قیمت هدفون بی‌سیم
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امروزه استفاده از هدفون‌ها به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است به‌گونه‌ایی که برای بسیاری از افراد به‌عنوان یک وسیله‌ی ضروی همراه تلقی می‌شود. با توجه به شیوع استفاده از هدفون‌ها برندهای گوناگونی انواع مختلفی از هدفون‌ها را متناسب با نیاز افراد به بازار ارائه می‌دهند.

معرفی هدفون‌ها

به طور کلی هدفون‌ها به دو دسته‌ی هدفون‌های معمولی و با سیم و یا هدفون‌های بی‌سیم یا وایرلس که با بلوتوث کار می‌کنند، تقسیم می‌شوند. هدفون‌های با سیم به دلیل دست‌وپاگیر بودن آن‌‌ها خیلی مورد استفاده و پسند کاربران قرار نگرفته‌اند. ولی در عوض هدفون‌های بی‌سیم پرطرفداران هدفون‌ها در بازار هستند.

کاربرد هدفون‌ها

هدفون‌ها به‌طور فزاینده‌ایی در اماکن عمومی، پیاده‌روها، فروشگاه‌ها و حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته نقش مهم هدفون‌ها در افزایش و ارتقا سطح علمی افراد با پخش کتاب‌های صوتی و مقاله‌های علمی را نمی‌توان انکار کرد.

هدفون‌ها یک مبدل الکترواستاتیک هستند که یک سیگنال الکتریکی را به صدای مربوطه تبدیل می‌کنند. هدفون‌ها برعکس بلندگوها صدا را به صورت خصوصی و شخصی پخش می‌کنند.  

هدفون‌ها به یک منبع سیگنال صوتی مثل: رادیو، سی‌دی پلیر، تلفن همراه، کنسول‌های بازی و یا ابزارهای الکترونیکی موسیقی به صورت مستقیم توسط سیم در هدفون‌های معمولی و در هدفون‌های بی‌سیم با استفاده از بلوتوث متصل می‌شوند.

از انواع هدفون‌ها می‌توان به هدفون‌های توگوشی، روی گوش، دورگوشی، اسپیکردار، خلبانی و استادیویی اشاره کرد.

هدفون‌های بی‌سیم برای تماس

این هدست‌ها با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه و یا تبلت متصل شده و امکان صحبت کردن افراد با تلفن همراه بدون در دست داشتن موبایل را فراهم می‌کنند. این نوع هدست‌ها مناسب افرادی است که به صورت مدام با تلفن همراه مشغول صحبت کردن هستند. به دلیل قیمت هدفون بی سیم و گرانی برخی از آن ها میکروفن این هدفون‌ها باید بسیار قدرتمند باشد. همچنین گوشی این هدست‌ها باید به سادگی داخل گوش قرار بگیرد و درحین انجام دادن فعالیت‌های روزانه از گوش خارج نشود. زمان شارژ شدن این هدفون‌ها نسبت به هدفون‌های مناسب برای موسیقی بسیار کمتر است و شارژ را برای مدت طولانی‌تری ذخیره می‌کنند.

هدفون‌های بی‌سیم برای موسیقی

اگرچه با استفاده از این هدفون‌ها می‌توانید به تماس‌هایتان نیز پاسخ دهید. اما این هدفون‌ها بیشتر برای گوش دادن به موسیقی طراحی شده‌اند و متناسب با نیاز افرادی است که به گوش دادن موسیقی علاقه‌مند هستند و ترجیح می‌دهند بدون دغدغه از صدای موسیقی در حین انجام فعالیت‌های روزانه لذت ببرند. کیفیت پخش صدا در این هدفون‌ها بسیار مهم است همچنین شارژ این هدفون‌ها به دلیل پخش موسیقی با وجود باتری‌های قدرتمند زودتر از هدفون‌های قبلی تمام می‌شوند.

هدفون‌ها توسط افراد معمولی برای گوش دادن به موسیقی و از نوع پیشرفته‌ی آن توسط مهندسین صدا برای ضبط صداها، کنسرت‌ها و یا دی جی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سامسونگ یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای مورد استفاده‌ی کاربران است که با تولید انواع هدفون‌ها با قابلیت‌های متفاوت متناسب با نیاز افراد سهم بزرگی به خود اختصاص داده است.

خرید اینترنتی هدفون بی سیم

 امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد کاری، ترافیک، بیماری‌ها و مسائل دیگر افراد خرید اینترنتی و غیر حضوری را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید انواع هدفون‌ها را در وبسایت تکنوسان مشاهده کنید و از قیمت‌های استثنائی و تخفیف‌های ویژه‌ی آن شگفت زده شوید!





:: برچسب‌ها: قیمت هدفون بی‌سیم ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: