سئو در تسمینو
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برای اینکه از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کنید باید در صفحه اول نتایج جستجو گوگل باشید. در بخش قبلی ، هر دو روش بالا آمدن در نتایج گوگل را توضیح دادیم. هزینه های این دو روش نیز کمی تفاوت دارد که به صورت جداگانه شرح می دهیم. این عوامل موثر جزء تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت هستند که طی یک بازه زمانی بین ۴ تا ۶ ماه انجام می شود و حتی گاها ضروری است که این تکنیک ها مجددا انجام شود.


راهکار ششم به روز کردن محتوای وبسایت می باشد چونکه از نظر گوگل محتوایی که آپدیت نگردد دارای ارزش چندانی نمی باشد و محتوای با ارزش محتوایی می باشد که آپدیت و مداوم در حال تکامل باشد.

سپس نقشه سایت تان را در گوگل(یا هر موتور جستجوی دیگر) بارگذاری کنید. مهم بعدی در یادگیری و آموزش سئو وب سایت اهمیت فعال بودن سایت است. گوگل به راحتی متوجه فعال و یا فعال نبودن وبسایت ها میشود، و اگر سایتتان را رها کنید و در ان فعالیتی نداشته باشید گوگل هم کم کم نسبت به وب سایت شما بی اهمیت میشود.و این یعنی فاجعه!

تنها در صورتی می توانید بهترین عملکرد را از عبارات کلیدی دم بلند استخراج کنید که مجموعا تعداد زیادی از آن ها را در محتواهای خود به کار برده باشید. هوشمندانه ترین کار این است که با نیمی از هزینه ای که برای سئو خارجی سایت در نظر گرفته اید، آموزش تولید محتوا را شروع کنید و بعد از بارگذاری محتوای مناسب در سایت و سئو تسمینو رسیدگی به سئو داخلی، سپس به سمت سئو خارجی حرکت کنید.

هر یک از این ابزارها بینش متفاوتی در اختیار شما قرار می دهد. سئو داخلی برای وب سایت شما حیاتی است و باعث می شود که وب سایت شما به خوبی در گوگل ایندکس شود و همچنین کمک می کند کاربرانی که وارد وب‌سایت شما می شوند تجربه کاربری بهتری داشته باشند.

در بازه های زمانی متفاوت لینک بسازید، نه با سرعت و در زمان کوتاه. همچنین جالب است بدانید نتایج طبیعی نرخ کلیک بیشتری را نسبت به تبلیغات پولی به خود اختصاص داده اند. گوگل نیز به این موضوع اهمیت می دهد و سایت ها را از نظر سرعت بررسی کرده و در صورت موفق عمل کردن امتیاز مثبت به آن ها می دهد.





:: برچسب‌ها: سئو در تسمینو ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: