معرفی بهترین سایت های صنایع دستی
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در اینجا بهترین های سایت های تفریحی را به شما عزیزان معرفی می نماییم. با ما همراه باشید و بهترین ها را بشناسید.

سایت گلیمو

 
 
https://canvas.mooc.upc.edu/eportfolios/1197/Home/About
 

صنایع دستی و کار هنری و کاردستی با هم فرق دارند. استفاده از صنایع دستی بیش از یک تزیین ساده است و کاربردهای مختلفی در زندگی روزمره ی ما دارد، اما کار هنری و کار دست بعنوان یک سرگرمی به شمار می رود. در کار هنری با کمک تکنیک خلاقیت محصولی بی نقص ساخته می شود. البته در دنیای ما از کلمات صنایع دستی و هنری به جای یکدیگر نیز استفاده های زیادی می شود. یکی از اصلی ترین خصوصیات صنایع دستی این است که دستاورد روح مردم با فرهنگ و سنت های گوناگون کشورهاست. به همین سبب نمی توان صنایع دستی را به عنوان یک کالا برای مبادله و فروش دانست. خصوصیات و آداب و روسم ملت ها در روح صنایع دستی دمیده شده است.

گیلیمو بعنوان فروشگاه صنایع دستی شمال غرب در آبان سال ۱۳۹۷ با هدف فروش دست بافته های اصیل منطقه تالش و آذربایجان با امکان ارسال به سراسر کشور راه اندازی شد. این فروشگاه اینترنتی صنایع دستی در اولین سال شروع به فعالیت خود در رویدادهای گردشگری همدان، اردبیل، رویدادهای جایزه فیروزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رویداد کارآفرینی اجتماعی وزارت کشور در تهران توانست به عنوان ایده و استارتاپ برتر برگزیده شود.

گیلیمو بازاری است برای هنرمندان خلاق جای جای استان اردبیل. شما در گیلیمو می توانید به طور مستقیم با هنرمند ارتباط برقرار می کنید و محصولاتشان را با مشاهده و بررسی بخرید.

 

سایت Luxara.Ir

 

 

هدف اصلی مجموعه ی لوکس آرا، حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس آرا در این راستای تلاش های زیادی را به کار بسته است تا از هنر دست ایرانیان عزیز حمایت کرده باشد. بدین منظور جهت معرفی کالاهای ساخته شده توسط هنرمندان صنایع دستی سنتی و مدرن، انواع محصولات مرتبط در این زمینه را عرصه ی فروش نهاده است. این گونه هنرمند و هنر ایرانی را به همه ی دنیا معرفی کرده و در بازار صنایع دستی ایران، جای خود را باز کرده است. وجود بسیاری از انواع کالاهای فیک در بازار، سبب شده تا گروه لوکس آرا، ترتیبی قائل گردد تا بتواند کالای اصل را از نوع تقلبی آن در زمینه هنر، تشخیص دهند.

از آنجایی که بسیاری از افراد هنرمند ایران عزیزمان، به دنبال جذب مشتری برای کار دست هستند و در ایران عزیزمان نیز تعداد افرادی که به هنر دست اهمیت می دهند بسیار کمتر از افرادی است که به غذا و خوراکی اهمیت می دهند، مجموعه ی لوکس آرا به دنبال فرهنگ سازی این مورد نیز می باشد. اینکه ارزش دادن به هنر ایرانی سبب افزایش ارزش به ریشه های تمدن ایران عزیزمان خواهد شد. از طرفی با وجود با ارزش دانستن هنر دست ایرانی، بستری برای ایجاد اشتغال برای همه ی افراد تشکیل خواهد شد. با این کارآفرینی ها و معرفی صنایع دستی ایران عزیزمان به همه ی جهان، لوکس آرا به هدف والای خود خواهد رسید. در این راستا از انواع روش های فروش و بازاریابی استفاده کرده است. می توانید لوکس آرا را در شبکه های اجتماعی زیر دنبال نمایید تا از این هدف مطلع گردید. همچنین با مطالعه و دنبال کردن وبلاگ و محصولات موجود در لوکس آرا نیز از موضوعات معرفی صنایع دستی ایران زمین، آگاه خواهید شد.

ارائه ی کالاهای اصل با کیفیت، یکی از افتخارات مجموعه ی لوکس آرا محسوب می شود. در راستای تحقق راستین این هدف، وجود صنایع دستی سنتی و مدرن بسیار در این مجموعه و فروش آنلاین آنها، گواهی بر این مطلب می باشد.

 

سایت دستاآوا

فروشگاه اینترنتی دستاوا حاصل فعالیت تیمی متشکل از جوانان پر ذوق و خلاق است که برای رونق بازار کسب و کار صنایع دستی ایران عزیزمان تلاش می کنند. سازندگان این سایت همواره بر این باورند که ارتباط نزدیک کابران باعث رشد و پیشرفت بیشتر این سایت می شود.

مشارکت در تولید، خرید، فروش و جذب سرمایه‌گذار محصولات صنایع‌دستی از عمده فعالیت های این مجموعه می باشد.

شما هم در کارگاهت مشغول کاری و وقت بازاریابی نداری؟ بهترین کار اینه که تولیداتت رو تو دستاوا ثبت کنی! در دستاوا محصولاتتون رو در صفحه‌ای به نام خودتان قرار می‌دهید و آدرس آن صفحه رو خودتان تعیین می‌کنید. دستاوا برای عضویت و ثبت محصول از شما هیچ مبلغی دریافت نمی‌کند.

سایت هنرمند

 

هنر من بیش از یک پلت فرم تجارت الکترونیک است. .هدف ما معرفی استعداد و کسب کار مستقل شما به خریداران و دیگر فروشندگان است. هنر من برای گسترش هنر و پشتیبانی از هنرهندان و کسب و کارهای کوچک و بزرگ و ارج نهادن به هنرمندان ایرانی مانند شما و به منظور بالا بردن سطح هنر در ایران بنیان نهاده شده است. به راحتیکسب و کار خود را رونق ببخشید.

محصولات خود را در معرض دید خریداران قرار دهید  و در طی چند مرحله کوتاه عضوی از شبکه فروش هنر من شوید:

 در سایت ثبت نام کنید، اطلاعات کاربری خود را ثبت نمایید، محصولات خود را با دسته بندی دلخواه خود وارد نمایید. و سپس با آپلود محصولات خود شروع کنید...

با وبلگ هنر من آشنا شوید، وبلاگ هنر من منتخبی از بهترین های بلاگ های هنرمندان و فروشندگان سایت هنر من و بلاگ های سایت های برتر دنیا است، هدف از گردآوری این بلاگ معرفی هنرمندان خلاق ایرانی و ایده دادن و کمک به این هنرمندان و فروشندگان می باشد.

سایت چاروق

 

در چارق می توانید بهترین و زیباترین صنایع دستی و دست سازه ها را بخرید، بفروشید و نحوه ساخت آنها را یاد بگیرید.

بازار و فروشگاه آنلاین صنایع دستی چارق در راستای رسیدن به اهداف خود که معرفی و ترویج استفاده از محصولات صنایع دستی ایرانی و حمایت از هنرمندان این عرصه است، در سال 1394 راه اندازی شد و در آذرماه 1394 بطور رسمی  آغاز به فعالیت و فروش اینترنتی محصولات به تمام نقاط کشور و جهان نمود. فروشگاه آنلاین چارق در صدد گسترش فعالیت خود در بازار جهانی و معرفی صنایع دستی ایرانی به سراسر دنیاست.

از سویی دیگر چارق در تلاش است با ارائه مطالبی مفید در باب صنایع دستی منبعی جامع برای علاقمندان و پژوهشگران این زمینه باشد و در عین حال در صدد تلفیق هنرسنتی و هنر مدرن و به روز کردن و کاربردی تر کردن صنایع دستی با تولیدات خاص قدم برمی داریم. فروشگاه آنلاین صنایع دستی چارق دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور می باشد که امری بر فعالیت قانونی این وب سایت می باشد که نتیجه آن اعتماد هرچه بیشتر  هنرمندان و مشتریان هنر دوست را در بر خواهد داشت.

همه مامی دانیم هنر ایرانی یکی از غنی ترین میراث هنری در تاریخ جهان است. هنر ایرانی دارای ویژگی ماندگاری است که آن را از سایر هنرهای جهان متمایز و مشخص می سازد که می توان این هنر زیبا را که امروزه به دلایل مختلف کمی از دیدگاه دیگر ملل دنیا دور مانده را بار دیگر نمایانتر نماییم، لذا با همین رویکرد  و با هدف حمایت از هنرمندان صنایع دستی و دست ساز ایرانی، سرزمینی را در وب بنیاد نهادیم به نام چارق که نامش بر گرفته از اصیل ترین صنایع دستی و دست سازه های ایران زمین است. وب سایت چارق مرجع دست سازهای خلاقانه و مکانی در وب است که هر ایرانی می تواند دست سازه و هنر و خلاقیت خود را به تمامی دنیا نشان دهد، آموزش دهد و به فروش برساند.





:: برچسب‌ها: معرفی بهترین سایت های صنایع دستی ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: