فال حافظ
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر علاقه مند هستید در مورد آینده زندگی، اتفاقات پیش و رو همین طور رخداد هایی که ممکن است مسیر شما را در آینده دگرگون سازد و حتی به آدم دیگری تبدیل شوید به شما پیشنهاد می کنیم که فال حافظ را تجربه کنید.

فالی که بر اساس استناد های انجام شده می تواند موجب پیش بینی های جالب و متفاوت در زندگی شما باشد.

اگر درگیر اتفاقی شده اید که می خواهید در مورد آن یک تصمیم جامع و نهایی بگیرید اما هر چه فکر می کنید انگار  که تصمیم گیری در ذهنتان قفل شده و کلیش را نمی یابید، پس بهتر است که فال حافظ را نیز به عنوان یک راهگشا بخوانید. با بلاگتن همراه باشید

https://backority.ir/images/871491.jpg

ایرانی ها بر اساس رسومات گذشته و قدیمی خود از یک کتاب حافظ در شب یلدا، عید نوروز و یا اعیاد مذهبی بر سر سفره استفاده می کنند و بر زیبایی معنوی خانه خود باری را افزوده و باعث می شود که آن ها همچنان بر فرهنگ و رسوم خود را پایبند نشان دهند.

امروزه وب سایت های آنلاین زیادی هستند که امکان گرفتن این فال را به صورت مجازی در اختیار شما قرار می دهند. البته سطح کیفی و همین طور صحت و تکامل آن ها با یکدیگر متفاوت است و بهتر است به دنبال یک مرجع اینترنتی جامع برای گرفتن فال باشید.

وب سایتی برای فال حافظ آنلاین

در درجه اول و یک امکان جالب شما می توانید تمامی صفحات این کتاب نفیس را بخوانید، خواندن حافظ می تواند برای کسانی که می خواهند در مورد ادبیات کلاسیک کشور ایران بیشتر بدانند قطعا اتفاق بی نظیر و خلاقانه ای خواهد بود. اما در صورتی که ترجیح می دهید فال حافظ بگیرید پیشنهاد می کنیم که این کار را به صورت آنلاین و بر روی همین وب سایت انجام دهید.

به جهت شروع فاتحه ای می خوانید و همین طور متن زیر را دنبال خواهید کرد: ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.

این جمله به صورت ثابت در هر بار فال حافظ تکرار می شود، پس از آن نیت کرده و کلیک می نمائید. اتفاقی که رخ می دهد این است که متن کامل فال به صورت شعر در اختیار شما قرار می گیرد. در مورد تفسیر آن نیز امکانات جالبی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

تفسیر آنلاین فال حافظ

برای بسیاری درک مفهوم فال حافظ می تواند کار دشواری باشد و عموما بیشتر ما در آن ناموفق هستیم و این البته یک نقد بزرگ بر کسانی است که از سطح تحصیلات بالایی برخوردار هستند، اما به هر حال برای رفع این مشکل نیز چاره ای اندیشیده شده که می تواند حل مسئله باشد. البته اهمیت حضور یک کتاب از مشاهیر در خانه و محل زندگی هر ایرانی را نباید فراموش کرد.

در ادامه باید عرض کنیم که شما می توانید در یک تیتر و متن خوانا، ترجمه و تفسیر صحیح و قابل درک آن را بخوانید.

https://backority.ir/images/106352.jpg

جالب است بدانید که فال حافظ می تواند به زندگی شما مسیر بدهد، البته اگر خودتان تصمیم گیرنده نهایی باشید و به افکار عمومی در مورد تصمیم های مهم زندگی تان نیز توجهی نداشته باشید.

پانصد غزل در دیوان حافظ شیرازی وجود دارد که شما می توانید نحوه صحیح و دقیق فال گیری را از این طریق بیاموزید.

استخاره و فال حافظ آنلاین

در روزمره بسیاری از ما ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که خودمان قبلا آن رها پیش بینی کرده باشیم، در واقع این چاره اندیشی است که حتی در فال حافظ نیز به صورت مستقیم به آن اشاره شده است.

در نظر بسیاری از ایرانیان باستان این موضوع کاملا صحیح است که حافظ شیرازی، در کشف بسیاری از اسرار علمی، نهان و عالم غیب کوشا بوده و این می تواند یک روش برای مهر تایید زدن بر صحت این فال یا استخاره باشد.

https://backority.ir/images/593763.jpg

ایشان در انتخاب دو راهی ها و همین طور درک موضوعاتی که ممکن است بود فرد را دچار اشتباه کنند علم بسیار داشتند.

می توانید برای تصمیم گیری در مورد مسیر زندگی، شغل و فرصت های کاری، ازدواج و یا حتی طلاق از فال حافظ کمک بگیرید. البته که در نهایت تصمیم گیری نهایی بر عهده شخص شماست.





:: برچسب‌ها: فال حافظ ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: