موسسه حقوقی های ثبت را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سامانه تخصصی ثبت شرکت و ثبت علائم تجاری های ثبت یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، اخذ جواز، تغییرات شرکت، خدمات مربوط می باشد و آماده ارائه خدمات به صورت تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود.

هدف ما ارائه خدمات VIP و مشاوره رایگان به مدیران محترم شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری با بهره گیری از بهترین فناوری های اطلاعاتی، ارتباطی، اتوماسیون و نیروهای انسانی متخصص و کارآمد است.

همچنین با نیاز سنجی انجام شده توسط این شرکت برای انجام کارها تماما ابتدا استعلام گرفته وسپس قرارداد بسته شده تا بتوان کارهای محوله در کمترین زمان وحداقل هزینه وبهترین کیفیت وجلب رضایت حداکثری کارفرما به انجام برسد.

ما با در اختیار داشتن کارشناسان و وکلای با سابقه وبا تجربه ۱۵ ساله دراین حوزه توانسته ایم بالاترین رضابت مشتریان را کسب نماییم.

خدمات اصلی موسسه حقوقی های ثبت

1-      ثبت شرکت

ثبت شرکت یکی از شرایط لازم جهت شروع یک تجارت و سرمایه گذاری می باشد. که صاحبان کسب و کار می بایست پیش از هر اقدامی نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند. به منظور انجام این مهم می توانید به موسسه های ثبت مراجعه نمایید و جهت به انجام رساندن ثبت شرکت از مشاوران مجرب این موسسه کمک بگیرید. مشاوران ما بابیش از 15 سال سابقه کاری در حوزه ثبت شرکت در کنارشما خواهند بود تا شما را در این امر همراهی کنند و شما با خیال راحت به کسب و کار خود تمرکز کنید .

2-      ثبت برند  و علامت تجاری

ثبت برند و علامت تجاری

یکی از مهم ترین اقداماتی که پس از ثبت شرکت باید صورت بگیرد ، ثبت برند و علامت تجاری می باشد. ثبت برند به بهره وری و حاشیه امنیتی شرکت ها ، ارگان ها و کارخانجات کمک می کند و همچنین موثر بودن هدف شرکت ها و ارگان ها و محصولات در جهت ورود به بازار کمک قابل توجهی می نماید. ثبت برند یک امر بسیار مهم می باشد که نکات قابل توجه خودش را دارد که نباید این کار را به هر شرکتی واگذار کرد به دلیل اهمیت بالای این قضیه باید در انتخاب خود برای انجام کار های ثبت برند و علامت تجاری بسیار دقت کنید .

لازم به ذکر است که برند جدا از نام شرکت می باشد .

3-      ثبت طرح صنعتی

یکی از خدمات موسسه حقوقی های ثبت مشاوره و انجام تمام مراحل ثبت طرح صنعتی می باشد. در ثبت طرح صنعتی شکل جدیدی از محصولی که پیش از این وجود داشته است به نام شما به ثبت می رسد. باید بدانید که طرح صنعتی بیشتر بر ابعاد ظاهری و زیبایی شناسی یک کالا که موجب جلب مشتریان بیشتر می گردد تاکید دارد ، چرا که این موضوع سبب موفقیت طرح صنعتی ثبت شده و استقبال از ایده های جدید شما در بازار می گردد.

اولین قدم برای ثبت مالکیت ایده های جدیدی که میتوان وارد چرخه کار و تجاری سازی کرد ثبت طرح صنعتی به نام خودتان و کسب و کارتان میباشد. زیرا وقتی محصولی جدید تولید میشودو مردم از آن استقبال میکنند و برند می شود  که در بازار محبوبیت بیشتری نسبت به نمونه های قبلی دارد، رقبا و افراد سو استفاده گر به دنبال این هستند که این محصول را به اسم خود ثبت کنند و از ایده شما سو استفاده کنند ، بنابراین برای محافظت از ایده های خود حتما ان ها ثبت کنید و با خیال راحت به کار خود تمکرکز کنید .

4-      اخذ کد اقتصادی

کد اقتصادی چیست؟ شماره اقتصادی که در اصطلاح با نام کد اقتصادی شناخته می‌شود پس از طی مراحلی که طبق قانون وضع شده توسط اداره‌ی دارایی در مرکز استان‌ها و شهرستان‌ها برای اشخاص حقیقی و حقوقی صادر می‌شود. به عبارت دیگر هر شرکت نیاز به یک کد اقتصادی دارد. این کد نحوه‌ی عملکرد یک شرکت (خدمات – خرید و فروش) را که در قراردادها و فاکتورها ذکر می‌شود مشخص می‌کند. اخذ کد اقتصادی برای شرکت‌ها اجباری است.

5-      اخد کارت بازرگانی

با شنیدن نام کارت بازرگانی در ابتدا، می‌توان فهمید که این کارت در واقع مربوط به امور بازرگانی و تجارت است. بازرگان به شخصی اطلاق می‌شود که شغل اصلی وی امور تجارتی از انواع مختلف مانند صادرات و وارداتِ کالا و اموری از این قبیل است. اما دانستن این نکته ضروری است که بر اساس قانون هر شخصی که تمایل به این قبیل امور تجاری و بازرگانی دارد، نمی‌تواند بدون داشتن مجوزی که به آن «کارت بازرگانی» می‌گویند، اقدام به تجارتِ عمده نماید. دارنده‌ی این کارت می‌تواند هر شخص حقیقی یا حقوقی باشد منظور از امور تجاری که با این کارت انجام می‌شود، اموری از قبیل ثبت و سفارش کالا تا واردات از مناطق آزاد، حق‌العمل کاری (امور مشابه دلالی) در گمرک و صادرات کالاهای مجاز است. صدور این کارت شرایط و محدودیت‌هایی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

 

6 -  ثبت تغییرات شرکت

پس از ثبت شرکت می توان تغییراتی را در مواردی از اساسنامه آن به وجود آورد، منظور از تغییرات شرکت تصمیماتی است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیئت مدیره گرفته می شود و به این نتیجه می رسند که باید این تغییرات هرچه سریع تر انجام شود. تغییراتی مانند آدرس محل شرکت ، تغییر شماره تماس ، تغییر آدرس محل کار و...

لیست انواع ثبت کردن شرکت

·         شرکت با مسئولیت محدود

·         شرکت سهامی خاص

·         شرکت سهامی عام

·         شرکت تعاونی

·         شرکت تضامنی

·         شرکت مختلط سهامی

·         شرکت مختلط غیر سهامی

·         شرکت نسبی

 

مراحل ثبت شرکت

به دلیل افزایش یافتن حجم محتوا مراحل ثبت شرکت را برای شما به صورت تیتر وار ذکر میکنیم. برای مشاهده کامل مراحل ثبت شرکت به صورت گام به گام به سایت موسسه حقوقی های ثبت مراجعه کنید با تشکر .

6-      شریک خود را پیدا کنید

7-      ورود به سامانه ثبت شرکت ها

8-      به پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت‌ها به نشانی Irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنید.

9-      تعیین نام شرکت

10-   دادن آدرس شرکت

11-   سرمایه شرکت را مشخص کنید

12-   معرفی شرکا

13-   مشخص کردن سهام یا سهم الشرکه شرکا

14-   شعبه های شرکت را معرفی کنید

15-   اساسنامه را ارائه دهید

16-   چاپ آگهی درروزنامه رسمی

ارتباط با موسسه حقوقی های ثبت

برای ارتباط با موسسه حقوقی های ثبتمیتوانید با مراجعه به سایت موسسه(https://hisabt.com/)  با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید و همچنین میتوانید  با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

گزینه دوم مراجعه حضوری به این موسسه می باشد که آدرس موسسه به نشانی : تهران چهار راه جهان كودك ، نبش خيابان بيست و پنجم گاندی ، پلاک 62 ، ساختمان 29 آفريقا ، طبقه 1 ، واحد C1





:: برچسب‌ها: موسسه حقوقی ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: