نمایندگی سرفیس مایکروسافت
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در زندگی های امروزی کامپیوترهای شخصی و اسمارت فون ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارند به طوری که بدون استفاده از آنها نمی توان کارها و فعالیت های روزمره خود را انجام داد . در این جهت شرکت ها و کمپانی های بزرگی هستند که در زمینه ساخت کالاهای الکترونیک و دیجیتال مثل کامپیوتر های شخصی فعالیت می کنند . یکی از این برندهای محبوب برند مایکروسافت هست . بله مایکروسافت اسمی که هر فردی در این دوره زمونه حداقل یکبار به گوشش خورده . در این مقاله  ما قصد داریم درباره شرکت مایکروسافت و نمایندگی مایکروسافت در ایران صحبت کنیم . پس در این مقاله با ما باشید.

مایکروسافت : خدای کامپیوتر های شخصی

برند مایکروسافت به جرات میتوان گفت محبوب ترین برند کامپیوتری حال حاضر دنیا است . مایکروسافت یک شرکت چندملیتی است که دفتر اصلی آن در واشنگتن قرار دارد . این شرکت در 4 آوریل سال 1975 توسط بیل گیتس پل آلن تاسیس شد . مایکروسافت در زمینه های ساخت نرم افزار های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و فروش آنها ، ساخت و تولید قطعات کامپیوتری ، لپتاپ ها ، کامپیوترهای شخصی ،کنسول بازی ، گجت و….. فعالیت میکند . این برند شهرت اصلی خود را مدیون سیستم عامل های ویندوز و نرم افزار هایش هست .

مایکروسافت که در ابتدا کار خود را توسط دو دوست دوران کودکی به نامهای بیل گیتس و پُل جی. آلن با ساخت و فروش مفسر زبان برنامه‌نویسی بیسیک (Basic interpreters) برای «آلتایر» Altair شروع کرد، در اواسط دههٔ ۸۰ میلادی با طراحی سیستم‌عامل داس بر بازار سیستم‌های عامل رایانه‌های خانگی مسلط شد. شرکت، سهام خود را وارد بورس کرد که با افزایش ارزش سهام، چهار نفر، میلیاردر و حدود ۱۲٬۰۰۰ نفر از کارکنان مایکروسافت، میلیونر شدند.

محصولات مایکروسافت

مایکروسافت محصولات متنوعی در حوزه های مختلف دارد و الحق که تمام محصولات مایکروسافت چه محصولات نرم افزاری مانند آفیس چه سیستم عامل ویندوز10 که محبوب ترین سیستم عامل جهان هست چه  تبلت های سرفیس چه کنسول بازی ایکس باکس و………. همشون جزو بهترین ها هستند .

سرفیس انقلابی نوین در صنعت تبلت

سرفیس سری تبلت های برند مایکروسافت هست که کمی متفاوت با تبلت های موجود هست . سرفیس در واقع تنها یک تبلت نیس بلکه یک همه کاره به تمام معنا هست  به طوری که سرفیس تنه به تنه لپتاپ های امروزی می‌زند .

سرفیس پس از عرضه شدن توانست با اقتدار نه تنها تبلت های برند های دیگر را شکست دهد بلکه لپتاپ ها را هم شکست داد .

نمایندگی سرفیس مایکروسافت

سرفیس پس از شکست رقیب های خود به سرعت در سرتاسر ایران و جهان محبوب شد.

همچنین سرفیس بدلیل طراحی و دیزاین خاصی که دارد هر شخصی توانای عیب یابی و تعمیر آن را ندارد چرا که برای عیب یابی آن باید ادراک کامل از طراحی و سخت افزار سرفیس داشت .

نمایندگی سرفیس مایکروسافت با افتخار پس از سالها موفقیت در کسب رضایت کاربران سرفیس در کنار شما عزیزان است تا در زمینه فروش محصولات سرفیس و تعمیر و عیب یابی سرفیس شما را یاری کند.

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی سرفیس مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: