نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزش آمبره مو در بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک آمبره مو را آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی کرده و پس از فراگیری این هنر و دریافت مدرک بین المللی معتبر، به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

سامبره مو
بهتر است بگوییم سامبره مو ، همان آمبره مو می باشد اما با این تفاوت که در متد سامبره مو ، مرزبندی که بین تغییر رنگ از تیره به روشن وجود دارد، سریع و یکباره اتفاق نمی افتد و تفاوت تغییر رنگ کمتر مشهود خواهد بود به طوری که مرزبندی بین آنها کمی مشکل تر است. از طرفی دیگر، در تکنیک سامبره مو ، می توان بخش و یا قسمت هایی از مو را انتخاب کرد. برای انجام تکنیک سامبره مو در غرب تهران ، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوی زیبارو می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره بیشتر در زمینه روش سامبره مو دارید، کافیست با ما تماس بگیرید.

هزینه و قیمت انجام سامبره مو در تهران
کلیه هزینه ها در انجام تکنیک سامبره مو متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات سامبره مو لطفاً با ما تماس بگیرید.

مدل های سامبره مو
در ادامه برخی از مدل های سامبره مو را مشاهده می نمائیم.

آموزش سامبره مو در بهترین آموزشگاه تخصصی رنگ و مش تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک سامبره مو را آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزشی کرده و پس از فراگیری این هنر و دریافت مدرک معتبر بین المللی، به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

بالیاژ مو
یکی دیگر از روش های رنگ کردن مو، تکنیک بالیاژ مو می باشد. بالیاژ مو با استفاده از دست و بدون فویل انجام می شود. یکی از دلایلی که این روش طرفداران زیادی دارد این است که هم برای موهای کوتاه و هم موهای بلند قابل استفاده است. معمولا در گذر زمان و پس از رشد کردن مو، تغییری در این سبک رخ نمی دهد و شاید یکی از مزیت های این سبک همین باشد. با استفاده از این تکنیک می توان هایلایت های بسیار زیبایی را ایجاد کرد. برای انجام تکنیک بالیاژ مو در غرب تهران نیز، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوی زیبارو می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره بیشتر در زمینه تکنیک و روش بالیاژ مو دارید، آماده ارائه مشاوره خدمت شما عزیزان هستیم.

هزینه و قیمت انجام بالیاژ مو در تهران
کلیه هزینه ها در انجام تکنیک بالیاژ مو متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات بالیاژ مو لطفاً با ما تماس بگیرید.

مدل های بالیاژ مو
در ادامه برخی از مدل های بالیاژ مو را ملاحظه خواهیم کرد.

آموزش بالیاژ مو در بهترین آموزشگاه رنگ مو تهران
در صورتی که قصد دارید تکنیک بالیاژ مو را آموزش ببینید، کافیست در آموزشگاه لی لی که یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری تهران می باشد اقدام به طی کردن دوره های آموزش صفر تا صد رنگ و مش و تکنیک بالیاژ مو نموده و پس از فراگیری این هنر و دریافت مدرک معتبر رنگ مو، به فعالیت در این حوزه مشغول شوید.

هایلایت مو
معمولاً وقتی که تکنیک های مختلف رنگ مو را امتحان می کنید، در نهایت نیاز به یک تنوع را نیز احساس خواهید کرد و اینجاست که هایلایت مو خود را نشان خواهد داد. زیرا هایلایت مو دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و مدل های هایلایت مو بسیار فراوانند. در واقع با استفاده از هایلایت مو می توانید به موهای خود بعد و رنگ اضافه کرده و آن را کمی روشن تر نمائید. شناخت مدل های مختلف و انجام صحیح آن صرفاً از افراد حرفه ای و متخصص این حوزه بر خواهد آمد. بنابراین اکیداً توصیه می کنیم چنانچه به سلامتی خود و موهای خود اهمیت می دهید، در انتخاب سالن آرایش جهت انجام هایلایت مو دقت لازم را اتخاذ کنید. برای انجام تکنیک هایلایت مو در غرب تهران نیز، سالن زیبایی ما پذیرای شما بانوی زیبارو می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره کاملا رایگان و حرفه ای در زمینه تکنیک و روش هایلایت مو دارید، ما آماده ارائه مشاوره خدمت شما عزیزان هستیم. جهت دریافت مشاوره، با یکی از راههای ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

هزینه و قیمت انجام هایلایت مو در تهران
کلیه هزینه ها در انجام تکنیک هایلایت مو متفاوت بوده و با توجه به نوع و سطح کار تعیین می گردد. شما در سالن زیبایی ما ، از مناسب ترین تعرفه در کنار کیفیت، ظرافت و دقت کار بهره خواهید برد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط و تعرفه و هزینه خدمات هایلایت مو لطفاً با ما تماس بگیرید.

مدل های هایلایت مو
در ادامه برخی از مدل های هایلایت مو را مشاهده می کنیم.

https://fatemehhabashi.com/hair-color/



:: برچسب‌ها: آموزش رنگ و مش در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

تبلیغات در واقع یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط بین مشتریان و صاحبان کسب و کارها می باشد که آن ها را در زمینه برندهای موجود در بازار، انواع محصولات متنوع، خدمات مفید ارائه شده و... آگاه می سازد. تبلیغات با استفاده از رسانه های مختلف به شکل بصری یا صوتی و متنی با روش های گوناگونی با رویکرد افزایش بازاریابی و فروش انجام می شود.

در دهه اخیر اما با رشد شتاب گونه تکنولوژی، ارتقای دانش تبلیغات، افزایش سطح آگاهی عمومی مردم در جامعه و ارتقای سواد رسانه ای، شرکت ها و صاحبان کسب و کارها نیز به سمت شیوه های هوشمندانه تری برای تبلیغات رفته اند. کمپین های تبلیغاتی هدفمندتر شده اند و عموماً در آن ها از تکنیک 5M نیز استفاده می شود. تکنیکی که 5 گام اصلی در طراحی یک کمپین تبلیغاتی را مورد توجه قرار می دهد. هدف(Mission)، پیام(Message)، رسانه(Media)، بودجه(Money) و ارزیابی(Measurement). اینکه شما در تبلیغات خود به کدام یک از مراحل طراحی کمپین توجه می کنید، می تواند در اثربخشی کمپین شما تاثیر مستقیم داشته باشد.

یکی از روش های مناسب برای موثر واقع شدن کمپین های تبلیغاتی انتخاب رسانه درست و متناسب با بودجه کمپین است.

تبلیغات کم هزینه و پر بازده

ارسال پیامک تبلیغاتی ارزان یکی از پرطرفدارترین راهکارهای تبلیغات محسوب می شود. به طور کلی می توان گفت بازاریابی پیامکی یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین روش های تبلیغاتی به نسبت میزان تأثیرگذاری آن می باشد؛ سامانه های پیامکی متعددی در ایران فعالیت دارند که امکانات و قابلیت های مشابهی داشته و امکان تبلیغات گسترده را فراهم می نماید، اما آن چیزی که این سامانه ها را از یکدیگر متمایز می کند، خدمات پشتیبانی و مشاوره ای است که شرکت های خدمات دهنده، ارائه می کنند. سامانه پیام کوتاه متنی آموت علاوه بر پشتیبانی قدرتمند، امکانات هیجان انگیزی را در پنل خود قرار داده است که از جمله آن می توان به جذب مشتری، افزایش بازار فروش، حفظ ارتباط مفید بین کسب و کارها، نظرسنجی و نشانه گیری دقیق جامعه هدف از طریق ارسال منطقه ای یا استفاده از دفترچه تلفن پیشرفته آموت، اشاره نمود.

 

پیام صوتی را چاشنی بازاریابی پیامکی خود کنید

یک ابزار کاربردی دیگر در حوزه ارتباطات و تبلیغات بصورت وسیع و گسترده که کاربران تلفن های ثابت (خانگی یا تجاری) و همراه را هدف قرار می دهد، ارسال پیام صوتی تلفنی می باشد. تکنولوژی ارسال پیام های صوتی انبوه در لحظه به تلفن های ثابت و همراه در سراسر کشور با احتمال رسیدن پیام به دست مخاطب به صورت 100درصدی، چند سالی است که در ایران و با سرشماره 05138062 توسط سامانه پیام صوتی آوانک راه اندازی شده است. ارتباط مستقیم با افراد خانوار، انتقال پیام دقیق به مخاطب هدف، قابلیت ارسال انبوه به صورت همزمان و همچنین حالت دریافت نظر سنجی و تعاملی بودن را می توان از جمله ویژگی های این روش در اطلاع رسانی و تبلیغات عنوان کرد.

با سامانه پیام صوتی آوانک می توانید در استودیوی آنلاین آن سفارش ضبط صدای بهترین گویندگان کشوری را ثبت کنید و پیام صوتی خود را ارسال نمایید.



:: برچسب‌ها: نقش تبلیغات در کسب و کارها ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

یکی از مواردی که در انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان برای مشتریان حائز اهمیت است هزینه های پشتیبانی شبکه میباشد. اما بهتر است توجه داشته باشید که مساله ای که در انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه از همه مهم تر است کیفیت خدمات و پشتیبانی میباشد.

ممکن است بعضی از سازمان ها و شرکت هایی که به تازگی تاسیس شده اند به علت کمبود بودجه، از انجام خدمات شبکه صرف نظر کنند. اما باید توجه داشته باشند که همین مساله ممکن است باعث بروز مشکلاتی برایشان شود و هزینه های سنگینی را برایشان به دنبال داشته باشد.

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، در تمامی کسب و کارها نیاز به کامپیوتر بسیار ضروری است و به دنبال آن نگهداری و پشتیبانی شبکه نیز لزوم پیدا میکند. کارفرما با انتخاب مناسب ترین تعرفه نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری میتواند  در هزینه های خود صرفه جویی کند.

البته هر ساله سازمان نظام صنفی رایانه ای و اتحادیه شرکت های کامپیوتری تهران، تعرفه پشتیبانی شبکه را تعیین واعلام میکند و شرکت های پشتیبانی شبکه موظف به پیروی از آن میباشند. شرکت رایان پشتیبان نیز هزینه ی خدمات خود را براساس همین تعرفه ها محاسبه میکند.

عوامل موثر بر تعرفه پشتیبانی  شبکه

تعیین تعرفه پشتیبانی شبکه به عوامل متعددی بستگی دارد و باتوجه به شرایط و نیاز کارفرما می تواند تغییر کند. به همین تهیه لیست قیمت ها تقریبا کاری ناممکن و نادرست است و نیازمند بررسی کارشناسان رایان پشتیبان از محل شما دارد. در زیر به بررسی این عوامل تاثیر گذار بر تعرفه پشتیبانی شبکه میپردازیم.

  • تعداد تجهیزات شبکه: تعداد تجهیزات شبکه مانند: تعداد کامپیوترها، پرینترها، سرورها و ... که نیاز به پشتیبانی دارند برای تعیین تعرفه پشتیبانی شبکه مهم است. هر چه تعداد تجهیزات موجود در شبکه بیشتر باشد متخصص شبکه های کامپیوتری جهت پشتیبانی و عیب یابی باید زمان بیشتری در محل صرف کنند و در نتیجه هزینه ها را متفاوت خواهند کرد.

 

  • تعداد دفعات مراجعه پشتیبان شبکه به محل: بسته به نیاز کارفرما و سیستم شبکه، تعداد دفعاتی که کارشناس پشتیبانی باید در ماه به محل مراجعه کند و زمانی که باید در آنجا صرف کند، متفاوت است. که این مساله تاثیر مستقیمی در قیمت پشتیبانی شبکه های کامپیوتری دارد.

 

  • مسافت: مسافت بین شرکت ارائه دهنده خدمات تا مشتری، به عنوان هزینه ی رفت وآمد در تعیین تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه موثر است. و در واقع هرچه مسافت طولانی تر باشد هزینه ها بیشتر میشود.

 

  • نرم افزارهای موجود درشبکه: نرم افزارهایی که تحت شبکه کار میکنند مانند: DHCP، سرویس های مانیتورینگ، اکتیو دایرکتوری، فایروال های نرم افزاری، نرم افزارهای مجازی سازی و ... ، به دلیل پیچیدگی و تخصصی که نیاز دارند و باتوجه به میزان تخصصی بودن و زمان صرف شده هزینه های پشتیبانی شبکه را تغییر میدهند.

 

  • سخت افزارهای موجود در شبکه: دستگاه هایی که در شبکه استفاده میشود هر کدام جهت پشتیبانی نیاز به تخصص خاص و کارشناس مخصوص به خود را دارند در نتیجه در تعیین هزینه ها موثر خواهد بود.

 

  • نحوه ارائه خدمات پشتیبانی شبکه: ارائه خدمات پشتیبانی میتوانند به صورت حضوری و غیر حضوری صورت گیرد. که در حالت غیر حضوری به دلیل کم شدن هزینه های رفت و آمد و صرف زمان کمتر توسط کارشناس هزینه ها کمتر میشود.

 

شما میتوانید جهت اطلاع دقیق تر از هزینه ها به سایت رایان پشتیبان مراجعه کرده واز کارشناسان آنها مشاوره های لازم را دریافت کنید.

تعرفه خدمات پشتییبانی شبکه

تعرفه سرویس های پشتیبانی شبکه نیز مانند تعرفه خدمات شبکه، بسته به انتخاب کارفرما دارای تعرفه های متفاوتی است؛ که آنها را در زیر بیان کرده ایم.

  1. تعرفه پشتیبانی مانیتورینگ از راه دور: این روش پشتیبانی نسبت به سایر روش ها هزینه ی کمتری دارد که به دلیل این است که  نیازی به حضوری کارشناس در محل ندارد. در این روش خدمات پشتیبانی از طریق نظارت بر شبکه و هشدار صورت میگیرد.
  2. تعرفه پشتیبانی شبکه براساس تعداد کاربران: این روش که برای شرکت های کوچک بسیار مناسب است، تعرفه آن براساس تعداد کاربران تعیین میشود.
  3. تعرفه پشتیبانی براساس تعداد تجهیزات شبکه: تجهیزاتی که در شبکه به کار می روند مانند: کامپیوتر، سرور، لپ تاپ و... که هزینه ها براساس تعدادشان تعیین میشود.
  4. تعرفه پشتیبانی براساس بسته های خدمات: بعضی از شرکت ها انواع مختلفی از بسته های خدماتی متناسب با تعداد تجهیزات شرکت و بزرگی آن شرکت در نظر میگیرند و کارفرما می تواند با انتخاب نوع بسته خود از میزان معینی از خدمات پشتیبانی بهره مند شود.


:: برچسب‌ها: هزینه پشتیبانی شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

برند سامسونگ در سال 2019 دوباره حماصه خلق کرد و با ارائه ی سه محصول خود توانست هم مشتریان جدید زیادی را جذب کند و هم طرفدارن خود را راضی نگه دارد.تلویزیون سامسونگ 65Q60R  ، تلویزیون سامسونگ 65RU7100  و سامسونگ 65RU7300  سه مدل محصولی بودند که همراه با قیمت فوق العاده مناسب و امکانات زیاد و جذابی که دارند ، توانستند علاقه مشتریان را به خرید تلویزیون قیمت مناسب سوق دهند.در ادامه به توضیح مختصری از این سه مدل می پردازیم.

 

تلویزیون سامسونگ 65Q80Rدر سال 2019 مجهز به امکانات پیشرفته شد و توانست در سری‌های Q خود کاربران زیادی را به خود جذب کند. این محصول از کیفیت تصویر  4K بهره می‌برد و تصاویری واضح و زنده را به نمایش می‌گذارد. تصاویری که با 3840×2160 پیکسل نمایش داده شوند بدون شک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این کیفیت تصویر خود به تنهایی می‌تواند وظیفه‌اش را انجام دهد اما به کمک فناوری‌های دیگر قابلیت‌هایش را افزایش داده و بهتر عمل میکند. سرعت رفرش تصویر 120 هرتز،تکنولوژی Micro Dimming، از بین برنده نویز تصویر Digital Clean View، حالت Ambient، زاویه دید فوق‌العاده و فرمت استاندارد HDR مختص بخش تصویر بوده و هر کدام در راه نمایش برنامه‌هایی با وضوح بالا قدم بر می‌دارند. این تلویزیون با ضخامت بسیار باریک و با پایه وسط تولید و در اختیار شما قرار می‌گیرد. تلویزیون کیولد Q80R از توان صدای 20 وات و ساب ووفر 20 وات بهره می‌برد که در مجموع صدایی با توان 40 وات توزیع می‌شود. سیستم عامل تعبیه شده بر روی این محصول تایزن می‌باشد و با دسترسی‌های جذاب توانسته خود را تقویت و هر ساله با برنامه‌های جذاب‌تری ظاهر می‌شود. 65Q80R دارای سیستم عامل تایزن بوده و امکانات فوق العاده ایی را به نمایش می گذارد.

2) تلویزیون سامسونگ  65RU7100:

 

تلویزیون سامسونگ 65RU7100 از به روز ترین و مجهز ترین مدل هایی می باشد که شرکت کره ای سامسونگ آن را در سال 2019 روانه بازار جهانی کرد. همزمان با رونمایی از این مدل تلویزیون نظرهای بسیاری به سمت و سوی آن سوق داده شد چرا که با دیزاین فوق العاده شیکش در همان نگاه اول نظرات زیادی را به سمت خود جلب می کند. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ بر پایه 4K تعریف شده که آن هم به نوبه خود کیفیت بالا و دقت در تصاویر را به رخ می کشاند. در کنار سطح کیفیت تصویر 4K با امکانات خاص و ویژه ای همچون موتور پردازشگر تصویر UHD Engine، فناوری PurColor، استاندارد تصویر HDR و نیز سرعت رفرش تصویر 120 هرتز مواجه خواهید شد که در بخش های بعدی همین نقد و بررسی به شرح مفصل تر هر کدام پرداخته ایم. قسمت بستر نرم افزاری برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده که از طریق اینترنت به کمک Wi-Fi می توانید از صفحات مختلف وب بازدید به عمل آورید و در عین حال نیز به کمک سیستم عامل تایزن آن به محتوای مختلف دسترسی کامل داشته باشید. سیستم صدای تلویزیون 2019 سامسونگ از قدرت 20 وات بهره می برد که به کمک بلندگوهای دو کاناله آن می توانید از صدایی شفاف و گیرا برخوردار شوید. همچنین وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون سامسونگ کمک می کند تا برنامه ها به راحتی اجرا شوند. راه های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا به صورت هوشمند برای تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند که از میان آنها می توان به قابلیت ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi Direct، قابلیت Mirroring و همچنین DLNA اشاره کرد. همچنین به وسیله سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB نیز می توانید محتوای مختلف را از روی تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ 65RU7100 یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی کره ای محسوب می شود لذا اگر در ادامه و بخش های دیگر همین نقد و بررسی ما را همراهی کنید بدون شک این مدل تلویزیون به راحتی نظر شما را به خود جلب می کند. تلویزیونی سریع، قوی، هیجان‌انگیز، و از همه مهمتر، با کاربری آسان. تمامی محتوای مورد علاقه‌تان به کمک یک اسمارت هاب (Smart Hub) فوق‌العاده ساده در دسترس شماست. سامسونگ نیز درست مانند برندهای دیگر سیستم عامل منحصر بفرد خود یعنی سیستم عامل تایزن را برای تلویزیون های هوشمندش در نظر گرفت تا از این طریق کاربران بتوانند راحت تر به آنچه که می خواهند دسترسی پیدا کنند. در این میان تلویزیون سامسونگ 65RU7100 نیز به این نوع سیستم عامل مجهز شده استسیستم عامل تایزن مجهز به صفحه کاربردی Smart Hub  می باشد که سامسونگ از آن به عنوان یک نوع توپ هوشمند یاد می کند. به عبارتی این صفحه‌ به صورت کاملاً حرفه ای و کاربردی طراحی شده که کاربر را درست مانند یک نوع توپ غلتان در محتوای متنوع غرق می کند.

3) تلویزیون سامسونگ 65RU7300 :

 

تلویزیون سامسونگ 65RU7300 از به روز ترین و مجهز ترین مدل هایی می باشد که شرکت کره ای سامسونگ آن را در سال 2019 روانه بازار جهانی کرد. همزمان با رونمایی از این مدل تلویزیون نظرهای بسیاری به سمت و سوی آن سوق داده شد چرا که با دیزاین منحنی شکلش در همان نگاه اول نظرات زیادی را به سمت خود جلب می کند. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ بر پایه 4K تعریف شده که آن هم به نوبه خود کیفیت بالا و دقت در تصاویر را به رخ می کشاند. در کنار سطح کیفیت تصویر 4K با امکانات خاص و ویژه ای همچون موتور پردازشگر تصویر UHD Engine، فناوری PurColor، استاندارد تصویر HDR و نیز سرعت رفرش تصویر 60 هرتز مواجه خواهید شد که در بخش های بعدی همین نقد و بررسی به شرح مفصل تر هر کدام پرداخته ایم. قسمت بستر نرم افزاری برای تلویزیون سامسونگ در نظر گرفته شده که از طریق اینترنت به کمک Wi-Fi می توانید از صفحات مختلف وب بازدید به عمل آورید و در عین حال نیز به کمک سیستم عامل تایزن آن به محتوای مختلف دسترسی کامل داشته باشید. سیستم صدای تلویزیون 2019 سامسونگ از قدرت 20 وات بهره می برد که به کمک بلندگوهای دو کاناله آن می توانید از صدایی شفاف و گیرا برخوردار شوید. همچنین وجود پردازنده چهار هسته ای در تلویزیون سامسونگ کمک می کند تا برنامه ها به راحتی اجرا شوند. از دیگر امکانات تلویزیون سامسونگ می توان به گیرنده دیجیتال DVB-T اشاره داشت که شبکه های داخلی را به نمایش در می آورد. راه های مختلفی برای اشتراک گذاری محتوا به صورت هوشمند برای تلویزیون سامسونگ تعریف شده اند که از میان آنها می توان به قابلیت ارتباط مستقیم به کمک Wi-Fi Direct، قابلیت Mirroring و همچنین DLNA اشاره کرد. همچنین به وسیله سه عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USB نیز می توانید محتوای مختلف را از روی تلویزیون مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ 65RU7300 یکی از بهترین تلویزیون های این کمپانی کره ای محسوب می شود لذا اگر در ادامه و بخش های دیگر همین نقد و بررسی ما را همراهی کنید بدون شک این مدل تلویزیون به راحتی نظر شما را به خود جلب می کند.این تلویزیون دارای سیستم عامل قدرت مند تایزن می باشد که می تواند امکانات فوق العاده زیادی را به کاربر ارائه دهد.



:: برچسب‌ها: تلویزیون پرفروش هوشمند سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

با توجه به حیاتی بودن مسئله امنیت اطلاعات سامانه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین افزایش روزافزون تنوع تهدیدات و پیچیدگی های سامانه های مذکور، شرکت ها و سازمان ها نیاز دارند بتوانند امنیت اطلاعات سامانه های خود را از مرحله طراحی و سپس تولید و پس از آن استقرار و نگهداری تامین نمایند. شرکت سیگما در این امر همراه آنهاست.

شرکتهای ارائه دهنده خدمات امنیتی زیادی در سطح تهران و کشور وجود دارند اما سیگما با دانش و تجربه 15 ساله ای که در این عرصه دارد، یکی از قدیمی ترین و از پیشگامان عرصه امنیت اطلاعات در ایران میباشد. این شرکت به بسیاری از نهادهای حکومتی این خدمات را ارائه میکند و یکی از معدود شرکتهای خصوصی ایران میباشد که میتواند خدمات تخصصی امنیتی سایبری را به سازمانها ارائه کند. این شرکت دارای بهترین متخصصان و زبده ترین کارشناسان حوزه امنیت اطلاعات میباشد که تجربه بسیار بالایی در ارائه این خدمات دارند.

خدمات سیگما در حوزه تامین امنیت اطلاعات

  • تولید فایروال سفارشی
  • تولید WAF سفارشی
  • طراحی معماری امنیت اطلاعات سازمان ها و شرکتها
  • خدمات امن سازی حرفه ای ویندوز و لینوکس
  • راه اندازی SSO بر اساس OIDC و OAuth2.0

کسب اطلاعات بیشتر : https://www.sigma.ir/services/consultancy/cybersecurity



:: برچسب‌ها: خدمات امنیت اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کلاس خیاطی برای مبتدی ها

اگر یک مبتدی کاملی باشید که می خواهید در مورد استفاده از چرخ خیاطی ، یادگیری تکنیک های مختلف خیاطی ، درک الگوهای اصلی خیاطی و یادگیری مهارت های اصلی برش ، این دوره آموزشی مناسب برای شما باشد. این دوره شامل چهار جلسه دو و سه ساعته ای است که در آن شما از همان اصول اولیه تنظیم و نخ کردن چرخ خیاطی گرفته تا ساخت دامن ساده A-line برای نشان دادن مهارت های خیاطی تازه بدست آمده در انتهای آن گرفته می شوید. ! لطفا توجه داشته باشید که دوره های آخر هفته ، 2 جلسه در روز را شامل می شود ، خواه دوره های روزانه هفته ای یک بار در هفته و به مدت 4 هفته متوالی تدریس شود. من شروع به آموختن در مورد دوخت من و پیرمردان و پیرمردهای چرخ خیاط کردم. آنها به اندازه کافی برای من و گران من خوب بودند و کار را انجام دادند. وقتی اولین چرخ خیاطی خود را خریداری کردم ، مطمئن شدم که یک دستگاه برادر خیلی ابتدایی تهیه کنم تا از این همه مزاحمت نشوم. دستگاه های امروزی دکمه ها و شماره گیری های بسیاری دارند ، من مطمئن هستم که هر یک از مبتدیان خیاطی که نگاهی به آنها می اندازد ، می گوید که چگونه یک چرخ خیاطی پیچیده می تواند ظاهر شود! بنابراین ، برای یادگیری ، توصیه می کنم به فروشگاه های خیریه محلی / فروشگاه های پرشور و یا در بازارهای آنلاین مانند ebay یا Facebook مراجعه کنید تا یک ماشین استفاده شده را برای حداقل سرمایه گذاری مالی انتخاب کنید! وقتی اموزش خیاطی از ابتدا می دانید سرگرمی است که می خواهید با آن ادامه دهید ، برنینا 1008 را توصیه می کنم که یک ماشین مکانیکی جامد است که من از آن استفاده می کنم و دوست دارم! بله ، این چیزی است که من امروز به رغم شهوت گزافهام نسبت به سایر ماشینهای پیشرفته تر و پیچیده تر ، استفاده می کنم!

آیا یادگیری دوختن با ماشین سخت است؟

یادگیری دوختن با ماشین کار سختی نیست. این عمل برخی تمرینات است ، زیرا شما در زیر سوزن در حال حرکت پارچه مانور خواهید بود ، در حالی که سرعت سوزن را با پای خود کنترل می کنید. خیاطی کمی شبیه به آن خودرو است ، بنابراین اگر قبلاً رانندگی کرده باشید ، لزوماً شروع به کار با چرخ خیاطی را به عنوان ترسناک نمی دانید. دروس موجود در این دوره آموزش یادگیری خیاطی ، شما را در درک ماشین شما - و قسمت های مختلف چرخ خیاطی شما - به دوخت انواع بخیه و درز مختلف راهنمایی می کند ، تا زمانی که احساس راحتی و اطمینان بیشتری در تکنیک های پیشرفته تر داشته باشید.

فاضلاب مبتدی به چه عواملی نیاز دارد؟

من در درس بعدی - ابزار و تجهیزات خیاطی - در مورد بعدی کلیه لوازم خیاطی مورد نیاز خود (و احتمالاً می خواهید!) ارائه خواهم داد اما به عنوان یک فاضلاب شروع کامل ، همه چیزهایی که برای شروع کار نیاز دارید راهی است برای دوخت (چرخ خیاطی یا سوزن دوخت دستی) ، چیزی برای دوخت (پارچه نخی بهترین یادگیری با آن است!) ، یک ابزار برش پارچه (که در درس 3 به صورت گسترده پوشانده شده است) و نخ. همه چیز فراتر از این چیزهای اضافی است وقتی که شما فقط می خواهید خیاطی کنید. بله ، وسایل و وسایل اضافه شده برای کیت خیاطی شما کمک می کند ، اما هنگامی که شما فقط مهارت های اولیه خیاطی را یاد می گیرید ، این چهار مورد به عنوان یک نقطه شروع عالی کار خواهند کرد!

خیاطی اساسی را چگونه انجام می دهید؟

خیاطی اتصال قطعات پارچه ای با استفاده از نخ برای نگه داشتن آنها است. برای انجام دوخت اولیه می توان از چرخ خیاطی استفاده کرد که دارای دو نخ است - یک موضوع بالا و یک موضوع پایین - یا می توانیم با سوزن دوخت دستی و فقط یک نخ از آن استفاده کنیم! سوزن نخ شده روی دستگاه از طریق پارچه حرکت می کند تا نخ دوم را که در زیر باب قرار دارد ، در زیر آن گیر کنید و این به هم وصل می شود تا بخیه ایجاد شود. این باعث می شود یک خط بخیه قوی!



:: برچسب‌ها: کلاس خیاطی برای مبتدی ها ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

موتور برق از دو قسمت موتور و ژنراتور تشکیل شده است که وظیفه موتور تولید نیروی مکانیکی چرخشی از سوخت های فسیلی برای به حرکت در آوردن مولدبرق ، ژنراتور یا دینام می‌باشد و وظیفه ژنراتور نیز تبدیل این انرژی چرخشی تولید شده توسط موتور به انرژی برق می‌باشد. بوسیله کوپله کردن این دو قسمت موتور برق تولید می‌شود و میتواند برق تولید کند.

چه موتور برقی برای کسب‌و‌کار یا نیاز‌شما مناسب است؟

در صورتی که بدنبال موتور برق کوچک کیفی میگردید که صدای کمی داشته باشد پیشنهاد میدهم اصلا دنبال این موتور برق نروید زیرا که موتور حرارت دارد و با نگه داشتن موتور داخل کیف این حرارت میماند و بشدت به موتور و زنراتور آسیب می‌رساند در موارد زیادی دیده‌ایم که بعد از ۱۰ ساعت کار موتور ها خراب شده و به واحد خدمات و گارانتی برای تعمیر برگشته اند.

در صورتی که موتور برق برای مصارف خانگی، ویلا، ساختمان میخواهید قطعا نیاز شما برای پمپ آب و کفکش، تلویزیون، روشنایی و خنک کنندها میباشد که در حدود ۱۵ تا ۲۵ آمپر می‌باشد که در اینجا باید تصمیم بگیرید که موتور برق استارتی میخواهید که توسط فرد روشن شود یا اینکه موتوربرق اتوماتیک که بصورت اتوماتیک روشن و خاموش شود، طبیعی است هر دو نیاز شما را برطرف میکند.

درصورتی که موتور برق برای بیمارستان ها، بانک ها مراکز مهم امنیتی، دیتا سنترها، سرورها، کارگاهی، مصارف اضطراری نیاز دارید باید حتما موتور برق اتوماتیک بخرید که قابلیت AVR  اتوماتیک نیز داشته باشد.

 

در صورتی که موتور برق برای کارخانه و کارگاه، جهت امداد و نجات و موارد اضطراری یا در شرایطی دائم کار میخواهید باید بسمت دیزل ژنراتور یا ژنراتورهای گازسوز بروید فقط دقت کنید هزینه سوخت گازوئیلی  و تامین نگهداری آن بسیار بیشتر از ژنراتور گازسوز می‌باشد.

لیست قیمت انواع موتور برق

برای دیدن لیست قیمت انواع موتور برق اینجا کلیک کنید.

چرا قیمت‌ موتور برق اینقدر در‌بازار متفاوت است؟بهمراه توضیح اجزا تشکیل دهنده آن‌که در‌قیمت‌تاثیر می‌گذارد

اجزاء موتور برق که شامل‌موتور،شاسی‌کشی،ژنراتور و پنل خروجی میشود که بصورت کامل در مقاله مربوطه توضیح دادیم اما اینجا میخواهیم در مورد تغییراتی که باعث میشود قیمت موتور برق تغییر کند  صحبت کنیم.در حال حاضر تمام محصولات در ایران چینی می‌باشند و بخاطر همین بازرگانان برای سفارش دادن تلاش میکنند که کمترین هزینه را بپردازند و بالاترین کیفیت را خریداری کنند اما در این بین چه چیزی در قیمت موتور برق تاثییر می‌گذارد؟

طبق مشاهدات ما در بازار شاسی موتور برق یکی از چیزهایی است که بسیار کیفیت متفاوتی دارد و میتوانند شاسی ضعیف با آلیاژ و وزن ضعیفی خریداری کنند که در نهایت مصرف کنندگان اعلام میکنند که شاسی ما شکسته و …. یا در قسمتی دیگر از ژنراتور که استاتور نام دارد میتوانند بجای سین پیچ مس تلفیقی از سیم پیچ مس و آلومینیوم بگذارند . یا بلبرینگ، یاتاقان ضعیف بکار ببرند که این موتور ها بشددت صدای زیادی دارند. یکی دیگر از موارد استفاده از کنتاکت‌های ضعیف که تحمل بار خروجی را نداشته باشند و در نهایت یا این کناکت آب می‌شود یا اینک به مصرف کننده آسیب جدی می‌رساند.

دسته ‌بندی انواع موتور برق از لحاظ سوخت

موتور برق از منظر سوخت به  بنزینی ،  گازی و گازوئیلی تقسیم می شوند، که نوع بنزینی پر فروش ترین و نوع گازی کم مصرف ترین و بی دردسرترین محصولات در ایران هستند. قابل ذکر است  گازويیلی هم از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

انواع موتور برق از لحاظ نحوه روشن شدن

در موتور برق‌های کوچک بصورت هندلی از طریق بند کویل میتوان موتور ها را روشن کرد .در موتور برق های بیشتر از ۳ کیلووات اضافه بر هندل شرکت‌ها باطری نیز گذاشته‌اند که مصرف کننده بتواند با سويیچ موتور را روشن کند.

در موتورهای نسل جدید علاوه بر باطری یک تابلو کنترل فرمان هم گذاشته‌اند که موتور بصورت اتوماتیک روشن و خاموش می‌شود تفاوت دیگر این موتورها این است که در این حالت بر روی موتور ساسات و شیر سوخت برقی استفاده شده است نه دستی یعنی در زمانی که تابلو فرمان می‌دهد شیرسوخت و هوا بصورت برقی فعال می‌شوند.

موتور برق چیست؟

موتور برق یا مولد الکتریکی دستگاهی است که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین و گازوئیل را به انرژی الکتریسیته تبدیل می‌کند.

یکی از محصولات مولد برق، موتور برق است که همانند دیزل ژنراتور عمل می‌کند، اما در ابعاد کوچک‌تر. بر همین اساس کارخانه‌هایی که در تولید ژنراتور و دیزل ژنراتور پیشتاز هستند برای ایجاد سهولت در کار مشتری به تولید این وسیله دست زدند و بر همین اساس به تولید انواع موتور برق در مدل‌های مختلف نیز پرداختند.

این سیستم‌ها در دو نوع در بازار موجود هستند :

گاز سوز

موتور برق بنزینی

نحوه استفاده از موتور برق

    اندازه گیری میزان مصرف توان راکتیو و در صورت بالا بودن توان راکتیو امکان نصب خازن مناسب در کنار موتور برق باعث بهبود عملکرد آن خواهد شد. همچنین استفاده از راه‌اندازهای نرم برای مصارف الکتروموتوری و جلوگیری از ضربه استارت اولیه آنها نیز باعث بهبود عملکرد آن می‌شود.

    بهترین حالت استفاده از موتور برق در بار نامی بوده و استفاده از آن در حداکثر توان در زمان‌های طولانی ممکن است به موتور برق آسیب برساند.

    نگهداری و تعمیرات به‌موقع و بازدیدهای دوره‌ای به منظور حفظ بازده و تجهیزات.

    بررسی امکان استفاده از موتورهای دور متغیر به‌ویژه برای پروانه‌ها و پمپ‌ها.

    انتخاب موتور برق های پربازده برای بهره‌برداری بلند مدت و متناسب با گشتاور مکانیکی مورد نیاز.

    محل استقرار موتور برق ها باید به گونه‌ای باشد که گرمای حاصل از موتورها به آسانی تهویه شود.

    به حداقل رساندن اصطکاک سیستم‌های مکانیکی متصل به موتور برق ها.

    بررسی امکان استفاده از مورتورهای پرمصرف درساعات غیرپیک مصرف برق شبکه.

    در صورت سوختن موتور برق به دلایل زیر عدم تعمیر موتور معیوب و جایگزینی آن با موتور جدید توصیه می‌شود:

    استفاده از شعله برای بیرون آوردن سیم پیچی در فرآیند تعمیر و در نتیجه تضعیف هسته.

    احتمال خراب شدن عایق دندانه‌های ورق هسته.

    بزرگ‌تر گرفتن کلاف‌ها برای سهولت جازدن و در نتیجه افزایش تلفات.

    مشکلات تنظیم موقعیت انتهای سیم پیچ.

    افزایش احتمال سوختن مجدد.

    کاهش راندمان موتور.

دسته بندی موتور برق استارتی

موتوربرق ها را می‌توان به چند صورت دسته‌بندی کرد :

از لحاظ نوع مصرف تغذیه به موتورهای بنزینی، گازوئیلی و دیزلی

از نظر سیستم روشن و خاموش شدن به موتوربرق های استارتی و هندلی

البته دسته سومی هم تلفیق استارت و هندل نیز وجود دارد.

نوع استارتی با دکمه استارت تعبیه شده بر روی خود به‌راحتی روشن و خاموش می‌شوند و نیازی به هندل زدن و دور گرفتن موتور جهت روشن شدن ندارند.

سیستم های استارتی نیز به سیستم برق تک فاز و سه فاز تقسیم‌بندی می‌شوند. جابجایی آسان سیستم تک فاز نسبت به سه فاز یکی از مزیت‌های اصلی آن است.

موتور برق بنزینی:

پرکاربردترین نوع، بنزینی است. این سیستم‌ها برای کارکردن طولانی مناسب بوده و سوخت آن‌ها از بنزین است.

باتوجه به نوع سوخت این محصول گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن تولید می‌شود که باید در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد، در غیر این‌صورت موجب خفگی می‌شود.

موتور برق گازسوز:

این موتور برق به دلیل نوع سوخت، کم‌مصرف بوده و باعث کاهش آلودگی هوا می‌شود و دارای هزینه‌های کمتری نسبت به نوع بنزینی است.

از دیگر امکانات این دستگاه بی‌خطر بودن آن است. این نوع به خاطر گازسوز بودن و حذف بنزین طول عمر بیشتری نسبت به نوع بنزینی دارد.

اجزای تشکیل دهنده موتور برق

1- موتور : این بخش از موتور برق قسمت تامین کننده انرژی اصلی مکانیکی را بر عهده دارد

2- سیستم سوخت : یک باک است که برای سوخت موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3- سیستم ولتاژ : وظیفه تنظیم مقدار ولتاژی که از سیستم خارج می‌شود و تبدیل AC  به DC و بلعکس را بر عهده دارد.

4- روغن : به دلیل کار کردن طولانی مدت با موتور برق در روز ممکن است اجزا دستگاه دچار سائیدگی شود که با بودن سیستم روغن کاری این مشکل به حداقل می‌رسد.

موتور برق استارتی و نکات مهم و ضروری از خرید محصول تا نصب آن

موتور برق همانطور که از نام آن آشکار است، وسیله‌ای جهت تولید برق (محصول مولد برق) است. این وسیله در ابعاد مختلف ساخته شده و در مقیاس‌های کوچک تا بزرگ برای مصارف در مکان‌های مختلف ساخته شده‌اند.

کارخانجات تولید کننده با توجه به درخواست بازار مصرف، موتوربرق های دستی کوچک جهت مصارف خانگی تا موتور برق‌هایی در ابعاد بزرگ جهت مصارف صنعتی  تولید کرده و در بازار موجود است.

کاربردهای موتوربرق شامل: جهت استفاده و برق رسانی به پمپ‌های مختلف آب، کفکش‌ها، استفاده برای الکترو موتورها و سیستم‌های برقی کوچک مثلا روشنایی و

سوخت موتور برق استارتی

مصرف سوخت موتور برق استارتی متفاوت است و با توجه به توان موتور و نوع توان مصرفی، مقدار سوخت آن نیز تفاوت پیدا می‌کند.

هر موتور برق استارتی شامل یک موتور، سیستم سوخت و یک سیستم تامین ولتاژ است. نوع استارتی با دکمه استارت روی آنها کار می‌کنند و نیازی به هندل زدن که در موتور برق‌های قدیمی‌تر رواج داشت، ندارند .

موتور قسمت اصلی یک موتور برق است که در آن انرژی مکانیکی دستگاه تبدیل به انرژی برق می‌شود و هر چه توان موتور بالاتر باشد میزان برق تولید آن نیز بیشتر خواهد بود.

در قسمت تامین ولتاژ نیز با مصرف سوخت مصرفی مقدار ولتاژ تنظیم می‌شود و در آن تبدیل جریان برق دی سی و آی سی به یکدیگر صورت می‌گیرد.

صدای زیاد از معایب موتور برق ها است که در موتور برق استارتی ساخته شده با تکنولوژی جدید این مشکل تا حد زیادی با بهینه سازی موتور و عایق کاری آن رفع شده‌است.

هنگامی که شما قصد خرید دارید باید باتوجه به توان مورد نظر یا همان ولتاژ مورد نظر و نوع کاربردی که از آن درنظر دارید به جستجوی محصول مورد نظر خود باشید.

سیم پیچی، قدرت بدنه، شاسی‌های موتور برق، مقدار سوخت مصرفی و نوع سوخت مصرفی مواردی است که شما در هنگام خرید باید در نظر داشته‌باشید.

رعایت ایمنی در موتور برق‌ها بسیار مهم است، زیرا محصولات احتراق این مواد، گازهای سمی و مونواکسید کربن بوده که اگر در جای نامناسب و محل بسته‌ای قرار داده شود با روشن شدن دستگاه باعث گازگرفتگی و خفگی می‌شود. به‌همین دلیل بهتر است مکان قرار گیری آن سنجیده شود و در محیط‌های باز نصب گردد.

موتور برق اضطراری

موتور برق ها دارای تقسیم‌بندی سه فاز و تکفاز و بنزینی و گازوئیلی هستند و در مکان‌ها یا سازمان‌هایی که وجود برق برای آنها بسیار مهم است، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به عنوان مثال در بیمارستان‌ها و بانک‌ها و مراکز مهم امنیتی و همچنین برای مصارف شخصی مثلا در منازل و ویلاها برای مواقع نبود برق استفاده می‌شوند.

سیستم راه‌اندازی موتور برق یا همان دیزل ژنراتور برای برق اضطراری هم می‌تواند به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک باشد.

در نوع دستی در زمان بی برقی یک اپراتور، موتور برق را روشن کرده و آن را وارد مدار برق می‌کند ولی در صورت اتوماتیک توسط یک تابلو برق که به آن تابلوی امرجنسی می‌گویند، توسط یک برد کنترلر، بی برقی را حس کرده و فرمان استارت موتور برق را صادر و در نهایت موتور برق به صورت خودکار روشن شده و توسط کنتاکتور مربوطه وارد شبکه برق می‌شود.

از جمله موتور برق های عرضه شده در مناطق مختلف توسط این شرکت می‌توان به برند های :

هوندا المکس، هوندا هوتن، جیانگ دونگ چین، دیانا، استریم، هیوندای کره، لانسین و دوو در بنزینی ها و کاما، کوبوتا ژاپن، یانمار ژاپن ولوو و کامینز، پرکینز و لوول و دویتس، موتور سازان تبریز و غیره اشاره کرد.

برای خرید و مشاوره در مورد انواع موتور برق با ما تماس بگیرید.

منبع:  https://motorbaargh.ir/



:: برچسب‌ها: موتور برق چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

ترجمه تخصصی و ترجمه دانشجویی دغدغه بسیاری از جوانان هست. برای این منظور دارالترجمه های تهران در سعادت آباد و شهرک غرب فعالیت گسترده ای دارند. بهترین دارالترجمه‌هایسعادت آباد و شهرک غرب تهران تنها یک مرکز ترجمه نیست بکله جاییه که باید بتوانید بهش اعتماد کنید. نتیجه تحقیقات در قالب یک مقاله علمی رو که نیاز به ترجمه دارد نمی شود دست هر کسی سپرد. بهترین دارالترجمه سعادت آباد و شهرک غرب باید امین، متعهد، متخصص و وقت شناس باشد. در این مطلب به معرفی بهترین دارالترجمه‌های سعادت آباد و شهرک غرب تهران اشاره می کنم تا شما بتوانید با خیال راحت مدارک و اسنادت خود را برای ترجمه به آن ها بسپارید. با این شیوه هم از کیفیت ترجمه و هم از بقیه جهات مشکلی نخواهید داشت.

ترجمه معتبر چیست؟

ترجمه معتبر ، یک سند ترجمه شده است که همراه با بیانیه امضا شده از مترجم در اثبات کامل بودن و صحت ترجمه است. این بیانیه همچنین توسط دبیرخانه اسناد رسمی محضور می شود.

 

پس از تأیید ترجمه ، به پرونده قانونی تبدیل می شود. این مستندات درصورتی که نیاز به یک “ترجمه معتبر” داشته باشید یا اینکه ترجمه نیاز به “گواهی دقت” داشته باشد ، لازم است. شرکت های معتبر ترجمه معمولاً ترجمه های معتبر را فقط به مجرب ترین و با تجربه ترین مترجمان خود واگذار می کنند. در زبان معتبر، ما همیشه هم ویراستار داریم و هم یک کتاب تصحیح ترجمه نهایی را قبل از تأیید آن بررسی می کنیم. این به اطمینان از صحت و کیفیت کمک می کند.

معرفی معتبرترین دارالترجمه‌ در سعادت آباد و شهرک غرب

دارالترجمه رسمی (کارو) سعادت آباد

دارالترجمه رسمی کارو سعادت آباد فعالیت رسمی خود را با اخذ مجوز از اداره کل فنی امور مترجمان رسمی در زمینه در زمینه ترجمه مدارکو ترجمه رسمی آغاز نمود و در حال حاضر به عنوان دفتر ترجمه رسمی شماره ۸۱۸تهران مشفول به فعالیت می باشد. مدیران و کارکنان کارو همگی دارای سوابق کاری درخشان و تحصیلات آکادمیک در زمینه های مرتبط به بخش کاری خود می باشند که همراستایی این دو ( دانش و تجربه) باعث شده است، در پاسخ به تقاضاهای مختلف مراجعین، اقدامات لازم به بهترین نحو به عمل آید.

دارالترجمه کارو به عنوان ارائه خدمات دارالترجمه رسمی منطقه سعادت آباد و سایر محدوده های تهران ارائه خدمات می نماید. همچنین دارالترجمه رسمی کارو با داشتن تجربه ای و تعهد کاری توانسته به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین مراکز ترجمه تبدیل شود. دارالترجمه رسمی کارو، با تکیه بر مدیریت علمی و با بهره ­گیری از مترجمان متعهد، موفق شده است بالاترین سطح کیفی در ترجمه از نظر دقت، صحت ترجمه و همچنین بالاترین سرعت خدمات ترجمه را ارائه نماید.

بسیاری ازشرکت­ها و مؤسسات از خدمات این مجموعه استفاده می نمایند و این خود تائیدی بر خدمات مطلوب دارالترجمه رسمی کارو می باشد. امیدواریم که با ارائه این این خدمات بتوانیم راههای ارتباط با شما را متنوع تر، کار شما در زمینه ترجمه رسمی اسناد و مدارک و متون غیر رسمی را آسان تر، و راه شما را کوتاه تر کنیم.

 

خدمات ترجمه رسمیو غیررسمی زبان‌ های آلمانی، انگلیسی، فرانسه، روسی، ایتالیایی، ترکی (استانبولی و آذری)، عربی، اسپانیولی، چینی و در دارالترجمه رسمی کارو ارائه می شود.

فهرست تمامی دفاتر ترجمه رسمی منطقه سعادت آباد و شهرک غرب تهران

دفتر ترجمه رسمی کارو، بلوار سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، بین خیابان 9 و 7، مجتمع میلاد کاج، واحد 411 (تلفن: 267443962-021 - 021122132997)

دفتر ترجمه رسمی شماره 861، آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، بین چهارراه مسجد و صرافهای جنوبی، پلاک 97، طبقه 5، واحد7، دارالترجمه سعادت آباد (تلفن: 09109040555 88692085)

دفتر ترجمه رسمی شماره 390، آدرس: شهرک غرب، فاز 4، بلوار دادمان، بلوار درختی، نبش خیابان سوم، ساختمان بانک آینده، طبقه دوم، واحد 6 (تلفن: 88072132-88089084)

دفتر ترجمه رسمی شماره 818، آدرس: سعادت آباد، نبش خیابان 7، پلاک 96، طبقه 4، واحد 411 (تلفن: 22132997)

دفتر ترجمه رسمی شماره 915، آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، نبش خیابان صرافها، پلاک 113، طبقه 2، واحد 3 (تلفن: 88564717)

دفتر ترجمه رسمی شماره 574، آدرس: سعادت آباد، نبش هفتم، پلاک 96، واحد 411 (تلفن: 88653477)

دفتر ترجمه رسمی شماره 608، آدرس: سعادت آباد ،بالاتر از میدان کاج،کوچه دهم پلاک 34 طبقه 5 واحد 14 (تلفن: 22370325)

دفتر ترجمه رسمی شماره 955، آدرس: خیابان سعادت آباد، بلوار مدیریت، پلاک 27، طبقه 4، واحد 8 (تلفن: 09124088510)

دفتر ترجمه رسمی شماره 745، آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بعد از تقاطع دریا، بهاران یکم، پلاک 50، طبقه دوم، واحد 4

دفتر ترجمه رسمی شماره 794، آدرس: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان 5 (نوروزی)، پلاک 6، واحد 6 (تلفن: 09025454980)

دفتر ترجمه رسمی شماره 533، آدرس: شهرک غرب، بالاتر از نیایش، جنب بازار مطهری، بوستان 2، ساختمان میلاد، طبقه 2، واحد205 (تلفن: 22365618-22067386)

دفتر ترجمه رسمی شماره 493، آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، مجتمع تجاری ایران زمین، طبقه 2، واحد 4 (تلفن: 88081574)

دفتر ترجمه رسمی شماره 624، آدرس: تهران- سعادت آباد- میدان کاج-پاساژ سروستان- طبقه اول- واحد 108 (تلفن: 22136326)

دفتر ترجمه رسمی شماره 439، آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، مجمتع تجاری سروستان، ط 4، واحد 411 (تلفن: 22372087 22372086)

دفتر ترجمه رسمی شماره 1037، آدرس: تهران، بلوار دریا، بین پاکنژاد و مطهری، پلاک 164 طبقه زیر همکف (تلفن: 88365495)

دفتر ترجمه رسمی شماره 759، آدرس: سعادت آباد، چهارراه سرو، خیابان بهار یکم، پلاک 50، طبقه اول (تلفن: 22358764)

دفتر ترجمه رسمی شماره 873، آدرس: شهرک غرب، خیابان پاکنژاد، بلوار دادمان، روبه روی خیابان حسن سیف، کوچه صدف، پلاک 1، طبقه همکف (تلفن: 88571803)

 (تلفن: 88699423)

دفتر ترجمه رسمی شماره 418، آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، نبش بخشایش، پلاک 37، طبقه 4، واحد 9 (تلفن: 22117000-22118000)

دفتر ترجمه رسمی شماره 502، آدرس: سعادت آباد، چهارراه سرو، نبش کوچه جوی پا، پلاک 38، واحد12 (تلفن: 66016966)

دفتر ترجمه رسمی شماره 880، آدرس: تهران، سعادت آباد، نبش خیابان 34، پلاک 84، طبقه 3، واحد 6 (تلفن: 88688755)

دفتر ترجمه رسمی شماره 505، آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، مجتمع سروستان، طبقه اداری، واحد 109 (تلفن: 09122151862)

دفتر ترجمه رسمی شماره 504، آدرس: تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، بین خیابان 16و 18، ساختمان علامه، طبقه 5 ب (تلفن: 22382303)

دفتر ترجمه رسمی شماره 859، آدرس: تهران، سعادت آباد، ميدان كاج، مجتمع سروستان، واحد 405 (تلفن: 22089220)

دفتر ترجمه رسمی شماره 1071، آدرس: تهران، سعادت اباد، بلوار دریا، بین بلوار فرحزادی و پاکنژاد، پلاک 230، واحد 3 (تلفن: 88364290)



:: برچسب‌ها: معرفی دارالترجمه‌های سعادت آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فروشگاه دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن در تهران، سالیان سال همواره به‌عنوان بزرگ‌ترین واردکننده و پخش‌کننده دوربین‌های مدار بسته با برندهای هایک ویژن Hikvision، داهوا Dahua، هایلوک Hilook و سوئیچ و تجهیزات شبکه با برند دی‌لینک (Dlink) و سیسکو (Cisco) مرتبط با سیستم‌های حفاظتی و امنیت، در سطح کشور مطرح بوده است. مارک‌های معتبر جهانی نیز دیگر محصولات عرضه‌شونده توسط این فروشگاه را تشکیل می‌دهند. علیرضا رحیمی، مدیر سایت دیجی حفاظ و فروشگاه اینترنتی دوربین دیجی حفاظ است.

برجسته‌ترین خصوصیت فروشگاه دیجی حفاظ خدمات پس از فروش به‌صورت مدرن و حرفه‌ای و تلاش مستمر برای بهبود عملکرد و گسترش خدمت‌رسانی در سراسر کشور است. عملکرد مطلوب و انعطاف‌پذیر طی سال‌های گذشته، این فروشگاه را به‌عنوان یکی از پیشروان بازار دوربین مدار بسته در کشور مطرح کرده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن چیست؟

هایک ویژن به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان برجسته تجهیزات نظارت تصویری در جهان شناخته می‌شود. هایک ویژن یکی از تولیدکنندگان و برندهای دوربین مداربسته در حوزه‌ی سیستم‌های امنیتی است که در سال ۲۰۰۱ (۱۳۸۰) در هانگژو چین تأسیس شد. هایک ویژن با بیش از ۱۳ هزار نیروی انسانی و ۴ هزار نفر در بخش تحقیق‌و‌توسعه، بزرگ‌ترین تیم تحقیق‌و‌توسعه را در میان برندهای فعال در این حوزه دارد. هایک ویژن همواره به‌دنبال توسعه‌ی محصولات خود ازطریق نوآوری و خلاقیت و خلق ارزش پایدار بوده و تاکنون محصولاتش در بیش از ۱۰۰ کشور فروخته شده است. این شرکت در نقاط گوناگون جهان ازجمله آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه، هنگ‌کنگ، دبی، ایران و… دفاتر مستقیم فروش دارد.

محصولات هایک ویژن طیف کامل و وسیعی از دوربین‌های آنالوگ و تحت‌شبکه، دستگاه‌های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره‌سازهای تحت‌شبکه و… را شامل می‌شود. درواقع، هدف برند هایک ویژن کشف راه‌های نوآورانه، تقویت چشم‌انداز برای تصمیم‌گیران و متخصصان، ایمنی فراوان و توسعه‌ی پایدار جهان است. این شرکت فراتر از تکنولوژی روز فعالیت می‌کند و همواره از لحاظ طراحی در میان برندهای دیگر این حوزه، حرف اول را می‌زند. مجموعه‌ی دیجی حفاظ نمایندگی هایک ویژن در ایران است. این شرکت توانسته به‌واسطه‌ی قدرت خود در تولید دوربین‌های مداربسته و البته قیمت مقرون‌به‌مصرفه دربرابر کیفیت درخورتوجه پروژه‌های زیادی را در سطح جهان اجرا می‌کند.

شرایط گارانتی نمایندگی هایک ویژن

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در ایران دو سال گارانتی دارند. این محصولات را شرکت پارس ارتباط دو سال گارانتی می‌کند. گارانتی دوساله پارس ارتباط را به‌نوعی می‌توان یکی از معتبرترین گارانتی‌های موجود در بازار دوربین مداربسته دانست.

شرایط گارانتی نمایندگی هایک ویژن

شرایط گارانتی برای محصولات هایک ویژن مطابق شرایط مطرح‌شده از این قرار است:

از پلمپ‌‌بودن دستگاه خریده‌شده مطمئن باشید

مدت زمان گارانتی سیستم‌های نظارت تصویری هایک ویژن ۲۴ ماه است

ایرادات نرم‌افزاری و مشکلات مربوط‌به Firmware مشمول گارانتی تعویض نیستند

تجهیزات جانبی ازقبیل آداپتور و کابل PoE و پایههای نگه‌دارنده شامل ضمانت‌نامه نمی‌شوند

شرکت پارس ارتباط افراز هیچ‌گونه مسئولیتی درزمینه‌ی اطلاعات ذخیره‌شده روی هارددیسک‌ها ندارد

تمامی هزینه‌های ارسال کالا به مراکز خدمات پس‌از‌فروش و برعکس برعهده‌ی مشتری است.

درصورت مشخص‌شدن ایراد فراگیر در سری خاصی از محصولات، مثلا دوربین مداربسته هایک ویژن، به‌منظور اطلاع مصرف‌کنندگان از این نقص فنی شرکت پارس ارتباط متعهد می‌شود به روشی مناسب ازجمله ارسال پیامک، ایمیل، اعلان در تارنمای شرکت، نصب آگهی در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های خدمات پس‌از‌فروش خود در سراسر کشور، این موضوع را اطلاع‌رسانی کند تا خریداران و مصرف‌کنندگان کالای معیوب را به مراکز خدمات شرکت پارس ارتباط ارجاع دهند.

نکات گارانتی هایک ویژن

قطعه تعمیر یا تعویض شده ۶ ماه بعد از زمان تعمیر یا تعویض گارانتی دارد.

تجهیزات نظارت تصویری به‌ویژه در شرایطی که دوربین‌ها در محیط‌های بیرونی نصب می‌شوند، دربرابر جریان القایی و شوک‌های الکتریکی بسیار حساس هستند. جریان القایی علاوه‌بر ایجاد نویز و کاهش سطح کیفی تصاویر و ایجاد اختلال در مانیتورینگ، یکی از عوامل شایع برای خرابی پورت‌های ورودی و خروجی و مدار ضبط تصاویر ‌است. بنابراین، استفاده از کابل ارت در تجهیزات نظارت تصویری هایک ویژن با هدف به‌حداقل‌رساندن شرایط مذکور الزامی است. به‌منظور آگاهی از چگونگی نصب و استفاده از کابل ارت به بخش پشتیبانی سایت مراجعه کنید.

تغذیه الکتریکی دوربین مداربسته هایک ویژن ازطریق آداپتورهای غیراستاندارد و متفرقه، در کوتاه‌مدت یا درازمدت موجب بروز اثرهای مخرب روی دوربین‌ها و سیستم‌های ضبط تصاویر می‌شوند.

کابل‌های انتقال تصویر (HDMI) نامرغوب و غیراستاندارد علاوه‌بر افت شدید کیفیت تصاویر، می‌توانند باعث ایجاد صدمات الکتریکی روی پورت‌ها و حتی مدارهای الکترونیکی دستگاه ضبط تصاویر شوند.

پیش از اتصال کابل‌های انتقال تصویر دوربین مداربسته هایک ویژن به DVR، از خاموش‌بودن دستگاه مطمئن شوید.

موارد پذیرفتنی گارانتی هایک ویژن (دوساله‌ی پارس ارتباط افراز)

موارد زیر موجب ابطال گارانتی می‌شوند و دپارتمان خدمات پس‌ازفروش پارس ارتباط افراز هیچ‌گونه تعهدی بابت ارائه خدمات به این دستگاه‌ها نخواهد داشت:

مفقود و مخدوش یا ناخوانابودن شماره‌سريال مندرج روی محصول

آسیب‌های فیزیکی و الکترونیکی ناشی از کارکرد ناصحیح دستگاه

استفاده از آداپتورها و کابل‌های انتقال تصویر غیراستاندارد و نامرغوب

فک پلمپ، تعمیر، تغییر و دست‌کاری مدارهای الکترونیکی دستگاه به‌وسیله‌ی مراکز غیرمجاز یا افرادی به‌جز کارشناسان بخش گارانتی شرکت پارس ارتباط افراز

به‌روزرسانی و تغییر ثابت‌افزار (Firmware) دستگاه به‌صورت نادرست یا استفاده از نسخه‌های نامناسب

عیوب ناشی از تماس یا قرارگرفتن در مجاورت مایعات، موادشیمیایی، گردوغبار زیاد و درجه حرارت‌های محیطی نامناسب

شرایط خارج از دامنه‌ی اعلام‌شده‌ی سازنده و به‌طورکلی آسيب‌های ناشی از رعايت‌نکردن شرایط صحيح نگه‌داری.

مدت زمان گارانتی هایک ویژن پارس ارتباط افراز

شرکت پارس ارتباط تمامی محصولات خود اعم از  دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک را به‌مدت دو سال گارانتی کرده است. گارانتی هایک ویژن و هایلوک در این مدت از مشتریان این شرکت پشتیبانی و آن‌ها را یاری خواهد کرد. برای خرید محصولات هایک ویژن و هایلوک می‌توانید به فروشگاه هایک ویژن مراجعه کنید یا با شماره‌‌تلفن ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ تماس بگیرید تا تیم فنی این مجموعه به شما در خرید کمک کند.

درباره‌ی فروشگاه دیجی حفاظ

فروشگاه دیجی حفاظ با هدف واردات و فروش و ارائه‌ی خدمات پس از فروش محصولات نظارت تصویری، خانه‌ی هوشمند، دستگاه حضوروغیاب، تجهیزات شبکه تأسیس شد.

این فروشگاه نماینده‌ی رسمی محصولات هایک ویژن (HIKVISION) و داهوا (DAHUA) و هایلوک (HILOOK) در ایران است. عرضه‌ی لوازم الکترونیکی اعم از محصولات نظارت تصویری و کامپیوتری، واردات قطعات و لوازم موردنیاز و کسب و اعطای نمایندگی‌های داخلی ازجمله فعالیت‌های این شرکت است.

بیانیه‌ی مأموریت فروشگاه دیجی حفاظ: ارائه‌ی محصولات و خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای گروه‌های از محصولات دیجی حفاظ تحت گارانتی فروشگاه دیجی حفاظ شامل:

 محصولات نظارت تصویری: دوربین مداربسته .دی‌وی‌ار (dvr) و ان‌وی‌ار (nvr) و لوازم جانبی

محصولات حضوروغیاب: دسنگاه حضور غیاب و تشخیص چهره

محصولات تجهیزات شبکه: انواع سوئیچ‌های شبکه و نانو‌استیشن

محصولات لوازم جانبی دوربین مدار بسته

خط‌مشی فروشگاه دیجی حفاظ: این شرکت در راستای تأمین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان و با رویکرد بهبود مستمر فعالیت‌ها، فرایندهای کاری خود را مطابق سیستم مدیریت کیفیت مبتنی‌بر استاندارد جهانی را برگزیده و برای نیل به این چشم‌انداز راهکارهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

فروشگاه دیجی حفاظ در راستای ارائه‌ی خدمات برتر، براساس اصل مشتری‌مداری و با درنظرگرفتن امکانات و نیازهای مرتبط، موارد ذیل را سرلوحه اهداف خود قرار داده است:

به‌کارگیری تمام امکانات و نیروی انسانی، در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت و بیشترین سطح رضایتمندی مشتری

ارتقای سطح کیفی و کمی عملکرد پرسنل واحدهای مختلف مجموعه ازطریق ارائه‌ی آموزش‌های موردنیاز و نظارت بر اثربخشی آموزشی

ارتقای سطح کیفی فضای کاری و ایجاد محیطی پویا، با نشاط و پرتلاش برای حصول موفقیت در بالاترین سطح

استفاده بهینه از منابع سازمان (نیروی انسانی، تجهیزات، سیستم‌ها و...)

چگونگی ارائه‌ی خدمات به مشتری واحد فنی مهندسی:

پذیرش: انجام تمامی امور مربوط به ثبت ،پذیرش و ارسال دستگاه به مشتری

بخش پشتیبانی فنی: پاسخ‌گویی مشکلات فنی شما عزیزان

بخش گارانتی: تعمیر و نگه‌داری تمامی دستگاهای معیوب

تمامی خدمات مربوط به تعمیر دستگاه‌های مشتریانی که به‌صورت حضوری مراجعه می‌کنند و همچنین حل مشکلات فنی نمایندگان در این واحد انجام می‌شود.

واحد فروش: کارشناسان فروش به دو شیوه‌ی تلفنی یا ارتباط ازطریق شبکه‌های اجتماعی ازجمله تلگرام، واتساپ و... یا ایمیل در خدمت شما عزیزان هستند.

ارائه‌ی خدمات نصب و راه‌اندازی:

ارائه‌ی خدمات نصب و راه‌اندازی توسط تیم‌های ویژه نصب پروژه

پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای دی‌وی‌ار دوربین‌های ای‌پی‌وان وی‌ارها

ارائه‌ی خدمات تلفنی: دعوت از مشتریان ویژه در نمایشگاه‌های ایپاس .

انجام بازدیدهای ویژه و رایگان از پروژه‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان

امور نمایندگان:

فروشگاه دیجی حفاظ با داشتن بیش از ۲۰ نمایندگی در سراسر ایران در واحد امور نمایندگان ضمن توسعه و بهینه‌سازی شبکه خدمات، عهده‌دار مسئولیت‌های زیر است:

رسیدگی به تمامی امور مربوط به نمایندگان ازقبیل تخلفات نماینده یا تعلیق یا حذف نمایندگی

رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان کسب نمایندگی

این واحد شامل بخش‌های زیر است:

امور نمایندگان دوربین مدار بسته

امور نمایندگان تجهیزات شبکه

امور نمایندگان دستگاهای حضور غیاب

امور نمایندگان خانه‌ی هوشمند

ارزیابی

رضایتمندی مشتری:

رسیدگی به شکایات مشتریان از نمایندگان خدمات پس از فروش

رسیدگی به شکایات مشتریان حضوری

رسیدگی به شکایات مشتریان تلفنی

رسیدگی به شکایات مشتریان اینترنتی

مرکز تماس نمایندگی هایک ویژن:

مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه دیجی حفاظ در ساختاری مشتری‌مدار و خدمت‌محور برای ارتباطی دوسویه با مشتریان راه‌اندازی شده است. این مرکز با به‌کارگیری کارشناسان زبده و استفاده از ابزارهای نوین، در راه نیل به هدفی برتر به‌منظور اطلاع‌رسانی در ساعات اداری همراه و پشتیبان شما در استفاده از انواع خدمات بوده است و از هیچ تلاشی برای اطلاع‌رسانی صحیح و پیگیری مشکلات احتمالی درزمینه محصولات دیجی حفاظ دریغ نخواهد داشت.

این واحد به‌منظور انجام پاسخ‌گویی به مشتریانی است که با مرکز تماس تلفنی دیجی حفاظ ارتباط برقرار می‌کنند. موارد کلی که مشتریان به‌واسطه آن با این مرکز تماس می‌گیرند، عبارت‌اند از:

درخواست اطلاعات فنی

درخواست نصب دوربین مداربسته

درخواست تعمیر دستگاه

اعلام شکایت از نحوه‌ی عملکرد و برخورد نماینده و پرسنل

اطلاع از نحوه‌ی قرعه‌کشی و نتایج آن و اعلام مرجعی برای پاسخ‌گویی

درخواست اطلاعات مراکز فروش محصولات و نمایندگی‌های مجاز (خرید)

درخواست اطلاعات جانبی

پیگیری پرونده‌ی تشکیل‌شده بابت شکایت

درخواست خرید

اطلاعات مربوط به برگزاری نمایشگاهای دوربین مداربسته.

روش‌های ارتباط مشتری

مرکز تماس در عین پاسخ‌گویی به مشتریان، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش می‌دهد و به‌عنوان نقطه‌ی شروع می‌تواند به‌صورت مستقل از زمان و مکان در ساعات اداری در گستره‌ای ملی ازطریق سیستم‌های ارتباطی نظیر شبکه اینترنت، تلفن، پیام کوتاه،‌ خدمات اطلاعات موردنیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند.

کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته به‌جز ایام تعطیل با خط تلفنی ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ و شماره فکس۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ (برای ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با فروشگاه دیجی حفاظ)، پیامک ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰یا آدرس ایمیل info@digihefaz.com آماده پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان و هم‌وطنان ارجمند هستند.

منبع: زومیت



:: برچسب‌ها: نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

فیروزه کوبی هنری زیبا و نو ظهور است که با استفاده از قطعات فیروزه بر روی ظروف مسی و زیورآلات توسط استاد کار فیروزه کوب کار می شود. در این نوشته به معرفی 5 سایت برتر برای خرید ظروف فیروزه کوبی می پردازیم:

1. صنایع دستی حامد کریمی

حامد کریمی از سال 85 فعالیت خود را در زمینه تولید زیرساخت لازم برای فیروزه کوبی و قلم زنی آغاز نمود و سپس در سال 93 اولین تولیدات فیروزه کوبی خود را به بازار عرضه نمود. امروزه این برند معتبر با تولید ظروف فیروزه کوبی، ظروف مس و پرداز و ظروف مس و خاتم جز برترین تولید کنندگان صنایع دستی مسی می باشد. این برند محصولات فیروزه کوبی خود را با شناسنامه معتبر و گارانتی 10 ساله ارائه می نماید.

2. فروشگاه صنایع دستی پارسیان

سایت صنایع دستی پارسیان از سال 94 فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون با دارا بودن 30 کارگاه معتبر محصولات خود را با کیفیت عالی در سایت به فروش می رساند. این سایت برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه می نماید.

3. صنایع دستی هنرلوکس

سایت هنر لوکس نام یکی دیگر از فروشگاه های صنایع دستی است که محصولات تولیدی آن عبارت اند از: فیروزه کوبی، مس و پرداز، مس و خاتم، ملیله کاری و مینا کاری. این فروشگاه همواره در تلاش برای افزایش اشتغال زایی و گسترس کار خود می باشد و محصولات خود را با کیفیت بالا ارائه می نماید.

4. فروشگاه صنایع دستی ظریفا

سایت ظریفا با حذف واسطه ها و توجه ویژه به کیفیت محصول همواره با انتخاب کردن بهترین اساتید هر زمینه تلاش می کند محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان عزیز ارائه نماید.

5. صنایع دستی کثیری

سایت مجموعه کثیری با ارائه محصولات صنایع دستی مسی، با تزئینات خاتم کاری و فیروزه کوبی، توانایی تولید محصولات با کیفیت در حجم بالا را دارد و آماده همکاری با سازمان ها و ارگانهای مختلف که نیاز به هدایای سازمانی فاخر و صنایع دستی دارند می باشد.

منبع: نینی سایت



:: برچسب‌ها: خرید فیروزه کوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()