نمایشگاه های هنری
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

نمایشگاه هنرهای زیبا

مقاله اصلی: نمایشگاه هنر

نمایشگاه های هنری شامل مجموعه ای از آثار باستانی از اشکال بی شماری از ساخت بشر است: نقاشی ها ، نقاشی ها ، صنایع دستی ، مجسمه سازی ، نصب و راه اندازی ویدئو ، نصب صوتی ، نمایش ، هنر تعاملی و غیره. نمایشگاه های هنری ممکن است در یک هنرمند ، یک گروه ، یک ژانر ، دیگری قرار داشته باشد. موضوع یا یک مجموعه؛ یا ممکن است توسط متصدیان برگزار شود ، توسط هیئت داوران انتخاب شده ، یا هر اثر هنری ارائه شده نشان داده شود. تجهیزات نمایشگاهی

در نمایشگاه های هنرهای زیبا به طور معمول آثار هنری با فضای سخاوتمندانه و نورپردازی برجسته می شود و از طریق برچسب ها یا audioguides که به گونه ای طراحی شده اند که برای خود هنر غیرقابل مشاهده باشد ، اطلاعات را تهیه می کنند.

نمایشگاه ها ممکن است به صورت دوره ای و یا به صورت دوره ای برگزار شود ، مانند مورد های دوسالانه ، سه ساله و چهارگوش. گفته می شود اولین نمایشگاه هنری که به عنوان بلاک ساز شناخته می شود ، نمایش پیکاسو در 1960 در Tate در لندن بود.

نمایشگاههای تفسیری

نمایشگاه های تفسیری نمایشگاه هایی هستند که نیاز به زمینه بیشتری برای توضیح موارد نمایش داده شده دارند. این به طور کلی در مورد نمایشگاه هایی که به مضامین علمی و تاریخی اختصاص داده می شود ، صحیح است که در آن متن ، دیوراماها ، نمودارها ، نقشه ها و نمایشگرهای تعاملی ممکن است توضیحات لازم درباره پیش زمینه و مفاهیم را ارائه دهند. نمایشگاههای تفسیری معمولاً به متن و گرافیک بیشتری از نمایشگاههای هنری زیبا احتیاج دارند.

مباحث گرافیک تفسیری طیف گسترده ای از جمله باستان شناسی ، مردم شناسی ، مردم شناسی ، تاریخ ، علم ، فناوری و تاریخ طبیعی را در بر می گیرد.

مطالعه کنید:  نمایش سازمان یافته

نمایشگاههای تجاری

نمایشگاه سوم روسی (بین المللی) ، نمایشگاه خودرویی در سال 1907 در سن پترزبورگ ، روسیه.

مقاله اصلی: نمایشگاه تجاری

نمایشگاه های تجاری ، به طور کلی نمایشگاه های تجاری ، نمایشگاه های تجاری یا نمایشگاه ها معمولاً برگزار می شوند تا سازمان هایی با علاقه خاص یا صنعت بتوانند آخرین محصولات ، خدمات ، فعالیتهای مطالعه رقبا را به نمایش بگذارند و نشان دهند و روندها و فرصتهای اخیر را بررسی کنند. برخی از نمایشگاه های تجاری برای عموم آزاد است ، در حالی که برخی دیگر فقط می توانند توسط نمایندگان شرکت (اعضای تجارت) و اعضای مطبوعات شرکت کنند.

نمایشگاه دیجیتالی

تغییر در ارتباطات علمی و ظهور اینترنت منجر به ایجاد نمایشگاه های آنلاین یا نمایشگاه های دیجیتالی شده است. اینها می تواند شامل نمایش دیجیتالی نمایشگاههای فیزیکی باشد. تورهای ویدیویی موزه ها ، گالری های هنری و سایر مکانهای فرهنگی؛ و / یا نمایشگاه های آنلاین هنر ، مدل ها یا ابزارهای آموزشی "متولد دیجیتال". ادغام فن آوری اطلاعات در موزه ها و بایگانی ها همچنین فرصت هایی را برای تجربه های تعاملی و چندرسانه ای در داخل مؤسسات فرهنگی ایجاد کرده است. بسیاری از موزه ها و گالری ها دارای منابع گسترده آنلاین هستند که نمایشگاه های فیزیکی آنها را تکمیل یا تقویت می کنند. به عنوان مثال ، موزه بریتانیا ، لوور ، MET مجموعه های خود را به صورت آنلاین قرار داده است. نمونه دیگری از سال 2009 ، "شاعر عمومی ، مرد خصوصی" ، یک نمایشگاه آنلاین با موضوع کار هنری وادسورث لونگفولر ، توسط انجمن کالج ها و کتابخانه های تحقیقاتی (ARCL) به عنوان یک نمایشگاه دیجیتالی برجسته شناخته شد. [6]

 

برخی موزه ها به عنوان موزه های مجازی طبقه بندی می شوند. آنها منحصراً دیجیتالی هستند و طیف گسترده ای از نمایشگاه های آنلاین را ارائه می دهند. چند نمونه: UMA - موزه جهانی هنر ، موزه بین المللی زنان ، موزه Tucson LGBTQ ، موزه مجازی کانادا ، موزه مجازی هنر مدرن نیجریه ، موزه بدون مرز.

 

منبع: ویکی پدیا





:: برچسب‌ها: نمایشگاه های هنری ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: