قیمت هدفون خوب
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که می دانید هدفون و هدست یک ویجت کاربردی بسیار پرطرفداری که اخیرا مورد توجه کاربران قرار گرفته و همین امر سبب گشته تنوع تولیدات این دسته از محصولات بسیار قوت گیرد و شرکت های تولیدی این محصولات تونع بسیاری را در محصولات خود اعمال نمایند ما در این مقاله قصد داریم در مورد این کالا و قیمت و انواع موجود آن در بازارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

هدست و هدفون

همیشه یک محیط ساکت و خلوت برای گوش دادن موسیقی یا تماشای فیلم در دسترس نیست. هدفون و هدست در این موارد به کمک شما می آید تا شلوغی محیط از لذت شنیدن صدای با کیفیت (موسیقی، فیلم و سریال یا گیم) نکاهد! شاید در تعریف کلاسیک هدست (Headset) دارای میکروفون و هدفون (Headphone) بدون میکروفن باشد اما در واقعیت و بازار هیچ تفاوتی این دو با هم ندارند و در نام گذاری در بیشتر زمان ها به جای یکدیگر به کار می روند. اما برای خرید هدفون از بین مدل های موجود در بازار علاوه بر مقایسه قیمت هدفون داشتن کمی اطلاعات فنی می تواند در انتخاب بهترین مدل مناسب برای شما کمک کند.

بهترین هدفون

هدست ها به واسطه برند سازنده، نوع بدنه و طراحی گوشی ها، میکروفن، نوع اتصال و قابلیت های جانبی متفاوت با یکدیگر هستند و شاید در نگاه اول تنوع بالا محصولات موجود در بازار شما را دچار سردرگمی کند. به همین دلیل شاید بهترین هدفون برای هر شخصی با افراد دیگر با توجه به کاربرد مورد استفاده متفاوت باشد.مهم ترین فاکتور در دسته بندی محصولات Headphone و Headset شاید نوع اتصال به کامپیوتر یا گوشی باشد که این محصولات را به دو دسته هدفون بی سیم و هدفون سیم دار نقسیم می کند.در هنگام خرید هدفون علاوه بر فاکتور قیمت به مولفه هایی نظیر کیفیت صدا (آمپدانس،حساسیت، بیس و …)، طراحی بدنه (ارگونومی) و نوع طراحی گوشی ها، برند و گارانتی، قابلیت مکالمه، کیفیت و نوع طراحی میکروفون، عمر باتری (در هدست های بی سیم) و نوع اتصال نیز توجه داشته باشید تا خرید بهتری را تجربه کنید همچنین اگر به دنبال خرید هدست برای بازی کردن هستید که علاوه بر کیفیت صدا، بدنه خاص و منحصر بفردی هم مدنظر شماست، توصیه ما خرید هدفون گیمینگ خواهد بود.نکته قابل توجه دیگر در مورد قیمت هدفون ارزان، اکثر قریب به اتفاق هدفون های ارزان عرضه شده با برند سونی (Sony)، جی بی ال JBL و بیتس (Beats) عرضه شده در سایت تنها لوگوی این شرکت ها بر بدنه درج شده (اصطلاحا کپی و های کپی) و با هدست های اورجینال و بسیار گران قیمت این شرکت ها متفاوت هستند.

معرفی فروشگاه اینترنتی

ما در پایان هر مقاله یک وبسایت را به شما معرفی می کنیم که فعالیت آن را می توان تایید کرد البته این نکته را باید در نظر داشت که تجربه هرشخص از خرید و بازدید از یک وبسایت به همان شخص اختصاص خواهد یافت و ما تجربه شخصی خود را از طریق این مقاله به شما انتقال خواهیم داد پخش تکنوسان ، به عنوان بزرگترین سایت خرید عمده و واردکننده‌ی محصولات جانبی موبایل و کامپیوتر ،پخش لوازم الکتریکی  کار پخش محصولات را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و تا کنون نامی شناخته شده در تمام کشور در حوزه پخش لوازم جانبی می‌باشد. شما می توانید از طریق لینک های موجود در همین مقاله و یا لینک پایانی به بخش مورد نظر خود در این وبسایت وارد شوید.

 





:: برچسب‌ها: قیمت هدفون خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: