نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

 

امروزه کسب و کارهایی مثل دیجی کالا، اسنپ، تپسی و... انجام بسیاری از کارها مثل خرید لوازم یا گرفتن تاکسی و آژانس رو بسیار ساده تر و مقرون به صرفه‌تر از گذشته کردند.در ادامه این متن تبلیغاتی با وبلاگ ما همراه باشید

خرید در فضای مجازی و کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام لذت های خاص خودش رو داره، از جمله قیمت بصرفه تر و ارزان تر، خرید راحت و سریعتر در زمان کمتر و...، اما اعتماد کردن در این فضا به فروشگاهی که اون رو ندیدید و حتی شاید یکبار هم قدم به اون نگذاشتید الحق و والانصاف کار ساده ای نیست! اما با رعایت چند نکته ساده میتونید تجربه خوب و لذت بخشی از خریدهای اینترنتی از جمله خرید آنلاین لباس کودک داشته باشید.

در خرید اینترنتی از شبکه‌های اجتماعی حتما موارد زیر را به یاد داشته باشید:

از کانال‌های معتبر و با سابقه خرید کنید:

برای این منظور حتما از کانال یا صفحه‌ای خرید کنید که حداقل یکی از دوستان شما از آن خرید کرده و آن را به شما توصیه کرده باشد، و در ضمن حتما روش‌های اعتمادسازی را از فروشنده بخواهید، بعضی‌ها از طریق سایت‌های واسط اقدام به فروش کالا یا خدماتشان می‌کنند که شامل درصدی کارمزد برای سایت واسط می‌شود، بعضی‌ها هم برای اعتمادسازی لیستی از واریزی‌ها را در کانال یا صفحه فروشگاهشان قرار می‌دهند که یکی از روش‌های فروشگاه معتبر پوشاک کودک فسقلی شیک و پیک همین روش است.

از فروشنده بخواهید قبل از ارسال، عکس و تصاویری از کالای ارسالی برای شما بفرستد

این به شما کمک می‌کند هم از صحت کالای ارسالی مطمئن شوید و هم اگر مشکلی در ارسال پیش آمد بتوانید آن را پیگیری کنید.

اگر کالا برای شما پست می‌شود از فروشنده بخواهید کد رهگیری را برای شما ارسال کند:

با کد رهگیری می‌توانید از سرنوشت مرسوله خود مطلع شوید، بیشتر باربری‌های معروف مثل پست (پیشتاز، سفارشی و...) و یا تیپاکس صفحه‌ای برای پیگیری وضعیت کالای ارسالی دارند.

صفحه مربوط رهگیری مرسولات اداره پستnewtracking.post.ir

کارت به کارت روش مطمئن‌تری برای واریز وجه برای فروشنده است

چرا که با کارت به کارت در مواقع لزوم می‌توانید واریزی‌ها را پیگیری کنید، اگر فروشنده لینکی برای واریز مبلغ به شما داد بسیار احتیاط کنید تا در دام صفحات فیشینگ گرفتار نشوید، کار پیچیده‌ای نیست اما نیاز به کمی دقت دارد، مطمئن‌ترین روش برای پرداخت آنلاین، استفاده از رمز پویا است؛

رمز پویا با رمز یک بار مصرف بانکی چیست؟

جزئیات کالا را دقیق چک کنید

قبل از واریز مبلغ یکبار بطور خلاصه جزئیات کالای مورد خرید را با فروشنده چک کنید تا از هرگونه سوء استفاده، سوء تفاهم یا برداشت‌های اشتباه جلوگیری شود.

 

 

فروشگاه فسقلی شیک و پیک یک فروشگاه خرید آنلاین لباس کودک هست که لباس های شیک و متنوع فصلی با قیمت بسیار مناسب رو در شبکه های اجتماعی خودش قرار میده که با خیال راحت و با اطمینان میتونید ازش خرید کنید، حسن بزرگ این فروشگاه این

هست که خریدهای کلی (مناسب مغازه دارها) و یا جزئی (مناسب خریداران خانگی) رو طی 2 تا 3 روز به هر نقطه از کشور ارسال میکنند و محدودیتی برای ارسال ندارند و حتی خرید یک تیکه لباس کودک از این فروشگاه هم براتون بصرفه خواهد بود.

این فروشگاه تخفیف ها و آفرهای مناسبتی هم دارد که حتما توصیه میکنیم با کلیک و عضویت در کانال تلگرام و یا در پیج اینستاگرام فسقلی شیک و پیک از این تخفیف‌ها با خبر بشید.

با آرزوی بهترین‌ها/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و وبلاگ ما مسئول تایید صحت آن نیست



:: برچسب‌ها: معرفی پیج معتبر ارزان , رمز پویا با رمز یک بار مصرف بانکی چیست , خرید اینترنتی از شبکه‌های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

العیادة نوین ایرانا واحد من أقدم مرکز التجمیل فی مدینة مشهد یحتوی علی عیادات المتخصة و المختبر المجهز. هذا المرکز تحت إشراف مساعدة وزارة الصحة و یجری فیه أکثر من عدة سنوات عملیات الجراحية في مجال التجميل منها: زراعة‌‌‌‌‌ الشعر، تخسيس‌مع‌شفط‌ الدهون، تحلل‌الشحوم، جراحة‌الصدر، تجمیل‌الانف، حقن‌الفلر، البوتوکس، شد الوجه، بالون المعده و ... . تحت رعایة نخبة من الاطباء، إختصاص و فوق‌ٍإختصاص متوفرة خدمات متمیزة مثل جراحة التجمیل، جراحة العظام، طب الجهاز البولی، طب النساء، جراحة الأنف و الأذن و الحنجرة، الجهاز الهضمی و ... .

هذه العیادة تقدم کل التسهیلات الرائدة فی مستوی عالی مع أحدث التطورات و معدات الطبیة فی جوء من فخامة لتلبیة إلاحتیاجات الخاصة بکم. 

كذلك "مركز نوين ايرانا" هو يعتبر عضو إكادمية دولية لزراعة الشعر في إمريكا.(ISHRS)

01mooo.jpg

توفر هذه الخدمات فی عیادة نوین ایرانا:

·        خدمات تخصیصة فی مجال زراعة‌الشعر إضافة مع خدمات التالیة:

·        إحصل علی أفضل نتائج زراعة‌الشعر فی مرکز نوین ایرانا.

·        المرکز النموذجی التخصصی لعملیات التجمیل وزراعة‌الشعر بأحدث الأجهزة المتطورة.

·        حالیاً العرض زراعة الشعر 700 دولار مع خدمات.

·        لفترة محدودة فقط.

·        إستقبال و تودیع من والی المطار من قسم رجال الأعمال cip.

·        فندق خمسة لیالی – خمسة نجوم.

·        تحالیل قبل العملیة

·        علاج لفترة 3 أشهر

·        اُبرة البلازما لتقویة الشعر القدیم و المزروع.

·        شهادة ضمان بعدم تساقط الشعر مدی الحیاة.

·        سائق و مترجم مجانی من قبل المرکز یکون مرافق للمواصلات معاکم مع خدمات التالیة:

·        عملیة التجمیل الأنف مع الخدمات التالية:

·        احصل علی أفضل نتائج تجمیل الأنف فی مرکز نوین ایرانا

·        حالیاً العرض تجمیل لأنف 1500$ دولار مع الخدمات

·        لفترة محدودة فقط

·        إستقبال و تودیع من والی المطار من قسم رجال الاعمال cip

·        فندق خمس لیالی

·        تحالیل قبل عملیة

·        سائق و مترجم مجانی من قبل المرکز یکون مرافق للمواصلات معاکم.

·        کل هذه الخدمات مجانیة من قبل المرکز.

·        عملیة نحت الجسم مع خدمات الآتی:

·        شفط الدهون البطن و الخواصر 1800$

·        شفط و شد البطن والخواصر 2400$

·        استقبالcip صالة الخاصة

·        فندق 5 لیالی مع مرافق واحد

·        تحالیل و فحوصات و مستشفی

·        مواصلات فی مشهد

·        عملیات تجمیلة للوجه

·        جهاز اللیزر لإزالة شعر‌زاید بشکل دائماً

02mooo.jpg

عنوان: الشارع دستغیب 35، رکن بیستون 2، الطابق 5، العیادة تخصصیة نوین ایرانا، للزارعة الشعر و عملیات تجمیل.

رقم التواصل واتساب ايمو: 00989153318537

حساب اينستغرام:@iranaclinic

 

مصدر: عصر ایران



:: برچسب‌ها: زراعة‌‌‌‌‌ الشعر , تجمیل‌الانف , شفط الدهون ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر با ما همراه بوده باشید میدانید که در سری وبلاگ های این مجموعه مطالبی آموزشی علمی و کاربردی را منتشر می کنیم که مطالعه آن ها خالی از لطف نیست ما در این سری مقالات کاربردیترین مقالات که دارای منابعی معتبر همچون ویکی پدیاست را برای شما منتشر می کنیم و در پایان وبسایت های مرتبط با آن موضوع را به شما معرفی می کنیم که شما هم بتوانید نیاز خود را در فضای مجازی مرتفع کنید در این سری مقاله ها قصد داریم در مورد برخی از برندهای گوشی موبایل و کاربرد آن ها باشما صحبت کنیم پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

اعتماد به یک سایت فروشگاهی برای خرید گوشی و لوازم جانبی کمی سخت است، بسیاری ترجیح می دهند تا به صورت حضوری خریدهای خود را انجام دهند اما این کار هم با مشکلاتی از قبیل رفت و آمد و متغییر بودن قیمت ها رو به رو است. سایت فروشگاهی دیجی دو معتبرترین سایت در حوزه ی فروش گوشی های رجیستر شده و لوازم جانبی شناخته می شود، با مراجعه به این سایت و گشت و گذاری در بخش های مختلف آن می توانید به راحتی خریدی مطمئن داشته باشید.

قیمت گوشی هواوی جز اقلامی است که همه روز مورد بررسی علاقمندان به گوشی های هوشمند است، در سایت فروشگاهی دیجی دو می توانید به راحتی این قیمت ها را رصد کرده و برای خریدی درست برنامه ریزی نمایید. گوشی هواوی با دارا بودن چندین مدل و میان رده های پر طرفدار این روزها بسیار بر سر زبان هاست، بررسی همه جانبه ی قیمت گوشی هواوی در سایت دیجی دو به انجام رسیده است که می تواند راهگشای خریداران باشد. هواوی با معرفی پرچمدارن خود توانسته بازار رقابتی را داغ تر از قبل و با کیفیتی متفاوت رو به رو کند.

با ازدیاد برندهای تولید کننده ی تلفن های هوشمند بسیاری از برندهای معتبر مانند گوشی نوکیا خطر را حس کردند و با ایجاد فضایی رقابتی سعی دارند بهترین کیفیت را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند، گوشی سامسونگ از جمله خاطره انگیزترین گوشی های هوشمندی است که از دیرباز در بین ایرانیان جای داشته است. با ورود این محصول به ایران و ایجاد بستری مناسب برای فروش این مدل از گوشی های هوشمند فروشگاه اینترنتی دیجی دو نیز بر آن شد تا با ارائه ی بهترین های این برند بتواند رضایت مشتریان را جلب کرده و نوعی متفاوت از خدمات به مشتریان را در بین سایت های فروشگاهی پدید آورد.

بعد از خرید گوشی های هوشمند هزینه های دیگری مانند خرید لوازم جانبی نیز در پیش خواهید داشت، اگر به دنبال مجموعه ای کامل از لوازم جانبی گوشی های هوشمند هستید فروشگاه اینترنتی دیجی دو را فراموش نکنید. قاب های رنگارنگ، محافظ های صفحه اورجینال و ... از جمله لوازم جانبی عرضه شده در این فروشگاه می باشد. لوازم جانبی که در دیجی دو قابل خریداری هستند همگی با ضمانت اصالت کالا به دست شما خواهند رسید پس از هزینه های اضافی و ثانویه در امان خواهید بود. با توجه به قیمت های سرسام آور و نبود هیچ گونه نظارتی بر دستفروشان بهتر خواهد بود این نوع لوازم را از مرجعی مطمئن خریداری نمایید.

دیجی دو با دارا بودن نماد الکترونیک این اعتماد قلبی را به شما می دهد تا خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. خرید از یک سایت فروشگاهی باید با دقت انجام پذیرد، درگاه ایمن پرداخت، ضمانت اصل بودن کالا، تعویض یا عودت کالا و ... از جمله شاخصه های یک سایت فروشگاهی معتبر است. در دیجی دو به راحتی تمام این امکانات در اختیار شماست. دسته بندی ساده و کامل دیجی دو به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید بین محصولات مورد نظر خود بهترین گزینه را برگزینید.

تخفیف های هیجان انگیز و کمترین قیمت های موجود در بازار را از سایت فروشگاهی دیجی دو بخواهید، در اقدامی جالب می توانید مقدار سود خود از خرید را در گوشه ی هر محصول مشاهده کرده و بدانید صداقت اولین اصل مجموعه ی دیجی دو است. رجیستر بودن گوشی های عرضه شده در سایت فروشگاهی دیجی دو از فاکتورهای مهم این مرجع تخصصی گوشی های هوشمند است، بدون پرداخت هیچ هزینه ی اضافه ای می توانید لذت استفاده از یک گوشی رجیستر شده و اصل را تجربه کنید.

برای مشاهده سایت دیجی دو عبارت (دیجی دو) را در گوگل جستجو کنید

خرید گوشی شیائومی



:: برچسب‌ها: مرجع اینترنتی خرید گوشی , دیجی دو , گوشی سامسونگ , گوشی نوکیا , خرید گوشی شیائومی , سایت دیجی دو ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

مقیم سوئد هستم ، ما اولین سایتی هستیم که این تکنیک رو معرفی کردیم و تا الان ورکشاپ های تخصصی زیادی برگزار کردیم و تا الان هیچ نارضایتی نداشتیم خداروشکر ترجمه به فارسی: نسل جدیدی از کرم پودرهای ضدپیری، سه بعدی با پوشش آلی، چسبندگی خوب روی پوست و لمس پوستی نرم و مطلوب. درخشش پوست را افزایش داده و سنگینی آرایش را کم می کند. منتشرشده توسط تیراژه بیوتی در تاریخ مرداد ۱۰, ۱۳۹۸مرداد ۱۰, ۱۳۹۸ شما می توانید علاوه بر لیست سالن ها و کلینیک های مزو وایت یا کرم پودر دائم در شیراز ، لیست سایر مشاغل را اینجا مشاهده نمایید.

دانستی هایی در رابطه با مزو وایت یا کرم پودر دائم که قابل توجه اند

پی جو - لیست بهترین پزشکان عمل اسلیو معده در شیراز به همراه آدرس مطب و تلفن تماس جهت نوبت دهی را در جدول زیر میبینید. جهت اخذ نوبت از دکتر عمل اسلیو معده در شیراز و دریافت اطلاعات بیشتر از شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مطب لطفا به پروفایل پزشک مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید. تمام اجزای بی بی گلو از عناصر گیاهی تهیه شده‌اند. با توجه به حداقل زمان مورد نیاز برای استفاده از این روش و نتایج فوری برای مشتریان، این تکنیک آرایشی نیمه دائمی یک گزینه عالی برای افزودن به تمام کسب و کارهای آرایشی زیبایی می باشد. روشی است برای ایجاد آراستگی ظاهری و بدون اینکه نیاز به تجدید آرایش مجدد باشد . فرمولاسیون ان بسیار سبک است و به پوست شما احساس راحتی و شادابی می بخشد. پوست ‌های مختلط نیاز به کرم پودری دارند که چند کاره باشد و این کرم توانایی این را دارد که هم زمان نقاط چرب و خشک صورت را پوشش دهد بدون انکه به ان اسیبی برساند.
می توانید کرم پودر را در کنار صورت قرار داده و میزان همرنگ بودن یا نزدیک بودن به رنگ پوست را تشخیص دهید. انواع کرم پودر ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای ارسال دیدگاه بدون نیاز به تایید، ابتدا وارد شوید و یا ثبت نام کنید. بسیاری از متخصصان پوست ان را پیشنهاد می کنند چرا که حاوی ویتامین آ و عاری از لانولین بوده و تمام افراد با پوست های مختلف می توانند از خواص ان بهره مند شوند.

فیلم آموزش مزو وایت در استان تهران

مشاوره رایگان جهت آموزش ،خرید و یا خدمات با مشاورین آکادمی زیبایی تمای حاصل فرمایید زمانی که غلظت این فلزات در سرم افزایش یابد ، برای پوست مزووایت سمی خواهد بود. از این رو استفاده از این محصول در طولانی مدت موجب بروز مشکلات و حساسیت می شود. درمان با درما رولر که توسط درماهیل ارائه شده است یک درمان با استفاده از سوزن های ریز برای تحریک پوست می باشد. شدت تهاجمی این روش حداقل است و برای ایجاد یک سیستم انتقالی با کیفیت بالا در اپیدرم، بافت زیرپوستی و درم از طریق ایجاد تعداد زیادی کانال ریز استفاده می شود. محصولات التیام دهنده اسکار درماهیل پس از تحقیقات پزشکی پیشرفته توسعه یافته اند و این محصولات برای سالهای متمادی با موفقیت برای درمان اسکارها استفاده شده اند.
با طبیعت بسیار اسیدی، آب لیمو می تواند در دراز مدت سبب اسیب مینای دندان شود بنابراین بهتر است که آن را در فرم رقیق شده مصرف کنید. مزوتراپی به تزریق به لایه میانی یا مزودرم پوست توسط سوزنهای ظریف می‌گویند. این روش درد و التهاب ندارد. مواد مزوتراپی چیستند؟ درخت انار مینیاتوری وروش نگهداری از این گیاه درگلدان داخل منزل
مضرات کرم پودر دائم آیا انجام مزووایت یا کرم پودر دائم برای پوست مضر است؟ دلایل این ادعا چیست و آیا پایه علمی معتبری دارد ؟ جواب را در اول مقاله برایتان مینویسیم و بعد درمورد آن توضیح خواهیم داد و همچنین مستندات علمی آنرا را در اختیار شما قرار ادامه مطلب… به هیچ عنوان روی پوست خود ریسک نکنید و فقط از محصولات دارای استاندار ( در این مورد محصولات کره ای و آلمانی ) استفاده نمایید در سال ۲۰۱۴ که این محصول در سیدنی استرالیا بصورت رسمی رونمایید شد شرکت های مختلفی اقدام به دریافت مجوز و تولید این محصول نمودند .

قیمت انجام مزو وایت یا کرم پودر دائم در غرب تهران

محصولات درماهیل برای مراقبت های ضد- پیری، ضد- رنگدانه سازی، ضد- ریزش مو، ضد- التهاب و سایر مشکلات پوستی در سطح حرفه ای و خانگی ارائه می شوند. به سبب تحریک پوست پس از استفاده از مزووایت ، پوست به گرمای زیاد و نور خورشید حساس خواهد شد. در حقیقت مزووایت یک سرم است که جهت شفاف و روشن سازی پوست تهیه شده و در مزووایت درون خود از ترکیبات قوی و موثری بهره گرفته است. مزو وایت رنگدانه های پوستی را اصلاح و بازسازی کرده و از بروز کراتولون می کاهد تا پوست روشن و شفافی را برای افراد به ارمغان آورد.

جدایی شیوا صفایی از محمد حدید (پدر جی جی و بلا حدید) + بیوگرافی کلمه عبور را فراموش کرده ام هنوز در گلین شاپ ثبت‌ نام نکرده‌اید؟
منابع:
https://fatemehhabashi.com/mesowhite/



:: برچسب‌ها: فیلم آموزش مزو وایت در استان تهران , مزو وایت یا کرم پودر دائم ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

مرکز مشاوره کودک ، پایه و اساس زندگی بازیگوش ، سالم و امیدوارکننده را برای کودکان و خانواده در ارومیه ایجاد کرده است. خدمات ما بر پیشگیری و بهبود اثرات تجربیات نامطلوب و استرس سمی بر کودکان ، ترویج تاب آوری و روابط سالم خانواده ، مدرسه و اجتماع متمرکز شده است. بحث در مورد کودک درمانی همیشه برای والدین آسان نیست. با ننگ سلامتی ، هیچ کس نمی خواهد که فرزندشان "به درمان نیاز داشته باشد" ، که مایه تاسف است زیرا درمان می تواند زندگی را تغییر دهد. چه بچه ها دارای مشکلات آسیب زای باشند و چه با رفتار شجاعانه و ساده بودن انسان بودن دست و پنجه نرم کنند ، متخصصان واجد شرایط می توانند به بچه ها کمک کنند تا با موضوعات واقعاً سخت برخورد کنند. این امر منطقی است که والدین و سرپرستان به بصیرت حرفه ای ، به ویژه برای موضوعات مناقصه یا مسائل مربوط به رشد مناسب برای رشد ، نیاز دارند. بسیاری از کودکان کودک درمانی را برای مباحث عظیمی مانند سوء استفاده ، غفلت و تروما در نظر می گیرند ، اما می تواند تمرکز یکسانی بر رشد مثبت و نقاط قوت داشته باشد.

کودک درمانی چیست؟

کودک درمانی (مشاوره کودک نیز نامیده می شود) شبیه به درمان و مشاوره برای بزرگسالان است: ضمن فراهم آوردن ابزاری برای ایجاد تغییر در افکار ، احساسات و رفتارها ، فضای امن و گوش همدلی را ارائه می دهد. درست مانند مشتری های بزرگسال ، مشتری های کودک در جلسات خود از پشتیبانی عاطفی و هدف برخوردار می شوند. آنها می توانند بر حل و فصل تعارض ، درک افکار و احساسات خود و فکر کردن به راه حلهای جدید برای مشکلات روزمره خود تمرکز کنند. تنها تفاوت بزرگ بین درمان بزرگسالان و کودک درمانی ، تأکید بر اطمینان یافتن کودکان از درک اتفاقات و نحوه تنها بودن آنها نیست. کودک درمانی با یک کودک ، یک کودک و والدین یا والدین یا حتی با بیش از یک خانواده قابل تمرین است. این غالبا توسط مشاور یا درمانگر متخصص در کار با کودکان اداره می شود ، و چه کسی می تواند بینش والدین و / یا سرپرستان را ارائه دهد که ممکن است فوراً آشکار نباشد.

مشاوران کودک چقدر می توانند؟

متخصصان مشاوره کودک و خانواده حقوق کلی سالانه را بالاتر از میانگین ایالات متحده برای همه مشاغل دریافت می کنند. حقوق مشاور کودک می تواند براساس عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی ، صنعت ، سالها تجربه ، عنوان شغل و گواهینامه ، متفاوت باشد. حقوق برای درمانگران کودک و خانواده بر اساس تجربه درمان با فرزند شما نه تنها من به عنوان درمانگر ، بلکه شما را نیز به عنوان یک والد (والدین) به شکلی دیگر درگیر می کنید. اگر فرزند شما کمتر از 3 یا 4 سال داشته باشد ، جلسات بازی درمانی با شما و فرزندتان به طور مشترک در اتاق مشاوره کودک برگزار می شود. ما در حالی که صحبت می کنیم و زمان می گیریم تا دنیای درونی فرزند شما را بفهمیم ، فضای کنجکاوی و اکتشاف را ایجاد خواهیم کرد. جلسات بازی درمانی به صورت هفتگی برنامه ریزی شده و مدت زمان آن 45 دقیقه است. طول جلسات کودک درمانی از چند هفته تا بیش از یک سال متفاوت است. به طور کلی ، هر چه کودک کوچکتر باشد ، بازه زمانی کودک شما برای مشاوره کوتاه تر است. نتایج قابل توجه گاهی اوقات حتی بعد از چند جلسه مشاور کودک قابل دستیابی است.

والدین - جلسات درمانی نوزاد

هنگامی که من مشاوره ای را برای والدین و نوزادان ارائه می دهم ، ممکن است ، اگر موافق باشید ، از یک تکنیک تخصصی تحت عنوان "راهنمای تعامل ویدئویی" استفاده کنید. شما و کودک شما ابتدا در اتاق بازی درمانی راحت خواهید شد. سپس به مدت 10 دقیقه در بازی و صحبت با روشی که در خانه با فرزند خود انجام می دهید ، فیلمبرداری خواهید شد. پس از اتمام فیلمبرداری ، فیلمبرداری را با هم مشاهده خواهیم کرد و تعیین خواهیم کرد که چگونه ممکن است شما به فرزند خود کمک کنید. بعداً ، اغلب یک جلسه مشاوره جداگانه برای والدین برای دیدن فیلم بدون حضور فرزندتان برای ما برنامه ریزی شده است. مرکز مشاوره مسیر سبز ارومیه وقتی فیلمبرداری را مرور می کنیم ، سعی خواهیم کرد رفتار و سبک تعامل فرزندتان با شما را بفهمیم. ما درمورد آنچه دیدید و چگونگی احساس تماشای آن صحبت کردیم ، و کودک شما چه احساسی داشته است. ممکن است با مشاهده فیلمبرداری از تعاملات مثبتی که با فرزند خود داشته اید آگاه شوید و روشهای تقویت آنها را کشف کنید. اگر تعاملاتی که کمتر لذت بخش هستند و نیاز به تغییر دارند وجود داشته باشد ، ما گزینه هایی را نیز برای این کار بررسی خواهیم کرد.



:: برچسب‌ها: مرکز مشاوره کودک مسیر سبز ارومیه , کودک درمانی چیست , مشاور کودک , جلسات درمانی نوزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

سنگ عقیق، سنگی نیمه قیمتی است که خواص درمانی بسیار زیادی دارد. خرید سنگ عقیق، بیشتر برای زینت بخشی به زیورآلاتی مانند انگشتر و گردنبند استفاده می شود. در بین انواع سنگ های عقیق، سنگ عقیق یمنی و سنگ عقیق خطی طرفداران بیشتری دارد؛ زیرا بافت این سنگ ها ریزدانه، روشن و حالت شیشه ای دارد ما قصد داریم در این مقاله در مورد برخی از سنگ های عقیق با شما صحبت کنیم پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

خرید سنگ عقیق

سنگ عقیق یا همان آگات (agate) از جمله سنگ های نیمه قیمتی با ترکیب چندین عنصر شیمیایی است. عناصر تشکیل دهنده این سنگ، سیلیس، منیزیم و کلسیم می باشد. زیبایی منحصر به فردی دارد و نوع طبیعی آن دارای یک روشنی منحصر به فرد است. سنگ عقیق، به اندازه سنگ فیروزه حساس نمی باشد و شما می توانید در تمام کل روز (هنگام ظرف شستن و حمام کردن) انگشتر سنگ عقیق یمنی را به دست داشته باشید. خرید سنگ عقیق یمنی از فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است و حتما لازم نیست که برای خرید سنگ عقیق خطی و انواع دیگر آن روانه بازار شوید.

خرید سنگ عقیق خطی و سنگ عقیق یمنی

برای خرید سنگ عقیق یمنی و سنگ عقیق خطی، همین حالا اقدام کنید و سفارش خود را ثبت کنید. شما می توانید اندازه و رنگ سنگ عقیق خود را انتخاب کنید و تا در هر رکاب انگشتری که دلتان می خواهد قرار گیرد و زینت بخش دستان شما باشد. سنگ عقیق در چهار رنگ اصلی موجود می باشد:

  • سنگ عقیق سبز رنگ
  • سنگ عقیق قرمز رنگ
  • سنگ عقیق سیاه رنگ
  • سنگ عقیق زرد رنگ

سنگ عقیق یمنی یا همان سنگ عقیق قرمز رنگ فلز طلا جلوه بیشتری دارد. سنگ عقیق سیاه رنگ و سبز رنگ هم با فلز طلا زیباست و هم با  فلز نقره زیبایی و جلوه خاصی دارد. برای خرید سنگ عقیق یمنی و مشاهده انواع دیگر سنگ های عقیق در اینترنت جستجو کنید تا با آن ها و خواص بی نظیرشان آشنا شوید. سنگ عقیق هم بیماری های جسم را درمان می کند و هم تاثیر مثبت بر روح و روان شما می گذارد.

انواع سنگ عقیق

به محض اینکه، صحبت از سنگ عقیق می شود؛ عقیق یمنی و سنگ عقیق خطی در نظرها می آید. در حالی که سنگ عقیق انواع و اقسام زیادی دارد که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • سنگ عقیق آبدار
  • سنگ عقیق چشمی
  • شجری
  • خزه ای
  • لایه ای
  • منظره ای
  • دژی
  • مجوف

خرید سنگ عقیق خطی خراسانی

از بین انواع سنگ عقیق، سنگ عقیق خطی خراسانی محبوبیت بیشتری دارد. شما می توانید برای خرید سنگ عقیق خطی، ابتدا نوع سنگ را سفارش دهید و سپس نوشته دلخواه تان که می تواند از اسامی مبارک ائمه و یا آیات و ان یکاد باشد، بر روی نگین انگشترتان حکاکی شود. برای هدیه دادن به پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، سنگ عقیق خطی یک انتخاب فوق العاده است. سنگ عقیق خطی زیبایی منحصر به فردی دارد. از دیگر ویژگی های آن:

  • دوام بالا
  • مقاومت در برابر ضربه و تراش
  • سنگین وزن بودن

می باشد. برای خرید سنگ عقیق خطی و سنگ عقیق یمنی و تبدیل آن با انگشتری زیبا، کافیست با کارشناسان ما در وبسایت ... همراه باشید.



:: برچسب‌ها: خرید سنگ عقیق , خرید سنگ عقیق یمنی , خرید سنگ عقیق خطی ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یکی از بهترین وسایل که می تواند برای خاموش کردن آتش سوزی مورد استفاده قرار می گیرد، جعبه های آتش نشانی هوزریل هستند که قادرند تا موقع رسیدن نیرو های آتش نشانی در مقابل آتش سوزی های عظیم مقاومت کنند و زمانی که آتش سوزی کوچک باشد قادر هستند آن را به شکل کلی خاموش کنند. این را هم باید بدانید که جعبه های آتش نشانی انواع گوناگونی دارند، آشنایی با نمونه های مختلف، آشنایی با آنها و اطلاع از نحوه ی استفاده از آن ها جز موردهایی هستند که قطعا می بایست به آن توجه کرد. از این رو در این مطلب می خواهیم در مورد یک نوع از جعبه های آتش نشانی خیلی معروف یعنی جعبه های آتش نشانی هوزریل توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

اینکه به این جعبه های آتش نشانی هوزریلی می گویند به علت جنس شیلنگ و نوع قرقره ای می باشد که در آنها وجود دارد. شیلنگ استفاده شده در این جعبه های آتش نشانی از جنس لاستیک فشرده می باشد و آب لازم آن از طرف هرزگرد موجود در بین قرقره که به شیلنگ اتصال پیدا کرده است تامین می شود.

خصوصیات کلیدی جعبه آتش نشانی هوزریل

جعبه های آتش نشانی هوزریل همان گونه که از نام آن مشخص است، این جعبه دارای قراره و شیلنگ های هوزریلی می باشند. قرقره های استفاده شده در این جعبه های آتش نشانی دارای یک بخش هرزگرد در وسط خود هستند که کار این بخش آب رسانی به شیلنگ برای خاموش کردن آتش سوزی می باشد. قطر شیلنگ های هوزریلی کمتر از نمونه های برزنتی می باشد و طراحی آن ها به این شکل می باشد که یک تیوب داخلی مقاوم داخل آن قرار گرفته و دور آن یک سری الیاف برای مقاوم کردن آن بافته شده اند و اطراف آن را برای مقاوم کردن در مقابل فشار، ضربه، ساییدگی و غیره از لایه ای جنس PVC بهره گیری می کنند. این شیلنگ ها که از جنس غیر قابل نفوذ و خیلی مقاوم می باشند، در قطر های 19 میلی متر یا 4.3 اینچ طراحی می شوند و طول آن ها به شکل معمول 20 متر است. بهره گیری از شیلنگ های آتش نشانی هوزریلی بر عکس شیلنگ های آتش نشانی برزنتی احتیاج به هیچ آموزشی ندارند و تمامی افراد قادر هستند به آسانی از آن بهره گیری نمایند. این در حالی می باشد که شما باید برای بهره گیری از شیلنگ های برزنتی آموزش های تخصصی دیده باشید.

سیستم آب رسانی جعبه آتش نشانی هوزریل به شکلی می باشد که به آن رایزر تر هم گفته می شود و سیستم آن به این صورت می باشد که آب لازم جعبه آتش نشانی همواره به وسیله ی مخزن و پمپ بدست می آید.

یکی از تفاوت های دیگر این نمونه جعبه آتش نشانی با جعبه های آتش نشانی شیلنگ برزنتی این است که برای بهره گیری از شیلنگ های آتش نشانی برزنتی می بایست آنها را به شکل کلی باز نمایید. این در حالیست که برای استفاده از شیلنگ آتش نشانی هوزریل شما احتیاجی نیست شیلنگ را تا چه اندازه از روی قرقره باز می کنید، حتی چنان چه 1 متر از آن را تمایل داشته باشید بهره گیری نمایید می توانید به آسانی این کار را انجام دهید.

استاندارد های مرتبط به نصب و راه اندازی جعبه آتش نشانی هوزریل

این جعبه ها قادر هستند تا شعاع 800 متر مربع اطراف خود را پوشش دهند.

محل قرار گیری این جعبه ها نباید در مسیر رفت آمد مانع آن ها شود.

فشار آب هوزریل می بایست حداقل دو بار باشد و زمانی که شیلنگ آتش نشانی را در حالت جت می گذارید باید بتواند در 30 لیتر خروجی آب در دقیقه داشته باشد.

برای نصب این جعبه ها باید ارتفاع به گونه ای باشد که کف آنها 120 یا حداقل صد سانتی متر از کف فاصله داشته باشند.



:: برچسب‌ها: جعبه آتش نشانی هوزریل , جعبه آتش نشانی ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید امنیت و حفظ آن در دوره حاضر با وجود ابزارهای موجود کاری آسان و مطمئن شده است حفظ امنیت و ایجاد چرخه نظارت بر محیط کار،منزل و... برای بسیاری از ما امری قابل اهمیت و شاید دارای هزینه های بسیار است ولی ارزش با وجود هزینه های بالا و صرف نیرو و انرژی ارزش آن را دارد که سیستمی را برای نظارت بر محیط های حساس داشته باشیم در ادامه قصد داریم در مورد جزییات نظارت با دوربین های مداربسته با شما صحبت کنیم پس در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها می‌توانند دوربین‌های ویدئویی یا دوربین‌های دیجیتال باشند. شخصی به نام والتر بروش مخترع دوربین مداربسته بود. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است.

اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت "Axis" با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس (Linux) تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات (Data) استفاده می‌کرد.

همانطور که گفته شد دوربین های مداربسته دارای انواع مختلفی هستند که از نظر نوع می توان آن هارا به چند دسته مختلف دسته بندی نمود

دوربین های مداربسته آنالوگ و دارای حافظه

این دست از دوربین ها در عصر حاضر طرفداران خاص خود را دارد و مناسب برای انواع محیط های تجاری،مسکونی است این دسته از دوربین ها حافظه و یا هاردی را در رسیور(منبع برق و اتصالات) خود جای داده اند که اطلاعات دریافتی از لنز را در هارد خود ذخیره و در صورت نیاز به صورت فایل ویدویی PAL NTSC در اختیار کاربر قرار می دهند این دست از دوربین مداربسته به دلیل وجود ذخیره ساز(هارد) دارای مزایا و معایبی هستند که به آن ها در مقاله های بعدی اشاره خواهیم کرد

دوربین های مداربسته آی پی

همانطور که گفته شد دوربین های دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز کاربر این شرایط و انتخاب به خود شکل تغییر خواهد گرفت یکی دیگر از انواع دوربین های مداربسته که هم امکانات بیشتری دارد و هم دارای ساختمان پیچیده و فنی حرفه ایی تری می باشد دوربین های آی پی و یا تحت شبکه می باشد این دست از دوربین ها هم در خود فضای ذخیره سازی را جای داده اند که هم به شکل فایل ویدئویی و هم از راه دور قابلیت استخراج را دارند ولی در این دست از دوربین ها تصویر به صورت اطلاعات آی پی به منبع انتقال داده می شود و بسته به نوع انتخاب کاربر استخراج می شود این دسته از دوربین های مداربسته هم دارای معایب و مشخصه های بارز خوبی است که در مقاله های بعدی سعی میکنیم در مورد آن ها با شما صحبت کنیم

خرید دوربین مداربسته

طبق سنت همیشگی سری وبلاگ ها در پایان هرمقاله تخصصی مجموعه ایی را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به آن نیاز خود را برطرف و یا از آن خرید کنید در این مقاله قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که در رسته فروش دوربین فعالیت بسیار درخشانی را دارا می باشد همانطور که گفته شد تهیه و نصب دوربین مداربسته نیازمند تخصص لازم و شناخت کافیست هایک لوک یکی از فروشگاه های اینترنتی است که در زمینه دوربین مداربسته فعالیت می کند این فروشگاه علاوه برفروش و ارائه محصول دارای بخش مقالات تخصصی است که در آن می توانید مقالات بسیاری را در رابطه با انواع دوربین های مداربسته مطالعه کنید در این فروشگاه قبل از خرید می توانید نظرات کاربران در مورد محصول مورد نظر را مطالعه کنید و یا محصول انتخابی را با سایر محصولات موجود مقایسه و سپس خرید نمایید لازم بذکر است این سایت تمرکز خود را برروی برندهای خاص همچون دوربین مداربسته هایک ویژن قرار داده است هایک ویژن یک شرکت تولیدی در عرصه لوازم و ابزارهای الکترونیکی است که در مقالات بعدی این مجموعه وبلاگ ها در مورد برند آن برای شما توضیح خواهیم داد

 



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته , دوربین های مداربسته آنالوگ و دارای حافظه , دوربین های مداربسته آی پی , خرید دوربین مداربسته , دوربین مداربسته هایک ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

امیر حسین اسدی هستم. اصالتا کاشانیم. کمی قالی بافی بلدم! کمی هم نقاشی! کمی هم شعرهم سپید و هم آبی! کمی هم داستان نویسی! کمی هم ورزش البته از نوع فکریش! کمی رادیولوژی خوندم تو یه دانشگاه علوم پزشکی فکر کنم اگه باز اسمش عوض نشده باشه ایران بود!!کمی هم علوم سیاسی خوندم! کمی هم فناوری اطلاعات! البته خیلی کم! یه کمی هم بازار و گاهی هم روانشناسی! وای چقدر این ها تو یه شاخه هستن!
چند تایی کتاب هم نوشتم. لذتی داره کتاب نوشتن! مخصوصا آخر شبها! سبک زندگی دیجیتال! سلامت دیجیتال! نوآوری نرم! بررسی استارت آپ ها با تاکید بر ارتقای سلامت و دو سه تا دیگه
از سال 1381 شرکت زدیم! اون زمان استارت آپ مد نبود! میگفتن شرکت های دانشی و یا شرکت های دانشگاهی! اولین شرکتم در زمینه سلامت دیجیتال بود در مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی! البته سال 1384 وقتی تندیس برترین پورتال کشور رو از دست معاون رییس جمهور گرفتیم، سه ماهه بعدش شکست خوردیم!ریشه یابی کردیم! تیم عامل شکست بود نه سرمایه!
سال 1384 دوباره شرکت زدم! این بار در مرکز رشد دانشگاه شریف! خدا روشکر شکست قبلی جبران شد! این بار سخت افزار تولید می کردیم! کارت هوشمند! کیوسک اطلاع رسانی! کیوسک هوشمند! بلوتوث! سامانه ارسال بلوتوث و کمی هم محصولات نوروفیدبک! اولش خوب بود! وسط کار بهتر شد! اما آخر کار شکست! باز هم شکست خوردیم در سال 1388! این بار عامل شکست تیم نبود! حواسمون به حوادث و پیش بینی آینده نبود! آینده نگر نبودیم به عبارتی! بد شکست خوردیم ها!!!ولی لطف خدا و کمک همکاران و دوستان و تلاش و تلاش باعث شد دوباره بلند بشیم!! دوباره ......انگار ما رو برای دوباره بلند شدن آفریده اند.
حالا سالیان ساله تو ده ها کسب وکار راه انداز بودم! مشاور کسب وکار بودم! عضو هیات مدیره بودم! طراح کسب وکار بودم! گاهی هم راه انداختم و رفتم سراغ بعدی! من بیشتر نیاز رو میشناسم و تبدیل میکنم به کسب وکار و میسپارم و میرم! انگار بیشتر این جوری موفق بودم! چند وقتی انارستان! چند وقت درسا! چند وقت روبیکا! چند وقت فام! چند وقت روشا! چند وقت دارکوب! چند وقت ابر زندگی! چند وقت ابر سلامت! و کلی استارت آپ و شرکت دیگه. الان یه شتابدهنده دارم تو ایستگاه نوآوری شریف! تو چند تا شتابدهنده هم مشاورم. یه چند ده تایی استارت آپ را داریم با هم کار می کنیم. انگار حالا علاقه و عشق و زندگیم شدن این استارت آپ ها با کلی جوون خوب و مهربون و توانا. چند وقته ذهنم رفته سراغ کسب وکارهای فرهنگی و خلاق! مثلا تلفیق موسیقی و فناوری! تلفیق سینما و فناوری! تلفیق سفال و فناوری! دلم می تپه بنیاد ملی توسعه فناوری فرهنگی راه بیفته! بنیادی که کسب وکارهای خلاق رو ساماندهی کنه! بشه کریدور صادرات! بشه زنجیره تامین! بشه زیست بوم کسب وکارهای فرهنگی!



:: برچسب‌ها: امیر حسین اسدی ,
:: بازدید از این مطلب : 740
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

مجموعه دوربین مداربسته آریا در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش در پاساژ امجد راه اندازی گردید و ضمن ارائه خدمات و گارانتی دوربین مدار بسته برای بسیاری از برندهای مطرح طلایه دار تعمیرات دوربین مداربسته در ایران می باشد، متخصصان این مجموعه با دارا بودن دانش آکادمیکی و همچنین تجهیزات مدرن و ارتباط با تولیدکنندگان اصلی در سایر نقاط جهان، فروش دوربین مداربسته تمامی دستگاهی سیستم های حفاظتی و نظارتی را تعمیر و بروز رسانی میکنند، در راستای تکمیل رسالت کاری در حوزه فروش دوربین مداربسته، این مجموعه نسبت به احداث کارخانه تولید دوربین مدار بسته در ایران نموده و با استفاده از دانش ایرانی و تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید دوربین مدار بسته با کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای IEC و GOST نموده و تمام خواسته های مشتری را پوشش میدهد و هر مشتری میتواند باتوجه به نیاز خود دوربین  مدار بسته مورد نظر را Modified کند و بهترین و با صرفه ترین نصب دوربین مداربسته را داشته باشید.

 

انواع دوربین مدار بسته

 

دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد، در این مقاله سعی کردیم تمام دوربین های مدار بسته را به صورت کامل و جامع توضیح دهیم، تا بتوانید انتخابی خوبی از مجموعه دوربین مدار بسته آریا داشته باشید.

 

دوربین مداربسته دام(Dome)

همان‌طور که از معنای این دوربین‌ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین‌های مداربسته دلالت دارد. کاربرد اصلی این دوربین‌ها در محیط‌های داخلی و اداری می‌باشد. اکثر این دوربین‌ها لنزهایی wide با فاصله کانونی کوچک (۳٫۶ یا ۴ میلی‌متر) دارند و به خوبی می‌توانند وقتی در گوشه‌ای از اتاق نصب شوند، تمام فضای اتاق را تحت پوشش قرار دهند. این دوربین‌ها بیشتر مواقع بر روی سقف نصب می‌شوند.

 

دوربین مداربسته باکس(Box)

دوربین‌های باکس دوربین‌هایی با بدنه معمولاً مستطیلی شکل و پلاستیکی هستند که لنز آن‌ها به صورت جدا بر روی دوربین نصب می‌شود.

 

دوربین مداربسته بولت(Bullet)

دوربین‌های بولت دوربین‌هایی با بدنه معمولاً استوانه‌ای شکل و عموماً فلزی هستند. این دسته از دوربین‌های مدار بسته برای محیط‌های خارجی طراحی شده‌اند. قاب ضد آب این دوربین‌ها را قادر می‌سازد تا در محیط‌های بیرونی و با شرایط جوی بد به راحتی کار کنند. همچنین همهٔ این دوربین‌ها قابلیت دید در شب (بااستفاده از مادون قرمز) دارند و می‌توانند در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویر برداری کنند.

 

دوربین مداربسته اسپید دام (Speed dome)

دوربین‌های گردان را با نام‌های متفاوتی می‌شناسند بعضی از این نام‌ها عبارتند از Fast dome,Speed dome,PTZ

در واقع می‌توان گفت این دوربین کامل‌ترین نوع دوربین مدار بسته رنگی که دستگاه کنترلر و کیبورد خاص خود را دارد می‌باشد، گردان است و لنز زوم دارد، می‌تواند شدت نور را تنظیم کند. دور و نزدیک شدن تصاویر را در آن می‌توان کنترل نمود روی سقف نصب می‌شود و تمامی برنامه‌ریزی‌ها و فرامین لازم از طریق کیبورد کوچک و خاص آن قابل اعمال است. هر تصویر را می‌توان مجموعه‌ای از نقاط نا پیوسته فرض کرد که در کنار هم قرار می‌گیرند و مجموعاً یک تصویر را می‌سازند هر کدام از این نقاط در هر لحظه می‌توانند خصوصیات متفاوتی داشته باشند. می‌توان مسیری خاص برای دوربین تعریف کرد و دوربین را برنامه‌ریزی کرد تا در هر شرایط زمانی مختلف مسیر یا نقاط خاصی را تصویر برداری کند.

 

دوربین مداربسته AHD

دوربین مداربسته ahd یک نوع از تکنولوژی ساخت دوربین می باشد. دوربین مداربسته ahd مخفف شده analog high definition و به معنی نوعی دوربین که به صورت آنالوگ بوده ولی دارای کیفیت بالایی می باشد اشاره کرده است به عبارت دیگر تصاویر آنالوگی که این دوربین ها در اختیار دستگاه dvr قرار می دهند بسیار بهتر از دوربین مداربسته آنالوگ می باشد و یک انقلاب جدید در صنعت دوربین آنالوگ به حساب آورده می شود AHD از قطعنامه های ویدئویی HD 720p و ۱۰۸۰p پشتیبانی می کند.

 

دوربین مداربسته حرارتی(Thermal)

دوربین‌های حرارتی یا گرمایی(Thermal)نوعی از دوربین‌های مداربسته هستند که تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می‌سازند.

 

دوربین‌ مدار بسته صنعتی

دوربین مداربسته صنعتی یا دوربین مداربسته جعبه‌ای همانطور که از نامشان پیداست دارای شکل جعبه‌ای مانند بوده و اغلب جنس آن‌ها پلاستیک می‌باشد این دوربین مداربسته شکل مکعب مربعی دارند.. با توجه به اینکه دوربین مداربسته صنعتی دارای قابلیت استفاده از لنز خارجی هستند می‌توانند در شرایط مختلف دقیق تر عمل بکنند و اکثراً در شرایطی از دوربین مداربسته صنعتی استفاده می‌شود که نیاز به تصویر برداری خیلی دقیق و زوم کردن و … در شرایط سخت و بسته‌ای باشد.

 

دوربین‌های مدار بسته مینیاتوری

دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول (به انگلیسی: Pinhole), دوربین‌های مداربسته‌ای با ابعاد بسیار کوچک می‌باشند. این دوربین‌ها که دارای لنزی کوچک می‌باشند به راحتی قابل پنهان‌سازی در پشت سطوح مختلف می‌باشند، برای این منظور سوراخ کوچکی روبروی لنز ایجاد می‌کنند و تصاویر محیط را مشاهده می‌نمایند. لنز این دوربین‌ها از نوع ثابت (به انگلیسی: FIX) می‌باشد.

 

دوربین‌های مداربسته مینیاتوری با توجه به کاربرد مخفی آن‌ها دارای قابلیت دید در شب IR نمی‌باشند. این دوربین‌ها معمولاً دید مناسبی در نور کم ندارند و برای داشتن تصویر مناسب باید نور محیط را به خوبی تأمین کرد.

 

دوربین مداربسته چشم ماهی fisheye

این مدل دوربین مداربسته برای پوشش تصویر ۱۸۰ درجه و ۳۶۰ درجه محیط به کار میرود. معمولاً مجهز به میکروفن و بلندگوی داخلی برای ارتباط صوتی دوطرفه در محیط هستند.

 

قدرت دید در شب دوربین چشم ماهی معمولاً بین ۱۰ تا ۱۵ متر است و بیشتر برای محیط‌های داخلی نصب می‌شوند.

 

دوربین مداربسته قدی یا Height Strip

نوع جدیدی از دوربین‌های مداربسته که در ورودی محل مورد نظارت نصب می‌شوند و تصویر را متناسب با قد افراد ثبت می‌کنند. این موضوع باعث ثبت تصویر بهتر از چهره افراد شود. این دوربین‌ها معمولاً مجهز به سیستم تشخیص چهره انسان هستند.

 

دوربین‌های مداربسته بی سیم

دوربین‌های مداربسته بی سیم (Wireless security camera) نوعی از دوربین‌های مداربسته هستند که اطلاعات تصویر و صدا را از طریق یک ارسال‌کننده بی سیم برای نقطه‌ای دیگر ارسال می‌کنند. بسیاری از دوربین‌های بی سیم از یک یا دو کابل برای تأمین برق استفاده می‌کنند و اصطلاح بی سیم بیشتر به طریقه ارسال اطلاعات آن‌ها اشاره می‌کند.

دوربین‌های مداربسته بی سیم به واسطه هزینه‌ها و زمان نصب پایین‌تر، در بین کاربران امروزی بسیار محبوب هستند. استفاده از دوربین‌های بی سیم امکان نصب دوربین در مکان‌هایی که امکان سیم کشی ندارند را فراهم می‌کنند.

انواع دوربین مدار بسته بی سیم

دوربین مداربسته بی سیم آنالوگ

دوربین بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنال‌های تصاویر به سیگنال‌های رادیویی امکان انتقال انها را فراهم می اورد. خروجی فرکانسی این دوربین‌ها با توجه به برد آن‌ها متفاوت است اما امروز استفاده از آن‌ها تا حد زیادی محدود شده‌است.

 

دوربین‌های بی سیم آنالوگ در کنار سادگی و ارزان قیمت بودن اشکالات زیادی دارند که کاربرد آن‌ها را محدود می‌کند. در مرحله اول سیگنال این دوربین‌ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد سیگنال دوربین به شدت افت خواهد کرد.

 

در مرحله دوم برندهای معتبر دوربین‌های مداربسته امروزه کمتر تمایلی برای تولید این دسته از دوربین‌های نشان می‌دهند و تنها دوربین‌های بی سیم قابل دسترسی در بازار ایران دوربین‌های با برندهای ناشناخته است که معمولاً عمر مفید بالایی نیز ندارند.

 

دوربین مداربسته بی سیم دیجیتال

دوربین‌های بی سیم دیجیتال معمولاً از تکنولوژی Wifi برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها دارای نقاط قوتی نسبت به نوع آنالوگ هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به پهنای باند بیشتر برای انتقال اطلاعات، تأثیر پذیری کمتر از نویز الکترومغناطیسی اشاره کرد.

 

برد ارسال اطلاعات دوربین مداربسته بی سیم

دوربین‌های مداربسته بی سیم زمانی بهترین عملکرد را خواهند داشت که مانعی در مسیر ارسال اطلاعات آن‌ها وجود نداشته باشد. در محیط بیرونی و بدون وجود موانع دوربین‌های بیسیم معمولاً بردی بین ۷۰ تا ۱۴۰ متر خواهند داشت. وجود هر گونه مانع مانند دیوار، شیشه درخت و … بر روی این برد تأثیر خواهند گذاشت.

 

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه وایرلس

دوربین های مداربسته ای که زوایای دید وسیعی دارند ( بالاتر از ۱۰۰ درجه ) اصطلاحا پاناروما (Panoramic) می نامند. دوربین های مداربسته بیسیم دارای زوایای دید ۱۸۰ درجه و در بهترین حالت ۳۶۰ درجه است. دوربین مدار بسته بیسیم ۳۶۰ درجه در دو نوع دید از بالا ( سقفی ) یا دید بصورت عمودی ( دیواری ) ساخته شده است .

 

نام دیگر دوربین های بیسیم ۳۶۰ درجه در صنعت دوربین مداربسته, دوربین مداربسته بیسیم فیشای (WiFi Camera fisheye) است. این نوع دوربین را دوربین مداربسته بیسیم فیشای نام گذاری کرده اند چون لنز آن شبیه به چشم ماهی است.

 

دوربین مداربسته بیسیم ۳۶۰ درجه برای اتاق ها، سالن ها، شرکت ها، ادارات و منازل بسیار مناسب است و از لحاظ وسعت دید می تواند کار ۴ دوربین مداربسته را همزمان انجام دهد. دوربین های مداربسته بی سیم ۳۶۰ درجه در شکل های مختلف و انواع دوربین لامپی , دوربین تخت ۳۶۰ درجه دیواری و دوربین ۳۶۰ درجه سقفی در بازار ایران موجود است.

 

این دوربین بیسیم برای مشتریانی که قصد نصب دوربین مداربسته برای منزل خود دارند از نظر قیمت و کیفیت بسیار مقرون به صرفه است.

 

تصاویر دوربین مداربسته بیسیم ۳۶۰ درجه دفرمه است که نرم افزار یا اپلیکیشن مربوط به خوبی می تواند این تصاویر را آنالیز کرده و از حالت دفرمه خارج کند و به صورت طبیعی نمایش دهد.

 

دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین‌های تحت شبکه که معمولاً با عنوان دوربین‌های IP نیز معرفی می‌شوند را می‌توان متشکل از یک دوربین و یک کامپیوتر که با هم ترکیب شده‌اند توصیف کرد. بخش‌های اصلی یک دوربین تحت شبکه شامل یک لنز، یک سنسور تصویر، یک یا چند پردازشگر و یک حافظه می‌باشد. از پردازشگرها برای پردازش تصویر، فشرده سازی (برای ذخیرهٔ تصاویر)، آنالیز ویدئویی تصاویر و قابلیت‌های تحت شبکه استفاده می‌شود. از حافظه برای ذخیره‌سازی Firmware دوربین‌های تحت شبکه و همچنین برای ضبط تصاویر در خود دوربین و بدون نیاز به ابزار ذخیره‌سازی پشتیبان استفاده می‌شود. دوربین مداربسته شبکه در واقع نوعی کامپیوتر کوچک نیز محسوب می‌شوند. این دوربین‌ها پس از دریافت اطلاعات تصاویر از حسگر آن‌ها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و مطابق پروتکل‌های شبکه به شبکه می فرستند. وجود قسمت‌های تبدیل‌کننده در این دوربین‌ها باعث افزایش پیچیدگی و هزینه‌های آن‌ها شده‌است.

 

هر شرکت تولیدکننده سیستم‌های مداربسته شبکه پروتکلی مختص به خود را برای دوربین‌های تولید شده‌ استفاده می‌کند. این کار موجب می‌شود شما در یک سیستم مداربسته شبکه نتوانید از چند دوربین متفاوت برای یک سیستم یکپارچه استفاده کنید. تنها راه استفاده از دوربین‌ها به این صورت تطابق آن‌ها با پروتکل Onvif است.

 

تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه

رزولوشن تصویر: دوربین‌های تحت شبکه از نظر رزولوشن تصویر سطح بسیار بالاتری را نسبت به دوربین‌های آنالوگ دارند.

پردازش تصویر: گرچه دوربین‌های آنالوگ قابلیت‌های اولیه‌ای در این زمینه دارند اما قابلیت‌های اصلی پردازش تصویر (تشخیص صورت، پلاک خودرو و …) تنها در دوربین‌های تحت شبکه قابل دسترسی هستند.

انعطاف‌پذیری و امکان گسترش: با توجه به استفاده دوربین‌های تحت شبکه از بستر شبکه‌های دیجیتال، این دوربین‌ها انعطاف‌پذیری و امکان گسترش بسیار بالاتری دارند.

قیمت: از نظر قیمت، هزینه دوربین‌های آنالوگ به مراتب پایین‌تر از دوربین‌های تحت شبکه است.

سادگی در نصب و نگهداری: دوربین‌های آنالوگ از نظر ساختار نصب و نگهداری بسیار ساده‌تر هستند و پیچیدگی فنی کمتری دارند.

منبع: دوربین مدار بسته آریا https://infinity-cctv.ir/cctv/



:: برچسب‌ها: انواع دوربین مدار بسته , دوربینمداربسته , دوربین مداربسته دام ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آذر 1398 | نظرات ()