یک هدیه شایسته
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

پیش از اینکه بخواهیم به هدایای گرانمایه- باارزش بپردازیم، بهتر است به واژه نفیس توجه اکثریت بکنیم. به راستی نفیس بودن یک کالا به چندین پارامتر مختلف وابسته است و تعیین آن با یک معیار ویژه قابل اندازه‌گیری نیست. اصالت، میزان اهمیت، ویژه بودن، شیک و قشنگ بودن و بها بعضی از مواردی است که بر اساس آن یک هدیه تبلیغاتی را برای یک نفر نفیس می کند.
در طرف دیگر این ماجرا مخاطب اخص ما حضور دارد. شناخت او و علایق و طبعش به اینکه چه کالایی نفیس خطاب شود وابستگی مستقیم دارد. بعد باید به تمام این نکات توجه شود و با فهم پسندیده از هر دو سمت هدیه و هدیه‌گیرنده این گزینش انجام شود.
هدف از تمام این موارد این است که ما را به واسطه هدیه خاصمان در یادش جاودانه کند. چه بسا این توضیح کمی برای گزینش پایانی یک هدیه فاخر یا گرانمایه- باارزش به شما کمک کند. به این چهره هدیه‌ی یک فوت شد سی ساله که مدیر یک استارت‌آپ است با یک بانو دکتر پنجاه ساله، از زمین تا آسمان متفاوت خواهد بود. حتی این نگاه باید شامل روز و فراخور احتمالی که به واسطه آن هدیه می‌دهیم هم باشد.

یک هدیه شایسته


هدایای دیجیتال به واسطه ‌به‌روز بودن و کاربردشان، بهره مهمی در هدایای گرانمایه- باارزش خواهند داشت. اما باید در عقیده داشت که در بسیاری از موارد بهتر است که به جای هدیه دادن یک کالا از یک ست هدیه بهره‌گیری کرد. به این ترتیب محصولاتی گرانمایه- باارزش در کناره یکدیگر شانس اکثریت برای تحقق هدفمان خواهند داشت. به طور نمونه یک ست هدیه دیجیتال در برگیرنده یک پاوربانک، شارژر وایرلس، فلش مموری و هدست ترکیب خوب و کاملی به نظر می‌رسد. ولی برای هر کدام از این کالاها، می‌بایست کیفیت، طراحی و برند در نظر گرفته شود. به عبارت دیگر سفارشی کردن یک پکیج هدیه از گزینش اقلام آن نخست می‌شود و لغایت بسته بندی آن ادامه خواهد یافت. هیچگاه بدون نگاه جزیی و ریزبین این

هدایای تبلیغاتی را تعبيه نکنید، چرا که بخش عمده‌ای از گرانمایه- باارزش بودن کالا به سبب اهمیت انتخاب شما شکل خواهد گرفت.

رعایت اصالت هدیه


هدایایی که در مجموعه صنایع دستی قرار بگیرند، فارغ از هزینه‌ای که برایشان می‌شود ارزشمند هستند. هنر زیبای ایرانی که به روی یک ظرف شکل گرفته و یا تزیین کننده یک ساعت دیواری شده است، بی گمان جزو هدایای نفیس قرار دارد.
اما باز هم نگاه جزیی‌نگر شما است که عالی را از خوب تشخیص می‌دهد. مینا‌کاری، منبت‌کاری، ترمه، الماس‌کاری، خاتم روی چوب و مس، فیروزه‌کاری و معرق‌کاری جزیی از مهم‌ترین صنایع دستی هستند که در میانی خانه‌های ایرانی جایگاه مهمی دارد. فقط نکته‌ای که باید برای این باره در خاطر داشت، سلیقه و میزان علاقه مخاطب با این دست هدایای سنتی است. این که صنایع دستی این چنینی علاوه بر زیبایی و اصالت، حاصل ساخت دست یک هنرمند است، ارزش آن را دوچندان خواهد کرد. یک هدیه‌ی بی همتا و گزیده تر برای کسی که قصد دارید اعتبار و اهمیتش را در قالب یک هدیه بیان کنید.

 

http://hesehaftom.com/shop/

 





:: برچسب‌ها: یک هدیه شایسته , رعایت اصالت هدیه , هدیه تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: