آموزشگاه زبان انگلیسی در روش های موفقیت در یادگیری زبان و تاثیر آن
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در صورتی که می خواهید انگلیسی خود یا هر زبان دوم دیگری را بهبود بخشید، برخی از این نکات مفید را در نظر بگیرید تا راه خود را به صورت موثر تری طی کنید. همه چیز برای شما مناسب نخواهد بود، اما اگر تعدادی از این ایده ها را به یادگیری روزانه زبان خود اضافه کنید، مطمئنا پیشرفت هایی خواهید دید و در کلاس ها موفق می گردید.

یادگیری در کلاس از مزیت های گوناگون برخوردار است و می توانید مطالعه خود را بهتر پیش ببرید. در حالتی که می توانید به تماشای تلویزیون و فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی بپردازید ودر کشور های انگلیسی زبان نه تنها بهترین نمایش ها و فیلم های تلویزیونی جهان تولید می گردد، بلکه می توانید انگلیسی را همزمان با تماشای آن ها یاد بگیرید.

اما برای موفقیت قطعی شما آموزشگاه های خوب زبان همچون https://dialolanguage.com/english-speaking-class/ برنامه آموزشی را درنظر می گیرد. اگر هنوز به هر سطحی با زبان از مبتدی تا متوسط به ​​بالا (پیشرفته) آشنا هستید، ارزش دارد که زیرنویس های انگلیسی را قرار دهید تا بتوانید همزمان خواندن و گوش دادن را انجام دهید که کلیه آن ها در کلاس های آموزشی مورد تدریس قرار می گیرد.

به مطالعه انواع کتاب ها و روزنامه ها به زبان انگلیسی بپردازید تا علاوه بر یادگیری در موسسه بتوانید دانش خود را نسبت به مطالب گوناگون بالا ببرید و بهتر بنویسید و مکالمه نمایید.خواندن روشی عالی برای تمرین زبان انگلیسی در زمان خود است. شما می توانید یک بار یک کلمه را با سرعت خود انجام دهید، بدون اینکه معلم شما از شانه خود بلند شود. اگر در سطح مبتدی به طور متوسط ​​مشغول تحصیل هستید ، کتابی را که برای کودکان نوشته و طراحی گردیده است انتخاب کنید که در آن زبان ساده تر از کتاب بزرگسال باشد.

خود را بیشتر در معرض این زبان قرار دهید و با دوستان خود تمرین کنید: و مکالمه خود را توسعه نمایید. اگر فقط وقت خود را در خارج از کلاس با افرادی از کشور خود گذرانده اید، فرصتی بزرگ برای تمرین زبان انگلیسی از دست نخواهید داد. اگر سعی می کنید با دیگر انگلیسی زبانان دوست باشید، مجبور خواهید شد که به زبان انگلیسی صحبت کنید و مکالمه خود را تقویت نمایید. همچنین مواردی مانند زبان عامیانه و مکالمه انگلیسی را انتخاب خواهید کرد که احتمالا در کلاس های معمولی نتوانید بیاموزید، اما در آموزشگاه های خوب زبان می توانید آن ها را نیز تمرین کنید.

در زمان های مناسب به یادگیری و استفاده از زبان انگلیسی بپردازید تا درک شما نسبت به این زبان بیشتر گردد. آیا شما فرد صبح یا بعد از ظهر هستید یا غروب بهتر مطالعه می کنید؟ اگر بتوانید وقتی مغز شما در سطح آماده قرار دارد تمرین کنید، باید در این زمان به یادگیری زبان خود بپردازید. بعضی از افراد اول صبح کار یادگیری زبان خود را انجام می دهند و بعد از صرف ناهار توان یادگیری آن ها کاهش پیدا می کند، در حالی که برای برخی دیگر هر زمان از روز مناسب می باشد.

وقت های مناسب را برای کتاب خوانی انتخاب کنید. در مورد بهترین عملکردها فکر کنید و یادگیری خود را برای این کار برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، وقتی به احتمال زیاد تمرکزتان را به راحتی از دست می دهید، هیچ نکته درسی وجود ندارد که تا اواخر شب به پایان برسد یا به عبارت دیگر شما آن را بیاموزید. اما می توانید در دوره های آموزشی به خوبی از برنامه مناسبی بهره مند شوید و بهتر بیاموزید.

شما می توانید یک روز به یک آهنگ گوش دهید و متن ترانه را در کنار آن بخوانید. اگر به هر زبانی که متوجه نشده اید برخورد کنید، آنرا تحقیق کنید و سپس در کلاس از معلم خود چند سوال مرتبط با اصطلاحات و یا عبارت های مورد نظر می توانید بپرسید و بیشتر متوجه آن شوید. اگر در سطح پایینی قرار دارید، شاید به دنبال موسیقی آهسته بروید، که غالبا اشعاری دارد که آهسته تر و راحت تر درک می شوند. خواندن شعر نیز می تواند جنبه ادبیات زبان انگلیسی شما را تقویت نماید.

هنگامی که احساس اطمینان بیشتری می کنید می توانید به دنبال موسیقی هایی که متن آن دشوار تر است بروید، که سرعت درک آن بسیار سریعتر و سخت تر است و از دوستان خود برای یادگیری زبان کمک بگیرید. در کتاب های آموزشی از انواع شعر و موسیقی نیز استفاده شده است تا زبان آموزان بتوانند بهتر بیاموزند.

علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی در کلاس، می توانید شخصی را پیدا کنید که مشتاق یادگیری زبان شما باشد و با آن ها ارتباط برقرار کند. توانایی صحبت کردن با یک زبان مزیت های بسیاری دارد و افراد بسیاری هستند که مایل اند با زبان های گوناگون همچون انگلیسی آشنا شوند. شما باشد و شخصی در آنجا خواهد بود که می خواهد آن را بیاموزد و در نتیجه قادر خواهید بود که به تمرین بیشتر بپردازید و مکالمه را در کنار رایتینگ (نوشتن) بیشتر کار کنید تا کیفیت زبان خود را در هر سطحی که باشید بالا ببرید و بیشتر یاد بگیرید.

این بسیار مهم است که یادگیری انگلیسی خود را در کلاس نگذارید و تمرینات خانه را نیز به خوبی انجام دهید در هر زمان از روز که تاثیرش بیشتر باشد که ممکن است صبح یا بعد از ظهر برای شما باشد. برای رفتن به کتابخانه و مطالعه یادداشت های خود، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی و صحبت با اتباع انگلیسی و سایر انگلیسی زبان تلاش کنید.

در دیگر زمان ها از روز، به یادداشت های انگلیسی خود بنگرید و سعی کنید برخی از واژگان را به خاطر بسپارید. اولین کاری که شما صبح ها می توانید انجام دهید، در حالی که صبحانه خود را میل می کنید، یادگیری چند عبارت یا اصطلاح جدید است تا بتوانید از آغاز روز دانش خود و میزان تمرکز خود را بالا ببرید و به مطالعه کردن در طول روز بپردازید.

 





:: برچسب‌ها: آموزشگاه زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: