نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

10 مزیت سفارش آنلاین غذا

امروزه با توجه به افزایش مشغله های معمول مردم، وقت برای خرید کردن بسیار کم خواهد بود. با توجه به اهمیت یافتن وقت و همچنین کمبود زمان و به خصوص برای افرادی که شاغل هستند کسب و کارهای اینترنتی بسیار رونق یافته اند. این نوع از کسب و کارها توانسته اند تا حد زیادی از مشغله های مردم را حل کرده و در سریعترین زمان ممکن کالا و خدمات آنها را به دستشان برسانند.

ترافیک سنگین شهری، جذابیت رفتن به رستوران را در بین خانواده‌ها کم‌رنگ کرده است. به همین دلیل اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که فارغ از هر گونه ترافیک و آلودگی و بدون دغدغه پیدا کردن جای پارک در اطراف رستوران‌ها، غذای خود را از طریق سفارش آنلاین غذا در منزل دریافت و میل کنند. نکته قابل توجه در مورد سفارش اینترنتی غذا، فراگیر شدن استفاده از این سایت‌ها در تمام شهرهای ایران است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم که درمورد این استارتاپ بومی و مزایای آن برای رستوران‌ها و مشتریان صحبت کنیم.

یکی از این کسب و کارهای اینترنتی را می توان سفارش آنلاین غذا دانست. سفارش آنلاین غذا که به وسیله بستر اینترنت امکان پذیر شده است به شما این قابلیت را می دهد تا از خانه، محل کار و یا هر فضای دیگری بتوانید غذای خود را به صورت اینترنتی خریداری نموده و در کمترین زمان ممکن درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرید.

 

سفارش آنلاین غذا

سفارش آنلاین غذا به چندین طریق امکان پذیر خواهد بود. برخی از مراکز سفارش اینترنتی غذا سعی کرده اند تا با استفاده از اپلیکیشن های نصب شده بر روی موبایل بیشترین میزان دسترسی را به مشتریان خود ارائه دهند و برخی از آنها نیز با استفاده از بستر اینترنت و وب سایت های سفارش اینترنتی غذا را در دسترس شما قرار خواهند داد. به هر حال از هر کدام از روش‌های مختلف استفاده کنید، مزیت عمده سفارش آنلاین غذا را می توان انتخاب غذا در سریع ترین زمان ممکن، پرداخت آسان و همچنین تحویل غذا در اسرع وقت دانست.

با توجه به مشغله های زیادی که امروزه مردم دارند وقت زیادی برای مراجعه به رستوران و انتخاب غذا همچنین منتظر ماندن در صفحه تحویل غذا برای آنان وجود ندارد. بنابراین افراد مختلف ترجیح می‌دهند به جای معطل شدن در صف غذا و یا ترافیک تا رسیدن به فروشگاه سعی کنند در محل کار و یا منزل خود مانده و غذا را در همان مکان تحویل بگیرند.

 

سفارش اینترنتی غذا در کلان شهرها

سفارش اینترنتی غذا در شهرهای بزرگ به دلیل مشغله و ترافیک زیاد از استقبال بیشتری برخوردار است برای مثال سفارش آنلاین غذا در کرج و تهران مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته و همچنین به دلیل استفاده بسیار زیاده اکثریت افراد از سیستم سفارش اینترنتی غذا در کرج و تهران می‌توان گفت که کیفیت بسیار مناسبی در خدمات این گونه کسب و کارها مشاهده می شود.

 

ده مزیت سفارش آنلاین غذا:

یک) منوی کامل و عکس دار رستوران ها

احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام سفارش غذا این سوال در ذهنتان ایجاد شود که ظاهر غذایی که سفارش می دهید چگونه است یا اینکه قیمت غذا در برگه‌ی تبلیغاتی که در دستتان است با قیمت درج شده در فاکتور تطبیق ندارد، همه این موارد در هنگام سفارش آنلاین غذا برطرف شده و وقتی تصمیم به سفارش اینترنتی غذا از طریق اپلیکیشن سیرشید دارید با منوی کامل و بروز و با عکس های واقعی رستوران ها مواجه خواهید شد که لذت سفارش دادن و حس اطمینان را چندین برابر خواهد نمود.

 

دو) امکان مقایسه قیمت و بررسی کیفیت از طریق نظرات کاربران

در اپلیکیشن سفارش غذای سیرشید، شما می توانید قیمت های غذاهای مختلف و همچنین قیمت ها در رستوران های مختلف را با یکدیگر مقایسه نموده و پس از انتخاب و تصمیم گیری، غذای خود را سفارش دهید.

بررسی کیفیت در فروشگاه های فیزیکی و رستوران های سطح شهر نهایتاً با امکان پرس و جو از چندین نفر در محل مورد نظر امکان پذیر خواهد بود؛ ولی در سامانه سفارش اینترنتی غذا سیرشید شما می توانید نظرات افراد زیادی را در مورد رستوران مورد نظر خود و یا غذای انتخابی خود بخوانید و از کیفیت آن مطمئن شوید.

 

سه) سفارش سریع و راحت

با توجه به اینکه روزانه ساعات زیادی از هر فرد صرف کار کردن با گوشی های هوشمند و کامپیوتر می شود سفارش غذا بصورت آنلاین و با استفاده از ابزارهای همیشه در دسترس مثل موبایل سرعت سفارش غذا و آسایش را افزایش خواهد داد.

 

چهار) افزایش گزینه های انتخابی

با توجه به اینکه بر روی پلتفرم سفارش آنلاین غذا و یا اپلیکیشن مورد نظر خود می توانید به تعداد زیادی رستوران و یا فست فود دسترسی داشته باشید، گزینه های انتخابی شما بسیار گسترش خواهد یافت و شما به یک و یا چند رستوران اطراف خود محدود نخواهید شد.

 

پنج) امکان اطلاع از رستوران های محبوب و جدید

در سامانه سیرشید به راحتی می توانید متوجه شوید که کدام یک از رستوران ها و یا مجموعه های تهیه غذا کیفیت بالاتری داشته و از طرفداران بیشتری برخوردار هستند . این نکته در بررسی غذاها نیز امکان پذیر خواهد بود. حتی شما این امکان را دارید رستوران هایی که در اطراف شما تازه تاسیس شده اند را مشاهده و از آنها سفارش دهید.

 

شش) امکان استفاده از کد تخفیف

در صورتی که از سفارش اینترنتی غذا به میزان زیاد استفاده می کنید می توانید از امکانات جذاب و متفاوت و همچنین کد های تخفیف با عضویت رایگان در باشگاه مشتریان سیرشید استفاده نمایید که می تواند هزینه های شما را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

 

هفت) پشتیبانی قوی و امکان اطلاع از روند تحویل سفارش

درصورتی که مشکلی پیش آید و یا نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید از طریق پشتیبانی سیرشید به جواب سوال خود برسید. حتی می توانید از مدت زمان تحویل غذا به درب محل مورد نظر خود مطلع شوید و در هر لحظه با استفاده از وب سایت فروش اینترنتی غذا سیرشید و یا استفاده از اپلیکیشن آن متوجه شوید که غذایی شما در چه مرحله ای قرار دارد.

 

هشت) تحویل غذا در سریع ترین زمان ممکن

با توجه به اینکه سیستم های سفارش آنلاین غذا از مدل های مکانیزه بهره می‌برند غذای شما در سریعترین زمان ممکن آماده و توسط پیک درب محل مورد نظر شما تحویل داده خواهد شد. این مساله علاوه بر صرفه جویی در زمان های شما باعث می شود از کیفیت غذا بر اثر سرد شدن نیز کاسته نشود.

 

نه) هزینه پیک کمتر و کاهش مشکلات آن

به دلیل اینکه در سیستم سفارش آنلاین غذا خصوصا در شهرهای بزرگ، سفارشات بسیار زیاد می باشد می توان گفت هزینه های دریافت شده برای ارسال غذا بابت پیک بسیار کاهش خواهد یافت. برای مثال در شهر کرج با سفارش اینترنتی غذا می توانید از هزینه های پیک را تا حد زیادی کاهش دهید. از آنجایی که سیستم‌های سفارش اینترنتی غذا به طور دائم و کامل تمامی موارد خود را از مشتری نظرسنجی می کنند مشکلاتی مانند عدم تحویل غذا در طبقه مورد نظر در این گونه سیستم ها به طور چشمگیری کاهش یافته است و در صورتی که پیک ارسالی غذا قوانین همکاری و را رعایت نکند شما می توانید به راحتی با پشتیبانی تماس گرفته و یا بر روی سایت و یا اپلیکیشن آن نظرسنجی خود را تکمیل نموده و مطمئن باشید که به آن ترتیب اثر داده خواهد شد.

 

ده) روش پرداخت آسان

معمولا پرداخت با پول نقد مشکلاتی را به همراه دارد که در سفارش اینترنتی غذا به علت امکان پرداخت آنلاین همزمان با سفارش این مشکلات نیز حل شده اند.

برای داشتن تمامی این مزیت ها در مورد سفارش غذا به صورت آنلاین می‌توانید از اپلیکیشن سیرشید استفاده کنید. این سامانه که یک سیستم سفارش آنلاین غذا در کرج است می‌تواند رضایت شما را فرهم نموده و شما را از مراجعه به رستوران‌ها و فست فودها بی‌نیاز کند.

 

منبع: عصرایران





:: برچسب‌ها: سفارش آنلاین غذا , 10 مزیت سفارش آنلاین غذا , سفارش آنلاین غذا در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: