موشن گرافیک
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با استفاده از فتوشاپ می توانید مواردی مانند تغییر اندازه ی تصاویری که بیش از حد بزرگ هستند، شاید برای خیلی از افراد ، این سوال پیش بیاید که اصلا موشن گرافیک چیست ؟ امروزه موشن گرافیک ها یکی از ابزار های تبلیغاتی می باشند ، که بازار بسیار خوبی دارند .

تسلط بر نرم‌افزارهای مرتبط با موبایل، طراحی اپلیکیشن‌ها و موارد مشابه حتما موفقیت آمیز خواهد بود. به عنوان مثال اشکال موجود در یک ارائه یا پس زمینه یک فیلم آموزشی که برای توضیح بیشتر قرار می گیرند.

موشن گرافیک می تواند ایده های پیچیده را بصورت بصری به نمایش بگذارد:. موشن گرافیک ابزار بسیار قدرتمندی برای تولید یک ویدیوی آموزشی جذاب است. و روش تاثیر گذاری برای کمک به درک یک مفهوم است.

برای بعضی از برندها، انیمیشن‌های ۲بعدی و ۳بعدی شاید خیلی معمولی به نظر برسد. یکی از مزیت‌های موشن گرافیک این است که می‌توانید یک حس پیچیدگی در ویدیوتان ایجاد کنید. یعنی تو پکیج آموزش موشنتون توضیحات در مورد منونوها و … داده شده یا نه ؟ امیدواریم این ۱۵ ایده پست های اینستاگرام  به شما برای به کار گرفتن خلاقیت خود کمک کرده باشد.

اینستا این لینک‌ها ار فعال نمی‌کند، بهمین خاطر دیگر کاربران با دیدن این لینک‌ها نه می‌توانند آن ها را کپی کنند و نه می‌توانند با کلیک بر روی آن به آدرس مورد نظر بروند. اگر مایل هستید تعداد بیشتری پست بر روی صفحه ی تان بگذارید پست ها را با فاصله زمانی مشخص برای مثال ۱ ساعت ارسال کنید چرا که ارسال تصاویر زیاد و پشت سر هم تاثیر منفی بر روی فرایند پیشرفت صفحه ی شما خواهد داشت.

چیتوز با راه انداختن کمپین چیتوزیا، مصرف کنندگان خود را در یک گروه خاص قرار داده است و به آنها این حس را القا می‌کند که از بقیه جدا هستند. برای انتخاب زمان پست گذاشتن باید در نظر بگیرید که بسیاری از بزرگسالان کارمند هستند و از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر کار می‌کنند و صبح ها قبل از رفتن به محل کار، ابتدا به اینستاگرام می‌روند. این در حالی است که بیشتر دانشجویان و دانش‌آموزان بیشتر تا دیروقت بیدار می‌مانند و فعالیت آنها بیشتر در نیمه‌های شب است.پس ابتدا مخاطبان تبلیغ خود را بررسی کنید و ببینید بیشتر از کدام دسته هستند. البته این دسته ها نسبی هستند اما بهرحال انتخاب کردن زمان مناسب تاثیرگذار است.

در ابتدا تعریف کوچکی از موشن گرافیک را در متن زیر بخوانید:

خلاقیت در راه انتقال پیام و معرفی محصولات از طریق تولید موشن گرافیک تاثیر ویژه­ ای دارد. با ساخت موشن گرافیک خلاق و موثر با ایده و سناریوی جذاب می توان هر  مخاطبی را درگیر کرد. استفاده از سازه های ویژوال سه بعدی و طراحی موشن گرافیک خلاق و تاثیرگذار را به ما بسپارید.

اگر صفحه‌ی شما روی پروژه‌های جدی هنری یا تجاری متمرکز است، از کاربرد اموجی‌ اجتناب کنید؛ در غیر این صورت اگر صفحه‌ی شما درباره‌ی سرگرمی یا وقایع روز است، انتخاب چند اموجی محدود و به‌دقت انتخاب‌شده، می‌تواند به تعامل بهتر شما با مخاطبان کمک کند. برای ساختن یک بنر تبلیغاتی عالی نیازی در رجانیوز به هزینه کردن زیاد نیست. در واقع ساخت تبلیغات برای اینستاگرام کاملا رایگان است! تنها چیزی که شما خرج می‌کنید کمی زمان و انرژی است. حالا که مرحله قبل را با موفقیت انجام داده‌اید، می‌دانید که برای چه چیزی و چه کسی تبلیغ می‌کنید.





:: برچسب‌ها: موشن گرافیک ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: