نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

مراکز زیادی سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات یخچال هیتاچی را انجام می دهند و  در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان زیادی می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ اگر گارانتی و ضمانتنامه یخچال هیتاچی شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با شرکتی که دستگاه شما را گارانتی کرده تماس حاصل فرمایید. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

مشکلات یخچال و فریزر هیتاچی

از مشکلات دیگری که برای یخچال هیتاچی به وجود می‌آید وجود قطرات آب در یخچال است که معمولاً وقتی دمای اتاق بالا باشد رخ می‌دهد. بهتر است با پارچه‌ای این قطرات خشک شوند. اگر دیدید که غذا در یخچال یخ میزند ابتدا تنظیمات دما را چک کنید و سپس اگر متوجه شدید که یخچال دچار مشکل شده است حتماً با نمایندگی هیتاچی تماس بگیرید.

تعمیرات و عیب یابی یخچال فریزر هیتاچی توسط تعمیرکارنمایندگی

هر یخچالی حتی هیتاچی با وجود کیفیت بسیار بالا، باز هم نیاز به استفاده از خدمات تعمیر خواهد داشت. تعمیرات و عیب یابی یخچال فریزر هیتاچی توسط تعمیرکار نمایندگی طول عمر یخچال شما را افزایش خواهد داد. در این بخش قصد داریم تا برخی از متداول ترین پرسش های مربوط به تعمیر این یخچال را از زبان تعمیرکار یخچال فریزر هیتاچی باهم مرور کنیم.

بررسی این عیب های متداول چند مزیت عمده برای کاربران به دنبال خواهد داشت:

در شرایط مشابه می توانید روش مناسب برای انجام تعمیر یخچال فریزر هیتاچی اتخاذ نمایید.

در صورت بروز این مشکلات تعمیرکار یخچال هیتاچی بهترین گزینه برای شما است.

شرکت ما تجربه تعمیر این مشکلات را دارا می باشد.

تعمیر یخچال فریزر خود را به دست افراد ناوارد نخواهید سپرد.

برخی از رایج ترین پرسش های های پیش آمده در مورد تعمیر یخچال فریزر هیتاچی:

  • سرد نکردن مناسب یخچال و فریزر
  • ایجاد سر و صدای زیاد در حین کار
  • یکسره کار کردن موتور و کمپرسور
  • خراب شدن لاستیک دور درب یخچال
  • موتور یخچال هیتاچی داغ کرده است.

برای انجام تعمیرات یخچال هیتاچی چه باید کنیم؟

  • فریزر هیتاچی منجمد نمی کند.
  • برفک زدن یخچال هیتاچی
  • کار نکردن فن یخچال هیتاچی
  • روشن نشدن یخچال
  • تعمیرات یخچال فریزر هیتاچی را به چه کسی بسپاریم؟
  • تعمیرکار مجاز یخچال هیتاچی را از کجا می توانیم پیدا کنیم؟
  • خراب شدن صفحه دیجیتالی یخچال هیتاچی
  • خراب شدن برد الکترونیکی یخچال هیتاچی
  • عمل نکردن سنسور یخچال هیتاچی

تعویض کمپرسوسر یخچال فریزر هیتاچی تخصص میخواهد و حتما باید توسط  تعمیرکار آموزش دیده و متخصص عیب یابی شود ، در نظر داشه باشید که اولین اشتباه آخرین اشتباه خواهد بود و استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیر مجاز میتوانید آسیب جبران ناپذیری به دستگاه شما وارد کند ، بنابراین با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی طبق استاندارد به تعویض موتور دستگاه خود بپردازید.

معرفی نمایندگی تعمیرات

در بالا به برخی از مشکلات و طریقه رفع آن ها و خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی اشاره کردیم و در ادامه قصد داریم به معرفی مجموعه ای بپردازیم نمایندگی یخچال هیتاچی است با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید. فیکس فریجدر با سالها تجربه در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی ، اکنون آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر انواع ماشین لباسشویی ، یخچال و فریزر و ماشین ظرفشویی در تهران می باشد.



:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال هیتاچی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری
همه چیز در مورد ورق تفلون  تفلون با نام ptfe sheet ، پلی مری است که در سال 1938 بطور تصادفی کشف شد. ورق تفلون نوع خاصی از ورق است که به علت ویژگی های خاصی که دارد در صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع نفتی و خیلی از صنایع دیگر کاربرد دارد. در ادامه این مقاله با وبلاگ ما همراه باشید.

ویژگی های ورق تفلون

ویژگی هایی از ورق تفلون که باعث متمایز آن از سایر ورق های صنعتی و مشابه شده عبارتست از: ضریب اصطکاک بسیار پایین، نچسب بودن آن، عایق بسیار خوب الکتریسیته آن، مقاوت در برابر نفوذ آب و رطوبت و اسید، حلال و انواع مواد شیمیایی و از همه مهمتر داشتن دامنه گسترده تحمل حرارتی از 200- درجه ساتتیگراد تا 280+ درجه سانتیگراد.
از آنجایی که این پلیمر بندرت توسط بدن انسان دفع میشود در پزشکی نیز کاربرد زیادی دارد و میتوانیم از آن در ساخت اعضای مصنوعی بدن انسان استفاده کنیم. پلی تترا فلورو اتیلن نام کامل شیمیایی ورق تفلون میباشد که در رنگ های مختلفی، عرضه میشود.
از آنجایی که چسابندن ورق تفلون به سطوح مختلف کار دشواری می باشد لذا برای حل کردن این مشکل با روش خاصی، سطح تفلون متخلل می شود و با استفاده از چسب های اپوکسی دو جزئی میتوانیم آن را به سطوح مختلفی بچسبانیم.
ورق تفلون دارای انواع خاصی از ورق می باشد که در ادامه درباره آنها صحبت خواهیم کرد. یکی از رایج ترین موارد استفاده این ورق در بحث صنایع ، صیقلی نمودن سطوح ابزارآلات صنعتی می باشد.
 
مزایا و معایب ورق تفلون
ورق تفلون خاصیت روانکاری و مقاومت شیمیایی بالایی دارد ، دارای دمای کاری گسترده ای است. خاصیت نچسب بودن و اصطکاک پایین از مزایای دیگر این ورق می باشد. این ورق، هیچ گونه حساسیتی به آب و رطوبت ندارد.
مقاومت در برابر اسید و باز، مقاومت دی الکتریک بالا و ضربه پذیری آن، از دیگر ویژگی های مثبت این ورق محسوب میشود.
یکی از معایب این ورق، این است که وزن مخصوص بالایی دارد و همین خاصیت باعث افزایش قیمت این پلیمر شده است. از معایب دیگر این ورق میتوان گفت که ورق تفلون استحکام مکانیکی پایینی دارد بطوریکه حتی در دماهای بالا، فرایند پذیری مشکلی دارد. نکته اینکه گازی که در اثر سوختن این ورق به وجود می آید در دماهای بالا دارای خاصیت سمی و بسیارخطرناکی می باشد.
 
کاربرد ورق تفلون
 
ورق تفلون از وسایل خانگی گرفته تا طیف گسترده ای از صنایع و حتی در سفینه های فضایی کاربرد دارد. در انواع صنایع از جمله پزشکی، صنایع هوایی و موشکی ، صنایع شیمیایی، صنایع نفتی و انواع صنایع دیگر کاربرد دارد. از این ورق در شیرآلات، قطعات پمپ ها، عایق سیم ها و انواع روکش های سطحی و …نیز استفاده می شود.
 
انواع ورق تفلون
 
ورق تفلون دارای انواعی از ورق می باشد که هر کدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارا می باشند. از جمله این ورق ها، ورق تفلون خالص می توان نام برد؛ این ورق رنگش بصورت طبیعی به رنگ سفید یخچالی میباشد.
این ورق گستره دمایی گسترده ای(260- تا 280+) را تحمل میکند و ضخامت آن تا 50 میلی متر هم میرسد. این ورق در بازار به دو صورت رول و شیت موجود است.
بیشترین کاربرد ورق تفلون خالص در صنایع برودتی است که در آنجا دارای بهترین عملکرد میباشد بطوریکه هیچ گونه شکستی را از خود نشان نمی دهد.
ویژگی مثبت دیگری که ورق تفلون خالص دارد این است که ضریب سایش بسیار پایینی در انواع دیگر ورق ها دارد و همین ویژگی باعث شده که در جاهایی استفاده شود که امکان روانکاری در آنجا وجود ندارد و یا اصلا امکان پذیر نیست.
 
دومین ورق تفلون، می توان به ورق تفلون کربن اشاره کرد. این ورق رنگش در بازار مشکی می باشد و نسبت به ورق تفلون خالص ویژگی های نسبتا بهتری دارد.
ورق تفلون کربن با کربن و گرافیت تقویت شده است. مزایایی که این ورق نسبت به تفلون خاص دارد این است که ورق تفلون کربن، مقاومت سایشی بهتری در سرعت های بالاتری دارد. و همچنین در هنگام فشار مقاومت حرارتی بالاتری را نسبت به تفلون خالص از خود نشان می دهد.
 
اما این ورق در مقایسه با ورق سفید تفلون قیمت بالاتری دارد و در مقابل اسید و باز و برخی از حلال ها مقاومت کمتری را نشان می دهد. از ورق تفلون کربن در ساخت انواع بوش ها، واشرهای تحت فشار و پیستون و غیره استفاده میشود. نوع دیگری از ورق تفلون، ورق تفلون گرافیت میباشد.
 
این ورق با اضافه کردن ترکیباتی مانند کرن و گرافیت به تفلون ساده به دست می آید. از این ورق در محیط های کاری که احتمال آن هست که فشار زیاد منجر به تغییر فرم شود استفاده میشود. همچنین این ورق بعلت دارا بودن تبادل حرارتی و الکتریکی بالا، مناسب برای قطعاتی هستند که در سرعت بالا کار می کنند.
 
ورق تفلون کربوگرافیت
 
در تولید باند الاستیک و بلبرینگهای سرعت بالا از این ورق استفاده می شود. نوع دیگری از ورق های تفلون، ورق تفلون کربوگرافیت است. کاربرد اصلی این ورق در ساخت کلیه قطعات صنایع پتروشیمی می باشد. از آنجایی که این ورق مقاومت حرارتی بالایی دارد در فیلترها و سایر قطعاتی که نیاز به تحمل حرارتی بالایی دارند استفاده میشود.
 
ورق تفلون گلاس و ورق تفلون برنز، از انواع دیگر ورق تفلون می باشند. ویژگی مهم ورق تفلون گلاس، مقاومت بسیار بالایش در برابر آب و فشار می باشد. از ورق برنز معمولا در سیستم های هیدرولیک استفاده میشود.
 
ورق تفلون یا پلی تترا فلوئورواتیلن از زنجیره اصلی کربن که به هر کربن آن دو اتم فلوئور متصل شده است تشکیل شده است.
 
این ورق اغلب بعنوان پوشش سطحی نچسب استفاده میشود. تفلون دارای ویژگی های مثبت فراوانی است از جمله این ویژگی ها این است که در برابر اشعه یو وی مقاومت بالایی دارد و به مرور زمان خاصیت خود را از دست نمی دهد. ورق تفلون در برابر رطوبت هوا هیچ گونه حساسیتی ندارد و دارای مقاومت الکتریکی بالایی میباشد. خاصیت نچسب بودن، مقاومت در برابر ضربه و اصطکاک پایین از دیگر ویژگی های این نوع ورق میباشد. با توجه به ویژگی های بالای این ورق، میتوان گفت که ورق تفلون دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف میباشد. از جمله کاربردهای ورق تفلون عبارتست از، ساخت انواع قطعات صنایع پتروشیمی، انواع آب بندها، و سایر قطعاتی که نیاز به حرارت بالا دارند و غیره
 


:: برچسب‌ها: ورق تفلون ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

گرم نشدن مایکروفر یکی از مشکلات بسیار مهمی می باشد که بروز این علت به موارد بسیاری بستگی خواهد داشت. در هرخانه و آشپزخانه‌‌ای چند سالی می باشد که دستگاه مایکروفر جای خود را باز کرده است و به عنوان یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم برقی خانگی در دسترس همه‌ی افراد منزل جهت گرم کردن و یخ‌زدایی مواد غذایی می‌باشد. کیفیت و سرعت بسیار بالای این دستگاه در گرم کردن مواد غذایی سبب شده است تا انتخاب اول افرادی باشد که زمان بسیاری برای آماده‌سازی کردن غذا نخواهند داشت. از گرم نمودن نان صبحانه گرفته تا پختن پیتزا برای شام یا آماده نمودن یک کیک فوق العاده خوشمزه برای میان وعده، همه و همه با استفاده از ماکروفر امکان پذیر می باشد. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

دلیل گرم نشدن مواد غذایی در انواع مایکروفرها چیست؟

زیاد پیش آمده است که مشتریان از گرم نکردن مناسب مواد غذایی در مایکروفر شکایت دارند. عوامل متعددی سبب پیش آمدن این مشکل در مایکروفر شده است.

با استفاده از مایکروفر در طول زمان ممکن می باشد برخی از قطعات آن دچار خراب شدن گردد و عملکرد دستگاه را با مشکل زیادی مواجه نمایند. تعمیر کردن لوازم خانگی ازجمله تعمیر مایکروفر نیازمند دانش و تخصص تعمیرات می‌باشد و باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص صورت بگیرد و نباید دستگاه خود را جهت تعمیرات و عیب یابی کردن به مراکز نامعتبر تحویل نمایید. مشکل گرم نکردن مایکروفر ممکن می یاشد به دلایل زیاد و مختلفی رخ بدهد و برای عیب یابی کردن آن در خانه موارد مختلفی را میتوانید مورد بررسی قرار دهید.

 

دلایل مهم داغ نشدن مایکروفر

1. سوختن ویا خرابی لامپ مگنترون یا همان لامپ اشعه

لامپ مگنترون یا لامپ اشعه قطعه فوق العاده مهمی در مایکروویو می باشد که در محیط دستگاه سبب آزادسازی و تولید کردن اشعه مایکروفر می‌گردد. مایکروفرها هرچه زمان بیشتری روشن بمانند، لامپ اشعه برای مدت بیشتری روشن باقی می‌ماند و اشعه زیادتری به مواد خوراکی و غذایی نفوذ می‌نماید.

 

2. خراب شدن ترانس

ترانس در هر مایکروفری قرار دارد که انرژی مگنترون را برای تابش و تولید نمودن امواج آن در محیط مایکروفر تامین مینماید. این دستگاه حرفه ای که از تعداد زیادی سیم‌‌پیچ‌های متعدد و خازن تشکیل شده است با تولید کردن انرژی فوق العاده بالای ولتاژ در مایکروفر به لامپ اشعه کمک می‌نماید تا وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام دهد.

 

3. خراب شدن برد مایکروفر

در مایکروفر برد یک قطعه الکترونیکی می باشد که به عنوان مغز دستگاه عمل می‌نماید. از طریق الکتریسیته این قطعه به قطعات مختلف مایکروفر دستور شروع و پایان عملکرد را خواهد داد. خراب شدن برد دستگاه سبب می‌گردد تا فرمان اشتباهی به لامپ مگنترون یا ترانس ارسال گردد و تولید و انتشار نمودن اشعه ماکروفر با مشکل روبرو خواهد شد.

 

4. خراب شدن خازن مایکروفر

یکی از قطعات مهم در مایکروفرها خازن می باشد. عملکرد صحیح و درست خازن سبب گرم کردن یکنواخت و مناسب مایکروفر می شود، برای مگنترون دیود ولتاژ و خازن را بالاتر برده تا مگنترون بتواند به بهترین نحو مواد غذایی را گرم نماید. نیم سوز یا خراب شدن خازن سبب گرم نکردن مناسب مایکروفر می گردد. از ساده ترین راه های تشخیص خراب شدن خازن مایکروفر به موارد زیر میتوان اشاره نمود :

تایمر - دکمه ها- زمان سنج و سایر قسمت های مایکروفر به درستی عمل می نمایند اما مواد غذایی گرم نمیشود.

5. سوختن یا خراب شدن دیود مایکروفر

در ماکروفر، دیود موجود برای خنثی نمودن ولتاژ با خازن عمل می‌نماید، که برای تغذیه مگنترون لازم و ضروری است. اگر دیود از کار بیوفتد و یا بسوزد، ماکروویو دیگر تغذیه نمی‌گردد و در نتیجه نمی‌تواند مواد غذایی را گرم نماید.

تبدیل توان AC را به DC با کمک دیود خروجی انجام می‌گیرد و ولتاژ را تقریبا 2 برابر می‌نماید. توسط مگنترون این ولتاژ سبب میگردد که مواد غذای شما را کاملا گرم نماید.

 

6. خراب شدن سوییچ درب مایکروفر

 

ماکروفرها دارا 3 یا 4 سوئیچ درب می باشند. برای اطمینان نمودن از بسته شدن کامل درب این سوئیچ ها طراحی شده اند و هنگام بسته بودن درب فعال میگردند. این مکانیسم ایمنی در واقع برای مایکروفر است تا هنگام باز شدن درب هیچ اشعه مضری ایجاد نکنند.

علائم مهم ضعیف شدن مایکروفر چیست؟

مواردی راکه در بالا برای شما کمک ذکر نمودیم تا عیب و ایراد مایکروفر خود را درخانه پیدا کنید البته موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که باید توسط متخصصان تعمیرات مورد بررسی قرار بگیرد از قبیل: بررسی نمودن شکستگی آهنربای لامپ مگنترون، خرابی یا سوختگی لوله اشعه آن و مشکلاتی مربوط به سیم کشی مگنترون.که این موارد تنها توسط تعمیرکار متخصص و حرفه ای قابل عیب یابی و بررسی می باشد.

تعمیر کردن مایکروفر کار ساده‌ای نیست و نیازمند تخصص می باشد ، بهتر می باشد از بدست گرفتن انبردست و پیچ گوشتی جهت تعمیر خودسرانه خودداری نمایید و بصورت آنلاین می توانید در کمتر از ۵ دقیقه از تعمیرگاه های معتبر درخواست تعمیرکار دهید تا بصورت رایگان پیک تعمیرخونه نسبت به دریافت مایکروفر خراب شده‌ی شما اقدام نمایند و پس از تعمیر کردن مجددا بصورت رایگان مایکروفر شما را همراه با ضمانت نامه شرکتی درب خانه تحویل نمایند.

چرا مایکروفر به خوبی غذا را گرم نمی‌کند؟

مایکروفر دستگاهی می باشد که کشف امواج و پیشرفت تکنولوژی سبب حضور آن در میان لوازم برقی آشپزخانه گردیده است. این دستگاه بی نظیر می‌تواند با کمک اشعه مایکرو در کسری از ثانیه غذای شما را با سرعت شگفت‌انگیزی بسیار داغ نماید. اشعه مایکرو نوعی موج می باشد که در طیف امواج الکترومغناطیس به طول 2450 مگاهرتز می‌رسد قرار گرفته است.

قابلیت نفوذ امواجهای مایکروفر به ذرات آب، چربی و روغن را دارند و همچنین سبب برانگیختگی ذرات و اتم‌های موجود در غذا خواهند شد و به این ترتیب مواد غذایی داخل دستگاه مایکروفر شروع به گرم شدن می‌نمایند. به همین دلیل عدم گرم شدن مایکروفر به عملکرد اشعه‌ها مربوط می باشد.

 

 

تعمیرات تخصصی ماکروفر برند بکو در منزل ویا محل مورد نظر

تعمیرات ماکروفر بکو در منزل و محل مورد نظر

بکو یک کمپانی اروپایی می باشد که از کیفیت فوق العاده و فروش بسیار بالایی در جهان برخوردار است جهت تعمیرات ماکروفر برند بکو می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تک لند در تهران تماس بگیرید.

تعمیرات ماکروفر کنوود در منزل و محل مورد نظر

کنوود یک شرکت ژاپنی می باشد که در شهر بزرگ توکیو ژاپن واقع گردیده است، جهت تعمیرات ماکروفر کنوود خود با  مرکز تعمیرات تخصصی ماکروفر کنوود تماس بگیرید.

تعمیر ماکروفر اسنوا در منزل و محل مورد نظر

اسنوا یک مارک معتبر تولید کننده‌ی محصولات خانگی در کشور ایران می باشد، این کمپانی بزرگ یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است، جهت تعمیرات ماکروفر برند اسنوا می توانید با مرکز تعمیرات تخصصی تک لند سرویس  تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیرات تخصصی ماکروفر کنوود

نمایندگی تعمیرات تک لند سرویس با تاکید بر دانش فنی و تخصصی تعمیرکاران و انتخاب متخصصان نمونه همواره در تلاش جهت ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و ایجاد یک بستر فوق العاده مناسب جهت رفاه حال مشتریان می‌باشد، این نمایندگی با راه‌اندازی شعب متعدد سعی در ارائه خدمات تعمیر ماکروویو کنوود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اقصی‌نقاط تهران و حومه را داشته و دستگاه شما را به‌سرعت سرویس و تعمیر خواهد کرد؛ بنابراین تعمیرات ماکروفر کنوود خود را به نیروهای زبده ما در نمایندگی تعمیرات ماکروفر در تهران بسپارید و در زمان و هزینه‌های پرداختی صرفه‌جویی کنید؛ چراکه تعمیرکاران ما باکیفیت‌ترین خدمات را با قیمتی منصفانه مطابق با تعرفه‌های مصوبه از سوی نهاد نظارتی (اتحادیه) ارائه خواهند داد؛ همچنین به جهت اطمینان خاطر شما عزیزان کلیه خدمات و قطعات مورداستفاده توسط تکنسین دارای ضمانت‌نامه ۶ ماهه‌ای می‌باشد که در پایان فرایند تعمیر به شما عزیزان تقدیم خواهد شد، بی شک بهره‌مندی از ارائه این خدمات سبب افزایش اعتماد مشتریان و جلب رضایت آن ها خواهد شد.

 

ارائه خدمات تعمیر و سرویس‌دهی در نمایندگی تعمیرات تک لند سرویس

1) عیب‌یابی صحیح و بررسی دقیق ماکروفر

2) تعمیر و سرویس دهی ماکروفر در محل مورد نظر

3) داشتن نیروهای متخصص و با سابقه تعمیرات ماکروفر در تهران

4) نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در تهران

5) سرعت فوق العاده بالای ارائه خدمات تعمیر مایکروفرکنوود

6) به‌کارگیری قطعات اورجینال و اصلی کنوود

7) ارائه ضمانت نامه ۱۸۰ روزه تعمیرات و قطعات مایکروفرکنوود

8)تعمیرات مارک کنوود با منصفانه‌ترین نرخ مطابق با تعرفه مصوبه از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی

9) ارائه نمودن فاکتور رسمی و معتبر تعمیرات مایکروویو در تهران

10) اعزام فوری تیم تعمیرکاران متخصص ماکرووفرکنوود به منزل و محل مورد نظر

11) پشتیبانی و پیگیری به صورت شبانه روزی

12) بررسی کیفیت و نظرسنجی و همچنین رضایت مشتریان

 

دلایل اصلی مراجعه متقاضیان جهت تعمیرات تخصصی مایکروفر برند کنوود :

1)  گرم نشدن مواد خوراکی

2)  عدم باز شدن درب مایکروویو

3) خاموش شدن اتوماتیک مایکروفر بعد از چند ثانیه

4) عدم روشن شدن لامپ روشنایی مایکروویو

5) داشتن ایرادات و یا عمل نکردن درست و صحیح تایمر مایکروفر

6) تولید صدای بسیار زیاد به هنگام داغ شدن

7) عدم چرخش سولاردام یا سینی ماکروفر

8)  جرقه زدن به هنگام عملکرد مایکروفر

9)  روشن شدن اتوماتیک مایکروفر

10)  خراب شدن میکروسوییچ ها و عدم بسته شدن درب مایکروفر

11)  عدم جلو رفتن برنامه تنظیم گردیده

12)  مشاهده نمودن پیغام های خطاء و یا آور

13)  عدم روشن شدن نمایشگر و مایکروفر 

 


:: برچسب‌ها: ماکروفر ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

Once you have come up with an article, you must get it online and get people to read it. This isn't always simple. There are various options that can help you find a target audience for your content. Read on for great advice on the best way to find an audience.

Do not write a blog post and then walk away. Sometimes the conversations that can happen in the comments of a post can earn you more money than your main content. Readers are much more likely to return to a site where they can converse with the content provider. You will build trust and return visitors.

Be mindful of where you host your articles. Google recently changed its algorithm to penalize "low quality content farms." Certain article hosting sites such as eHow and Squidoo, appear to have been affected. While article directories are a good supplementary source of back-links, host your articles on your own site if at all possible.

Be very personable when you write for your readers. It isn't always necessary that you use words like "I" or "me". But, you do want to come across to your readers as a real person. You need to take extra care to ensure that your readers understand that you aren't just some company looking to profit. You are, but they need to see you in a softer light.

Research your writer. If you outsource your writing to another person, check up on them consistently. You need to be sure that their writing is unique and original. Use a search engine to check out pieces of their work, as you do not want to include your name on something copied or unoriginal.

Work on your word count. A good article should not be too long to be entertaining, or too short to be informative. Different article directories want different sized articles as well. Most look for articles between three hundred to eight hundred words, so if you consistently stick with five hundred, you should be fine.

Be a seamless streamer. Every article should have a call to action at the end of it, but many times they are far too obvious. Your article should flow directly into the call to action without your readers ever realizing it is happening. Practice doing this until it becomes natural for you.

Be sure to prepare a new resource box for each article and vary your links. It is important that you have back-links to the pages you want to promote. If you submit your articles to directories, the resource box is of the utmost importance. If you submit your articles to blog networks your anchor text links are most important. If you use the same resource boxes and back-links for all your articles, they will not appear unique to search engines.

Including pictures or images with your article is a great way to attract more attention. Readers love to have a visual accompaniment to the text they are reading. Be sure that the image you are using is one that you have permission to use, however, and host your images on your own account instead of hotlinking.

Giving your readers exactly what they want is a great way to increase your traffic and sales in article marketing. Take the necessary time to figure out your niche audience. Once you realize what they want, make sure that you're constantly working to deliver it to them. Stay sharp and focused and on point.

Make your article title contain an immediate promise to your reader. People are always looking for information to solve a problem. If you add "5 ways to fix (insert problem), your article will grab much more traffic than a less action-oriented title. Let readers know you have information they want, and all they have to do is read through your article to get it.

Get some emotion into your article. Write a compelling title that evokes happiness, anger, sadness, or another emotion that draws them into reading your article. People don't want to be bored! Find a way to attach emotion to your message -- make it personal, and people will read it and identify.

A good article marketing tip is to put our articles consistently. Readers will get annoyed if they're following your articles and you're being inconsistent. Try to shoot for at least four articles a week. This will keep your readers happy and it will help insure your success.

Set up a suggestion box on your website for topics that your regular readers might want to see. Encourage regular visitors to your website to submit requests. Then you can fulfill their curiosity by writing articles on their chosen topics yourself or hiring good writers to provide diversity to your website. Your responsiveness will encourage your readers and customers to stay loyal to you and your product or service.

Your article title is the first thing a reader sees and is vitally important to your article's success. Your title should grab the readers' attention and let them know what your article is about. You want the title to be interesting enough to encourage people to continue reading and click through to your website.

Only submit your articles to the top 10 article marketing sites. This gives you the most bang for your buck. These directories will give you the best traffic from your links. You will also get the highest amount of traffic from these sites. Website owners also look on these sites to find content for their own sites.

Write your articles using keywords with less competition. This gives you a much better chance of hitting the first page of Google with these articles. If you use more popular keywords, your articles might never make it to the first few pages of Google results, meaning you won't get much traffic at all.

As was stated earlier, you not only need the article, you need the readers to be able to find what you have written. Finding this readership may feel difficult at first, but with time and practice, it becomes much easier. Use the information you learned here, and you can grow your audience.



:: برچسب‌ها: Article Marketing ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت لنوو با نام اصلی لجند توسط لیو شوانژی در سال 1984 میلادی تاسیس شد.

مراکز اصلی این شرکت در شهر پکن چین و کارولینای شمالی آمریکا واقع شده است تا آن را نیز مانند بسیار دیگری از شرکت های تولید کننده ی موفق دنیا به عنوان یک شرکت چینی بدانیم. در ادامه با ما همراه باشید
اولین موفقیت شرکت لنوو در سال 1993 و به پیشی گرفتن از برند های مطرح داخلی چینی یعنی ای اس تی و کامپک در تولید انواع کامپیوتر های خانگی بر می گردد.
کیفیت بالا و استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب در تجهیزات تولید شده توسط لنوو باعث شد تا آینده ی بسیار خوبی برای این شرکت در همان سال های ابتدایی تصور شود.
موفقیت های لنوو در زمینه ی تولید انواع رایانه های شخصی تا سطح قاره های آسیا و استرالیا ادامه داشت تا جایی که در سال 1999 به عنوان بهترین تولید کننده ی این منطقه شناخته شد.
همین موضوع باعث شد تا لیو شوانژی به فکر ایده های جدید و خلاقانه در ساخت محصولات خود افتاده تا بتواند تمامی بازار های جهانی را در سیطره ی خود در آورد.
به همین دلیل در سال 2003 نام شرکت به از LEGEND به Lenovo  که به معنای خلاقیت و نوین بودن می باشد تغییر پیدا کرد.
در سال 2005 شرکت لنوو با توجه به استفاده از استراتژی ادغام، توانست شرکت آی بی ام را که در زمینه ی فروش رایانه های شخصی به ضرر های کلانی رسیده بود، دوباره به سوددهی رساند.
موفقیت های شرکت لنوو
موفقیت های لنوو همچنان در زمینه ی تولید انواع رایانه های شخصی و تجهیزات دیگر با توجه به نوآوری و خلاقیت هایی ارائه شده، ادامه داشت تا جایی که در سال 2010 به عنوان چهارمین غول جهانی در زمینه ی فروش کامپیوتر های شخصی با عدد باورنکردنی 9.14 میلیون واحد رسید.
اما این پایان کار لنوو و لیو شوانژی نبود و آن ها در سال 2012 با تلاش بیشتر و به کار بردن استراتژی های تولید و فروش مختلف توانستند به مقام دوم برترین تولید کننده ها و میزان فروش کامپیوتر های شخصی در دنیا برسند.
طبق آمار و اعداد به دست آمده، لنوو پس از اچ پی با فروش 13.8 میلیون کامپیوتر شخصی به نقاط مختلف دنیا توانست در رتبه ی دوم قرار بگیرد.
در سال 2013 لنوو با جذب مشتریان بیشتر توانست در رده ی اول این رتبه بندی برای فروش کامپیوتر های شخصی برسد.
محصولات شرکت لنوو
از انواع محصولات تولید شده توسط شرکت لنوو می توان به تولید انواع تلفن های هوشمند همراه، لپ تاپ، کامپیوتر های شخصی، انواع تبلت، تلویزیون های خانگی، دوربین های دیجیتال، لوازم جانبی و سخت افزاری کامپیوتر های شخصی و … اشاره نمود.
شاید مهم ترین دلیل تاخیر در روند رشد شرکت لنوو را بتوان عدم آگاهی بنیانگذار و طراحان شرکت برای استفاده از استراتژی های مختلف دانست.
اما امروزه لنوو را می توان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های جهان در زمینه ی تولید محصولات عنوان شده دانست.
کیفیت بالای محصولات در کنار خدمات پس از فروش ویژه ای که ارائه می کند توانسته است شرکت لنوو را به عنوان یک رقیب جدی برای غول های جهانی مطرح نماید.
تولید انواع تلفن های همراه
شرکت لنوو در سال 2008 بخش تولید تلفن های همراه و تبلت خود را به فروش گذاشت تا از این طریق بتواند تمرکز بیشتری روی تولید رایانه های شخصی بگذارد.
اما آینده نگری و پیشرفتی که در این محصولات نیاز می شد باعث  شد تا فقط یک سال بعد دوباره لنوو به سراغ تولید تلفن های همراه و تبلت با برند خود برود.
تلفن های هوشمند لنوو در سال 2012 وارد بازار رقابت با برند های مطرح جهانی شدند.
کیفیت بالا در کنار نوآوری و خلاقیت در ساخت و امکانات باعث شد تا در همان سال ابتدایی شاهد پیش گرفتن تلفن های همراه هوشمند شرکت لنوو از تلفن های همراه برند اپل در کشور چین باشیم.
مهندسان و طراحان شرکت در همان سال های ابتدایی تولید تلفن های همراه هوشمند اعلام کرده اند که در صورت نیاز مشتریان، تلفن های همراه شرکت لنوو را با سیستم عامل ویندوز تولید و عرضه می کنند.
هدف گذاری اصلی لنوو برای حضور در بازار های جهانی، پیشی گرفتن از برند مطرح سامسونگ در تولید انواع تلفن های هوشمند و تبلت می باشد.
نوآوری ها و موفقیت ها در تولید لپ تاپ های لنوو
شرکت لنوو را امروزه یکی از موفق ترین و محبوب ترین برند ها در زمینه ی تولید انواع لپ تاپ ها می دانیم.
ادغام با شرکت آی بی ام باعث شد تا لنوو به عنوان یک تولید کننده ی لپ تاپ در کشور چین به شهرت بسیار زیادی برسد.
تولید تولید لپ تاپ های IdeaPad که در سال 2008 توسط تیم تحقیق و توسعه ی شرکت صورت گرفت باعث شد تا لنوو به محبوبیت مناسبی در میان مشتریان دست پیدا کند.
از دیگر موفقیت ها و خلاقیت های لنوو را می توان تولید لپ تاپ های سری IdeaPad Yoga 13 و Lenovo Yoga 2 Pro  که از ویژگی های منحصر به فردی مانند جدا کردن کیبورد و برگشتن کامل صفحه نمایش دستگاه برای تبدیل شدن به تبلت بهره مند بودند.
تمامی کاربران می توانند به مرکز ما به عنوان نمایندگی لنوو برای تعمیر لپ تاپ گوشی و تبلت های خود مراجعه کنند .


:: برچسب‌ها: لنوو ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر برای تعمیرات لپ تاپ ایسر خود با دغدغه ‌های روبرو هستید و نمی دانید کدام مرکز را به عنوان یک مرکز معتبر و مرجع انتخاب کنید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید تا با خدمات ویژه ای که نمایندگی ایسر در این زمینه ارائه می‌دهد آشنا شوید.

 
این خدمات به گونه ای است که هیچ مشتری نمی تواند به راحتی از کنار آن آب گذشته و به خاطر هزینه کمتر و یا استفاده از خدماتی که به هیچ وقت صرفه اقتصادی ندارد به سراغ دیگر فروشگاه ها و یا مراکز غیر معتبر برود. با وبلاگ ما همراه باشید
 
استفاده از تیم فنی بسیار با تجربه و با دانش
برای تعمیرات لپ تاپ ایسر همواره عوامل مختلفی باید در کنار هم چیده شوند تا با کیفیت بالای خدمات ارائه شده باشند.
 
یکی از مهمترین عوامل در کنار استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته، استفاده از نیروی فنی و تخصصی است.
 
نمایندگی ایسر سعی کرده است بهترین و مجرب ترین کادر تعمیرات لپ تاپ ایسر را از سراسر کشور جمع کرده تا بتواند از دانش آنها برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان استفاده نمایید.
 
این تیم فنی با سخت افزار و نرم افزار تمامی مدل های لپ تاپ های ایسر به خوبی آشنایی داشته و همچنین با گذراندن کلاس های مختلف از بروز ترین تجهیزات مورد استفاده در این دستگاه ها و دانش مورد نیاز برای تعمیر آنها نیز آگاهی پیدا می کند.
 
البته همانطور که می دانید تنها استفاده از تیم فنی تخصصی نمی تواند منجر به بالا رفتن کیفیت خدمات ارائه شده شود و به همین دلیل نمایندگی ایسر سعی کرده است تا با استفاده از تجهیزات به روز و بسیار پیشرفته گام بلندی را در راستای ارتقای کیفیت این خدمات بردارد.
این یعنی اگر شما این مرکز را برای تعمیر لپتاپ خود انتخاب نمایید، می‌توانید به راحتی از خدمات ویژه ای که در نظر گرفته شده است استفاده نمایید.
 
عیب یابی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه
در تعمیر لپ تاپ ها و لوازم دیجیتال که دارای قسمتهای مختلف سخت‌ افزاری و نرم‌افزاری هستند عیب‌یابی دستگاه می تواند در اولویت بسیار مهم قرار داشته باشد.
 
زمانی که عیب یابی دستگاه به خوبی انجام شود، فقط قسمت های درگیر و خراب شده در دستگاه مورد بررسی و تعمیر قرار گرفته و صدمه یا خرابی برای دیگر قسمتها به وجود نخواهد آمد.
 
متاسفانه در بسیاری از مراکز دیده شده که تیم‌های مختلف بدون دانش آگاهی از عیب یابی اولیه دستگاه نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کنند که این موضوع می‌تواند باعث خراب شدن قسمتهای مختلف دستگاه شود.
 
به همین دلیل نمایندگی ایسر به روز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اختیار تیم فنی قرار داده شده است تا آنها بتوانند بعد از این که لپ‌تاپ مورد نظر به این مرکز ارجاع داده شد ابتدا نسبت به عیب یابی آن اقدام نموده و سپس برای تعمیر استارت خراب شده با توجه به تجهیزاتی که مورد نیاز است اقدام نمایند.
 
تعمیرات لپ تاپ ایسر در این مرکز در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌شود.
 
تمامی قطعات سخت‌افزاری مانند مادربرد، نمایشگر، قاب نمایشگر، کیبورد، باطری و غیره با استفاده از دانش تیم فنی در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر می شود.
 
علاوه بر این در صورتی که دستگاه شما از نظر نرم‌افزاری نیز دچار مشکل شده باشد و یا این که بخواهید نرم افزار های مختلف را روی آن نصب نموده و لپ تاپ خود را ارتقا دهید نیز میتوانید از خدمات نمایندگی ایسر استفاده نمایید.
در بسیاری از موارد کار تعمیرات لپ تاپ ایسر با استفاده از دستگاههای مختلف و اعمال فیزیکی و یا نرم افزاری، روی قسمت های مختلف لپ تاپ انجام می شود.
 
در صورتی که از قطعات سخت‌افزاری دستگاه شما دچار مشکل و خرابی عمده شده باشد و تعمیر آن از نظر اقتصادی نیز به صرفه نباشد یا اینکه به طور کامل قابل تعمیر نباشد باید آنرا با یک قطعه دیگر تعویض نمایید.
 
در بسیاری از مراکز شاید با توجه به استفاده از قطعات غیر اصلی و فرعی ت بسیار کمتری نیز برای تعویض قطعات در نظر گرفته شود که این موضوع می‌تواند هزینه‌های بسیار زیادی را برای آینده در پی داشته باشد.
 
از جمله خدمات ویژه نمایندگی ایسر در این زمینه می‌توان به استفاده از تجهیزات قطعات کاملا اورجینال و اصلی اشاره نمود.
 
هر چند ممکن است قیمت این قطعات کمی نسبت به قطعات فرعی بالاتر باشد اما ارزش اقتصادی آن ها و همچنین کارایی دوباره که به دستگاه می دهند باعث می شود تا خرید آنها به کاملا به صرفه باشد.
 
در صورتی که قصد دارید هر کدام از لوازم جانبی ایسوس را نیز تهیه کنید می توانید از طریق این مرکز برای این کار اقدام نمایید.
 
تمامی لوازم جانبی ایسر نیز با کمترین قیمت و به صورت اصل و اورجینال در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 
در پایان تعمیرات لپ تاپ ایسر برای تضمین کیفیت و خدمات ارائه شده، گارانتی معتبر تعمیر برای مشتریان در نظر گرفته شده است تا آنها بتوانند با استفاده از این گارانتی در صورت خراب شدن دستگاه خود از خدمات مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.
 


:: برچسب‌ها: تعمیرات لپ تاپ ایسر ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شرکت دل پر از نکات مهمی است که می تواند برای کسب و کار های کوچک که به دنبال رشد و توسعه هستند بسیار مفید باشد.

مایکل دل به عنوان موسس شرکت دل در سال 1984 و در حالی که دانشجو بود این شرکت را با هزینه اندکی راه اندازی نمود.

او در ابتدای کار و در خوابگاه دانشجویی که در آن مستقر شده بود لوازم و قطعات مختلف کامپیوتر های خانگی را به صورت عمده خریداری می کرد و از طریق ایمیل با مشتریان خود آن ها را به فروش می رساند.

این موضوع باعث شده بود تا هزینه ها به طور بسیار موثری کاهش پیدا کند تا جایی که در همان سال ابتدایی مایکل دل توانست از طریق همین روش 80000 دلار کسب درآمد نماید.

پس از این موفقیت مایکل شرکت خود را به ثبت رساند و پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه به تاسیس شرکت مجزا روی آورد.

اصلی ترین استراتژی شرکت دل در ابتدای راه برداشتن خرده فروش ها و کاهش هزینه ها بود که این کار از طریق بازاریابی مستقیم انجام می شد.

طبق بررسی های ما در نمایندگی دل سود 6 میلیون دلاری در سال اول تاسیس شرکت و سپس 40 میلیون دلاری در سال دوم توانست دل را به عنوان یکی از شرکت های پرفروش دنیا در این زمینه مطرح نماید.

تولید اولین کامپیوتر

بعد از این که شرکت دل از طریق استراتژی فروش و بازاریابی خود توانست به سود بسیار بالای برسد، تصمیم گرفت خودش به عنوان تولید کننده وارد بازار شود.

به همین دلیل در سال 1985 اولین کامپیوتر خانگی خود را با نام Turbo-PC وارد بازار نمود که با پردازنده ی 8 مگاهرتزی به عنوان یکی از موفقیت های بزرگ این شرکت محسوب می شد.

این کامپیوتر که قیمت 795 دلاری داشت ابتدا از طریق مجلات و سپس به صورت مستقیم و ارتباط با مشتریان به فروش رسید.

یکی از مهم ترین خدماتی که در شرکت دل به عنوان یک نقطه عطف بزرگ محسوب می شود، تاسیس مرکز پشتیبان برای محصولات تولید شده است.

در این مرکز تمامی خدمات مربوط به فروش و تعمیر و نگهداری تمامی محصولات دل انجام می شد در حالی که تا آن سال هیچ شرکتی نتوانسته بود چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه نماید.

شرکت دل در فاصله کوتاه توانست به عنوان یکی از بزرگترین فروشنده و تولید کننده های کامپیوتر و سرور ها در جهان شناخته شود.

اولین دفتر یا نمایندگی فعال دل در سال 1987 در ایرلند تاسیس شد و پس از آن که این شرکت به محبوبیت جهانی رسید شاهد تاسیس نمایندگی و شعبه های مختلف این برند در سراسر جهان برای برقراری ارتباط بهتر و بیشتر با مشتریان بودیم.

استراتژی های موفق دل در تولید و بازاریابی باعث شد تا این شرکت در سال 2010 به عنوان سومین شرکت پرفروش در زمینه تولیدات رایانه ای تبدیل شود.

از نظر کیفیت و کارایی نیز در سال های 2015 و 2016 این شرکت پس از اپل رتبه دومین تولید کننده برتر کامپیوتر و لپ تاپ ها را به دست آورد.

تولید لپ تاپ دل

امروزه شما به عنوان یک کاربر در محیط کاری خود و یا دوستانتان حتما یکی از مدل های مختلف لپ تاپ دل را مشاهده می کنید.

 

بهتر است بدانید تولید این لپ تاپ ها برای شرکت دل با اولین محصول و در سال 1989 با نام 316LT شروع شد.

پس از اینکه این لپ تاپ با نمایشگر سیاه و سفید مورد استقبال مشتریان قرار گرفت، مایکل دل در سال 1991 در شرکت خود اقدام به تولید لپ تاپ های با نمایشگر رنگی نمود.

در سال 2006 دل لپ تاپ های خود را با پردازنده های AMD وارد بازار نمود.

تولیدات و محصولات دل

همانطور که می دانید امروزه بیشتر ما دل را به دلیل تولید کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ می شناسیم که در این زمینه تولیدات متنوع و البته با کیفیتی دارد.

علاوه بر این شرکت دل با استفاده از خرید سهام شرکت های دیگر و یا تاسیس بخش های تولیدی مختلف توانسته است در زمینه تولید انواع سرور ها نیز موفق باشد.

از دیگر محصولات دل که در سال های گذشته توانسته است مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد و به عنوان تولیدات گسترده این شرکت معرفی شوند می توان به محصولات زیر اشاره نمود.

دستگاه های ذخیره سازی داده ها

سوئیچ های شبکه

انواع تلویزیون های با کیفیت HD

پرینتر

دوربین

انواع لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر های رومیزی

پخش کننده های MP3

بهتر است بدانید در سال 2007 شرکت دل به عنوان یکی از گنجینه های ملی در کشور ها آمریکا و در موزه ملی تاریخ آمریکا به ثبت رسید.

منبع: تعمیر لپ تاپ دل



:: برچسب‌ها: تاریخچه شرکت دل ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ما در این مطلب به عنوان نمایندگی مایکروسافت سرفیس قصد داریم به بررسی تاریخچه و محصولات این شرکت بپردازیم تا شما بیشتر و بهتر با دلایل شهرت بیل گیتس به عنوان موسس آن آشنا شوید.

تاریخچه و تاسیس شرکت مایکروسافت

مایکروسافت (Microsoft) یک ابر شرکت چند ملیتی است که در کشور آمریکا واقع شده است.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر ردموند ایالت واشنگتن واقع شده است.

این شرکت توسط پائول آلن و بیل گیتس در سال 1975 تاسیس شد.

اولین فعالیت این افراد در بازار به سیستم عامل زنیکس در سال 1980 بر می گردد.

موفقیت در ارائه ی این سیستم ها به دلیل استعداد و علاقه ی بسیار زیاد موسسان شرکت به برنامه نویسی باعث شد تا در مد کوتاهی آن ها به درآمد بالایی برسند و بتوانند شرکت های مختلفی در سراسر جهان خریداری نموده و زیر مجموعه خود درآورند.

انکارتا یا همان نخستین دانشنامه ی قابل اجرا بر روی کامپیوتر در سال 1994 توسط این شرکت به بازار ارائه شد.

بعد از ارائه ی ویندوز 95 بود که به آن لقب یک شرکت مشتری محور داده شد.

بعد از این کار مایکروسافت با ارائه ی نسخه های مختلفی از اینترنت اکسپلورر خود سعی داشت بازار را به تسخیر خود در آورد.

در ادامه ی سیاست شرکت برای تسخیر کامپیوتر های خانگی و در سال 2001 ویندوز ایکس پی به بازار آمد.

در همین سال ها بود که با سرمایه گذاری بسیار زیاد و با هدف رقابت با شرکت هایی مانند سونی بخش تولید ایکس باکس توسط شرکت راه اندازی شد.

در سال 2005 ایکس باکس 360 و سیستم عامل ویندوز 2003 به بازار ارائه شد که با استقبال مشتریان رو به رو شده و در آمد بالایی را نصیب شرکت کرد.

در سال های بعدی نیز این شرکت با خرید سهام شرکت های مانند موبایل نوکیا در زمینه های دیگر نیز واردد بازار شد.

امروزه و در سال 2019 ارزش سهام مایکروسافت از مرز 1 تریلیون دلار هم گذشته است.

 

محصولات مایکروسافت
مایکروسافت
این شرکت همانطور که در تاریخچه ی آن اشاره شد سعی داشته است تا با نیاز سنجی درست کاربران بتواند محصولات مختلفی را به بازار ارائه نماید.

هر چند امروزه بیشتر مایکروسافت را به خاطر ارائه ی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز و نرم افزار های کاربردی مانند آفیس می شناسیم، اما باید بدانیم که محصولات مختلف و متنوعی در این شرکت تولید می شوند که در ثبات و محبوبیت آن در بازار فناوری بسیار تاثیرگذار بوده اند.

شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، سایت اینترنتی ام اس ان، سخت افزار رایانه مانند موشواره ها، سرگرمی های خانگی از جمله کنسول های بازی و … از جمله دیگر فعالیت های شرکت می باشند.

یکی از مهم ترین ویژگی های مایکروسافت که باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده است، پشتیبانی و خدمات بسیار عالی در زمینه ی تولیدات خود می باشد که می تواند همه ی دغدغه ها و نیاز های مشتریان را در طول زمان از بین ببرد.

مایکروسافت سرفیس یک محصول بی نظیر برای رقابت با تبلت و لپ تاپ
یکی از محصولات شرکت که توانسته است سهم بزرگی از محبوبیت آن را به دوش بکشد، سرفیس ها می باشند.

این محصولات به دلیل ساختار خاصی که دارند در واقع ترکیبی از تبلت و لپ تاپ می باشند.

این محصولات از سیستم عامل ویندوز در ساختار خود بهره می برند.

سیستم عامل استفاده شده بر پایه ی صفحات لمسی و با یک استور برای دانلود برنامه های کاربردی در این محصولات به کار رفته است.

مایکروسافت در سال 2009 ابتدا این تبلت ها را با نام سرفیس که در واقع نشان دهنده ی نازکی محصولات به بازار ارائه نمود.

پس از مدت کوتاهی کاربران متوجه شدند که ای تبلت ها فقط توانایی نصب و استفاده از برنامه های استور خود را دارند و نرم افزار های کامپیوتر بر روی آن ها نصب نمی شوند.

به همین دلیل شرکت تبلت های سنگین تری با نام سرفیس پرو را وارد بازار نمود.

مشکلاتی که در زمینه ی استفاده از سیستم عامل و پردازنده ها وجود داشت باعث شد تا مدل های بعدی یعنی سرفیس و سرفیس پرو با استقبال بسیار کم کاربران همراه شوند.

به همین دلیل مایکروسافت در سرفیس پرو 3 از پردازنده ی نسل هفتم شرکت اینتل استفاده نمود و همچنین تمام تمرکز خود را بر روی کاهش ضخامت این تبلت ها قرار داد.

ضخامت سرفیس پرو 3 نسبت به تبلت های قبلی تقریباً به نصف رسید که کاربران را به یک محصول کاربردی و بسیار جذاب رو به رو می کرد.

همین امر پروژه ی سرفیس ها را از شکست نجات داده و باعث قدرت نمایی دوباره آن ها در بازار شد.

به همین دلیل در سال های بعد شاهد گستردگی این محصول و تنوع آن در مدل های مختلف از جمله سرفیس پرو 4، سرفیس پرو 5، سرفیس پرو 6، سرفیس پرو 7 و … هستیم.

منبع: نمایندگی مایکروسافت سرفیس



:: برچسب‌ها: آشنایی با شرکت مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار (pressure transmitter) یا سنسور فشار دستگاهی است که فشار در یک مایع، سیال خاص یا گاز اندازه گیری می کند. پرشر ترانسمیتر معمولاً برای اندازه گیری فشار داخل ماشین آلات صنعتی به منظور هشدار دادن به کاربران قبل از وقوع فاجعه استفاده میشود. این دستگاه ها کاربردهای مختلف و متنوعی دارند که بیشتر آنها مربوط به کارهای صنعتی و خودروسازی هستند. این یعنی ترانسمیتر بر روی یک سیستم، که حتی ممکن است این سیستم موتور یک خودرو باشد، نصب میشود و وظیفه اندازه گیری فشار و اطلاع رسانی آن را بر عهده دارد. نحوه تشخیص فشار در ترانسمیتر فشار در سیستم و در فرآیندهای مختلف بسیار راحت است و از یک سیستم خاص به صورت ترکیبی از دو رنگ مختلف برای نشان دادن فشار تفاضلی استفاده میکنند. درحالیکه ترنسمیتر های فشاری شباهت بسیاری به گیج فشار دارند اما عملکرد آنها با یکدیگر متفاوت است و حضور ترانسمیترها در بسیاری از برنامه های کاربردی ضروری است. حتی در برخی موارد استفاده از پرشر ترانسمیتر برای فرایند نقشی حیاتی بر عهده می گیرد و می تواند برای کارکنان سیستم هم تاثیر گذار باشد.

چگونگی عملکرد ترانسمیتر فشار

به طور کلی فرستنده ها و ترانسمیترهای فشار می توانند تغییرات فشار در شرایط مختلف را اندازه گیری کنند و آن را به صورت یک عدد دیجیتالی گزارش دهند. به عنوان مثال برخی از این ترانسمیترها که وابسته به مواد پیزوالکتریک هستند، می توانند نیروی مکانیکی را به شکل فشار تشخیص داده و آن را تبدیل به جریان الکتریکی کنند. از سوی دیگر، برخی سنسورهای فشار سنج، بر فشار هوای خالص در یک سیستم یا یک مخزن متکی می شوند و از این طریق نسبت به یک فشار خالص کالیبره می شود. بطور کلی کارکرد پرشر ترانسمیتر به این صورت است که یک بخش آن به تشخیص فشار و یک بخش آن به انتقال نتیجه اختصاص می‌یابد. اگر همین ترانسمیترهای پیزوالکتریک را در نظر بگیرید، تغییرات فشار به صورت جریان مکانیکی به آنها وارد میشود. این ترانسمیتر ها می توانند تغییرات مکانیکی را تبدیل به جریان الکتریکی کرده و آن را در قالب یک عدد به صورت آنالوگ یا دیجیتال گزارش دهند. عملکرد ترانسمیتر فشار متفاوت از ترانسمیتر اختلاف فشار است. یکی از ابزارهایی که در سیستم های اندازه گیری فشار استفاده می شود، هارت کالیبراتور ۴۷۵ امرسون است که برای کالیبره کرده سیستم بر اساس پروتکل هارت استفاده می شود.

گیج فشار

گیج فشار در واقع دستگاه اندازه‌گیری فشار (شدت) سیال است. برای تنظیم و تیونینگ ماشین‌های قدرت سیال باید از گیج‌های فشار استفاده کرد و وجود آن‌ها برای عیب‌یابی ضروری است. سیستم‌های قدرت سیال بدون وجود گیج فشار غیر قابل پیش‌بینی و غیر قابل اطمینان هستند. با وجود گیج فشار می‌توان مطمئن شد که هیچگونه نشتی یا تغییر فشاری وجود ندارد که بتواند بر روی عملکرد سیستم هیدرولیک تاثیر بگذارد. سیستم هیدرولیک به نحوی طراحی می‌شود که فقط در یک محدوده فشار مشخص کار می‌کند، بنابراین گیج فشار هم باید در همان محدوده مجاز باشد.

کاربرد گیج فشار

در سیستم‌های پنوماتیک و هوای فشرده نیز از گیج فشار (درجه فشار) زیاد استفاده می‌شود چراکه فشار باید در بسیاری از نقاط سیستم اندازه‌گیری شود. فشار در گیرنده‌ها و هر FRL یا رگلاتور مستقل در سیستم اندازه‌گیری می‌شود. گاهی اوقات فشار در محرک‌های پنوماتیک نیز اندازه‌گیری می‌شود. گیج فشار پنوماتیک معمولاً در محدوده بیش از ۳۰۰ psi نیست، گرچه که سیستم‌های معمولی در فشار ۱۰۰ psi کار می‌کنند.

نحوه اندازه‌گیری فشار با گیج فشار

فشار به سه روش مطلق، گیج و خلاء اندازه‌گیری می‌شود. فشار مطلق در واقع اندازه‌گیری فشار مطلق و هوای محیط است که با خلاء کامل به سمت صفر میل داده می‌شود اما می‌تواند در سطح دریا ۱۴.۷ psi باشد. اندازه‌گیری فشار مطلق بر اساس تعاملات با هوای محیط انجام می‌شود، مانند محاسبه نسبت تراکم برای جریان (cfm). فشار گیج در برابر فشار محیط صفر است و در اکثر کاربری‌هایی که بدون هوای محیط کار می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند سیستم‌های قدرت سیال. در صورت جدا کردن گیج فشار از سیستم درجه آن بر روی صفر می‌ایستد. نهایتاً فشار خلاء با واحد اندازه‌گیری Torr بیان شده و یا در برابر فشار محیط به صورت in.-Hg (اینچ جیوه) بیان می‌شود که می‌توان فشار زیر هوای محیط را با آن اندازه‌گیری کرد.

گیج دما

گیج دما یا ترمومتر ابزاری است که با توجه به شرایط محیطی و استانداردهای متناسب می‌تواند وضعیت دما را در تاسیسات مکانیکی و محیط اندازه‌گیری کند. انواع دیگر گیج‌های دما برای مصارف گوناگون مانند اندازه‌گیری کرنش مکانیکی استفاده می‌شوند. با توجه به رنج دمایی و نوع کاربرد از روشهای گوناگونی برای اندازه گیری آن استفاده می‌شود. روش‌های اندازه‌گیری را می‌توان به صورت تماسی و غیر تماسی دسته‌بندی کرد.

در روش تماسی از تماس يك سنسور که می‌تواند ترموکوپل باشد استفاده می‌شود. این روش اندازه‌گیری در مدل‌های آنالوگ بیشتر به روش بیمتال یا Gas-filled که از یک حباب و لوله موئین درست شده است انجام می‌شود که به ترمومتر یا دماسنج گازی مشهور است.

روش اندازه‌گیری غیر تماسی بیشتر بر اساس مقدار تابش فروسرخ که جسم هدف از خود به محیط ساطع می‌کند کار می‌کند این دماسنج‌ها به پیرومتر یا ترمومتر تفنگی یا لیزی مشهور هستند.

انواع گیج دما

  • گیج دما با سنسور بی‌متال: گیج‌های دمای بی‌متال با استفاده از تیوب‌های فنری یا مارپیچی مقادیر دما را اندازه‌گیری می‌کنند. تیوب شامل دو نوار با ضریب انبساط مختلف می‌شود که به یک دیگر متصل شده‌اند. تغییر دما باعث تغییر مکانیکی نوارهای فلزی نهایتاً تغییر در شکل تیوب فنری یا مارپیچی شده و دما مشخص می‌شود.
  • گیج دما انبساطی: گیج دما انبساطی (Expansion) شامل سنسور دما، کپیلاری و بوردون تیوب می‌باشد. سیستم اندازه‌گیری در این گیج‌ها با مایع پر می‌شود. با تغییر دما، فشار داخل دماسنج نیز تغییر خواهد کرد. فشار از طریق لوله به اشاره‌ گر منتقل می‌شود و درجه حرارت نهایتاً نمایش داده می‌شود.
  • دماسنج گازی: در گیج دما گازی، دنباله، کپیلاری و بوردون تیوب با یکدیگر ترکیب می‌شوند و یک سیستم واحد را تشکیل می‌دهند. این سیستم واحد با یک گاز بی‌اثر پر می‌شود. اگر دما تغییر کند، فشار این گاز نیز تغییر خواهد کرد. نهایتاً این تغییرات به عقربه منتقل می‌شود و مقادیر دما نمایش داده می‌شود.


:: برچسب‌ها: معرفی ترانسمیتر و گیج ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کشورهای اتحادیه اروپا مانند اسلواکی، فرانسه، آلمان، اسپانیا و اتریش با توجه به وضعیت اقتصادی، رفاهی، تحصیلی و آب‌وهوایی ایده‌آل، مقصد تعداد بسیاری از مهاجران هستند. اقامت اروپا شرایط یک زندگی راحت و پرآرامش را برای شما مهیا می‌کند. در این مطلب شرایط اخذ اقامت یک سری از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید. برای مهاجرت یکی از بزرگترین مشکلات یادگیری زبان است.

اقامت اسلواکی

با عضویت اسلواکی در اتحادیه اروپا ورود به کشورهای اروپایی از طریق اسلواکی امکان‌پذیر است. از بهترین روش‌های مهاجرت به اسلواکی می‌توان به سرمایه‌گذاری، تحصیل و کار اشاره کرد و تمامی افراد با ارسال رزومه و سابقه فعالیت خود می‌توانند درخواست مهاجرت کنند.

مدت ویزای کار اسلواکی از 6 ماه تا 1 سال می‌باشد که تا دو سال قابل تمدید است. ویزای موقت به افرادی داده می‌شود که قصد حضور بیش از 90 روز در اسلواکی را دارند و این ویزا قابل انتقال نیست. یعنی محل کار و یا کارفرما را نمی‌توانید عوض کنید. و در صورت تغییر دادن کارفرما یا محل کار باید درخواست جدیدی را ثبت کنید.

مهاجرت به اسلواکی و اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل یکی از روش‌های مناسب اتباع خارجی است. شرایط دانشجویان اتباع خارجی با بومیان اسلواکی یکسان است. تحصیل در دانشگاه‌های دولتی، خصوصی و عمومی برای دانشجویان بین‌المللی امکان‌پذیر است. این دانشجویان می‌توانند برای تحصیل در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام کنند. شرکت در هر کدام از این دوره‌ها مستلزم داشتن مدرک مقطع تحصیلی قبل از آن است.

مهاجرت به اسلواکی از طریق سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد، پناهندگی و ثبت شرکت نیز امکان‌پذیر است.

اقامت فرانسه

خیلی از افراد برای اخذ اقامت اروپا کشور فرانسه را انتخاب می‌کنند. برای اخذ اقامت فرانسه باید ویزای این کشور را دریافت کرده باشید. برای مهاجرت به فرانسه می‌توانید به یکی از 6 روش کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی اقدام کنید که هر کدام شرایط خاصی دارند.

دو نوع ویزای کاری فرانسه وجود دارد؛ ویزای نخبگان و ویزای متخصصین. ویزای نخبگان (تلنت) برای افراد با مهارت مورد ‌نظر کشور فرانسه است و برای افرادی است که پیشنهاد کاری با حقوق حداقل 73.000 یورو سالیانه از یک کارفرما دریافت کرده‌اند است. این ویزا برای 4 سال قابل تمدید بوده و در سال چهارم منجر به اقامت دائم می‌شود. ویزای متخصصین برای افرادی با حداقل مدرک لیسانس و پیشنهاد کاری با حداقل حقوق 70.000 یورو در سال است.

مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل برای تمام سنین از 6 تا 18 سال و برای تحصیلات دانشگاهی امکان‌پذیر است.

اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری از روش ثبت شرکت (ویزای نخبگان) امکان‌پذیر است. ویزای نخبگان برای مدیران و موسسان شرکت‌ها و شرکت‌های نوآفرین و استارتاپ‌ها است.

اقامت خودحمایتی فرانسه برای افرادی است که برای گذران زندگی خود در فرانسه نیاز به حمایت دولت ندارند.

اقامت ترکیه

ترکیه یک کشور اروپایی با استانداردهای اروپایی محسوب می شود. زفاه و امکانات فراوان در کشور ترکیه، این کشور را به گزینه جذابی برای ایرانیان تبدیل کرده است. یکی از بهترین روش های مهاجرت به ترکیه، اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید خانه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در ترکیه به این صفحه بروید.

 

اقامت آلمان

آلمان از کشورهای برتر و مناسب اقامت در جهان است. فرصت‌های شغلی و ادامه تحصیل در آلمان بسیار مناسب است. روش‌های مختلفی برای اخذ اقامت موقت و دائم آلمان وجود دارد. یکی از روش‌های اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل است. تحصیل در دانشگاه‌های آلمان به دلیل تقریبا رایگان بودن دانشگاه‌ها برای دانشجویان بین‌المللی موقعیتی عالی است. تحصیل در آلمان به طور مستقیم منجر به گرفتن تابعیت این کشور نمی‌شود.

آلمان هر ساله لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می‌کند تا نیروی کار خود را از خارج از کشور تامین کند. افراد با توجه به تخصص خود که در لیست آمده و سابقه کاری، تحصیلات مرتبط و مناسب و سطح زبان مورد قبول می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند. این روش برای افرادی که سرمایه اندکی دارند مناسب است.

روش‌های زیادی برای اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه‌گذاری وجود دارد که منجر به اقامت دائم آلمان می‌شود. از این روش‌ها می‌توان به ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید امتیاز یا اخذ نمایندگی (فرنچایز) و کار شرکت اشاره کرد. اقامت کار شرکت با همکاری با اعضای خانواده برای ساخت یک شرکت است و با ثبت شرکت متفاوت است.

اقامت اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهایی است که قوانین سختی برای مهاجرت و دریافت اقامت ندارد و گرفتن اقامت اروپا از این روش به دلیل خوب بودن شرایط زندگی در اسپانیا بسیار محبوب است. روش‌های مهاجرت به اسپانیا شامل تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد فرزند و پناهندگی است. اسپانیا عضو شنگن و اتحادیه اروپا است. پس با اخذ اقامت اسپانیا می‌توان آزادانه و بدون نیاز داشتن به ویزا به کشور‌های شنگن سفر کرد.

برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق کار شما باید یک درخواست کاری از کارفرما دریافت کنید. پس از مدت 3 تا 5 سال کار شما می‌توانید برای دریافت اقامت اسپانیا درخواست دهید. اما با توجه به نرخ بیکاری در سال‌های اخیر اسپانیا متوجه می‌شویم که نرخ بیکاری بالاست و کار برای افراد خارج از کشور به سادگی پیدا نخواهد شد.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل در مقاطع مختلف ممکن است. هم برای افراد زیر 18 سال و هم برای مقاطع دانشگاهی امکان تحصیل و اقامت وجود دارد. فرد محصل در دانشگاه‌های دولتی اسپانیا باید زبان اسپانیایی را به خوبی بلد باشد. دانشگاه‌های خصوصی این کشور امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم کرده است. در هنگام تحصیل با ویزای تحصیلی شما اجازه کار به صورت نیمه وقت را دارید.

اقامت اتریش

کیفیت زندگی در اتریش بنابر تحقیقاتی جهانی‌ای در سال 2019 بسیار بالا اعلام شد و در جایگاه دوم بالاترین کشور با کیفیت زندگی مناسب است. برای کسانی که دوست دارند اقامت اروپا را با مناظر زیبا، شهرهای تاریخی و پر جنب‌و‎جوش تجربه کنند اتریش انتخاب درستی است. یکی از روش‌های مهاجرت به اتریش از طریق اخذ ویزای کار اتریش است. اگر قصد مهاجرت به اتریش از طریق پیشنهاد کار را دارید باید پیشنهاد شغلی یا دعوتنامه داشته باشید و حداقل دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشید. همچنین باید امتیاز واجد شرایط بودن شما برای شغل مورد نظرتان حداقل برابر 55 باشد که این امتیازها شامل سن، مهارت زبان، تجربه کاری و مدرک فنی‌وحرفه‌ای یا تحصیلی است. شما همچنین می‌توانید از طریق ویزای جستجوی کار نیز  به اتریش مهاجرت کنید.

اخذ اقامت اتریش از طریق تحصیل راهی آسان و ارزان است. تحصیل در دانشگاه‌های دولتی اتریش رایگان است. اکثر رشته‌های دانشگاهی رایگان به زبان آلمانی تدریس می‌شود و بلد بودن زبان آلمانی در این رشته‌ها نیاز است. دانشجویان با ویزای تحصیلی اجازه کار پاره‌وقت دارند. پس از تمام شدن اعتبار ویزای تحصیلی شما می‌توانید اقدام به اخذ ویزای کاری کنید.

مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه‌گذاری شامل روش‌های سرمایه‌گذاری از طریق استارتاپ، برنامه خودحمایتی و کارت اقامت قرمز سفید قرمز است.

سخن آخر اقامت اروپا

هر کدام از کشورهای اروپا قوانین خاصی برای مهاجران دارند که شما باید با توجه به شرایط و خواسته‌های خود، کشور مقصد و روش اخذ اقامت مناسب خود را انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات و سوالات خود را برای ما بنویسید.



:: برچسب‌ها: اقامت اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1400 | نظرات ()