می کنند، فرصتی مناسب برای ارائه و دیده شدن بیشتر شما هستند. یکی از مهم ترین مزیت های  سایت های درج آگهی رایگان و ویژه این است که مستقیماً با مخاطبان واقعی خدماتتان روبرو می شوید. در این محیط ها می توانید به راحتی کالای خود را معرفی کنید و انتظار داشته باشید در سریعترین زمان ممکن دیده شوید.با درج آگهی انبوه خود بصورت رایگان در سایتهای نیازمندی میتوان بدون پرداخت حتی یک ریال هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم . برخی از سایتهای آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای سئو و بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند . آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند.

-درج آگهی در سایت های نیازمندی به دو روش انجام میشود:

-درج آگهی رایگان : که امکان درج لینک به سایت شما نیست.
-آگهی ویژه : که شما می توانید لینک سایت یا وبلاگ خودتون در آگهی درج کنید و ضمنا‌ آگهی شما به صورت ثابت در صفحه اول سایت می باشد.

مزایای آگهی های ویژه :

1 - آگهی های ویژه همیشه در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شود و نیازی به بروز رسانی ندارد.
2 -در آگهی های ویژه لینک سایت آگهی دهنده به صورت فالو درج می شود که باعث بالا رفتن رتبه سایت آگهی دهنده می شود.
3 - با کلیک هر بازدیدکننده بر روی یک آگهی رایگان ،آگهی های ویژه مرتبط در سمت چپ سایت برای بازدید کننده نمایش داده می شود.
4 - برای گوگل صفحه اول هر سایت رتبه بالاتری نسبت به صفحه های داخلی دارد. در نتیجه وجود لینک سایت یا وبلاگ در آگهی ویژه باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود.

2-تبليغات و انتشار لینک آگهی در شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی این روزها به دلایل خیلی زیادی، سهم زیادی در سبک زندگی جدید مردم دارند. کم تر کسی را می توان یافت، که یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت نداشته باشد و از اپلیکیشن هایی مثل Telegram و Instagram و Facebook و Linkdin و ... استفاده نکند. همه ما زمان زیادی را صرف این مجموعه می کنیم. همین اتفاق دلیلی است تا کسب و کارها از شبکه های اجتماعی در راستای معرفی محصولات، برگذاری کمپین ها، ارائه پیشنهادات ویژه و .... در جهت وفادار سازی مشتریان استفاده کنند. فروشگاه های در بستر شبکه های اجتماعی نیز توانسته اند برای فروش محصولات بازار ارزشمندی ایجاد کنند. پس اگر کسب و کاری دارید، حتما از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و به آن ها اهمیت بدهید. وبه همین دلیل شبکه های اجتماعی مورد توجه موتورهای جستجو وگوگل می باشد. درج لینک آگهی شما در فيسبوک ، توييتر و لينکدين و ... تاثیر زیادی در افزایش رتبه آگهی و ایندکس آگهی شما در گوگل دارد .

3-رپورتاژ خبری:

 خرید رپورتاژ‌ به علت متن مرتبط با کسب کار و کلمه کلیدی شما اهمیت زیادی از نظر گوگل دارد. در واقع، اکثر کسب و کارها بیشتر برای گرفتن بک لینک‌های قوی دائمی اقدام به خریدن رپورتاژ‌های خبری می کنند.

اشاره ای کوتاه به فواید رپورتاژ :

۱- مقاله ای کامل و جامع برای معرفی شما:
همانطور که گفتیم، رپورتاژ آگهی در واقع یک مقاله است که شما در رسانه‌های معتبر اینترنتی منتشر می‌کنید، یک مقاله و نه یک بنر تبلیغاتی!
چه حرف‌ها که نمی‌توان در طول یک مقاله به مخاطب زد. شما فرصت دارید تا به او آموزش بدهید، احساس نیاز در او ایجاد کنید و به خوبی خودتان را معرفی کنید. اصلاً می‌توانید یک داستان طولانی برای او بگویید. داستانی که اگر جذاب باشد، حتماً می‌تواند او را تا پایان با خود همراه کند.
مخاطب دیگر فقط یک جمله تبلیغاتی از شما نخواهد شنید، بلکه محتوایی از شما دریافت می‌کند که می‌تواند در عین مفید بودن، او را به خرید از شما هم ترغیب نماید. فقط کافی است هنرمندانه نوشته شده باشد.
۲- احتمال خوانده شدن زیاد:
آیا رپورتاژ آگهی در جایگاه‌های تبلیغاتی یک سایت نمایش داده می‌شود؟ نه! در بین محتواهای اصلی آن‌ها خواهد بود. در واقع، همچون یکی دیگر از مقالات سایتی است که خواننده‌ها همیشه به سراغ آن می‌آیند.
این یعنی حتماً رپورتاژ آگهی شما به چشم خوانندگان خواهد خورد و کافی است که یک عنوان جذاب انتخاب کرده باشید تا آنها نتوانند جلوی کلیک کردن خود را بگیرند.
در حقیقت، در رپورتاژ خبری شما از اعتبار و مطرح بودن یک رسانه برای جذب خواننده‌ها به محتوای خود استفاده می‌کنید. اعتبار دقیقاً همان ویژگی بعدی است که به آن خواهیم پرداخت.
۳- افزایش اعتبار و برندینگ شما:
اعتبار، اعتبار، اعتبار! این چیزی است که به کسب و کار شما در مسیر رشد بیشتر کمک خواهد کرد. اینکه شما را به عنوان یک عضو معتبر از صنعت خودتان بشناسند. حضور در رسانه‌های بزرگ قطعاً برای چنین هدفی موثر است.
اینکه شما در بین اخبار و مقالات رسانه‌های بزرگ اینترنتی، قطعاً باعث جلب اعتماد کاربران خواهد شد. حتی می‌توانید در وب‌سایت اصلی خود نیز لینک این مقالات را قرار دهید و به کاربران اطلاع دهید که در این رسانه‌ها حضور داشته‌اید. (البته، شاید چندان با این موضوع موافق نباشید. چون حضور شما به صورت تبلیغاتی بوده است. اما حتی همین موضوع هم نشانی از اعتبار در خود دارد.)
4-هزینه به صرفه تر:
چی؟ این چه حرفی است؟ واقعاً نویسنده این مقاله، تا این حد از قیمت رپورتاژهای خبری بی‌اطلاع است؟ اینطور نیست. اجازه بدهید توضیح دهم.
رپورتاژ آگهی در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر، واقعاً هزینه بسیار معقولانه‌تری دارد. برای مثال، اگر قرار باشد شما یک بنر در یک رسانه مطرح خبری اجاره کنید، حداقل باید چند میلیون تومان هزینه کنید. اما رپورتاژ دادن در همین رسانه، بسیار بسیار کمتر برای شما هزینه دارد. شاید حتی بتوانید با کمتر از یک میلیون تومان در این رسانه حضور پیدا کنید. این قطعاً یک مزیت رپورتاژ نسبت به تبلیغات بنری محسوب می‌شود.
5-موثر در سئو وب سایت:
تا به اینجا دیدید که چطور رپورتاژ می‌تواند در فروش و برندینگ کسب و کار شما تاثیر داشته باشد. اما جذاب‌ترین فایده رپورتاژ (حداقل برای اکثر کسب و کارها) هیچ کدام از اینها نیست. بلکه تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو یک وب‌سایت است.
زمانی که شما در سایت‌های بزرگ اینترنتی حضور داشته باشید و از آنها لینک دریافت کنید، به گوگل یک پیام مخابره کرده‌اید: «من وب‌سایت مطرحی دارم. وب‌سایتی که توسط رسانه‌های قابل اعتمادی معرفی شده است.» و گوگل عاشق این پیام است و وقتی آن را دریافت می‌کند، عاشق شما هم خواهد شد.
به لطف انتشار رپورتاژ آگهی، گوگل شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد اینترنتی خواهد شناخت و جایگاه‌های بالاتری را در جستجوهای خود به شما اختصاص می‌دهد. و این بزرگترین مزیت انتشار رپورتاژ خبری است.
6-محتوایی همیشگی و غیرقابل حذف
رپورتاژ شما همیشه در سایت هدف قرار میگیرد و هرگز حذف نمیشود این یک امتیاز مثبت برای شما است تا همیشه مورد توجه مخاطبین آن سایت قرار بگیرین.

4-بک لینک:

گوگل به خرید بک لینک  بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که خرید بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

منبع : گروه تبلیغات بک لینک وب



:: برچسب‌ها: روش های تبلیغات در اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()