تور کیش ارزان و پرشین هتل
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

01tooure.jpg

پرشین هتل با تجربه 30 ساله خود توانسته است در زمینه گردشگری افتخارات خوبی را کسب کند. این افتخار به دلیل لطف مردم و رضایت شان از این سایت به دست آمده است. صفحه های مجزای تور کیش و رزرو هتل کیش در پرشین هتل باعث شده تا مخاطبان انتخاب آسان تری برای رزرو تور کیش و هتل کیش داشته باشند. اما از آن جایی که ارائه خدمات بهتر به گردشگران، یکی از اولویت های پرشین هتل است تصمیم مهمی را در دستور کار خود قرار داد تا یک سایت مخصوص تور و هتل کیش را بسازد. هدف این هلدینگ بزرگ، از ساخت کیشلندیار بالا بردن آگاهی گردشگران از مناطق و جاذبه های کیش، تفریحات کیش، شهر های تاریخی کیش و .... است.

تور کیش ارزان یک گزینه مناسب برای سفر به جزیره است. از این رو مردم تمایل بیشتری به این گونه سفر ها و تور ها نشان می دهند. همین دلیل باعث می شود تا بیشتر سایت ها تور کیش ارزان را ساپورت کنند. البته برخی از سایت ها هستند که به دنبال سودجویی بوده و اطلاعات صحیح و کاملی را در اختیار مخاطبان قرار نمی دهند. اما پرشین هتل که معتبر ترین سایت رزرو هتل های ایران و تور کیش است با چندین سال خدمت صادقانه خود توانسته است اطلاعات درست و دقیقی را به مردم بدهد. اگر می خواهید با تور کیش و هتل های ارزان کیش، تور دقیقه 90 و شناخت بهتر جزیره کیش آشنا شوید همراه ما باشید.

02tooure.jpg

تور کیش و ارزان ترین هتل های کیش

یکی از معیار های ارزان بودن قیمت تور کیش رزرو هتلی است که چه درجه ای دارد. همانطور که ذکر کردیم هتل های بسیاری از 5 ستاره گرفته تا 2 ستاره در جزیره پیدا می شود. اما مهم است که همان هتل ارزان کیش، کیفیت خوبی هم داشته باشد. در ادامه چندی از هتل های ارزان کیش را معرفی می کنیم تا تور کیش قیمت مناسب را تجربه کنید. البته با کلیک کردن بر روی کیشلندیار تمامی اطلاعات هتل های ارزان کیش همراه با تور را می توانید دریافت کنید. مطابق( عکس2) . سپس هتل های 3 ستاره مانند (عکس3) نمایش داده می شود. در ادامه به شرح مختصری از هتل رویان قائم و هتل آرامش کیش پرداخته ایم.

03tooure.jpg

هتل ریان قائم یک هتل 3 ستاره است که از نظر کیفیت مطلوب بوده و از قیمتی ارزان برخوردار می باشد. این هتل در بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون قرار گرفته است. یکی دیگر از هتل های ارزان کیش هتل آرامش نام دارد. این هتل 3 ستاره دارای خدمات رفاهی خوبی بوده که از قیمت ارزانی هم برخوردار می باشد. این هتل در بلوار ساحل، جنب بازار زیتون واقع شده است. هتل گراند و هتل سارا هم از دیگر هتل های کیش محسوب می شوند. برای رزرو تور کیش و هتل کیش با قیمت مناسب کیشلندیار همراه شماست

رزرو تور کیش و شناخت بهتر از جزیره

برخی گردشگران رزرو تور کیش خود را به دلیل متفاوتی از دیگران انجام می دهند. زیرا آن ها می خواهند با سفر به جزیره کیش شناخت بهتری از جزیره داشته باشند. شناختی از گونه های گیاهی، گونه های جانوری، آبزی و ... دلیل مهم آن ها برای سفر به جزیره است. از این رو در سایت کیشلندیار یک مجله گردشگری وجود دارد که توضیحاتی کامل در رابطه با جاذبه ها را داده است.(عکس 4.)

 04tooure.jpg

بعد از بازشدن آیکون ها، بر روی گزینه اماکن تاریخی و فرهنگی کیش کلیک کنید. سپس مطابق عکس 4 از مکان های نمایش داده شده اطلاعات کسب کنید. جزیره کیش، به دلیل وجود مرجان ها تبدیل به جزیره ای زیبا شده است که آن را عروس مرجانی هم می نامند. همین دلیل باعث می شود تا با کند و کاو فسیل مرجان ها به اطلاعات مهمی دست پیدا کنند. این اطلاعات شامل قدمت جزیره، سن مرجان ها و صدف ها و ... می شود.

انتخاب تور کیش و بازدید از شهر زیرزمینی کاریز

 انتخاب تور کیش می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. از جمله آن ها می توان به جنبه تفریحی، جنبه تجاری و جنبه تاریخی آن اشاره کرد. وجود شهر هایی با قدمت 2500 سال در کیش باعث شده تا گردشگران بسیاری به دلیل تاریخچه آن سفر کنند. یکی از شهر های جزیره کیش شهر زیر زمینی کاریز می باشد که پوشش سقف آن پر از مرجان ها و صدف های فسیل شده می باشد. تاریخ دانان از کند و کاو این شهر دریافتند که اولین کاریز ( قنات) که 6000 سال سن دارد در این شهر حفر شده است.

نکته جالب برای گردشگران تور کیش وجود مسجدی مرجانی در شهر زیر زمینی کاریز است که جایی بس شگفت دارد. دلیل شگفتی آن وجود سنگواره و فسیل های دریایی درون سقف است. از همه مهم تر این که این مسجد، لقب تنها مسجد مرجانی جهان را دارد. در طی سال های گذشته و با پی بردن ارزش این اثر تاریخی مسئولین بر آن شدند تا آن را بازسازی و احیا نمایند. صندلی های مخصوص استراحت، عکاسخانه، رستوران و کافی شاپ در این مجموعه برپا شده تا راحتی و آسایش گردشگران تور کیش مهیا باشد.

 

تور کیش دقیقه 90 به چه معنی است؟

معنی و منظور از تور کیش دقیقه 90 به این گونه است که در آخرین ساعات پرواز، شرکت هواپیمایی به دلیل کمبود مسافر تصمیم می گیرد بلیط های خود را با نرخ ارزان تری به فروش رساند. همین علت باعث به وجود آمدن تور کیش دقیقه 90 یا تور کیش لحظه آخری می شود. البته در برخی مواقع هم پیش می آید که برای سفر به جزیره از این طریق، باید هزینه ای گران تر پرداخت کنید. به این گونه که شرکت هواپیمایی 3 یا 4 صندلی خالی داشته که به دلیل تقاضای بالای گردشگران در یک زمان مشخص بلیط های خود را گران می فروشد.

رونق تور کیش از گذشته تا کنون

در زمان های گذشته تور کیش به اندازه این سال ها پر رونق نبوده است. زیرا توان مالی مردم جوابگوی هزینه های سفر نبوده و فقط تعدادی از سرمایه داران می توانستند به کیش سفر کنند. اما با گذشت زمان و برگزاری تورهای کیش از شهر های مختلف ایران این سفر بسیار سهل و آسان شد. به گونه ای که امروزه کمتر کسی را خواهید یافت که به جزیره کیش سفر نکرده باشد. با شکل گیری سایت های رزرو هتل و تور کیش کم کم علاقه مندی مردم برای سفر به جزیره تشدید شد. همین امر موجب گردید تا سایت های مختلفی مانند کیشلندیار، جاباما و... تشکیل شوند تا گردشگران تور کیش به راحتی بتوانند دست به رزرو هتل در کیش و تور کیش بزنند. اما اکنون جزیره کیش مقصدی است که رونق فراوانی دارد. صنعت هتلداری و گردشگری در این جزیره درجه 1 بوده که همین دلیل باعث جذب گردشگران خارجی و داخلی شده است.





:: برچسب‌ها: تور کیش ارزان و پرشین هتل , رزرو هتل کیش , تور کیش , پرشین هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: