توضیحات کامل کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ با برد دی سی اینورتر
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بی شک کولر گازی 24000 اجنرال (ogeneral)را می توان به یکی از پرفروش ترین کولر های گازی در بازار خرید و فروش انواع کولر و اسپلیت اشاره نمود اما در این مقاله قصد داریم به معرفی تخصصی این محصول بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید قبل از خرید کولر گازی 24000 ogeneral با مزایا و معایب مصرف آن آشنا شوید. جالب است بدانید محصولات اجنرال در مقایسه با سایر محصولات هم رده خود از لحاظ کیفیتی و تغییرات آب و هوایی بسیار قوی عمل کرده و این سیستم را مدیون تجهیزات پیشرفته و بسیار خاص کشور ژاپن است، همچنین این محصول سال ها به عنوان یکی از مناسب ترین محصولاتی بوده که در زمینه تهویه مطبوع در حال فعالیت می باشد و از این رو مورد اعتماد اکثر افراد قرار گرفته است

کولر گازی اجنرال دی سی اینورتر با فیلتر های نانو

کولر گازی اسپلیت 24000 ogeneral | محصولی بسیار کم مصرف و پر بازده

همان طور که در ابتدای مطالب نیز به آن اشاره نمودیم، کولر گازی 24000 ogeneral یکی از مناسب ترین برند ها در سیستم های سرمایشی-گرمایشی محسوب می شوند اما در بین تمامی محصولاتی که توسط این برند  شناخته شده تهیه و تولید شده است می توان به کولرگازی ogeneral 24000 نگاه دیگری داشت چرا که این محصول دارای برد الکتریکی اینورتر بوده و به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی نیز شناخته می شود اما اگر بخواهیم شما را با برخی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول اشنا سازیم می توانیم به قابل شستشوبودن پنل، علامت نشان دادن زمان تمیز کردن فیلتر، تغییر روش خودکار، تنظیم خودکار جریان هوا و... اشاره کنیم. بی شک انتخاب این کولر با توجه به مصرف کم آن و ویژگی های ظاهری و ساختاری آن می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای آن دسته از عزیزانی باشد که کیفیت و مصرف بهینه انرژی از فاکتور های مهم آن ها در هنگام خرید است.

بهترین مدل اسپلیت گازی 24000 اجنرال

کولر گازی اجنرال ۲۴۰۰۰ از بانه

انتخاب کولر گازی بر اساس مساحت در دسترس

یکی از مهم ترین سوالاتی که اکثر کاربران و خریداران محصولات سرمایشی و گرمایشی از خود می پرسند این است که این محصول برای چه فضایی مناسب است؟ برای دریافت پاسخ سوال خود لطفا با ما همراه باشید.

  • تهیه و خرید کولر گازی 9000 می تواند برای یک اتاق 12 متری کاملا مناسب باشد.
  • تهیه و خرید کولر 12000 می تواند برای یک اتاق 18 متری بسیار مناسب باشد.
  • تهیه و خرید کولر گازی 18000 می تواند برای اتاق هایی با فضای میانگین 18 الی 30 متری کاملا مناسب باشد.
  • تهیه و خرید کولر اسپلیت 24000 می تواند برای یک هال بسیار بزرگ تا حدود 70 متر مناسب باشد و به راحتی می تواند فضای این محل را در فصل زمستان، گرم و در فصل تابستان، سرد کند. (پس شما با تهیه و خرید کولر گازی 24000 اوجنرال می توانید فضای بسیار زیادی از محیط کار و یا محل سکونت خود را خنک و یا گرم سازید. )
  • تهیه و خرید کولر گازی اسپلیت 30000 می تواند برای فضاهایی با حداکثر اندازه 110 متر بسیار مناسب باشد.
  • تهیه و خرید کولر گازی 36000 می تواند فضایی را تا میزان 130 متر کاملا خنک کند، توجه داشته باشید که این توان، از آخرین توان های موجود در مدل های دیواری دو تکه است.

این اعداد و ارقام را همواره در ذهن خود ثبت کنید تا بتوانید در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنید زیرا بررسی و خواست این موضوع بسیار بسیار مهم و کلیشه ای می باشد.

سیستم کولر گازی اینورتر چیست؟

در مطالب فوق ما در برخی از موارد به بررسی و معرفی یک سیستم بسیار مجهز به نام اینورتر پرداختیم اما به راستی این سیستم چیست و وجود آن چه تاثیری در محصول می تواند داشته باشد؟

سیستم کولر گازی اینورتر یک سیستم بسیار پیچیده و مناسبی است که توانایی کنترل نمودن ولتاژ الکتریکی، جریان و فرکانس موتور کمپرسور را در یک سیستم تهویه مطبوع بر عهده دارد. در واقع وجود سیستم اینورتر در این کولر باعث افزایش سرعت کمپرسور می گردد. به طور معمول هنگامی که در یک سیستم تهویه مطبوع، موتور اینورتر شروع به فعالیت می کند در واقع کمپرسور برای خنک سازی محیط به سرعت بالا می رود.

کولر گازی 24 هزار ogeneral | کم مصرف با گرید A+++

متاسفانه یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در کولر های گازی قدیمی وجود دارد این است که پس از مدتی استفاده و تشخیص برد فرمان به رسیدن دمای محیط به حد معین خود، دستور خاموش نمودن دستگاه از سوی برد فرمان ارسال می شود و دستگاه نیز به طبعیت از برد فرمان، خاموش می شود اما هنگامی که کولر گازی شما قصد روشن شدن مجدد را دارد نیاز به جریان برق بسیار بالاتری دارد و آن را نیز در همان لحظه مصرف می کند! (در هر ساعت 3 بار این اتفاق رخ خواهد داد) اما خوشبختانه این موضوع در کولرگازی 2018 به بعد اجنرال به دلیل وجود برد اینورتر یا همان دی سی اینورتر به طور کامل رفع گردیده است و دیگر به هیچ عنوان نگران مصرف بسیار بالای برق منزل و یا محیط کار خود نباشید اما این برد دستور خاموش شدن کمپرسور را نمی دهد و به همین دلیل کمپرسور در تمامی  ساعات در همان حالت خود و بدون مصرف هیچ برقی کار می کند و صرفا دیگر دستگاه شما نیازی به خاموش شدن ندارد و همین موضوع به تنهایی موجب شده است تا این محصول به عنوان یکی از مناسب ترین محصولات سرمایشی و گرمایشی تهویه مطبوع در میان افراد تبدیل شود. اما جالب است بدانید در جدید ترین محصولاتی که در خانواده کولر گازی اجنرال 2018 قرار دارند، برد اینورتر توانسته است مصرف برق را تا به میزان 73 درصد کاهش دهد و این رقم، رقم بسیار قابل توجه ای است که بر محبوبیت بسیار بالای این محصول می افزاید و به این نوع  از کولر گازی های دی سی اینورتر با مصرف A+++ گفته می شود، ما نیز به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید این محصول توجه بسیار ویژه ای به مصرف آن داشته باشید.

 کولر گازی اجنرال دی سی اینورتر با فیلتر های نانو

می توانید با استفاده از این کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال دی سی اینورتر که دارای قابلیت فلتیر ضد بلاکتری می باشد. که این امکان را به شما می دهد که شما بتوانید با با خیال آسوده از این قابلیت استفاده کنید.در کولر گازی از فیلترهای یونی و فیلترهای ریزگرد روب و فیلترهای مختلف آنتی باکتریال استفاده شده است که سبب کاهش انواع آلرژی ناشی از میکروب ها می شود که در کولرهای آبی این امکان وجود ندارد.

فیلتر ضد باکتری است یکی از امکانات ویژه ی این کولر گازی می باشد که این امکان را به شما می دهد که شما بتوانید در کنار این کولر گازی ۲۴۰۰۰ دی سی اینورتر اجنرال از اکسیژن سالم تری برخوردار باشید با استفاده از این قابلیت می توانید با خیال آسوده استراحت کنید و از تمام قابلیت های ان که ضد باکتری می باشد و مانع ورود باکتری و ویروس ها به داخل ریه های شما میشود.

کولر گازی 2018 اجنرال ۲۴۰۰۰ دی سی اینورتر با پرتاب باد 20 متر

معمولا فروشندگان کولر گازی بانه از عددی بر حسب متر استفاده می‌کنند و درست‌اش هم همین است. مثلا گفته می‌شود پرتاب باد این کولر 10 متر است و آن یکی تا 20 متر پرتاب باد دارد. مسلم است که پرتاب باد بیشتر به معنی بهتر بودن کولر است.

سعی کنید کولری با حداقل پرتاب باد 20 متر تهیه کنید. برخی از مدل‌های جدید فناوری‌هایی را به کار گرفته‌اند که باد را تنها در جهتی که کاربر نشسته‌است هدایت می‌کند و زمانی که کسی درون اتاق نباشد، قدرت را به حداقل می‌رسانند تا برق کمتری مصرف شود.کولر گازی اسپیلت ۲۴۰۰۰ اینورتر با بکار گیری فن بولوور قوی در قسمت پنل دستگاه، قدرت پرتاب باد تا 20 متر را دارا می باشد.

این میزان پرتاب باد فضای بسیار خوب و خنکی را برای کاربر ایجاد میکند.قابل توجه شما مشتریان عزیز کثیف بودن فیلتر های یونیت داخلی و حتی گاز مبرد کولر گازی بر کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی تاثیر دارد پس در بازده ی زمانی مشخص کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال 2018 خود را سرویس کنید.

همینطور قدرت هوای خروجی این اسپلیت ۲۴۰۰۰ دی سی اینورتر ال جی میزان خنک کنندگی فوق العاده بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.داشتن قدرت پرتاب باد بالا و قابلیت هوش مصنوعی و همینطور داشتن ریموت کنترل ساده و کاربردی هم از عوامل مهم دیگری است که می تواند در انتخاب و خرید کولر گازی موثر باشد.

خرید از بانه – بانه انتخاب





:: برچسب‌ها: کولر گازی 24000 اجنرال , کولر در بانه , کولرگازی ارجینال در بانه , کولر گازی 24000 اجنرال اصل لبخندی , کولر گازی 24000 اجنرال مدل asgs24lfca , کولر گازی اجنرال 24000 قیمت , کولر گازی اجنرال 24000 اینورتر ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: