3 تلویزیون پرفروش هوشمند سامسونگ در سال 2019
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برند سامسونگ در سال 2019 دوباره حماصه خلق کرد و با ارائه ی سه محصول خود توانست هم مشتریان جدید زیادی را جذب کند و هم طرفدارن خود را راضی نگه دارد.تلویزیون سامسونگ 65Q60R  ، تلویزیون سامسونگ 65RU7100  و سامسونگ 65RU7300  سه مدل محصولی بودند که همراه با قیمت فوق العاده مناسب و امکانات زیاد و جذابی که دارند ، توانستند علاقه مشتریان را به خرید تلویزیون قیمت مناسب سوق دهند.در ادامه به توضیح مختصری از این سه مدل می پردازیم.

 

تلویزیون سامسونگ 65Q80Rدر سال 2019 مجهز به امکانات پیشرفته شد و توانست در سری‌های Q خود کاربران زیادی را به خود جذب کند. این محصول از کیفیت تصویر  4K بهره می‌برد و تصاویری واضح و زنده را به نمایش می‌گذارد. تصاویری که با 3840×2160 پیکسل نمایش داده شوند بدون شک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این کیفیت تصویر خود به تنهایی می‌تواند وظیفه‌اش را انجام دهد اما به کمک فناوری‌های دیگر قابلیت‌هایش را افزایش داده و بهتر عمل میکند. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز،تکنولوژی Micro Dimming، از بین برنده نویز تصویر Digital Clean View، حالت Ambient، زاویه دید فوق‌العاده و فرمت استاندارد HDR مختص بخش تصویر بوده و هر کدام در راه نمایش برنامه‌هایی با وضوح بالا قدم بر می‌دارند. این تلویزیون با ضخامت بسیار باریک و با پایه وسط تولید و در اختیار شما قرار می‌گیرد. تلویزیون کیولد Q80R از توان صدای 20 وات و ساب ووفر 20 وات بهره می‌برد که در مجموع صدایی با توان 40 وات توزیع می‌شود. سیستم عامل تعبیه شده بر روی این محصول تایزن می‌باشد و با دسترسی‌های جذاب توانسته خود را تقویت و هر ساله با برنامه‌های جذاب‌تری ظاهر می‌شود. 65Q80R دارای سیستم عامل تایزن بوده و امکانات فوق العاده ایی را به نمایش می گذارد.

2) تلویزیون سامسونگ  65RU7100:

 

تلویزیون سامسونگ 65RU7100 از به روز ترین و مجهز ترین مدل هایی می باشد که شرکت کره ای سامسونگ آن را در سال 2019 روانه بازار جهانی کرد. همزمان با رونمایی از این مدل تلویزیون نظرهای بسیاری به سمت و سوی آن سوق داده شد چرا که با دیزاین فوق العاده شیکش در همان نگاه اول نظرات زیادی را به سمت خود جلب می کند. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ بر پایه 4K تعریف شده که آن هم به نوبه خود کیفیت بالا و دقت در تصاویر را به رخ می کشاند. در کنار سطح کیفیت تصویر 4K با امکانات خاص و ویژه ای همچون موتور پردازشگر تصویر UHD Engine، فناوری PurColor، استاندارد تصویر HDR و نیز سرعت رفرش تصویر 120 هرتز مواجه خواهید شد که در بخش های بعدی همین نقد و بررسی به شرح مفصل تر هر کدام پرداخته ایم. قسمت بستر نرم افزاری برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده که از طریق اینترنت به کمک Wi-Fi می توانید از صفحات مختلف وب بازدید به عمل آورید و در عین حال نیز به کمک سیستم عامل تایزن آن به محتوای مختلف دسترسی کامل داشته باشید. سیستم صدای تلویزیون 2019 سامسونگ از قدرت 20 وات بهره می برد که به کمک بلندگوهای دو کاناله آن می توانید از صدایی شفاف و گیرا برخوردار شوید. همچنین وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون سامسونگ کمک می کند تا برنامه ها به راحتی اجرا شوند. راه های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا به صورت هوشمند برای تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند که از میان آنها می توان به قابلیت ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi Direct، قابلیت Mirroring و همچنین DLNA اشاره کرد. همچنین به وسیله سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB نیز می توانید محتوای مختلف را از روی تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ 65RU7100 یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی کره ای محسوب می شود لذا اگر در ادامه و بخش های دیگر همین نقد و بررسی ما را همراهی کنید بدون شک این مدل تلویزیون به راحتی نظر شما را به خود جلب می کند. تلویزیونی سریع، قوی، هیجان‌انگیز، و از همه مهمتر، با کاربری آسان. تمامی محتوای مورد علاقه‌تان به کمک یک اسمارت هاب (Smart Hub) فوق‌العاده ساده در دسترس شماست. سامسونگ نیز درست مانند برندهای دیگر سیستم عامل منحصر بفرد خود یعنی سیستم عامل تایزن را برای تلویزیون های هوشمندش در نظر گرفت تا از این طریق کاربران بتوانند راحت تر به آنچه که می خواهند دسترسی پیدا کنند. در این میان تلویزیون سامسونگ 65RU7100 نیز به این نوع سیستم عامل مجهز شده استسیستم عامل تایزن مجهز به صفحه کاربردی Smart Hub  می باشد که سامسونگ از آن به عنوان یک نوع توپ هوشمند یاد می کند. به عبارتی این صفحه‌ به صورت کاملاً حرفه ای و کاربردی طراحی شده که کاربر را درست مانند یک نوع توپ غلتان در محتوای متنوع غرق می کند.

3) تلویزیون سامسونگ 65RU7300 :

 

تلویزیون سامسونگ 65RU7300 از به روز ترین و مجهز ترین مدل هایی می باشد که شرکت کره ای سامسونگ آن را در سال 2019 روانه بازار جهانی کرد. همزمان با رونمایی از این مدل تلویزیون نظرهای بسیاری به سمت و سوی آن سوق داده شد چرا که با دیزاین منحنی شکلش در همان نگاه اول نظرات زیادی را به سمت خود جلب می کند. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ بر پایه 4K تعریف شده که آن هم به نوبه خود کیفیت بالا و دقت در تصاویر را به رخ می کشاند. در کنار سطح کیفیت تصویر 4K با امکانات خاص و ویژه ای همچون موتور پردازشگر تصویر UHD Engine، فناوری PurColor، استاندارد تصویر HDR و نیز سرعت رفرش تصویر 60 هرتز مواجه خواهید شد که در بخش های بعدی همین نقد و بررسی به شرح مفصل تر هر کدام پرداخته ایم. قسمت بستر نرم افزاری برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده که از طریق اینترنت به کمک Wi-Fi می توانید از صفحات مختلف وب بازدید به عمل آورید و در عین حال نیز به کمک سیستم عامل تایزن آن به محتوای مختلف دسترسی کامل داشته باشید. سیستم صدای تلویزیون 2019 سامسونگ از قدرت 20 وات بهره می برد که به کمک بلندگوهای دو کاناله آن می توانید از صدایی شفاف و گیرا برخوردار شوید. همچنین وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون سامسونگ کمک می کند تا برنامه ها به راحتی اجرا شوند. از دیگر امکانات تلویزیون سامسونگ می توان به گیرنده دیجیتال DVB-T اشاره داشت که شبکه های داخلی را به نمایش در می آورد. راه های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا به صورت هوشمند برای تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند که از میان آنها می توان به قابلیت ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi Direct، قابلیت Mirroring و همچنین DLNA اشاره کرد. همچنین به وسیله سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB نیز می توانید محتوای مختلف را از روی تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ 65RU7300 یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی کره ای محسوب می شود لذا اگر در ادامه و بخش های دیگر همین نقد و بررسی ما را همراهی کنید بدون شک این مدل تلویزیون به راحتی نظر شما را به خود جلب می کند.این تلویزیون دارای سیستم عامل قدرت مند تایزن می باشد که می تواند امکانات فوق العاده زیادی را به کاربر ارائه دهد.





:: برچسب‌ها: تلویزیون پرفروش هوشمند سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: