شیرشاه 2019
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سیمبا جوان (جی دی مک کارلی ، بعداً دونالد گلوور) قرار است مانند پدرش موفاسا (جیمز ارل جونز) پادشاه پراید راک شود. اما دایی او اسکار (Chiwetel Ejiofor) برای تاج و تخت ترسیم می کند ، و سیمبا در تبعید به تنهایی خاتمه می یابد. آیا او می تواند پادشاهی خود را دوباره بدست آورد؟

دانلود فیلم ایرانی

یک ماه دیگر ، یکی دیگر از بازسازی های دیزنی کلاسیک انیمیشن. دو دلیل وجود دارد که این فیلم وجود دارد ، و هیچ دلیل این نیست که چیزی از هملت خزنده سال 1994 مفقود شد. اولین مورد نشان دادن جلوه های بصری واقعاً خیره کننده است ، شگفتی های فناوری که حیوانات واقعی عکس را در یک شرایط کاملاً قانع کننده به ما می دهند. دوم نشان دادن توانایی دیزنی و کارگردان جان فاوو ، به دنبال تصویربرداری مجدد کتاب The Jungle در سال 2016 ، برای جمع آوری بازیگران صدا در سطح جهانی. اما هنوز ایستادن شانه به شانه با پادشاه بزرگ گذشته کافی نیست.

به نظر نمی رسد درست وقتی به نظر می رسد که تصاویر در دفترهای جادوگران جلوه های دیداری MPC ، در لندن ایجاد شود ، این "عمل زنده" توصیف شود. هرچه که از آن دسته باشد ، تصور فوری و غافلگیرانه آنقدر زندگی است که انتظار دارید دیوید آتتنبورو هر لحظه روایت را شروع کند. هر مو و مویی در جای خود قرار دارد ، هر ردپایی پف غبار می کند. شما اعتقاد دارید که پراید راک مکانی واقعی در جایی در آفریقا است که منظره مراقبت از پادشاه شیرین آن ، مفتا را در یک تعادل دقیق نگاه می دارد. او بار دیگر توسط جیمز ارل جونز ابراز نظر می شود ، زیرا بعضی چیزها حتی در این دوره مخلوط ، مقدس است. قهرمان ما ، پسر موفاسا Simba (JD McCronic ؛ که در بزرگسالی جایگزین دونالد گلوور) ، به همان اندازه که او اولین قدم های خود را به دنیای بزرگ و وسیع بر می دارد ، بسیار زیبا و دست و پا چلفتی است.

مشکل بزرگ این واقعیت گرایی عکس این است که دهان حیوانات برای کلمات طراحی نشده اند و صورت آنها بیانگر احساسات انسانی نیست. آنچه در واقع گرایی به دست می آوریم ، حتی در نگاه چشمانشان ، در بیان از دست می دهیم. وقتی این گربه ها صحبت می کنند ، و حتی در هنگام خواندن آهنگ ، کاملاً آشفته است. شما نمی توانید کمک کنید اما ذهنی عملکرد پیشینیان 2D خود را تحمیل کنید و انیمیشن به مراتب بیشتر را در شخصیت های قدیمی مشاهده می کنید.





:: برچسب‌ها: شیرشاه 2019 , دانلود فیلم ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: