مزایای استفاده از منبع تغذیه بی وقفه
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

هنگامی که شما با داده‌های حساس سروکار دارید و یا این که نمیخواهید نوسانات برقی به تجهیزات گران قیمت شما آسیب برساند ، یو پی اس مهم‌ترین نقش را در تجهیزات جانبی شما بازی خواهد کرد. بنابراین اگر شما هم شرایط مشابه با وضعیت بیان شده دارید، ضروری است که حداقل اطلاعات کمی از آن داشته باشید. چرا که خرید و تهیه آن بدون داشتن اندک آگاهی می‌تواند منجر به خرید ناموفق و در نهایت ضرر شود. شما باید بدانید که ups چیست ، چه برندهایی دارد و انواع آن کدام است تا بتوانید بهترین آن را برای خودتان برگزینید. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که حتما چند دقیقه ای را برای خواندن این مقاله صرف کرده و از این مشاوره رایگان برخوردار شوید.

از مهم‌ترین مزایای استفاده  زمانی است که جریان برق به طور کلی قطع می‌شود. در این حالت در کسری از ثانیه منبع تغذیه دستگاه مصرف کننده ، توسط این دستگاه از برق شهری به باتری خود منبع تغذیه بی وقفه سوئیچ شده و امکان ادامه‌ی روند دستگاه بدون کمترین وقفه‌ای میسر خواهد شد. این نیاز زمانی برجسته می‌شود که دستگاه مصرف کننده در اتاق عمل ، بانک‌ها ، سازمان‌های بزرگ و … باشد.

در واقع شاید در گذشته خرید یک دستگاه یو پی اس کاری گران به حساب می‌آمد اما امروزه با افزایش قیمت تجهیزات سخت افزاری و از سویی دیگر اهمیت نگهداری از اطلاعات نرم افزاری خرید یک دستگاه منبع تغذیه بدون وقفه علاوه بر این که نوعی آینده نگری به حساب می‌آید، بلکه صرفه جویی در هزینه ها نیز به حساب می‌آید. زیرا یک نوسان برق می‌تواند تعدادی از گران ترین تجهیزات سخت افزاری و ابزارهای حیاتی شما در کار را بسوزاند و در نتیجه هزینه ای بسیار گزاف تر از هزینه خرید یک دستگاه منبع برق اضطراری روی دست شما بگذارد.

منبع: https://farsanups.com/1874/%db%8c%d9%88-%d9%be%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/





:: برچسب‌ها: مزایای استفاده از منبع تغذیه بی وقفه ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: