مراقبت از کابل های شما
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بهترین راه برای جلوگیری از شکستن کابل های شما ، مراقبت صحیح از آنها استبه طور خاص ، همیشه کابل را در هنگام جدا کردن آن از دستگاه یا درگاه USB نگه داریدبه طور ناگهانی بیرون کشیدن کابل بدون انجام این کار ، فشار بر ضعیف ترین قسمت ساخت و ساز ، جایی که کابل به پلاگین وصل می شود ، فشار می آورد در ادامه با بلاگتن همراه باشید

در هنگام حمل و نقل ، کابل های خود را حلقه بزنید و آنها را در صورت امکان با بند یا گیره نگه داریدبا دستکاری آن مطمئن شوید که کابل خود را به روشی صحیح حلقه کرده ایداین کابل به طور طبیعی به روشی خاص سیم پیچ خواهد شد ، که شما همیشه باید سعی کنید آن را تکرار کنید از خم شدن بیش از حد کابل ها و یا پیچاندن زیاد محکم آنها خودداری کنیدخم شدن کابل ، به ویژه در نقطه ای که کابل به پلاگین وصل می شود ، علت اصلی آسیب در طول زمان استاگر می توانید هنگام شارژ دستگاه خود از استفاده از دستگاه خودداری کنید ، از پوشیدن غیر ضروری کابل خودداری خواهید کرد.

احتمالاً شما نیاز دارید كه رفتار خود را تغییر داده و عادتهای قدیمی را بشكنید ، اما كابل های شما از شما تشكر می كننداگر قبل از خارج شدن از رختخواب به سراغ تلفن همراه خود می روید ، ابتدا مراقب باشید که کابل را جدا کنید. 

از محافظ کابل استفاده کنید

محافظ کابل با محافظت از نقطه ای که کابل به پلاستیک یا پلاستیک متصل می شود کار می کندآنها باید از یک ماده انعطاف پذیر مانند لاستیک ساخته شوند تا در هنگام اعمال فشار ، کابل کمی انعطاف پذیر باشداگر محافظ کابل انعطاف پذیر نباشد ، فقط نقطه ضعف را به سمت کابل بالا می برد.

شما می توانید یک بسته محافظ کابل را با چند هزار تومان از سایت ماکروتل  و فروشگاه ها بصورت آنلاین خریداری کنید  

تقریباً هر چیزی که می تواند از خم شدن بیش از حد کابل شما جلوگیری کند به محافظت از آن کمک خواهد کرد .

با آداپتورهای مغناطیسی از بروز حوادث جلوگیری کنید

در حالی که کابل ها به طور طبیعی به مرور زمان می پوسند ، با حرکت ناگهانی آسیب کابل تشدید می شودهمه ما به طور اتفاقی کابل شارژ را خاموش کرده ایم و هر آنچه را که شارژ می شود پرواز در اتاق را ارسال کرده استهنگامی که این اتفاق می افتد ، کابل معمولاً در جای خود باقی می ماند.

آداپتورهای مغناطیسی رویکرد مورد استفاده در کابلهای برق آیفون را استفاده کرده و آن را تقریباً در مورد هر دستگاهی که خود دارید استفاده کنیدابتدا یک آداپتور مغناطیسی کوچک را در درگاه شارژ دستگاه خود قرار دهیداین آداپتور سپس در صورت نیاز مغناطیسی را به کابل شارژ متصل می کند.

هنگامی که به طور تصادفی گوشی هوشمند خود را گرفتید ، کابل ها دیگر از حالت خم نمی شوند ، زیرا برای جدا کردن ایمن کابل ، مقدار کمی نیرو لازم استشما می توانید به همان اندازه که بخواهید آداپتور بخرید و از همان کابل برای شارژ همه چیز استفاده کنیدآداپتور برای از بین بردن آسان ، از پایین دستگاه شما بیرون زده و حتی ممکن است به نگه داشتن درگاه شارژ شما بدون استفاده از لنت و سایر سطلهای مختلف کمک کند.

به خاطر داشته باشید اگر می خواهید همان کابل شارژ را در بین چندین دستگاه به اشتراک بگذارید ، باید به یک سیستم واحد بچسبیدحتی می توانید یک محافظ کابل را به یک راه حل حتی با دوام تر به شارژر مغناطیسی خود اضافه کنید.

کابل های خود را زودتر تعمیر کنید

کابلهای فریم شده خطرناک هستنداگر به محض شروع به نمایش علائم سایش ، همچنان به استفاده از شارژرگوشی بپردازید ، ریسک می کنیدنه تنها می توانید به هر چیزی که شارژ می کنید صدمه بزنید بلکه می توانید شوک تند و زننده ای نیز ایجاد کنید یا آتش سوزی را شروع کنیدما توصیه می کنیم کابل های آسیب دیده را دور بیندازید تا در قسمت ایمن قرار بگیرند.

اگر متقاعد شده اید که کابل شما خیلی آسیب دیده نیست ، یا تازه در معرض نشانه های سایش بدون قرار گرفتن کامل سیم کشی قرار گرفته اید ، ممکن است بخواهید به جای آن کابل های خود را تعمیر کنیدتا کنون ، بهترین راه برای انجام این کار استفاده از لوله های برقی گرما کوچک است.

شما می توانید یک کیت لوله کوچک شده گرما را با  کمتر از چند هزار تومان انتخاب کنید و بخریداین لوله ها روی سیم موجود شما قرار می گیرند و در هنگام استفاده از حرارت مستقیم ، اندازه آن کوچک می شوندبرای نتایج سریع از اسلحه گرم استفاده کنید ، اما در بسیاری موارد ، سشوار نیز با کمی صبر کار می کندلوله تا حدودی انعطاف پذیری را کاهش می دهد ، بنابراین این حتی می تواند وظیفه مضاعف را به عنوان محافظ کابل بکشد تا از ریش شدن آینده جلوگیری کند.

به یاد داشته باشید: اگر از وضعیت کابل ناراحت هستید ، آن را قطع کرده و داخل سطل پرتاب کنید.

https://www.macrotel.ir/78-chargers-cables

 





:: برچسب‌ها: مراقبت از کابل های شما ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: